Financie a ekonomika - inzercia, predaj, predám, bazár - strana 15
Ponúkam kompletné spracovanie jednoduchého, podvojného účtovníctva a mzdovej agendy malej a strednej firmy, Detva, Zvolen, Banská Bystrica, Lučenec a okolie. Dlhoročná prax, vyzdvihnutie a odovzdanie dokladov vo Vašej firme, komunikácia s úradmi. Kontakt: .
Dobry den,
prijmu do kancelare noveho obchodniho zastupce pro oblast Liptovsky Mikulas. Jsme zabehnuta firma na trhu od roku 1994, jistota slusneho vydelku , prijemny kolektiv a zaškolení zdarma online formou . Nabízíme fix+provize, práce i z domu , volna pracovní doba, vhodne pro maminky na md,studenty VŠ,i jako vedlejsi prijem. V pripade Vaseho zajmu prosim o strucny zivotopis na fiedler@ , nebo volat
Príjmame nových kolegov!
Dlhodobá flexibilná práca/brigáda,nástup ihned.
Fultime job/aj na pár hodín tyždenne.Ak si komunikatívny/a,máš chuť učiť sa veci,hľadáš dobre platenú prácu,napíš správu alebo volaj pre bliťžšie info
Spracujem mzdy Vašich zamestnancov, TPP aj dohodári, vrátane evidencie, mesačných výkazov, pomôžem Vám s administratívnymi prácami, na ktoré nemáte čas a chuť, napr:
- prihlášky, odhlášky do Sociálnej poisťovne, zdravotnej poisťovne
- elektronická komunikácia s daňovým úradom
- daňová evidencia
- zapisovanie údajov
- vedenie databázy
- prepis textov do elektronickej podoby,
aj z rukopisov
Máte odložené daňové priznania? pomôžem vám ich spracovať.
Pomôžem Vám s výberom produtov finančného trhu, úvermi, PZP, II. pilier, III. pilier, refinancovanie hypotéky, konsolidácia úverov, refinancovanie.
Rada budem súčasťou vašich finančných rozhodnutí.
Som mzdová účtovníčka s 25ročnou praxou.
Môže byť home office, dohoda, čiastočný úväzok, živnosť
Na odmene sa určite dohodneme.
Chcete si splniť svoje sny ? Chcete mať prácu ktorá Vás baví ? Tak potom je táto pracovná príležitosť stvorená pre Vás.
Ponúkam prácu v najväčšej a najsilnejšie poisťovni na Slovensku.
Radi privítame do nášho tímu do agentúrnej kancelárie nových ľudí s chuťou pracovať. Práca spočíta v servisovaní a komunikácii s našimi klientmi. S pomocou pri riešení ich poistných udalosti a dopĺňanie informácii do databázy. Samozrejme vybavuje náhodných ale aj plánovaných klientov.
Ponúkam:
• Atraktívne pracovne ohodnotenie
• Osobnú podporu 2 roky
• Bezplatne vzdelávanie
• Kariérny rast
• Po zaučení flexibilná pracovná doba.
Ak Vás ponuka zaujala neváhajte má kontaktovať odoslaním životopisu na
Hľadám šikovných ľudí do spoločnosti OVB,na rôzne pracovné pozície,pozície obchodných vedúcich,manažérske a riaditeľské pozície,s možnosťou stále rásť na vrchné pozície.Požiadavky na prácu nie sú skoro žiadne,stačí komunikatívnosť,práca s ľuďmi.Máme flexibylny pracovný čas.Plat záleží od vás,na vašej šikovnosti,plus,čím vyššia pozícia,tým lepšie
Ponúkam externé spracovanie jednoduchého alebo podvojného účtovníctva a miezd pre SZČO a s.r.o. Účtovníctvo vediem v systéme MK-SOFT. Vykonávam všetky štandardné účtovné služby vrátane miezd a styku s finančným úradom a poisťovňami. Cenu za spracovanie účtovníctva môže byť určená dohodou, alebo podľa účtovného cenníka a počtu spracovaných položiek, prípadne mesačná záloha + ročné vyúčtovanie.
Stabilná spoločnosť v Košiciach príjme na pracovnú pozíciu Účtovníčku
Naša spoločnosť je dopravno logistická spoločnosť
Náplň práce:
- učtovanie bankových dokladov a pokladne
- vystavovanie faktúr na základe podkladov
- spracovanie ekonomickej agendy v podvojnom účtovníctve
PRAX v odbore NUTNA
Ponúkame:
- prácu v stabilnej spoločnosti
- podpora vzdelávania a osobného rozvoja
- práca v mladom kolektíve
- na TPP
- sídlo v centre mesta Košic
Nástup je od 1.12.2022 resp od 1.1.2023
Kontakt:
Mail: info@
Láka vás práca obchodného zástupcu či manažéra rozvíjajúceho svoj vlastný obchodný tím?
Časovo obmedzená ponuka grantovaného prijmu.
Na obchodníckych pozíciách určených mandátnou zmluvou ponúkame okrem zázemia silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti aj možnosť profesionálneho rozvoja a sebarealizácie, prepracovaný systém školení obchodných a manažérskych zručností, ako aj nadpriemerné finančné ohodnotenie podľa dosiahnutých výsledkov.
Aktuálne obsadzujeme tieto pozície:
• manažér obchodnej skupiny
• klientsky poradca/obchodný zástupca
Čo Vám ponúkame:
- portfólio zmlúv našich klientov, ktoré aktualizujete do moderného riešenia
- nadštandardný zárobok s možnosťou garancie predchádzajúceho príjmu obchodníkov až do výšky 2500 eur po dobu 18 mesiacov
- jednorázový príspevok na agentúrnu kanceláriu vo výške od 2500 eur do 5000 eur
garancia prijmu do 1000€/ mesiac
Podmienky na uchádzača:
- ukončené min.SŠ vzdelanie
- čistý výpis z registra trestov
- komunikatívnosť
Hľadáme na spoluprácu dodávateľským spôsobom (živnosť/sro) samostatnú MZDÁRKU/MZDÁRA s praxou.
Potrebná výborná znalosť problematiky spracovania miezd.
Odmena dodávateľa: podľa dohody
Miesto výkonu v prvotnej fáze: Bratislava - Staré mesto
Ponúkam komplexné spracovanie jednoduchého a podvojného účtovníctva pre fyzické a právnické osoby, daňového priznania PO, FO, miezd a personalistiky, DPH, DzMV. Komunikácia s DU, SP, ZP. Celá SR
Asistent obchodného vedúceho - administratívna práca, telefonická, mailová a osobná komunikácia,
spracovanie agendy .....
Vedúci obchodnej skupiny - koordinácia, vedenie tímu, zaškolenie nových pracovníkov
- príprava projektov
- nutné zaškolenie
Podmienky - komunikatívnosť, profesionálne vystupovanie
- kreativita, bezúhonnosť,
- minimálne stredoškolské vzdelanie
- znalosti MS OFFICE, EXCEL, WORD, platforma ZOOM
Ponúkame: - kancelársky priestor - možná i práca z domu
- bezplatné profesionálne vzdelávanie
- variabilná pracovná doba,
- firemné akcie a dovolenky, firemný mobil.
- vhodné na hlavnú, vedľ.činnosť, absolventskú prax
- kariérny rast,
Odmena je v závislosti od vykonanej práce a vykonávanej pozície,
- zvyšovanie príjmu už po treťom mesiaci
V prípade záujmu životopis zašlite e-mailom na adresu: blaskovavlasta@, vybratých uchádzačov budeme kontaktovať na osobný pohovor.
Pracovná náplň:
- práca v kancelárii a možnosť home office - práca z domu
- administratívna činnosť
- kontakt s klientmi
- práca s databázou
- príprava podkladov pre manažéra
Zamestnanecké výhody, benefity
- kvartálne bonusy od 333 Eur do 999 Eur a ročné odmeny
- zvýšenie príjmu už po 6 mesiacoch
- pridelenie už existujúcich klientov
- teambuildingové akcie
- pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností
- výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti a možnosť kariérneho rastu
- zázemie jednej z najväčších spoločností
- možnosť prispôsobenia pracovnej doby – flexibilita
- všetky školenia úplne bezplatné
- finančné a materiálne benefity
- podpora realizácie nápadov, ktoré by boli obojstranne prospešné
- flexibilná zložka výplaty
- bližšie informácie a detaily odmeňovacieho systému na osobnom pohovore
V prípade záujmu prosím zaslať Váš životopis :
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax v oblasti predaja je vítaná
- komunikácia (jednanie s ľuďmi)
- empatia
- cieľavedomosť
- komunikatívnosť
- spoľahlivosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 1300 zamestnancov a 3100 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov.
Ponúkam služby komplexného vedenia účtovníctva (jednoduché účtovníctvo, podvojné účtovníctvo, daňové priznania a iné). Taktiež ponúkam spracovanie miezd - 8€/osoba. Mám 20 rokov praxe.
Ponúkam vypracovanie rôznych druhov daňových priznaní:
daň z príjmu typ A (zamestnanci) - 15€
daň z príjmu zo zahraničia - 17€
daň z príjmu typ B (SZČO) paušálne výdavky - 25€
skutočné výdavky - 55€
daňové priznanie motorového vozidla - 15€
Komunikácia cez mail alebo telefonicky. Po doklady si viem aj prísť alebo pošlete mailom: emiliakajabova@ Môžem poslať aj cez elektronickú podateľňu daňového úradu.
Účtovníctvo spracujem v programoch ALFA PLUS a OMEGA, mzdy v programe OLYMP.
Ponuka platná pre celé Slovensko.
Hľadám asistenta , asistentku
Požiadavky :
- min.učňovské vzdelanie
- telefonovanie
- práca 3-4 hod. denne od pondelka do štvrtka
- je potrebné mať počítač alebo notebook
- min.prax v používaní pc
Čo ponúkame :
- jednoduchá nenáročná práca
-podrobne zaškolíme aj bez praxe
- dlhodobá stabilná práca
- kvartálne a ročné odmeny
- portfólio existujúcich klientov
- zázemie úspešnej a silnej medzinárodnej spoločnosti
- príjemné pracovné prostredie
- moderný systém vzdelávania podporujúci osobný a kariérny rast
- zaujímavé finančné ohodnotenie
Mzda a pracovná zmluva po dohode na pohovore
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Zodpovednosť za:
- komplexné vedenie podvojného účtovníctva
- zabezpečenie správnosti a úplnosti účtovnej a daňovej evidencie, zodpovednosť za mesačné, štvrťročné a ročné uzávierkové práce,
- posudzovanie správnosti uzatvorených zmlúv, faktúr z daňového a účtovného hľadiska,
- kontrola a podanie daňových priznaní,
- komunikácia s daňovým úradom, spracovanie dane z pridanej hodnoty (DPH),
- komunikácia so štatistickým úradom,
- vypracovanie štatistík a analýz,
- sledovanie pohľadávok a záväzkov spoločnosti,
- komunikácia s audítorom a príslušnými orgánmi štátnej správy,
- archivácia a registratúra,
- inventarizácia.
Mzdová agenda zahŕňa zodpovednosť za:
- komplexné spracovanie mzdovej agendy zamestnancov,
- posudzovanie nároku na uplatnenie nezdaniteľnej časti základu dane, daňový bonus, nemocenské a úrazové dávky,
- ročné zúčtovanie dane a zdravotného poistenia,
- komunikácia s daňovým úradom, sociálnou poisťovňou a zdravotnými poisťovňami,
- prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov do poisťovní (sociálnej a zdravotných),
- spracovanie agendy pri evidencii PN,
- mesačné výkazy – sociálna poisťovňa, zdravotné poisťovne, mesačný daňový prehľad, DDS výkazy,
- spracovanie dochádzky zamestnancov,
- vypracovanie a vyplácanie miezd.
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika, účtovníctvo, personalistika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1)
Ostatné znalosti
Fakturácia - pokročilý
Podvojné účtovníctvo - pokročilý
Mzdové účtovníctvo - pokročilý
Hospodárska korešpondencia - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Windows - pokročilý
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- skúsenosť s vedením komplexného účtovníctva firmy,
- orientácia v príslušnej legislatíve, znalosť právnych predpisov,
- znalosť Zákonníka práce a mzdovej agendy,
- skúsenosti v oblasti spracovania miezd,
- spoľahlivosť a zodpovednosť,
- precíznosť, presnosť, zodpovedný prístup k práci,
- administratívne zručnosti,
- odbornosť,
- samostatnosť,
- príjemné vystupovanie, komunikatívnosť,
- vzdelanie v príslušnom odbore,
-znalosť práce s PC,
Mzda: 8,50€/hod
Ak si mladý človek, či už študujúci alebo hľadajúci prácu, prípadne žena na materskej alebo kľudne aj z Ukrajiny a chceš si privyrobiť vrámci brigády alebo skutočne dobre fulltime zarobiť, si tu správne!
Od 12.10. rozbiehame nový cyklus zaškolovania. Aj na základe tohto prvého dňa zistíš, či je tento typ práce pre teba, minimálne si obohatíš myseľ a stretneš zaujímavých ľudí. Svet financií a administratívy nemusí byť nudný, keď si s tými správnymi ľudmi.
Povedz “áno” príležitosti a ozvi sa už dnes
Ponúkam spracovanie účtovníctva podvojné aj jednoduché, platcov DPH aj neplatcov. Pomôžem pri vybavovaní na úradoch. Kľudne sa pýtajte, vysvetlím, poradím. Doklady môžem vyzdvihnúť aj osobne, nemusíte nikam chodiť.
Ponuka práce Realitný poradca-maklér. Sme medzinárodná spoločnosť 15 rokov na trhu. Hľadáme šikovného kolegu aj skupinu ľudí- lídrov do spoločnosti Allrisk Slovakia. Možnosť kancelárie Práca na ŽL alebo s. r. o. Neobmedzený mesačný príjem. Dovolenky, bezplatné školenia, kariéra v spoločnosti Allrisk Slovakia. Podmienky práce vlastné PC, automobil a zúčastniť sa vstupných školení v BA,SA.
Miroslav Vojtech
vojtech.miroslav@