Financie a ekonomika - inzercia, predaj, predám, bazár - strana 2
Láka Vás práca vo finančnom poradenstve?
Zamestnávateľ: Allianz a.s.
Chceli by ste zvýšiť svoju finančnú gramotnosť, ale stále nebol ten správny čas?
Máte skúsenosti s predajom a klientmi a chceli by ste ich zúročiť u stabilného zamestnávateľa?
Chcete sa spolu s nami stať poradcami najsilnejšej poisťovne na trhu?
Druh pracovného pomeru -živnosť. Byt sám sebe pánom.
TERAZ NASTAL VÁŠ ČAS
Rozširujeme náš obchodných tím a hľadáme nové posily.
Oblasť Galanta, Dunajská Streda, Nitra, Senec.
Vašou úlohou bude:
• vykonávanie aktívnej predajnej a poradenskej činnosti
• ponuka a predaj poistných a bankových produktov s orientáciou na potreby klienta
• servis pre prichádzajúcich klientov na miestach prvého kontaktu spoločnosti
• starostlivosť o pridelenú databázu existujúcich klientov
Ponúkame flexibilný pracovný čas, školenia a vzdelávanie on-line.
Každému sa venujeme jednotlivo dokym nie je pripravený a samostatný.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Kto sa môže stať v našej firme úspešným poradcom?
• Kandidát s minimálne stredným odborným vzdelaním
• So zmyslom pre pochopenie potrieb klienta a schopnosťou navrhnúť adekvátne riešenia
• S komunikačnými schopnosťami a príjemným vystupovaním, čo považujeme pri našich kandidátoch za samozrejmosť
• Kandidát s orientáciou na výkon a nadštandardné finančné ohodnotenie
• Podmienkou je bezúhonnosť
• Predchádzajúca skúsenosť s predajom je výhodou
Pre nováčikov zaujímavé finančne ohodnotenie. Fix+provízia počas zaucania na 6 mesiacov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
obchod
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa- mamičky na materskej? - Áno
Ak Vás ponuka zaujala, pošlite nám prosím motivačný list spolu so štruktúrovaným životopisom.
Email:
Prijme ekonómku na TPP (práca pod dohľadom audítora), spracovávanie miezd, mesačné výkazy, spolupráca s úradmi, spracovávanie DPH priznaní, štatistík, DP PO a spravovanie logistiky so 4 kamiónami. (Ľahká práca zaučíme) Mzda dohodou možnosť rastu.
Životopis posielajte na viktoria.latta@
Ponúkam spracovanie mzdového účtovníctva pre firmy resp. živnostníkov .Zároveň sa zaoberám personalistikou a administratívnou činnosťou.Bližšie informácie pošlem mailom
Firma Schelling s.r.o. hľadáme účtovníčku k nám do kancelárie.
- účtovanie miezd
- podvojné účtovanie
- tvorba faktúr
- kancelárske práce - spracovanie dph Spolupráca je možná na TPP (čiastočný alebo polovičný uväzok), živnosť, dohodu.
Požiadavky :
- min.učňovské vzdelanie
- telefonovanie
- práca 3-4 hod. denne od pondelka do štvrtka
- je potrebné mať počítač alebo notebook
- min.prax v používaní pc
Čo ponúkame :
- sektor finančníctvo
- jednoduchá nenáročná práca
-podrobne zaškolíme aj bez praxe
- dlhodobá stabilná práca
- kvartálne a ročné odmeny
- portfólio existujúcich klientov
- zázemie úspešnej a silnej medzinárodnej spoločnosti
- príjemné pracovné prostredie
- moderný systém vzdelávania podporujúci osobný a kariérny rast
- zaujímavé finančné ohodnotenie
Mzda a pracovná zmluva po dohode na pohovore
Mzda/plat: V texte
V prípade záujmu mi pošlite Váš životopis na e-mailovú adresu cintulapalo1@
V prípade otázok ma kontaktujte na tel.čísle : od 8:30hod. - 18hod.
Ponúkam spracovanie účtovníctva- jednoduché aj podvojné, celej firemnej agendy vrátane miezd aj daňových priznaní. Mám 22 ročnú prax a VŠ vzdelanie.
Spracujem jednoduché a podvojné účtovníctvo, mzdy a komunikáciu s úradmi (SP,ZP,Fin. správa), spracovanie daňových priznaní, DPH, DP PO, DP FO pre menšie firmy.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi
Príprava a prezentácia navrhovaných riešení pre klienta
Zodpovednosť za plnenie cieľov a finančných plánov
Administratívna práca
Obchodný vedúci:
Koordinácia obchodného tímu
Školenie a vedenie spolupracovníkov
Vyparcovanie finančných plánov
Personalistiku
Zamestnanecké výhody, benefity:
Bezplatné a profesionálne zaškolenie (aj ONLINE)
Flexibilný pracovný čas
Možnosť využitia kancelárie, alebo HOME OFFICE
KNOW HOW v medzinárodnej spoločnosti
Garantovaný karierny rast
Možnosť aktívne ovplyvniť výšku svojho príjmu
Motivačné odmeny
Možnosť zúčastniť sa firemných dovoleniek a firemných akcii
Práca v mladom a dynamickom kolektíve
Možnosť využiť CRM systém - starostlivosť už o existujúcu databázu klientov
Našim klientom poskytujeme služby elitného finančného plánovania na najvyššej úrovni podľa prestížnej európskej certifikácie EFA.
Informácie o výberovom konaní
Ak hľadáte nové povolanie, brigádu alebo prípadne chcete zmenu, zašlite nám svoj životopis na mailovú adresu: monikamadarcikova@
Prijímacie pohovory sú rozdelené na 2 kolá:
1.Kolo- osobný pohovor
2.Kolo- vstupný online webinár
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
Stredoškolské s maturitou
Nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Študent vysokej školy
Vysokoškolské I. stupňa
Vysokoškolské II. stupňa
Vysokoškolské III. Stupňa
Pozícia je vhodná pre absolventa - Áno
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Internet ( e-mail) - Základy
Mzdové podmienky (brutto) od 300-2500 EUR/mesiac
Hodnotenie výkonu prebieha na základe povízneho systému, ktorý umožňuje získať výrazne vyšší zárobok.
Monika Maďarčíková
Reprezentant pre
OVB Allfinanz Slovensko, a.s.
Do našej firmy hľadáme Emilove Sady v Dvoroch nad Žitavou hľadáme personalistu / mzdového účtovníka/čku.
Náplň práce:
- samostatné zabezpečenie a spracúvanie mzdovej agendy
- komunikácia so štátnymi inštitúciami (SP, ZP, ÚPSVaR,...)
- spracovanie miezd, príprava podkladov
- orientácia v mzdovej problematike výhodou
- sledovanie dochádzky, uzávierka dochádzky, evidencia dokladov
- rôzna iná administratíva
Zamestnanecké výhody, benefity:
- práca v príjemnom prostredí
- zamestnanecká zľava na naše produkty
- čerstvé ovocie k výplate
- pracovný pomer uzatvorený na dobu neurčitú
Predpoklady na uchádzača
Vzdelanie: stredoškolské s maturitou
Ostatné znalosti:
- Programy MS office (word, excel, ...) - používateľ
- znalosť ekonomického softwaru Aurus a Kros omega výhodou
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- finančná a ekonomická gramotnosť
- samostatnosť
- komunikácia (jednanie s ľuďmi)
- prax v odbore vítaná
Výberové konania budeme riešiť priebežne, nakoľko potrebujeme človeka na túto pozíciu ihneď. Inzerát platí do zmazania.
Dobrý deň. Hľadám prácu z domu ako mzdová účtovníčka. Prax v mzdovom účtovníctve a personalistike 20 rokov. Ponúkam zodpovedný a precízny prístup k práci. Ďakujem za ponuky.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
-ročné kalkulácie a rozpočty, operatívne kalkulácie a mesačné rozpočty
- vypracúva a predkladá operatívny plán pre príslušné obdobie
-vypracováva podklady a analýzy ,súvisiace s plnením operatívneho a ročného plánu
-vypracováva rozbory a štatistiku za príslušné obdobia
-rozpis úloh na príslušný rok vrátanie zmien a úprav, metodicky riadi plánovacie činnosti
-všetky činnosti súvisiace o zabezpečením spracovania ročných a operatívnych kalkulácií a rozpočtov
-analýzy mimoriadnych dopadov na náklady, dopad zo zmeny cien surovín, energií, kurzov, cien
výrobkov, štruktúry sortimentov, vývoja fixných nákladov
-evidenciu, likvidáciu a párovanie materiálových faktúr
- vnútropodnikové doklady – rozúčtovanie energií, aktivácie, prínos fixných nákladov
Zamestnanecké výhody, benefity
- trvalá a stabilná práca s perspektívou kariérneho rastu,
- komplexné zaškolenie,
- spravodlivé a motivujúce platové ohodnotenie,
- flexibilná pracovná doba,
- možnosť práce z domu,
- motivačný príspevok za dochádzku,
- bohatý sociálny program vyplývajúci z kolektívnej zmluvy,
- poskytovanie čerstvej varenej stravy v priestoroch spoločnosti,
- príspevok pri narodení dieťaťa zamestnancovi,
- príspevok pre darcov krvi,
- zdravotná starostlivosť o zamestnancov,
- poskytovanie ochranných pracovných prostriedkov,
- zamestnanecké eventy,
- zľavy na nákup tovarov a služieb u zmluvných partnerov po predložení zamestnaneckého
preukazu,
- ľudský prístup, priateľské pracovné prostredie, demokratická firemná kultúra.
Počet rokov praxe
2
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax v oblasti plánovania a reportingu výhodou,
- skúsenosť práce so SAPom výhodou (moduly FI a CO),
- zodpovednosť, lojálnosť, spoľahlivosť, samostatnosť, precíznosť, flexibilita
- organizačné a komunikačné schopnosti, odolnosť voči stresu.
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Expert
Microsoft Excel - Expert
Microsoft PowerPoint - Expert
SAP FI/CO - Základy
Vzdelanie v odbore
ekonomický
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Spracujem účtovníctvo-jednoduché, podvojné, mzdy.
Mesačné výkazy, DPH, dane, odvody,…
Košice a Košice-okolie.
Kaderníčky, kozmetičky, stavbári, murári,…
Hľadáte účtovníka, ktorý vám pomôže viesť vašu účtovnú evidenciu efektívne a správne? Som tu pre vás!
Mám dlhoročné skúsenosti v oblasti podvojného účtovníctva a ovládania programov Word a Excel na vyššej úrovni. Taktiež sa venujem komplexnému vedeniu účtovníctva pre firmy v rôznych odvetviach, vrátane vypracovania daňových priznaní pre fyzické osoby a mikro účtovné jednotky.
Okrem toho, ponúkam aj službu zasielania výkazov a prípravu prehľadov zo závislej činnosti. Všetky vaše doklady a účtovnícke potreby môžete zasielať online, čo znamená, že som k dispozícii pre klientov v celej krajine.
Moja filozofia je poskytnúť vám profesionálnu a spoľahlivú pomoc s vašimi účtovníckymi potrebami, aby ste sa mohli zamerať na svoje podnikanie a zároveň dosiahli lepšie výsledky. Ak hľadáte účtovníka, ktorý sa postará o vašu účtovnú evidenciu a ponúkne vám kompletné účtovnícke riešenia, neváhajte ma kontaktovať mailom!
Ponúkame Vám komplexné služby v oblasti účtovníctva, daňového poradenstva a ekonomiky. Naši skúsení účtovníci sú pripravení poskytnúť Vám kvalitné a spoľahlivé služby, ktoré pomôžu zlepšiť finančnú situáciu Vašej spoločnosti.
Naše služby zahŕňajú:
Spracovanie jednoduchého účtovníctva podľa platnej legislatívy
Spracovanie podvojného účtovníctva
Spracovanie miezd
Spracovanie daňových priznaní pre fyzické a právnické osoby
Spracovanie DPH
Poradenstvo v oblasti ekonomiky a riadenia podniku
Pomoc pri zostavovaní ročných závierok a účtovných závierok
Sme si vedomí, že každá spoločnosť má odlišné potreby a požiadavky, preto stanovujeme ceny individuálne podľa rozsahu práce a potrieb zákazníka.
Kontaktujte nás a urobte si život jednoduchším. Zabezpečíme Vám všetky náležitosti ohľadom účtovníctva a poradenstva v oblasti ekonomiky, takže sa môžete plne venovať svojmu podnikaniu
Cena sa stanovuje individuálne podľa rozsahu práce a potrieb zákazníka.
Náplň - druh - práce:
- znalosť podvojného účtovníctva
- znalosť mzdovej oblasti
- vedenie pokladne
- spracovanie štatistických výkazov
- daňové priznanie
Ponúkané výhody:
- poskytnutie služobného telefonu
- pružný pracovný čas
- možnosť vzdelávania sa
- stravovacia karta
- pracovné miesto je vhodné aj pre uchádzača so zníženou pracovnou schopnosťou nad 41% - invalidný
Mzda : 1100,-€/mesiac
Požadovaná prax - min 3 roky
- vedenie 2 účtovníčok
Všeobecné spôsobilosti:
- analyzovanie a riešenie problémov
- ekonomická a finančná gramotnost
- komunikácia - jednanie s ľuďmi
- kultivovaný písomný prejav
- organizovanie a plánovanie práce
- tímová práca
- informačná gramotnosť
- pružnosť v myslení /adaptabilita, flexibilita, improvizačné
spôsobilosti/
- samostatnosť
Ďalšie požiadavky:
- na pohovor budú pozvaní len uchádzači spĺňajúci požiadavky.
Osobnostné predpoklady:
- pozornosť
- praktické myslenie
- trpezlivosť
- spoľahlivosť
KONTAKT na zamestnávateľa - miesto výkonu práce :
SENIORKA n.o.
Námestie SNP 35/48
960 01 Zvolen
Mgr.Alena Hulinová - personalistka
tel.: , mail.: administrativa@,
www:
Hľadáme samostnatného účtovníka alebo účtovníčku.
Mzdové ohodnotenie: 1400€ brutto/mesiac + kvartálne odmeny do výšky 300€.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Komplexné spracovanie podvojného účtovníctva
• Zodpovednosť za správne zaúčtovanie
• Vypracovanie KV, DPHv, SV, DzMV
• Kvartálne uzávierkové operácie
• Digitalizácia účtovníctva
• Iné pridružené práce danej pracovnej pozície
• Účtovníctvo spracovávame v programe Money S3
Zamestnanecké výhody, benefity
• stravné lístky hradené v plnej výške
• moderné IT vybavenie
• práca v stabilnej a rýchlo rozvíjajúcej sa spoločnosti
• možnosť sebarealizácie a pracovného postupu,
• mladý kolektív
• možnosť využitia fitka priamo v budove a free
Výber pracovnej doby:
od 8:00 - 16:00 alebo
od 9:00 - 17:00
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• precíznosť
• presnosť
• analytické myslenie
• príjemné vystupovanie
• spoľahlivosť
• kultivovaný písomný prejav
Miesto práce: Bratislava - Petržalka
Prosíme o zaslanie životopisu spolu so súhlasom na spracovanie OÚ na email
Vybraných uchádzačov radi privítame u nás na pohovore.