Financie a ekonomika - inzercia, predaj, predám, bazár - strana 3
Pracovná náplň:
- práca v kancelárii a možnosť home office - práca z domu
- administratívna činnosť
- kontakt s klientmi
- práca s databázou
- príprava podkladov pre manažéra
Zamestnanecké výhody, benefity
- kvartálne bonusy od 333 Eur do 999 Eur a ročné odmeny
- zvýšenie príjmu už po 6 mesiacoch
- pridelenie už existujúcich klientov
- teambuildingové akcie
- pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností
- výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti a možnosť kariérneho rastu
- zázemie jednej z najväčších spoločností
- možnosť prispôsobenia pracovnej doby – flexibilita
- všetky školenia úplne bezplatné
- finančné a materiálne benefity
- podpora realizácie nápadov, ktoré by boli obojstranne prospešné
- flexibilná zložka výplaty
- bližšie informácie a detaily odmeňovacieho systému na osobnom pohovore
V prípade záujmu prosím zaslať Váš životopis :
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax v oblasti predaja je vítaná
- komunikácia (jednanie s ľuďmi)
- empatia
- cieľavedomosť
- komunikatívnosť
- spoľahlivosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 1300 zamestnancov a 3100 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov.
Som mladá, spoľahlivá a cieľavedomá osoba ktorá si hľadá prácu popri zamestnaní. Hľadám si prácu ideálne part-time nakoľko pracujem full-time v podobnom odbore.
Čo ponúkam:
- 3 ročnú prax v oblasti podvojného účtovníctva (účtovný softvér MRP) - mzdové účtovníctvo, účtovanie a vystavovanie faktúr, účtovanie bankových výpisov, spracovanie a účtovanie DPH (tuzemské a intrakomunitárne), účtovanie pokladničných a interných dokladov
- vedenie jednoduchého účtovníctva (účtovný softvér Alfa-KROS) - mzdové účtovníctvo, účtovanie a vystavovanie faktúr, účtovanie bankových výpisov, spracovanie a účtovanie DPH, účtovanie pokladničných a interných dokladov, vystavovanie cestovných príkazov
- skúsenosti v oblasti účtovania Eurowagov
- evidencia pracovníkov, výpočet miezd, tlač mzdových dokladov, elektronické posielanie výkazov prostredníctvom programu TP SOFT.
- účtovala som v menšej účtovnej spoločnosti neskôr špedícii.
Moje vzdelanie:
- vysokoškolské 2. stupeň (ekonomická oblasť)
Čo hľadám:
- hľadám osobu, ktorá by mi pomohla dotiahnuť moje znalosti na úroveň komplexného spracovania účtovníctva
- flexibilnú pracovnú dobu - samozrejme za podmienok vyhovujúcich obom stranám
- preferujem spoluprácu na diaľku prípadne v Košiciach.
V prípade akýchkoľvek otázok ma prosím kontaktujte na e-mailovú adresu sisaa2413@ (telefónne číslo je vymyslené). Táto e-mailová adresa slúži len pre tieto účely nakoľko sa chcem vyvarovať neserióznym respektíve podvodným ponukám. Po prvom kontakte veľmi rada zodpoviem na všetky otázky prípadne zašlem životopis alebo sa dohodnem na telefonickom rozhovore.
Pripravim Business and Financnial Plan pre start-up firmy, ktore sa zaujimaju o zabespecenie kapitalu (Seed a Series A) fundraising, po anglicky. Konzultacia -registracia firiem v Anglicku, priprava vsetkych prezentacii - Investment Picth, Teaser, Financial and Business Plan. Cena dohodou - zavisi od complexu prezentacie.
Ps. I prepare all documents for startup companies to raise funds, from Seed to Series A fundraising. Fee upon agreement and depends on project complexity.
Dobrý deň,ponúkam svoje dlhoročné znalosti a konzultácie ako externý účtovník a ekonóm v oblasti podvojného účtovníctva (aj jednoduchého) - aj pre platcov a neplatcov DPH. Ponúkam konzultácie aj pri otvorení firmy + mám skúsenosti aj z poisťovníctva a úverov.
Ing.Stanislav Palík,
Do novootvorenej kancelárie v Nitre hľadáme šikovných ľudí na rôzne pozície.
Klientsky pracovník, Vedúci obchodnej skupiny
Oblasť práce
- Manažment a marketing,
- Administratíva,
- Kontrola a štatistika,
- Podnikové financie,
- Obchod,
- Finančné služby.
Požadované vzdelanie
- ukončené stredoškolské. Vhodné aj pre absolventa.
Nástup ihneď
Práca možná online z domu 80%-100% času, preferovaná platforma ZOOM, možná aj práca v kancelárskych priestoroch
Pohyblivý mesačný príjem bude záležať hlavne od vašich ambícií, šikovnosti, flexibilite a schopnosti skĺbiť pracovný a súkromný život.
Je potrebné aspoň 1x mesačne vycestovať do jedného z miest - Nitra, Bratislava, Pezinok, Senec, Prešov, Košice, Žilina.
V prípade záujmu o danú pozíciu zašlite váš životopis na adresu: nikola.nagyova7@
Hľadáme nového šikovného člena do nášho tímu.
Robíme podvojné účtovníctvo.
Ponúkame zmluvu na živnosť alebo plný úväzok.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
-vystavovanie faktúr na základe objednávok
-kompletácia a zasielanie faktúr zákazníkom
-zaúčtovanie faktúr (bankové výpisy, nákupy, odpisy a pod.)
-pripravovanie prevodov
-spracovanie mzdy a výkazov
-spracovanie našej štatistiky
-reporting pre vedenie
-zasielanie platieb dopravcom
-prehľad cashflow
-program Oberon
Jazykové znalosti:
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti:
Microsoft Excel - Pokročilý
Práca s počítačom - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
Samostatnosť, proaktivita, zmysel pre detail, systematickosť, flexibilita, team-working skills, pozitívny prístup, odolnosť voči stresu a schopnosť prekonávať prekážky, schopnosť zlepšovať systém vo zverejnenej oblasti.
Dobrý deň,
Netrápte sa v zákonoch a zmenách v legislatíve a v účtovníctve.
Ponúkam vám vedenie jednoduchého a podvojného účtovníctva pre fyzické (SZČO) a právnické osoby (obchodné spoločnosti, družstvá, občianske združenia, nadácie, neziskové organizácie, či iné právne formy účtovných jednotiek, MÚJ )
Účtovníctvo je zabezpečené na základe dodaných dokladov, ktoré účtovne spracujem. Doklady môžete zasielať aj online formou, možnosť spracovania v rámci celého Slovenska
Ponúkam:
- vedenie účtovníctva
- vypracovanie daňových priznaní pre fyzické osoby a mikro účtovné jednotky
- zasielanie výkazov
Individuálny prístup, všetko za prijateľnú cenu.
Mám dlhoročnú prax v ekonomickej oblasti, ponúkam aj obchodné poradenstvo a účtovníctvo spracovávam v programoch od spoločnosti Kros.
V prípade záujmu ma kontaktujte na tel. číslo uvedenom v inzeráte.
Hľadáš svoj vysnívaný job? Si cieľavedomý a vieš čo chceš? Máš vnútornú motiváciu? Hľadáš spôsob ako sa dopracovať k pasívnemu príjmu?
Ak si si na otázky odpovedal ÁNO, tak neváhaj a kontaktuj ma.
V tejto práci nie je nastavená hodinová mzda ani pracovný čas. Záleží na tvojej šikovnosti koľko si zarobíš a svoj čas si určuješ sám ja ti v tom len pomôžem.
Hľadáme skúseného kandidáta na pozíciu :
➡️ Hlavného účtovníka/čky do našej firmy v Modre na vedenie kompletnej účtovnej agendy, ideálne ak máte aspoň 3 ročné skúsenosti na tejto pozícii.
➡️Tvojou náplňou práce bude:
- samostatné účtovanie a kontrola dokladov
- príprava podkladov
- príprava, účtovanie a evidencia dodávateľských a odberateľských faktúr
- príprava a účtovanie pokladničných blokov
- príprava a účtovanie bankových výpisov, kreditných kariet
- spracovanie mesačných výkazov k DPH
- spracovanie uzávierkových prác, vypracovanie výkazov UZ a DPPO
- komplexné spracovanie miezd
- spracovanie RZZC, hlásenia
- odosielanie výkazov SP, ZP
- fakturácia
- skenovanie, kontrola a archivácia dokladov
- úhrada faktúr a ich zaúčtovanie na strediská
- pomocné administratívne práce
- práca s objednávkami
➡️Zamestnanecké výhody, benefity
- príjemné pracovné prostredie v mladom kolektíve
- možnosť kariérneho rastu
- pravidelné firemné akcie
- rôznorodá práca
- dlhodobá spolupráca
➡️ Informácie o výberovom konaní
Záujem každého kandidáta starostlivo a uvážlivo posúdime a budeme kontaktovať vhodných uchádzačov. Ak neuspejete v tomto výberovom procese, naďalej prosím sledujte naše ponuky práce, nakoľko máme viacero novootvorených pracovných pozícii v rámci našej firmy.
➡️ Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
➡️ Vzdelanie v odbore
Ekonomické vzdelanie, účtovníctvo, obchodná akadémia
➡️ Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1) alebo
Nemecký jazyk - Úplný začiatočník (A1)
➡️ Ostatné znalosti
Strojopis - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Základy
Vodičský preukaz : B
Počet rokov praxe : 3
➡️ Osobnostné predpoklady a zručnosti
- analytické myslenie, schopnosť vidieť súvislosti,
- zmysel pre detail a prácu s číslami,
- MS Excel na pokročilej úrovni
- spoľahlivosť a zodpovedný prístup k práci
➡️ Druh pracovného pomeru : živnosť
➡️ Stručná charakteristika spoločnosti
Sme stabilná dynamická firma, ktorá vznikla po dlhoročných skúsenostiach v automobilovom priemysle najmä pri montáži, demontáži výrobných liniek. Ich integrovanie podľa potrieb klienta vrátane elektromontážnych prác v rámci Európy.
Rozširujem zabehnutú pobočku a poskytujem viaceré voľné pozície v obchodno-ekonomickej oblasti. Náplň práce zahŕňa:
-kontrolu existujúcich riešení,
-hľadanie výhodnejších riešení,
-práca s PC (Word, Excel, Power point)
-komunikácia (všetky spôsoby),
-reporty.
Benefity: -férový kariérny plán, flexibilný pracovný čas, bezplatný a komplexný školiaci systém, mladý dynamický kolektív, možnosť fungovania home-office, firemné akcie, dovolenky, súťaže.
V prípade záujmu ma kontaktujte na e-mail asistent.turanova@ s priložením CV. V priebehu aktuálneho alebo nasledujúceho týždňa Vás budem telefonicky kontaktovať na dohodnutie si pracovného pohovoru.
Do účtovnej kancelárie v BA-Petržalka hľadáme účtovníčku pre DPH s praxou a znalosťou programu POHODA. Nástup ihneď.
Ponúkam prácu v Pezinku
Náplň práce: pomocné práce pri vedení podvojného účtovníctva, evidencia a nahrávanie dokladov, pomocné administratívne práce;
Požiadavky: stredná škola s maturitou ekonomického zamerania, ochota pracovať a súčasne vzdelávať sa v oblasti účtovníctva, spoľahlivosť, zodpovednosť, dôslednosť;
Pracovné miesto je vhodné aj pre absolventku so záujmom o účtovníctvo; výhodou je znalosť softvéru od Kros-u /OMEGA, OLYMP/;
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Mzdové podmienky: 1100,00 € brutto / mesiac
Miesto výkonu práce: Pezinok
Dobrý deň, nakoľko rozširujem tím, hľadám ambicióznych a chtivých ľudí. Práca zahŕňa komunikáciu s ľuďmi, finančne poradenstvo, uzatváranie zmlúv atd. Vysoké finančné ohodnotenie. Zaučenie zdarma. Orientácia vo finančnom sektore je +. Ak máte akékoľvek otázky neváhajte ma kontaktovať
Vieš účtovať ? Pridaj sa k nám a buď našou novou queen ! Hľadame posilu, ktorá vie účtovať, má minimálne 2ročnú prax, účtovanie ju baví, chce sa stále zdokonaľovať a ovlada program OMEGA .
Ak máš záujem stať sa súčasťou nášho tímu, pošli nám životopis na email : romana@
Tešime sa na teba !
Dobrý deň hľadám prácu ako účtovnik(podvojné účtovníctvo,dane,program POHODA-expert),mzdový účtovnik,fakturant,personalistka,realitná činnosť vo všetkých týchto profesiách mám prax!som spoľahlivá,zodpovedná,vodičský preukaz,auto mám.môže byt aj na skrátený úväzok,viem pracovať aj z domu kanceláriu mám.ďakujem za všetky ponuky.v prípade záujmu pošlem CV m.stefakova@ NASTÚPIŤ MÔŽEM IHNEĎ!
Hľadáme finančných poradcov/maklérov na predaj invesičných nehnuteľností a iných investičných produktov pre trh SK,CZ,HU.Sme Rakúska spoločnosť so sídlom vo Viedni a naše produkty sa nachádzajú tak isto v Rakúsku.
Mzda je na báze provízií a začína od €2500.
Živnosť je potrebná
Ponúkam externé spracovanie mzdového účtovníctva. Mám 15 ročnú prax, orientujem sa v dotknutej legislatíve. Mzdy spracujem komplexne, komunikujem s dotknutými inštitúciami /sociálna poisťovňa, zdravotné poisťovne, daňový úrad, štatistický úrad/.Kompletná personálna agenda je samozrejmosťou /prihlášky, pracovné zmluvy, potvrdenia a pod/. Pracujem v programe Olymp. Cena dohodou.
Spracujem jednoduché a podvojné účtovníctvo, mzdy pre SZČO a s.r.o. Priprava a podanie daňového priznania k dani z motorových vozidiel, dane z príjmu FO, PO a k DPH.
Máš rád svoju prácu a chceš sa ňou živiť do dôchodku?
Myslíš si,že Tvoje schopnosti a zručnosti nie sú dostatočne zaplatené?
Pokiaľ chceš zmenu ,mám pre Teba riešenie!
Sme zástupcovia spoločnosti Profi+,a.s. a rozhodli sme sa expandovať a vytvárať nové pobočky aj v iných mestách. Tentokrát sme sa rozhodli pre Tvoje mesto Trenčín, v ktorom hľadáme 5 nových obchodných zástupcov,ktorých sme schopní zaškoliť behom 6 mesiacov.
Pokiaľ máš za sebou akúkoľvek prax v oblasti financií, alebo si o nej minimálne rozmýšľal, zapojíme Ťa do profesionálneho adaptačného procesu ,kde Ťa všetko po stránke odbornosti aj obchodu naučíme a to nielen vo financiách.
Naša holdingová spoločnosť Plus+,a.s. ,v spolupráci s našou dcérskou spoločnosťou Projekty +,Ti ponúka možnosť sa realizovať aj ako realitný maklér, či predajca luxusných ojazdených áut.
Na začiatku sa nemusíš báť ani o svoj príjem - dostaneš garanciu na 6 mesiacov- 1200 €/ mesačne.
Si jeden/jedna z tých piatich ,ak áno-zavolaj,alebo napíš a dohodneme sa na osobnom stretnutí.
Ponúkam profesionálne spracovanie daňových priznaní FO typ A, typ B pre živnostníkov, zamestnancov, dôchodcov, osobných asistentov, prenajímateľov nehnuteľností, nezamestnaných evidovaných na ÚPSVaR, ktorí mali počas roka príjmy zo závislej činnosti pod.
Garantujem lojálnosť, príjemnú komunikáciu a ochotu zodpovedať vaše otázky.
Kontaktujte ma telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu. Spracované daňové priznanie spolu s detailnými informáciami Vám viem poslať e-mailom v PFD, odovzdať osobne alebo ho pošlem za Vás elektronicky na základe vzájomného splnomocnenia.