Financie a ekonomika - inzercia, predaj, predám, bazár - strana 5
Ponúkam spracovanie podvojného a jednoduchého účtovníctva, DPH, daňové priznanie pre PO a FO, mzdy. Cena dohodou. Uprednostním komunikáciu cez mail. Ďakujem
Hľadám do tímu 3 šikovných ľudí
Náplň práce: Aktívna komunikácia s klientmi, budovanie vzťahu s klientom, odborné a férové poradenstvo, aktívna správa ich zmlúv
Starať sa o klientov a identifikovať potreby klientov
Analyzovať ich požiadavky a hľadať pre nich tie najideálnejšie riešenia
Poskytovať odborné poradenstvo v oblasti produktov a služieb
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Si pre nás vhodným kandidátom/kandidátkou ak:
máš minimálne SŠ vzdelanie,
baví ťa komunikovať,
si priateľský/á a vieš pracovať individuálne aj v tíme,
máš v sebe ducha obchodníka,
chceš hľadať to najvhodnejšie riešenie pre klientov,
si ochotný/á na sebe pracovať a rozvíjať sa.
... všetko ostatné Ťa naučíme my :)
Kompletné vzdelávanie v odbore úplne zdarma.
Týždenné vyplacanie, bonusy, motivačné akcie.
Karierny rast od 1 mesiaca nástupu.
Predošlé skúsenosti v oblasti predaja/ banky/ poistenia nie sú podmienkou ale sú výhodou!
Ak ťa ponuka zaujala a myslíš si, že si správny kandidat pošli životopis na lenka.cseh@ a dohodneme si osobný pohovor kde poskytnem viac informácií.
Do zabehnutej kancelárie v Banskej Bystrici,hľadáme nových kolegov,kolegyne ne pozíciu finančný poradca
vedúci kancelárie
pre banskobystrický región
Osobnostné predpoklady:
-zodpovednosť
-komunikatívnosť
-cieľavedomosť
-práca s PC
-práca s klientom priameho kontaktu
-servis existujúcich klientov
Ponúkame:
-moderný systém vzdelávania
-príjemné pracovné prostredie
-dobré platové podmienky
-fix,benefity,flexibilný pracovný čas
Požadované vzdelanie:
-SŠ s maturitou
-VŠ
V prípade záujmu posielajte svoj životopis na mailovú adresu:
m.riecanova@
Spracujem mzdy malej spoločnosti cca do 10 ľudí. Prihlášky, mesačne výkazy, odhlasky, celková komunikácia so sociálnou a zdravotnou poisťovňou. Personalistika. Odmena dohodou.
Obchodný pracovník/Obchodný manažér
Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Administratívna práca
- Komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi
- Zodpovednosť za plnenie cieľov a finančných plánov
- Príprava a prezentácia navrhovaných riešení pre klienta
- Tvorba finančných analýz a auditov
- Práca s firemnou databázou
- Zodpovednosť za plnenie obchodnej stratégie
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zmluvne zapracovaný garantovaný kariérny rast
- Bezplatné a profesionálne zaškolenie do fungovania obchodného modelu
- Počas zaškolovacieho procesu pridelený osobný coach
- Motivačné odmeny a bonusy podľa dosiahnutých výsledkov
- Možnosť zúčastniť sa firemných dovoleniek a firemných akcii
- Práca v mladom a dynamickom kolektíve
- Flexibilný pracovný čas
- Možnosť práce home-office (inak miesto výkonu práce: BA, TT, NR, SA, NZ,KN,ZA, ZV)
- Pracovné prostredie orientované na osobnostný rozvoj a vybudovanie si úspešnej kariéry
Informácie o výberovom konaní
Výberové konania sa uskutočnia v 2. kolách. Uchádzač bude na 1. kole informovaný či bude vybraný do 2. kola.
Obe kolá pohovorov sa uskutočnia online.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Internet - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Podmienkou je bezúhonnosť
- Spôsobilosť na právne úkony
- Komunikačné schopnosti
- Príjemné vystupovanie
- Korektnosť a čestnosť
- Dochvíľnosť
- Cieľavedomosť
- Vytrvalosť
- Vodičský preukaz B.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Materská spoločnosť OVB Holding AG, vznikla v roku 1970 v nemeckom Kolíne. Odvtedy sa vypracovala na jednu z popredných spoločností v oblasti finančného sprostredkovania v Európe.
Slovenská centrála OVB pôsobí na Slovensku od roku 1993. Jej úsilie sa sústreďuje na elitné, dlhodobé, komplexné finančné sprostredkovanie so zameraním na klientov o čom svedčí aj množstvo spokojných klientov. Hlavnou našou náplňou je realizácia auditu a finančných analýz, tvorba elitných finančných plánov pre fyzické a právnické osoby.
Ponákame možnosť pracovať v dynamickej mladej skupine zameranej na dobré a priateľské vzťahy v teame. Snažíme sa, aby sa každému nášmu kolegovi podarilo zapadnúť do kolektívu a naplnil si svoje pracovné ambície. Veľký dôraz kladieme na prostredie kde sa má možnosť spolupracovník osobnostne posúvať
Do tímu hľadám mladých a šikovných ľudí, ktorí chcú v živote niečo dosiahnuť. Počas celej doby spolupráce budeš mať školenia od TOP manažérov úplne ZADARMO! (toto nikde nemáš) Pracovať s mladími ľuďmi, výkendové školenia v luxusných Hoteloch, každý mesiac teambulding a pekný zárobok kde nemáš limit. A čo je podstatné, si pánom svojho čacu :) Neváhaj a pošli životopis s fotkou :) Vybraný uchádzači budú kontaktovaní telefonicky. (zuzanasamek1995@)
Dobrý deň hľadám účtovníčku/ka online /homeoffice, napln prace mesačné zaučtovanie dokladov
Podmienka znalost prace s POHODOU
Mzda v zavislosti od spracovaných dokladov
Malá strojárska firma so sídlom v Dubnici nad Váhom, hľadá účtovníčku na dohodu, alebo živnosť. Potrebné podvojné účtovníctvo. Plat dohodou.
PRACOVNÁ PRÍLEŽITOSŤFINANČNÝ/NÁ SPROSTREDKOVATEĽ/KA
‼️Práca v kolektíve, vhodná aj ako vedlajšia pracovná činnosť popri štúdiu či inej práci alebo ako hlavná pracovná činnosť ‼️
Náplň práce :
* Stretnutia s klientmi, Finančná analýza, plánovanie, servis zmlúv klientov
* Profesionálne finančné sprostredkovanie
* Administratívna práca
* Po zaškolení vedenie teamu, pohovory a motivovanie l'udí k výsledkom
* Práca s pocítačom, e-mailová a osobná komunikácia s klientmi a s partnerskými spoločnostami, servisné telefonáty a stretnutia.
Zamestnanecké výhody a benefity :
* Flexibilný pracovný čas
* Individuálna monosť kariérneho rastu
* Atraktívne odmeňovanie
* Vzdelávanie a odborná príprava vo všetkých fzach kariéry
* Podpora a pomoc od centrály
* Benefitný program firmy
* Teambuilding, Pracovné cesty, dovolenky
Osobnostné predpoklady a zručnosti :
* samostatnost a flexibilita, prijemné vystupovanie, dobré komunikačné schopnosti, ambícia osobnostného a odborného rastu
Informujte sa o možnostiach stať sa členom nášho tímu na nasledujúcej e-mailovej adrese:
5525228@ alebo cez messenger.
Chceš každý deň chodiť s úsmevom do práce? Zažiť priateľskú atmosféru, ktorá prácu mení na miesto, kde ťa to baví? U nás k tomu prihodíme ešte moderné digitálne prostredie, skvelé produkty a možnosť vďaka nim pomôcť zvýšiť kvalitu života našich klientov a ich rodín.
Tvojou úlohou bude:
Najskôr ťa kvalitne zaškolíme, naučíme ťa pracovať s našimi systémami a detailne ťa oboznámime s našimi produktami.
Akonáhle sa zorientuješ, začneš prostredníctvom telefónu, e-mailu a chatu na našej webstránke komunikovať s klientmi, ktorí prejavili záujem uzavrieť poistenie automobilu - PZP, havarijné poistenie, cestovné poistenie, poistenie nehnuteľnosti a domácnosti.
Budeš podporou našim klientom a tvojou úlohou bude urobiť ich ešte spokojnejšími, než aktuálne sú
Hľadáme účtovníčku na pomocné účtovné práce, práca na 2 dni v mesiaci.
Podmienka : prax s účtovaním v prog. OMEGA .
Stabilná spoločnosť v Košiciach príjme do trvalého pracovného pomeru zamestnanca na pozíciu Účtovníčka. Je možné sa dohodnúť aj na skrátený pracovný úväzok.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Vedenie podvojného účtovníctva,
- Účtovanie prijatých a vystavených faktúr, bankových a pokladničných dokladov, interných dokladov
- Príprava rôznych reportov, uzávierok, štatistík na mesačnej a ročnej báze,
- Príprava ekonomických reportov, výkazov a analýz
- Zostavovanie daňových priznaní k DPH, daní z motorových vozidiel,
- Vystavovanie odberateľských faktúr,
- Administratívne práce podľa potreby.
Požadujeme znalosť:
• podvojného účtovníctva,
• skladového hospodárstva,
• hospodárskej korešpondencie,
• ovládanie programov Word, Excel.
Zamestnanecké benefity:
• práca v stabilnej firme,
• výplata vždy v stanovenom termíne.
Finančné ohodnotenie zodpovedajúce náročnosti
• od 6 € - 8 € hod./ brutto,
• osobné ohodnotenie od 0- 800 € brutto
Miesto výkonu práce sú Košice.
Nástup ihneď.
Ponúkam vedenie účtovníctva pre start upy, malé a stredné podniky už od 40€/mesiac v rámci celého Slovenska. Mimo toho ponúkam aj spoluprácu pri zostavovaní reportov, či už to je nahadzovanie do excelovských tabuliek apod. Mojím cieľom je Vám pomôcť zvládnuť zložitosti účtovníctva a ušetriť Váš čas. Kontaktujte ma iba prostredníctvom e-mailu: Číslo je vymyslené z dôvodu nekorektných telefonátov.
Prijmeme šikovnú a samostatnú účtovníčku a pani na administratívnu pozíciu v kancelárii.
Plat dohodou.
Nástup možný ihneď.
Bližšie informácie na tel.cisle: