Financie a ekonomika - inzercia, predaj, predám, bazár - strana 7
NÁPLŇ PRÁCE:
Dávame príležitosť pár šikovným adeptom do začínajúcej pobočky v Žiline, ktorí majú radi výzvy, osobnostný rast a ktorí to chcú pretaviť aj do vedenia ľudí, získavania skúseností v manažmente a jedného dňa do vedenia vlastnej kancelárie.
Hlavnou pracovnou náplňou je komunikácia s obchodnými partnermi, aktívna práca v mladom kolektíve, personalistike a marketingu. Práca rovnako zahŕňa plánovanie, prácu s PC a interným systémom, prípravu prezentácií a ich prezentovanie, školenie ľudí.
Na vykonávanie činnosti, uchádzača kompletne zaškolíme a naučíme všetky potrebné zručnosti, preto vyžadujeme 100% ochotu na sebe pracovať a rozvíjať sa. Nie sú potrebné predošlé skúsenosti v obchodnej sfére, aj keď sú vítané.
Ponúkame možnosť zaujímavého kariérneho rastu a neustále zvyšovanie príjmu.
Práca je vhodná aj pre študenta VŠ - adept vie získať prax a zručnosti v obore a pekne si zarobiť.
Čas si študent vie popri škole prispôsobiť, keďže vieme, že aj škola je dôležitá, takže sa vieme vzájomne dohodnúť.
Informácie o výberovom konaní:
V prípade záujmu vás budeme kontaktovať a dohodneme si pracovný pohovor. Životopis spolu s motivačným listom prosíme zaslať na email
Na pracovný online pohovor si budeme uchádzačov volať na základe motivačných listov. Predošlé skúsenosti nie sú tak podstatné, ako motivácia a zodpovednosť uchádzača.
- práca na živnosť
- 9:00 - 16:00 (jednozmenný prac.čas)
- vhodné aj pre absolventa
- 2000 Eur / mesiac / brutto (úkolovo)
PONÚKANÉ VÝHODY:
Poskytujeme:
- Zaujímavé a férové finančné ohodnotenie bez príjmového stropu
- Skúsených mentorov, ktorí ťa posunú nielen po pracovnej ale aj osobnostnej stránke
- Stabilné firemné zázemie, kde inovácie nie sú cudzie
- Cyklické provízne odmeny, firemné dovolenky v zahraničí, zľavy na prémiové telefóny/tablety a iné benefity
- Mladý a príjemný kolektív, kde je radosť pôsobiť
- Zaškolenie krok po kroku a tam to samozrejme nekončí - rozvoj a kariérny rast je naša DNA
Po vzájomnej dohode - možnosť vykonávať časť práce v podobe HOMEOFFICE.
Nehľadáme dokonalého spolupracovníka, čo už všetko vie a nie je ochotný prispôsobiť sa. Hľadáme ambiciózneho mladého človeka, ktorý má chuť aktívne chopiť svoju kariéru do rúk, napredovať, naberať skúsenosti a tvoriť hodnotu spolu s nami.
požadované vzdelanie:
SŠ s maturitou, VŠ 1.,2.,3. stupňa
Všeobecné spôsobilosti:
- organizovanie a plánovanie práce
- tvorivosť
- komunikatívnosť
- kultivovaný slovný prejav
- osobnostný rozvoj
- tímová práca
- samostatnosť
- vedenie ľudí
Osobnostné predpoklady:
- cieľavedomosť
- ochota pomáhať
- iniciatívnosť
- trpezlivosť
- schopnosť prispôsobiť sa novému prostrediu
- reprezentatívnosť – S biznis imidžom a oblečením si rozumieme
- príjemné vystupovanie a dochvíľnosť
Náplň práce:
-online a osobná komunikácia so zákazníkom
-audit existujúcich riešení
-plánovanie nových riešení (ak sú neaktuálne)
-práca s počítačom
-administratíva
Benefity:
-nemusíte mať skúsenosti (máme školiaci systém a všetko vás naučíme)
-garantovaný kariérny a platový rast (žiadne rodinkárstvo ako je zvykom)
-neustále vzdelávanie
-flexibilný pracovný čas
-mladý kolektív
-víkendové akcie a rekreácia
-výhodnejšie paušály
-zľavy na nové autá
- bezplatné dovolenky v zahraničí za odmenu
-žiadny platový strop
-spravodlivý systém odmeňovania, t. j. dostanem zaplatené presne koľko spravím
-príjem už počas školiacej doby
V prípade záujmu volať, poslať sms alebo email.
Dobrý deň , mám 39 rokov a hľadám si brigádu/prácu účtovníka, mám za sebou kurz podvojného účtovníctva, VŠ - odbor právo, viem veľmi dobre po nemecky (štátnica) a anglicky.
Rad by som získala vedomosti a skúsenosti preto hľadám vyslovene prácu juniora poprípade pomocného účtovníka.
Ponúkam profesionálne spracovanie daňových priznaní FO typ A, typ B pre živnostníkov, zamestnancov, dôchodcov, osobných asistentov, prenajímateľov nehnuteľností, nezamestnaných evidovaných na ÚPSVaR, ktorí mali počas roka príjmy zo závislej činnosti pod.
Garantujem lojálnosť, príjemnú komunikáciu a ochotu zodpovedať vaše otázky.
Kontaktujte ma telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu. Spracované daňové priznanie spolu s detailnými informáciami Vám viem poslať e-mailom v PFD alebo ho pošlem za Vás elektronicky na základe vzájomného splnomocnenia.
Hľadám do svojho tímu šikovného, komunikatívneho človeka. Ak sa rád učíš nové veci a pracuješ s ľuďmi tak ťa veľmi radi privítame v našom kolektíve v kancelárií.
Náplň práce:
-Poskytovanie poradenstva klientovi
-administratíva
-podpisovanie zmlúv s klientmi
-komunikácia s klientom
-starostlivosť o existujúcich klientov, servis klientom
- bežné administratívne práce
- hlásenie poistných udalostí
Ponúkame:
-výborné pracovné ohodnotenie, bez finančného stropu
-bezplatný systém vzdelávania a odborných školení
-flexibilný pracovný čas
-možnosť kariérneho rastu
- možnosť flexibilného pracovného času podľa vzájomnej dohody
- práca na klientskom centre na adrese AC Moyzesova 4, 95501 Topoľčany
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vodičský preukaz
B výhodou
Pozícia je vhodná pre absolventa
Mamičku na materskej dovolenke
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- komunikatívnosť
- príjemné vystupovanie
- pozitívny prístup k práci
- ochota učiť sa nové veci
Ak Vás moja pracovná ponuka zaujala, ochotne sa s Vami stretnem na pracovnom pohovore a poskytnem Vám všetky informácie týkajúce sa pracovnej ponuky .Životopis zasielať na
Prijmeme do TPP pomocnú účtovníčku, ktorej úlohou bude spracovávanie podvojného účtovníctva a vykonávanie účtovných a administratívnych prác pod odborným vedením hlavnej účtovníčky.
Požadujeme znalosť:
• podvojného účtovníctva,
• skladového hospodárstva,
• hospodárskej korešpondencie,
• ovládanie programov Word, Excel na vyššej úrovni.
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
• Stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie ekonomického smeru, pozícia je vhodná aj pre absolventa
Zamestnanecké benefity:
• práca v stabilnej firme,
• výplata vždy v stanovenom termíne,
Finančné ohodnotenie zodpovedajúce náročnosti
• od 4,690 € hod./ brutto,
• osobné ohodnotenie od 0- 800 € brutto
Miesto výkonu práce sú Košice.
Nástup ihneď.
Očakávame flexibilitu, zodpovednosť, dôslednosť, ochotu vzdelávať sa. V prípade záujmu nám pošlite profesijný životopis a žiadosť o prijatie do zamestnania na e-mail: Kontaktovať budeme len vybraných kandidátov.
Do našej prevádzky v Prešove prijmeme internú účtovníčku/účtovníka na vedenie podvojného účtovníctva a skladu v programe Omega alebo MKsoft, plus pomocné práce v administratíve. Pracovná doba cca 7.30 - 15.30, TPP alebo ŽL, ovládanie anglického alebo maďarského jazyka výhodou. Viac info telefonicky alebo osobne. Mzda podľa formy úväzku. Životopis prosím pošlite na
Hľadáme účtovníka/čku do nášho tímu účtovnej kancelárie, ktorý/á ovláda prioritne podvojné účtovníctvo, má prax min. 2 roky na podobnej pozícii a ovláda prácu s programom od KROSu - Omega, príp. Alfa Plus, Olymp.
Ponúkame príjemné pracovné prostredie, flexibilný prac. čas, vlastnú organizáciu práce, vzdelávanie v oblasti účtovníctva a daní.
Forma: TPP, príp. živnosť
Odmena: 1200-1300/brutto /pri TPP/
Možnosť skráteného úväzku, práca z domu možná čiastočne.
Kontakt: info@, tel:
Miesto výkonu práce: Trenčín
Termín nástupu: ASAP, resp. dohodou
Chcete ochrániť úspory svojich klientov pred infláciou a poklesom hodnoty fondov?
Veríte, že zlato ako jedna z mála investícií dokáže uchovať hodnotu peňazí v čase?
Myslíte si, že zlato je najvhodnejšou formou dedičstva pre ďalšie generácie?
Poznáte vo svojom okolí ľudí, ktorým by ste vedeli odporučiť investičné zlato a produkty našej spoločnosti?
Ak ste na všetky tieto otázky odpovedali „áno“, tak neváhajte a napíšte Nám, my Vás budeme následne kontaktovať.
Finančný sprostredkovateľ a manažér
Pracovné miesto: Námestovo, Tvrdošín a Dolný Kubín
Zodpovednosť:
- Poskytovanie finančných poradenských služieb zákazníkom
- Predaj finančných produktov, ako sú komplexné finančné služby ,investičné produkty a poistenie ,benefity
- Monitorovanie finančného trhu a ponúkanie aktuálnych informácií zákazníkom
- Správa portfólia zákazníkov a sledovanie ich finančných cieľov
- Vzdelávanie zákazníkov týkajúce sa finančných produktov a služieb
Požadované zručnosti:
- Skúsenosti v oblasti finančných služieb a poradenstva
- Vynikajúce komunikačné a prezentačné zručnosti
-Schopnosť analyzovať a porozumieť finančným produktom a trhom
- Zodpovednosť a precíznosť
- Vysoko rozvinuté zručnosti v oblasti správy času a úloh
Vzdelanie: Stredné alebo vysoké školské vzdelanie v oblasti financií alebo podobnej oblasti je výhodou. Certifikáciu v oblasti financi zabezpečíme
Ak máte záujem o túto pozíciu, prosíme o zaslanie životopisu a motivačného listu na [anton.jadron@] poprípade telefonisky
Upozorňujeme, že budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za prejavený záujem o túto pozíciu.
Prijmeme nových klientov pre našu rozrastajúcu sa ekonomickú firmu.
Ponúkame komplexné vedenie účtovníctva (jednoduché, podvojné). Naše služby zahŕňajú :
- Komunikácia s úradmi (zdravotná a sociálna poisťovňa, daňový úrad)
- Spracovanie miezd a personálnej agendy
- Prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov, pracovné zmluvy
- Spracovanie DPH
- Spracovanie súhrnných výkazov
- Všetky druhy daňových priznaní
- Poradenstvo
- Poradenstvo v prácnej oblasti sektoru podnikania
A veľa iných veci spojených s vašim podnikaním
Účtovníctvo spracovávame elektronicky, doklady je možne vyzdvihnúť (týždenne/mesačne) podľa potreby na miestach: celé Slovensko
V prípade otázok nás kontaktujte telefonicky na číslo .
V prípade vypracovania cenovej ponuky nám napíšte na email: srofemabau@
Pracovník obecného úradu bude komplexne zabezpečovať účtovnú agendu, ekonomickú agendu, mzdovú agendu, štatistiky, miestne dane a poplatky.
Mzda: podľa základnej stupnice platových taríf zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme
Pracovná doba: polovičný pracovný úväzok, resp. možná dohoda
Miesto výkonu: Obecný úrad Pongrácovce
Ponúkam spracovanie účtovníctva - jednoduchého, podvojného, mzdy personalistika, daňové priznanie. Kontaktovať prosím po 16,00 hod.
Hľadáme účtovníka/čku do nášho tímu účtovnej kancelárie, ktorý/á ovláda prioritne podvojné účtovníctvo, má prax min. 3 roky na podobnej pozícii a ovláda prácu s programom od KROSu - Omega, príp. Alfa Plus, Olymp.
Ponúkame príjemné pracovné prostredie, flexibilný prac. čas, vlastnú organizáciu práce, vzdelávanie v oblasti účtovníctva a daní.
Forma: TPP, príp. živnosť
Odmena: 1200-1300/brutto /pri TPP/
Možnosť skráteného úväzku, práca z domu možná čiastočne.
Kontakt: info@, tel:
Miesto výkonu práce: Trenčín
Termín nástupu: ASAP
Dobrý deň, vyštudovala som dve vysoké školy v odbore Ekonomika/Controlling, žijem v zahraničí, nemecký jazyk na úrovni B2, hľadám prácu aby som získala prax.
Prosím kontaktujte ma emailom.
Hľadám účtovníčku na 1/3 úväzok so znalosťou programu OMEGA. Najlepšie z Rudiny, alebo Kysuckého Nového Mesta. Pracovná doba približne od 10-14, prípadne podľa dohody.
Dobrý deň,hľadam prácu ako pomocná účtovníčka junior.Mam maturitu s účtovníctva a plus som absolvovala rekvalifikačný kurz s účtovníctva.Pracovala som aj pre účtovnícku firmu 6 mesiacov a teraz momentálne som na materskej ale čas si viem zaďeliť na prácu aj keď účtovníctvo je skôr moje hobby ako práca.Momentálne si ešte svoje vedomosti rozširujem s doučovaním a som rozhodnuta sa ďalej vzdelávať ale až keď budem zárobkovo činna osoba.Som ochotná Vám pomôcť s účtovaním faktúr,Bú,pokladnice a skúsim rada aj niečo zložitejšie na koľko mam nad sebou skúsenejší dozor a rada sa učím nové veci.Kľudne na začiatok bez nároku na mzdu a keď budu spokojné obe strany(ja a aj vy)tak potom by sme sa dohodli aj na mzde.Chcem to momentálne na učenie lebo teoria je ina ako je prax a chcem aj získať prax ktorá mi len pomôže do budúcna s prácov účtovníčky.Ak sa nájde medzi Vami firma alebo účtovníčka ktorá sa nebude báť mi dať potrebnu prax tak ma kľudne kontaktujte.Dohodnúť sa vždy da.
Účtovná firma ponúka kompletné spracovanie jednoduchého, podvojného a mzdového účtovníctva. Čadca a okolie. Viac informácii na tel. č.