Management - inzercia, predaj, predám, bazár
Prijmeme manazera /-ku resp. Cloveka ktory bude mat na starosti tim kurierov v meste Bratislava,Kosice,Banska Bystrica..
Praca bude spocivat s nasledovnych cinnosti:
- Hladanie novych kurierov
- Prijmanie novych kurierov
- Splnanie mesacnych cielov
- Komunikacia s kuriermi prostrednictvom whatsapp skupiny
- Uverejnovanie ponuky prace pre kurierov prostrednictvom socialnych sieti FB,IG,TT a inzertnych portalov...ATD...
Co ponukame :
- Flexibilnu pracovnu dobu
- Ziaden stress
- Praca s domu cez PC alebo Mobil
- Karierny rast
- Po 6 mesiacoch tpp a priznany plat
- vyplata vzdy 1.den v mesiaci posielana na Vaš ucet.
Platove podmienky :
Vaš zarobok zavisi od Vasej sikovnosti co znamena ze ponukame plat na zaklade percet s provizie firmy a to od 10%,15%,20% potom sa prechadza na fixnu sumu + bonusy a tpp zmluvu.
Nevyzadujeme vysokoskolske vzdelanie ale prax v komunikacii a riadeni timu ludi.
Viac informacii Vam poskytneme prostrednictvom nizsie uvedeneho mailu alebo cisla.
Ponúkam dlhodobé a krátkodobé spravovanie vašich sociálnych sietí v SK jazyku. Zameriavam sa na Instagram a Facebook, s ktorými mám 3-ročné skúsenosti vďaka štúdiu na VŠ
Na cene a rozsahu práce sa dohodneme po prediskutovaní vašich požiadaviek. Uvedená cena je základná cena za mesiac a zahŕňa:
pravidelné uverejňovanie príspevkov
pridávanie instastories na základe dohody
pravidelná komunikácia s fanúšikmi v komentároch alebo v directe
Pred samotnou objednávkou ma prosím najprv kontaktujte cez správu, aby sme si spoločne vysvetlili či sme si porozumeli, a tým pádom sa vyhneme nedorozumeniam
PONÚKAM TIEŽ:
-copywriting
-vytváranie súťaží
-reels
-spravovanie instastories podľa požiadaviek
-nafotenie produktov/ľudí (atď) a následná úprava (som aj fotografka)
MOJE SKÚSENOSTI:
Mám skúsenosti s profilmi detského oblečenia, zdravých výživových doplnkov, nábytkom, domáce spotrebiče, záhradné príslušenstvo, právo, cestovná agentúra a gastro. Tiež s vytváraním newslettrov a lahšej grafiky.
Inštrukcie:
POTREBUJEM:
-info o vašej firme/spoločnosti
-krátke info o vašej predstave
-info o intenzite prispievania
Prijmem asistentku ktorá je komunikatívna,spoľahlivá a ovláda anglický jazyk.Vhodná práca aj popri zamestnaní alebo VŠ. Oblasť Egypt.Pre viac informácií volajte .
Čakáš na kariérny rast, ktorý neprichádza? Chceš mať vlastný tím? Nebaví ťa už korporát či MLM systém? Tak teraz je príležitosť ukázať, že na to máš! Do regiónu Nitra hľadáme pozíciu regionálneho riaditeľa. Ponúkaný príjem po zaškolení > 3 800,- €.
Životopis pošli na peter.matusik@
Pre viac informácií:
Hľadám si/uchádzam sa o hlavný alebo vedľajší úväzok v spoločnosti rôznych oblastiach ako prokurista - zástupca konateľa (riaditeľa spoločnosti).
Som SZČO, mám aj živnosť.
Prax v oblasti práva, správy pohľadávok, realít. Zabezpečím podpis a uzatváranie obchodných zmlúv a iných dokumentov, pracovné stretnutia, obchodné rokovania a vyjednávania ako aj zastupovanie pred súdom.
Odbremenie konateľa od vykonávania bežných činností súvisiacich s prevádzkovaním podniku. Byť jeho pravá ruka, zástupca. Som zbehlá v administratíve, na úradoch, viem veci vybehať za Vás.
Ponúkam obidve formy prokúry - bežnú aj rozšírenú prokúru. Mám dlhoročnú prax ako právnička a realitná maklérka.
Práca v teréne, mám k dispozícii automobil. Som časovo fleibilná, možnosť cestovania či dochádzania. Som samostatná, zodpovedná, dochvíľna, zameraná na riešenie rôznych situácií a problémov.
Vy sa rozhodujete, ja konám za Vás. Otvorená som konzultácii, brainstorming, rady v rozhodovaní, nastavení stratégie.
Platové podmienky na základe dohody alebo ponuky.
Finančná spoločnosť ponúka prácu na post riaditeľa agentúry na oblasť Komárno,Štúrovo a Samorin.Fixný príjem a ďalšie provízie
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Plná zodpovednosť za oblasť financií (účtovníctvo, budgeting, dane, audit, atď.);
• Finančný reporting / kontroling podľa požiadaviek
• Interpretácia finančných výsledkov;
• Nastavovanie KPIs, ich sledovanie a vyhodnocovanie;
• Zavádzanie, automatizácia a zefektívňovanie procesov;
• Manažovanie tímu;
• Komunikácia s manažmentom spoločnosti a s účtovníkmi;
• Monitoring a riadenie cash-flow v jednotlivých entitách skupiny;
• Sledovanie rizík a proaktívny prístup pri ich odvracaní a/alebo mitigácií;
• Komunikáciu s bankami a udržiavanie vhodnej kapitálovej štruktúry;
• Komunikáciu s finančnými, daňovými úradmi a ďalšími externými subjektmi;
Zamestnanecké výhody, benefity
- stravné v hodnote 5,10€/deň a to aj počas dovolenky ????
- 5 dní dovolenky navyše nad rámec zákona
- platený sick day
- platené narodeninové voľno, darčekové poukážky
- príspevok na rekreáciu
- príspevok na cestovanie do práce
- príspevok na šport - Multisport
- čiastočný home-office
- flexibilný pracovný čas
- krátke piatky do 12:00
- možnosť kariérneho a profesijného rastu
- školenia a vzdelávacie kurzy v danej oblasti
- výučba business angličtiny
- individuálny prístup
- teambulidingy, playstation v oddychovej miestnosti
- referral bonus pri odporučení nového kolegu
- kávička, koláčiky, ovocie a iné pravidelné občerstvenie
- príjemné pracovné prostredie v skvelom teame
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o uvedenú pracovnú pozíciu nám neváhajte zaslať Váš aktuálny životopis.
Kontaktovať budeme iba uchádzačov, ktorí budú pozvaní na osobný pohovor.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika, účtovníctvo
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) alebo Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Dynamics NAV - Mierne pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Finančný manažér, Hlavný účtovník, Controller, Auditor
Počet rokov praxe 3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- vysokoškolské vzdelanie ekonomického zamerania
- doterajšia prax v oblasti finančného riadenia minimálne 3 roky
- vynikajúci prehľad v oblasti účtovníctva, controllingu, auditu, reportingu, tvorbe rozpočtov a pod
- výhodou je skúsenosť s komunikáciou s bankami a projektovým financovaním
- komunikatívnosť, praktickosť, schopnosť riešiť a držať si prehľad o viacerých aktivitách naraz
- nekonfliktná osobnosť, schopná vytvárať priateľské a dobré kolegiálne vzťahy
Mzda: od 3500,- EUR v čistom
Životopisy prosím zasielať na tento email: @
zubná klinika v KE príjme recepčnú s ekonomickým vzdelaním, 100% angličtina slovom aj písmom.
Komunikatívna, srdečná, kreatívna, príjemná vystupovaním, pracovitá, svedomitá -toto sú vlastnosti , ktoré potrebujeme a náležite odmeníme.
Reagujeme iba na zaslaný životopis. Nevolať prosím. MAIL: alexmedzihradsky@
Dobrý deň, ponúkame prácu viď v to špecifická práca pre ženu.Naša spoločnosť sa venuje tantrick masáž to práca na tpp.s nástupným platom 600€ netto.Po preukázaní vlastnej kreativity,schopnosti sám pracovať a zaškolení sa mzda zvyšuje na 1000€ netto.Plus vyplácanie benefitov. Vodičský preukaz B . Vlastne auto výhodou.Vek od 25 do 50 .Ponúka platí pre Prešovský a Košický okres. Nie študenti ani matky s malými deťmi prosíme. Záujemkyne píšte na tantra.manager@ NEVOLAT prosím. ďakujem
Prevádzkujete penzióny,gastro služby,reštaurácie a pod. .... potrebujete manažéra prevádzok od A-Z..vedenie riadenie.ponúkam 20 ročnú prax,skúsenosti,vzdelanie v danej oblasti,evant manažér,akcie fool servis svad.hostiny,jubileá,a iné,nákupy,predaj,
som akčný,flexibilný,dominantný-workoholik, silná stránka komunikácia coach komunikácie certifikát,
Heslo"Náš zákazník" Náš pán..
oblasť Tatry a okolie
Prevádzkujete hotel, penzión, reštauráciu, kaviareň? Organizujete svadby, firemné akcie, oslavy, jubileá a iné?.... hľadáte manažéra, prevádzkara, event manažéra? Ponúkam niekoľkoročnú prax v horeca oblasti s najvyššími štandardmi, vzdelanie, odbornosť, vedenie a riadenie tímu, cenotvorbu, personálny a ekonomický aspekt na zverenú prevádzku, komunikácia, coach-certifikát, precízny a zodpovedný prístup.
Lokalita Bratislavský/ Trnavský kraj
Hľadám si prácu ako prevadzkarka reštaurácie/hotela alebo asistentka v kancelárii. Prax mám :) v prípade ponuky na prácu pošlem životopis :)
Hľadám obchodného zástupcu/zástupkyňu na predaj potravín a surovín.
Požiadavky - spoľahlivosť,komunikatívnost.
Plat dohodou.
Nástup možný ihneď.
Bližšie informácie na tel.cisle-
Hľadám, komunikatívného zodpovedného manažéra pre veľkoobchodný predaj kozmetických tovarov na Slovensko a Česku. Potrebné skúsenosti s predajom. Vytvorenie a správu kampaní na sociálnych sieťach - Facebook, Instagram. Správa Web stránky. Je potrebné mať vodičský preukaz.Možnosť práce z domu.Zamestnanecké výhody: Mzda 1300 eur/mesiac (brutto). Zaujímavé finančné ohodnotenie, percent z predaja. Životopis prosím zaslať na e-mail: info@
Staňte sa súčasťou úspešného týmu odborníkov.
Príjmeme cieľavedomých ľudí na prácu s optimalizáciou finančných prostriedkov a právnu ochranu klientov
Výhody: zaškolenie a konzultácie s nadriadeným dokedy to bude potrebné
základný plat pri záujme učiť sa 1300€
Po zaškolení mzda 3000€ a viac
Podmienky: vzdelanie min s maturitou, čistý register trestov
Preferujem prácu v Nitre, Zlatých Moravciach a Leviciach. Možnosti sú však neobmedzené na celé Slovensko, keďže máme prepracovaný online systém.
Teším sa na prípadnú spoluprácu
Neváhajte ma kontaktovať od 9:30 do 16:00 na v prípade akýchkoľvek otázok príp kovacovakristina1@
Zdravím, hladám niekoho nemecky hovoriaceho plynule slovom aj písmom. Nehladám zamestnanca ale skôr niekoho kto by chcel sa podieľať na začínajúcom projekte s vysokým potenciálom. Všetky potrebné veci na chod tejto činnosti mám len nemčinár mi chýba aby sme to mohli uskutočniť. Potreboval by som človeka ktorý sa nebojí dohadovať obchody s nemeckými partnermi. Na začiatok by to bol slušný príjem popri práci následne by to mohol byt aj velmi nadštandardný príjem. Preferujem človeka zo ZA kraja, pre bližšie info osobne. Prosím kontaktujte ma emailom s krátkym popisom o vás. Ďakujem
Spolupráca na živnosť
Hľadám sympatickú, príjemnú, komunikatívnu zodpovednú manažérku pre veľkoobchodný predaj kozmetických tovarov na Slovensko a Česku. Potrebné skúsenosti s predajom. Vytvorenie a správu kampaní na sociálnych sieťach - Facebook, Instagram. Správa Web stránky. Je potrebné mať vodičský preukaz. Práca je na dohodu vyplácaná províziami. Možnosť práce z domu. Životopis prosím zaslať na e-mail: info@
Do cukrárenskej výroby v Košiciach prijmeme PREVÁDZKARKU.
Náplňou práce bude:
-riadiť a organizovať chod prevádzky,
-riadiť, koordinovať, motivovať a hodnotiť
podriadených zamestnancov,
-kvalitne vyberať, školiť zamestnancov,
- spolupracovať s kolegiňou prevádzkarkou,
- počitačové znalosti
- aktívné zvelaďovať a kreatívne napredovať
v oblasti cukráriny
- iné bližšie uvedené na pohovore,
Zamestnanecké výhody, benefity:
- práca na TPP v stabilnej firme,
- 1200€ > možnosť rastu
- dynamická a zaujímavá práca v príjemnom prostredí a v mladom kolektíve ,
- spravodlivé a zodpovedajúce mzdové ohodnotenie s možnosťou nárastu,
- káva, čaj,zakusok každý deň počas pracovnej smeny zadarmo,
- možnosť naplánovať si svoju dovolenku, preplácanie dovoleniek,
- stravné lístky v hodnote 4,80 €),
- bližšie informácie na osobnom pohovore
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- aktívny a flexibilný prístup k práci,
- prijemne a sympatické vystupovanie a
komunikačné zručnosti,
- spoľahlivosť, precíznosť, samostatnosť,
lojálnosť,
- požadujeme platný zdravotný preukaz,
- hygienické minimum, alebo ukončená škola v
požadovanom odbore,
- vodičky preukaz PODMIENKA!!
- vlastné auto výhodou, nie však podmienkou,
- bezúhonnosť - čistý výpis z registra
trestov,