Účtovníctvo, poradenstvo - inzercia, predaj, predám, bazár - strana 26
Spracovávam mzdy pre podnikateľov v programe MRP, od 10 do 50 pracovníkov, kalkulácia 7 € za 1 pracovníka mesačne, vrátane všetkých výkazov a štatistík, ktoré s tým súvisia, spoľahlivo, PP, KK, SN, SL,
Spracujeme Vám účtovníctvo, mzdy a personalistiku. Samozrejmosť je kvalitné účtovné poradenstvo a ako bonus aj digitálnym marketing. Sme tu pre Vás.
Ponúkame Vám:
– podvojné a jednoduché účtovníctvo, daňová evidencia, paušálne výdavky,
- spracovanie DPH, kontrolného a súhrnného výkazu,
- všetky druhy daňových priznaní,
- mzdy, personalistika, pracovné zmluvy a všetky formality.
Účtované poradenstvo a digitálny marketing sú našou silnou stránkou.
Našou prednosťou je vysoká profesionalita, flexibilita, orientácia vo svete daní a zákonov a najmä individuálny prístup.
Kontaktujte nás a získajte pridanú hodnotu, ktorou sa staneme stabilnou súčasťou Vašej spoločnosti.
Ponukame Vam vypracovanie a vedenie uctovnictva podvojneho/jednoducheho, platcov DPH, mzdova agenda.
Spracovanie podvojného účtovníctva a miezd vo vlastnom účtovnom programe Pohoda.
Ponúkame:
-Spracovanie miezd (vrátane zaslania
výkazov)
-Spracovanie podvojného účtovníctva
-Spracovanie a podanie DPH – mesačné,
štvrťročné
-Spracovanie DPPO
-Spracovanie dani z MV (motorových vozidiel)
-Personalistika
-Elektronické ukladanie dokladov
-Poradenstvo
-Spracovanie daňového priznania fyzické osoby
Cena za podvojné účtovníctvo je: 0,65 eur za položku. Cena za 80-100 položiek je 50 eur mesačne.
Cena za 1 mzdu vrátane podania výkazov je 7,5 eur
Prihlásenia a odhlásenie zamestnanca na sociálnu a zdravotnú poisťovnu je: 3 eur/zamestnanec.
Na spracovanie účtovníctva bude mesačne vytvorená faktúra.
V prípade záujmu nás neváhajte kontaktovať.
Spracujeme Vám jednoduché, podvojné účtovníctvo, mzdy, DPH, či daňové priznanie externe vrátane komunikácie s finančnou správou, posielanie výkazov, daňových priznaní a poradenstva pre živnostníkov a s.r.o., OZ, či a.s..
Účtovníctvu a poradenstvu sa venujeme aktívne viac než 25 rokov, zodpovednosť, lojálnosť či diskrétnosť samozrejmosťou, tel.
Ponúkam vedenie jednoduchého a podvojného účtovníctva s individuálnym prístupom ku každému klientovi, pre platcov aj neplatcov DPH, tiež mzdy a personalistiku do 10 zamestnancov. Všetky výkazy a daňové priznania spracúvam a podávam elektronicky. Ponuka platí pre firmy v Košice-mesto a blízke okolie. Mám vlastné softvéry od f. Kros, dlhoročné skúsenosti, VŠ vzdelanie. Cena dohodou podľa rozsahu agendy. Moji klienti prešli viacerými kontrolami od Soc.poisťovne, Finančnej správy a úspešne, bez pokút. Tel..
Eshopy sú z hľadiska svojho fungovania odvetvím ako stvoreným pre využitie pokroku v IT technológiách, v rámci transformácie účtovníctva do digitálnej doby vďaka čomu je možné výrazné zvýšenie efektivity pri spracovávaní veľkého množstva podkladov do potrebných výstupov.
8 krokov k časovej a finančnej efektivite pre každý eshop.
1. krok - podpísanie NDA - zmluvy o mlčanlivosti
2. krok - získanie vzorových dát
3 - faktúry v PDF za testovacie obdobie mesiac, rôznorodé formáty faktúr, export účtovného denníka za obdobie 1 mesiaca
3. krok - naimplementujeme chýbajúce formáty, urobíme analýzu vyťažovania faktúr a výber vhodnej platformy (úspešnosť vs. cena)
4. krok - predloženie aktualizovanej ponuku našich služieb a návrhu zmlúv
(v prípade rozhodnutia sa pre spoluprácu)
5. krok - implementácia zákazky na našej strane (do 30 dni)
6. krok - 1 mesiac testovacia prevádzka, paralelne so súčasnou účtovnou firmou (neplatí pre novovzniknutý eshop bez súčasnej účtovnej agendy), náklady cca 30% z ostrej ponuky. Doladenie detailov/vygenerovanie reportov/odsúhlasenie
7. krok - nastavenie výstupov od súčasnej účtovnej firmy
8. krok – zahájenie/spustenie spolupráce na ostro - od 1. dňa v mesiaci (po splnení všetkých krokov)
Ekonomicko-konzultačná spoločnosť TOP Clerks aktívne pôsobiaca na území SR a ČR ponúka možnosť využitia služieb vedenie účtovníctva, ekonomického/daňového poradenstva, auditu.
Efektivita
Úspora finančných prostriedkov a času vďaka inteligentným IT riešeniam. Naše služby sú dostupné kedykoľvek a odkiaľkoľvek prostredníctvom online prístupu
Výkonnosť
Tisíce položiek spracované hromadne využitím robotizácie procesov. Výstupy/reporting podľa požiadaviek klienta
Odbornosť
Spolupracujúci experti na účtovníctvo a IT špecialisti, ktorý prinášajú optimálne riešenie na mieru konkrétnemu klientovi
Spoľahlivosť
Pre našich klientov sme dlhodobým a spoľahlivým partnerom. Naše služby sú Vám vďaka zastupiteľnosti vždy k dispozícií
Ponúkam komplexné vedenie jednoduchého a podvojného účtovníctva pre SZČO a s.r.o..
Prípravu a podanie daňového priznania k DPH, dani z motorových vozidiel, dane z príjmu FO a PO.
Okrem toho ponúkam aj komplexné spracovanie personálnej a mzdovej agendy.
Cena za vedenie účtovníctva sa stanovuje osobitne podľa klienta, počtu zaúčtovaných položiek.
Potrebujete účtovníka - človeka, na ktorého sa budete môcť spoľahnúť, že bude diskrétny a lojálny, ktorý Vám spracuje jednoduché, podvojné účtovníctvo a mzdy, vypracuje daňové priznania, personalistiku + mzdy, zabezpečí komunikáciu so sociálnymi a zdravotnými poisťovňami, daňovým úradom, štatistiku či iné administratívu služby pre Vašu firmu?
Ponúkam Vám kompletné účtovné služby, vedenie administratívy, daňové a ekonomické poradenstvo.
Mám dlhoročnú prax a účtujem v programe POHODA, Money S3
Sme tím účtovníkov ktorý sa venuje účtovníctvu poradenstvu lektorskej činnosti a zakladaniu spoločností už 17 rokov. Dialka pre nás nie je problem vzhladom nato že máme kancelárie v BA, BB ale aj PP. Spracujeme pre Vás JU, PU, Mzdy,vyškolíme nových učtovníkov u nás alebo priamo u Vás vo firme, upraceme účtovníctvo po predchádzajúcich účtovníkoch,a v neposlednom rade vypracujeme danové priznanie k dani z príjmov A, B aj PO, riadne aj s odkladom. Poznáme väčšinu účtovných programov. Uvedená cena je orientačna
Ponúkam komplexné spracovanie účtovnej agendy a miezd pre malých a stredných podnikateľov (Rožnava a okolie)
– vedenie podvojného a jednoduchého účtovníctva
- spracovanie DPH, kontrolného a súhrnného výkazu
- všetky druhy daňových priznaní
- spracovanie miezd, personalistika
Osobný a individuálny prístup založený na vzájomnej dôvere.
Diskrétnosť a mlčanlivosť je samozrejmosťou, garantujem kvalitu, profesionalitu a individuálny prístup.
Analýza nákladov, príprava a kategorizácia účtovných dokladov, tvorba číselníkov, obeh dokladov, organizačná štruktúra, zavedenie účtovníctva, tvorba podnikateľských zámerov, finančných projektov a žiadostí o pôžičku, čerpanie dotácií, vypracovanie hodnotiacich a výročných správ, daňové priznanie, digitálne spracovanie písomností, obrázkov, fotiek a VHS kaziet.
Cena: dohodou
Lokalita: Nitra a okolie
Predám platcu - platiteľ DPH, s garanciou bezdlžnosti. Prevod firmy je v cene. K tomu grátis sídlo v Banskej Bystrici, Zvolene, Lučenci, Poltári, Žiari nad Hronom, Rimavskej Sobote, Jelšave alebo Dobšinej na 1 rok zdarma. Ihneď k dispozícii.
Ponúkam komplexné vedenie jednoduchého a podvojného účtovníctva pre s.r.o. a SZČO. Príprava a podanie daňového priznania k dani z motorových vozidiel, dane z príjmu FO, PO a k DPH. Taktiež aj spracovávanie mzdovej a personálnej agendy. Cena za vedenie účtovníctva je 1eur doklad, na základe podkladov pre spracovanie. Kontakt na email:12uctovnictvo@
Ponúkam kompletné služby v oblasti vedenia jednoduchého a podvojného účtovníctva, personalistiky a miezd. Vedenie účtovníctva a miezd zabezpečujem v mieste môjho podnikania v mojom účtovnom programe. Účtovnícke práce sú zabezpečované na základe dodaných dokladov, ktoré účtovne spracujem. Táto forma je vhodná hlavne pre živnostníkov, ktorí vedú jednoduché účtovníctvo a spoločnosti, ktoré vedú podvojné účtovníctvo a nechcú sa zaťažovať nákupom softvéru, jeho aktualizáciami a sledovaním účtovno-právnych predpisov.V prípade záujmu prosím kontaktovať na mail uctovnictvoelba@, tel.kontakt - , web-
Ponúkam komplexné vedenie účtovníctva
Ponúkam komplexné vedenie podvojného a jednoduchého účtovníctva v súlade s platnými účtovnými predpismi.
- Spracovanie mesačnej a ročnej závierky / DPH, Daň z MV, Daňové priznanie PO/
- Komplexné vedenie mzdovej evidencie / vystavenie miezd, personalistika, zasielanie mesačných výkazov, RZD. Ponúkam aj rekonštrukcie účtovníctva v kancelárii na pešej zóne v Šali.
Ponúkam kompletné služby v oblasti vedenia jednoduchého a podvojného účtovníctva, personalistiky a miezd. Vedenie účtovníctva a miezd zabezpečujem v mieste môjho podnikania v mojom účtovnom programe. Účtovnícke práce sú zabezpečované na základe dodaných dokladov, ktoré účtovne spracujem. Táto forma je vhodná hlavne pre živnostníkov, ktorí vedú jednoduché účtovníctvo a spoločnosti, ktoré vedú podvojné účtovníctvo a nechcú sa zaťažovať nákupom softvéru, jeho aktualizáciami a sledovaním účtovno-právnych predpisov. Programové vybavevie OMEGA, OLYMP, ALFA+. V prípade záujmu prosím kontaktovať na tl. čísle , alebo emailom na Bratislava, Nové Mesto nad Váhom a široké okolie.
Ponúkam externé vedenie podvojného účtovníctva, daní, miezd a personalistiky. Mám viac ako 20 ročnú prax a skúsenosti s vedením kompletnej ekonomickej agendy právnických a fyzických osôb, plátcov i neplátcov DPH, podnikateľských subjektov aj neziskových organizácií. Aktívne spolupracujem s audítorskou firmou. V prípade záujmu prosím o zaslanie prvotných informácií cez kontaktný formulár.
Ponúkam služby vedenia jednoduchého a podvojného účtovníctva, daňovej evidencie, výpočet miezd, personálne a účtovné poradenstvo, spracovanie organizačných smerníc, vypracovanie daňových priznaní FO, PO, neziskových organizácií, občianskych združení