účtovné služby
Počet nájdených inzerátov ÚČTOVNÉ SLUŽBY
: 1000
Vážení zákaznici, ponúkame účtovně služby
naša účtovná firma poskytuje kvalitné a profesionálne účtovné služby pre našich klientov. Sme si vedomí toho, že účtovníctvo je dôležitou súčasťou každého podnikania a preto sa snažíme poskytovať služby na najvyššej úrovni.
Naši skúsení účtovníci sú pripravení pomôcť Vám s každodennou účtovnou agendou, ako aj s komplikovanejšími úlohami, ako je napríklad štatistické hlásenie, daňové priznanie alebo konsolidácia účtov.
Ponúkame Vám kompletný balík účtovných služieb za rozumné ceny. Dôverujte svojmu účtovníctvu profesionálom a nechajte sa o to postarať nami. Kontaktujte nás pre viac informácií a objednajte si naše služby. Veríme, že spolupráca s našou účtovnou firmou prinesie len pozitívne výsledky pre Váš biznis.
Nebytový priestor o celkovej výmere 19 m2, nachádzajúci sa na 2.poschodí v administratívnej budove. Priestor je orientovaný na východnú stranu.
Mesačné nájomné 139,33-€/bez DPH
Služby:
- teplo 66,-€ / mesačne / bez DPH,
- elektrická energia 19,-€ / mesačne
- odvádzanie zrážkovej vody 0,60-€ / mesačne / bez DPH,
- dodávky studenej vody a stočné: 2,99-€ / mesačne / 1 osoba
- evidencia pohybu motorových vozidiel 4,-€ / mesačne / bez DPH,
- upratovanie spoločných priestorov 2,60-€ / mesačne / bez DPH,
- likvidácia bežného kancelárskeho odpadu 3,40-€ / mesačne / bez DPH.
Depozit (finančná zábezpeka) vo výške 860,-€ splatný do 7 dní po podpise nájomnej zmluvy.
V cene nájmu je zahrnuté 1 parkovacie miesto.
1- mesačná výpovedná lehota.
Pre všetky priestory:
Dodávka ostatných služieb ako napr. telekomunikačné služby, upratovanie nebytových priestorov, odvoz komunálneho odpadu a pod. si nájomca zabezpečuje sám.
Voľné sú ešte kancelárie o výmere:
75,64 m2 - mesačný nájom 510,94-€ + DPH + energie a služby ( v cene nájmu sú zahrnuté 3 parkovacie miesta pred administratívnou budovou)
30,67 m2 - mesačný nájom 224,91-€ + DPH + energie a služby ( v cene nájmu je zahrnuté 1 parkovacie miesto pred administratívnou budovou)
40 m2 - mesačný nájom 293,33-€ + DPH + energie a služby ( v cene nájmu sú zahrnuté 2 parkovacie miesta pred administratívnou budovou)
39,90 m2 - mesačný nájom 292,60-€ + DPH + energie a služby ( v cene nájmu sú zahrnuté 2 parkovacie miesta pred administratívnou budovou)
41,88 m2 - mesačný nájom 307,12-€ + DPH + energie a služby ( v cene nájmu sú zahrnuté 2 parkovacie miesta pred administratívnou budovou)
57,44 m2 - mesačný nájom 421,23-€ + DPH + energie a služby ( v cene nájmu sú zahrnuté 2 parkovacie miesta pred administratívnou budovou)
25,80 m2 - mesačný nájom 189,20-€ + DPH + energie a služby ( v cene nájmu je zahrnuté 1 parkovacie miesto pred administratívnou budovou)
37,66 m2 - mesačný nájom 276,17-€ + DPH + energie a služby ( v cene nájmu je zahrnuté 1 parkovacie miesto pred administratívnou budovou)
25,58 m2 - mesačný nájom 189,05-€ + DPH + energie a služby ( v cene nájmu je zahrnuté 1 parkovacie miesto pred administratívnou budovou)
16,66 m2 - mesačný nájom 122,17-€ + DPH + energie a služby ( v cene nájmu je zahrnuté 1 parkovacie miesto pred administratívnou budovou).
Poschodie: 2
Počet poschodí: 3
Počet izieb: 1
Dodatok k cene: , +energie, +DPH
Obytná plocha: 19m²
Celková rozloha: 19m²
Úžitková plocha: 19m²
Vlastníctvo: firemné
Stav: úplne prerobený
Internet: iné
Parkovanie: vlastné vyhradené
Zariadenie: nezariadený
Zateplený objekt: áno
Klimatizácia: áno
Bezbariérový prístup : nie
Okná: plastové
Jazdíš Bolt alebo Uber, maš živnosť/s.r.o. a hľadáš účtovníka?
Ponúkame účtovnícke služby a daňové poradenstvo a zastupovanie, špecializované na taxi a kuriérov cez Bolt a Uber.
Dlhodobo spolupracujeme s jednou najväčších flotíl - Coffee Taxi & Courier, pre ktorú zabezpečujeme mzdové účtovníctvo pre viac ako 80 vodičov a zároveň zabezpečujeme účtovníctvo a daňové zastupovanie pre viac ako 20 jej partnerských vodičov.
Ponúkame 4 základné programy:
Kuriér 25:
- základný program, vhodný pre kuriérky a kuriérov
- jednoduché účtovníctvo
- cena 25 € / mesiac
- 20 účtovných položiek mesačne
- 0,40 € za účtovnú položku nad rámec
- kvartálne súhrnné výkazy DPH
- podanie daňového priznania pre daň z príjmu 25 €
Taxi 40:
- základný program, vhodný pre taxikárky a taxikárov
- jednoduché účtovníctvo, neplatca DPH
- cena 40 € / mesiac
- 400 faktúr cestujúcich, 0,10 € za každú faktúru cestujúcich navyše
- 20 ostatných účtovných položiek mesačne
- 0,40 € za účtovnú položku nad rámec
- kvartálne súhrnné výkazy DPH
- mesačné daňové priznanie DPH podľa §7a
- podanie daňového priznania pre daň z príjmu 25 €
Taxi 100
- program, vhodný pre taxikárky a taxikárov, ktorí dosahujú tržby 3000 € a viac
- jednoduché účtovníctvo, neplatca DPH
- cena 100 € / mesiac
- 1000 faktúr cestujúcich, 0,10 € za každú faktúru cestujúcich navyše
- 50 ostatných účtovných položiek mesačne
- 0,40 € za účtovnú položku nad rámec
- kvartálne súhrnné výkazy DPH
- mesačné daňové priznanie DPH podľa §7a
- podanie daňového priznania pre daň z príjmu 25 €
Flotila 200
- program, vhodný pre flotily, ktoré dosahujú tržby cez 10000 € / mesiac
- podvojné účtovníctvo, platca DPH
- cena 200 € bez DPH / mesiac
- 5000 faktúr cestujúcich, 0,10 € bez DPH za každú faktúru cestujúcich navyše
- 100 ostatných účtovných položiek mesačne
- 0,40 € bez DPH za účtovnú položku nad rámec
- kvartálne súhrnné výkazy DPH
- daňové priznanie DPH podľa §4
- podanie daňového priznania pre daň z príjmu 100 € bez DPH
Doplnkový program:
Flotila Mzdy
- mzdové účtovníctvo a poradenstvo
- spracovanie miezd a výkazov do poisťovní a na daňový úrad
- prihlášky a odhlášky do poisťovní na základe splnomocnenia
- cena za spracovanie mzdy 10 € bez DPH za zamestnanca / mesiac
- založenie pracovného vzťahu 10 € bez DPH
- ukončenie pracovného vzťahu 10 € bez DPH
Pre všetkých záujemcov vieme urobiť aj individuálnu ponuku na základe ich požiadaviek.
Ak by si stal alebo stala partnerským vodičom alebo kuriérom flotily Coffee Taxi & Courier a tvoje tržby presiahnu 1000 € (kuriér), resp. 1700 € (taxi) za mesiac, Coffee Taxi & Courier Ti účtovné služby komplet zaplatí. Ak nie, aj tak môžeš mať účtovné služby za zvýhodnených podmienok, iba 15 € za mesiac.
MB ART & MEDIA, s.r.o.
Ulica svornosti 42
82106 Bratislava
Volať len v pr. čase
Nebytový priestor o celkovej výmere 19 m2, nachádzajúci sa na 2.poschodí v administratívnej budove. Priestor je orientovaný na východnú stranu.
Mesačné nájomné 139,33-€/bez DPH
Služby:
- teplo 66,-€ / mesačne / bez DPH,
- elektrická energia 19,-€ / mesačne
- odvádzanie zrážkovej vody 0,60-€ / mesačne / bez DPH,
- dodávky studenej vody a stočné: 2,99-€ / mesačne / 1 osoba
- evidencia pohybu motorových vozidiel 4,-€ / mesačne / bez DPH,
- upratovanie spoločných priestorov 2,60-€ / mesačne / bez DPH,
- likvidácia bežného kancelárskeho odpadu 3,40-€ / mesačne / bez DPH.
Depozit (finančná zábezpeka) vo výške 860,-€ splatný do 7 dní po podpise nájomnej zmluvy.
V cene nájmu je zahrnuté 1 parkovacie miesto.
1- mesačná výpovedná lehota.
Pre všetky priestory:
Dodávka ostatných služieb ako napr. telekomunikačné služby, upratovanie nebytových priestorov, odvoz komunálneho odpadu a pod. si nájomca zabezpečuje sám.
Voľné sú ešte kancelárie o výmere:
75,64 m2 - mesačný nájom 510,94-€ + DPH + energie a služby ( v cene nájmu sú zahrnuté 3 parkovacie miesta pred administratívnou budovou)
30,67 m2 - mesačný nájom 224,91-€ + DPH + energie a služby ( v cene nájmu je zahrnuté 1 parkovacie miesto pred administratívnou budovou)
40 m2 - mesačný nájom 293,33-€ + DPH + energie a služby ( v cene nájmu sú zahrnuté 2 parkovacie miesta pred administratívnou budovou)
39,90 m2 - mesačný nájom 292,60-€ + DPH + energie a služby ( v cene nájmu sú zahrnuté 2 parkovacie miesta pred administratívnou budovou)
41,88 m2 - mesačný nájom 307,12-€ + DPH + energie a služby ( v cene nájmu sú zahrnuté 2 parkovacie miesta pred administratívnou budovou)
57,44 m2 - mesačný nájom 421,23-€ + DPH + energie a služby ( v cene nájmu sú zahrnuté 2 parkovacie miesta pred administratívnou budovou)
25,80 m2 - mesačný nájom 189,20-€ + DPH + energie a služby ( v cene nájmu je zahrnuté 1 parkovacie miesto pred administratívnou budovou)
37,66 m2 - mesačný nájom 276,17-€ + DPH + energie a služby ( v cene nájmu je zahrnuté 1 parkovacie miesto pred administratívnou budovou)
25,58 m2 - mesačný nájom 189,05-€ + DPH + energie a služby ( v cene nájmu je zahrnuté 1 parkovacie miesto pred administratívnou budovou).
Poschodie: 2
Počet poschodí: 3
Počet izieb: 1
Dodatok k cene: , +energie, +DPH
Obytná plocha: 19m²
Celková rozloha: 19m²
Úžitková plocha: 19m²
Vlastníctvo: firemné
Stav: úplne prerobený
Internet: iné
Parkovanie: vlastné vyhradené
Zariadenie: nezariadený
Zateplený objekt: áno
Klimatizácia: áno
Bezbariérový prístup : nie
Okná: plastové
Poskytujeme účtovné služby v jednoduchom a podvojnom účtovníctve pre SZČO a S.R.O., prípadne OZ, NO a pod.
Účtovníctvo vedieme v systéme MK-SOFT. Vykonávame:
- štandardné účtovné služby
- mzdy a styku s finančným úradom a poisťovňami.
- daňové priznania FO - typ A/B a PO
- optimalizáciu daňového základu
- podnikateľské poradenstvo a finančné sprostredkovanie
Účtujeme cenu dohodou, resp. v závislosti podľa počtu účtovných položiek.
Dobrý deň, ponúkam účtovné služby, podvojné účtovníctvo, mzdy a personalistika. Tiež vypracujem daňové priznanie fyzických osôb, a živnostníkov. Komplexné spracovanie podvojného účtovníctva, výkazy, komunikácia s inštitúciami. Na cene sa dohodneme podľa počtu dokladov a rozsahu služieb ktoré požadujete. Možné aj elektronické spracovanie dokumentov.
Ponukam Vam uctovne sluzby spracujem Vam danove priznanie pre podnikatelov aj fyzicke osoby prijmy zo zahranicia , zavisla cinnost , studenti, dôchodci. V pripade zaujmu ma nevahajte kontaktovat .
Ponúkam Vám účtovné služby+ekonomické a danové poradenstvo,pomožem Vám orientovat sa vo Vašom podnikaní,vybavím za Vás(s Vašim splnomocnením) všetky inštitúcie,aj cudzinecká polícia,pod.zámery,danové priznania,vrátenie dane zo zahraničia.Moja práca je aj moj koníček pristupujem k nej velmi zodpovedne a spolahlivo,neustále sa vzdelávam.Ponúkam osobné poradenstvo,viem pricestovat po dohode kancelária k dispozicii.Trnavský,Nitriansky,Bratislavský kraj.písat na m.stefakova@
Ponúkame kompletné účtovné služby pre obchodné spoločnosti, SZČO, sociálne podniky, chránené dielne a neziskový sektor, vrátane služieb právnika a daňového poradcu.
Ak hľadáte spoľahlivé riešenia na jednom mieste, obráťte sa na nás.
Okrem účtovných a poradenských služieb vám vypracujeme aj podnikateľské zámery pre finančné a štátne inštitúcie (banky, úrady práce...).
Ceny služieb začínajú od 10 eur/mesačne.
Kontakt pre vypracovanie cenovej ponuky na mieru:
Dobry deň, ponukame prepravne sluzby - kurierske sluzby, preprava tovaru alebo materialu. Faktúry/doklady - taktiež v ponuke možnosť vystavenia faktury na rôzne účely v ramci dopravy. Poskytovanie taktiez :
Účtovné a daňové poradenstvo. Faktúra na prepravne sluzby, sukromne cesty, stavebné práce, služby, obchod....
Stavebné práce: (dokončovacie stavebné práce, murár, tesár,obkladač, elektrikár, klampiar, zvárač, zámočník, stolár a iné).
Služby:(upratovacie práce, preprava, sťahovanie a ine).
Obchod: (tovar, material ine)
Poskytnem vam všetko co potrebujete. Vystavim fakturu, poskytnem sluzbu, tovar alebo poskytnem cokolvek potrebujete.
Ponúkame Vám na prenájom kancelárske priestory v budove NEXT, bezplatné parkovanie, centrum, NOVOSTAVBA. Budova je na záhradníckej ulici v blízkosti obchodov, bánk, reštaurácií, supermarketu Billa, za budovou je bezplatné parkovisko. Okná: hliníkové (žalúzie), podlaha: dlažba, plávajúca podlaha, koberec. závisí o ktorú kanceláriu prejavíte záujem. Každá kancelária má k dispozícií spoločnú kuchyňu a sociálne priestory, ktoré sú na chodbe. Cena nájmu je 10 €/mesiac + služby: 2,50 €/mesiac + kaucia. Voľné kancelárie:
Kancelária so zariadením: 71 m2, cena: 710 eur/mesiac bez DPH + služby: 177,5 eur/mesiac bez DPH
Kancelária bez zariadenia: 43 m2, cena: 430.eur/mesiac bez DPH + služby: 107,5 eur/mesiac bez DPH
Kancelária so zariadením: 37 m2, cena: 370 eur/mesiac bez DPH + služby: 92,5 eur/mesiac bez DPH
Kancelária bez zariadenia: 26 m2, cena: 260 eur/mesiac bez DPH + služby: 65 eur/mesiac bez DPH
Kancelária bez zariadenia: 30 m2, cena: 300 eur/mesiac bez DPH + služby: 75 eur/mesiac bez DPH
Kancelária bez zariadenia: 17 m2, cena: 170 eur/mesiac bez DPH + služby: 42,5 eur/mesiac bez DPH
Kancelária bez zariadenia: 25 m2, cena: 250 eur/mesiac bez DPH + služby: 62,5 eur/mesiac bez DPH
Služby zahŕňajú elektriku, vodu, kúrenie, upratovanie chodieb a spoločných priestorov. Kancelárie sú Zabezpečené alarmom, budova je zabezpečená strážnou službou. INFO: Libra trade1 s.r.o. Viac info volajte Gejza Voros
Spracujeme Vám účtovníctvo, mzdy a personalistiku. Samozrejmosť je kvalitné účtovné poradenstvo a ako bonus aj digitálnym marketing. Sme tu pre Vás.
Ponúkame Vám:
– podvojné a jednoduché účtovníctvo, daňová evidencia, paušálne výdavky,
- spracovanie DPH, kontrolného a súhrnného výkazu,
- všetky druhy daňových priznaní,
- mzdy, personalistika, pracovné zmluvy a všetky formality.
Účtované poradenstvo a digitálny marketing sú našou silnou stránkou.
Našou prednosťou je vysoká profesionalita, flexibilita, orientácia vo svete daní a zákonov a najmä individuálny prístup.
Kontaktujte nás a získajte pridanú hodnotu, ktorou sa staneme stabilnou súčasťou Vašej spoločnosti.
Predám staršie učebnice z Medzinárodných vzťahov.
1. Európska Únia (2006) - Lipková PREDANÁ
2. Medzinárodné hospodárske vzťahy (2006) - Lipková - PREDANÁ
3. Účtovné súvzťažnosti pre podvojné účtovníctvo (2011).
Dobrý deň, hľadáme junior účtovníčku do stabilnej stavebnej spoločnosti.
Náplň práce:
evidencia došlých a odoslaných faktúr
- účtovanie jednoduchých účtovných príkazov v systéme KROS
- spracovanie štatistických výkazov
- spracovanie výkazu Intrastat
- práca s interným informačným systémom
- pomocné administratívne práce pre personalistu a účtovné oddelenie
- kopírovanie, skenovanie dokladov
- ostatné pomocné administratívne a účtovné práce
- práca s excelom, vytváranie tabuliek a vzorcov
- komunikácia so zamestnancami
Požiadavky na zamestnanca:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore:
ekonomické
Ostatné znalosti:
Fakturácia - Základy
Hospodárska korešpondencia - Základy
Mzdové účtovníctvo - Základy
Podvojné účtovníctvo - Základy
Pokladňa - Základy
Skladové hospodárstvo - Základy
Strojopis - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
OMEGA - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz - B
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
zodpovednosť, samostatnosť, ochota učiť sa, lojálnosť, odolnosť voči stresu, flexibilita
Dobrý deň,
Netrápte sa v zákonoch a zmenách v legislatíve a v účtovníctve.
Ponúkam vám vedenie jednoduchého a podvojného účtovníctva pre fyzické (SZČO) a právnické osoby (obchodné spoločnosti, družstvá, občianske združenia, nadácie, neziskové organizácie, či iné právne formy účtovných jednotiek, MÚJ )
Účtovníctvo je zabezpečené na základe dodaných dokladov, ktoré účtovne spracujem. Doklady môžete zasielať aj online formou, možnosť spracovania v rámci celého Slovenska
Ponúkam:
- vedenie účtovníctva
- vypracovanie daňových priznaní pre fyzické osoby a mikro účtovné jednotky
- zasielanie výkazov
Individuálny prístup, všetko za prijateľnú cenu.
Mám dlhoročnú prax v ekonomickej oblasti, ponúkam aj obchodné poradenstvo a účtovníctvo spracovávam v programoch od spoločnosti Kros.
V prípade záujmu ma kontaktujte na tel. číslo uvedenom v inzeráte.
Vedenie Vášho účtovníctva v tých správnych rukách Vám zabezpečí pokojný spánok a ušetrí nemalé finančné prostriedky.
Účtovníctvo už dávno nie je len o splnení legislatívnych požiadaviek. Je v prvom rade nástrojom, ako mať pod kontrolou svoj majetok a peniaze. Poskytuje prehľad, pomáha pri určovaní smeru, či nastavovaní stratégie Vašej firmy alebo optimalizácii nákladov.
Ponúkame Vám:
- komplexné vedenie jednoduchého účtovníctva
- komplexné vedenie podvojného účtovníctva,
- vybavenie agendy daňových priznaní pre daň z príjmov fyzických a právnických osôb,
- vybavenie agendy daňových priznaní k DPH, vrátanie registrácie na platcu DPH
- reporting manažmentu,
- spracovanie štatistických výkazov,
- tvorbu obchodných plánov,
- pomoc pri nastavení práce s cash-flow,
- nastavenie a riadenie ekonomických a účtovných procesov,
- vypracovanie interných ekonomických a účtovných noriem,
- účtovné a ekonomické audity vo Vašej spoločnosti,
- školenia, preškolenia a zaškolenia Vašich zamestnancov podľa Vašich individuálnych požiadaviek,
- účtovné a ekonomické poradenstvo
Klimatizovaný nebytový priestor o celkovej výmere 30,67 m2, nachádzajúci sa na 2.poschodí v administratívnej budove. Priestor je orientovaný na západnú stranu.
Mesačné nájomné 199,36-€/bez DPH
Služby:
- teplo 45,00 € / mesačne / bez DPH,
- elektrická energia - na základe odpočtu na samostatnom merači spotreby a platba za opravy a údržbu elektrických zariadení vypočítaná ako súčin spotrebovaného množstva elektrickej energie a ceny 0,03 € za jeden kWh,
- elektrická energia (klíma) 3,50 € mesačne,
- vodné, stočné, 2,63 € / mesačne / osoba bez DPH,
- odvádzanie zrážkovej vody 0,60 € / mesačne / bez DPH,
- evidencia pohybu motorových vozidiel 7,05 € / mesačne / bez DPH,
- upratovanie spoločných priestorov 1,53 € / mesačne / bez DPH,
- likvidácia bežného kancelárskeho odpadu 1,84 € / mesačne / bez DPH.
- 1 x ročne servisná prehliadka klimatizačných jednotiek 2,70 € /mesačne / bez DPH
Depozit (finančná zábezpeka) vo výške 1.010,-€ splatný do 7 dní po podpise nájomnej zmluvy.
V cene nájmu je zahrnuté 1 parkovacie miesto.
1- mesačná výpovedná lehota.
Pre všetky priestory:
Dodávka ostatných služieb ako napr. telekomunikačné služby, upratovanie nebytových priestorov, odvoz komunálneho odpadu a pod. si nájomca zabezpečuje sám.
Voľné sú ešte kancelárie o výmere:
75,64 m2 - mesačný nájom 453,16-€ + DPH + energie a služby ( v cene nájmu sú zahrnuté 3 parkovacie miesta pred administratívnou budovou)
40 m2 - mesačný nájom 260-€ + DPH + energie a služby ( v cene nájmu sú zahrnuté 2 parkovacie miesta pred administratívnou budovou)
41,88 m2 - mesačný nájom 272,22-€ + DPH + energie a služby ( v cene nájmu sú zahrnuté 2 parkovacie miesta pred administratívnou budovou)
57,44 m2 - mesačný nájom 373,36-€ + DPH + energie a služby ( v cene nájmu sú zahrnuté 2 parkovacie miesta pred administratívnou budovou)
19 m2 - mesačný nájom 123,50-€ + DPH + energie a služby ( v cene nájmu je zahrnuté 1 parkovacie miesto pred administratívnou budovou)
37,66 m2 - mesačný nájom 244,79-€ + DPH + energie a služby ( v cene nájmu je zahrnuté 1 parkovacie miesto pred administratívnou budovou).
Poschodie: 2
Počet poschodí: 3
Počet izieb: 1
Dodatok k cene: , +energie, +DPH
Obytná plocha: 30.67m²
Celková rozloha: 30.67m²
Úžitková plocha: 30.67m²
Vlastníctvo: firemné
Stav: úplne prerobený
Internet: iné
Parkovanie: vlastné vyhradené
Zariadenie: nezariadený
Zateplený objekt: áno
Klimatizácia: áno
Bezbariérový prístup : nie
Okná: plastové
Súčasné spoločnosti sú z hľadiska svojho fungovania ako stvorené pre využitie pokroku v IT technológiách, v rámci transformácie účtovníctva do digitálnej doby vďaka čomu je možné výrazné zvýšenie efektivity pri spracovávaní veľkého množstva podkladov do potrebných výstupov.
Ekonomicko-konzultačná spoločnosť TOP Clerks aktívne pôsobiaca na území SR a ČR ponúka možnosť využitia služieb vedenie účtovníctva, ekonomického/daňového poradenstva, auditu.
Efektivita
Úspora finančných prostriedkov a času vďaka inteligentným IT riešeniam. Naše služby sú dostupné kedykoľvek a odkiaľkoľvek prostredníctvom online prístupu
Výkonnosť
Tisíce položiek spracované hromadne využitím robotizácie procesov. Výstupy/reporting podľa požiadaviek klienta
Odbornosť
Spolupracujúci experti na účtovníctvo a IT špecialisti, ktorý prinášajú optimálne riešenie na mieru konkrétnemu klientovi
Spoľahlivosť
Pre našich klientov sme dlhodobým a spoľahlivým partnerom. Naše služby sú Vám vďaka zastupiteľnosti vždy k dispozícií
Súčasné spoločnosti sú z hľadiska svojho fungovania ako stvorené pre využitie pokroku v IT technológiách, v rámci transformácie účtovníctva do digitálnej doby vďaka čomu je možné výrazné zvýšenie efektivity pri spracovávaní veľkého množstva podkladov do potrebných výstupov.
8 krokov k časovej a finančnej efektivite pre každého klienta.
1. krok - podpísanie NDA - zmluvy o mlčanlivosti
2. krok - získanie vzorových dát
3 - faktúry v PDF za testovacie obdobie mesiac, rôznorodé formáty faktúr, export účtovného denníka za obdobie 1 mesiaca
3. krok - naimplementujeme chýbajúce formáty, urobíme analýzu vyťažovania faktúr a výber vhodnej platformy (úspešnosť vs. cena)
4. krok - predloženie aktualizovanej ponuku našich služieb a návrhu zmlúv
(v prípade rozhodnutia sa pre spoluprácu)
5. krok - implementácia zákazky na našej strane (do 30 dni)
6. krok - 1 mesiac testovacia prevádzka, paralelne so súčasnou účtovnou firmou (neplatí pre novovzniknutý subjekt bez súčasnej účtovnej agendy), náklady cca 30% z ostrej ponuky. Doladenie detailov/vygenerovanie reportov/odsúhlasenie
7. krok - nastavenie výstupov od súčasnej účtovnej firmy
8. krok – zahájenie/spustenie spolupráce na ostro - od 1. dňa v mesiaci (po splnení všetkých krokov)
Ekonomicko-konzultačná spoločnosť TOP Clerks aktívne pôsobiaca na území SR a ČR ponúka možnosť využitia služieb vedenie účtovníctva, ekonomického/daňového poradenstva, auditu.
Efektivita
Úspora finančných prostriedkov a času vďaka inteligentným IT riešeniam. Naše služby sú dostupné kedykoľvek a odkiaľkoľvek prostredníctvom online prístupu
Výkonnosť
Tisíce položiek spracované hromadne využitím robotizácie procesov. Výstupy/reporting podľa požiadaviek klienta
Odbornosť
Spolupracujúci experti na účtovníctvo a IT špecialisti, ktorý prinášajú optimálne riešenie na mieru konkrétnemu klientovi
Spoľahlivosť
Pre našich klientov sme dlhodobým a spoľahlivým partnerom. Naše služby sú Vám vďaka zastupiteľnosti vždy k dispozícií