inzercia, predaj, predám, bazár

účtovné služby

Počet nájdených inzerátov ÚČTOVNÉ SLUŽBY : 1000

Účtovníctvo, poradenstvo, daňove priznania, mzdy
Vážení zákaznici, ponúkame účtovně služby naša účtovná firma poskytuje kvalitné a profesionálne účtovné služby pre našich klientov. Sme si vedomí toho, že účtovníctvo je dôležitou súčasťou každého podnikania a preto sa snažíme poskytovať služby na najvyššej úrovni. Naši skúsení účtovníci sú pripravení pomôcť Vám s každodennou účtovnou agendou, ako aj s komplikovanejšími úlohami, ako je napríklad štatistické hlásenie, daňové priznanie alebo konsolidácia účtov. Ponúkame Vám kompletný balík účtovných služieb za rozumné ceny. Dôverujte svojmu účtovníctvu profesionálom a nechajte sa o to postarať nami. Kontaktujte nás pre viac informácií a objednajte si naše služby. Veríme, že spolupráca s našou účtovnou firmou prinesie len pozitívne výsledky pre Váš biznis.
PRENÁJOM: kancelárie, Južná trieda, Košice + PARKING
Nebytový priestor o celkovej výmere 19 m2, nachádzajúci sa na 2.poschodí v administratívnej budove. Priestor je orientovaný na východnú stranu. Mesačné nájomné 139,33-€/bez DPH Služby: - teplo 66,-€ / mesačne / bez DPH, - elektrická energia 19,-€ / mesačne - odvádzanie zrážkovej vody 0,60-€ / mesačne / bez DPH, - dodávky studenej vody a stočné: 2,99-€ / mesačne / 1 osoba - evidencia pohybu motorových vozidiel 4,-€ / mesačne / bez DPH, - upratovanie spoločných priestorov 2,60-€ / mesačne / bez DPH, - likvidácia bežného kancelárskeho odpadu 3,40-€ / mesačne / bez DPH. Depozit (finančná zábezpeka) vo výške 860,-€ splatný do 7 dní po podpise nájomnej zmluvy. V cene nájmu je zahrnuté 1 parkovacie miesto. 1- mesačná výpovedná lehota. Pre všetky priestory: Dodávka ostatných služieb ako napr. telekomunikačné služby, upratovanie nebytových priestorov, odvoz komunálneho odpadu a pod. si nájomca zabezpečuje sám. Voľné sú ešte kancelárie o výmere: 75,64 m2 - mesačný nájom 510,94-€ + DPH + energie a služby ( v cene nájmu sú zahrnuté 3 parkovacie miesta pred administratívnou budovou) 30,67 m2 - mesačný nájom 224,91-€ + DPH + energie a služby ( v cene nájmu je zahrnuté 1 parkovacie miesto pred administratívnou budovou) 40 m2 - mesačný nájom 293,33-€ + DPH + energie a služby ( v cene nájmu sú zahrnuté 2 parkovacie miesta pred administratívnou budovou) 39,90 m2 - mesačný nájom 292,60-€ + DPH + energie a služby ( v cene nájmu sú zahrnuté 2 parkovacie miesta pred administratívnou budovou) 41,88 m2 - mesačný nájom 307,12-€ + DPH + energie a služby ( v cene nájmu sú zahrnuté 2 parkovacie miesta pred administratívnou budovou) 57,44 m2 - mesačný nájom 421,23-€ + DPH + energie a služby ( v cene nájmu sú zahrnuté 2 parkovacie miesta pred administratívnou budovou) 25,80 m2 - mesačný nájom 189,20-€ + DPH + energie a služby ( v cene nájmu je zahrnuté 1 parkovacie miesto pred administratívnou budovou) 37,66 m2 - mesačný nájom 276,17-€ + DPH + energie a služby ( v cene nájmu je zahrnuté 1 parkovacie miesto pred administratívnou budovou) 25,58 m2 - mesačný nájom 189,05-€ + DPH + energie a služby ( v cene nájmu je zahrnuté 1 parkovacie miesto pred administratívnou budovou) 16,66 m2 - mesačný nájom 122,17-€ + DPH + energie a služby ( v cene nájmu je zahrnuté 1 parkovacie miesto pred administratívnou budovou). Poschodie: 2 Počet poschodí: 3 Počet izieb: 1 Dodatok k cene: , +energie, +DPH Obytná plocha: 19m² Celková rozloha: 19m² Úžitková plocha: 19m² Vlastníctvo: firemné Stav: úplne prerobený Internet: iné Parkovanie: vlastné vyhradené Zariadenie: nezariadený Zateplený objekt: áno Klimatizácia: áno Bezbariérový prístup : nie Okná: plastové
Bolt, Bolt Food, Uber - vedenie účtovnictva
Jazdíš Bolt alebo Uber, maš živnosť/s.r.o. a hľadáš účtovníka? Ponúkame účtovnícke služby a daňové poradenstvo a zastupovanie, špecializované na taxi a kuriérov cez Bolt a Uber. Dlhodobo spolupracujeme s jednou najväčších flotíl - Coffee Taxi & Courier, pre ktorú zabezpečujeme mzdové účtovníctvo pre viac ako 80 vodičov a zároveň zabezpečujeme účtovníctvo a daňové zastupovanie pre viac ako 20 jej partnerských vodičov. Ponúkame 4 základné programy: Kuriér 25: - základný program, vhodný pre kuriérky a kuriérov - jednoduché účtovníctvo - cena 25 € / mesiac - 20 účtovných položiek mesačne - 0,40 € za účtovnú položku nad rámec - kvartálne súhrnné výkazy DPH - podanie daňového priznania pre daň z príjmu 25 € Taxi 40: - základný program, vhodný pre taxikárky a taxikárov - jednoduché účtovníctvo, neplatca DPH - cena 40 € / mesiac - 400 faktúr cestujúcich, 0,10 € za každú faktúru cestujúcich navyše - 20 ostatných účtovných položiek mesačne - 0,40 € za účtovnú položku nad rámec - kvartálne súhrnné výkazy DPH - mesačné daňové priznanie DPH podľa §7a - podanie daňového priznania pre daň z príjmu 25 € Taxi 100 - program, vhodný pre taxikárky a taxikárov, ktorí dosahujú tržby 3000 € a viac - jednoduché účtovníctvo, neplatca DPH - cena 100 € / mesiac - 1000 faktúr cestujúcich, 0,10 € za každú faktúru cestujúcich navyše - 50 ostatných účtovných položiek mesačne - 0,40 € za účtovnú položku nad rámec - kvartálne súhrnné výkazy DPH - mesačné daňové priznanie DPH podľa §7a - podanie daňového priznania pre daň z príjmu 25 € Flotila 200 - program, vhodný pre flotily, ktoré dosahujú tržby cez 10000 € / mesiac - podvojné účtovníctvo, platca DPH - cena 200 € bez DPH / mesiac - 5000 faktúr cestujúcich, 0,10 € bez DPH za každú faktúru cestujúcich navyše - 100 ostatných účtovných položiek mesačne - 0,40 € bez DPH za účtovnú položku nad rámec - kvartálne súhrnné výkazy DPH - daňové priznanie DPH podľa §4 - podanie daňového priznania pre daň z príjmu 100 € bez DPH Doplnkový program: Flotila Mzdy - mzdové účtovníctvo a poradenstvo - spracovanie miezd a výkazov do poisťovní a na daňový úrad - prihlášky a odhlášky do poisťovní na základe splnomocnenia - cena za spracovanie mzdy 10 € bez DPH za zamestnanca / mesiac - založenie pracovného vzťahu 10 € bez DPH - ukončenie pracovného vzťahu 10 € bez DPH Pre všetkých záujemcov vieme urobiť aj individuálnu ponuku na základe ich požiadaviek. Ak by si stal alebo stala partnerským vodičom alebo kuriérom flotily Coffee Taxi & Courier a tvoje tržby presiahnu 1000 € (kuriér), resp. 1700 € (taxi) za mesiac, Coffee Taxi & Courier Ti účtovné služby komplet zaplatí. Ak nie, aj tak môžeš mať účtovné služby za zvýhodnených podmienok, iba 15 € za mesiac. MB ART & MEDIA, s.r.o. Ulica svornosti 42 82106 Bratislava Volať len v pr. čase
PRENÁJOM: kancelárie, Južná trieda, Košice + PARKING
Nebytový priestor o celkovej výmere 19 m2, nachádzajúci sa na 2.poschodí v administratívnej budove. Priestor je orientovaný na východnú stranu. Mesačné nájomné 139,33-€/bez DPH Služby: - teplo 66,-€ / mesačne / bez DPH, - elektrická energia 19,-€ / mesačne - odvádzanie zrážkovej vody 0,60-€ / mesačne / bez DPH, - dodávky studenej vody a stočné: 2,99-€ / mesačne / 1 osoba - evidencia pohybu motorových vozidiel 4,-€ / mesačne / bez DPH, - upratovanie spoločných priestorov 2,60-€ / mesačne / bez DPH, - likvidácia bežného kancelárskeho odpadu 3,40-€ / mesačne / bez DPH. Depozit (finančná zábezpeka) vo výške 860,-€ splatný do 7 dní po podpise nájomnej zmluvy. V cene nájmu je zahrnuté 1 parkovacie miesto. 1- mesačná výpovedná lehota. Pre všetky priestory: Dodávka ostatných služieb ako napr. telekomunikačné služby, upratovanie nebytových priestorov, odvoz komunálneho odpadu a pod. si nájomca zabezpečuje sám. Voľné sú ešte kancelárie o výmere: 75,64 m2 - mesačný nájom 510,94-€ + DPH + energie a služby ( v cene nájmu sú zahrnuté 3 parkovacie miesta pred administratívnou budovou) 30,67 m2 - mesačný nájom 224,91-€ + DPH + energie a služby ( v cene nájmu je zahrnuté 1 parkovacie miesto pred administratívnou budovou) 40 m2 - mesačný nájom 293,33-€ + DPH + energie a služby ( v cene nájmu sú zahrnuté 2 parkovacie miesta pred administratívnou budovou) 39,90 m2 - mesačný nájom 292,60-€ + DPH + energie a služby ( v cene nájmu sú zahrnuté 2 parkovacie miesta pred administratívnou budovou) 41,88 m2 - mesačný nájom 307,12-€ + DPH + energie a služby ( v cene nájmu sú zahrnuté 2 parkovacie miesta pred administratívnou budovou) 57,44 m2 - mesačný nájom 421,23-€ + DPH + energie a služby ( v cene nájmu sú zahrnuté 2 parkovacie miesta pred administratívnou budovou) 25,80 m2 - mesačný nájom 189,20-€ + DPH + energie a služby ( v cene nájmu je zahrnuté 1 parkovacie miesto pred administratívnou budovou) 37,66 m2 - mesačný nájom 276,17-€ + DPH + energie a služby ( v cene nájmu je zahrnuté 1 parkovacie miesto pred administratívnou budovou) 25,58 m2 - mesačný nájom 189,05-€ + DPH + energie a služby ( v cene nájmu je zahrnuté 1 parkovacie miesto pred administratívnou budovou). Poschodie: 2 Počet poschodí: 3 Počet izieb: 1 Dodatok k cene: , +energie, +DPH Obytná plocha: 19m² Celková rozloha: 19m² Úžitková plocha: 19m² Vlastníctvo: firemné Stav: úplne prerobený Internet: iné Parkovanie: vlastné vyhradené Zariadenie: nezariadený Zateplený objekt: áno Klimatizácia: áno Bezbariérový prístup : nie Okná: plastové
Ponúkame  ekonomické a účtovné služby
Ponúkame ekonomické a učtovné služby pre živnostníkov, malé a stredné firmy v okrese DK,TS a NO
ÚCTOVNÍCTVO - DAŇOVÉ PRIZNANIE
Poskytujeme účtovné služby v jednoduchom a podvojnom účtovníctve pre SZČO a S.R.O., prípadne OZ, NO a pod. Účtovníctvo vedieme v systéme MK-SOFT. Vykonávame: - štandardné účtovné služby - mzdy a styku s finančným úradom a poisťovňami. - daňové priznania FO - typ A/B a PO - optimalizáciu daňového základu - podnikateľské poradenstvo a finančné sprostredkovanie Účtujeme cenu dohodou, resp. v závislosti podľa počtu účtovných položiek.
Účtovné služby
Dobrý deň, ponúkam účtovné služby, podvojné účtovníctvo, mzdy a personalistika. Tiež vypracujem daňové priznanie fyzických osôb, a živnostníkov. Komplexné spracovanie podvojného účtovníctva, výkazy, komunikácia s inštitúciami. Na cene sa dohodneme podľa počtu dokladov a rozsahu služieb ktoré požadujete. Možné aj elektronické spracovanie dokumentov.
Uctovne a poradenske sluzby
Ponukam Vam uctovne sluzby spracujem Vam danove priznanie pre podnikatelov aj fyzicke osoby prijmy zo zahranicia , zavisla cinnost , studenti, dôchodci. V pripade zaujmu ma nevahajte kontaktovat .
účtovné služby KOMPLET
Ponúkam Vám účtovné služby+ekonomické a danové poradenstvo,pomožem Vám orientovat sa vo Vašom podnikaní,vybavím za Vás(s Vašim splnomocnením) všetky inštitúcie,aj cudzinecká polícia,pod.zámery,danové priznania,vrátenie dane zo zahraničia.Moja práca je aj moj koníček pristupujem k nej velmi zodpovedne a spolahlivo,neustále sa vzdelávam.Ponúkam osobné poradenstvo,viem pricestovat po dohode kancelária k dispozicii.Trnavský,Nitriansky,Bratislavský kraj.písat na m.stefakova@
Účtovné a daňové poradenstvo
Ponúkame kompletné účtovné služby pre obchodné spoločnosti, SZČO, sociálne podniky, chránené dielne a neziskový sektor, vrátane služieb právnika a daňového poradcu. Ak hľadáte spoľahlivé riešenia na jednom mieste, obráťte sa na nás. Okrem účtovných a poradenských služieb vám vypracujeme aj podnikateľské zámery pre finančné a štátne inštitúcie (banky, úrady práce...). Ceny služieb začínajú od 10 eur/mesačne. Kontakt pre vypracovanie cenovej ponuky na mieru:
Faktúry - Preprava - Stahovanie
Dobry deň, ponukame prepravne sluzby - kurierske sluzby, preprava tovaru alebo materialu. Faktúry/doklady - taktiež v ponuke možnosť vystavenia faktury na rôzne účely v ramci dopravy. Poskytovanie taktiez : Účtovné a daňové poradenstvo. Faktúra na prepravne sluzby, sukromne cesty, stavebné práce, služby, obchod.... Stavebné práce: (dokončovacie stavebné práce, murár, tesár,obkladač, elektrikár, klampiar, zvárač, zámočník, stolár a iné). Služby:(upratovacie práce, preprava, sťahovanie a ine). Obchod: (tovar, material ine) Poskytnem vam všetko co potrebujete. Vystavim fakturu, poskytnem sluzbu, tovar alebo poskytnem cokolvek potrebujete.
PRENÁJOM-kancelárie v budove NEXT, bezplatné parkovanie KN
Ponúkame Vám na prenájom kancelárske priestory v budove NEXT, bezplatné parkovanie, centrum, NOVOSTAVBA. Budova je na záhradníckej ulici v blízkosti obchodov, bánk, reštaurácií, supermarketu Billa, za budovou je bezplatné parkovisko. Okná: hliníkové (žalúzie), podlaha: dlažba, plávajúca podlaha, koberec. závisí o ktorú kanceláriu prejavíte záujem. Každá kancelária má k dispozícií spoločnú kuchyňu a sociálne priestory, ktoré sú na chodbe. Cena nájmu je 10 €/mesiac + služby: 2,50 €/mesiac + kaucia. Voľné kancelárie: Kancelária so zariadením: 71 m2, cena: 710 eur/mesiac bez DPH + služby: 177,5 eur/mesiac bez DPH Kancelária bez zariadenia: 43 m2, cena: 430.eur/mesiac bez DPH + služby: 107,5 eur/mesiac bez DPH Kancelária so zariadením: 37 m2, cena: 370 eur/mesiac bez DPH + služby: 92,5 eur/mesiac bez DPH Kancelária bez zariadenia: 26 m2, cena: 260 eur/mesiac bez DPH + služby: 65 eur/mesiac bez DPH Kancelária bez zariadenia: 30 m2, cena: 300 eur/mesiac bez DPH + služby: 75 eur/mesiac bez DPH Kancelária bez zariadenia: 17 m2, cena: 170 eur/mesiac bez DPH + služby: 42,5 eur/mesiac bez DPH Kancelária bez zariadenia: 25 m2, cena: 250 eur/mesiac bez DPH + služby: 62,5 eur/mesiac bez DPH Služby zahŕňajú elektriku, vodu, kúrenie, upratovanie chodieb a spoločných priestorov. Kancelárie sú Zabezpečené alarmom, budova je zabezpečená strážnou službou. INFO: Libra trade1 s.r.o. Viac info volajte Gejza Voros
účtovníctvo, mzdy, personalistika, účtovné poradenstvo
Spracujeme Vám účtovníctvo, mzdy a personalistiku. Samozrejmosť je kvalitné účtovné poradenstvo a ako bonus aj digitálnym marketing. Sme tu pre Vás. Ponúkame Vám: – podvojné a jednoduché účtovníctvo, daňová evidencia, paušálne výdavky, - spracovanie DPH, kontrolného a súhrnného výkazu, - všetky druhy daňových priznaní, - mzdy, personalistika, pracovné zmluvy a všetky formality. Účtované poradenstvo a digitálny marketing sú našou silnou stránkou. Našou prednosťou je vysoká profesionalita, flexibilita, orientácia vo svete daní a zákonov a najmä individuálny prístup. Kontaktujte nás a získajte pridanú hodnotu, ktorou sa staneme stabilnou súčasťou Vašej spoločnosti.
Účtovné súvzťažnosti pre podvojné účtovníctvo 2011
Predám staršie učebnice z Medzinárodných vzťahov. 1. Európska Únia (2006) - Lipková PREDANÁ 2. Medzinárodné hospodárske vzťahy (2006) - Lipková - PREDANÁ 3. Účtovné súvzťažnosti pre podvojné účtovníctvo (2011).
JUNIOR účtovník
Dobrý deň, hľadáme junior účtovníčku do stabilnej stavebnej spoločnosti. Náplň práce: evidencia došlých a odoslaných faktúr - účtovanie jednoduchých účtovných príkazov v systéme KROS - spracovanie štatistických výkazov - spracovanie výkazu Intrastat - práca s interným informačným systémom - pomocné administratívne práce pre personalistu a účtovné oddelenie - kopírovanie, skenovanie dokladov - ostatné pomocné administratívne a účtovné práce - práca s excelom, vytváranie tabuliek a vzorcov - komunikácia so zamestnancami Požiadavky na zamestnanca: Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou Vzdelanie v odbore: ekonomické Ostatné znalosti: Fakturácia - Základy Hospodárska korešpondencia - Základy Mzdové účtovníctvo - Základy Podvojné účtovníctvo - Základy Pokladňa - Základy Skladové hospodárstvo - Základy Strojopis - Základy Microsoft Excel - Pokročilý OMEGA - Základy Microsoft Word - Pokročilý Microsoft Outlook - Pokročilý Vodičský preukaz - B Osobnostné predpoklady a zručnosti: zodpovednosť, samostatnosť, ochota učiť sa, lojálnosť, odolnosť voči stresu, flexibilita
Účtovníctvo, poradenstvo 2023
Dobrý deň, Netrápte sa v zákonoch a zmenách v legislatíve a v účtovníctve. Ponúkam vám vedenie jednoduchého a podvojného účtovníctva pre fyzické (SZČO) a právnické osoby (obchodné spoločnosti, družstvá, občianske združenia, nadácie, neziskové organizácie, či iné právne formy účtovných jednotiek, MÚJ ) Účtovníctvo je zabezpečené na základe dodaných dokladov, ktoré účtovne spracujem. Doklady môžete zasielať aj online formou, možnosť spracovania v rámci celého Slovenska Ponúkam: - vedenie účtovníctva - vypracovanie daňových priznaní pre fyzické osoby a mikro účtovné jednotky - zasielanie výkazov Individuálny prístup, všetko za prijateľnú cenu. Mám dlhoročnú prax v ekonomickej oblasti, ponúkam aj obchodné poradenstvo a účtovníctvo spracovávam v programoch od spoločnosti Kros. V prípade záujmu ma kontaktujte na tel. číslo uvedenom v inzeráte.
Účtovníctvo
Vedenie Vášho účtovníctva v tých správnych rukách Vám zabezpečí pokojný spánok a ušetrí nemalé finančné prostriedky. Účtovníctvo už dávno nie je len o splnení legislatívnych požiadaviek. Je v prvom rade nástrojom, ako mať pod kontrolou svoj majetok a peniaze. Poskytuje prehľad, pomáha pri určovaní smeru, či nastavovaní stratégie Vašej firmy alebo optimalizácii nákladov. Ponúkame Vám: - komplexné vedenie jednoduchého účtovníctva - komplexné vedenie podvojného účtovníctva, - vybavenie agendy daňových priznaní pre daň z príjmov fyzických a právnických osôb, - vybavenie agendy daňových priznaní k DPH, vrátanie registrácie na platcu DPH - reporting manažmentu, - spracovanie štatistických výkazov, - tvorbu obchodných plánov, - pomoc pri nastavení práce s cash-flow, - nastavenie a riadenie ekonomických a účtovných procesov, - vypracovanie interných ekonomických a účtovných noriem, - účtovné a ekonomické audity vo Vašej spoločnosti, - školenia, preškolenia a zaškolenia Vašich zamestnancov podľa Vašich individuálnych požiadaviek, - účtovné a ekonomické poradenstvo
PRENÁJOM: kancelárie, Južná trieda, Košice + PARKING
Klimatizovaný nebytový priestor o celkovej výmere 30,67 m2, nachádzajúci sa na 2.poschodí v administratívnej budove. Priestor je orientovaný na západnú stranu. Mesačné nájomné 199,36-€/bez DPH Služby: - teplo 45,00 € / mesačne / bez DPH, - elektrická energia - na základe odpočtu na samostatnom merači spotreby a platba za opravy a údržbu elektrických zariadení vypočítaná ako súčin spotrebovaného množstva elektrickej energie a ceny 0,03 € za jeden kWh, - elektrická energia (klíma) 3,50 € mesačne, - vodné, stočné, 2,63 € / mesačne / osoba bez DPH, - odvádzanie zrážkovej vody 0,60 € / mesačne / bez DPH, - evidencia pohybu motorových vozidiel 7,05 € / mesačne / bez DPH, - upratovanie spoločných priestorov 1,53 € / mesačne / bez DPH, - likvidácia bežného kancelárskeho odpadu 1,84 € / mesačne / bez DPH. - 1 x ročne servisná prehliadka klimatizačných jednotiek 2,70 € /mesačne / bez DPH Depozit (finančná zábezpeka) vo výške 1.010,-€ splatný do 7 dní po podpise nájomnej zmluvy. V cene nájmu je zahrnuté 1 parkovacie miesto. 1- mesačná výpovedná lehota. Pre všetky priestory: Dodávka ostatných služieb ako napr. telekomunikačné služby, upratovanie nebytových priestorov, odvoz komunálneho odpadu a pod. si nájomca zabezpečuje sám. Voľné sú ešte kancelárie o výmere: 75,64 m2 - mesačný nájom 453,16-€ + DPH + energie a služby ( v cene nájmu sú zahrnuté 3 parkovacie miesta pred administratívnou budovou) 40 m2 - mesačný nájom 260-€ + DPH + energie a služby ( v cene nájmu sú zahrnuté 2 parkovacie miesta pred administratívnou budovou) 41,88 m2 - mesačný nájom 272,22-€ + DPH + energie a služby ( v cene nájmu sú zahrnuté 2 parkovacie miesta pred administratívnou budovou) 57,44 m2 - mesačný nájom 373,36-€ + DPH + energie a služby ( v cene nájmu sú zahrnuté 2 parkovacie miesta pred administratívnou budovou) 19 m2 - mesačný nájom 123,50-€ + DPH + energie a služby ( v cene nájmu je zahrnuté 1 parkovacie miesto pred administratívnou budovou) 37,66 m2 - mesačný nájom 244,79-€ + DPH + energie a služby ( v cene nájmu je zahrnuté 1 parkovacie miesto pred administratívnou budovou). Poschodie: 2 Počet poschodí: 3 Počet izieb: 1 Dodatok k cene: , +energie, +DPH Obytná plocha: 30.67m² Celková rozloha: 30.67m² Úžitková plocha: 30.67m² Vlastníctvo: firemné Stav: úplne prerobený Internet: iné Parkovanie: vlastné vyhradené Zariadenie: nezariadený Zateplený objekt: áno Klimatizácia: áno Bezbariérový prístup : nie Okná: plastové
Účtovné služby _ digitálne = efektívne
Súčasné spoločnosti sú z hľadiska svojho fungovania ako stvorené pre využitie pokroku v IT technológiách, v rámci transformácie účtovníctva do digitálnej doby vďaka čomu je možné výrazné zvýšenie efektivity pri spracovávaní veľkého množstva podkladov do potrebných výstupov. Ekonomicko-konzultačná spoločnosť TOP Clerks aktívne pôsobiaca na území SR a ČR ponúka možnosť využitia služieb vedenie účtovníctva, ekonomického/daňového poradenstva, auditu. Efektivita Úspora finančných prostriedkov a času vďaka inteligentným IT riešeniam. Naše služby sú dostupné kedykoľvek a odkiaľkoľvek prostredníctvom online prístupu Výkonnosť Tisíce položiek spracované hromadne využitím robotizácie procesov. Výstupy/reporting podľa požiadaviek klienta Odbornosť Spolupracujúci experti na účtovníctvo a IT špecialisti, ktorý prinášajú optimálne riešenie na mieru konkrétnemu klientovi Spoľahlivosť Pre našich klientov sme dlhodobým a spoľahlivým partnerom. Naše služby sú Vám vďaka zastupiteľnosti vždy k dispozícií
Účtovné služby _ digitálne = efektívne
Súčasné spoločnosti sú z hľadiska svojho fungovania ako stvorené pre využitie pokroku v IT technológiách, v rámci transformácie účtovníctva do digitálnej doby vďaka čomu je možné výrazné zvýšenie efektivity pri spracovávaní veľkého množstva podkladov do potrebných výstupov. 8 krokov k časovej a finančnej efektivite pre každého klienta. 1. krok - podpísanie NDA - zmluvy o mlčanlivosti 2. krok - získanie vzorových dát 3 - faktúry v PDF za testovacie obdobie mesiac, rôznorodé formáty faktúr, export účtovného denníka za obdobie 1 mesiaca 3. krok - naimplementujeme chýbajúce formáty, urobíme analýzu vyťažovania faktúr a výber vhodnej platformy (úspešnosť vs. cena) 4. krok - predloženie aktualizovanej ponuku našich služieb a návrhu zmlúv (v prípade rozhodnutia sa pre spoluprácu) 5. krok - implementácia zákazky na našej strane (do 30 dni) 6. krok - 1 mesiac testovacia prevádzka, paralelne so súčasnou účtovnou firmou (neplatí pre novovzniknutý subjekt bez súčasnej účtovnej agendy), náklady cca 30% z ostrej ponuky. Doladenie detailov/vygenerovanie reportov/odsúhlasenie 7. krok - nastavenie výstupov od súčasnej účtovnej firmy 8. krok – zahájenie/spustenie spolupráce na ostro - od 1. dňa v mesiaci (po splnení všetkých krokov) Ekonomicko-konzultačná spoločnosť TOP Clerks aktívne pôsobiaca na území SR a ČR ponúka možnosť využitia služieb vedenie účtovníctva, ekonomického/daňového poradenstva, auditu. Efektivita Úspora finančných prostriedkov a času vďaka inteligentným IT riešeniam. Naše služby sú dostupné kedykoľvek a odkiaľkoľvek prostredníctvom online prístupu Výkonnosť Tisíce položiek spracované hromadne využitím robotizácie procesov. Výstupy/reporting podľa požiadaviek klienta Odbornosť Spolupracujúci experti na účtovníctvo a IT špecialisti, ktorý prinášajú optimálne riešenie na mieru konkrétnemu klientovi Spoľahlivosť Pre našich klientov sme dlhodobým a spoľahlivým partnerom. Naše služby sú Vám vďaka zastupiteľnosti vždy k dispozícií