čiastočný úväzok - strana 33
Počet nájdených inzerátov ČIASTOČNÝ ÚVÄZOK
: 1000 - strana 33
Hľadám osobu na domáce práce, upratovanie, žehlenie a pod do Talianska.Jazyk nie je potrebný.Na plný úväzok.
Manažér kvality / Quality manager
Metales, s.r.o.
Miesto práce
Priemyselná 3611/6, Dolný Kubín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
7 - 8 EUR/hod.Mesačné hodnotenie až do výšky 150 €.
Zamestnanecké benefity:
Dochádzkový bonus
Možnosť profesionálneho rastu
Istota stabilneho príjmu
Firemné akcie pre zamestnancov
Príspevok na stravu zo sociálneho fondu
Oobnostné predpoklady
Ochota učiť sa nové veci
prax v oblasti oddelenia kvality 1 rok
znalosť používania konvenčných ako aj digitálnych a elektronických meradiel
Náplň práce
riadenie teamu oddelenia kvality
spracovanie plánov kvality
vykonávanie interných auditov
zodpovednosť za systém riadenia kvality ISO 9001-2015
aktívna komunikácia so zákazníkmi
definovanie nápravných opatrení
Hľadám si novú prácu v administratíve na plný úväzok, alebo na dohodu. Momentálne pracujem v administratíve, asistenčné práce. Pripravujem podklady pre účtovníčku. Pracovné cesty pre mňa nie sú prekážkou. Prácu si hľadám v okolí Bratislavy.balazovarenata@, .
Pre firmu K.T.L. s.r.o a Tomicars hladame učtovníčku (zároveň administratívnu pracovníčku) na TPP. Prípadný skrátený úväzok možný.
Náplň práce: vedenie kompletného účtovníctva, fakturácia, administratívne práce v odbore autodoprava, autoservis
Miesto výkonu práce Trnava.
Mzda dohodou (podľa druhu pracovného úväzku)
V prípade záujmu zašlite životopis na uvedenú emailovú adresu:
info@
Dobrý deň.
Hľadám prácu v oblasti administratívy na HP alebo skrátený úväzok v lokalite TN a blízke okolie.
Mám 36 rokov, prax s prácou v oblasti administratívy, ovládam prácu s PC - programy balíka MS Office, prácu v prostredí Windows na pokročilej úrovni, Internet, E-mail, administratívu a hospodársku korešpondenciu, mám jazykové znalosti (NJ - pokročilý, AJ - základy). Vlastním vodičské oprávnenie sk. B a som aktívny šofér.
Som komunikatívna a empatívna, rada a s ochotou sa učím nové veci, viem pracovať v tíme i samostatne.
Začať pracovať môžem kedykoľvek.
Ak Vás môj profil zaujal, budem rada, keď ma kontaktujete.
Dobrý deň, hľadám prácu na 1/2, 3/4 alebo na plný úväzok v oblasti ochrany, vedúci objektu, osobný vodič, vodič dodávky, administratívne práce, personalistika, home office a pod.
Mám 25 ročnú prax v ozbrojených silách a ozbrojených zboroch, som držiteľom preukazu odbornej spôsobilosti S;, zbrojného preukazu A,C; vodičského preukazu A,B; aktívne ovládam maďarský jazyk, som komunikatívny, zodpovedný, spoľahlivý, manuálne a technicky zručný.
Ponuky prosím zaslať emailom alebo sms, bližšie informácie poskytnem alebo profesijný životopis Vám zašlem späť emailom alebo doplním telefonicky. Ďakujem.
Hľadám prácu na pol. úväzok prípadne brigádu, najlepšie práca z domu alebo pár dní aj na prevádzke. Mám VŠ humanitný smer, čiže nie účtovníctvo ani fin. poradenstvo. Ďakujem za každú ponuku.
Miesto práce: Írsko – viaceré miesta
Termín nástupu: ihneď a priebežne počas roka
Pracovná náplň : Pre nášho klienta v Írsku aktuálne hľadáme pracovníkov na prácu v ich mäsozávode. Spoločnosť je jednou z popredných európskych potravinárskych spoločností, dodávateľom pre celý rad popredných miestnych, národných a medzinárodných supermarketov, stravovacích služieb a výrobných podnikov vyvážajúcich do viac ako 50 krajín sveta.
Firma sa zaoberá porážkou, vykosťovaním a spracovaním, úpravou a balením mäsa.
Práca vo všetkých oblastiach výroby – hala na porážku, vykosťovacia hala, expedícia, chladiareň a baliace priestory. Od kandidáta sa bude vyžadovať, aby pracoval ako súčasť tímu, dodržiaval všetky zdravotné a bezpečnostné pokyny, udržiaval upratovacie postupy a zabezpečil, aby sa výrobný proces dodržiaval správne, aby sa vyrobil najlepší možný štandardný produkt. Na výrobnej linke sa pracuje v rýchlom tempe, aby sa splnili výrobne ciele na dennej a týždennej báze.
Pracuje sa v chladnejšom prostredí mäsozávodu v rôznych halách podľa toho na akej pozícii ste umiestnení. Vyžaduje sa, aby si zamestnanci vždy obliekali predpísanú obuv, plášte, či pokrývky hlavy a fúzov/brady.
Druh pomeru a dĺžka kontraktu:
Plný úväzok, dlhodobá práca priamo pre Írsky mäsozávod
Pracuje sa 5 dní v týždni, 40 hod.
Môže byť požadovaná práca na smeny, v prípade že si to vaša pozícia vyžaduje.
Ponúkaný plat brutto:
Všetci pracovníci začínajú na mzde 11,30€/ hod. Po čase možnosť rastu mzdy na základe prehodnotenia kvality práce a výkonnosti zamestnanca (u operátorov výroby a baličov cca do 13-14€/hod. u mäsiarov 15-21€/hod. – hodnotenie na základe kvantity spracovaných kusov).
Výplaty sú vyplácané každý týždeň vo štvrtok.
Ubytovanie:
Zabezpečuje zamestnávateľ, hradí si ho zamestnanec cca 450€/mesiac. Ubytovanie je v zariadených domoch, kde každý má svoju vlastnú izbu. Ubytovanie je cca 10 minúť autom. V prípade že auto nemáte, bude Vám poskytnutá doprava do a z práce (20 € / týždenne).
Iné výhody:
- Nie je potrebný anglický jazyk (ale je výhodou)
- Dlhodobý kontrakt
- Vyzdvihnutie na letisku
- Pracovné oblečenie zabezpečené
Požiadavky na zamestnanca
- prax
- znalosť hygienických a bezpečnostných pravidiel v potravinárstve
- ochota dlhodobo pracovať v zahraničí
Informácie o výberovom konaní: V prípade záujmu o túto pracovnú pozíciu potrebujeme váš životopis v anglickom jazyku + fotografiu a kópiu výučného listu ak máte. CV nám zasielajte na Do predmetu emailu s CV napíšte PRACOVNÍK MäSOZÁVODU V ÍRSKU.
Hľadáme šikovného kolegu alebo kolegyňu, ktorý ovláda prácu s Outlookom, Word, Excel, Internet a má vodičák skupiny B. Jedná sa o prácu v kancelárií v Žiline na polovičný úväzok, pracovná doba podľa dohody, víkendy a sviatky voľné. Mzda dohodou. V prípade záujmu posielajte svoj životopis na ihneď.
ZUŠ hľadá od septembra učiteľa hry na husliach a učiteľa hry na klavír. Úväzok po dohode.
Bližšie info e-mailom.
Servis nákladných a prípojných vozidiel v Senci prijme nového kolegu - prijímacieho - hlavného technika pre vozidlá Ford Trucks
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1.500
Náplň práce:
• Administratívna správa servisných zákaziek, objednávanie vozidiel na servis,
• Príjem vozidiel na opravu a ich odovzdanie zákazníkom po oprave,
• Kontrola vykonaných servisných úkonov,
• Vypracovanie kalkulácií na opravu,
• Aktívna komunikácia so zákazníkmi a poradenstvo pri riešení ich potrieb,
• Aktívne riešenie príp. reklamácií,
• Organizácia práce mechanikov,
• Komunikácia a spolupráca so skladom náhradných dielov,
• Iná súvisiaca agenda
Zamestnanecké výhody, benefity
• Výkonnostné odmeny,
• Služobné vozidlo aj na súkromé účely po zapracovaní,
• Odborné školenia,
• Strava na pracovisku hradená zamestnávateľom.
Požiadavky na zamestnanca:
Jazykové znalosti:
• Technické znalosti vozidiel,
• Maďarský jazyk - Stredne pokročilý (B2) a/alebo Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti:
Znalosť práce s PC
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Aktívny prístup k práci so zmyslom dotiahnuť veci do konca,
• Prax na obdobnej pozícii výhodou.
Firma Agroprofit Boliarov s.r.o. ponúka prácu pre traktoristu/kombajnistu aj teleskopický nakladač a samochodný postrekovač na plný pracovný úväzok.
Viac informácií na telefonicky alebo na osobnom pohovore.
Potrebná prax s prácou na strojoch a vodičský preukaz skupiny T.
Místo výkonu práce: 2301 Neu-Oberhausen (na východnom okraji Viedne) - plný úväzok - nástup možný ihneď
Pre naše záhradníctvo na okraji Viedne hľadáme s nástupom ihneď:
pracovníkov/pracovníčky na zber úrody & balenie byliniek
(40 h/týždeň, pondelok – piatok)
Pracovná náplň:
- zber byliniek
- balenie byliniek
- sadenie byliniek do zeme / kvetináčov
- pestovateľské práce.
Váš profil:
- zanietený/á & spoľahlivý/á
- základné znalosti nemčiny
- platné pracovné povolanie pre Rakúsko.
Ponúkame vám:
- pravidelnú pracovnú dobu: pondelok-piatok od 7:00 do 16:00 hod.
- rodinné pracovné prostredie
- pestrú prácu každý deň
- mesačná mzda v hrubom počas 1. roka: 1 700 €.
Ďalšie informácie o našom podniku nájdete na:
Ak máte záujem, prosíme o zaslanie životopisu v nemeckom jazyku. Budeme sa tešiť na Vás v prvý skúšobný deň, ktorý Vám zaplatíme.
Skúšobný deň začne o 8 hod. a trvá do 15 hod. Jeho cieľom je umožniť vám spoznať prácu v našej prevádzke.
Prosíme, aby ste poslali životopis spolu s dátumom pre skúšobný deň panej Petra Altschachl na adresu:
p.a@
Upozorňujeme, že ubytovanie nemôžeme zabezpečiť!
Ďalšie informácie a kontaktný formulár:
Náplň práce
- administratívna práca
- práca s firemným softvérom
- komunikácia s klientmi a partnermi
- kontrolovanie a analýza aktuálnych riešení
- navrhovanie efektívnejších riešení
- starostlivosť a budovanie dlhodobých vzťahov s klientmi
- personalistika
Pracovné miesto vhodné aj pre
absolventa
Ponúkané výhody
- flexibilný pracovný čas
- možnosť privyrobenia si (v priemere 500-1500€)
- vhodné aj pre študentov VŠ či mamičky na MD
- pridelenie osobného mentora na zaškolenie až do osamostatnenia
- možnosť home office (podľa dohody)
- garantovaný kariérny a osobnostný rast
- pravidelné školenia a teambuildingy
- možnosť zvýšenia príjmu už po dvoch mesiacoch
- rôzne benefity (dovolenky, firemný paušál, zľavy na produkty a pod.)
Pokiaľ máte záujem o danú prácu, na plný úväzok alebo len ako privyrobenie si, zašlite váš životopis na: praca.asistent@ (mail je uvedený aj v tomto inzeráte)
Následne Vás budeme kontaktovať ohľadom pracovného pohovoru. Vyhradzujeme si právo kontaktovať len vybraných uchádzačov spĺňajúcich stanovené kritéria.
Hľadám kolegov do stabilnej realitnej kancelárie. Prax a vzdelanie nie je potrebné. Všetky školenia poskytne firma.
Vysoké provízie a možnosť stať sa manažérom a viesť vlastný tým.
Náplň práce by bola komunikácia s klientami.
Práca je robená prevažne homeoffice.
Typ pracovného pomeru:Plný úväzok,Práca z domu / Vzdialená
Plat/mzda:1000 - 3000 EUR
MIESTO PRÁCE - Rozhanovce
TERMÍN NÁSTUPU - Ihneď
DRUH PRACOVNÉHO POMERU
Trvalý pracovný pomer, plný úväzok
MZDOVÉ PODMIENKY
Hodinová sadzba, podľa zaradenia
POZÍCIA
Ošetrovateľ hospodárskych zvierat, kŕmič
NÁPLŇ PRÁCE, ZODPOVEDNOSŤ, PRÁVOMOCI
Hľadáme pracovitého, manuálne zručného človeka s praxou v chove hovädzieho dobytka.
Náplňou práce bude hlavne:
- kŕmenie a ošetrovanie zvierat
- pomoc pri veterinárnych a zootechnických úkonoch súvisiacich s chovom kráv
Vzhľadom na charakter prevádzky je potrebné počítať aj s prácou cez víkendy alebo sviatky, v rozsahu cca 4 hodiny denne
ZAMESTNANECKÉ VÝHODY
- možnosť pracovať v stabilnej spoločnosti
- primerané platové podmienky
- príspevok na stravovanie
- účasť na firemných akciách
POŽIADÁVKY NA ZAMESTNANCA
- základné vzdelanie
- stredoškolské bez maturity / s maturitou
- nadstavbové / vyššie odborné vzdelanie
OSTATNÉ ZNALOSTI
Základné počítačové znalosti (MS Office)
Práca s Internetom
VODIČSKÝ PREUKAZ
B,T, prípadne Doklad obsluhy stavebných strojov 9 s obm. do 3,5 t
PRAX NA POZÍCII / V OBLASTI
Poľnohospodárstva – živočíšna výroba
OSOBNÉ PREDPOKLADY A ZRUČNOSTI
- manuálna zručnosť
- dobrý zdravotný stav
- pracovitosť, zodpovednosť, dochvíľnosť, samostatnosť
- pozitívny vzťah k zvieratám
- dodržiavanie dohodnutých pravidiel
KONTAKTNÁ OSOBA
Ing. Peter Bokomlaško
tel.: + 493
e-mail: atabov@
hľadáme sestričku na plný uvazok do zubnej ambulancie, podmienka je mať ukončenú strednú zdravotnú školu. Prax nie je podmienkou.
Základná mzda 800€ v čistom + platené nadčasy. Pre viac informácií volajte .
miesto práce: Zvolen, Banská Bystrica (možnosť čiastočnej práce z domu)
druh pracovného pomeru: skúšobná doba na dohodu, potom dohoda, TPP alebo živnosť skrátený úväzok 20 hodín týždenne
mzdové podmienky / netto: 5€ hodina plus podiel na obrate firmy
termín nástupu: ASAP
INFORMÁCIE O PRACOVNEJ POZÍCIÍ
Hľadáte príjemné pracovné prostredie a možnosť osobnej realizácie, kvalitný a dlhodobý pracovný vzťah v stabilnej a úspešnej spoločnosti? Staňte sa asistentom a pravou rukou riaditeľa.
Náplň prace, právomoci a zodpovednosti
správa pracovného kalendára riaditeľa
príprava, organizácia a spracovanie podkladov obchodných stretnutí a porád riaditeľa
zápisy z obchodných stretnutí a porád riaditeľa
komunikácia s klientami v rámci finalizácie obchodneho procesu
praca s databázou a vyhodnocovanie možností nových obchodov, vypracovávanie ponúk
vytipovanie nových klientov a obchodných partnerov
kontaktovanie potenciálnych obchodných príležitosti
príprava podkladov na hypotéky, poistenia a iné finančné produkty
prieskum trhu
Ponúkané benefity
služobný telefón
služobný počítač
multisport karta
príplatok 5-10% z obratu firmy – možnosť aktívne ovplyvniť výšku svojho príjmu
flexibilná pracovná doba
POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA
Pozícií vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Power Point - pokročilý
práca s MacOS výhodou nie podmienkou
vodičský preukaz B
znalosť cudzieho jazyka výhodou
Osobnostné predpoklady a zručnosti
základné znalosti a orientácia v oblasti financií
prax v administratíve výhodou
analytické myslenie, práca z údajmi a schopnosť ich vyhodnocovania
kreativita a schopnosť implementovať vlastne nápady
obchodný duch a organizačne schopnosti
dynamickosť a orientácia na detail
dôslednosť, komunikatívnosť, dochvíľnosť, samostatnosť, zodpovednosť, reprezentatívne vystupovanie a chuť učiť sa nove veci
Vaše otázky a životopis pošlite na rudo.gallas@
Stavebná spoločnosť hľadá pracovníka do svojho tímu na pozíciu administratívny pracovník. Pracovný pomer je na plný úväzok. Miesto výkonu práce sú Tovarníky. Osobné predpoklady a zručnosti pracovníka:
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
o príprava a evidencia dokumentov, administratívne spracovanie dokumentov, ich digitalizácia, archivácia
o bežné administratívne práce
o firemná korešpondencia ( vyšlá/došlá v elektronickej i papierovej forme )
o komunikácia s obchodnými partnermi
o prijímanie návštev, starostlivosť o sekretariát
o telefonická komunikácia
o zabezpečenie a organizácia chodu kancelárie (pošta, občerstvenie, kancelárske potreby)
o ostatné súvisiace úlohy podľa pokynov nadriadeného
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
stredoškolské s maturitou
Ostatné znalosti:
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Powerpoint - pokročilý
Vodičské oprávnenie: typ B
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
o schopnosť riešiť každodenné pracovné úlohy a problémy
o spoľahlivosť a presnosť
o odolnosť voči stresu
o zodpovedná a samostatná osoba, schopná pracovať v tíme
o ochota pracovať nadčas
Podmienka je zaslanie životopisu.
1. kolo sa uskutoční telefonickým kontaktom vybraných uchádzačov dňa 17.2.2023.
Do nášho tímu hľadáme priateľskú a usmievavú posilu, ktorá bude zastávať úlohu nielen recepčnej, ale bude supportným článkom pre ostatné oddelenia. Dôležité je, aby si vedela komunikovať s ľuďmi, bola ochotná pomôcť keď treba, bola zodpovedná a precízna a ostatné ťa naučíme.
Náplň práce:
• zabezpečenie plynulého chodu recepcie - evidencia a ohlasovanie návštev, príprava zasadacích miestností
• vybavovanie telefonickych hovorov
• tímová komunikácia, spolupráca a riešenie požiadaviek klienta
• vypracovávanie reportov a štatistík
• administratívne práce
• personálna agenda
• plánovanie a organizovanie meetingov a eventov,
• administrácia pošty (preberanie, evidencia, triedenie podľa oddelení, balenie balíkov, vybavovanie kuriérskych zásielok)
• zabezpečenie chodu kancelárie
• vodičský preukaz skupiny B /aktívny vodič/
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Druh pracovného pomer - plný úväzok
Mzdové podmienky(brutto)
750-1050 €
V prípade záujmu prosíme zasielajte svoje životopisy na
Budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.