účtovníctvo kurzy - strana 42
Počet nájdených inzerátov ÚČTOVNÍCTVO KURZY
: 1000 - strana 42
Ponúkam:
- vedenie jednoduchého/podvojného účtovníctva
- fakturácia
- výkazy DPH, KV, SV
- vedenie miezd a personalistiky
- prihlášky/odhlášky SP, ZP
- mesačne výkazy SP, ZP
- prehľady, hlásenie FS
- daňové priznania
- atď......
Som externý účtovník, ktorý spracováva účtovníctvo + daňové poradenstvo pre rôznych klientov po celej SR.
Spracovávam DPH priznania, daň z príjmov PO a FO, daň z motorových vozidiel, daň z nehnuteľnosti a pod.
V prípade záujmu ma neváhajte kontaktovať na telefonom čísle alebo mailom.
Ponúkam kompletné spracovanie účtovníctva vrátane:
-> daňové priznanie FO,
-> daňové priznanie PO,
-> daňové priznanie z motorových vozidiel,
-> daňové priznanie z nehnuteľností,
a pod.
V prípade záujmu ma neváhajte kontaktovať mailom, telefonicky alebo prostredníctvom WhatsApp.
Cena dohodou
Ponúkam vypracovanie daňových priznaní pre fyzické aj právnické osoby. DP typ A od 10 eur, DP typ B /paušál/ od 15 eur. Vedenie jednoduchého aj podvojného účtovníctva, spracovanie miezd za prijateľné ceny. Vypracované účtovníctvo, DP Vám pošlem elektronicky e-mailom v rámci celej SR vo formáte pdf aj xml. V prípade potreby viem poslať DP, alebo odklad podania DP na DÚ elektronicky za Vás. Vopred ďakujem.
Ponúkam vypracovanie daňových priznaní pre fyzické osoby typ A alebo B za zdaňovacie obdobie 2022.
Cena:
typ A - príjmy zo zamestnania (SR) - 20 EUR
typ A - príjmy zo zamestnania (zahraničie alebo SR + zahraničie) - 30 EUR
typ B - živnosť (paušálne výdavky) - od 40 EUR
typ B - živnosť (reálne výdavky) - cena dohodou
typ B - kombinácia príjmov zo závislej činnosti, príjmov z podnikania alebo ostatné príjmy - od 40 EUR
Pri cene "od" znamená, že ide o individuálne posúdenie podľa zložitosti a časovej náročnosti.
Vypracované zasielam vo formáte PDF alebo XML, resp. aj doporučene poštou v papierovej forme na Vami uvedenú adresu (doplatok + 5 EUR).
V prípade seriózneho záujmu ma kontaktujte mailom na uctovnictvo.milan@ alebo cez inzerát správou (kontaktovať inzerenta) a dohodneme sa bližšie. Vieme sa spojiť aj telefonicky.
Dodržiavanie GDPR je prioritou. Jednám seriózne a za svoju prácu vystavujem faktúru.
V prípade otázok som k dispozícii.
Teším sa na spoluprácu.
Ponúkam spracovanie daňových priznaní za rok 2022 + komplexné spracovanie jednoduchého aj podvojného účtovníctva - program POHODA. V prípade záujmu ma prosím kontaktujte na telefónne číslo uvedené v inzeráte.
Dobrý deň, ponúkam služby týkajúce sa jednoduchého a podvojneho účtovníctva pre szčo, neziskovky, sro., male podniky.
Daňové priznanie od 35€.
Stači mi poslat online podklady a v ten isty deň vám vypracujem a zašlem cez portal finančnej správy daňové priznanie.
Ponúkame spracovanie účtovníctva v okrese Galanta, mzdy, daňové priznania, DPH, na programe Pohoda, pre malé a mikro UJ, jednoduché účtovníctvo, fakturácia na s.r.o., viac než 20 ročné skúsenosti.
kontakt: po 15 hodine.
Hľadáme administratívneho pracovníka, fakturant/ku s možnosťou okamžitého nástupu.
Náplň práce:
- jednoduché učtovníctvo
- Vystavovanie faktúr/pracovných zmlúv
- Prípravné práce pre hlavnú účtovníčku
- Archivácia dokumentov
- Vybavovanie firemnej korešpondencie
- Kontaktovanie zákazníkov v rámci SR a Zahraničia
Požadujeme:
- Maďarský jazyk pokročilý
- Anglický jazyk komunikatívne
- Práca s počítačom
- Prax v administratíve
- Dobrá zručnosť pri práci s počítačom a používaní MS balíčka ako Office a Excel
Ponúkame:
- Flexibilný pracovný čas
- Pracovná zmluva sa uzatvára na dobu neurčitú
- Možnosť rýchleho kariérneho rastu podľa plnenia stanovených cieľov
- Práca v dynamickom kolektíve
- Priateľský kolektív spolupracovníkov
Platobné podmienky: S Vysokým potenciálom zárobku.
Ak vás naša ponuka práce zaujala kontaktujte ma na telefónnom čísle alebo mailo.: pertexsro@
Kancelária sa nachádza v Bušinciach 991 22.
Bolt Food - Bratislava Centrum, čáka možno práve na Teba!
Hýbať sa v Starom meste a v centre Bratislavy autom je veľký problém. Preto sme sa so spoločnosťou Bolt rozhodli zamerať na nábor kuriérov, ktorí by využívali iné spôsoby dopravy, ako je automobil.
Bicykel alebo e-kolobežka (prípadne skúter alebo e-skúter), sú dopravné prostriedky, ktoré výrazne pomôžu s doručovaním jedál v centre BA a v Starom meste.
Ak máš športového ducha a nebojíš sa červených líc, ošľahaných staro-mestským vetrom, radi ťa privítame v našej flotile Coffee Taxi & Courier, ktorá je flotilovým partnerom spoločnosti Bolt.
Práca je vhodná pre študentov, ktorí si chcú popri škole privyrobiť, ale aj športovo založených ľudí, ktorí chcú spojiť užitočné s užitočným.
Na základe Tvojich výsledkov a miery doručenia objednávok si môžeš reálne znížiť flotilovú províziu o 1 - 2%.
Ak doručíš 40+ objednávok za týždeň, pri miere doručenia 80% a viac získaš 1% späť.
Ak doručíš 50+ objednávok za týždeň, pri miere doručenia 80% a viac získaš 2% späť.
Podmienkou je doručovať v centre BA a v Starom meste.
K tomu získaš ďalšie percento vo forme bodov, ktoré môžeš vymeniť za nákupné poukážky.
A taktiež ti ponúkame náborový bonus vo výške 2% z čistého zárobku kamošky alebo kamoša, ktorého nám odporučíš a začne u nás pracovať a to po dobu 6 mesiacov od nástupu jeho alebo jej do práce.
Záujemcom o prácu na živnosť budeme spravovať účtovníctvo a uhradíme náklady na založenie živnosti. Kombinácia študent/živnostník alebo zamestnanec/živnostník je z pohľadu čistých príjmov najideálnejšia kombinácia. Pre váhavých a nerozhodnutých je možnosť začať pracovať na Dohodu o pracovnej činnosti alebo Dohodu o brigádnickej práce a po otestovaní si práce, môžu prejsť na živnosť ak budú chcieť.
Ak si nalomená alebo nalomený, neváhaj nás kontaktovať, prídi na kávu a vysvetlíme Ti podprobnosti o možnostiach zárobku.
Podľa výkonu a typu zmluvy si môžeš zarobiť cca od 200 € do 1200 €.
Základné informácie:
Krásna drevená chata na ideálnom mieste
Skvelá investičná príležitosť – ročná návratnosť investícií nad 8 %
Kompletná správa nehnuteľnosti v cene na 5 rokov
Užite si krásne miesto s rodinou alebo priateľmi
Úvod:
Spoločnosť Kirkwood s.r.o. disponuje s pozemkom s rozlohou 450 m2, pár minút chôdze od pokojnej pláže pri rieke. Po spolupráci s architektom a stavebnými inžiniermi sme pripravení začať s výstavbou 2 priestranných drevených chatiek.
Chatky budú zamerané na vodné športy - paddleboardy a kajaky k dispozícii. Zabezpečia perfektný útek do prírody s luxusom inteligentnej chaty s klimatizáciou, plne vybavenou kuchyňou, veľkou terasou a vírivkou.
Ide predovšetkým o investičnú príležitosť. Po dokončení rozsiahleho prieskumu trhu je táto lokalita ideálna pre dovolenkové prenájmy pomocou platforiem, ako AirBnB alebo . Kompletné manažovanie chatiek je nastavené na 5 rokov, bližšie informácie nájdete v časti „Finančné informácie“.
Podrobnosti o manažmente chatiek:
V cene je zahrnutá kompletná správa nehnuteľnosti prvých 60 mesiacov vrátane
účtovníctvo,
právny poplatok,
základná údržba,
interakcia s hosťom
marketing
Po 60 mesiacoch si Kirkwood SRO účtuje paušálny poplatok vo výške 20 % zo všetkých príjmov z prenájmu za vyššie uvedený manažment.
Nehnuteľnosť je možné využiť na osobné účely až na 10 dní v sezóne (apríl až október, 15.december až 3 január). Mimo sezónu je možné využiť chatky po dohode obidvoch strán.
Finančné informácie:
Spoločnosť Kirkwood s.r.o. ponúka na predaj 48% podiel nehnuteľnosti zahrňujúci pozemok, chatu a zariadenie. Vlastníctvo bude vedené cez novovzniknutú spoločnosť s ručením obmedzeným (s.r.o.) bez dlhov alebo nesplatných záväzkov.
Podľa prieskumu trhu by jedna chata v danej lokalite mala dosiahnuť 49% obsadenosť, čo by predstavovalo obrat 7 443€ ročne.Vzhľadom na nedostatok nehnuteľností na prenájom v tejto oblasti a neustále zvyšovanie cien, očakávame v najbližších rokoch výrazné zvýšenie obratu.
Viac informácií:
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať:
Noemi Kirkwood
noemikirkwood@
Dale Kirkwood- English
dalekirkwood@
Ponúkam administratívne služby vo forme dlhodobej spolupráce ale aj príležitostnej či jednorazovej výpomoci.
-základná korešpondencia
-telefonická a e-mailová komunikácia
-komunikácia s úradmi, klientmi a obchodnými partnermi
-príprava podkladov pre uzatváranie obchodných vzťahov
-vyhľadávanie nových zamestnancov
-kontaktovanie a selektovanie potenciálnych kandidátov, organizácia pracovných pohovorov
-hodnotenie a prezentácia kandidátov klientovi
-zabezpečovanie administratívy spojenej s obsadzovaním zákaziek a výberom kandidátov
-príprava podkladov pre účtovníctvo, evidencia pracovného času zamestnancov, vystavovanie faktúr
-tvorba cenových ponúk
-tvorba prezentácii, tabuliek, databáz a reportov
-formulácia a štylizácia textov
-správa webovej stránky a e-shopu platformy WIX
-a mnohé iné administratívne práce podľa zadania
Pre bližšie info ma kontaktujte na e-mailovej adrese
Hľadáme auditora - 3000€ -
V tím kolegov na Audit oddelení a ponúkame príležitosť pripojiť sa k nám, ako Audit Senior.
Audit Senior sa u nás stará o:
- riadenie zakázok auditu u klienta
- junior audítorov, o ich vedenie a monitoring práce, podporu rozvoja
- zabezpečenie efektívneho toku informácií od klientov do tímu audítorov, starostlivosť o klientov
- komunikáciu zistení smerom na Manažérov a Partnerov
- identifikáciu príležitostí pre možné zlepšenia (v tíme, procesoch a nastaveniach, a i.)
Naši kolegovia u nás hrajú kľúčovú úlohu a pomáhajú meniť k lepšiemu smerovanie oddelenia, spoločnosti, ako aj našich klientov. Dáme priestor Tvojej aktivite, návrhom a vynaliezavosti a pomôžeme Ti napredovať rýchlymi krokmi.
Staň sa súčasťou nášho audit tímu - stretneš sa s komplexnosťou a rozmanitosťou klientov v rôznych sektoroch. Spoznáš individuálny prístup a rodinnú atmosféru
Zamestnanecké výhody, benefity
- dni dovolenky navyše (3 dni pri podpise pracovnej zmluvy, do 10 dní v závislosti od seniority v Mazars)
- flexibilita pracovného času, hybridný model práce (práca z domu/z kancelárie)
- letné krátke piatky
- 5 voľných dní na dobrovoľnícke aktivity
- firemné a tímové teambuildingy, menšie eventy a workshopy
- sprostredkovanie Multisport karty, Sphere karta, Up-karta (príspevok na stravné nad rámec zákona)
- notebook a mobilný telefón s dátami aj pre súkromné účely
- podpora v rámci členstva komôr a vzdelávania (SKAU, SKDP)
- Mentoring program
- Referral bonus program (finančná odmena za odporúčanie nových kolegov)
- vianočné a darčeky k výročiam
- pravidelné každoročné prehodnocovanie platu, ako aj kariérny postup (žiadne tabuľky – rýchlosť rastu môže byť akcelerovaná Tvojim výkonom)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čo je pre nás u Teba dôležité?
- min. 2-3 roky skúseností v oblasti auditu
- znalosť ISA štandardov
- znalosť účtovných noriem a relevantných právnych predpisov
- schopnosť viesť tím 2-4 mladších kolegov
- tímovosť, samostatnosť a schopnosť budovať/ udržiavať silné vzťahy s klientmi
- flexibilita cestovania v rámci Slovenska
Stručná charakteristika spoločnosti
- Profesionálna spoločnosť na audit účtovných závierok
Životopis zasielajte na certifikat@
Ponúkam na predaj tento šikovný výkonný 14 palcový, čisto nový notebook značky Lenovo, notebook je vhodný na administratívnu/kancelársku prácu(účtovníctvo, skladové hospodárstvo) alebo pre študenta do školy/na výučbu, prezeranie internetu/youtube/filmy alebo na domáce použitie.
PARAMETRE:
----------
●Procesor (CPU) : Intel Core i3-1005G1
- 2 jadrový so 4 vláknami, vo frekvencií 3.40Ghz.
●Operačná pamäť (RAM): 8GB RAM DDR4 2666MHz.
●Úložisko: Samsung 980 1TB NVMe
- rýchle SSD 3.Generácie s čítaním 3500Mb/s a zápisom 3000Mb/s.
●Grafická karta: Integrovaná z procesora
●Displej: 14" uhlopriečka, 1920 × 1080px, FullHD, matný
●Vstupy a výstupy: HDMI, 1× USB 2.0, 2× USB 3.2, čítačka pamäťových kariet, 3.5mm audio jack
●Bezdrôtové pripojenie: Bluetooth 5.0, Wi-Fi 802.11ax
●Výdrž batérie: 7.5 hodín
●Operačný Systém (OS): Windows 10 Home 64bit (Oficiálna licencia).
Notebook je možné aktualizovať aj na Windows 11 v prípade potreby.
--------------------------------------------
❗️Doklad - záruka 24 mesiacov.
●Notebook je nainštalovaný, stačí zapnúť a používať, notebook obsahuje platný balík Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).
K notebooku zdarma pridám bezdrôtovú myš.
Osobný odber, viem prípadne aj poslať kuriérom, prípadne doviesť do BA.
Ponúkame kompletné služby v oblasti vedenia podvojného účtovníctva, spracovanie miezd, daňovej a ostatnej konzultačnej agendy, s viac ako 25 ročnými skúsenosťami.
Cena za služby je stanovená individuálne, na základe rozsahu a náročnosti, s dôrazom na vzájomnú spokojnosť.
Ak Vás naša ponuka zaujala, neváhajte nás kontaktovať.
Ponúkam služby - vypracovanie daňového priznania fyzickej osoby cena 3O€ až 50€ ( podľa druhu príjmov )
Ďalej ponúkam spoluprácu pre prenajímateľov bytu - celoročné vedenie evidencie s vyhotovením a podaním daňového priznania v zastúpení klienta - 60€ / rok
Celoročné vedenie daňovej evidencie pre SZČO ( neplatca DPH, bez zamestnancov) s fakturáciou do 10 faktúr mesačne, vypracovanie daňového priznania s podaním v zastúpení klienta - 100€/ ročne
V prípade záujmu ma prosím kontaktujte na mail a uveďte bližšie podrobnosti o Vás a čo presne z vyššie uvedeného hľadáte práve VY
Podvojné účtovníctvo podnikateľov na profesionálnej úrovni.
Ponúkam precízne, zodpovedné a kvalitné vedenie podvojného účtovníctva a spracovanie miezd, vrátane ekonomického poradenstva, zastupovania pred finančnou správou a poisťovňami. Mám viac ako 10-ročnú prax s podvojným účtovníctvom podnikateľov a neziskových organizácií (SVB, občianske združenia) a vysokoškolské vzdelanie v odbore.
Zabezpečím:
A) komplexné vedenie podvojného účtovníctva (od 0,80€/položku, príp. fixná mesačná platba)
B) vypracovanie rôznych daňových priznaní (od 15,-€/daňové priznanie)
C) vyhotovenie interných smerníc (od 30,-€/smernica)
D) ekonomicko-právne poradenstvo (založenie podnikateľského subjektu, zmeny v obchodnom registri)
E) vypracovanie transférových dokumentácií (od 150,-€/skrátená dokumentácia)
F) vyhotovenie projektu vlastnej činnosti povinných osôb/AML projekt (od 50,-€/projekt)
G) a iné pro vzájomnej dohode
Pre bližšie informácie ma neváhajte kontaktovať.
Vypracujem daňové priznanie a pošlem elektronicky, celá SR, všetko vieme riešiť online. Som účtovníčka s certifikátom, akreditovaným MŠ.
Akcia do 15.2.2023:
- zamestnanci na TPP - cena 15€
- slobodné povolanie, finančný sprostredkovatelia - 20€
- kombinácie viacerých príjmov, ale paušálne výdavky (60%) - 25€
- ostatné DP - po konzultácii mailom - treba napísať stručné info o príjmoch, výdavkoch, majetku atď. a spracujem podľa časových možností - od 40€
V prípade otázok, resp. ak neviete, či spĺňate podmienky jednoduchého účtovníctva, píšte na zani.uctovnictvo@
Daňové priznanie k dani z príjmov za rok 2022
Zarobili ste počas roka 2022 viac ako 2 289,63 eur? Prípadne ste zarobili menej a vyšiel by Vám daňový preplatok? Neváhajte, podajte daňové priznanie - SOM TU PRE VÁS!
Daňové priznanie podávam elektronicky priamo za Vás na FS SR s Vaším splnomocnením, v prípade SZČO cez ich prihl.údaje. Potvrdenie o podaní Vám zašlem na e-mail. Odbremením Vás od všetkých starostí s osobným podaním.
Ak by ste si ho chceli podať sami, pošlem Vám ho poštou na Vašu adresu - platí len pre DP typ A. Rovnako v prípade potreby, vypracujem DP do 24 hodín.
V daňovom priznaní k dani z príjmov FO uplatňujem aj daňové bonusy na deti a zaplatené úroky, NČZD na manželku/manžela, NČZD na príspevky na doplnkové dôchodkové sporenie.
Cena pre typ A: 25 € s čisto tuzemským príjmom, pozn. v prípade len zahr.príjmov je cena 20 €, kombinácia tuzemských a zahraničných príjmov 30€.
Cena pre typ B: 36 € / paušálne výdavky, cena 40 € / preukázateľné výdavky .
Podklady mi stačí zaslať na e-mail: uctovnictvomichaela@, prípadne na Whatsapp, Viber alebo po dohode poštou.
Potrebné dokumenty sa môžu líšiť od typu DP: potvrdenie o zdaniteľnej mzde od zamestnávateľa (ak je daňovník zamestnaný) zo Slovenska alebo zahraničia, doklady k príjmom/výdavkom (SZČO, prenajímatelia, atď.),
potvrdenia k NČZD na manželku/DDS, údaje k daňovému bonusu na dieťa alebo k zaplateným úrokom, splnomocnenie k odoslaniu DP za Vás,
iné
Kontaktovať ma môžete prostredníctvom e-mailu, alebo na tel.č. či na FB: Účtovníctvo Michaela, prípadne na Viber-i či Whatsapp-e.
Ak nedvíham, prosím zanechajte mi SMS, e-mail, ozvem sa Vám späť