200 korun slovenskych - strana 33
Počet nájdených inzerátov 200 KORUN SLOVENSKYCH
: 1000 - strana 33
Predám zo svojej zbierky bimiléniovú bankovku 20 Korún Slovenských rok 1993. Stav bankovky - UNC!!!
Z toho séria A 00346243,..4,..5,..6 (4 kusy po sebe nasledujúce poradové čísla)!!!
Viď foto! Bližšie informácie iba cez telefón!
Cena dohodou. Ďakujem.
Vymením neperforovanú 5000 korunovú Slovenskú bankovku, séria H22671840, 17. november 2003,
za Rakúsko Uhorské zlatníky -forinty KB,roky 1868, 1870, 1871, 1872, 1873, 1889, 1890.
ďakujem za každú ponuku.
5000 korún slovenských, bankovka, 5000 SK
predam Ag mincu 50 korun slovenskych, 1944, Jozef Tiso, rok 1944. v pripade zaujmu pošlem viac foto.
kontakt cez e-mail.
Predám zo svojej zbierky obľúbenú a veľmi vyhľadávanú bankovku 50 Korún Slovenských rok 1993 BIMILÉNIUM!!!! Stav bankovky - UNC/N ( 6 ks) + 1 ks používaná!!! Viď foto! Ponúknite! Ďakujem.
Kúpim bankovku 5000 Korun Slovenských, rok 1944. Ponuky prosím posielajte na mail: mincebankovky101@
Zdravím, ponúkam na predaj túto vzácnejšiu mincu 500 Sk Pevnosť Komárno v Proof prevedení. Náklad len 2600 kusov! Super investícia
Cena len 299€ alebo Vaša ponuka.
Pri rýchlom jednaní zľava!
Ponúkam na predaj hladanu mincu zo slovenskeho štatu 20 korun slovenskych Cyril a Metod 1941 ako na foto
- Prava koza !!
- V tej dobe cena 5000 slovenskych korun
- Velkost XXL
- Pod limcom z vnutra poskodena - lahko zasitelne
- Pozri dalsie inzeraty na - nick changala
Zdravím,
Uvažujem nad predajom tohto mediálne známeho vrecka do koša. Je to Opel Corsa B, rok výroby 1995, čiže verzia pred faceliftom. Pod kapotou to má relatívne nezničiteľnú, osemventilovú jednaštvorku C14NZ, ktorá zvládne nejakých 44 kW, teda 60 koní. Málo? Táto vec váži len 850 kilo.
Auto je v rodine od novoty, priložím k nemu aj pôvodnú faktúru na 485 500 slovenských korún. Posledných 10 rokov v mojej blízkosti, od 2019 som majiteľom ja.
Výbava je taký fajný stred: Originál kazeťák, 4 reproduktory (podľa môjho skromného odhadu frčia už len asi dva), výškovo nastaviteľné sedadlo vodiča, digitálky s teplotou, otáčkomer, Mul-T-Lock na radiacej páke, originál 165/65 trojlúčové disky.
Najazdených asi 185 000 kilometrov, pred 5000 kilometrami menená spojka, oleje, filtre a náplne a keďže som jedného dňa fakt nešikovne zaparkoval, tak aj chladič. STK a EK platná do 4/2024, chalani na stanici vychválili predovšetkým brzdy.
Toto auto má všecko, čo by správne auto malo mať, teda kopu predností aj nedostatkov. Z tej prvej skupiny musím zmieniť, že je to fakt živé, mrštné a na dnešnú dobu strašne malinké auto, s ktorým sa dá zaparkovať všade. Nápravy sú úplne pohode, riadenie má malinkú vôľu ale totálne v norme. Keby sa dal šoférovať batoh, asi taký z toho ide pocit.
Ďalej musím špeciálne vyzdvihnúť prevádzkové náklady, tá vec medzi mestom žerie 6,5 litra, navyše spomínaná výmena spojky bola skôr preventívna a pretože som magor do áut, nie že by to auto úplne potrebovalo. Na prevádzku to nestojí nič a je to až vulgárne spoľahlivé.
No a potom sú tu zápory, hlavne jeden: korózia. Pri béčkovej Corse to zas tak strašne neprekvapí, ale spomínam to preto, lebo tá na prahoch nemusí byť vidieť z fotiek, ale je tam. Je to ako-tak ošetrené a STK to ešte prejde, ale pre pokoj duše by nebolo odveci to spraviť. Ďalej sú tu isté minoritné záležitosti v interiéri - prasknuté plasty sklápania zadnej lavice a rozdrolená manžeta radiacej páky. O laku radšej pomlčím, ten by som nazval ako zaujímavý. Alebo zábavný. Záleží na prioritách. Hrdzavá preliačenina na fotke je zásah z ťažkého života mestského auta ešte dávno predtým, ako som s autom jazdil.
Je tam toho viac, to buď po telefóne alebo osobne. Auto sa momentálne nachádza v Prahe, lebo tu bývam, ale v prípade vážneho záujmu to odveziem na Slovensko, nema problema.
Ozaj, ak ste čitatelia Světa Motorů, tak je to presne tá Corsa z bazarovej rubriky v čísle 36/22. Jeden výtlačok posuniem s autom, spolu so zimákmi na R14 plechových diskoch.
Dôvod predaja: kokos, strašne chcem SAABa.