inzercia, predaj, predám, bazár

administratíva - strana 10

Počet nájdených inzerátov ADMINISTRATÍVA : 480 - strana 10

Asistentka predaja v E-shope, Administrativa
Ponúkam pracovnú pozíciu v Žiline: Asistentka predaja v novootvorenom E-shope + administratívne práce. Prax s E-shopom výhodou. Plat od 6,- Eur/ hodina. Životopis prosím zaslať na e-mail: rtsservisgroup@
Pracovník klientského prostredia
Obsah práce: - Realizácia schôdzok s našimi klientami - prehodíš zopár slov, nejaká tá poznámka do zošitka, fotodokumentácia podkladov - Administratíva - vypracuješ audit, porovnáš súčasné nastavenie vs. doporučené nastavenie produktov - Prezentácia vypracovanej stratégie pre klienta... Požadujeme: Komunikatívnosť, príjemné vystupovanie, schopnosť obsluhy PC, ochotu učiť sa nové veci Ponúkame: Plat cez 1.500€ mesačne, kariéra, rastové pracovné prostredie, vzdelanie, pravidelné rekreačné akcie,.... Adresa: Šustekova 20 851 04 Bratislava - Petržalka Životopis prosím na tento email: gabriel.pozsga@
Hľadáme posilu na Brigádu aj Tpp
Extra brigáda 40€/deň/ plus denné bonusy/príplatky ,sviatky/soboty/nedele. Rozširujeme náš tím asistentov predaja s doplnkami pre optiku. Hľadáme na dlhodobú spoluprácu. Viac možností výberu smien nižšie. Naše pobočky/stánky sú umiestnené na Výstavach/v pasáži obchodných centier. Náplň práce: + Predaj doplnkov zo sortimentu optiky + Produkty sú prémiové a šetrné k životnému prostrediu + Aktívna komunikácia so zákazníkom + Drobná administratíva ( vedenie denných správ/reports✍️. + Práca v 2-3 člennom tíme. ‍♂️ ‍♀️ . Ponúkame: + Základný plat 40€/deň . + Prémie /sviatky/víkendy . + Pravidelné školenia . + Firemný dress code: slušný pohodlný odev + bežné prestávky počas dňa + pravidelná výplata 20ho v mesiaci + Firemné akcie⛳️ + Možnosť kariérneho rastu Požadujeme: + Minimálny vek 18 rokov + Komunikatívnosť a + stredoškolské/ vysokoškolské vzdelanie + čistý trestný register Možnosti spolupráce: Odpracovať treba minimálne 2/3 dni(Dohoda), Tpp 4/5 dni v týždni. Vaše CV očakávame na náš e-mail: nrpraca.marketing@ a po dôkladnom preštudovaní Vás budeme v krátkom čase kontaktovať
Stredoázijský ovčiak s FCI PP
Chovatelska stanica Erk Eshret ponuka posledné dve sučky Na foto Chana Erk Eshret nadherna temperamentna s krasnym vyrazom. Rodicia zdravi povahovo vyrovnani jedinci. Obaja RTG čisté bedra, lakte, plecia. Sučky maju predpoklad velkej mohutnosti a vzrastu takisto predpoklad dobreho zdravia. Vhodne na chov a vystavy, vhodne na pracu okolo zvierat vhodne na ochranu majetku a rodiny Hladam zodpovedneho majitela pre ktoreho bude psik clenom rodiny a ma čo steniatku ponúknuť. Na oplatku ponukam kvalitny chovatelsky servis poradenstvo pomoc s vystavami v pripade zaujmu pomoc a administrativa spojena s uchovnenim, poradenstvo s výchovou výživou a pod. Hľadám naozaj zodpovedných ludi V prípade záujmu poskytnem ďalšie info a zašleme aktuálne foto. Info FB, masanger Erk Eshret & RasbenTuruk kennel, mobil, WhatsApp
Asistent/asistentka konateľa
Do našej kancelárie hľadáme asistenta/tku konateľa. Náplň práce: - administratíva, vyplňanie formulárov - komunikácia s klientmi v anglickom a slovenskom jazyku (primárne) - komunikácia s obchodnými partnermi (dodávatelia služieb) - korešpondencia - zastupovanie konateľa v neprítomnosti Podmienky: - SZČO (ak nemáte, zabezpečíme Vám ju a vysvetlíme, ako funguje), pri dlhodobej spolupráci možnosť TPP - anglický jazyk - úroveň B2 Odmena: - nástupná odmena od 800 do 1100 EUR / mesačne - výkonnostná individuálna odmena do výšky 400 EUR (od výkonu) Benefity: - wellness day (raz do mesiaca) - firemný telefón, po zaškolení pracovný notebook - flexibilná pracovná doba - home office, podľa potreby Svoju žiadosť o voľné pracovné miesto vyplňte prosím na našej webovej stránke:
Predáme prevádzkový areál, Žilina-Teplička nad Váhom, R2 SK.
Lokalita : Žilina - Teplička nad Váhom Sekcia : predaj Druh : prevádzkový areál, Hala + Administratíva Celková plocha pozemku : 21.700 m² Plocha haly : 2.100 m² Plocha administratívy : 600 m² Zastavaná plocha : 2.400 m² Úžitková plocha : 2.700 m² Siete: komplet IS Stav : novostavba vo výstavbe, kolaudácia 7-8/2022 Popis : Predáme novostavbu (vo výstavbe) prevádzkového areálu v Žiline - Tepličke nad Váhom na pozemku o celkovej výmere 21.700 m². Pozostáva z haly o výmere 2.100 m² , administratívnej budovy o výmere 600 m² a pozemku o celkovej výmere 21.700 m². Hala má výšku 9 m, podlaha je leštený betón s nosnosťou 5t/m². Okolie bude zokruhované pre kamióny s parkovacími a spevnenými plochami. Administratívnu budovu je ešte v tomto štádiu možné prispôsobiť požiadavkám klienta. Prístup je bezproblémový z hlavného ťahu aj pre kamiónovú dopravu, s blízkou dostupnosťou k závodu KIA, diaľnice smer Bratislava a trás smerom na Poľsko a Česko. Cena a viac info v RK Kontakt :
Ponúkame na prenájom hala /sklad 3000m2, Ličartovce
Ponúkame na prenájom novostavbu - hala / sklad , o výmere 3000m2, v priemyselnom areáli v Ličartovciach. Areál sa nachádza medzi Košicami a Prešovom na ploche o výmere 50.000m2, v okrajovej časti obce Ličartovce. Priame napojenie na cestu 1. triedy, zjazd na diaľnicu D1 do 3min., nákladná vlaková stanica do 4min, to všetko dáva danej zóne výborne predpoklady pre logistiku - koordinácia, zosúladenie, prepojenie, zvýšenie pružnosti, optimalizácia toku materiálu, výrobkov, polovýrobkov, zásielok...z hľadiska uspokojenia zákazníka za najnižšie vynaložené náklady. Dosiahnite čo najkratšiu disponibilitu, okamžitú prístupnosť - použiteľnosť, výbornou strategickou polohou. Priame prepojenie na diaľnicu D1 na juh Košice - Maďarsko, Ukrajina, západ Poprad-Ružomberok, nadväzujúce úseky Žilina, Bratislava, prepojenie rýchlostnej cesty R4 obchvat , prinesie ďalšie kvalitné napojenia sa cez Svidník do Poľska. Areál v súčasnosti disponuje: logistická hala, administratíva, sklady, garáž, oblúkové plášťové sklady, hala so žeriavom. Momentálne prebieha územné konanie na halu o výmere 7.000m2, 3000m2 a 2500m2. Predpoklad ukončenia územného a následne stavebného konania je do konca roka 2022. Vybudovanie hál do 5mes. od vydania stavebného povolenia, s možnosťou komplexného riešenia haly podľa požiadaviek klienta, prípadne aj zväčšenia haly . Navrhované haly majú výšku 12m , vonkajšie rampy, vstupné brány pre kamióny ale aj pre dodávky viď. vizuál. Všetky IS zabezpečené, elektrina, plyn, voda, kanál formou centrálnej čističky. V prípade potreby možnosť aj riešenia studne. Voľné priestory od 1.6.2022: hala so žeriavom s nosnosťou 2000kg o výmere 450m2 - výška 9,6m + sklad 225 + sklad 195 + zázemie 105, murovaný sklad 180m2, oblúková plášťová hala o výmere 330m2. Areál je oplotený, nonstop strážna služba, vrátnica, rampa, kamerový systém. Má dostatok parkovacích miest pre kamióny ale aj pre osobné automobily. Možnosť kooperácie logistiky, so súčasnou firmou v areály. V prípade ak hľadáte halu / sklad k prenájmu a možnosť riešenia vybudovať ju presne podľa Vašich predstáv uvítate, neváhajte ma kontaktovať. Cena nehnuteľnosti je vrátane provízie, ktorá v sebe zahŕňa kompletný právny servis a služby spojené s prenájmom. KONTAKT Timea Horňáková V prípade neprítomnosti kontaktuje - Bc. Kristína Chomová Video obhliadka na vyžiadanie. Dodatok k cene: , +energie, +DPH Celková rozloha: 3000m²
Administrativa
Ak si neviete poradit s exekuciami obratte sa na nas. My Vam pomozeme a vyberieme najspravnejsiu cestu k zlepseniu situacie.
KOSICE HOTEL - RECEPCIA, HOTEL, RECEPČNÁ, TPP
Hľadáme do nášho tímu v spoločnosti Košice Hotel s.r.o. šikovnú/ šikovného kolegyňu/ kolegu na pozíciu: recepčná/ recepčný Náplň práce: Ubytovanie a odubytovanie hostí. Práca s rezervačným systémom HOREC. Práca s rezervačnými portálmi. Aktualizovanie, kontrolovanie a potvrdzovanie rezervácii hostí. Administratíva spojená s chodom recepcie. Zodpovednosť za kontinuálny chod recepcie. Vybavovanie telefonickej a mailovej komunikácie. Zodpovednosť za dodržiavanie interných nariadení a poriadku v okolí recepcie. Práca s pokladňou. Operatívne riešenie vzniknutých situácií. Poskytovanie informácií a objednávanie služieb. Vybavovanie prianí hostí. Práca v prijemnom prostredí, zmeny na mesiac vopred- denné aj nočné zmeny. Podmienka ročná prax v danom odbore. Nástupný plat 780€ + príplatkové zmeny + nadčasy. Viac informácií poskytneme priamo uchádzačom: , info@
Ponúkam
Ponúkam prácu pre nemčinara/u ľahká administratíva
Administratíva
Si mladá, ambiciózna, ovládaš prácu na počítači? Ovládaš AJ ( poprípade aj iný jazyk ) na úrovni C1 alebo C2? Hľadáš si prácu? Ak si na všetky otázky mala kladné odpovede, pošli CV na mailovú adresu: hudakova@ Výšku platu dohodneme na pohovore.
Administratíva & iné drobnosti.
Hľadám administratívnu prácu z domu na pár hodín denne. Ponúkam: tvorbu kreatívnych textov (6-ročné skúsenosti na pozícii externej redaktorky v rôznych redakciách) grafický dizajn (skúsenosti s programami Adobe Photoshop, Adobe InDesign) tvorba pútavých životopisov; preklady textov z ruského a anglického jazyka; Ukážky prác pošlem e-mailom.
SBS Dispečer / Dispečerka
Práca na stredisku registrácie poplachov, kontrolná činnosť prostredníctvom video systémov, administratíva, riadenie a riešenie možných situácii. Výkon práce v zmenách. Mzda 4,50€/hod. + príplatky.
Home office
Hľadáme kolegu/kolegyňu na pozíciu - administratíva Home office. Práca vhodná pre študentov, dôchodcov, mamičky na MD, pre nezamestnaných v stabilnej spoločnosti na 3 hod. denne. Administratívna práca na personálnom alebo na obchodnom odd. Flexibilná pracovná doba so zaujímavým finančným ohodnotením./200 - 1700€ +/ Všetky informácie osobne, nie písomne, ako aj platobných podmienok sú súčasťou pohovoru. Len vážny záujem. Ponuka pre celé Slovensko. Povinný osobný pohovor Košice/Bratislava.
Asistentka vo Švajčiarsku
Dobrý deň, Ponúkame príležitosť práce pre asistentku, administratívnu pracovníčku v našich priestoroch v meste Basel vo Švajčiarsku. Náplň Vašej práce: Práca s dokumentmi výlučne v angličtine Komunikácia s klientmi Práca s dátami - Microsoft Office Iná, aktuálna administratíva Vaše znalosti: Angličtina - B2, plynule Nemčina - B1/B2 plynule Predošlá skúsenosť alebo náklonnosť k administratíve Microsoft office zdatnosť Pozitívny prístup Typ prac. pomeru: HPP ekvivalent, 2 ročná zmluva s opciou na predĺženie Váš plat: 5255 CHF, = cca. 5319 EUR Lokácia: mesto Basel, Kanton Basel-Stadt, Švajčiarsko Ak spĺňate podmienky a máte záujem o ponuku, prosím pošlite nám Váš životopis, prípadne aj motivačný list na e-mail: @ Prijímame len e-maily so serióznym záujmom a priloženým životopisom, tel. č. slúži len na overenie inzerátu, nie na kontakt s uchádzačkou. Ďakujeme
Prevádzkový koordinátor pre Facility management
Náplň práce : - administratíva a koordinácia činností facility managementu - spracovávanie prijatých podkladov z prevádzky od FM - podieľanie sa na tvorbe a správe prevádzkovej dokumentácie - zodpovednosť za systematické a bezpečné uloženie projektovej a ostatnej dokumentácie objektov - spracovávanie dodávateľský faktúr -základy ekonomiky - práca so SW aplikáciami Benefity : - zázemie stabilnej spoločnosti - zamestnanecké benefity - notebook - mobil Požiadavky : - technické zameranie výhodou - skúsenosti s účtovníctvom výhodou - Microsoft Excel - pokročilý - Microsoft Outlook - pokročilý - Microsoft Word - pokročilý Zmeny : PO-PIA 8 hod. Mzda : 1300€/brutto ( po skúšobnej dobe možnosť zvýšenia ) Nástup : 1.2.2023 Životopis prosím posielať na e-mail : s.balogova@
Assistant of General Manager - SIRAIL s.r.o.
Spoločnosť SIRAIL s.r.o. hľadá záujemcov o pozíciu *Assisstant of General Manager* Miesto práce: Prakovce Druh pracovného pomeru: Plný úväzok Mzdové podmienky: min. 1100€ brutto + bonusy + navýšenie mzdy na základe vzdelania v danej oblasti, alebo na základe množstva skúseností v danom odvetví Informácie o pracovnom mieste: Náplň práce: Administratíva rôznych odvetví Zodpovednosti: Všeobecná zdpovednosť za úlohy stanovené Generálnym manažérom Sprostredkovanie komunikácie medzi GM a zamestnancami Spracovávanie dochádzky a ďalšia HR administratívna Súčinnosť s účtovnym oddelením Viac info pri osobnom pohovore Zamestnanecké výhody: Flexibilné nastavenie pracovnej doby Víkendy + štátne sviatky voľno Stravné lístky v hodnote 5,10€ Pole pôsobenia spoločnosti: Vývoj a výroba káblových zväzkov do koľajových vozidiel, do lodí a medicínskych prístrojov Spoločnosť má preukázané know-how vo všetkých oblastiach elektrotechniky, výroby, testovania a montáže Požadované schopnosti: Stredoškolské vzdelanie s maturitou, preferované Vysokoškolské vzdelanie 1. stupňa Nutná znalosť Angličtiny, znalosť Francúzskeho jazyka je veľkým plusom Znalosť a skúsenosti práce s MS Office Preferované schopnosti: Skúsenosť s prácou v odbore ľudských zdrojov V prípade záujmu nás kontaktujte IBA V ANGLICKOM alebo francúzskom jazyku - mailom na adrese: nicolas.chevalier@
Komerčné priestory na prenájom, Okružná ulica, Prešov
Realitná kancelária RE/MAX Vám exkluzívne ponúka na prenájom komerčné priestory, nachádzajúce sa na Okružnej ulici v historickom centre mesta Prešov. VIRTUÁLNA PREHLIADKA PRIESTOROV: my./show/?m=6iVVeRACn7h&brand=0 ZÁKLADNÉ ÚDAJE: Lokalita: Okružná ulica, historické centrum mesta Prešov Úžitková plocha priestorov: 177 m2 Využiteľnosť priestorov: kancelárie, administratíva Umiestnenie priestorov: prízemie Energetická náročnosť budovy: budova nemá vystavený energetický certifikát DISPOZÍCIA PRIESTOROV: vstupná chodba / zádverie, chodba, 4 x kancelária (z toho dve kancelárie sú priechodné), sociálne zázemie so sprchovou rozdelené na WC muži a WC ženy VYUŽITIE PRIESTOROV: Priestory, nachádzajúce sa 3-podlažnej budove sú vhodné na administratívu (kancelárske priestory), ateliér, call centrum, coworkingové centrum, priestory pre IT spoločnosť a podobne. POPIS BUDOVY A PRIESTOROV: • budova, v ktorej sa priestory nachádzajú bola kolaudovaná v roku 1999 • priestory majú samostatný vstup priamo z Okružnej ulice • drevené okná s izolačným dvojsklom poskytujú dostatok denného svetla (orientácia priestorov V-J) • drevené interiérové dvere s obložkovými zárubňami • plynové teplovodné podlahové vykurovanie • podlaha: keramická dlažba • priestory sú chránené bezpečnostným systémom • miestnosti sú vybavené protipožiarnym zabezpečením • možnosť napojenia na optický internet • k dispozícii je 1 parkovacie miesto CENA A PLATBA: • cena prenájmu: 750 Eur / mesiac + energie a DPH • platba: 1-mesačné nájomné vopred • kaucia (vratná záloha) vo výške 2-mesačného nájmu MERANIE SPOTREBY ENERGIÍ: • priestory majú podružné meranie elektrickej energie • teplo je určené spotrebou plynu pomernou čiastkou • priestory majú podružné meranie spotreby vody • nájomca sa sám prihlási na odvoz komunálneho odpadu POPIS OKOLIA: V blízkosti sa nachádza kompletná občianska vybavenosť typická pre centrum mesta. CELKOVÝ DOJEM MAKLÉRA: Komerčné priestory sa nachádzajú v atipickej, architektonicky zaujímavo riešenej budove v uzatvorenom areáli v historickom centre mesta Prešov a pre svojho budúceho nájomcu ponúkajú vysoký užívateľský štandard.
Denný Manažér Nitra
Pracovná náplň: - administratíva okolo objektu - riadenie zamestnancov - komunikácia s klientom a centrálou Počítačové znalosti: - microsoft Outlook- pokročilý - microsoft Excel- pokročilý - microsoft Word- pokročilý - MS Office Výhody a benefity: - NTB a telefón aj na súkromné účely - pružný pracovný čas - teambuildingy Požiadavky: - vodičský preukaz B - preukaz odbornej spôsobilosti typu S ( podmienka ) - výborné komunikačné, prezentačné a organizačné schopnosti - zodpovednosť, samostatnosť a analytické myslenie - schopnosť pracovať s nasadením - ochota pracovať aj nad rámec stanovenej pracovnej doby Mzda: - 1060 € Nástup: - 1.2.2023 Miesto výkonu práce: - Nákupné Centrum Nitra životopisy prosím zasielať na e-mail : s.balogova@
715L Nájom 3 kancelárie 156 m2 Košice, Južná trieda
Lokalita: areál s vlastným parkovaním. Umiestnenie: 1.poschodie prevádzkovej budovy. V susedstve pneuservis, administratíva, sklady, showroom. Celková rozloha je 156 m2. Dispozícia: vstupná chodba, kuchynka 39m2, kancelárie 27m2, 30m2 a 35m2, 2 x WC. (priložený pôdorys). Prístup priamo z parkoviska po vlastnom schodisku. Výhodou sú vlastné parkovacie miesta vo dvore, dostatočné miesto aj pre parkovanie klientov. Priestory sú po kompletnej rekonštrukcii, suché, teplé, centrálne vykurované a kancelárie majú aj kúrenie podlahové. K dispozícii: ihneď. Cena: 874,- € /mesiac bez DPH. Cena parkovacieho miesta: 30,-€ K cene sú účtované médiá podľa skutočnej spotreby.