administratíva - strana 10
Počet nájdených inzerátov ADMINISTRATÍVA
: 480 - strana 10
Ponúkam pracovnú pozíciu v Žiline: Asistentka predaja v novootvorenom E-shope + administratívne práce. Prax s E-shopom výhodou. Plat od 6,- Eur/ hodina. Životopis prosím zaslať na e-mail: rtsservisgroup@
Obsah práce:
- Realizácia schôdzok s našimi klientami - prehodíš zopár slov, nejaká tá poznámka do zošitka, fotodokumentácia podkladov
- Administratíva - vypracuješ audit, porovnáš súčasné nastavenie vs. doporučené nastavenie produktov
- Prezentácia vypracovanej stratégie pre klienta...
Požadujeme:
Komunikatívnosť, príjemné vystupovanie, schopnosť obsluhy PC, ochotu učiť sa nové veci
Ponúkame:
Plat cez 1.500€ mesačne, kariéra, rastové pracovné prostredie, vzdelanie, pravidelné rekreačné akcie,....
Adresa:
Šustekova 20
851 04 Bratislava - Petržalka
Životopis prosím na tento email:
gabriel.pozsga@
Extra brigáda 40€/deň/ plus denné bonusy/príplatky ,sviatky/soboty/nedele.
Rozširujeme náš tím asistentov predaja s doplnkami pre optiku.
Hľadáme na dlhodobú spoluprácu. Viac možností výberu smien nižšie.
Naše pobočky/stánky sú umiestnené na Výstavach/v pasáži obchodných centier.
Náplň práce:
+ Predaj doplnkov zo sortimentu optiky
+ Produkty sú prémiové a šetrné k životnému prostrediu
+ Aktívna komunikácia so zákazníkom
+ Drobná administratíva ( vedenie denných správ/reports✍️.
+ Práca v 2-3 člennom tíme. ♂️ ♀️ .
Ponúkame:
+ Základný plat 40€/deň .
+ Prémie /sviatky/víkendy .
+ Pravidelné školenia .
+ Firemný dress code: slušný pohodlný odev
+ bežné prestávky počas dňa
+ pravidelná výplata 20ho v mesiaci
+ Firemné akcie⛳️
+ Možnosť kariérneho rastu
Požadujeme:
+ Minimálny vek 18 rokov
+ Komunikatívnosť a
+ stredoškolské/ vysokoškolské vzdelanie
+ čistý trestný register
Možnosti spolupráce:
Odpracovať treba minimálne 2/3 dni(Dohoda),
Tpp 4/5 dni v týždni.
Vaše CV očakávame na náš
e-mail:
nrpraca.marketing@
a po dôkladnom preštudovaní Vás budeme v krátkom čase kontaktovať
Chovatelska stanica Erk Eshret ponuka posledné dve sučky
Na foto Chana Erk Eshret nadherna temperamentna s krasnym vyrazom.
Rodicia zdravi povahovo vyrovnani jedinci. Obaja RTG čisté bedra, lakte, plecia.
Sučky maju predpoklad velkej mohutnosti a vzrastu takisto predpoklad dobreho zdravia.
Vhodne na chov a vystavy, vhodne na pracu okolo zvierat vhodne na ochranu majetku a rodiny
Hladam zodpovedneho majitela pre ktoreho bude psik clenom rodiny a ma čo steniatku ponúknuť.
Na oplatku ponukam kvalitny chovatelsky servis poradenstvo pomoc s vystavami v pripade zaujmu pomoc a administrativa spojena s uchovnenim, poradenstvo s výchovou výživou a pod.
Hľadám naozaj zodpovedných ludi
V prípade záujmu poskytnem ďalšie info a zašleme aktuálne foto.
Info FB, masanger Erk Eshret & RasbenTuruk kennel, mobil, WhatsApp
Do našej kancelárie hľadáme asistenta/tku konateľa.
Náplň práce:
- administratíva, vyplňanie formulárov
- komunikácia s klientmi v anglickom a slovenskom jazyku (primárne)
- komunikácia s obchodnými partnermi (dodávatelia služieb)
- korešpondencia
- zastupovanie konateľa v neprítomnosti
Podmienky:
- SZČO (ak nemáte, zabezpečíme Vám ju a vysvetlíme, ako funguje), pri dlhodobej spolupráci možnosť TPP
- anglický jazyk - úroveň B2
Odmena:
- nástupná odmena od 800 do 1100 EUR / mesačne
- výkonnostná individuálna odmena do výšky 400 EUR (od výkonu)
Benefity:
- wellness day (raz do mesiaca)
- firemný telefón, po zaškolení pracovný notebook
- flexibilná pracovná doba - home office, podľa potreby
Svoju žiadosť o voľné pracovné miesto vyplňte prosím na našej webovej stránke:
Lokalita : Žilina - Teplička nad Váhom
Sekcia : predaj
Druh : prevádzkový areál, Hala + Administratíva
Celková plocha pozemku : 21.700 m²
Plocha haly : 2.100 m²
Plocha administratívy : 600 m²
Zastavaná plocha : 2.400 m²
Úžitková plocha : 2.700 m²
Siete: komplet IS
Stav : novostavba vo výstavbe, kolaudácia 7-8/2022
Popis : Predáme novostavbu (vo výstavbe) prevádzkového areálu v Žiline - Tepličke nad Váhom na pozemku o celkovej výmere 21.700 m². Pozostáva z haly o výmere 2.100 m² , administratívnej budovy o výmere 600 m² a pozemku o celkovej výmere 21.700 m².
Hala má výšku 9 m, podlaha je leštený betón s nosnosťou 5t/m². Okolie bude zokruhované pre kamióny s parkovacími a spevnenými plochami. Administratívnu budovu je ešte v tomto štádiu možné prispôsobiť požiadavkám klienta. Prístup je bezproblémový z hlavného ťahu aj pre kamiónovú dopravu, s blízkou dostupnosťou k závodu KIA, diaľnice smer Bratislava a trás smerom na Poľsko a Česko.
Cena a viac info v RK
Kontakt :
Ponúkame na prenájom novostavbu - hala / sklad , o výmere 3000m2, v priemyselnom areáli v Ličartovciach. Areál sa nachádza medzi Košicami a Prešovom na ploche o výmere 50.000m2, v okrajovej časti obce Ličartovce. Priame napojenie na cestu 1. triedy, zjazd na diaľnicu D1 do 3min., nákladná vlaková stanica do 4min, to všetko dáva danej zóne výborne predpoklady pre logistiku - koordinácia, zosúladenie, prepojenie, zvýšenie pružnosti, optimalizácia toku materiálu, výrobkov, polovýrobkov, zásielok...z hľadiska uspokojenia zákazníka za najnižšie vynaložené náklady. Dosiahnite čo najkratšiu disponibilitu, okamžitú prístupnosť - použiteľnosť, výbornou strategickou polohou. Priame prepojenie na diaľnicu D1 na juh Košice - Maďarsko, Ukrajina, západ Poprad-Ružomberok, nadväzujúce úseky Žilina, Bratislava, prepojenie rýchlostnej cesty R4 obchvat , prinesie ďalšie kvalitné napojenia sa cez Svidník do Poľska.
Areál v súčasnosti disponuje: logistická hala, administratíva, sklady, garáž, oblúkové plášťové sklady, hala so žeriavom.
Momentálne prebieha územné konanie na halu o výmere 7.000m2, 3000m2 a 2500m2. Predpoklad ukončenia územného a následne stavebného konania je do konca roka 2022. Vybudovanie hál do 5mes. od vydania stavebného povolenia, s možnosťou komplexného riešenia haly podľa požiadaviek klienta, prípadne aj zväčšenia haly . Navrhované haly majú výšku 12m , vonkajšie rampy, vstupné brány pre kamióny ale aj pre dodávky viď. vizuál.
Všetky IS zabezpečené, elektrina, plyn, voda, kanál formou centrálnej čističky. V prípade potreby možnosť aj riešenia studne. Voľné priestory od 1.6.2022: hala so žeriavom s nosnosťou 2000kg o výmere 450m2 - výška 9,6m + sklad 225 + sklad 195 + zázemie 105, murovaný sklad 180m2, oblúková plášťová hala o výmere 330m2.
Areál je oplotený, nonstop strážna služba, vrátnica, rampa, kamerový systém. Má dostatok parkovacích miest pre kamióny ale aj pre osobné automobily.
Možnosť kooperácie logistiky, so súčasnou firmou v areály.
V prípade ak hľadáte halu / sklad k prenájmu a možnosť riešenia vybudovať ju presne podľa Vašich predstáv uvítate, neváhajte ma kontaktovať.
Cena nehnuteľnosti je vrátane provízie, ktorá v sebe zahŕňa kompletný právny servis a služby spojené s prenájmom.
KONTAKT
Timea Horňáková
V prípade neprítomnosti kontaktuje - Bc. Kristína Chomová
Video obhliadka na vyžiadanie.
Dodatok k cene: , +energie, +DPH
Celková rozloha: 3000m²
Ak si neviete poradit s exekuciami obratte sa na nas. My Vam pomozeme a vyberieme najspravnejsiu cestu k zlepseniu situacie.
Hľadáme do nášho tímu v spoločnosti Košice Hotel s.r.o. šikovnú/ šikovného kolegyňu/ kolegu na pozíciu: recepčná/ recepčný
Náplň práce:
Ubytovanie a odubytovanie hostí.
Práca s rezervačným systémom HOREC.
Práca s rezervačnými portálmi.
Aktualizovanie, kontrolovanie a potvrdzovanie rezervácii hostí.
Administratíva spojená s chodom recepcie.
Zodpovednosť za kontinuálny chod recepcie.
Vybavovanie telefonickej a mailovej komunikácie.
Zodpovednosť za dodržiavanie interných nariadení a poriadku v okolí recepcie.
Práca s pokladňou.
Operatívne riešenie vzniknutých situácií.
Poskytovanie informácií a objednávanie služieb.
Vybavovanie prianí hostí.
Práca v prijemnom prostredí, zmeny na mesiac vopred- denné aj nočné zmeny.
Podmienka ročná prax v danom odbore.
Nástupný plat 780€ + príplatkové zmeny + nadčasy.
Viac informácií poskytneme priamo uchádzačom:
, info@
Si mladá, ambiciózna, ovládaš prácu na počítači?
Ovládaš AJ ( poprípade aj iný jazyk ) na úrovni C1 alebo C2?
Hľadáš si prácu?
Ak si na všetky otázky mala kladné odpovede, pošli CV na mailovú adresu: hudakova@
Výšku platu dohodneme na pohovore.
Hľadám administratívnu prácu z domu na pár hodín denne. Ponúkam:
tvorbu kreatívnych textov (6-ročné skúsenosti na pozícii externej redaktorky v rôznych redakciách)
grafický dizajn (skúsenosti s programami Adobe Photoshop, Adobe InDesign)
tvorba pútavých životopisov;
preklady textov z ruského a anglického jazyka;
Ukážky prác pošlem e-mailom.
Práca na stredisku registrácie poplachov, kontrolná činnosť prostredníctvom video systémov, administratíva, riadenie a riešenie možných situácii. Výkon práce v zmenách. Mzda 4,50€/hod. + príplatky.
Hľadáme kolegu/kolegyňu na pozíciu - administratíva Home office. Práca vhodná pre študentov, dôchodcov, mamičky na MD, pre nezamestnaných v stabilnej spoločnosti na 3 hod. denne. Administratívna práca na personálnom alebo na obchodnom odd. Flexibilná pracovná doba so zaujímavým finančným ohodnotením./200 - 1700€ +/ Všetky informácie osobne, nie písomne, ako aj platobných podmienok sú súčasťou pohovoru. Len vážny záujem. Ponuka pre celé Slovensko.
Povinný osobný pohovor Košice/Bratislava.
Dobrý deň,
Ponúkame príležitosť práce pre asistentku, administratívnu pracovníčku v našich priestoroch v meste Basel vo Švajčiarsku.
Náplň Vašej práce:
Práca s dokumentmi výlučne v angličtine
Komunikácia s klientmi
Práca s dátami - Microsoft Office
Iná, aktuálna administratíva
Vaše znalosti:
Angličtina - B2, plynule
Nemčina - B1/B2 plynule
Predošlá skúsenosť alebo náklonnosť k administratíve
Microsoft office zdatnosť
Pozitívny prístup
Typ prac. pomeru:
HPP ekvivalent, 2 ročná zmluva s opciou na predĺženie
Váš plat:
5255 CHF, = cca. 5319 EUR
Lokácia: mesto Basel, Kanton Basel-Stadt, Švajčiarsko
Ak spĺňate podmienky a máte záujem o ponuku, prosím pošlite nám Váš životopis, prípadne aj motivačný list na e-mail: @
Prijímame len e-maily so serióznym záujmom a priloženým životopisom, tel. č. slúži len na overenie inzerátu, nie na kontakt s uchádzačkou. Ďakujeme
Náplň práce :
- administratíva a koordinácia činností facility managementu
- spracovávanie prijatých podkladov z prevádzky od FM
- podieľanie sa na tvorbe a správe prevádzkovej dokumentácie
- zodpovednosť za systematické a bezpečné uloženie projektovej a ostatnej dokumentácie objektov
- spracovávanie dodávateľský faktúr -základy ekonomiky
- práca so SW aplikáciami
Benefity :
- zázemie stabilnej spoločnosti
- zamestnanecké benefity
- notebook
- mobil
Požiadavky :
- technické zameranie výhodou
- skúsenosti s účtovníctvom výhodou
- Microsoft Excel - pokročilý
- Microsoft Outlook - pokročilý
- Microsoft Word - pokročilý
Zmeny :
PO-PIA 8 hod.
Mzda :
1300€/brutto ( po skúšobnej dobe možnosť zvýšenia )
Nástup :
1.2.2023
Životopis prosím posielať na e-mail : s.balogova@
Spoločnosť SIRAIL s.r.o. hľadá záujemcov o pozíciu *Assisstant of General Manager*
Miesto práce: Prakovce
Druh pracovného pomeru: Plný úväzok
Mzdové podmienky: min. 1100€ brutto + bonusy + navýšenie mzdy na základe vzdelania v danej oblasti, alebo na základe množstva skúseností v danom odvetví
Informácie o pracovnom mieste:
Náplň práce: Administratíva rôznych odvetví
Zodpovednosti:
Všeobecná zdpovednosť za úlohy stanovené Generálnym manažérom
Sprostredkovanie komunikácie medzi GM a zamestnancami
Spracovávanie dochádzky a ďalšia HR administratívna
Súčinnosť s účtovnym oddelením
Viac info pri osobnom pohovore
Zamestnanecké výhody:
Flexibilné nastavenie pracovnej doby
Víkendy + štátne sviatky voľno
Stravné lístky v hodnote 5,10€
Pole pôsobenia spoločnosti:
Vývoj a výroba káblových zväzkov do koľajových vozidiel, do lodí a medicínskych prístrojov
Spoločnosť má preukázané know-how vo všetkých oblastiach elektrotechniky, výroby, testovania a montáže
Požadované schopnosti:
Stredoškolské vzdelanie s maturitou, preferované Vysokoškolské vzdelanie 1. stupňa
Nutná znalosť Angličtiny, znalosť Francúzskeho jazyka je veľkým plusom
Znalosť a skúsenosti práce s MS Office
Preferované schopnosti:
Skúsenosť s prácou v odbore ľudských zdrojov
V prípade záujmu nás kontaktujte IBA V ANGLICKOM alebo francúzskom jazyku - mailom na adrese: nicolas.chevalier@
Realitná kancelária RE/MAX Vám exkluzívne ponúka na prenájom komerčné priestory, nachádzajúce sa na Okružnej ulici v historickom centre mesta Prešov.
VIRTUÁLNA PREHLIADKA PRIESTOROV: my./show/?m=6iVVeRACn7h&brand=0
ZÁKLADNÉ ÚDAJE:
Lokalita: Okružná ulica, historické centrum mesta Prešov
Úžitková plocha priestorov: 177 m2
Využiteľnosť priestorov: kancelárie, administratíva
Umiestnenie priestorov: prízemie
Energetická náročnosť budovy: budova nemá vystavený energetický certifikát
DISPOZÍCIA PRIESTOROV: vstupná chodba / zádverie, chodba, 4 x kancelária (z toho dve kancelárie sú priechodné), sociálne zázemie so sprchovou rozdelené na WC muži a WC ženy
VYUŽITIE PRIESTOROV:
Priestory, nachádzajúce sa 3-podlažnej budove sú vhodné na administratívu (kancelárske priestory), ateliér, call centrum, coworkingové centrum, priestory pre IT spoločnosť a podobne.
POPIS BUDOVY A PRIESTOROV:
• budova, v ktorej sa priestory nachádzajú bola kolaudovaná v roku 1999
• priestory majú samostatný vstup priamo z Okružnej ulice
• drevené okná s izolačným dvojsklom poskytujú dostatok denného svetla (orientácia priestorov V-J)
• drevené interiérové dvere s obložkovými zárubňami
• plynové teplovodné podlahové vykurovanie
• podlaha: keramická dlažba
• priestory sú chránené bezpečnostným systémom
• miestnosti sú vybavené protipožiarnym zabezpečením
• možnosť napojenia na optický internet
• k dispozícii je 1 parkovacie miesto
CENA A PLATBA:
• cena prenájmu: 750 Eur / mesiac + energie a DPH
• platba: 1-mesačné nájomné vopred
• kaucia (vratná záloha) vo výške 2-mesačného nájmu
MERANIE SPOTREBY ENERGIÍ:
• priestory majú podružné meranie elektrickej energie
• teplo je určené spotrebou plynu pomernou čiastkou
• priestory majú podružné meranie spotreby vody
• nájomca sa sám prihlási na odvoz komunálneho odpadu
POPIS OKOLIA:
V blízkosti sa nachádza kompletná občianska vybavenosť typická pre centrum mesta.
CELKOVÝ DOJEM MAKLÉRA:
Komerčné priestory sa nachádzajú v atipickej, architektonicky zaujímavo riešenej budove v uzatvorenom areáli v historickom centre mesta Prešov a pre svojho budúceho nájomcu ponúkajú vysoký užívateľský štandard.
Pracovná náplň:
- administratíva okolo objektu
- riadenie zamestnancov
- komunikácia s klientom a centrálou
Počítačové znalosti:
- microsoft Outlook- pokročilý
- microsoft Excel- pokročilý
- microsoft Word- pokročilý
- MS Office
Výhody a benefity:
- NTB a telefón aj na súkromné účely
- pružný pracovný čas
- teambuildingy
Požiadavky:
- vodičský preukaz B
- preukaz odbornej spôsobilosti typu S ( podmienka )
- výborné komunikačné, prezentačné a organizačné schopnosti
- zodpovednosť, samostatnosť a analytické myslenie
- schopnosť pracovať s nasadením
- ochota pracovať aj nad rámec stanovenej pracovnej doby
Mzda:
- 1060 €
Nástup:
- 1.2.2023
Miesto výkonu práce:
- Nákupné Centrum Nitra
životopisy prosím zasielať na e-mail : s.balogova@
Lokalita: areál s vlastným parkovaním.
Umiestnenie: 1.poschodie prevádzkovej budovy.
V susedstve pneuservis, administratíva, sklady, showroom.
Celková rozloha je 156 m2.
Dispozícia: vstupná chodba, kuchynka 39m2, kancelárie 27m2, 30m2 a 35m2, 2 x WC.
(priložený pôdorys).
Prístup priamo z parkoviska po vlastnom schodisku.
Výhodou sú vlastné parkovacie miesta vo dvore, dostatočné miesto aj pre parkovanie klientov.
Priestory sú po kompletnej rekonštrukcii, suché, teplé, centrálne vykurované a kancelárie majú aj kúrenie podlahové.
K dispozícii: ihneď.
Cena: 874,- € /mesiac bez DPH.
Cena parkovacieho miesta: 30,-€
K cene sú účtované médiá podľa skutočnej spotreby.