administratíva - strana 2
Počet nájdených inzerátov ADMINISTRATÍVA
: 480 - strana 2
PRIJMEM ASISTENTKU
Náplň práce administratíva, pošta, aj niečo viac... platové ohodnotenie je 1500€ cistom. Prvý kontakt cez mail. Životopis + 2 fotografie. Potom Vás budem kontaktovať ohľadom pohovoru.--
Práca vhodná pre mladú osobu (vek 19-30, bez záväzkov) Flexibilná pracovná doba. Práca je Vhodna pre student VŠ, prípadne popri inej práci
V prípade záujmu, pošlite životopis a dve fotky na tento email.
wowjob15@
Hľadám si prácu popri zamestaní v oblasti administratíva, obchod,popr. čokoľvek na 3 dni v týždni, porp. dohoda.
Umiestnenie: 2.poschodie prevádzkovej budovy.
V susedstve pneuservis, administratíva, sklady, showroom.
Celková rozloha je 64 m2.
Dispozícia: vstupná chodba 8 m2, kancelárie 9 m2 a 35 m2, kuchynka 8m2.
(priložené pôdorysy).
Prístup priamo z parkoviska po vlastnom schodisku.
Výhodou sú vlastné parkovacie miesta vo dvore, dostatočné miesto aj pre parkovanie klientov.
Priestory sú suché, teplé, centrálne vykurované a kancelárie majú aj kúrenie podlahové.
K dispozícii: ihneď.
Cena: 279,- € /mesiac bez DPH.
K cene sú účtované médiá podľa skutočnej spotreby.
Uvedená cena je vrátane provízie realitnej kancelárie, v ktorej je zahrnuté vypracovanie nájomnej zmluvy a preberacieho protokolu.
Administratívno-výrobný a skladovací areál na rohu ulíc Terézie Vansovej a Ľ. Zúbka v okresnom meste Hlohovec.
Areál o celkovej výmere 3910 m² sa nachádza približne 500 m severne od centra Hlohovca, v prevažne rezidenčnej zóne. Hlohovec je menšie okresné mesto na Západnom Slovensku, ležiace 60 km severovýchodne od hl. mesta SR Bratislavy. Celková plocha areálu je 3910 m², z toho 2171 m² je budovami zastavaná plocha a zvyšok zahŕňa prístupové a spevnené plochy pre vjazd nákladných áut, parkovanie pre osobné autá a zelené plochy, peší vstup.
Areál pozostáva z:
• dvojpodlažná hlavná budova so suterénom o zastavanej ploche 547 m², pôvodne postavená v roku 1965
• plochy hlavnej budovy:
1. suterén 136 m², svetlá výška 2 m (v znaleckom posudku je výmera suterénu 235 m²)
2. prízemie 523 m², svetlá výška 3,30 m
3. poschodie 294 m², svetlá výška 3 m
celková plocha budovy 953 m²,
• sklad hotových výrobkov o zastavanej ploche 264 m², svetlá výška 4,55 m, pristavený k hlavnej budove v roku 1994,
• výrobná hala - servítky o zastavanej ploche 469 m², svetlej výšky 4,05 m, pristavená k hlavnej budove v roku 1998,
• prístrešok o zastavenej ploche 458 m², svetlej výšky 3,60 m, pristavený k hlavnej budove v roku 2001
• samostatná skladová hala o zastavanej ploche 548 m², svetlej výšky 4,80 m, postavená v roku 2004
Hlavná budova (podľa LV sa jedná o stavby súpisné č. 1463, 2666, 3316 a 3487) je dvojpodlažná, čiastočne podpivničená, pozostáva z rôznych častí (rôzne stavebné materiály) a prístavieb, ktoré sa realizovali postupne. V súčasnosti je hlavná budova (priestor kancelárií, sklad náhradných dielov, baliareň) rozšírená o tri časti – výrobná hala servítky, sklad hotových výrobkov, sklad kartónov, sklad odpadu. V suteréne hlavne budovy, ktorý má plochu 136 m² sa nachádzajú skladové priestory, kotolňa, údržba.
V severnej časti areálu je samostatný sklad materiálu (súpisné č. 3673 na p. č. 4657/7), zastavaná plocha stavbou predstavuje 548 m². Budova je prízemná postavená v roku 2004, hlavná konštrukcia je oceľová po obvode oplechovaná. Táto budova nie je vykurovaná, využíva sa na sklad surovín a materiálu.
Inžinierske siete:
Napojené na všetky siete: elektrická prípojka, plynová prípojka, verejný vodovod a kanalizácia (od roku 1965). Elektrika hlavný merač sa nachádza v areáli výrobnej haly, ktorý je predmetom samostatného predaja, avšak fungovali spoločne.
Ostatné technické príslušenstvo: vzdušné kompresory, klimatizácia, ohrievače, kotle, tlakové nádoby, systémy osvetlenia a protipožiarny systém, kamerový (bezpečnostný) systém. Merač elektrickej energie je spoločný aj pre susedný areál Delis CV 1 (hala postavená oproti administratívnej budove, ktorá je tiež na predaj). V prípade potreby je možné merače osamostatniť, avšak tým, že areály sa využívali spoločne, nebolo to doteraz nutné. Taktiež protipožiarne centrum ďalších dvoch areálov spoločnosti (prevádzky D
Spoločnosť SIRAIL s.r.o. hľadá záujemcov o pozíciu *Assisstant of General Manager*
Miesto práce: Prakovce
Druh pracovného pomeru: Plný úväzok
Mzdové podmienky: min.910€ brutto + bonusy + navýšenie mzdy na základe vzdelania v danej oblasti, alebo na základe množstva skúseností v danom odvetví
Informácie o pracovnom mieste:
Náplň práce: Administratíva rôznych odvetví
Zodpovednosti:
Všeobecná zdpovednosť za úlohy stanovené Generálnym manažérom
Sprostredkovanie komunikácie medzi GM a zamestnancami
Spracovávanie dochádzky a ďalšia HR administratívna
Súčinnosť s účtovnym oddelením
Viac info pri osobnom pohovore
Zamestnanecké výhody:
Flexibilné nastavenie pracovnej doby
Víkendy + štátne sviatky voľno
Stravné lístky v hodnote 4,80€
Pole pôsobenia spoločnosti:
Vývoj a výroba káblových zväzkov do koľajových vozidiel, do lodí a medicínskych prístrojov
Spoločnosť má preukázané know-how vo všetkých oblastiach elektrotechniky, výroby, testovania a montáže
Požadované schopnosti:
Stredoškolské vzdelanie s maturitou, preferované Vysokoškolské vzdelanie 1. stupňa
Nutná znalosť Angličtiny, znalosť Francúzskeho jazyka je veľkým plusom
Znalosť a skúsenosti práce s MS Office
Preferované schopnosti:
Skúsenosť s prácou v odbore ľudských zdrojov
V prípade záujmu nás kontaktujte mailom na adrese: andrea.drajnova@
Spoločnosť SIRAIL s.r.o. hľadá záujemcov o pozíciu *Warehouse Teamleader*
Miesto práce: Prakovce
Druh pracovného pomeru: Plný úväzok
Termín nástupu: 11.2022
Mzdové podmienky: min.901€ brutto + bonusy + navýšenie mzdy na základe vzdelania v danej oblasti, alebo na základe množstva skúseností v danom odvetví
Informácie o pracovnom mieste:
Náplň práce: Administrácia skladového hospodárstva
Zodpovednosti:
Manažment ľudských zdrojov v oddelení skladu
Organizácia skladu a skladová administratíva
Viac info pri osobnom pohovore
Zamestnanecké výhody:
2 zmenná prevádzka
Víkendy + štátne sviatky voľno
Výkonnostný bonus
Stravné lístky v hodnote 4,80€
Pole pôsobenia spoločnosti:
Vývoj a výroba káblových zväzkov do koľajových vozidiel, do lodí a medicínskych prístrojov
Spoločnosť má preukázané know-how vo všetkých oblastiach elektrotechniky, výroby, testovania a montáže
Požadované schopnosti:
Stredoškolské vzdelanie
Základná znalosť Angličtiny
Preferované schopnosti:
Skúsenosť s prácou v informačno-logistickom skladovom systéme
V prípade záujmu nás kontaktujte mailom na adrese: andrea.drajnova@
ID 2773 Predaj: výrobná/skladová hala s administratívou
Predáme skladovú / výrobnú halu s administratívou, garážou a veľkým parkoviskom. Hala má rozlohu 800 m2, administratíva 200 m2, garáž 200 m2, pozemok celkom 3143 m2, zast. 1050 m2, 2000 m2 z toho parkovisko 800 m2. Hala je vykurovaná plynom, výška 5,5-6,0 m, betónová podlaha, vstupné elektrické rolovacie vráta ( môže vojsť aj kamión do vnútorného medzi priestoru), dostatočne presvetlená veľkými oknami a svetlíkmi, dve kancelárie, kuchynka, toalety, kotolňa a menšia šatňa. Administratívny priestor s vlastným vchodom ( môže slúžiť aj ako byt), má 2 miestnosti (jednu veľkú možno predeliť) , kuchyňu, kúpeľňu, 2 x toalety, krytá terasa (50 m2) a balkón ( 20 m2). Garáž môže slúžiť aj ako sklad, dielňa, má pancierovú betónovú podlahu, plastové okná, vstupné vráta 2,5 x 2,5 m, elektrika 220/380 V, kanalizačný vpust v podlahe. Pozemok je celý oplotený, parkovacia plocha spevnená betónom, objekt aj parkovisko zabezpečené kamerovým systémom. IS: voda, elektrika, plyn a kanalizácia. Objekt je aj na prenájom.
Cena: Dohodou.
KOMPLETNÚ AKTUÁLNU PONUKU nájdete na:
Ponúkame Vám na predaj dvoj podlažnú halu, ktorá má časť tretieho podlažia vhodnú na administratívu na viacúčelové využitie, ako napríklad sklad, parkovisko, skladovací priestor, dielňa, administratíva, sídlo firmy, výroba a podobne. Súčasťou haly je spevnená plocha vo výmere 1.669 m2.
ŠPECIFIKÁCIA:
celá plocha: 2.828 m2
zastavaná plocha: 1.159 m2
úžitková plocha: 2.497 m2
spevnená plocha: 1.669
výška haly prízemie: 2,9 m
výška haly s nakladacou rampou pri vstupe: 6,7 m
výška haly s nakladacou rampou v strede: 8,0 m
výška haly s nakladacou rampou pod administratívou (čiastočné 3. podlažie): 3,3 m
výška haly v administratívnej časti: od 2,8 m do 4,0 m
Jedná sa o časť bývalého areálu WHITE LADY - liehovar Frucona, ktorý aktuálne prechádza modernizáciou, rekonštrukciou, ktorá zahŕňa aj rozvody inžinierskych sieti (voda, kanál, eklektika) tak, aby každý objekt mal samostatne vlastné prípojky.
Celá plocha pozemku je spevnená, napojená na kanalizáciu, má vlastnú prípojku vody a samozrejmosťou je elektrická prípojka. Celý pozemok je oplotený s vlastným vstupom z mestskej asfaltovej komunikácie.
INFO k celému projektu:
V návrhu rozdelenia areálu sú farebne odlíšené novovzniknuté priestory či plochy, ktoré vieme samozrejme ešte aktuálne počas realizačných prác prispôsobovať Vašim potrebám počas PREDPREDAJA.
Novo vzniknutý areál bude disponovať vstupnou bránou vrátane vrátnika, auto váhy, priamy prístupom k železnici (lacnejšia možnosť medzinárodnej dopravy) a bude udržiavaný svojím správcom, ktorý bude zodpovedať za udržiavanie celého areálu vrátane prípadných porúch, udržiavania spoločných komunikácií, evidenciu osôb a pod. po spoločnej dohode vlastníkov.
Bližšie informácie Vám rád poskytnem telefonicky, alebo osobne na obhliadke.
Fotografie sú autorským dielom a majetkom realitnej kancelárie HUŇADY REALITY. V cene je zahrnuté právne poradenstvo, vyhotovenie rezervačných a kúpnych zmlúv. Ďalej uhradenie správneho poplatku za návrh na vklad do katastra nehnuteľnosti. V prípade potreby klientovi pomôžeme zabezpečiť financovanie.
Dodatok k cene: , +DPH, vrátane provízie
Obytná plocha: 1159m²
Celková rozloha: 2828m²
Úžitková plocha: 1159m²
Vlastníctvo: firemné
Odvoz odpadu: áno - separovaný
Voda: verejný vodovod
El. napätie: 230/400V
Kanalizácia: áno
Parkovanie: áno
Inžinierske siete: áno
Postavené z: Montované
Prístupová cesta: betónová cesta
Extra brigáda 40€/deň/ plus denné bonusy/príplatky ,sviatky/soboty/nedele.
Rozširujeme náš tím asistentov predaja s doplnkami pre optiku.
Hľadáme na dlhodobú spoluprácu. Viac možností výberu smien nižšie.
Naše pobočky/stánky sú umiestnené na Výstavach/v pasáži obchodných centier.
Náplň práce:
+ Predaj doplnkov zo sortimentu optiky
+ Produkty sú prémiové a šetrné k životnému prostrediu
+ Aktívna komunikácia so zákazníkom
+ Drobná administratíva ( vedenie denných správ/reports✍️.
+ Práca v 2-3 člennom tíme. ♂️ ♀️ .
Ponúkame:
+ Základný plat 40€/deň .
+ Prémie /sviatky/víkendy .
+ Pravidelné školenia .
+ Firemný dress code: slušný pohodlný odev
+ bežné prestávky počas dňa
+ pravidelná výplata 20ho v mesiaci
+ Firemné akcie⛳️
+ Možnosť kariérneho rastu
Požadujeme:
+ Minimálny vek 18 rokov
+ Komunikatívnosť a
+ stredoškolské/ vysokoškolské vzdelanie
+ čistý trestný register
Možnosti spolupráce:
Odpracovať treba minimálne 2/3 dni(Dohoda),
Tpp 4/5 dni v týždni.
Vaše CV očakávame na náš
e-mail:
nrpraca.marketing@
a po dôkladnom preštudovaní Vás budeme v krátkom čase kontaktovať
Do novootvorenej kancelárie v Nitre hľadáme šikovných ľudí na rôzne pozície.
Klientsky pracovník, Vedúci obchodnej skupiny
Oblasť práce
- Manažment a marketing,
- Administratíva,
- Kontrola a štatistika,
- Podnikové financie,
- Obchod,
- Finančné služby.
Požadované vzdelanie
- ukončené stredoškolské. Vhodné aj pre absolventa.
Nástup ihneď
Práca možná online z domu 80%-100% času, preferovaná platforma ZOOM, možná aj práca v kancelárskych priestoroch
Je potrebné aspoň 1x mesačne vycestovať do jedného z miest - Nitra, Bratislava, Pezinok, Senec, Prešov, Košice, Žilina.
V prípade záujmu o danú pozíciu zašlite váš životopis na adresu: nikola.nagyova7@
Ponúkame možnosť privyrobenia si popri zamestnaní, VŠ, alebo rod. dovolenke ....
hľadáme na doplnenie prac. kolektívu klientskeho poradcu, finančného konzultanta
ponúkame:
-flexibilný prac. čas
-možnosť home office
-bezplatné profesionálne zaškolenie
-odovzdávanie osobných skúseností a znalostí z praxe
-využívanie kancelárie/ práce v teréne
-mladý priateľský kolektív
požadujeme:
-ukončené sš vzdelanie
-komunikatívnosť
-flexibilitu
-zodpovednosť
-samostatnosť
náplň práce:
-práca s databázou spoločnosti
-administratíva
-vypracovávanie ponúk pre klientov
-príprava zmlúv
-telefonická, mailová a osobná komunikácia s klientmi formou konzultácií
plat 500eur/mesačne a viac, záleží podľa počtu odpracovaných hodín a aktivít
pre ambicióznych uchádzačov aj možnosť kariérneho rastu
v prípade záujmu nás kontaktujte na tel. čísle
V rámci neustáleho dopytu po našich službách obsadzujem voľné pracovné pozície v oblasti sprostredkovania obchodu a financií.
Náplň práce :
- mailová, telefonická a osobná komunikácia so zákazníkom
- plánovanie
- práca s PC
- administratíva
výhody :
- pravidelné napredovanie
- flexibilný pracovný čas
- kvalitný systém zaučenia
Možnosť aj pre absolventov SŠ alebo VŠ v rámci naberania skúseností pre trh práce.
Plat formou úkolu.
Životopis prosím zaslať na mail.
Rozširujeme našu firmu na pozície manager alebo obchodník, pracovné priestory Nitra a Topoľčany, práca s informáciami na trhu, komunikačná práca s klientom, administratíva. Zaškolenie v prvý týždeň, preplatené potrebné skúšky, kariérny rast, pracovné akcie-teambuildingy…práca na dohodu alebo živnosť...plat a pracovný čas flexibilný všetko záleží na dohode. Podmienky ukončené stredoškolské vzdelanie najlepšie s maturitou(maturita nie je podmienka) a čistý register trestov. Viac info po telefóne alebo na osobnom pohovore v NR alebo v TO.
ak ale hľadáš istotu-“práca na 8h, rýchle peniaze tak nie si vhodný kandidát. hľadám ľudí ktorý sa chcú zlepšovať a posúvať, pracovať na sebe, ako osobnostne tak aj finančne a pracovne.
Hľadám do svojho tímu šikovného, komunikatívneho človeka. Ak sa rád učíš nové veci a pracuješ s ľuďmi tak ťa veľmi radi privítame v našom kolektíve v kancelárií.
Náplň práce:
-Poskytovanie poradenstva klientovi
-administratíva
-podpisovanie zmlúv s klientmi
-komunikácia s klientom
-starostlivosť o existujúcich klientov, servis klientom
- bežné administratívne práce
- hlásenie poistných udalostí
Ponúkame:
-výborné pracovné ohodnotenie, bez finančného stropu
-bezplatný systém vzdelávania a odborných školení
-flexibilný pracovný čas
-možnosť kariérneho rastu
- možnosť flexibilného pracovného času podľa vzájomnej dohody
- práca na agentúrnej kancelárii
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vodičský preukaz
B výhodou
Pozícia je vhodná pre absolventa
Mamičku na materskej dovolenke
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- komunikatívnosť
- príjemné vystupovanie
- pozitívny prístup k práci
- ochota učiť sa nové veci
Ak Vás moja pracovná ponuka zaujala, ochotne sa s Vami stretnem na pracovnom pohovore a poskytnem Vám všetky informácie týkajúce sa pracovnej ponuky .Životopis zasielať na
Príjmame nových kolegov!
Dlhodobá flexibilná práca/brigáda,nástup ihned.
Fultime job/aj na pár hodín tyždenne.Ak si komunikatívny/a,máš chuť učiť sa veci,hľadáš dobre platenú prácu,napíš správu alebo volaj pre bliťžšie info
Dobrý deň, ponúkam prácu pre človeka, ktorý sa chce vzdelávať v oblasti finančného trhu, chce poskytovať profesionálne finančné služby a chce sa osobnostne ako i komunikačne rozvíjať. Pracovné pozície sú obsadzované v BNB, TN.
Náplň práce finančného sprostredkovateľa:
Kontrola existujúcich zmlúv na finančnom trhu
Práca s PC a firemných systémom
Komunikácia s klientom a obchodnými partnermi
Jednoduchá administratíva
Náplň práce na pozícii manažéra pobočky:
Vedenie a riadenie ľudí
Personalistika ( pracovné pohovory, školenia a rozvoj ľudí na pobočke)
Benefity:
Práca v mladom a dynamickom kolektíve
Garantovaný plán kariery
Firemné benefity
Nadštandardné finančné ohodnotenie
Flexibilný pracovný čas
Požiadavky: komunikatívnosť, cieľavedomosť, učenlivosť
V prípade záujmu ma kontaktuje telefonicky prípadne zašlite váš životopis na email: mdauda70@
Do kancelárie v Nitre hľadáme šikovných ľudí na rôzne pozície.
Klientsky pracovník, Manažér
Oblasť práce financie, reality, investície
- riadenie tímu a marketing,
- administratíva,
- kontrolná a štatistická činnosť,
Príjem podľa zvolenej pozície od 800€ -4000€
Požadované vzdelanie
- min. ukončené stredoškolské s maturitou.
Nástup ihneď.
Pôsobnosť Západoslovenský kraj.
V prípade záujmu o niektorú z pozícií zašlite váš životopis na adresu: peter.matasovsky@
Pri osobnom pohovore budú podané podrobnejšie informácie.
Do kancelárie v Zlatých Moravciach, Topoľčanoch a v Nitre obsadzujem novovytvorené pozície konzultant.
Náplň práce :
- mailová telefonická a osobná komunikácia so zákazníkom
- plánovanie
- práca s PC
- administratíva
- vyjednávanie podmienok
výhody :
- prax nie je potrebná ( kvalitný systém zaškolenia )
- možnosť kariérneho postupu
- neustály osobnostný rozvoj
- flexibilný pracovný čas
Pre prípadný záujem poprosím zaslať mail s vaším životopisom na asistentkazajic@
Som živnostníčka.
Môžem pomôcť s administratívnou činnosťou, prípravou podkladov pre jednoduché účtovníctvo, so skladovým hospodárstvom, vystavovaním faktúr,s kancelárskou činnosťou....