inzercia, predaj, predám, bazár

administratíva - strana 2

Počet nájdených inzerátov ADMINISTRATÍVA : 480 - strana 2

PRIJMEM ASISTENTKU
PRIJMEM ASISTENTKU Náplň práce administratíva, pošta, aj niečo viac... platové ohodnotenie je 1500€ cistom. Prvý kontakt cez mail. Životopis + 2 fotografie. Potom Vás budem kontaktovať ohľadom pohovoru.-- Práca vhodná pre mladú osobu (vek 19-30, bez záväzkov) Flexibilná pracovná doba. Práca je Vhodna pre student VŠ, prípadne popri inej práci V prípade záujmu, pošlite životopis a dve fotky na tento email. wowjob15@
Hľadám prácu popri zamestnaní
Hľadám si prácu popri zamestaní v oblasti administratíva, obchod,popr. čokoľvek na 3 dni v týždni, porp. dohoda.
715i Nájom 2 kancelárie 64 m2 Košice, Južná trieda
Umiestnenie: 2.poschodie prevádzkovej budovy. V susedstve pneuservis, administratíva, sklady, showroom. Celková rozloha je 64 m2. Dispozícia: vstupná chodba 8 m2, kancelárie 9 m2 a 35 m2, kuchynka 8m2. (priložené pôdorysy). Prístup priamo z parkoviska po vlastnom schodisku. Výhodou sú vlastné parkovacie miesta vo dvore, dostatočné miesto aj pre parkovanie klientov. Priestory sú suché, teplé, centrálne vykurované a kancelárie majú aj kúrenie podlahové. K dispozícii: ihneď. Cena: 279,- € /mesiac bez DPH. K cene sú účtované médiá podľa skutočnej spotreby. Uvedená cena je vrátane provízie realitnej kancelárie, v ktorej je zahrnuté vypracovanie nájomnej zmluvy a preberacieho protokolu.
Areál - Administratíva, výroba, skladovanie
Administratívno-výrobný a skladovací areál na rohu ulíc Terézie Vansovej a Ľ. Zúbka v okresnom meste Hlohovec. Areál o celkovej výmere 3910 m² sa nachádza približne 500 m severne od centra Hlohovca, v prevažne rezidenčnej zóne. Hlohovec je menšie okresné mesto na Západnom Slovensku, ležiace 60 km severovýchodne od hl. mesta SR Bratislavy. Celková plocha areálu je 3910 m², z toho 2171 m² je budovami zastavaná plocha a zvyšok zahŕňa prístupové a spevnené plochy pre vjazd nákladných áut, parkovanie pre osobné autá a zelené plochy, peší vstup. Areál pozostáva z: • dvojpodlažná hlavná budova so suterénom o zastavanej ploche 547 m², pôvodne postavená v roku 1965 • plochy hlavnej budovy: 1. suterén 136 m², svetlá výška 2 m (v znaleckom posudku je výmera suterénu 235 m²) 2. prízemie 523 m², svetlá výška 3,30 m 3. poschodie 294 m², svetlá výška 3 m celková plocha budovy 953 m², • sklad hotových výrobkov o zastavanej ploche 264 m², svetlá výška 4,55 m, pristavený k hlavnej budove v roku 1994, • výrobná hala - servítky o zastavanej ploche 469 m², svetlej výšky 4,05 m, pristavená k hlavnej budove v roku 1998, • prístrešok o zastavenej ploche 458 m², svetlej výšky 3,60 m, pristavený k hlavnej budove v roku 2001 • samostatná skladová hala o zastavanej ploche 548 m², svetlej výšky 4,80 m, postavená v roku 2004 Hlavná budova (podľa LV sa jedná o stavby súpisné č. 1463, 2666, 3316 a 3487) je dvojpodlažná, čiastočne podpivničená, pozostáva z rôznych častí (rôzne stavebné materiály) a prístavieb, ktoré sa realizovali postupne. V súčasnosti je hlavná budova (priestor kancelárií, sklad náhradných dielov, baliareň) rozšírená o tri časti – výrobná hala servítky, sklad hotových výrobkov, sklad kartónov, sklad odpadu. V suteréne hlavne budovy, ktorý má plochu 136 m² sa nachádzajú skladové priestory, kotolňa, údržba. V severnej časti areálu je samostatný sklad materiálu (súpisné č. 3673 na p. č. 4657/7), zastavaná plocha stavbou predstavuje 548 m². Budova je prízemná postavená v roku 2004, hlavná konštrukcia je oceľová po obvode oplechovaná. Táto budova nie je vykurovaná, využíva sa na sklad surovín a materiálu. Inžinierske siete: Napojené na všetky siete: elektrická prípojka, plynová prípojka, verejný vodovod a kanalizácia (od roku 1965). Elektrika hlavný merač sa nachádza v areáli výrobnej haly, ktorý je predmetom samostatného predaja, avšak fungovali spoločne. Ostatné technické príslušenstvo: vzdušné kompresory, klimatizácia, ohrievače, kotle, tlakové nádoby, systémy osvetlenia a protipožiarny systém, kamerový (bezpečnostný) systém. Merač elektrickej energie je spoločný aj pre susedný areál Delis CV 1 (hala postavená oproti administratívnej budove, ktorá je tiež na predaj). V prípade potreby je možné merače osamostatniť, avšak tým, že areály sa využívali spoločne, nebolo to doteraz nutné. Taktiež protipožiarne centrum ďalších dvoch areálov spoločnosti (prevádzky D
Assistant of General Manager - SIRAIL s.r.o.
Spoločnosť SIRAIL s.r.o. hľadá záujemcov o pozíciu *Assisstant of General Manager* Miesto práce: Prakovce Druh pracovného pomeru: Plný úväzok Mzdové podmienky: min.910€ brutto + bonusy + navýšenie mzdy na základe vzdelania v danej oblasti, alebo na základe množstva skúseností v danom odvetví Informácie o pracovnom mieste: Náplň práce: Administratíva rôznych odvetví Zodpovednosti: Všeobecná zdpovednosť za úlohy stanovené Generálnym manažérom Sprostredkovanie komunikácie medzi GM a zamestnancami Spracovávanie dochádzky a ďalšia HR administratívna Súčinnosť s účtovnym oddelením Viac info pri osobnom pohovore Zamestnanecké výhody: Flexibilné nastavenie pracovnej doby Víkendy + štátne sviatky voľno Stravné lístky v hodnote 4,80€ Pole pôsobenia spoločnosti: Vývoj a výroba káblových zväzkov do koľajových vozidiel, do lodí a medicínskych prístrojov Spoločnosť má preukázané know-how vo všetkých oblastiach elektrotechniky, výroby, testovania a montáže Požadované schopnosti: Stredoškolské vzdelanie s maturitou, preferované Vysokoškolské vzdelanie 1. stupňa Nutná znalosť Angličtiny, znalosť Francúzskeho jazyka je veľkým plusom Znalosť a skúsenosti práce s MS Office Preferované schopnosti: Skúsenosť s prácou v odbore ľudských zdrojov V prípade záujmu nás kontaktujte mailom na adrese: andrea.drajnova@
Warehouse Teamleader - SIRAIL s.r.o.
Spoločnosť SIRAIL s.r.o. hľadá záujemcov o pozíciu *Warehouse Teamleader* Miesto práce: Prakovce Druh pracovného pomeru: Plný úväzok Termín nástupu: 11.2022 Mzdové podmienky: min.901€ brutto + bonusy + navýšenie mzdy na základe vzdelania v danej oblasti, alebo na základe množstva skúseností v danom odvetví Informácie o pracovnom mieste: Náplň práce: Administrácia skladového hospodárstva Zodpovednosti: Manažment ľudských zdrojov v oddelení skladu Organizácia skladu a skladová administratíva Viac info pri osobnom pohovore Zamestnanecké výhody: 2 zmenná prevádzka Víkendy + štátne sviatky voľno Výkonnostný bonus Stravné lístky v hodnote 4,80€ Pole pôsobenia spoločnosti: Vývoj a výroba káblových zväzkov do koľajových vozidiel, do lodí a medicínskych prístrojov Spoločnosť má preukázané know-how vo všetkých oblastiach elektrotechniky, výroby, testovania a montáže Požadované schopnosti: Stredoškolské vzdelanie Základná znalosť Angličtiny Preferované schopnosti: Skúsenosť s prácou v informačno-logistickom skladovom systéme V prípade záujmu nás kontaktujte mailom na adrese: andrea.drajnova@
ID 2773  Predaj: výrobná/skladová hala s administratívou
ID 2773 Predaj: výrobná/skladová hala s administratívou Predáme skladovú / výrobnú halu s administratívou, garážou a veľkým parkoviskom. Hala má rozlohu 800 m2, administratíva 200 m2, garáž 200 m2, pozemok celkom 3143 m2, zast. 1050 m2, 2000 m2 z toho parkovisko 800 m2. Hala je vykurovaná plynom, výška 5,5-6,0 m, betónová podlaha, vstupné elektrické rolovacie vráta ( môže vojsť aj kamión do vnútorného medzi priestoru), dostatočne presvetlená veľkými oknami a svetlíkmi, dve kancelárie, kuchynka, toalety, kotolňa a menšia šatňa. Administratívny priestor s vlastným vchodom ( môže slúžiť aj ako byt), má 2 miestnosti (jednu veľkú možno predeliť) , kuchyňu, kúpeľňu, 2 x toalety, krytá terasa (50 m2) a balkón ( 20 m2). Garáž môže slúžiť aj ako sklad, dielňa, má pancierovú betónovú podlahu, plastové okná, vstupné vráta 2,5 x 2,5 m, elektrika 220/380 V, kanalizačný vpust v podlahe. Pozemok je celý oplotený, parkovacia plocha spevnená betónom, objekt aj parkovisko zabezpečené kamerovým systémom. IS: voda, elektrika, plyn a kanalizácia. Objekt je aj na prenájom. Cena: Dohodou.
(2.828 m2) VIAC PODLAŽNÁ HALA S PRIESTRANNÝM POZEMKOM
KOMPLETNÚ AKTUÁLNU PONUKU nájdete na: Ponúkame Vám na predaj dvoj podlažnú halu, ktorá má časť tretieho podlažia vhodnú na administratívu na viacúčelové využitie, ako napríklad sklad, parkovisko, skladovací priestor, dielňa, administratíva, sídlo firmy, výroba a podobne. Súčasťou haly je spevnená plocha vo výmere 1.669 m2. ŠPECIFIKÁCIA: celá plocha: 2.828 m2 zastavaná plocha: 1.159 m2 úžitková plocha: 2.497 m2 spevnená plocha: 1.669 výška haly prízemie: 2,9 m výška haly s nakladacou rampou pri vstupe: 6,7 m výška haly s nakladacou rampou v strede: 8,0 m výška haly s nakladacou rampou pod administratívou (čiastočné 3. podlažie): 3,3 m výška haly v administratívnej časti: od 2,8 m do 4,0 m Jedná sa o časť bývalého areálu WHITE LADY - liehovar Frucona, ktorý aktuálne prechádza modernizáciou, rekonštrukciou, ktorá zahŕňa aj rozvody inžinierskych sieti (voda, kanál, eklektika) tak, aby každý objekt mal samostatne vlastné prípojky. Celá plocha pozemku je spevnená, napojená na kanalizáciu, má vlastnú prípojku vody a samozrejmosťou je elektrická prípojka. Celý pozemok je oplotený s vlastným vstupom z mestskej asfaltovej komunikácie. INFO k celému projektu: V návrhu rozdelenia areálu sú farebne odlíšené novovzniknuté priestory či plochy, ktoré vieme samozrejme ešte aktuálne počas realizačných prác prispôsobovať Vašim potrebám počas PREDPREDAJA. Novo vzniknutý areál bude disponovať vstupnou bránou vrátane vrátnika, auto váhy, priamy prístupom k železnici (lacnejšia možnosť medzinárodnej dopravy) a bude udržiavaný svojím správcom, ktorý bude zodpovedať za udržiavanie celého areálu vrátane prípadných porúch, udržiavania spoločných komunikácií, evidenciu osôb a pod. po spoločnej dohode vlastníkov. Bližšie informácie Vám rád poskytnem telefonicky, alebo osobne na obhliadke. Fotografie sú autorským dielom a majetkom realitnej kancelárie HUŇADY REALITY. V cene je zahrnuté právne poradenstvo, vyhotovenie rezervačných a kúpnych zmlúv. Ďalej uhradenie správneho poplatku za návrh na vklad do katastra nehnuteľnosti. V prípade potreby klientovi pomôžeme zabezpečiť financovanie. Dodatok k cene: , +DPH, vrátane provízie Obytná plocha: 1159m² Celková rozloha: 2828m² Úžitková plocha: 1159m² Vlastníctvo: firemné Odvoz odpadu: áno - separovaný Voda: verejný vodovod El. napätie: 230/400V Kanalizácia: áno Parkovanie: áno Inžinierske siete: áno Postavené z: Montované Prístupová cesta: betónová cesta
Obchodná zástupkyňa - Tpp/vpp/dohoda
Extra brigáda 40€/deň/ plus denné bonusy/príplatky ,sviatky/soboty/nedele. Rozširujeme náš tím asistentov predaja s doplnkami pre optiku. Hľadáme na dlhodobú spoluprácu. Viac možností výberu smien nižšie. Naše pobočky/stánky sú umiestnené na Výstavach/v pasáži obchodných centier. Náplň práce: + Predaj doplnkov zo sortimentu optiky + Produkty sú prémiové a šetrné k životnému prostrediu + Aktívna komunikácia so zákazníkom + Drobná administratíva ( vedenie denných správ/reports✍️. + Práca v 2-3 člennom tíme. ‍♂️ ‍♀️ . Ponúkame: + Základný plat 40€/deň . + Prémie /sviatky/víkendy . + Pravidelné školenia . + Firemný dress code: slušný pohodlný odev + bežné prestávky počas dňa + pravidelná výplata 20ho v mesiaci + Firemné akcie⛳️ + Možnosť kariérneho rastu Požadujeme: + Minimálny vek 18 rokov + Komunikatívnosť a + stredoškolské/ vysokoškolské vzdelanie + čistý trestný register Možnosti spolupráce: Odpracovať treba minimálne 2/3 dni(Dohoda), Tpp 4/5 dni v týždni. Vaše CV očakávame na náš e-mail: nrpraca.marketing@ a po dôkladnom preštudovaní Vás budeme v krátkom čase kontaktovať
Chceš byť súčasťou nášho obchodného tímu?
Do novootvorenej kancelárie v Nitre hľadáme šikovných ľudí na rôzne pozície. Klientsky pracovník, Vedúci obchodnej skupiny Oblasť práce - Manažment a marketing, - Administratíva, - Kontrola a štatistika, - Podnikové financie, - Obchod, - Finančné služby. Požadované vzdelanie - ukončené stredoškolské. Vhodné aj pre absolventa. Nástup ihneď Práca možná online z domu 80%-100% času, preferovaná platforma ZOOM, možná aj práca v kancelárskych priestoroch Je potrebné aspoň 1x mesačne vycestovať do jedného z miest - Nitra, Bratislava, Pezinok, Senec, Prešov, Košice, Žilina. V prípade záujmu o danú pozíciu zašlite váš životopis na adresu: nikola.nagyova7@
Privyrobenie ako klientsky poradca v oblasti financií
Ponúkame možnosť privyrobenia si popri zamestnaní, VŠ, alebo rod. dovolenke .... hľadáme na doplnenie prac. kolektívu klientskeho poradcu, finančného konzultanta ponúkame: -flexibilný prac. čas -možnosť home office -bezplatné profesionálne zaškolenie -odovzdávanie osobných skúseností a znalostí z praxe -využívanie kancelárie/ práce v teréne -mladý priateľský kolektív požadujeme: -ukončené sš vzdelanie -komunikatívnosť -flexibilitu -zodpovednosť -samostatnosť náplň práce: -práca s databázou spoločnosti -administratíva -vypracovávanie ponúk pre klientov -príprava zmlúv -telefonická, mailová a osobná komunikácia s klientmi formou konzultácií plat 500eur/mesačne a viac, záleží podľa počtu odpracovaných hodín a aktivít pre ambicióznych uchádzačov aj možnosť kariérneho rastu v prípade záujmu nás kontaktujte na tel. čísle
Ponuka práce či dlhodobej brigády
V rámci neustáleho dopytu po našich službách obsadzujem voľné pracovné pozície v oblasti sprostredkovania obchodu a financií. Náplň práce : - mailová, telefonická a osobná komunikácia so zákazníkom - plánovanie - práca s PC - administratíva výhody : - pravidelné napredovanie - flexibilný pracovný čas - kvalitný systém zaučenia Možnosť aj pre absolventov SŠ alebo VŠ v rámci naberania skúseností pre trh práce. Plat formou úkolu. Životopis prosím zaslať na mail.
manager, obchodník
Rozširujeme našu firmu na pozície manager alebo obchodník, pracovné priestory Nitra a Topoľčany, práca s informáciami na trhu, komunikačná práca s klientom, administratíva. Zaškolenie v prvý týždeň, preplatené potrebné skúšky, kariérny rast, pracovné akcie-teambuildingy…práca na dohodu alebo živnosť...plat a pracovný čas flexibilný všetko záleží na dohode. Podmienky ukončené stredoškolské vzdelanie najlepšie s maturitou(maturita nie je podmienka) a čistý register trestov. Viac info po telefóne alebo na osobnom pohovore v NR alebo v TO. ak ale hľadáš istotu-“práca na 8h, rýchle peniaze tak nie si vhodný kandidát. hľadám ľudí ktorý sa chcú zlepšovať a posúvať, pracovať na sebe, ako osobnostne tak aj finančne a pracovne.
Práca v kancelárií PB a okolie
Hľadám do svojho tímu šikovného, komunikatívneho človeka. Ak sa rád učíš nové veci a pracuješ s ľuďmi tak ťa veľmi radi privítame v našom kolektíve v kancelárií. Náplň práce: -Poskytovanie poradenstva klientovi -administratíva -podpisovanie zmlúv s klientmi -komunikácia s klientom -starostlivosť o existujúcich klientov, servis klientom - bežné administratívne práce - hlásenie poistných udalostí Ponúkame: -výborné pracovné ohodnotenie, bez finančného stropu -bezplatný systém vzdelávania a odborných školení -flexibilný pracovný čas -možnosť kariérneho rastu - možnosť flexibilného pracovného času podľa vzájomnej dohody - práca na agentúrnej kancelárii Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Vodičský preukaz B výhodou Pozícia je vhodná pre absolventa Mamičku na materskej dovolenke Osobnostné predpoklady a zručnosti - komunikatívnosť - príjemné vystupovanie - pozitívny prístup k práci - ochota učiť sa nové veci Ak Vás moja pracovná ponuka zaujala, ochotne sa s Vami stretnem na pracovnom pohovore a poskytnem Vám všetky informácie týkajúce sa pracovnej ponuky .Životopis zasielať na
Administratíva,financie,podnikanie
Príjmame nových kolegov! Dlhodobá flexibilná práca/brigáda,nástup ihned. Fultime job/aj na pár hodín tyždenne.Ak si komunikatívny/a,máš chuť učiť sa veci,hľadáš dobre platenú prácu,napíš správu alebo volaj pre bliťžšie info
Finančný sprostredkovateľ / Manažér pobočky
Dobrý deň, ponúkam prácu pre človeka, ktorý sa chce vzdelávať v oblasti finančného trhu, chce poskytovať profesionálne finančné služby a chce sa osobnostne ako i komunikačne rozvíjať. Pracovné pozície sú obsadzované v BNB, TN. Náplň práce finančného sprostredkovateľa: Kontrola existujúcich zmlúv na finančnom trhu Práca s PC a firemných systémom Komunikácia s klientom a obchodnými partnermi Jednoduchá administratíva Náplň práce na pozícii manažéra pobočky: Vedenie a riadenie ľudí Personalistika ( pracovné pohovory, školenia a rozvoj ľudí na pobočke) Benefity: Práca v mladom a dynamickom kolektíve Garantovaný plán kariery Firemné benefity Nadštandardné finančné ohodnotenie Flexibilný pracovný čas Požiadavky: komunikatívnosť, cieľavedomosť, učenlivosť V prípade záujmu ma kontaktuje telefonicky prípadne zašlite váš životopis na email: mdauda70@
Spracovanie ponúk financie, reality, investície.
Do kancelárie v Nitre hľadáme šikovných ľudí na rôzne pozície. Klientsky pracovník, Manažér Oblasť práce financie, reality, investície - riadenie tímu a marketing, - administratíva, - kontrolná a štatistická činnosť, Príjem podľa zvolenej pozície od 800€ -4000€ Požadované vzdelanie - min. ukončené stredoškolské s maturitou. Nástup ihneď. Pôsobnosť Západoslovenský kraj. V prípade záujmu o niektorú z pozícií zašlite váš životopis na adresu: peter.matasovsky@ Pri osobnom pohovore budú podané podrobnejšie informácie.
Administratívno-klientský pracovník
Do kancelárie v Zlatých Moravciach, Topoľčanoch a v Nitre obsadzujem novovytvorené pozície konzultant. Náplň práce : - mailová telefonická a osobná komunikácia so zákazníkom - plánovanie - práca s PC - administratíva - vyjednávanie podmienok výhody : - prax nie je potrebná ( kvalitný systém zaškolenia ) - možnosť kariérneho postupu - neustály osobnostný rozvoj - flexibilný pracovný čas Pre prípadný záujem poprosím zaslať mail s vaším životopisom na asistentkazajic@
Ponúkam službu - administratíva
Som živnostníčka. Môžem pomôcť s administratívnou činnosťou, prípravou podkladov pre jednoduché účtovníctvo, so skladovým hospodárstvom, vystavovaním faktúr,s kancelárskou činnosťou....
SÚRNE HLADAM PRÁCU V ADMINISTRATÍVE
Súrne hladam prácu na TPP. Nakolko NEVHODNÁ je premna DLHODOBÁ PRÁCA V STOJI tak jedine pracovná oblasť administratíva alebo niečo podobné. Iba SERIÓZNE PONUKY.ZIADNA PRÁCA Z DOMU. e-mail: