inzercia, predaj, predám, bazár

administratíva - strana 3

Počet nájdených inzerátov ADMINISTRATÍVA : 480 - strana 3

Koordinátor-náborár
Montážna firma Slovak Partner s.r.o. hľadá skúseného náborára/ku s praxou. Náplň práce: nábor a výber nových pracovníkov, vedenie pracovných pohovorov, podpisovanie zmlúv a iná administratíva. Práca je pre SZČO. Plat 1000.- plus prémie. možnosť práce aj z domu. Bližšie informácie na tel.čísle
Administratíva nielen z kancelárie
Príjmeme šikovných - pracovitých ľudí na administratívne pozície s flexibilným pracovným časom. Vhodné pre dôchodcov, mamičky na materskej dovolenke, popri práci. Zaujímavé finančné ohodnotenie 1 600€ mesačne alebo 400€ týždenne. V prípade vážneho záujmu pracovný pohovor.
ADMINISTRATÍVA
Hľadám na výpomoc do kancelárie šikovnú študentku/študenta najlepšie z Chrenovej. Mzda 6 Eur/hodinu
Administratíva do školskej jedálne
Príjmeme administratívnu pracovníčku do súkromnej školskej jedálne (zástupkyňu vedúcej jedálne) v Bratislave - Novom meste. Vyžadujeme stredoškolské vzdelanie, prax v gastro a práca s počítačom. Jedná sa o trvalý pracovný pomer, pracovná doba 7.00 - 15,30. Požadujeme serióznosť a pracovitosť.
Práca z domu alebo z kanc.
Hľadáme kolegu/kolegyňu na pozíciu - administratíva Home office. Práca vhodná pre študentov, dôchodcov, mamičky na MD, pre nezamestnaných v stabilnej spoločnosti na 3 hod. denne. Administratívna práca na personálnom alebo na obchodnom odd. Flexibilná pracovná doba so zaujímavým finančným ohodnotením./200 - 1500€ +/ Všetky informácie osobne, nie písomne, ako aj platobných podmienok sú súčasťou pohovoru. Len vážny záujem. Pohovor sa vykonáva v Košiciach.
Koordinátor - Náborár v Ostrave
Do nášho tímu hľadáme skúseného koordinátora/ku s praxou pre pobočku na Morve (Ostrava). Náplň práce: - nábor a výber nových zamestnancov - starostlivosť o pridelených zamestnancov - zabezpečenie objednávok od klienta - koordinácia nástupov u klienta - administratíva Benefity: - zabezpečené a hradené ubytovanie - možnosť týždenných turnusov - služobný automobil - služobný mobil - notebook - práca v stabilnej spoločnosti - výhodné platové podmienky - možnosť záloh Kontakt: praca@
Administratíva / privyrobenie si popri práci - Analytik
Potrebuješ vedľajší príjem hľadáme ambicióznych ľudí do Administratívnej práce. Náplň: Komunikácia s klientom a obchodnými partnermi, Audit, Plánovanie, Benefity, Flex. čas, Možnosť kariérneho rastu už po 1. mesiaci, Dovolenky, Telefóny, Hľadáme ľudí, ktorí sú otvorení dynamickému mladému kolektívu. Príjem je individuálny, nakoľko práca na rôznych pozíciách je ohodnotená primerane kariérnemu stupňu. Priemerný príjem 700€-1200€ netto a viac. Sme ekonomicko - obchodná firma, ktorá sídli v Nových Zámkoch, spolupracujeme s viacerými obchodnými partermi. (Nehľadáme ľudí do priameho predaja produktov a poskytovania finančného poradenstva prosím v tomto prípade nám životopis neposielajte) V prípade záujmu Vás prosíme posielať životopisy na e-mailovú adresu tomilet76@ následne Vás budeme kontaktovať, kde sa dohodneme na termín osobného pohovoru a radi Vám zodpovieme na otázky...
Sídlo firmy, administratívne priestory- samostatný objekt na
Ponúkame Vám na prenájom samostatný objekt vhodný ako sídlo firmy v centre Banskej Bystrice na Striebornom námestí. Plocha:150 m2. Kúrenie ústredné -  elektrické. Dispozícia objektu: vstup, 3 samostatné miestnosti, 3 wc, 1 kuchynka, 1 uzavretá terasa+ 2 pivnice Energie NIE SÚ v cene nájmu na základe nájomnej zmluvy budú v réžii nájomcu ( t.j. elektrika a voda) Priestor voľný ihneď.  Možné rôzne využitie: služby, obchod, administratíva.
Hľadám prácu
Dobrý deň prajem Hľadám brigádu, ktorá by obnášala využívanie anglického jazyku. Taktiež by som rád podotkol, že by som privítal aj pracovnú ponuku kde by sa využíval programovací jazyk Python, avšak pracovné skúsenosti s ním nemám takže by som ich veľmi rád nadobudol! Som ochotní robiť aj za menšie peniaze ak by to znamenalo, že sa dostanem do praxe. Taktiež každá jedna ponuka je vítaná avšak obory ako administratíva, IT a využívanie anglického jazyku sú mi najbližšie k srdcu. Svoj životopis poskytnem pri bližšom jednaní. Za každú ponuku som vďačný.
Práca na doma
Hladam si pracu na doma v ramci MD...administrativa,eshop,online chat,vyrobna cinnost proste nieco co je mozne vykonavat z domu.Nemam zaujem o katalogovy predaj, financne poradenstvo, hladanie klientov a pod.Pripadne ponuky/napady prosim zaslat emailom.Dakujem
Administratíva
Holdingová spoločnosť OK Group a.s. ponúka pracovnú pozíciu administratívneho pracovníka s fixným platom. Pre viac informácií ma telefonicky kontaktujte.
Administrativa part time
Mám záujem o prácu v administratíve part time bud ako zamestnanec alebo na živnosť. Ak potrebujete niekoho na pár hodím, part time / home office, angličtina, taliančina, maďarčina aktívne.
NA PREDAJ PEKNÝ INVESTIČNÝ POZEMOK PREŠOV -VYDUMANEC
BENARD reality ponúka exkluzívne na predaj pozemok( 5277m2) v Prešove, časť Vydumanec. Pozemok je podľa územného plánu a územnoplánovacej informácii mesta Prešov určený pre bývanie v domoch. Nachádza sa v tichej lokalite s peknou prírodou a zároveň v blízkosti napojenia na diaľnicu ( smer KE a PP). Hlavnou funkciou je bývanie v rodinných domoch a menších bytovkách. Prípustnou funkciou: bývanie v malopodlažných bytových alebo polyfunkčných domoch do 3 nadzemných podlaží, maloobchod do 200m2, predškolské, školské, zdravotnícke, sociálna starostlivosť( bez lôžkovej časti), administratíva, výrobné prevádzky remeselného charakteru. V prípade záujmu o výstavbu je potrebné obstarať urbanistickú štúdiu navrhovanej výstavby. Pozemok NIE JE určený pre veľkoobchody, sklady, autoumývarne, autoservisy a dielne, dopravné areály, radové a hromadné garáže atď. Rozloha pozemku : 5277m2: šírka cca. 58m a 31m dĺžka: 129m a 123 m V blízkosti pozemku sa nachádzajú RD, čiže IS sú v tesnej blízkosti. Prístupová cesta je k pozemku je asfaltová ( mestská) o šírke cca.3 m Ak máte záujem o obhliadku prípadne potrebujete viac informácii nájdete nás v realitnom centre na Slovenskej ul. č. 8 v Prešove, prípadne na lukosikova@ alebo na telefónnom čísle ZADARMO K TEJTO NEHNUTEĽNOSTI DOSTANETE: ¬ inzerovanie nehnuteľnosti na najsledovanejších realitných portáloch a v miestnych novinách; ¬ preverenie právneho stavu a tiarch danej nehnuteľnosti; ¬ vysvetlenie problémov záložných tiarch, vecných bremien a pod.; ¬ právny servis zabezpečený právnikom s dlhoročnými skúsenosťami; ¬ kópiu LV prípadne katastrálnej mapy s kolkom na právne účely; ¬ poplatky za overenie podpisov na zmluvách u notára; ¬ správny poplatok za vklad vlastníckeho práva do katastra vo výške 66,-€ ¬ realitné, daňové a právne poradenstvo; ¬ zabezpečenie znalca na vypracovania znaleckého posudku; ¬ vypracovanie ponúk na zabezpečenie úveru u nášho hypotekárneho odborníka, ktorý spolupracuje s viacerými bankami Rozloha pozemku: 5277m² Prístupová cesta: asfaltová cesta
Brigáda pre Študentov - Finančný konzultant
Sme obchodno-ekonomická firma s viac ako 50 ročnými skúsenosťami, pôsobiaca v mnohých európskych štátoch, ktorá sa zameriava na finančný sektor. Ponúkame príležitosť pre cieľavedomých ľudí na projekt pre východné Slovensko. Zameriavame sa na riešenie problémov klientov na finančnom trhu a taktiež vybavujeme tie najlepšie podmienky na trhu, kde klient vidí ako nepreplácať voči žiadnej spoločnosti. Skúsenosti vo finančnej a ekonomickej oblasti nie sú potrebné. Vyžadujeme: - stredné odborné vzdelanie - chuť sa učiť nové veci Príležitosť aj pre: - zamestnaných, ktorí v práci nie sú spokojný Náplň práce, informácie o pracovnom mieste: Finančný konzultant - administratíva - servis - pomoc klientom - mailová komunikácia - telefonická komunikácia Po zabehnutí na tejto pozícii je možnosť zaujímavého kariérneho rastu. Benefity a ďalšie výhody: - zaujímavé finančne ohodnotenie - flexibilný pracovný čas - osobnostný rast - kolektív - dovolenky platené firmou - home office Platové ohodnotenie: - Flexibilné (závisí od odpracovaného času uchádzača, bližšie na pohovore) V prípade záujmu Vás poprosím zaslať životopis s fotkou na e-mail: gudan.management@
Spracovanie požiadaviek klientov
Do kancelárie v Nitre hľadáme šikovných ľudí na rôzne pozície. Klientsky pracovník, Manažér Oblasť práce financie, reality, investície - riadenie tímu a marketing, - administratíva, - kontrolná a štatistická činnosť, Príjem podľa zvolenej pozície od 800€ -4000€ Požadované vzdelanie - min. ukončené stredoškolské s maturitou. Nástup ihneď. Pôsobnosť Západoslovenský kraj. V prípade záujmu o niektorú z pozícií zašlite váš životopis na adresu: peter.matasovsky@ Pri osobnom pohovore budú podané podrobnejšie informácie.
Hľadám prácu
Hľadám prácu na doma v oblasti administratíva, účtovníctvo, mzdy a pod. Ovládam programy ALFA+,OMEGA,OLYMP,TAXA,IFOSOFT,MRP.
Asistentka manažéra
Ponúkame prácu asistentky manažéra v personálnej agentúre Epea s.r.o. Bardejov. Náplň práce: administratíva, komunikácia so zahraničnými klientmi, spolupráca s manažérom Mzda: 1500 eur netto Bližšie info: tel. webová stránka manažéra zahraničného :
PRENÁJOM - kancelária (22m2) - Nové Mesto nad Váhom
Realitná kancelária RE/MAX Vám vo výhradnom zastúpení klienta ponúka do prenájmu kanceláriu v Novom Meste nad Váhom. Kancelária s rozlohou 22m2 sa nachádza na 2.poschodí, v budove na ulici Mnešická, v tesnej blízkosti svetelnej križovatky v NMnV. K prenajímanej kancelárii je možné za príplatok užívať aj vedľajšiu miestnosť a priestor tak využívať ako dvoj-kanceláriu. Špecifikácia objektu: • poschodová budova (kancelárie v 2.poschodí) • toalety • kuchynka Štandard priestorov: • gauč nie je súčasťou priestoru • Internet • parkovisko • lokálne elektrické ústredné kúrenie Využitie priestoru: • Administratíva, foto-video štúdio (ateliér), a.pod. Umiestnenie objektu: • Mnešická ulica • bezprostredná blízkosť svetelnej križovatky (smer: Diaľnica, centrum, Česká republika) • prístup k objektu osobným, ale i nákladným automobilom V prípade záujmu o osobnú obhliadku, neváhajte kontaktovať makléra tejto ponuky! ► Každá inzerovaná nehnuteľnosť v našej ponuke je aktuálna (Podľa spresnenia stavu: na predaj/prenájom, rezervovaná, predaná). ► Využite získanie bezkonkurenčných podmienok s HypotékouPlus pri kúpe tejto nehnuteľnosti!
Administratíva pre každého
Ponúkam súkromným osobám možnosť konzultácie, administratívnej komunikácie a následné riešenie dlžôb ,exekucí,a iné.Som študentka právnickej fakulty a dlhodobo sa venujem riešeniu problémov súkromných osôb. Pre viac informacii ma kontaktujte. Každá neriešiteľná situácia sa dá riešiť. Ďalej zakladanie spoločnosti, povinnosti konateľov, SZČO , vypracovanie zmlúv, povinnosti a systém prác a povinností pri otvaraní maloobchodnej predajne.Pre viac info správa.
Administratíva - Home office
Príjmem vhodných uchádzačov na výpomoc do kancelárie alebo z domu na administratívne práce na 4 hod. denne. Práca s internetom, telefonická, osobná komunikácia. Jedná sa o pohyblivý pracovný čas Vhodná pre študentov ale aj popri práci. Ale zvládne to aj mamička na MD. Len vážny záujem. Každé info na pracovnom pohovore.