administratívna pracovníčka - strana 3
Počet nájdených inzerátov ADMINISTRATÍVNA PRACOVNÍČKA
: 979 - strana 3
Hľadáte priestory pre vaše podnikanie?
Administratívna budova s 3 poschodiami kancelárií a kancelárskych priestorov na predaj.
"CCXE ADMINISTRATÍVNA BUDOVA". Prípadne priestory vhodné aj ako priestory pre poskytovanie služieb. V suteréne prevádzka PUB-u a predajňa.
Nehnuteľnosť je jednou z 5-tich samostatných budov, ktoré svojou jedinečnou polohou a zoskupením tvoria celý areál CCX. V každom prípade sa jedná o lokalitu s výbornou dopravnou dostupnosťou, ktorá je na hlavnom ťahu na Bratislavu, Komárno či Nitru. Areál CCX sa nachádza v širšom centre Nových Zámkov. Asi 5 minút pešo do centra. Autom do centra za okamih.
Celá nehnuteľnosť má 1 podzemné a tri nadzemné podlažia. Je v súčasnosti dispozične rozdelená na niekoľko samostatných kancelárií a niekoľko zoskupení kancelárskych priestorov. V podzemnom podlaží sú priestory prevádzky ( v súčasnosti PUB ).
Na každom podlaží sú sociálne zariadenia.
Miesto: mesto Nové Zámky sú vzdialené asi 38km od Nitry, 105km od Bratislavy, 30km od Komárna, 70km od mesta Győr ( Maďarsko)
1x podzemné (suterén)
3x nadzemné podlažie (prízemie, 1 a 2 poschodie)
Celková úžitková plocha: 1052,70m²
Orientácie nehnuteľnosti: východ – západ
Budova je postavená z tehlovo-kvádrovej konštrukcie, kombinovaná SDK priečkami. Celá je kompletne zateplená. Okrem toho má nové rozvody vody, odpadov, elektriny a kúrenia. Internet.
V tesnej blízkosti je dostatok parkovacích miest. Parkovisko ako aj ostatné priestory sú monitorované kamerovým systémom. Vstup do areálu je kontrolovaný automatickou rampou. Dá sa parkovať aj na hlavnej ceste.
Okolie a občianska vybavenosť: Výnimočná poloha areálu CCX, v každom prípade len pár minút pešo od centra mesta, je zárukou bezproblémového prístupu ku kompletnej občianskej vybavenosti. V tesnej blízkosti sa tiež nachádza mestský – Bernolákov park.
Samotná nehnuteľnosť poskytuje veľkú variabilitu a možnosť úpravy vnútornej dispozície. Kancelárie a kancelárske priestory sa pomerne jednoducho dajú spájať alebo deliť.
Niektoré priestory sú v súčasnosti prenajaté.
Všetky informácie a viac, nájdete na web stránke nehnuteľnosti:
Cena spolu: 937.777,30 €
Priemerná cena za m² : 890,80 €
Máte developerské ambície a hľadáte vhodný priestor pre realizáciu?
Budova je vhodná aj ako zaradenie pre poskytovanie krátkodobého ubytovania - UBYTOVŇA. Na nehnuteľnosť je spracovaná štúdia na celkovú rekonštrukciu. 21 x 1 izbové apartmánové byty. Spolu až 578 m² obytnej plochy!!!
V prípade záujmu nehnuteľnosť možno predať aj po častiach. Ceny za m² pre jednotlivé podlažia sú rôzne. Informujte sa!
Pre kupujúceho je konečná. Neplatí už nič naviac. V uvedenej cene sú zahrnuté poplatky za právny servis resp. vypracovanie zmlúv ohľadom prevodu vlastníckych práv právnikom. Odovzdanie nehnuteľnosti podpisom preberacieho protokolu.
Pre viac informácií ma ne
Typ: Výrobné priestory
Ulica: Humenné
Obec: Humenné
MEGA realitná kancelária ponúka na predaj výrobno-administratívny objekt v meste Humenné.
Areál v priemyselnej zóne Humenného má celkovú rozlohu 3300 m2. V areáli sa nachádza administratívna budova a dve murované a uzatvorené haly. Dvojpodlažná administratívna budova s celkovou podlahovou plochou 365 m2 prešla kompletnou rekonštrukciou. Užívať sa začala v roku 2019. Horné plodlažie tvoria 4 miestnosti/kancelárie, kuchynka a spoločné sociálne zariadenia. Na spodnom podlaží sa nachádza veľká miestnosť s kuchynským kútom, 2 menšie miestnosti, sociálne zariadenia so sprchami, kotolňa a priestranné spoločné spriestory s otvoreným schodišťom a kozubom. Budova má 3 samostatné vstupy. Napojená je na elektrinu, verejný vodovod a kanalizáciu. Vykurovanie zabezpečuje výkonný kotol na tuhé palivo zn. Stropuva. Výrobné/skladové haly majú plochu 290 m2 a 120 m2 a sú vzájomné prepojené. Výška väčšej haly je cca 4,25 m, menšia má výšku 3,25 m. V hale je podlaha z priemyselného hladeného betónu. Pri administratívnej bude je spevnená plocha z betónovej dlažby. Pozemok je ideálne rovný a nachádza sa na ňom aj studňa. V susedstve ponúkanej nehnuteľnosti je objekt stavebno-obchodnej firmy. Podrobnejšie informácie rád poskytnem na vyžiadanie.
Administratívna budova v top stave, veľká uzatvorená hala, rovný rozľahlý pozemok a dobrý prístup sú plusy danej ponuky.
3D obhliadka budovy:
V cene nehnuteľnosti je zahrnutý kompletný právny servis, vypracovanie zmlúv, poplatky spojené s prevodom vlastníckych práv a v neposlednom rade aj hypotekárny servis.
Miroslav Harvan
miroslav.harvan@
Status: aktívne
Vlastníctvo: firemné
Stav: úplne prerobený
Celková plocha: 3300 m2
Úžitková plocha: 365 m2
Zateplený objekt: áno
Kúpeľňa: áno
Počet podlaží: 2
Balkón: áno
Kúpeľňa: sprchovací kút
Energetický certifikát: áno
El. napätie: 230/400V
Parkovanie: vlastné vyhradené
Voda: studňa a vodovod
Krb: áno
Zariadenie: nezariadený
Inžinierske siete: áno
Kanalizácia: Verejná kanalizácia
Materiál: Zmiešané
Zateplený objekt: áno
Vykurovanie: vlastné - pevné palivo
Typ: Výrobné priestory
Ulica: Humenné
Obec: Humenné
MEGA realitná kancelária ponúka na predaj výrobno-administratívny objekt v meste Humenné.
Areál v priemyselnej zóne Humenného má celkovú rozlohu 3300 m2. V areáli sa nachádza administratívna budova a dve murované a uzatvorené haly. Dvojpodlažná administratívna budova s celkovou podlahovou plochou 365 m2 prešla kompletnou rekonštrukciou. Užívať sa začala v roku 2019. Horné plodlažie tvoria 4 miestnosti/kancelárie, kuchynka a spoločné sociálne zariadenia. Na spodnom podlaží sa nachádza veľká miestnosť s kuchynským kútom, 2 menšie miestnosti, sociálne zariadenia so sprchami, kotolňa a priestranné spoločné spriestory s otvoreným schodišťom a kozubom. Budova má 3 samostatné vstupy. Napojená je na elektrinu, verejný vodovod a kanalizáciu. Vykurovanie zabezpečuje výkonný kotol na tuhé palivo zn. Stropuva. Výrobné/skladové haly majú plochu 290 m2 a 120 m2 a sú vzájomné prepojené. Výška väčšej haly je cca 4,25 m, menšia má výšku 3,25 m. V hale je podlaha z priemyselného, hladeného betónu. Pri administratívnej budove je spevnená plocha z betónovej dlažby. Pozemok je ideálne rovný a nachádza sa na ňom aj studňa. V susedstve ponúkanej nehnuteľnosti je objekt stavebno-obchodnej firmy.
Administratívna budova v top stave, veľká uzatvorená hala, rovný rozľahlý pozemok a dobrý prístup sú plusy danej ponuky.
Možnosť odkúpenia budovy len s časťou pozemku.
3D obhliadka budovy:
Podrobnejšie informácie na vyžiadanie.
V cene nehnuteľnosti je zahrnutý kompletný právny servis, vypracovanie zmlúv, poplatky spojené s prevodom vlastníckych práv a v neposlednom rade aj hypotekárny servis.
Miroslav Harvan
miroslav.harvan@
Status: aktívne
Vlastníctvo: firemné
Stav: úplne prerobený
Celková plocha: 3300 m2
Úžitková plocha: 365 m2
Zateplený objekt: áno
Kúpeľňa: áno
Počet podlaží: 2
Balkón: áno
Kúpeľňa: sprchovací kút
Energetický certifikát: áno
El. napätie: 230/400V
Parkovanie: vlastné vyhradené
Voda: studňa a vodovod
Krb: áno
Zariadenie: nezariadený
Inžinierske siete: áno
Kanalizácia: Verejná kanalizácia
Materiál: Zmiešané
Zateplený objekt: áno
Vykurovanie: vlastné - pevné palivo
Miesto dražby: Administratívna budova, Konferenčná miestnosť,Štúrova 19,03131 Liptovský Mikuláš
Dátum dražby: 17.04.2023 - 14:30
Dátum 1.obhliadky: 01.01.1970 - 1:00
Dátum 2.obhliadky: 01.01.1970 - 1:00
Spoločnosť U9, a.s. ponúka na predaj viacúčelový areál v centre Liptovského Mikuláša. Areál sa nachádza na ulici 1. mája. Areál sa skladá z viacerých stavieb. Celková výmera pozemkov v rámci areálu je: cez 9.000 m2. Využitie nehnuteľnosti je určené predovšetkým pre podnikateľské účely. Objekt bol v čase obhliadky užívaný, údržbe je venovaná dostatočná starostlivosť, zmena využitia v budúcnosti je možná len v minimálnej a veľmi obmedzenej miere a nehnuteľnosť nemá rušivé účinky na svoje okolie. Poloha, konštrukčné vyhotovenie a vybavenie objektu umožňuje realizovať funkciu podnikania bez ďalších nutných investícií. V budúcnosti sa neočakávajú zmeny v blízkej okolitej zástavbe. Objekt je prístupný cez prístupové chodníky a spevnené plochy z jednej strany. Lokalita má v blízkosti napojenie na hlavné dopravné trasy mesta, nadväzujúce na výpadovky z mesta. Lokalita je dostupná dopravou k centru mesta do 5 minút. V blízkom okolí sa nachádza kompletná občianska vybavenosť. Súčasťou vybavenosti sú materské školy, pošta, potraviny, drogéria, lekáreň, poliklinika, pobočky bánk, športoviská, zelené plochy. Pracovné príležitosti obyvateľov Liptovský Mikuláš sú podľa štatistických údajov na úrovni okresného mesta. Parkovanie je umožnené na spevnených plochách v rámci dvora. V areáli sa nachádzajú nasledovné stavby: Administratívna budova Administratívna budova sa nachádza v Liptovskom Mikuláši na ulici 1. mája k.ú. Liptovský Mikuláš. Jedná sa o objekt s prístupom z jednej strany z Garbiarskej ul. a z druhej strany z Okoličianskej ulici. Budova je podpivničená s dvoma nadzemnými podlažiami. Z konštrukčného hľadiska sa jedná o trojtraktový železobetónový skelet založený na základových pätkách. V suteréne sa nachádzajú hygienické zariadenia, archív, kotolňa a komunikačné priestory. Na 1. a 2. NP sa nachádzajú administratívne priestory, sociálne zariadenia a komunikačné priestory. Objekt má 2 samostatné vchody – jeden zo strany ulice a druhý do dvora. Hlavný vstup do objektu je z severnej strany. Ubytovňa Ubytovňa sa nachádza severne od administratívnej budovy na pozemku par.č. 5506/24 Jedná sa o prízemnú nepodpivničenú budovu ktorá je momentálne využívaná na na prechodné ubytovanie zamestnancov. V objekte sa nachádzajú komunikačné priestory, izby, WC, kúpeľňa, kuchynka, spoločenská miestnosť. Základy sú betónové bez izolácie, obvodové steny sú murované z tehál zateplená kontaktným zatepľovacím systémom. Strecha je drevený sedlový krov. S krytinou z pozinkovaného plechu. Interiérové dvere sú drevené hladké, okná plastové s izolačným dvojsklom. Podlahy sú z keramickej dlažby a laminátová plávajúca podlaha. Vykurovanie je ústredné oceľovými radiátormi. Elektroinštalácia je svetelná s poistkami. V objekte je riešený rozvod studenej, teplej vody a kanalizá
MaVinn s.r.o. realitná spoločnosť vo výhradnom zastúpení majiteľa ponúka na PREDAJ jedno podlažnú BUDOVU v okrajovej časti CENTRA mesta Partizánske – Škultétyho ul. s úžitkovou plochou 714 m² a pozemkom s rozlohou 1230 m².
Budova v tvaru U pozostáva zo 3 častí: 2 x administratívna časť, sklady, a výrobný objekt s kotolňou a garážami. Vstup do komplexu je z miestnej komunikácie, kde pred budovou je zriadené súkromné parkovisko pre 8 áut, a vo dvore komplexu je 6 parkovacích miest.
Administratívna budova 1 ČASŤ je dispozične rozdelená: vstup zo dvora budovy, vstupná chodba, 2x veľká kancelária, chodba, kuchynka, 2x skladové miestnosti, sociálne zariadenie dámske a pánske, a 1x obchodný priestor s vlastným vchodom z ulice.
Administratívna budova 2 ČASŤ je dispozične rozdelená: vlastný vstup zo dvora, veľká vstupná chodba, kuchyňa s jedálňou, sociálne zariadenie dámske a pánske, zasadačka-školiaca miestnosť, samostatná kancelária s vlastným vstupom z ulice, 2 krát skladový priestor, veľká kancelária, 2x serverovňa.
Veľká garáž s garážovými vrátami a so skladovou časťou, druhá garáž, obe vstup zo dvora.
Zvyšnú časť budovy tvoria skladové priestory, kotolňa, druhá časť dvora.
Budova je postavená v roku 1979 a v roku 2008 prešla kompletnou rekonštrukciou. V roku 2021 prešla budova ďalšou renováciou a modernizáciou do dnešnej podoby ako vidieť na fotodokumentácií.
Konštrukčná skladba budovy betónovo-tehlová s rovnou strechou a krytinou systém Fatrafol. Dvere a okná sú plastové so žalúziami, elektroinštalácia medená, podlahy betónové, pokryté z väčšej časti keramickou dlažbou.
Kúrenie je zriadené plynové, prostredníctvom 3 kotlov a 1000l zásobníkom pre ohrev teplej vody s vlastným solárnym ohrevom. Odpad riešený verejnou kanalizáciou, STAVBA je nadpriemerne vybavená, klimatizovaná, zateplená, vybavená kamerovým zabezpečením s alarmom.
Ďalšie VÝHODY budovy: 5 vstupov z miestnej komunikácie po obvode budovy, možnosť nadstavby, efektívne a zároveň dizajnové prestrešenie dvora zabezpečuje krásne presvetlenie interiérov, nevyžaduje žiadnu ďalšiu investíciu do opráv.
Budova je plne funkčná, ideálna pre administratívne, obchodné účely, po zrekonštruovaní aj na účely bývania. Výborná investičná príležitosť v podobe viac účelovej budovy pre kombináciu predmetov podnikania a vytvorenia samostatných častí – prevádzok.
Neváhajte ma kontaktovať, spýtať sa viac informácií a dohodnúť si osobnú obhliadku budovy.
Ing. Marianna Pečovská
realitný maklér
M:
E: pecovska@
MaVinn s.r.o.
reality a financie
WEB:
Prijmeme do kancelárie v Bardejove na TPP náborovú pracovníčku.
Očakávame:
-komunikatívnosť
-ovládanie kompletného kancelárskeho balíka (Microsoft Office) na úrovni pokročilého užívateľa
Náplň práce:
- pracovné pohovory a výber vhodných zamestnancov,
- bežná administratívna činnosť, pošta, pracovné zmluvy,
- vykonávanie náborových činností (internet, médiá, sociálne siete),
- evidovanie prijatej a odoslanej korešpondencie,
- prijímanie a evidovanie elektronickej pošty a telefonických hovorov,
- zabezpečovanie bežných kancelárskych potrieb a pracovných pomôcok,
- obsluha bežných kancelárskych zariadení (počítač, kopírka),
- spracovávanie rôznych podkladov,
- práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, archivácia.
+ bonusy - mzda cca 800€ - 900€/mes. v čistom
+ stravné preplatené v plnej výške firmou
Pracovný čas: od 8:00 do 16:00
Práca na zmeny: jednozmenný pracovný režim
Hľadáme novú kolegyňu do nášho administratívneho tímu.
Vašou náplňou práce je príprava a vytváranie cenových ponúk a objednávok pre našich obchodných zástupcov ktorý dalej ponuku komunikujú s klientom, objednávať potrebné produkty pre realizáciu servisných prác podľa požiadaviek.
Na všetky práce ktoré budete vykonávať si u nás prejdete školením takže všetko vysvetlíme.
Zamestnanecké výhody, benefity:
-kvartálne bonusy na základe výsledkov Vašej práce.
-Mladý priateľský kolektív
-Firemné akcie
-Stále pracovné zázemie
Platové podmienky: 800 brutto + kvartálne bonusy.
(alebo dohodou podľa skúseností uchádzača.)
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
-Komunikatívnosť a Príjemné vystupovanie
-Zodpovednosť - Robiť veci správne a dôsledne.
-Cieľavedomosť.
Stručná charakteristika spoločnosti
Dynamicky rozvíjajúca sa spoločnosť zaoberajúca sa
servisom a predajom okien a dverí.
Ak Vás práca zaujala, kontaktujte nás.
Meno: VOLITA SERVIS
Telefon:
E-mail: jakub.pojezdala@
Dobrý deń ,
hĺadám si prácu (Bratislava) v čase od 8:00-15:00h tj. na polovičný pracovný úvazok alebo TPP . Pracovala som ako recepčná , administratívna pracovníčka ako aj pomocná sestra u stomatológa ( objednávanie pacientov,mailová komunikácia ,dezinfikácia inštrumentov )
Prosím lem seriózne ponuky,žiadne predávanie kozmetiky ani podobné záležitosti .
Kontakt :
- Administratívne práce spojené s prevádzkou kuchyne
- vytváranie jedálneho lístka v slovenčine a v nemčine
- objednávky tovaru a preberanie tovaru
- skladové hospodárstvo
- objednávkový systém stravníkov
- tvorba dochádzky - zadeľovanie zamestnancov na zmeny
- zodpovednosť za čistotu kuchyne a jedálne
- kontrola čistoty na pracovisku
- práca s registračnou pokladnicou
- bežné administratívne práce
Plat : dohodou
Dobrý deň hľadám si touto cestou prácu na pomocné administratívne prace, prax v tomto odbore mám. Na prácu kde je plat formou provízií nemám záujem. Ďakujem za všetky ponuky, môj životopis viem poslať na mail. Najlepšie okolie NR, LV, ZM.
Prajem príjemný deň, mám 43 rokov a hľadám si prácu v administratívnej činnosti, taktiež aj v ambulancii v ktorej mám dlhoročné skúsenosti. Mojou pozitívnou stránkou je precíznosť, komunikatívnosť, flexibilita, získavanie nových vedomostí a zručností, slušné vystupovanie. Ďalšie informácie o mojich pracovných skúsenostiach viem v prípade serióznej ponuky zaslať mailovou formou. Taktiež rada prijmem ponuku na osobný pohovor.
Dobrý deň. Vyštudovala som Ekonomickú fakultu UMB v Banskej Bystrici. Mám dvojročnú prax na pozícii administratívny pracovník, referent rozpočtu, metodik pre školy a školské zariadenia v ekonomickej oblasti. Som zodpovedná a spoľahlivá. Rada by som pracovala na pozícii administratívny pracovník - prácu si hľadám v okolí Novej Bane. Nástup možný od 1. júla 2022.
Nech sa páči kontaktovať ma e-mailom anna.vicianov@
Hľadám prácu na TPP ako administratívna pracovníčka. Mám 27 rokov, žijem v Senci. Pracovala som ako referentka odbytu a ako asistentka predaja. Viem pracovať v kolektíve a samostatne. Mám základy angličtiny a nemčiny. Viem pracovať s PC (word, excel, powerpoint) a s internetom. Som zodpovedná, flexibilná, rada sa učím nové veci.
Pracovné ponuky ako finančný poradca nevolať!
Hľadáme do nášho tímu človeka so skúsenosťami s aspoň jednou z dolu popísaných oblastí:
• Administratívne práce
• Mzdová agenda
• Personálna agenda
• Fakturácia
• Komunikácia so zahraničnými dodávateľmi a odberateľmi v angličtine alebo nemčine
Miesto výkonu práce - Areál PPS Detva
V prípade záujmu volajte na číslo:
Hľadáme administratívneho pracovníka, fakturant/ku s možnosťou okamžitého nástupu.
Náplň práce:
- jednoduché učtovníctvo
- Vystavovanie faktúr/pracovných zmlúv
- Prípravné práce pre hlavnú účtovníčku
- Archivácia dokumentov
- Vybavovanie firemnej korešpondencie
- Kontaktovanie zákazníkov v rámci SR
Požadujeme:
- Maďarský jazyk :aspoň mierne pokročilý/podmienka
- Práca s počítačom
- Prax v administratíve
- Dobrá zručnosť pri práci s počítačom a používaní MS balíčka ako Office a Excel
Ponúkame:
- Flexibilný pracovný čas
- Pracovná zmluva sa uzatvára na dobu neurčitú
- Možnosť rýchleho kariérneho rastu podľa plnenia stanovených cieľov
- Práca v dynamickom kolektíve
- Priateľský kolektív spolupracovníkov
Platobné podmienky: S Vysokým potenciálom zárobku.
Ak vás naša ponuka práce zaujala kontaktujte ma na telefónnom čísle alebo mailo.: pertexsro@
Kancelária sa nachádza v Bušinciach 991 22.
Do zabehnutého autoservisu v BB prijmeme ambicióznu, zodpovednú, cieľavedomú a sympatickú kolegyňu do prijímacej kancelárie.
Komunikácia so zákazníkmi, objednávanie vozidiel do servisu, objednávanie tovaru, príprava podkladov pre účtovníctvo, blokovanie, vystavovanie faktúr, starostlivosť o internetovú stránku a všeobecný chod autoservisu. Pracovný čas: pondelok - piatok od 8:00 - 17:00 hod.
Pravidelné finančné odmeny za kvalitne odvedenú prácu, príjemný pracovný kolektív.
Prosíme zasielať životopisy aj s fotografiou.
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Fakturácia - Základy
Hospodárska korešpondencia - Základy
Personalistika - Základy
Pokladňa - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Podmienkou prijatia je vodičský preukaz sk.B. Znalosť anglického jazyka.
Stručná charakteristika spoločnosti:
Autoservis Š.MIK pôsobí v Banskej Bystrici - časť Majer od roku 2009.
Vďaka modernej a veľmi dobre vybavenej dielni, odbornosti našich automechanikov a skúsenostiam sme schopní plniť náročné požiadavky našich klientov. Ponúkame kompletný servis všetkých značiek vozidiel.
Kontaktná osoba: Štefan Miklas
Tel.:
Do našej spoločnosti MC POWER, s.r.o. hľadáme asistentku/ administratívnu pracovníčku.
Požiadavky na kandidátku:
- organizačné zručnosti
- potrebná znalosť anglického jazyka - spoločnosť má klientov aj zo zahraničia, s ktorými je potrebné komunikovať
- profesionálny prístup a príjemné vystupovanie
- znalosť balíka MS Office
- aktívny prístup a tímový duch
- Záujem učiť sa nové veci
Spoločnosť ponúka zaujímavé benefity, ktoré kandidátke predstaví na pracovnom pohovore.
Pracovná doba: Pondelok až Piatok od 9.00 do 17.00.
Mzda : 800 EUR v čistom
Nástup: 1.11.2022
Miesto výkonu: Prešov
Zašlite nám svoj životopis s fotografiou na:
corba@
V prípade záujmu Vás budeme informovať telefonicky ohľadom dohodnutia pracovného pohovoru.
Hľadám si prácu v okolí Malaciek prípadne v Bratislave na TPP, ako administratívna pracovníčka/Fakturantka. Mám aj skúsenosti v oblasti autodopravy /referend dopravy/. Viem pracovať s PC, mám vodičský preukaz skupiny B. Viem pracovať samostatne aj v kolektíve. Žiadne vyhľadávanie nových klientov, predaj produktov, finančné poradenstvo.
V prípade záujmu viem zaslať profesný životopis, alebo viac informácii poskytnúť na pohovore.
Hľadáme šikovnú administratívnu pracovníčku najlepšie z oblasti dopravy na 4hod. denne, nakoľko naša firma sa zaoberá medzinárodnou prepravou tovaru po EU s autami do 3.5ton.Mzda dohodou.
Prijmeme do kancelárie v Bardejove na TPP náborovú pracovníčku.
Očakávame:
-komunikatívnosť
-ovládanie kompletného kancelárskeho balíka (Microsoft Office) na úrovni pokročilého užívateľa
Náplň práce:
- pracovné pohovory a výber vhodných zamestnancov,
- bežná administratívna činnosť, pošta, pracovné zmluvy,
- vykonávanie náborových činností (internet, médiá, sociálne siete),
- evidovanie prijatej a odoslanej korešpondencie,
- prijímanie a evidovanie elektronickej pošty a telefonických hovorov,
- zabezpečovanie bežných kancelárskych potrieb a pracovných pomôcok,
- obsluha bežných kancelárskych zariadení (počítač, kopírka),
- spracovávanie rôznych podkladov,
- práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, archivácia.
+ bonusy - mzda cca 800€ - 900€/mes. v čistom
+ stravné preplatené v plnej výške firmou
Pracovný čas: od 8:00 do 16:00
Práca na zmeny: jednozmenný pracovný režim