administratívna pracovníčka - strana 32
Počet nájdených inzerátov ADMINISTRATÍVNA PRACOVNÍČKA
: 979 - strana 32
ID: 4659
Ponúkame na prenájom skladové priestory v areáli na Priemyselnej ul. v Michalovciach:
- areál sa nachádza na ul. Priemyselnej, v priemyselnej zóne mesta, za nadjazdom po pravej strane v smere na Košice,
- je obdĺžnikového tvaru, má celkovú rozlohu 3,5 hektára,
- je oplotený s jedným hlavným vjazdom pri vrátnici a možnosťou vytvorenia ďalšieho jedného alebo dvoch vjazdov do areálu,
- v súčasnosti sú objekty využívané len čiastočne, v rámci externého prenájmu,
- v rámci areálu je cca 15 budov výroby, dielní, garáží a skladov a spevnené plochy,
- vykurovanie areálu bolo v minulosti riešené centrálnou kotolňou umiestnenou v strede areálu, avšak v r. 2012 sa kvôli efektívnosti prešlo na lokálne vykurovanie budov (3 budovy: administratívna, laboratóriá, budova dopravy)
- inžinierske siete (prípojky elektrickej energie, vody, plynu – v rámci areálu, jednotlivé budovy individuálne)
- rôzna výmera – podľa dohody
CENA: 7,50 EUR/m2/mesiac
Tel.: , 0918 883 321
Spoločnosť DARMA Slovensko, s.r.o. pobočka Námestovo príjme do pracovného pomeru - PREDAJCA autodielov.
Náplň práce: telefonický kontakt so zákazníkom, odborné poradenstvo, práca na predajni, administratívna práca, práca podľa pokynov nadriadeného.
Požiadavky: práca s PC, znalosti autodielov, vodičský preukaz sk.B, prax v danej oblasti, komunikatívnosť, precíznosť, organizačné schopnosti, schopnosť pracovať v tíme.
Nástup: dohodou
Ponúkame: mzda dohodou (pri osobnom stretnutí)
pracovná doba 8:00-16:hod. (po zaučení 9:00-17:00hod + soboty)
Životopisy zasielať prosím na e-mail:
Prosíme uviesť telefónny kontakt. Kontaktovať budeme vybraných uchádzačov na osobný pohovor.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- zapisovanie odberných miest a kontrola údajov interných databáz
- osobné kontaktovanie klientov z internej databázy
- základná (jednoduchá) administratívna činnost (vypisovanie podkladov)
Zamestnanecké výhody, benefity
- po zapracovaní možnosť firemného automobilu
Informácie o výberovom konaní
vybraní uchádzači absolvujú pohovor s managerom príslušnej pobočky.
následne bude uchádzač ASAP kontaktovaný ohľadom výsledku výberového konania.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
základné vzdelanie
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- komunikatívnosť
- samostatnosť
- chuť pracovať
- pozitívny prístup
Druh pracovného pomeru
-živnosť
Hľadáme ľudí na prácu pre SSE z okresu Poprad, pracuje sa na uzemi distribucie SSE doprava zabezpečená.
Náplň práce je:
Zapisovanie odberných miest a kontrola údajov interných databáz SSE
Osobné kontaktovanie klientov z internej databázy
Základná (jednoduchá) administratívna činnost (vypisovanie podkladov)
Platové ohodnotenie 1200,-eur
Vyhovujúci kandidát musí mať tieto predpoklady
Komunikatívnosť
Samostatnosť
Pozitívny prístup k práci
Chuť pracovať
Životopis pošli na emailovú adresu martin.havlik@
Hľadáme ľudí na prácu pre SSE v okrese Lučenec.
Náplň práce je:
Zapisovanie odberných miest a kontrola údajov interných databáz SSE
Osobné kontaktovanie klientov z internej databázy
Základná (jednoduchá) administratívna činnost (vypisovanie podkladov)
Platové ohodnotenie 1000,-eur
Vyhovujúci kandidát musí mať tieto predpoklady
Komunikatívnosť
Samostatnosť
Pozitívny prístup k práci
Chuť pracovať
Životopis pošli na emailovú adresu martin.havlik@
Skladový areál sa nachádzajú na okraji obce Gajary, v priemyselnej časti, kde sa nachádzajú rôzne firmy a sklady. Celý areál je samostatný a uzavretý, prístup je cez vlastnú bránu a má kamerový systém. Vstup do areálu je možný aj pre kamióny, k dispozícii sú parkovacie plochy, skladové plochy, administratíva a zázemie.
Priestory je možné využiť nielen ako skladové priestory, ale aj na drobnú výrobu. Hala a ostatné administratívne priestory sú v vykurované kotlom na tuhe palivo. V rámci skladových priestorov sú taktiež toalety a kuchynka.
Rozmery haly:
Plocha haly cca – 28m x 10,5 m (300 m²)
Administratívna časť – 14,5 m x 10,5 m (150 m²)
Úžitková výška: 5 m
Výška prechodu: 4,4 m
Plochy priľahlých pozemkov cca (3600 m²)
Hala je murovaná v kombinácii tehly a pórobetónových tvárnic, zateplená, s cementovým poterom na podlahe, presvetlená oknami.
IS – voda (studňa), odpad (žumpa), elektrika 380 V / 220 V, Internet DSL.
Cena prenájmu:
- celý areál vratane pozemkov 5.900,-EUR + energie/ mesiac
- samostatná hala bez pozemkov 3.000,-EUR + energie/ mesiac
Obec Gajary sa nachádzajú len 8km od mesta Malacky, 40 km od Bratislavy. V prípade záujmu o kancelárske priestory, je možnosť prenájmu priamo v objekte.
Viac informácii Vám radi poskytneme na telefónnom čísle prípadne email: office@
Hľadáme ľudí na prácu pre SSE z okresu Rožňava, pracuje sa na uzemi distribucie SSE, doprava zabezpečená.
Náplň práce je:
Zapisovanie odberných miest a kontrola údajov interných databáz SSE
Osobné kontaktovanie klientov z internej databázy
Základná (jednoduchá) administratívna činnost (vypisovanie podkladov)
Platové ohodnotenie 1200,-eur
Vyhovujúci kandidát musí mať tieto predpoklady
Komunikatívnosť
Samostatnosť
Pozitívny prístup k práci
Chuť pracovať
Životopis pošli na emailovú adresu martin.havlik@
Spoločnosť U9 a. s. Vám ponúka na predaj bývalú administratívnu budovu v priemyselnej časti Lučenca, v širšom okolí centra s priamym napojením na výpadovú cestu, smer Fiľakovo a Rimavská Sobota. Pred budovou sa nachádza priestranné parkovisko umiestnené na pozemku, ktorý patrí k budove a je súčasťou predaja. Pozemok okolo objektu má rozlohu spolu 2 055 m2.Štvorpodlažná stavba administratívnej budovy je postavená na pozemku o výmere 445 m2. Úžitková plocha budovy je cca 1 780 m2. Budova je riešená ako trojtrakt s vnútorným pozdĺžnym chodbovým traktom. Dispozične riešenie priestorov je možné meniť podľa potreby budúceho užívateľa. Technický stav budovy zodpovedá jej veku cca 35 rokov, s výnimkou plochej strechy, ktorá prešla kompletnou opravou v roku 2005. Budova je napojená na všetky inžinierske siete (plynová prípojka, prípojka vody a kanalizácie, vodomerná šachta). Spevnené plochy asfaltové, spolu 1 993 m2. Súčasťou predaja sú aj podiely na príjazdových cestách, ktoré tvoria spolu 421m2. Cena budovy dohodou. V prípade vážneho záujmu sa s dôverou obráťte na Vášho realitného špecialistu Mgr. Juraja Šaláta, juraj.salat@, +923.
EXKLUZÍVNE Hľadáte komerčný objekt, alebo objekt pre potravinárske účely či iný druh výroby ? Je pre Vás dôležitá dostupnosť diaľnice, dostatočná úžitková plocha, praktická dispozícia, či možnosť jej zmeny?
3D obhliadka:
Video:
ARCHEUS reality Nitra Vám exkluzívne ponúka na PREDAJ výrobný objekt – plne funkčný mlyn Malé Ripňany s ideálnou strategickou polohou vzdialený od diaľnice D1/ Piešťany-22km, Hlohovec 19 km a Nitra 23 km/. Vzdialenosť na hraničné prechody s Maďarskom a Rakúskom je 1 hodina.
POPIS:
Hlavný objekt - kukuričný 7 chodový automatický mlyn
Jedná sa o 2 podlažný objekt. Prízemie + 2 podlažia 9x 14 m (3x126 m2). Mlyn je nastavený na spracovanie kukurice, pričom je možné mlieť zvlášť aj iné produkty. Mlecí výkon kukuričného mlyna je 30 ton/24 hod a mlecí výkon iných produktov je 12 ton/24 hod. Mlyn vykonáva čistenie, odkamienkovanie, nakrápanie, šrotovanie, triedenie – odklíčkovanie, mletie – valcové stolice, triedenie – reformy. Skladovanie, balenie a expedícia.
Zariadenie: Zariadenie mlyna, valcové stolice, váhy, lúpačka, triediace stoly, zásobníky, rovinný vysievač, strojovňa.
Možnosti spracovania surovín ako sú: kukurica, špalda, ovsené vločky, sójové vločky, strukoviny- hrach, šošovica, fazuľa, cícer
Iné: amarant, proso, paprika, kakaové bôby
Iné využitie: skladovanie, balenie, chrumkáreň, cestovináreň, výroba cereálnych produktov a bio produktov.
Medzi hlavných zákazníkov patrili spoločnosti zaoberajúce sa zdravou výživou, výrobou extrudovaných výrobkov (kukuričných cereálií, chrumiek) a výrobcovia krmív pre zvieratá.
Administratívna budova /40 m2 - sociálne zariadenie (WC, sprcha), kuchynka, kancelária
Mostová váha
OSTATNÉ:
- bezproblémový prístup pre kamióny
- perfektná poloha pri vstupe na diaľnicu
- dostatok parkovacích miest
- kúpa možná len v celku
V cene je kompletné právne poradenstvo a vybavenie HÚ s poistením nehnuteľnosti na jeden rok zdarma
Ak Vás táto ponuka zaujala, kontaktujte ma prosím na tel. č. , alebo mailom skultetyova@
Ponúkame na predaj dvojposchodovú administratívnu budovu v Dubnici nad Váhom. Rok výroby 2016.
Budova je vhodná ako kancelárie, sklad, ľahšia výroba.
TECHNICKÉ ŠPECIFIKÁCIE:
- Plocha pozemku: 1 907m2
- Výmera kancelárskych priestorov: 875 m2 - dve poschodia
- Vlastné parkovanie
Hľadáme študenta ktorý ma chuť si privyrobiť .
administratívna práca, evidovanie dokumentov.
Pracovný čas bude formou dohody.
Pracovisko sa nachádza neďaleko NR.
mzda 5€.
Ponúkame Vám na prenájom komerčné a kancelárske priestory v administratívnej budove na Miletičovej ulici, ktorá sa nachádza v atraktívnej lokalite Bratislava II. – Ružinov.
Budova je kompletne zrekonštruovaná, zateplená, má vlastnú kotolňu a interiér budovy je klimatizovaný. Kancelárie majú štandardne plochu 19,83 m2, sú neprechodné, s možnosťou vzájomného prepojenia pri dodržaní podmienky doby viazanosti na dlhšie obdobie. Aktuálne v ponuke 40 m2 na prízemí, 60m2 na 1.posch., 515m2 na 4.posch., 315m2 na 5.posch., 100m2 na 7.posch. a 60m2 na 1.posch.
Od roku 2009 sa budova postupne rekonštruuje. Priestory na jednotlivých poschodiach boli dispozične stavebne upravené tak, aby vyhovovali najmodernejším požiadavkám prenájmu, čím budova zvýšila svoj štandard. Čistá úžitková plocha tejto budovy je 8 063,90 m2, z toho kancelárska plocha 5 654,65 m2 a spoločné priestory s plochou 2 409,25 m2. Jednotlivé poschodia v budove sú dispozične členené tak, aby vyhovovali nielen veľkým spoločnostiam, ale aj menším pracovným kolektívom a jednotlivcom s jednou kanceláriou. Členenie kancelárskych priestorov na jednotlivých poschodiach je rôzne. Možnosť prenajatia priestorov je od samostatnej kancelárie až po celé poschodie
Lokalita: v tesnej blízkosti centra Bratislavy s dobrou dostupnosťou mestskej hromadnej dopravy a rýchlym prístupom na:
• diaľnicu (5 min)
• letisko (10 min)
• autobusovú stanicu (5 min)
• do centra (do 10 min)
• k hraniciam (15 min)
V tesnej blízkosti budovy sa nachádza zdravotná poisťovňa, banky, iné dôležité úradné inštitúcie a obchody.
Vybavenie budovy:
• kancelárie s plochou od 19 m2 až po dispozičné riešenia podľa požiadaviek (open space)
• na každom poschodí je min. 1 spoločná kuchynka a sociálne zariadenia
• otvárateľné okná, klimatizácia
• recepcia so strážnou službou a prístupom do budovy 24/7, vstupný kartový a kamerový systém
• internet, štruktúrovaná kabeláž
• veľká konferenčná miestnosť
• možnosť vybavenia kancelárii nábytkom prenajímateľa
Parkovanie:
• administratívna budova na Miletičovej ul. poskytuje parkovanie na vlastnom uzavretom parkovisku spolu s 58 parkovacími státiami, ktoré je zabezpečené rampami, kamerovým systémom, ako aj strážnou službou 24/7.
Internet a štruktúrovaná kabeláž:
• v administratívnej budove majú ukončené optické siete mnohí poskytovatelia internetového pripojenia, čo predstavuje zdravé konkurenčné prostredie pre poskytované internetové služby. Budova má vybudovanú metalickú aj optickú chrbticovú sieť pre bezproblémové pripojenie nájomníka.
Štruktúrované kabeláže CAT 6A poskytujú nadštandardné prenosové rýchlosti (10-Gigabit) so šírkou prenosového pásma 500-650 MHz. Dátové zásuvky sú ukončené tieneným konektorom RJ-45. Prepojenie koncového bodu siete nájomcu so zariadeniami ISP je možné aj prostredníctvom optického kábla.
Cena nájmu za kancelársku plochu je od 7,50 Eur bez DPH/m2 v závislosti od veľkosti p
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Staňte sa realitným maklérom v spoločnosti, ktorá má dlhoročné skúseností a všetko potrebné k tomu, aby ste začali. Realitným maklérom práca u nás nekončí. Máte možnosť viesť vlastnú kanceláriu so svojim tímom.
Vašou náplňou práce bude:
aktívne vyhľadávanie nehnuteľností na predaj a prenájom s čím Vám pomôže aj naše vlastné call centrum,
návšteva nehnuteľností, získavanie podrobných informácií,
fotodokumentácia, 3D - vizualizácie nehnuteľností,
administratívna práca v kancelárií; spravovanie svojho portfólia a jeho rozširovanie,
návšteva nehnuteľností, prehliadky so záujemcami.
Zamestnanecké výhody, benefity
Výhody, ktoré poskytuje naša realitná kancelária BeMi pre maklérom a manažérom oproti konkurencii sú:
vyhotovujeme firemné vizitky,
callcentrum - ktoré pomáha maklérom v navolávaní nových zákaziek a rozširovaní ich portfólia,
maklérom sú k dispozícií reklamné plachty,
inzercia na všetkých dostupných inzertných portáloch,
sťahujeme súkromnú inzerciu do firemných mailov,
zabezpečujeme právny servis u našich právnikov,
provízia je netto – bez sťahovania poplatkov za kanceláriu,
školenia - máme vlastnú akadémiu vzdelávania, možnosť samostatného vzdelávania prostredníctvom nášho elearningu,
možnosť rozšíriť si svoje jazykové schopnosti, ...
Informácie o výberovom konaní
Vybraných uchádzačov budeme telefonicky kontaktovať a budú pozvaní na pohovor do kancelárie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ak sa Vám nasledovné schopnosti nie cudzie, máte tie správne nástroje stať sa úspešným realitným maklérom našej spoločnosti:
samostatnosť, komunikatívnosť, flexibilita
príjemné vystupovanie,
serióznosť, presnosť,
dochvíľnosť, korektnosť,
obchodný duch,
a v neposlednom rade disponovať motorovým vozidlom!
Stručná charakteristika spoločnosti
Na trh sme vstúpili v roku 2003 ako rodinná firma a po dobu našej pôsobnosti sme zrealizovali množstvo predajov a prenájmov nehnuteľností. Vďaka našej dlhej histórií a pokrytiu trhu na celom Slovensku dnes patríme medzi najväčšie realitné kancelárie.
Dnes máme pobočky a obchodné zastúpenia takmer po celom Slovensku a stále rastieme. Dávame príležitosť kolegom, ktorí chcú doplniť náš tím, prípadne otvoriť pobočku v ich mieste bydliska, bez nutnosti zainvestovania Vašich peňazí.
Táto práca je jednou z mála na Slovensku, kde máte možnosť zarobiť podstatne viac, ako je priemerná mzda. Žiadne príjmové stropy, žiadne povinne odpracované hodiny.
Pôsobíte vo s
Staňte sa realitným maklérom v spoločnosti, ktorá má dlhoročné skúseností a všetko potrebné k tomu, aby ste začali. Realitným maklérom práca u nás nekončí. Máte možnosť viesť vlastnú kanceláriu so svojim tímom.
Vašou náplňou práce bude:
aktívne vyhľadávanie nehnuteľností na predaj a prenájom s čím Vám pomôže aj naše vlastné call centrum,
návšteva nehnuteľností, získavanie podrobných informácií,
fotodokumentácia, 3D - vizualizácie nehnuteľností,
administratívna práca v kancelárií; spravovanie svojho portfólia a jeho rozširovanie,
návšteva nehnuteľností, prehliadky so záujemcami.
Zamestnanecké výhody, benefity
Výhody, ktoré poskytuje naša realitná kancelária BeMi pre maklérom a manažérom oproti konkurencii sú:
vyhotovujeme firemné vizitky,
callcentrum - ktoré pomáha maklérom v navolávaní nových zákaziek a rozširovaní ich portfólia,
maklérom sú k dispozícií reklamné plachty,
inzercia na všetkých dostupných inzertných portáloch,
sťahujeme súkromnú inzerciu do firemných mailov,
zabezpečujeme právny servis u našich právnikov,
provízia je netto – bez sťahovania poplatkov za kanceláriu,
školenia - máme vlastnú akadémiu vzdelávania, možnosť samostatného vzdelávania prostredníctvom nášho elearningu,
možnosť rozšíriť si svoje jazykové schopnosti, ...
Informácie o výberovom konaní
Vybraných uchádzačov budeme telefonicky kontaktovať a budú pozvaní na pohovor do kancelárie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ak sa Vám nasledovné schopnosti nie cudzie, máte tie správne nástroje stať sa úspešným realitným maklérom našej spoločnosti:
samostatnosť, komunikatívnosť, flexibilita
príjemné vystupovanie,
serióznosť, presnosť,
dochvíľnosť, korektnosť,
obchodný duch,
a v neposlednom rade disponovať motorovým vozidlom!
Stručná charakteristika spoločnosti
Na trh sme vstúpili v roku 2003 ako rodinná firma a po dobu našej pôsobnosti sme zrealizovali množstvo predajov a prenájmov nehnuteľností. Vďaka našej dlhej histórií a pokrytiu trhu na celom Slovensku dnes patríme medzi najväčšie realitné kancelárie.
Dnes máme pobočky a obchodné zastúpenia takmer po celom Slovensku a stále rastieme. Dávame príležitosť kolegom, ktorí chcú doplniť náš tím, prípadne otvoriť pobočku v ich mieste bydliska, bez nutnosti zainvestovania Vašich peňazí.
Táto práca je jednou z mála na Slovensku, kde máte možnosť zarobiť podstatne viac, ako je priemerná mzda. Žiadne príjmové stropy, žiadne povinne odpracované hodiny.
Pôsobíte vo svojej lokalite, bez stresov, s flexibilným pracovným časom, bez tlačenia k stále vyšším výkon
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Staňte sa realitným maklérom v spoločnosti, ktorá má dlhoročné skúseností a všetko potrebné k tomu, aby ste začali. Realitným maklérom práca u nás nekončí. Máte možnosť viesť vlastnú kanceláriu so svojim tímom.
Vašou náplňou práce bude:
aktívne vyhľadávanie nehnuteľností na predaj a prenájom s čím Vám pomôže aj naše vlastné call centrum,
návšteva nehnuteľností, získavanie podrobných informácií,
fotodokumentácia, 3D - vizualizácie nehnuteľností,
administratívna práca v kancelárií; spravovanie svojho portfólia a jeho rozširovanie,
návšteva nehnuteľností, prehliadky so záujemcami.
Zamestnanecké výhody, benefity
Výhody, ktoré poskytuje naša realitná kancelária BeMi pre maklérom a manažérom oproti konkurencii sú:
vyhotovujeme firemné vizitky,
callcentrum - ktoré pomáha maklérom v navolávaní nových zákaziek a rozširovaní ich portfólia,
maklérom sú k dispozícií reklamné plachty,
inzercia na všetkých dostupných inzertných portáloch,
sťahujeme súkromnú inzerciu do firemných mailov,
zabezpečujeme právny servis u našich právnikov,
provízia je netto – bez sťahovania poplatkov za kanceláriu,
školenia - máme vlastnú akadémiu vzdelávania, možnosť samostatného vzdelávania prostredníctvom nášho elearningu,
možnosť rozšíriť si svoje jazykové schopnosti, ...
Informácie o výberovom konaní
Vybraných uchádzačov budeme telefonicky kontaktovať a budú pozvaní na pohovor do kancelárie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ak sa Vám nasledovné schopnosti nie cudzie, máte tie správne nástroje stať sa úspešným realitným maklérom našej spoločnosti:
samostatnosť, komunikatívnosť, flexibilita
príjemné vystupovanie,
serióznosť, presnosť,
dochvíľnosť, korektnosť,
obchodný duch,
a v neposlednom rade disponovať motorovým vozidlom!
Stručná charakteristika spoločnosti
Na trh sme vstúpili v roku 2003 ako rodinná firma a po dobu našej pôsobnosti sme zrealizovali množstvo predajov a prenájmov nehnuteľností. Vďaka našej dlhej histórií a pokrytiu trhu na celom Slovensku dnes patríme medzi najväčšie realitné kancelárie.
Dnes máme pobočky a obchodné zastúpenia takmer po celom Slovensku a stále rastieme. Dávame príležitosť kolegom, ktorí chcú doplniť náš tím, prípadne otvoriť pobočku v ich mieste bydliska, bez nutnosti zainvestovania Vašich peňazí.
Táto práca je jednou z mála na Slovensku, kde máte možnosť zarobiť podstatne viac, ako je priemerná mzda. Žiadne príjmové stropy, žiadne povinne odpracované hodiny.
Pôsobíte vo s
Realitná kancelária MG CORP hľadá do svojho tímu pre okres Zvolen a Banská Bystrica realitných maklérov a realitné maklérky, šikovných a ambicióznych ľudí túžiacich po časovej flexibilite a nadštandardnom finančnom ohodnotení.
Hľadáme obchodníkov, ktorí chcú naplno rozvinúť svoj potenciál a chcú sa stať súčasťou nášho a aj svojho úspešného príbehu.
Pracovná náplň:
- aktívne vyhľadávanie nehnuteľností vhodných na predaj alebo prenájom, obhliadka, získanie podrobných informácií a fotodokumentácia nehnuteľnosti, príprava ponuky do inzercie
- inzerovanie nehnuteľností a následné obhliadky so záujemcami o kúpu, predaj alebo prenájom
- administratívna práca v kancelárií alebo z pohodlia domova a spravovanie svojich ponúk
Zamestnanecké výhody:
- úvodné zaškolenie – naučíme vás všetko potrebné
- flexibilný pracovný čas
- nadštandardné provízne odmeňovanie, ktoré nie je ohraničené
- podpora na na ceste k osobným i obchodným úspechom
Požiadavky:
- komunikatívnosť a príjemné vystupovanie
- ústretovosť, trpezlivosť, samostatnosť
- zodpovedný prístup, základné znalosti práce s PC
- vlastné auto
Váš životopis nám pošlite na e-mail: info@ a následne Vás budeme kontaktovať.
Ponúkame Vám na prenájom kancelársky podkrovný priestor v administratívnej menšej budove, ktorý sa nachádza v Rosine pri Žiline. Administratívna budova ma dve podlažia a prenajímajú sa iba podkrovné kancelárske priestory o výmere 34 m2, ktoré pozostávajú z dvoch miestností, ktoré sú vizuálne predelené na dve časti priečkou bez dverí, čím priestor pôsobí vzdušnejšie. Priestory majú kapacitu pre 7 ľudí. Sú vybavené nábytkom na mieru, stačí si doniesť iba stoličky. Taktisto disponujú Internetom, kamerovým systémom, vrátnikom, alarmom a pod. Samostatné meranie elektriky, vykurovanie plynom. Kúpeľňa s WC a sprchou sa nachádza o podlažie nižšie (na prízemí). K dispozícií je aj skladový priestor na uschovanie rožných vecí, ktorý je pozdĺž podkrovného priestoru. Výmera čisto kancelárskeho priestoru je 34 m2 a skladový priestor, kuchynka a kupeľna je zvlášť. Spodný kancelársky priestor sa neprenajima. Parkovacie miesta priamo pred budovou pre 2 auta, zvyšné sa dajú zaparkovať na ulici. Cena: 250 €/mes. (vrátane Internetu) + energie podľa spotreby. Nájdete na stránke pod ID: 12463. Bližšie informácie Vám radi zodpovieme na Call centrum tel: 0910 86 11 86.
Ponúkame Vám na predaj 4. podlažnú administratívnu budovu o celkovej podlahovej ploche 1.100 m2 nachádzajúcu sa v priamom centre Žiliny strategicky umiestnenú medzi autobusovou a vlakovou stanicou. Stavba je z technického hľadiska v dobrom stave a podla podlaží je rozdelená do štyroch samostatných traktov s vlastnými meračmi a nezávislým vykurovaním. Momentálne je 70% priestorov prenajatých a je možnosť pri predaji v nájme pokračovať. Parkovanie je zabezpečené 12 parkovacími miestami. Ideálna ponuka na investíciu a diverzifikáciu portfólia. Foto exteriéru na vyžiadanie. Cena: INFO V RK. Nájdete na stránke pod ID 8943, Call centrum tel.: 0910 86 11 86.
039-12-DAHEa
Ponúkame Vám na predaj budovu nákladnej pokladne Železníc v pôvodnom stave, ktorá sa nachádza pri železničnej trati cca 150m od centra mesta Vrútky. Jej využitie po rekonštrukcii je rôznorodé: pri menších nákladoch ako sklad, výroba či administratívna budova. Pri vyššej investícii ako luxusná reštaurácia, čomu ju predurčuje jej pôvodný architektonický dizajn z konca 19 st. Zastavaná plocha: 251 m2, úžitková plocha 200m2. Voda prípojka- treba vykopať len šachtu a pripojiť hodiny, elektrická energia 230 V.
Prístupová cesta asfaltová. K pozemku je možné od železníc dokúpiť plochu na vlastné parkovacie miesta. Cena : navrhnite. Dohoda určite možná na obhliadke pri vážnom záujme.
Neváhajte si dohodnúť obhliadku u makléra RK BEMI čo najskôr .
EXKLUZÍVNE IBA U NÁS! Realitná kancelária RE/MAX ponúka na predaj nehnuteľnosť "Sídlo firmy" v meste Nové Zámky, katastrálne územie Nové Zámky na ulici Svornosti. Nehnuteľnosť sa nachádza v tichej lokalite v susedstve rodinných domov a je vhodná ako sídlo firmy, ako predajňa alebo na služby rôzneho druhu atď...
Cena 462 900€ + DPH
Na pozemku výmery 879 m2 sa nachádza budova, parkovisko a parkovo upravená záhrada.
Dvojpodlažná budova má 150 m2 zastavanej plochy a približne 270 m2 úžitkovej plochy
Budova je postavená z drevo sendvičových modulov, ma zastavanú plochu 150 m2, pozostáva z dvoch jednotiek s možnosťou úpravy. Budova bola nedávno dodatočne zateplená s novou fasádou a bola posilnená hydroizoláciou strechy.
Nehnuteľnosť je evidovaná ako “Administratívna budova“.
Najväčším benefitom tejto nehnuteľnosti je lokalita, reprezentatívny vzhľad budovy, možnosť parkovania. Ideálne spojiť dohromady podnikanie s bývaním, čo umožní plánovaná výstavba rodinných domov v bezprostrednej blízkosti.
V pešej dostupnosti 1 min sa nachádza autobusová zastávka MHD Nové Zámky pre číslo linky 4 a 6.
Siete: elektrina, voda, kanalizácia, internet
Možnosť kúpenia budovy s menším pozemkom výmery 597 m2 za cenu 411 340 € + DPH.
Všetky ďalšie informácie u makléra.
V prípade viacerých záujemcov bude nehnuteľnosť predaná najvýhodnejšej ponuke podľa preferencií majiteľa. Uvedená cena je vrátane provízie realitnej kancelárie RE/MAX, kompletného právneho servisu, autorizovaných zmlúv a poplatkov spojených s prevodom vlastníckych práv.