administratívna pracovníčka - strana 41
Počet nájdených inzerátov ADMINISTRATÍVNA PRACOVNÍČKA
: 979 - strana 41
Hľadáme:
Asistenta na rôznorodú výpomoc predovšetkým pri správe portfólia nájomných nehnuteľností, spracovanie drobných produktov na predaj (fotenie, meranie, úprava v PC), organizácia kancelárie, drobné nákupy, administratívna práca (vedenie evidencie, poštová agenda a pod.) a ďalšie činnosti podľa potreby.
V rámci tejto vstupnej pracovnej pozície je možný kariérny rast v oblastiach obchod, back office, projektový management.
Práca na plný úväzok, pracovná doba môže byť individuálne prispôsobená.
Práca je vhodná aj pre študentov VŠ alebo absolventov.
Preferujeme absolventov ktorí dosahovali mimoriadne výsledky počas štúdia.
Ponúkame:
Asistent bude mať k dispozícii firemný automobil, notebook, telefón a kanceláriu v centre mesta. Asistent bude kompletné zaškolený. Možnosť práce niektoré dni aj z domu. Stanete sa súčasťou rýchlo sa rozvíjajúceho a dynamického tímu.
Mzda
Na živnosť (faktúru) cca. 1100 - 1250 Eur / mesačne.
Na pracovnú zmluvu/dohodu cca. 900 - 1000 Eur / mesačne.
Preferujeme spoluprácou formou živnosti alebo pracovný pomer na dohodou. Je možné uzavrieť zmluvu o službách aj s s.r.o.
Požiadavky:
Vodičský preukaz a prax viesť osobný automobil
MS Office, POKROČILÝ (MS Word a Excel)
Miesto výkonu prác:
Banská Bystrica
Životopis a popis predošlých pracovných skúseností poslať na: alex.kreze@, predmet emailu: ASISTENT BB
Termín pohovoru: Marec/Apríl 2023
Termín možného nástupu: Júl/August 2023
O spoločnosti
Sme mladá dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť pôsobiaca v oblasti projektov nehnuteľností a investičných start-up projektov, s výnimočným zázemím v znalosti ekonómie, legislatívy a exekúcie projektov. Pri výbere uchádzačov o zamestnanie posudzujeme viaceré aspekty a preferujeme práce-chtivých a dlhodobo motivovaných spolupracovníkov, s prístupom k spoločnosti ako k vlastnej firme.
Ponúkame Vám na prenájom veľkorysý klimatizovaný kancelársky priestor o rozlohe 32,90 m2 na ulici Panónska cesta, v mestskej časti Petržalka, Bratislava V.
Záujemca NEPLATÍ PROVÍZIU RK, ani DEPOZIT.
CHARAKTERISTIKA
Na prenájom ponúkame priestor o rozlohe 32,90 m2 na prvom podlaží z celkových 5.
Priestor je plne klimatizovaný. Veľkou výhodou priestoru sú otváracie okná. Priestor je orientovaný do tichej Švabinského ulice.
Priestor je možné po dohode s prenajímateľom flexibilne prispôsobiť požiadavkám nájomcu na potreby podnikania.
Sociálne zariadenia sú spoločné na poschodí.
Budova je vybavená dvomi osobnými výťahmi a schodiskom.
Administratívna budova s nebytovými priestormi má výbornú polohu s dobrou dostupnosťou.
Priestory sú vybavené 24/7 vstupom a službami recepcie a sú zabezpečené HD kamerovým systémom. Veľkou výhodou tejto administratívnej budovy je vlastná výroba tepla a chladenie, čo optimalizuje energetické vstupy.
V budove je možné si prenajať školiace miestnosti alebo učebne.
Parkovanie je bezproblémové, buď voľné popri administratívnej budove alebo je možné využiť spoplatnené parkovanie 800 Eur/ mesiac, ktoré je pripojené na pult centrálnej ochrany.
Priamo v budove sa nachádza reštaurácia s kaviarňou.
LOKALITA
V blízkosti administratívnej budovy sa nachádzajú: budova Daňového úradu, Panon office, železničná stanica Petržalka. Budova je ľahko dostupná, vzdialenosť do centra ako aj na diaľnicu D1/ D2 je približne 5 minút jazdy autom a 3 minúty od obchodného centra Aupark alebo Digital Parku. Zastávka MHD je v blízkosti budovy. V blízkom okolí sa nachádza množstvo prevádzok, ktoré pokrývajú všetky druhy základnej občianskej vybavenosti. Najbližšia pošta sa nachádza v pešej vzdialenosti. V budove sa nachádza poisťovňa, reštuarácia s kaviarňou, e-shop a pod.
Cena prenájmu: 9 € / m2 / mesiac
Energie: 4 € / m2 / mesiac
K cene je potrebné pripočítať DPH.
Priestory sú voľné k prenájmu.
Radi Vám priestor predstavíme osobne po dohode obhliadky.
BC_BA04_RAHE_003480
Ponúkame Vám na predaj administratívnu budovu v centre Bratislavy s nebytovými priestormi, kancelárskymi priestormi a bytovými jednotkami , ktorá je takmer obsadená. Ide o prestížnu budovu s využitím nebytových priestorov, bytových priestorov a kancelárskych priestorov. Súčasťou objektu je aj parkovanie pre cca 20 automobilov.
Výnosová budova priamo v centre hlavného mesta.
Je tu centrum ústredných orgánov štátnej správy, samosprávy,
bankových inštitúcií, exkluzívnych obchodov, pohostinských a reštauračných zariadení.
Všetky informácie vrátane fotografií a ceny priamemu záujemcovi.
Bližšie informácie vám poskytnem na tel.čísle: alebo prostredníctvom e-mailu:kudry@
Hľadáme ľudí na prácu pre SSE v okrese Banská Bystrica /Brezno.
Náplň práce je:
Zapisovanie dodatkov k zmluvám pre zákazníkov SSE a kontrola údajov interných databáz SSE.
Osobné kontaktovanie klientov z internej databázy SSE a základná (jednoduchá) administratívna činnosť (vypisovanie podkladov)
Platové ohodnotenie 1000,-eur
Vyhovujúci kandidát musí mať tieto predpoklady:
Komunikatívnosť, príjemné profesionálne vystupovanie pred zákazníkom, samostatnosť, flexibilita, pozitívny prístup k práci.
ŽIVOTOPIS ZAŠLITE NA martin.havlik@
Ponúkame Vám na prenájom skladové/výrobné priestory v obci Vysoká nad Kysucou. K dispozícii sú 2 samostatné sklady plus administratívna časť. Výmera jedného skladu je 80 m2, administratívnu časť je taktiež možné prerobiť na skladový priestor.
Cena mesačného prenájmu uvedených priestorov bez energíi je 2,50 Eur bez DPH/ m2. Energie sa platia podľa reálnej spotreby.
Nájdete na stránke pod ID - 13537. Viac informácií a vašich otázok, vám radi poskytneme telefonicky. Call centrum tel.: 0910 86 11 86
Prijmeme na TPP vodiča - kuriéra do 3.5t pre spoločnosť DPD SK Dolný Hričov v oblasti Púchov okolie.
Pracovná doba: pondelok - piatok, víkendy a sviatky voľné, nástup o 06:00 hod. na depe - koniec: závisí od tvojej šikovnosti: zväčša medzi 14:00 - 16:00 hod.
Plat: od 1200eur netto a viac (podľa počtu rozvezených a zvezených stopov + tringelty.
Nástup možný: ihneď.
Práca je vykonávaná na zmluvu.
Z hľadiska hmotnosti zásielok, práca vhodná pre mužov, nie podmienkou.
Z hľadiska dochádzania práca vhodná pre uchádzačov z okolia: ZA, BY, PB...nie podmienkou.
Z hľadiska dynamickosti práce prijímame uchádzačov vo veku do 30r.
Jazdí sa na 2 - 4 ročných vozidlách - pridelené 1 vozidlo.
Prax v danej oblasti výhodou, nie podmienkou. Všetko potrebné ťa naučíme, zaškolíme.
Náplň práce:
- dodržiavanie ranných príchodov na depo
- ranný proces: triedenie, scanovanie a
následné uloženie si balíkových zásielok do
dodávky
- následný rozvoz a zvoz balíkových zásielok
v rámci trasy
- komunikácia so zákazníkmi
- práca s dotykovým scannerom, ktorého
súčasťou je možnosť volania, s hotovosťou/
dobierkami, platobným terminálom
- jednoduchá administratívna činnosť po
skončení rozvozu (10 min. práce)
- zodpovednosť za zverené vozidlo:
udržiavanie poriadku, kontrola zvereného
vozidla
- reprezentovať firmu DPD formou uniformy
Vyžadujeme:
- platný vodičský preukaz sk. B, min. 1 rok
prax vo vedení vozidla
- čistý register trestov
- platné psychotesty (pomoc s vybavením)
- poriadok vozidla - každý pondelok umyté
vozidlo
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- samostatnosť
- ochota spolupracovať
- flexibilnosť
- schopnosť orientácie, komunikácie so
zákazníkmi a prispôsobenia sa
Ponúkame:
- prácu v stabilnej spoločnosti
- prácu v mladom, dynamickom a vo veľmi
dobrom kolektíve, ktorý je ochotný si
navzájom pomôcť
- pridelené jedno vozidlo
- firemné oblečenie pod značkou DPD
- bonusy za každý odrobený mesiac v rámci
trasy
+ iné benefity
Stručný popis:
Firma zaoberajúca sa balíkovou divíziou o hmotnosti do 30kg, ako jedna z najsilnejších kuriérskych spoločností.
Práca kuriéra je niekedy o fyzickej aj psychickej záťaži, o zodpovednsoti (zverený majetok), niekedy i robiť nad rámec svojich povinností. Ak máš záujem každý deň spoznávať nových ľudí, vzdelávať sa v rámci doručovania, prijímať nové výzvy a napĺňať potreby zákazníkov i zamestnávateľa, si vítaný.
Pre viac info, prípadne o zaslanie životopisu nás kontaktujte na:
+ 236, muchy.ladislav@
+ 543
REALITY HOUSE Vám ponúka:
- investičná príležitosť - pozemok o rozlohe 40 000 m2
- výrobný - obchodný areál v okrajovej časti mesta Michalovce
- na LV ako zastavané plochy a nádvoria, v územnom pláne plocha
Priemyselnej výroby, skladov...
- v areáli sa nachádza aktuálne: dielne s montážnou jamou, zváračská dielňa,
skladové priestory o rozlohe 5000 m2, betonárka, kotolňa, vrátnica, administratívna
budova, mostová váha, nájazdová rampa na vykladanie kamiónov, kompletné oplotenie
areálu, asfaltové a panelové prístupové cesty,
- v areáli sú tiež 2 bytové jednotky o rozlohe 150 m2 , polyfunkčná budova, samostatná garáž,
k týmto nehnuteľnostiam je aktuálne samostatný vstup.
- ideálny prístup aj pre kamióny., v blízkej dobe je v okolí plánovaná výstavba diaľnice.
- 400 m od hlavného ťahu Michalovce - Košice, na Močarianskej ulici
- všetky inžinierske siete sú v areáli
Cenu poskytneme telefonicky na č. .
Všetky bližšie informácie Vám radi poskytneme telefonicky alebo osobne
na obhliadke priamo s majiteľmi areálu.
Kontakt:
Bc. Denisa Hanusičová
REALITY HOUSE
MICHALOVCE
Štefánikova 10
makler1@
Viac podobných ponúka nájdete na našej stránke
Dodatok k cene: cena dohodou, možnosť HÚ
Obytná plocha: 40000m²
Celková rozloha: 40000m²
Úžitková plocha: 40000m²
Vlastníctvo: osobné
El. napätie: 230/400V
Plyn: áno
Kanalizácia: áno
Inžinierske siete: áno
Postavené z: Zmiešané
Obchodný pracovník/Obchodný manažér
Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Administratívna práca
- Komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi
- Zodpovednosť za plnenie cieľov a finančných plánov
- Príprava a prezentácia navrhovaných riešení pre klienta
- Tvorba finančných analýz a auditov
- Práca s firemnou databázou
- Zodpovednosť za plnenie obchodnej stratégie
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zmluvne zapracovaný garantovaný kariérny rast
- Bezplatné a profesionálne zaškolenie do fungovania obchodného modelu
- Počas zaškolovacieho procesu pridelený osobný coach
- Motivačné odmeny a bonusy podľa dosiahnutých výsledkov
- Možnosť zúčastniť sa firemných dovoleniek a firemných akcii
- Práca v mladom a dynamickom kolektíve
- Flexibilný pracovný čas
- Možnosť práce home-office (inak miesto výkonu práce: BA, TT, NR, SA, NZ,KN,ZA, ZV)
- Pracovné prostredie orientované na osobnostný rozvoj a vybudovanie si úspešnej kariéry
Informácie o výberovom konaní
Výberové konania sa uskutočnia v 2. kolách. Uchádzač bude na 1. kole informovaný či bude vybraný do 2. kola.
Obe kolá pohovorov sa uskutočnia online.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Internet - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Podmienkou je bezúhonnosť
- Spôsobilosť na právne úkony
- Komunikačné schopnosti
- Príjemné vystupovanie
- Korektnosť a čestnosť
- Dochvíľnosť
- Cieľavedomosť
- Vytrvalosť
- Vodičský preukaz B.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Materská spoločnosť OVB Holding AG, vznikla v roku 1970 v nemeckom Kolíne. Odvtedy sa vypracovala na jednu z popredných spoločností v oblasti finančného sprostredkovania v Európe.
Slovenská centrála OVB pôsobí na Slovensku od roku 1993. Jej úsilie sa sústreďuje na elitné, dlhodobé, komplexné finančné sprostredkovanie so zameraním na klientov o čom svedčí aj množstvo spokojných klientov. Hlavnou našou náplňou je realizácia auditu a finančných analýz, tvorba elitných finančných plánov pre fyzické a právnické osoby.
Ponákame možnosť pracovať v dynamickej mladej skupine zameranej na dobré a priateľské vzťahy v teame. Snažíme sa, aby sa každému nášmu kolegovi podarilo zapadnúť do kolektívu a naplnil si svoje pracovné ambície. Veľký dôraz kladieme na prostredie kde sa má možnosť spolupracovník osobnostne posúvať
Typ: Obchodné priestory
Ulica: Sever
Obec: Košice-Sever
Ponúkame na prenájom kompaktný podnikateľský areál s rôznymi možnostiami využitia. Pozostáva z admistratívnej budovy a pozemku s vyhradeným parkovaním. Variabilita využitia je bohatá : sídlo firmy, predajňa so showroomom, autoškola, fitness cetrum, centrum voľného času podobne. Celková výmera pozemku je : 600 m2.
K dispozícii je :
Prízemná - administratívna budova, s výmerou : 257 m2, pozostávajúca zo šiestich kancelárii, show roomu, 2 x WC, vlastné kúrenie. Do budovy vedú dva samostatné vstupy. Pri budove je vyhradené parkovanie pre 11 vozidiel a ďalšie voľné plochy, s celkovou výmerou : 1126 m2.
Cena prenájmu : 2500 Eur/mesiac, bez médií ( cca 260 Eur/mes.) Cena prenájmu za voľné plochy bude stanovená dohodou.
Status: aktívne
Vlastníctvo: osobné
Stav: čiastočne prerobený
Celková plocha: 1726 m2
Úžitková plocha: 257 m2
Počet podlaží: 1
Počet izieb: 6
El. napätie: 230/400V
Parkovanie: vlastné vyhradené
Voda: verejný vodovod
Inžinierske siete: áno
Kanalizácia: áno
Vykurovanie: vlastné - plyn
Dobrý deň, hľadám si brigádu/prácu na pár hodín denne,najlepšie v poobedňajších hodinách popri rodičovskej dovolenke. V poslednom zamestnaní som pracovala ako expedientka,čiže najlepšie nejaká administratívna práca. Mám však skúsenosti s opatrovaním detičiek, nesmrdí mi ani manuálna práca. Najlepšie v Malackách. Za ponuky vopred ďakujem. Prosím o kontaktovanie emailom: diaana.balazova@
Realitná kancelária RE/MAX ponúka na prenájom komerčný priestor s úžitkovou plochou 250m2 nachádzajúci sa na ulici Na Štepnici 1 v administratívnej budove, v zadnej časti areálu predajne ORIN Slovakia.
Priestor je využiteľný na kanceláriu, predajňu alebo aj ako galériu pre jeho špecifické dispozičné riešenie.
DISPOZÍCIA:
Dvojpodlažný priestor pozostáva zo vstupnej priestrannej haly s „recepciou“ s rozlohou až 92m2. Na prízemí sa nachádza presklená miestnosť, sociálne zariadenie a sklad. Poschodie disponuje 3 predelenými kancelárskymi miestnosťami, kuchynkou, menším skladom s WC a 1 uzatvorenou miestnosťou.
Vykurovanie je zabezpečené centrálne kotlom na tuhé palivo. V letnom období opačne spríjemní horúce dni klimatizačná jednotka umiestnená v uzatvorenej kancelárskej miestnosti na poschodí.
K priestoru patrí 6 parkovacích miest pri budove.
Priestor sa prenajíma aj so zariadením.
LOKALITA:
Administratívna budova má vynikajúcu dopravnú dostupnosť v blízkom napojení sa na hlavnú cestu (E58) BA-KE.
CENA:
1.375€ + DPH. V cene nie sú zahrnuté energie a služby.
Pri podpise zmluvy sa platí depozit vo výške 1 – mesačného nájomného a nájomné za 1. mesiac vopred.
Ponúkame na prenájom kancelárske priestory v meste Nováky v susedstve chemických závodov. Objekt slúžil ako firemne sídlo firmy. Administratívna budova - prízemie a suterén slúžia ako šatne, wc, priestory pre upratovačku, na poschodí je osem zariadených kancelárií, plne vybavená kuchyňa, priestranná vstupná hala s recepciou, dve wc a sprcha. Vykurovanie je zabezpečené peletovou pecou, kamerový systém. Za budovou je zastrešené parkovisko. Ľahká dostupnosť, stav priestorov výborný, priestory sa prenajímajú zariadené. Energetická trieda G. Bližšie informácie Vám radi poskytneme na telefónnom čísle alebo na ID ponuky: PD-61490
U NÁS MÁTE ISTOTU: --------------------------------------------------------
- pre vašu bezpečnosť sme členom ZDRUŽENIA REALITNÝCH KANCELÁRIÍ SLOVENSKA - ZRKS
- prvotriedny servis a služby po celom Slovensku, dôvera TISÍCOK PREDÁVAJÚCICH
- nestrannosť pri prevode Vašej nehnuteľnosti
- poradíme Vám ako najlepšie predať/kúpiť nehnuteľnosť
- profesionálne obhliadky s pravidelne preškoľovanými profesionálnymi maklérmi
- vo vybraných lokalitách pri exkluzívnych zmluvách robíme aj videoobhliadky a pôdorys nehnuteľnosti
- inzerujeme na viac ako 200 portáloch
- zmluvy garantované právnikom, dohľad nad prevodom nehnuteľnosti podľa zákona
- bezplatné hypotekárne služby našich partnerov na mieru a s najlepšími podmienkami
- na našom webe nájdete už viac ako 3000 referencií našich spokojných klientov
- naše služby neustále zdokonaľujeme / zaujíma nás Váš názor
-----------------------------------------------------------------------------
Nehnuteľnosť predávate jeden/dvakrát za život, nechajte to na profesionálov v realitách, ktorým DÔVERUJÚ TISÍCE PREDÁVAJÚCICH PO CELOM SLOVENSKU - u nás nájdete 2000 aktuálnych ponúk.
EXKLUZÍVNE Hľadáte komerčný objekt, alebo objekt pre potravinárske účely či iný druh výroby ? Je pre Vás dôležitá dostupnosť diaľnice, dostatočná úžitková plocha, praktická dispozícia, či možnosť jej zmeny?
3D obhliadka:
Video:
ARCHEUS reality Nitra Vám exkluzívne ponúka na PREDAJ výrobný objekt – plne funkčný mlyn Malé Ripňany s ideálnou strategickou polohou vzdialený od diaľnice D1/ Piešťany-22km, Hlohovec 19 km a Nitra 23 km/. Vzdialenosť na hraničné prechody s Maďarskom a Rakúskom je 1 hodina.
POPIS:
Hlavný objekt - kukuričný 7 chodový automatický mlyn
Jedná sa o 2 podlažný objekt. Prízemie + 2 podlažia 9x 14 m (3x126 m2). Mlyn je nastavený na spracovanie kukurice, pričom je možné mlieť zvlášť aj iné produkty. Mlecí výkon kukuričného mlyna je 30 ton/24 hod a mlecí výkon iných produktov je 12 ton/24 hod. Mlyn vykonáva čistenie, odkamienkovanie, nakrápanie, šrotovanie, triedenie – odklíčkovanie, mletie – valcové stolice, triedenie – reformy. Skladovanie, balenie a expedícia.
Zariadenie: Zariadenie mlyna, valcové stolice, váhy, lúpačka, triediace stoly, zásobníky, rovinný vysievač, strojovňa.
Možnosti spracovania surovín ako sú: kukurica, špalda, ovsené vločky, sójové vločky, strukoviny- hrach, šošovica, fazuľa, cícer
Iné: amarant, proso, paprika, kakaové bôby
Iné využitie: skladovanie, balenie, chrumkáreň, cestovináreň, výroba cereálnych produktov a bio produktov.
Medzi hlavných zákazníkov patrili spoločnosti zaoberajúce sa zdravou výživou, výrobou extrudovaných výrobkov (kukuričných cereálií, chrumiek) a výrobcovia krmív pre zvieratá.
Administratívna budova /40 m2 - sociálne zariadenie (WC, sprcha), kuchynka, kancelária
Mostová váha
OSTATNÉ:
- bezproblémový prístup pre kamióny
- perfektná poloha pri vstupe na diaľnicu
- dostatok parkovacích miest
- kúpa možná len v celku
V cene je kompletné právne poradenstvo a vybavenie HÚ s poistením nehnuteľnosti na jeden rok zdarma
Ak Vás táto ponuka zaujala, kontaktujte ma prosím na tel. č. , alebo mailom skultetyova@
Hľadáme:
Asistenta na výpomoc pri správe portfólia nájomných nehnuteľností, náplň práce je rôznorodá predovšetkým v oblastiach:
- pomocné evidenčné a účtovnícke práce
- interné účtovníctvo (zápis položiek v MS Excel)
- vypracúvanie formulárových dokumentov
- administratívna práca (vedenie evidencie, poštová agenda a pod.)
- ďalšie činnosti podľa potreby.
V rámci tejto vstupnej pracovnej pozície je možný kariérny rast v oblastiach účtovníctva, back office, projektového managementu alebo obchodu.
Pracovná doba:
Hlavný pracovný pomer, plný úväzok
Pracovná doba môže byť individuálne prispôsobená
Práca je vhodná aj pre študentov VŠ alebo absolventov.
Ponúkame:
Základné zaškolenie. Asistent bude mať k dispozícii firemný automobil, notebook, telefón a kanceláriu v centre mesta
Dlhodobý, stabilný pracovný pomer, pravidelnú mzdu na čas
Práca rýchlo rastúcej spoločnosti
Mzda
Na živnosť (faktúru) cca. 1100 - 1250 Eur / mesačne.
Na pracovnú zmluvu/dohodu cca. 900 - 1000 Eur / mesačne.
Preferujeme spoluprácou formou živnosti alebo pracovný pomer na dohodou. Je možné uzavrieť zmluvu o službách aj s s.r.o.
Požiadavky:
Vodičský preukaz a prax viesť osobný automobil
MS Office, stredne pokročilý (MS Word a Excel)
Miesto výkonu prác:
Banská Bystrica, Zvolen
Životopis a popis predošlých pracovných skúseností poslať na: alex.kreze@, predmet emailu: UČTOVNÝ ASISTENT BB
Ponúkame na prenájom kancelárie rôznych veľkostí na Ulici Svornosti 41 v Bratislave.
Výborná poloha budovy poskytuje rýchle dopravné napojenie v rámci Bratislavy.
Administratívna budova ponúka svojim nájomníkom dostatočné množstvo parkovacích státí.
Neobmedzený prístup do budovy 24/7.
Vybavenie budovy a kancelárií: klimatizácia, štruktúrovaná kabeláž
Aktuálne voľné kancelárie:
Kancelária – 34m2
Cena: 7 €/m2/mesiac + 2€/m2/mes - energie
Klienti u nás neplatia žiadnu províziu realitnej kancelárií.
Pre obhliadku nás neváhajte kontaktovať.
Kontakt:
Juraj Šuráni
juraj@
EXKLUZÍVNE – SAVONA realitná kancelária – ponúkame NA PRENÁJOM – PRIESTORY v POPRADE ul. PARTIZÁNSKA sídlisko ZÁPAD – v blízkosti frekventovanej hlavnej cesty.
✔️Novým nájomcom ponúka miesto pre podnikanie na viditeľnom a veľmi dobre prístupnom mieste s výhľadom na Tatry
✔️ priestory č. 202 o výmere 17,18 m2 sa nachádzajú na 2. podlaží Administratívnej budovy ulica PARTIZÁNSKA
✔️ priestory sú vybavené VIDEO VRÁTNIKOM a umývadlom
✔️ k priestorom je vyhradené PARKOVACIE STÁTIE / k prevádzke
✔️ toalety (dámské, pánske) na chodbe na danom podlaží
✔️ VÝHODY:
- frekventovaná lokalita s dobrou dostupnosťou na dobrej adrese
- administratívna budova pozostáva aj z iných prevádzok
- priestor je pripravený k okamžitému nasťahovaniu
✔️ VYUŽITIE:
- priestor je využiteľný pre akúkoľvek činnosť
- vhodný ako kancelárske priestory, prípadne pre služby, alebo obchodné priestory a iné
✔️ CENA za mesiac spolu – 170,08 EUR:
- výška nájomného - za mesiac 144,31 EUR vrátane DPH
- výška energií – za mesiac 25,77 EUR
- výška nájomného a energií sa faktúruje každé 3 mesiace
- 1 mesačný depozit vo výške nájomného a energií
✔️ © Text a fotografie sú autorským dielom a majetkom realitnej kancelárie SAVONA REALITY s.r.o
✔️ Viac info a obhliadky na tel.č. - MARCO ROSSI
EXKLUZÍVNE – SAVONA realitná kancelária – ponúkame NA PRENÁJOM – PRIESTORY v POPRADE ul. PARTIZÁNSKA sídlisko ZÁPAD – v blízkosti frekventovanej hlavnej cesty.
✔️Novým nájomcom ponúka miesto pre podnikanie na viditeľnom a veľmi dobre prístupnom mieste
✔️ PRIESTORY o výmere 56,32 m2 sa nachádzajú na 2. podlaží Administratívnej budovy ulica PARTIZÁNSKA
✔️ priestory sú vybavené VIDEO VRÁTNIKOM a umývadlom
✔️ k priestorom je vyhradené PARKOVACIE STÁTIE / k prevádzke
✔️ toalety (dámské, pánske) na chodbe na danom podlaží
✔️ VÝHODY:
- frekventovaná lokalita s dobrou dostupnosťou na dobrej adrese
- administratívna budova pozostáva aj z iných prevádzok
- priestor je pripravený k okamžitému nasťahovaniu
✔️ VYUŽITIE:
- priestor je využiteľný pre akúkoľvek činnosť
- vhodný ako kancelárske priestory, prípadne pre služby, alebo obchodné priestory a iné
✔️ CENA za mesiac spolu – 558 EUR:
- výška nájomného - za mesiac 473,50 EUR vrátane DPH
- výška energií – za mesiac 84,50 EUR
- výška nájomného a energií sa faktúruje každé 3 mesiace
- 1 mesačný depozit vo výške nájomného a energií
✔️ © Text a fotografie sú autorským dielom a majetkom realitnej kancelárie SAVONA REALITY s.r.o
✔️ Viac info a obhliadky na tel.č. - MARCO ROSSI
Ponúkame na prenájom moderné a reprezentatívne kancelárie rôznych veľkostí na Ulici Svornosti 41 v Bratislave.
Výborná poloha budovy poskytuje rýchle dopravné napojenie v rámci Bratislavy.
Administratívna budova ponúka svojim nájomníkom dostatočné množstvo parkovacích státí.
Neobmedzený prístup do budovy 24/7.
Vybavenie budovy a kancelárií: klimatizácia, štruktúrovaná kabeláž, bezpečnostný systém, kuchynka na každom poschodí ako aj toalety.
Aktuálne voľné kancelárie:
2.P - Kancelária - 25 m2
Cena: 7 €/m2/mesiac + 2€/m2/mes - energie
Klienti u nás neplatia žiadnu províziu realitnej kancelárií.
Pre obhliadku nás neváhajte kontaktovať.
Kontakt:
Juraj Šuráni
juraj@
Hľadáme nemecky hovoriaceho mechanika na projekt do Nemecka. Jedná sa o dlhodobý celoročný projekt
Montáže a demontáže strojov a zariadení
Je možnosť pracovať na turnusy 3+1 alebo 4+1 (všetko na dohode)
HRADÍME:
- Ubytovanie
- Cestu
- Poskytujeme služobné auto
- Poskytujeme pracovné náradie
PLATOBNÉ OHODNOTENIE:
60 hodín týždenne
Cena dohodou podľa skúseností
POSKYTUJEME:
- Pravidelné úhrady faktúr + zálohy podľa dohody
- Administratívna podpora
- Stabilná práca počas roka v zahraničí a na Slovensku
- Možnosť dlhodobej spolupráce
- Možnosť kariérneho rastu
- Vítané sú aj celé partie
- Pracovná doba: PO - SO 10 - 12hod denne (môže sa líšiť)
- Prosím pre viac info volať na
elektrikár, elektrikári, mechanik, montér, montéri, pneumatikári, pneumatikár
Hľadáme do nášho tímu šikovných a ambicióznych ľudí, ktorý chcú skúsiť niečo nové a perspektívne vo svojej profesionálnej kariére.
Ponúkame Vám šancu bez investicií vložených do novej kariéry/podnikania získať možnosť nadštandartného ohodnotenia a príjmu vo forme provízií.
NEVÁHAJ A BUĎ PÁNOM SVOJHO ,,ČASU”
Stačí málo a môžeš zmeniť svoju budúcnosť !
Práca je vhodná aj ako vedľajší pracovný pomer
Náplňou práce realitného makléra je :
- vyhľadávanie nehnuteľnosti na predaj a prenájom, predaj pozemkov , realizácia výstavba menšich developérskych projektov
- obhliadky nehnuteľností , stretnutia s klientmi a zisťovanie ich potrieb
- administratívna práca v kancelárií alebo z domu HOME OFFICE.
Naša firma Vám zabezpečí:
- firemné vizitky
- inzerciu na všetkých dostupných portáloch Nehnuteľnosti,TOPREALITY a pod…
zabezpečujeme právny servis a poradenstvo
bezplatné zaškolenie a aktívna pomoc v skúšobnej dobe a rozbehu Vašej novej kariéry realitného makléra.
POŽADUJEME:
- serióznosť a lojalitu voči klientom a príjemné vystupovanie .
- komunikatívnosť, flexibilita, dochvíľnosť, a presnosť
vodičský preukaz ,,B” (vlastné vozidlo) / na začiatku nie je podmienkou !
stredoškolské vzdelanie s maturitou a prípadne vyššie vzdelanie.
Znalosť práce s PC a programy Microsoft Word - Základy, Microsoft Excel - Základy
V prípade záujmu pošlite Váš životopis:
jan.gajdos@