administratívna pracovníčka - strana 44
Počet nájdených inzerátov ADMINISTRATÍVNA PRACOVNÍČKA
: 979 - strana 44
Ponúkame na prenájom priemyselnú halu s mostovým žeriavom v Trenčíne. K hale patrí administratívna budova so zázemím pre robotníkov. Celková výmera priestorov je 722 m2. Hala má rozmery 40m x 11,2m, jej súčasťou je dvojpodlažný sklad materiálu (5,3m x 11,2m). Administratívnu a sociálnu časť tvorí dvojpodlažná budova (2 podlažia, 2 x 105 m2). Na prízemí AB budovy sa nachádzajú kancelárie, 2xWC (v administratívnej časti), kuchynka, a WC pre robotníkov. Na poschodí je zázemie pre robotníkov, ktoré tvorí umyváreň so sprchami, WC, jedáleň s kuchynskou linkou, veľká šatňa so skriňami a ešte jedna miestnosť (kancelária, archív).
Hala je vhodná aj ako sklad, resp. na výrobu. V hale sa nachádza funkčný mostový žeriav. Objekt je prízemný s dvoma sekčnými bránami samostatným vstupom do administratívnej časti. Výška stropu je 5 m. Hala je zateplená, vykurovaná, podlahy v hale betónové, priemyselné, bezprašné.
Elektrika, kúrenie vlastné, samostatne merané. Elektrika 230, 380 V. Dostatočná rezervovaná kapacita.
Objekt je kompletne vyčistený, pripravený pre nového nájomcu.
Parkovacie miesta k dispozícii pri budove - veľká spevnená betónová plocha. Areál so strategickou polohou s dobrým napojením na nový most a výjazd na diaľnicu D1 Bratislava – Žilina. Výhodou je bezproblémový prístup aj nákladnou kamiónovou dopravou, možnosť parkovania kamiónov, dostatočne veľký manipulačný priestor. Areál je oplotený, strážený, zabezpečený.
Záujemca neplatí žiadnu províziu pre RK!
Celková mesačná výška nájmu je 3250 €/mes. bez DPH plus poplatky za energie.
Ďalšie informácie Vám poskytneme v našej realitnej kancelárii na tel. čísle 0948 863 777 v pracovné dni od 9-18. hod.
Realitná kancelária RE/MAX ponúka na predaj priemyselný areál v meste Gbely okres Skalica.
Na pozemku o rozlohe 103 826 m2 sa nachádza administratívna budova, garážové priestory, skladové haly, dve veľké výrobne haly, vlastná benzínová pumpa, vrátnica a veľa spevnených plôch.
Výrobná hala /S/ má podlahovú plochu 1 197 m2 a výšku 11,5m.
Výrobná hala /T/ má podlahovú plochu 806 m2 a výšku 11,5m.
Do každej haly sú privedené všetky inžinierske siete a súčasťou každej haly je mostový žeriav o hmotnosti 12,5 t.
IS: mestská voda, plyn, elektrina hlavná trafostanica má výkon 200/0,4, 400 kVA.
Areál je oplotený, 24-hodin strážený a vedie k nemu asfaltová udržiavaná cesta, je od mesta Gbely vzdialený 1,2 km a 15 km od diaľnice D2.
Veľkou výhodou je železničná trať v blízkosti s možnosťou vybudovania vlakovej vlečky.
V súčasnosti sa časť areálu prenajíma.
Služby realitnej kancelárie:
-BEZPLATNÉ hypotekárne služby našich partnerov na mieru a s najlepšími podmienkami
-zmluvy garantované notárom - formou notárskej zápisnice a notárskej úschovy
- prehlásenie všetkých energií
- zapožičanie auta na sťahovanie
Pre dohodnutie obhliadky, resp. dodatočných informácií nás neváhajte kontaktovať.
SILVIA TOMČOVÁ z realitnej kancelárie CASSOVIA REALITAS Vám ponúka na prenájom skladové priestory v suteréne administratívnej budovy BC Tomášiková 35, administratívna budova sa nachádza na rohu ulice Tomášikova a Národná trieda.
V administratívnej budove sú k dispozícii aj kancelárske priestory rôznych veľkostí od 19,6 m2 až po možnosť prenajať si celé poschodie o veľkosti 306 m2. Ponúkame maximálnu flexibilitu pre Vaše podnikanie. Vyskladajte si priestory podľa Vašich predstáv o veľkosti akú potrebujete.
Budova má šesť poschodí, čo poskytuje dostatok priestoru pre Váš biznis. Má vlastného správcu, výťah, uzavreté kancelárie s vlastnými meračmi tepla a elektriny, spoločné kuchynky a sociálne zariadenia.
Jednou zo základných priorít pri prenájme administratívnych priestorov je parkovanie nájomcov či ich hostí. Preto ponúkame možnosť prenajať si parkovacie miesta pre maximálny komfort. Budova sa však nachádza mimo platenej zóny za parkovanie, takže klienti môžu v okolí parkovať bezplatne.
Poloha objektu Vám a Vašim zamestnancom poskytne plný komfort z pohľadu dopravy, nákupov či služieb. Lokalita poskytuje výborné napojenie na mestské aj diaľničné dopravné uzly a skvelú dostupnosť s MHD. Hneď vedľa vchodu je zastávka MHD autobusov, čo robí toto miesto veľmi frekventovaným.
V blízkosti je OD Beta s potravinami, reštaurácie, Family Gym Oáza, banka.
Štandard priestorov:
- prístup do budovy 24/7
- otvárateľné okná
- výťah
- štruktúrovaná kabeláž
- kuchynky
- sociálne zariadenia
- bezplatné parkovanie
Uvedené priestory o rozlohe cca 34,5 m2 sú za cenu 241,50 € bez DPH vrátane energií a všetkých poplatkov.
Priestory sa prenajímajú BEZ ZARIADENIA.
Pracovať v administratívnej budove Tomášikova znamená pracovať v bezprostrednej blízkosti centra Košíc a využívať komfort, ktorý poskytuje funkčné prevedenie celej budovy.
Ak vás táto ponuka zaujala, tak ma neváhajte kontaktovať: Silvia Tomčová - Certifikovaný realitný maklér NARKS.
Dodatok k cene: , +DPH
Obytná plocha: 34.5m²
Celková rozloha: 34.5m²
Úžitková plocha: 34.5m²
Vlastníctvo: firemné
Odvoz odpadu: áno
Voda: nie
El. napätie: 230V
Plyn: nie
Kanalizácia: nie
Garáž: nie
Parkovanie: verejné
Inžinierske siete: áno
Postavené z: iné
Zariadenie: nezariadený
Zateplený objekt: nie
Prístupová cesta: asfaltová cesta
Typ: Sklady a haly
Ulica: Dopravná
Mestská časť: Juh
Obec: Topoľčany
Realitná kancelária KNB Real Estate Agency ponúka na predaj areál na ulici Dopravná v meste Topoľčany o celkovej pôdorysnej ploche 4.080 m².
Areál je tvorený:
3 podlažnou administratívnou budovou o celkovej úžitkovej ploche 478,80 m², ktorá je cez prízemie priamo prepojená na 2 skladové priestory.
2 samostatnými vykúrovanými priestormi, ktoré slúžili ako dielne o celkovej úžitkovej ploche 133,40 m².
3 samostatnými nevykúrovanými priestormi, ktoré slúžili ako sklady o celkovej úžitkovej ploche 168,80 m².
Súčasťou areálu je 6 samostatne stojacích betónových garáži o celkovej úžitkovej ploche 107 m².
Areál disponuje veľko-kapacitnými betónovými parkovacími a manipulačnými plochami o celkovej ploche 2.000 m².
Administrátívna budova:
1.NP / prízemie - 159 m²: 2x kancelária, vestibul, vrátnica, toalety, sprcha, šatňa, archív, miestnosť pre upratovačku.
2.NP - 157,30 m²: 6x kancelária, kuchynka, toalety
3.NP - 162,50 m²: 2x veľká zasadačka, kuchynka, toalety
Priestory administratívnej budovy sú vykúrované prostredníctvo nástenných radiatorov a chladené cez nástenné klimatizačné jednotky.
Murivo objektu je z pálených tehál, zateplených izolačným materálom nobasil o hrúbke 10cm.
Súčasťou každého priestoru kancelárie je prípojka internetu.
Objekt má energetický certifikát
Na vonkajšom plášty objetku je inštalovaný kamerový systém.
Vykúrovanie je zabezpečené prostredníctvom centrálneho plynového kotla, pričom je zrealizovaná predpríprava na tepelné čerpadlá.
Vykúrované 2 dielne:
Prízemie administratívnej časti je priamo prepojené na 2 vykúrované dielne, pričom v jednej z nich je aj montážna jama
Úžitková plocha dielne č.1 je 68,40 m² a vstup je cez elektrickú bránu
Úžitková plocha dielne č.2 je 65,00 m² a vstup je cez elektrickú bránu
Šírka vstupnej brány do oboch dielni je 4m a výška je 3,8 m
Vnútorná výška dielne po vodiace kolajnice brány je 4,1m a ostatná výška v dielni je od 4,6 po 4,8m
Nevykúrované 3 sklady:
Do skladov je možnosť dotiahnutia vykúrovania
Úžitková plocha skladu č.1 je 54,20 m² a vstup je cez dvojkrídlové dvere
Úžitková plocha skladu č.2 je 57,60 m² a vstup je cez dvojkrídlové dvere
Úžitková plocha skladu č.3 je 57,00 m² a vstup je cez dvojkrídlové dvere
Šírka vstupného otovru dverí je 3m a výška je 3,5 m
Vnútorná výška skladov je od 3,4 po 3,6 m
Betónové a nespevnené plochy:
Betónová plocha má rozlohu 2000 m² a jej povrch je po 10 rokov užívania vo veľmi dobrom stave.
Súčasťou betónových plôch sú podpovrchové lapače ropných látok - lapoly
Na ploche je inštalovaná nádrž na 4000 litrov nafty.
Ostatné nes
Targetreal s.r.o. vám vo výhradnom zastúpení klienta ponúka na prenájom administratívne priestory v centre mesta aj s možnosťou prenajatia garážového státia. Administratívna budova sa nachádza v pešej vzdialenosti od Nemocnice sv. Michala, Medickej záhrady, či Mlynských Nív a možnosť prenájmu predstavuje 5 poschodí v jednej budove a 1 poschodie vo vedľajšej budove.
Priestory sú vhodné ako sídlo spoločnosti, ale vhodné sú aj na prenájom samostatných malých kancelárií. Administratívne priestory sa prenajímajú so sociálnym zariadením a so spoločnou kuchynkou na chodbe.
Pôdorysy dvoch podlaží môžete vidieť na plánoch priestorov, a dodatočnú dokumentáciu plánov a fotografií Vám radi zašleme po prejavení záujme na e-mail.
Päť poschodí v jednej z budov má možnosť rekonštrukcie so súhlasom vedenia nemocnice (prenajímateľa).
K priestorom je možné prenajímať parkovacie boxy v podzemnej garáži priamo v budove, ale počet parkovacích miest na prenájom, je na osobnej dohode, keďže kapacity sú obmedzené (cca 5 - 10 parkovacích miest podľa veľkosti prenajatej plochy).
Cena 150 € za státie na mesiac.
Cena:
11 €/m2 (Lazaretská 8)
13 €/m2 (Lazaretská 12)
Cena za služby a energie je cca do 3,8 € za m2/mesiac
Samozrejmosťou je výťah, klimatizácia a 24 hodinová SBS služba aj počas víkendov.
V tesnej blízkosti je niekoľko reštaurácií, kaviarní ako aj MHD zastávky (trolejbus, električka) a v pešej dostupnosti autobusová stanica Mlynské Nivy.
Kancelárske priestory o celkovej výmere: 2293m2.
Rozdelenie priestorov voľných k prenájmu:
Lazaretská 1/2 . možnosť zmeny dispozície po odsúhlasení prenajímateľom
1. poschodie:
A2 - kancelárie + kuchynka 305,93 m2
- sociálne zariadenia a chodby 39,56 m2
2. poschodie: možnosť prenajať len B2
B2 - nebytové priestory 364,55 m2
4. poschodie - možnosť prenajať len celé D1
D1 - kancelárske + vedľajšie priestory 494,94 m2
- terasa + balkón 110,07 m2
5. poschodie - možnosť prenajať celé E1
E1 - kancelárske priestory + vedľajšie priestory 449,7 m2
- terasa + balkón 47,27 m2
Lazaretská 2/2:
3 poschodie: 481,69 m2
Priestory Vám radi predstavíme aj na osobnej prehliadke.
Ponúkame na predaj budovu, ktorá ponúka zázemie pre väčšiu spoločnosť, prípadne aj viacero menších firiem. Je čiastočne podpivničená a dispozične rozdelená na dve podlažia, ktoré môžu byť v prípade potreby osamostatnené s jedným centrálnym vchodom, sociálne zariadenia sú na oboch podlažiach. Konštrukcia budovy umožňuje variabilne riešiť vnútorný priestor podľa potreby, je možné priečky vybrať, prípadne doplniť a priestor rozdeliť na viacero menších kancelárií. 310m2 zastavanej plochy ponúka cca 520m2 využiteľnej plochy, ktorá je vhodná aj pre menšiu výrobu prepojenú s kancelárskymi priestormi a skladom, napríklad internetový obchod, stolárska dielňa, showroom rôzneho druhu prepojený s výrobou a mnoho iných možností využitia. Budova je zateplena, má osadené plastové okná a plastové dvere, je napojená na elektrinu, plyn a kanalizáciu. Vnútorné priestory sú v pôvodnom zachovalom stave, nie sú nutné žiadne rozsiahle investície. Atiková strecha prešla pred niekoľkými rokmi prelepením. Cena 249 000 € plus DPH.
klik na video :
Typ: Obchodné objekty
Ulica: Budovateľská
Obec: Vranov nad Topľou
Exkluzívne Vám ponúkame na predaj polyfunkčný objekt vo Vranove nad Topľou
skvelá investícia s možnosťou okamžitého a pravidelného zisku vďaka možnosti prenajímania priestorov a bytov
objekt pozostáva z:
- dvojpodlažnej budovy
- samostatnej nehnuteľnosti, ktorá slúži ako samostatná bytová jednotka
- veľkého plechového hangáru
každá časť administratívnej budovy má vlastný kotol
jeden z bytov so samostatným vstupom od chodníka
všetky priestory sú kompletne zrekonštruované
budovy sú zateplené, s novou fasádou
Dispozičné riešenie:
Hlavná administratívna budova
PRÍZEMIE:
- 3 - izbový byt so samostatným vchodom od chodníka - vhodný na krátkodobé ubytovanie (9 osôb)
- hala, slúžiaca aj ako recepcia
- 4x miestnosť (kancelárie)
- pivnička
- 2x toaleta
- technická miestnosť pre upratovací servis
1. POSCHODIE:
- 8x miestnosť
- školiaca miestnosť
- zimná záhrada
- archív
- kuchynka
- 2 x 2 WC
- sprcha
2. POSCHODIE:
- 3 - izbový byt - nezariadený, s kuchynskou linkou
- 2 - izbový byt - nezariadený, s kuchynskou linkou
- 1 - izbový byt - kompletne zariadený
- izba s kúpeľňou vhodná na krátkodobé ubytovanie
Samostatne stojaca časť:
- 2 - izbový byt - kompletne zariadený (na krátkodobé ubytovanie pre cca 5 osôb)
- 6x garáž (3x otvorená a 3x uzavretá)
Plechový hangár:
- vhodný ako skladové priestory aj pre veľkorozmerný náklad
- dĺžka 48 m, šírka 15 m
Exteriér:
pozostáva z trávnatej plochy a ostatných plôch vhodných napr. na parkovanie mimo garáží
celý areál oplotený a monitorovaný kamerovým systémom
vstupná brána na moderné diaľkové ovládanie (možné ovládať aj mobilným telefónom)
v areáli až 6 garáží
vlastná studňa
Ak hľadáte investične zaujímavú nehnuteľnosť s veľmi dobrou návratnosťou a pravidelným ziskom, tento polyfunkčný objekt je pre Vás to pravé! Ponúka širokú škálu využitia od predaja, cez krátkodobé, či dlhodobé prenájmy priestorov a bytov pre jednotlivcov aj firmy. Vďaka svojmu členeniu môže naraz slúžiť dokonca viacerým firmám s rôznym využitím. Nepremeškajte jedinečnú ponuku investovať do tejto skvelej nehnuteľnosti a znásobte svoje finančné zázemie!
Nemáte čas riešiť hypotekárny úver? V našej realitnej kancelárii Vám poradíme a poskytneme najvýhodnejšie riešenie!
AREA reality, s.r.o.
Kpt. Nálepku 20 /budova DOBREXU/ pri Poštovej banke
Status: aktívne
Vlastníctvo: osobné
Stav: úplne prerobený
Celková plocha: 6419 m2
Úžitková plocha: 1 m2
Výťah: nie
Garáž: áno
Inžinierske siete: áno
Terasa: áno
Hľadáme elektrikárov na živnosť na projekty do nemecka, jedná sa o ťahanie káblov / odpájanie strojov atd..
HRADÍME:
- Ubytovanie
- Cestu
- Poskytujeme služobné auto
- Poskytujeme pracovné náradie
PLATOBNÉ OHODNOTENIE:
60+ hodín týždenne
Cena dohodou podľa skúseností
POSKYTUJEME:
- Pravidelné úhrady faktúr + zálohy podľa dohody
- Administratívna podpora
- Stabilná práca počas roka v zahraničí a na Slovensku
- Možnosť dlhodobej spolupráce
- Možnosť kariérneho rastu
- Vítané sú aj celé partie
- Pracovná doba: PO - SO 10 - 12hod denne (môže sa líšiť)
- Prosím pre viac info volať na
elektrikár, elektrikári, mechanik, montér, montéri, pneumatikári, pneumatikár
Hľadáme mechanikov na živnosť na projekty do nemecka, jedná sa o demontáže strojov / fabrík
HRADÍME:
- Ubytovanie
- Cestu
- Poskytujeme služobné auto
- Poskytujeme pracovné náradie
PLATOBNÉ OHODNOTENIE:
60+ hodín týždenne
Cena dohodou podľa skúseností
POSKYTUJEME:
- Pravidelné úhrady faktúr + zálohy podľa dohody
- Administratívna podpora
- Stabilná práca počas roka v zahraničí a na Slovensku
- Možnosť dlhodobej spolupráce
- Možnosť kariérneho rastu
- Vítané sú aj celé partie
- Pracovná doba: PO - SO 10 - 12hod denne (môže sa líšiť)
- Prosím pre viac info volať na
elektrikár, elektrikári, mechanik, montér, montéri, pneumatikári, pneumatikár
Realitná kancelária WINNERS reality Slovakia, ponúka na prenájom kancelárske priestory s celkovou úžitkovou plochou cca 410 m2, na Bystrickej ceste v Ružomberku – hlavný ťah na Banskú bystricu, s možnosťou parkovania až pre 15 áut.
K dispozícii je celkovo 12 kancelárií s výmerou od 13 m2 – 29 m2, umiestnených na 1. poschodí administratívnej budovy. Ku kanceláriám je aj klimatizovaná konferenčná miestnosť cca 65 m2, s krbom a priestrannou terasou, 3x dámske a pánske sociálne zariadenia, sprcha a dve kuchynky.
Administratívna budova je tepelne zaizolovaná, okná plastové, priestory sú zabezpečené poplachovým a kamerovým systémom.
Kúrenie je ústredné plynovým kotlom.
V administratívnych priestoroch je zavedený optický internet.
Kancelárie je možné prenajať aj jednotlivo, rôznym fyzickým aj právnickým subjektom.
Cena nájmu 7,-€/m2/mesiac. Plus na každú kanceláriu bez ohľadu na veľkosť 42,-€ kúrenie a 31,-€ elektrina.
V prípade záujmu je k dispozícii optický internet za cenu 8,-€/mesiac
V prípade prenájmu 3 a viac kancelárií, je možné aj samostatné meranie el. energie.
V prípade prenájmu všetkých alebo viacerých kancelárií, je dohoda na cene možná.
V okruhu do 1 kilometra od administratívnej budovy, je kompletná občianska vybavenosť mesta Ružomberok.
Viac informácií vám poskytne Realitný maklér Ján Moskál, , jan.moskal@
Energetický certifikát nie je k dispozícii.
Pracovná náplň:
- práca v kancelárii a možnosť home office - práca z domu
- administratívna činnosť
- kontakt s klientmi
- práca s databázou
- príprava podkladov pre manažéra
Zamestnanecké výhody, benefity
- kvartálne bonusy od 333 Eur do 999 Eur a ročné odmeny
- zvýšenie príjmu už po 6 mesiacoch
- pridelenie už existujúcich klientov
- teambuildingové akcie
- pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností
- výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti a možnosť kariérneho rastu
- zázemie jednej z najväčších spoločností
- možnosť prispôsobenia pracovnej doby – flexibilita
- všetky školenia úplne bezplatné
- finančné a materiálne benefity
- podpora realizácie nápadov, ktoré by boli obojstranne prospešné
- flexibilná zložka výplaty
- bližšie informácie a detaily odmeňovacieho systému na osobnom pohovore
V prípade záujmu prosím zaslať Váš životopis :
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax v oblasti predaja je vítaná
- komunikácia (jednanie s ľuďmi)
- empatia
- cieľavedomosť
- komunikatívnosť
- spoľahlivosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 1300 zamestnancov a 3100 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi
Príprava a prezentácia navrhovaných riešení pre klienta
Zodpovednosť za plnenie cieľov a finančných plánov
Administratívna práca
Obchodný vedúci:
Koordinácia obchodného tímu
Školenie a vedenie spolupracovníkov
Vyparcovanie finančných plánov
Personalistiku
Zamestnanecké výhody, benefity:
Bezplatné a profesionálne zaškolenie (aj ONLINE)
Flexibilný pracovný čas
Možnosť využitia kancelárie, alebo HOME OFFICE
KNOW HOW v medzinárodnej spoločnosti
Garantovaný karierny rast
Možnosť aktívne ovplyvniť výšku svojho príjmu
Motivačné odmeny
Možnosť zúčastniť sa firemných dovoleniek a firemných akcii
Práca v mladom a dynamickom kolektíve
Možnosť využiť CRM systém - starostlivosť už o existujúcu databázu klientov
Našim klientom poskytujeme služby elitného finančného plánovania na najvyššej úrovni podľa prestížnej európskej certifikácie EFA.
Informácie o výberovom konaní
Ak hľadáte nové povolanie, brigádu alebo prípadne chcete zmenu, zašlite nám svoj životopis na mailovú adresu: monikamadarcikova@
Prijímacie pohovory sú rozdelené na 2 kolá:
1.Kolo- osobný pohovor
2.Kolo- vstupný online webinár
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
Stredoškolské s maturitou
Nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Študent vysokej školy
Vysokoškolské I. stupňa
Vysokoškolské II. stupňa
Vysokoškolské III. Stupňa
Pozícia je vhodná pre absolventa - Áno
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Internet ( e-mail) - Základy
Mzdové podmienky (brutto) od 300-2500 EUR/mesiac
Hodnotenie výkonu prebieha na základe povízneho systému, ktorý umožňuje získať výrazne vyšší zárobok.
Monika Maďarčíková
Reprezentant pre
OVB Allfinanz Slovensko, a.s.
Prijmeme pracovníka SBS na výkon strážnej služby v objekte v Bratislave.
Strážna služba v administratívnej budove.
Vykonávajú sa denné aj nočné služby, aj počas víkendov. Prípadne prispôsobíme požiadavkám zamestnanca.
Práca vhodná pre invalidného dôchodcu.
Požadujeme preukaz odbornej spôsobilosti. Ďalej znalosť PC a EPS.
Výplatu poukazujeme celú na účet, samozrejmosťou je výplatná páska.
Preplácané príplatky + stravné + výkonnostné prémie
Hľadáme informátora na malú recepciu v Ružinove. Vhodné aj pre dôchodcov alebo ako brigáda .Náplň práce: vrátnica + nočná obchôdzka budovy.
Mzda: 3,80 netto.
Prijmem pracovnicku uctovnicku s praxou ktora ovlada učtovný program MK Soft a ma prehlad o ostatnej administrative vo firme. Je to na polovicný prac. uvazok . Praca je seriozne ohodnotena.
Obchodný pracovník/Obchodný manažér
Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Administratívna práca
- Komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi
- Zodpovednosť za plnenie cieľov a finančných plánov
- Príprava a prezentácia navrhovaných riešení pre klienta
- Tvorba finančných analýz a auditov
- Práca s firemnou databázou
- Zodpovednosť za plnenie obchodnej stratégie
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zmluvne zapracovaný garantovaný kariérny rast
- Bezplatné a profesionálne zaškolenie do fungovania obchodného modelu
- Počas zaškolovacieho procesu pridelený osobný coach
- Motivačné odmeny a bonusy podľa dosiahnutých výsledkov
- Možnosť zúčastniť sa firemných dovoleniek a firemných akcii
- Práca v mladom a dynamickom kolektíve
- Flexibilný pracovný čas
- Možnosť práce home-office (inak miesto výkonu práce: BA, TT, NR, SA, NZ,KN,ZA, ZV)
- Pracovné prostredie orientované na osobnostný rozvoj a vybudovanie si úspešnej kariéry
Informácie o výberovom konaní
Výberové konania sa uskutočnia v 2. kolách. Uchádzač bude na 1. kole informovaný či bude vybraný do 2. kola.
Obe kolá pohovorov sa uskutočnia online.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Internet - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Podmienkou je bezúhonnosť
- Spôsobilosť na právne úkony
- Komunikačné schopnosti
- Príjemné vystupovanie
- Korektnosť a čestnosť
- Dochvíľnosť
- Cieľavedomosť
- Vytrvalosť
- Vodičský preukaz B.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Materská spoločnosť OVB Holding AG, vznikla v roku 1970 v nemeckom Kolíne. Odvtedy sa vypracovala na jednu z popredných spoločností v oblasti finančného sprostredkovania v Európe.
Slovenská centrála OVB pôsobí na Slovensku od roku 1993. Jej úsilie sa sústreďuje na elitné, dlhodobé, komplexné finančné sprostredkovanie so zameraním na klientov o čom svedčí aj množstvo spokojných klientov. Hlavnou našou náplňou je realizácia auditu a finančných analýz, tvorba elitných finančných plánov pre fyzické a právnické osoby.
Ponákame možnosť pracovať v dynamickej mladej skupine zameranej na dobré a priateľské vzťahy v teame. Snažíme sa, aby sa každému nášmu kolegovi podarilo zapadnúť do kolektívu a naplnil si svoje pracovné ambície. Veľký dôraz kladieme na prostredie kde sa má možnosť spolupracovník osobnostne posúvať
Náplň práce:
- prijíma pokyny od nadriadeného na zlepšenie chodu výkonu služieb.
- reportovanie bezpečnostných udalostí.
- zabezpečenie bezpečnostnú obchôdzkovú činnosť (1-2krát za zmenu)
- práca v programe CCure, otváranie dverí na diaľku pre zamestnancov, vstup visitorov, robotníkov atď.
- administratívna činnosť, denné hlásenia, obsluha EPS , CCTV kontrola,vypracovávanie reportov
- vykonáva kontrolnú činnosť podľa platných predpisov na objekte.
- zodpovedá za dodržiavanie dokumentácie a bezpečnostných predpisov, procesov a smerníc na objektu.
- pri plnení úloh dodržiava všeobecne záväzných noriem a vnútorných pravidiel skupiny spoločností.
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
-základné vzdelanie
-stredoškolské bez maturity
-stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti:
- anglický jazyk - úroveň B1 (na komunikatívnej úrovni)
Ostatné znalosti:
- Microsoft Outlook - základy
- Microsoft Word - mierne pokročilý
- Microsoft Excel - základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- preukaz odbornej spôsobilosti SBS - NUTNÁ PODMIENKA
- občianska a trestná bezúhonnosť
- zdravotná spôsobilosť
- chuť pracovať
- znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni
Platové podmienky:
- 7,17 EUR/hod.
- základná mzda 5 €/hod btto + variabilná čiastka 2,17€/hod btto+ všetky zákonné príplatky
Hľadáme pracovníka SBS do administratívna budova. Náplň práce: stráženie, ochrana a bezpečnosť majetku. Požadujeme: preukaz OS, spoľahlivosť, bezúhonnosť,zodpovednosť. Výkon práce: stráženie administratívnej budovy. Mzda: 4,00 €/hod nástup Lokalita: Bratislava Kontakt:
HGC CENTRUM POPRAD profesionálne orientované na poradentsvo a predaj designových stavebných materiálov vonkajšej architektúry, príjme predajcu na zvačšujúcu sa prevádzku predajňe v Poprade.
Náplň práce poradenstvo a predaj materiálov a sortimentu predajňe. administratívna činnosť, riadenie skladových zásob a vydávanie tovaru zákazníkom a organizácia dopravy zákaznikom.
Súsenosti s predajom stavebných materiálov resp. Skúsenosti s realizáciou exterierov sú výhodou.
Žiadosť o prijatie do zamestnania s priloženým životopisom zasielajte na centrum@
Prosíme záujemcov aby nás nekontajtovali telefonicky ale splnili základne podmienky zaslania životopisu.
Inzerát je platný a ponuka k dispozícií do zmazania inzerátu.
Nástup. Ihneď.
Platové podmienky dohodou.
Práca vhodná pre absolventa a neskúsených uchádzačov iba za podmienky že majú reálny záujem sa vzdelávať a posúvať svoj osobnostný rozvoj orientovaný na rozsah našho sortiemntu samostatne a samoštudijne. Z nami poskytnutých dokumentov. Radi poskytneme všetko potrebné.
Vybraný uchádzači budú oslovený a prizvaný na osobný pohovor.