inzercia, predaj, predám, bazár

administratívna pracovníčka - strana 45

Počet nájdených inzerátov ADMINISTRATÍVNA PRACOVNÍČKA : 979 - strana 45

Regionálny Manažér- práca na živnosť
Hľadáme šikovných ľudí s obchodným duchom. Máš svoje podnikanie respektíve prácu, ktorá má charakter sezónna a máš výpadok príjmu v mesiacoch November, December a Január? Tak neváhaj a priprav sa na tieto mesiace, že v našej spoločnosti si môžeš veľmi dobre zarobiť. Je to práca pekná ale aj tvrdá. Pripravuje si databázu ľudí, ktorých budeme oslovovať v októbri a práca začína od 11/2023 - 31/01/2024 Ak si trúfate na túto prácu a splňate všetky naše požiadavky tak očakávame od Vás zaslanie životopisu na email: personalne@ NÁPLŇ PRÁCE: Začiatok: - výber predavačov na prevádzky v pridelenom regióne Slovenska - postavenie a otvorenie prevádzok v obchodných centrách spolu s predavačmi podľa vopred určeného štandardu - zaškolenie predavačov do práce na prevádzke a predaja Priebeh: - zabezpečenie profesionálneho predaja tovaru na prevádzkach čo najväčšiemu počtu zákazníkov - kontrola a starostlivosť o maloobchodné prevádzky a predavačov - pravidelná komunikácia s predavačmi - príslušná administratívna činnosť - mapovanie konkurencie vo zverenom regióne - spolupráca s regionálnym obchodným zástupcom pri zabezpečovaní fungovania maloobchodných prevádzok Koniec: - inventúra,zatvorenie a zbalenie prevádzok z obchodných centier - odovzdanie zbalených prevádzok na centrále - odovzdanie a triedenie tovaru zo zbalených prevádzok - kontrola hospodárenia prideleného regiónu - vyplácanie miezd ZODPOVEDNOSŤ: - za kvalitný výber predavačov - za včasné a bezchybné postavenie a otvorenie prevádzok - za kvalitné zaškolenie predavačov - za udržiavanie chodu prevádzky a dosahovanie plánov predaja - za vykonanie pridelených úloh predavačom Zamestnanecké výhody, benefity - práca v expandujúcej spoločnosti, ktorá je jednotkou na trhu vo svojej oblasti - vysoká podpora priameho nadriadeného - možnosť odborne rásť, ďalej sa vzdelávať a kvalifikovať - kompletné zaškolenie do tovaroznalectva v jedinečnej oblasti zábavnej pyrotechniky - férový a motivačný odmeňovací systém Informácie o výberovom konaní Ak ste sa v našej ponuke práce našli, pošlite nám svoj životopis. Vaše skúsenosti a znalosti starostlivo posúdime. Kontaktovať budeme vybraných uchádzačov, ktorých pozveme na osobný pohovor do našej centrály v Liptovskom Hrádku (časť Roveň, Podtureň). Zaslaním životopisu dávate súhlas: V zmysle zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. a) Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov (GDPR) a o zmene a doplnení niektorých zákonov v aktuálnom a platnom znení súhlasím so spracovaním mojich osobných údajov vrátane fotografie uvedených v životopise, motivačnom liste a iných prílohách súvisiacich s hľadaním práce v spoločnosti Spirit s.r.o.
Administratívny pracovník s nemeckým jazykom
Do nášho tímu hľadáme administratívneho pracovníka so znalosťou nemeckého jazyka. Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: - telefonická a mailová komunikácia so spolupracovníkmi a zákazníkmi v slovenskom a nemeckom jazyku, - koordinácia pracovníkov, - administratívna činnosť súvisiaca s agendou zákazníkov a pracovníkov, - práca s Microsoft Office a internetom. Platové podmienky: od 900 € (navýšenie mzdy po skúšobnej dobe)
Administrativna praca
Hľadám pre administratívnu prácu zamestnankyňu. Firemny telefon Iphone 13, Firemny notebook, Pracovná doba 8:00-16:30 každý pracovný deň. Hrubá mzda 1000 eur + mesačné odmeny 200 eur, to je približne 1000 EUR v čistom. NÁPLŇ PRÁCE: - Spracovanie evidencie dochádzky - Kontakt so subdodávateľmi - Príprava podkladov pre interné porady, spracovanie zápisov - Vybavovanie osobnej, telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie ČO POŽADUJEME: - Ukončené SŠ vzdelanie - MS Office, POKROČILÝ (MS Word a Excel) - Vodičský preukaz a prax viesť osobný automobil výhodou - Predchádzajúca prax na obdobnej pozícii výhodou - Znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni - Komunikatívnosť, silný organizačný typ a schopnosť flexibilne reagovať na meniace sa požiadavky - Asertívnosť, priateľské a nekonfliktné vystupovanie
Administratívny pracovník – nemecký jazyk
Ponúkame prácu v kancelárii. Náplň práce: - administratívna činnosť v interných systémoch, - snaha o zabezpečenie spokojnosti klienta, - vytváranie profilov, - komunikácia s partnermi, - proaktívne riešenie vzniknutých problémov. Vyžadujeme: - flexibilitu, - schopnosť práce pod tlakom, - tímový hráč, - príjemný prejav, - znalosť NEMECKÉHO jazyka PODMIENKOU! - vlastné auto je výhodou. Ponúkame: - prácu cez týždeň, - príjemné pracovné prostredie/po vzájomnej dohode možný občasný home-office, - mladý a dynamický kolektív, - práca v rýchlo rastúcej firme. Vaše životopisy s fotografiou zasielajte na e-mail: nabor.nj.1@
Aistent / Asistentka
Hľadám asistentku / asistenta, ktorá /ktorý mi bude pravou rukou a pridal by sa k nášmu tímu Marián MÁLEK - Broker Consulting v Poprade. Firma sa zaoberá finančným plánovaním a poskytovaním služieb pre klientov v oblasti financií a realít. Hľadám niekoho, kto má skúsenosti s prácou na podobnej pozícii, ale rád by som dal príležitosť aj začínajúcim adeptom. Náplň práce zahŕňa: • Administratívna podpora a vybavovanie úradov spojených s realitami a financiami • Vybavovanie telefonických hovorov a e-mailovej korešpondencie s klientmi • Správu kalendára a plánovanie stretnutí • Asistencia pri realizácii obchodov a koordinácia s ostatnými oddeleniami • Pomáhanie s prípravou prezentácií a ponúk pre klientov • Komunikácia so zákazníkmi a konzultácie v oblasti realít a financií • Práca s PC a používanie rôznych softvérov • Starostlivosť o chod kancelárie Požadujem: • Skúsenosti v oblasti administratívy a podpory • Skúsenosti v oblasti realít a financií sú výhodou, ale nie nutnosťou • Zodpovednosť, presnosť a dôslednosť • Vynikajúce schopnosti komunikácie a organizácie • Vysoko spoľahlivá osobnosť so schopnosťou byť samostatný a zvládať stresové situácie • Schopnosť pracovať v tíme a komunikovať s klientmi • Znalosť práce s počítačom a programom MS Office • Kreatívneho človeka, ktorý sa zaujíma aj o oblasť marketingu a práce so sociálnymi sieťami. • Ochota sa vzdelávať a rozvíjať sa • Vodičské oprávnenie typu B Ponúkam: • Prácu v príjemnom prostredí s odborným a skúseným tímom • Možnosť kariérneho rastu a rozvoja • Po zapracovaní nadštandardné finančné ohodnotenie • Flexibilný pracovný čas • Možnosť pravidelného vzdelávania Ak Vás táto pracovná ponuka zaujala a hľadáte nové výzvy, pošlite mi Váš životopis a motivačný list na náš email marian.malek@ a teším sa na Vašu odpoveď.
Administratívno-klientský pracovník agentúrne kancelárie
Miesto práce Košice Druh pracovného pomeru plný úväzok, živnosť Termín nástupu dohodou Mzdové podmienky (brutto) 1 000 EUR/mesiac 1000€ fix + bonusy a odmeny Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Práca v kancelárii Pracovná doba od 8:00 - 16:00 Sviatky a víkendy VOĽNO Administratívna činnosť Starostlivosť a obsluha klientov Poradenstvo pre klientov Predaj produktov a služieb, osobne aj online Plnenie predajných plánov Práca s databázou a marketingom Realizácia stretnutia s klientmi na základe pridelenej databázy Aktívna komunikácia s našimi klientmi, telefonická aj digitálna Spracovanie požiadaviek a príprava podkladov, archivácia Denný report výkonu a aktivít Zamestnanecké výhody, benefity Odmeny mesačné, kvartálne a ročné Bezplatné vzdelanie a osobnostný rozvoj Možnosť kariérneho rastu V kancelárii: oddychová zóna, pitný režim, obedňajšia prestávka Práca vo veľmi dobrom kolektíve Bonifikácie Zamestnanecké zľavy Reklamné predmety Firemné akcie, tímový teambuilding každý kvartál Home office a flexibilná pracovná doba Pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností Výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti Informácie o výberovom konaní Výberové kola sú 3, v prípade záujmu je nutné poslať životopis v SJ ( popripade motivačny list ) Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské bez maturity stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Jazykové znalosti Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) Ostatné znalosti Microsoft Word, - Základy Microsoft Excel - Základy Osobnostné predpoklady a zručnosti Využívanie výpočtovej techniky pri bežných kancelárskych prácach Presnosť a precíznosť Kultivovaný slovný a písomný prejav Efektívne rozhodovacie a organizačné schopnosti Vysoká miera sebakontroly a dôslednosti, schopnosť doťahovať veci do úspešných cieľov Flexibilita, schopnosť prispôsobiť sa rôznym požiadavkám a potrebám trhu Precíznosť, presnosť Ochota učiť sa nové veci Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Allianz – Slovenská poisťovňa, a.s. je univerzálna poisťovňa na Slovensku. Patrí do poisťovacej skupiny Allianz Societas Europaea. Pôsobí v segmentoch životného a neživotného poistenia. Allianz pôsobí vo viac ako 70 krajinách sveta a má vyše 100 miliónov klientov. Značka Allianz, s hodnotou takmer 13 miliárd eur, patrí medzi najhodnotnejšie značky sveta. Allianz nám v prieskumoch dlhodobo a výrazne vychádza ako top dôvod, pre ktorý sa klienti rozhodnú u nás poistiť, pretože sme garanciou moderných, férových a kvalitných produktov a služieb. V prípade záujmu posielať CV na e-mail
Polyfunkčný objekt, pozemok 1220 m2, Cabajská, Nitra + 3D
F244-18-MAT3E Exkluzívne na predaj polyfunkčný objekt v meste Nitra, Cabajská ulica. ROZLOHA: • zastavaná plocha budovy - 234 m2 • rozmery budovy - 9 x 25 m • rozloha pozemku - 1220 m2 POZEMOK: • rovinatý BUDOVA: • jednopodlažná murovaná • pôvodný stav • možnosť rekonštrukcie podľa vlastných predstáv • možnosť nadstavby • 2 vstupy do budovy DISPOZÍCIA: • 1. časť - chodba, 2 x wc s umývadlom, 5 x miestnosť • 2. časť - chodba, wc s umývadlom, 6 x miestnosť PRÍSTUPOVÁ CESTA: • asfaltová prístupová cesta INŽINIERSKÉ SIETE: • elektrina, voda, plyn a kanalizácia VYUŽITIE: • servis • dielňa • obchod • kancelárie • skladovanie • sídlo spoločnosti • administratívna činnosť • podnikanie iného druhu • priestory pre rokovania s klientami LOKALITA: • výborná strategická poloha • kompletná vybavenosť • vynikajúci prístup na rýchlostnú cestu R1 DOSTUPNOSŤ: • ihneď k dispozícii 3D VIRTUÁLNA OBHLIADKA: • 1. časť odkaz tu - my./show/?m=PCmxH8aMXwh • 2. časť odkaz tu - my./show/?m=8aWFmiPoNy8 CENA: • cena je vrátane provízie za kompletný právny servis KONTAKT: • Mário Tkáč - realitný maklér • Finanzpartner reality
Multifunkčný objekt o rozlohe 7.700 m2 Banská Bystrica
GARANCIA NAJNIŽŠEJ CENY. V tomto areáli sa nachádza administratívna budova, garáže, mostová váha a oceľová hala s prístreškom. Administratívno - prevádzková budova sa nachádza pri vstupe do areálu. Ide o dvojpodlažnú panelovú stavbu bez výťahu. Na prízemí sa nachádzajú šatne, rozvodňa NN, kancelária a hygienické priestory. Na poschodí sú kancelárie, kuchynka a odpočiváreň. V objekte je zavedená elektrika, vodovod, kanalizácia, vykurovanie objektu je kombinované priamo výhrevom s infrapanelmi. Budova prešla v roku 2021 čiastočnou rekonštrukciou, pričom sa rekonštruovalo prízemie. Vymenené boli všetky rozvody spolu s prípravou na rekonštrukciu poschodia. Zastavaná plocha je cca 190 m2. Vážna búdka - kontajner s oceľovou kostrou je umiestnená pri vjazde do areálu, priamo pri mostovej váhe. Mostová váha je 8 m zemná. Garáže sa nachádzajú za administratívnou budovou. Ich priestor je rozdelený na garážovanie nákladných vozidiel a malú príručnú dielňu so zavedenou elektrikou, vodou a kanalizáciou. Objekt je vykurovaný. Oceľová hala s prístreškom je jeden priestor, kde sa nachádza jama, pôvodne využívaná na lis. Zo severnej strany je pristavený prístrešok na skladovanie materiálu. Zastavaná plocha spolu je 1.328 m2. Celý objekt je oplotený. Úvádzaná cena je BEZ DPH. Pri vážnom záujme Vám poskytneme podrobnejšie informácie v našej RK. Prenajmeme a predáme aj Vašu nehnuteľnosť. Pomôžeme Vám pri príprave nehnuteľnosti na prenájom alebo predaj. Zabezpečíme pre Vás vypracovanie kvalitných kúpnych zmlúv, dohodneme znalecký posudok, vybavíme kataster, zabezpečíme odovzdanie nehnuteľnosti a prepis energií. V prípade potreby zabezpečíme pre Vás statický posudok, vypracovanie geometrických plánov, vypratanie nehnuteľnosti, právne poradenstvo. Nájdete nás v kancelárií na ulici A. Sládkoviča 1 vo Zvolene oproti HLAVNEJ POŠTE a vedľa SLSP. tel.č : , e-mail: krahulec@ Počet poschodí: 2 Dodatok k cene: , +DPH Zastavaná plocha: 190m² Celková rozloha: 7792m² Vlastníctvo: firemné Odvoz odpadu: áno Voda: verejný vodovod El. napätie: 230/400V Kanalizácia: áno Vykurovanie: vlastné - plyn Garáž: áno - 4 autá Výťah: nie Parkovanie: vlastné vyhradené Inžinierske siete: áno Postavené z: panel Zariadenie: čiastočne Zateplený objekt: nie Klimatizácia: nie Energetický certifikát: B Prístupová cesta: asfaltová cesta
PREDAJ - obchodno - skladový areál, Bernolákovo.
Na predaj uzavretý obchodno - skladový areál v priemyselnej lokalite obce Bernolákovo s výborným cestným napojením na novo budovaný obchvat Bratislavy, D4R7. Areál pozostáva: - celková výmera 4.563 m2 - 4x sklad /469 m2, 168 m2, 659 m2, 140 m2/ - dvojpodlažná administratívna budova - 3x menší nezateplený sklad Informácie na Cena v RK TOPPONUKA Dodatok k cene: , +DPH Obytná plocha: 1855m² Celková rozloha: 4563m² Úžitková plocha: 1855m² Vlastníctvo: firemné Odvoz odpadu: áno - separovaný Voda: verejný vodovod El. napätie: 230/400V Plyn: áno Kanalizácia: áno Kúpeľňa: áno Garáž: nie Parkovanie: vonkajšie Inžinierske siete: áno Postavené z: Zmiešané Zariadenie: nezariadený Zateplený objekt: áno
INVESTIČNÁ PRÍLEŽITOSŤ - Budova priamo v meste Myjava
EXKLUZÍVNE - Investičná budova v okresnom meste Myjava. Budova je vedená ako administratívna, v súčasnosti je zaradená do zmeny územného plánu na budovu polyfunkčnú. Nachádza sa na hranici obytnej zóny. Zo severnej strany budovy sa nachádza priemyselná zóna, z južnej strany sú bytové domy. Výborná lokalita na kombinované využitie budovy - bývanie, podnikanie, kancelárske priestory, obchod. Možnosť využitia budovy ako ubytovňa, veľké zdravotné stredisko, domov sociálnych služieb, súkromná škola a podobne. Budova je dvojpodlažná, má čiastočne vymenené plastové okná, 7 priamych vchodov do budovy, možnosť prístavby ďalších podlaží (max. 4) Technické parametre: základy s izoláciou, murivo z tehál TPP hrúbky 45 cm, stropy železobetón, plochá strecha s renovovanou krytinou z asfaltových pásov, ústredné kúrenie z vlastnej plynovej kotolne vybudovanej v roku 2005, nové rozvody teplej a studenej vody, nový rozvod kanalizácie, medená elektrika, nové ističe. V prípade otázok alebo obhliadky ma neváhajte kontaktovať: Počet poschodí: 2 Zastavaná plocha: 633m² Obytná plocha: 1200m² Celková rozloha: 633m² Rozloha pozemku: 653m² Úžitková plocha: 1200m² Plyn: áno Kanalizácia: áno Vykurovanie: vlastné Výťah: nie Parkovanie: vonkajšie Postavené z: tehla
Asistent personalistiky a skladového hospodárstva
Spoločnosť s dlhoročnými skúsenosťami a tradíciou hľadá do svojho tímu nového člena - asistenta personalistiky a skladového hospodárstva, ktorý je komunikatívny, samostatný a vie riešiť rôzne situácie s chladnou hlavou. Hlavnou náplňou na danej pozícii bude: - pravidelná komunikácia so zamestnancami a aktívne riešenie žiadostí, - aktívny nábor zamestnancov, inzerovanie práce, - sledovanie platnosti certifikátov, lekár. prehliadok a ostatných dokladov pracovníkov, - denná evidencia a kontrola dochádzky, - pomocné práce pri evidencii skladového hospodárstva – práca na PC (On!Track), - iná administratívna činnosť podľa požiadaviek nadriadeného, - 8 hod. pracovná doba, - miesto výkonu práce: Košice – Šaca. Požiadavky na prijatie do zamestnania: - stredoškolské vzdelanie s maturitou alebo vysokoškolské vzdelanie v oblasti ekonomiky, - všeobecná znalosť práce na PC, pokročilá znalosť práce v MS Word, Excel, Outlook, - zodpovednosť a spoľahlivosť, - komunikatívnosť, - príjemné vystupovanie a reprezentatívnosť, - flexibilita, samostatnosť a dôslednosť. Druh pracovného pomeru: - plný úväzok Mzdové podmienky: - dohodou na pracovnom pohovore Ak Vás ponuka zaujala a spĺňate základné požiadavky zašlite svoju žiadosť so životopisom na našu mailovú adresu: Na osobné pohovory budeme pozývať len vybraných uchádzačov. TECHNOMONT s.r.o., Stanča Učňovská 6 040 15 Košice – Šaca
PRIESTORY 32 m2 + parkovacie státie | NA PRENÁJOM
EXKLUZÍVNE – SAVONA realitná kancelária – ponúkame NA PRENÁJOM – PRIESTORY v POPRADE ul. PARTIZÁNSKA sídlisko ZÁPAD – v blízkosti frekventovanej hlavnej cesty. ✔️Novým nájomcom ponúka miesto pre podnikanie na viditeľnom a veľmi dobre prístupnom mieste ✔️ priestory č. 207 o výmere 32 m2 sa nachádzajú na 2. podlaží Administratívnej budovy ulica PARTIZÁNSKA ✔️ priestory sú vybavené VIDEO VRÁTNIKOM a umývadlom ✔️ k priestorom je vyhradené PARKOVACIE STÁTIE / k prevádzke ✔️ VÝHODY: - frekventovaná lokalita s dobrou dostupnosťou na dobrej adrese - administratívna budova pozostáva aj z iných prevádzok - priestor je pripravený k okamžitému nasťahovaniu ✔️ VYUŽITIE: - priestor je využiteľný pre akúkoľvek činnosť - vhodný ako kancelárske priestory, prípadne pre služby, alebo obchodné priestory a iné ✔️ CENA za mesiac spolu – 316,8 EUR: - výška nájomného - za mesiac 268,8 EUR vrátane DPH - výška energií – za mesiac 48 EUR - výška nájomného a energií sa faktúruje každé 3 mesiace - 1 mesačný depozit vo výške nájomného a energií ✔️ © Text a fotografie sú autorským dielom a majetkom realitnej kancelárie SAVONA REALITY s.r.o ✔️ Viac info a obhliadky na tel.č. - MARCO ROSSI
Predaj komerčného areálu pri R1 CENTRE v meste Bratislava
Typ: Kancelárie Ulica: Elektrárenská Obec: Bratislava-Ružinov Realitná kancelária KNB Real Estate Agency ponúka na predaj areál na ulici Elektrárenská v meste Bratislava o celkovej pôdorysnej ploche 597 m², súčasťou ktorého je administratívna budova a skladová hala. Priestory areálu v súčasnsoti využíva spoločnosť majiteľa areálu, ktorá sa zaoberá výrobou a montážou reklamných systémov.  Areál je tvorený: 2 podlažnou administratívnou budovou o celkovej úžitkovej ploche 147 m² 1.NP má úžitkovú plochu 79,6 m² 2.NP má úžitkovú plochu 67,4 m² Priestory sú klimatizované a vykúrované prostredníctvom elektrického kotla Objekt administratívnej budovy bol postavený a daný do užívania v roku 2006 ako "Sociálno - prevádzková budova" Súčasťou areálu je taktiež: vydlaždené parkovisko pre administratívnou budovou hala altánok prístupová a vnútroareálová asvaltová komunikácia  vstup do areálu je zabezpečený prostredníctvom elektrickej brány Súčasťou predaja sú aj podiely na prístupových a vnútroareálových komunikáciach. Predajná cena celého areálu je 495.000€ V prípade záujmu alebo dohodnutia si obhliadky priestorov sme Vám k dispozícii na nižšie uvedených kontaktných údajov: Ing. Ján Liščák info@ © Text a fotografie sú autorským dielom a majetkom spoločnosti KNB Real Estate Agency, s.r.o. Status: aktívne Vlastníctvo: firemné Stav: čiastočne prerobený Celková plocha: 597 m2 Úžitková plocha: 147 m2
Na prenájom kancelárske priestory BAIII
Prenájom kancelárske priestory : Troj poschodová administratívna budova zrkadlový obraz kancelária 18,9m2 prízemie, druhé poschodie 32m2 prechodná s 18,9m2 možné aj samostatne, zariadené aj nezariadene. Klimatizované, plastové okná, parkety, elektronický vrátnik, internet+ telef. linky 24 hodinový prístup, budova je v rámci uzavretého areálu monitorovaný kamerovým bezpečnostným systémom, parkovacie možnosti v areáli, občianska vybavenosť v tesnej blízkosti, nákupné centrum PALACE, bezproblémový prístup aj pre kamióny, možnosť pripojenia internet+ telef. linka. Cena od 100.-eur m2 ročne /príp.dohodou/ Areál pod kamerovým systémom, 24 hodinový prístup. Kontakt
Kancelársky priestor, Cintorínska, Nitra, 37,2m2
Ponúkame na prenájom kancelársky priestor vo veľmi výhodnej lokalite v centre mesta. Administratívna budova, v ktorej sa kancelárie nachádzajú je zateplená, s plastovými oknami s izolačným dvoj sklom s výbornou dostupnosťou MHD ako aj autobusovej a železničnej stanice. Samotný kancelársky priestor disponuje plochou 37,2 m2  sa nachádza na 1 poschodí.  Na každom poschodí sa nachádzajú dámske a pánske toalety. Prístup na jednotlivé poschodia je zabezpečený schodiskom a veľkokapacitným výťahom. Parkovanie je možné v areály alebo oproti administratívnej budovy. Cena mesačného nájmu predstavuje sumu 297,60 €  58,90 € energie, upratovanie a služby. V prípade záujmu kontaktujte našu RK.
Administratívna budova Michalovce
Exkluzívna ponuka s investičným zámerom!!! Ponúkam jedinečnú možnosť kúpy Administratívnej budovy v priemyselnom parku v Michalovciach s veľkým potenciálom pre nového majiteľa. Na pozemku sa nachádza budova so 4 nadzemnými podlažiami o rozlohe cca 600m2 a 16 parkovacích miest. Objekt je napojený na kanalizáciu, elektrinu, plyn, vodovod a aktuálne prebieha vŕtanie studní. Do budovy boli nedávno nainštalované klimatizácie a tepelné čerpadlo. Na 1NP sa nachádza obchodný priestor,kancelárie, sklad, kotolňa. Na 2NP sú kancelárie. Na 3NP sa nachádzajú byty. 4NP ponúka priestor pre vytvorenie ďalších bytov. Pôdorys s podrobným rozpisom je umiestnený v galérií. Momentálne je areál obsadený nájomníkmi na 80% a po zhodnotení 4NP by sa investícia mohla vrátiť do max. 10rokov. Pre viac informácií volajte na
príjmem upratovačku
Príjmem upratovačku na 4 hod.denne-pracovné dni poobede.Upratuje sa administratívna budova v Košiciach. Info na .
Realitný maklér a maklérka - Michalovce a Vranov nad Topľou
OD POPRADU AŽ PO SNINU, PRIDAJTE SA K NÁM DO NÁŠHO TÍMU! Rozširujeme náš tím o realitnú maklérku a realitného makléra do miest Michalovce a Vranov nad Topľou! Náplň práce realitného makléra, realitnej maklérky: - vyhľadávanie nových klientov a nehnuteľností na predaj a prenájom, - aktívna práca v regióne, - aktívna práca s klientmi, - návšteva nehnuteľností a prehliadky so záujemcami, - administratívna práca v kancelárii. Výhody a benefity: - nadštandardné ohodnotenie, - kariérny rast s možnosťou vybudovania vlastnej pobočky, - možnosť zarábať aj za obhliadky nehnuteľností, - neplatíte a nestaráte sa o inzerciu Vašich nehnuteľností, - neplatíte žiadne mesačné poplatky. Koho hľadáme? - kto má ukončené minimálne stredoškolské vzdelanie, - kto vie dobre komunikovať s ľuďmi, - kto ovláda prácu s PC, - kto má vodičský preukaz sk. B, - kto má čistý register trestov. Čo ponúkame my Vám? - prácu v realitnej kancelárii, ktorá má bohaté skúsenosti pre zaškolenie nových, ale aj už zabehnutých realitných maklérov a manažérov, - vzájomnú podporu a spoluprácu medzi realitnými maklérmi, - 24-hodinový prístup do kancelárie Kontaktujte nás na: zuzana@ info@ Mgr. Zuzana Harasimová personálna riaditeľka
Špecialista sortimentu nábytok
Špecialista sortimentu nábytok v čistom dostanete +/- 950 až 1150 e Pri splnení požiadaviek , ktoré vyžadujeme PRAX v obore, plynulý maďarský jazyk . Hľadáme aj druhého predavača , kde prax nie je nutná ani jazykové znalosti . Mzda pri tejto pozícii je o niečo nižšia . V prípade zaslania životopisu prosíme o definícia či sa uchádzate o pozíciu 1 - Skúsený predavač s praxou a znalosťou maďarského jazyka , alebo pozíciu 2 - pomocný predavač bez praxe a znalosti maďarského jazyka Viete sa nadchnúť pre predaj? Chcete spolu s naším tímom poskytovať najlepší zákaznícky servis na Slovensku? Máte radi rôznorodosť práce, chcete pracovať v najkrajšom showroome s nábytkom na Slovenskú ? V tom prípade ste možno asistentom predaja, ktorého hľadáme! ČO BUDETE ROBIŤ ? Predávate: Našim zákazníkom s úsmevom ponúkate špičkový zákaznícky servis a poctivý nábytok z masívu v novej predajni Nábytok Mirek na Južnej trieda 82/ A Budete pomáhať pri prijímaní, naskladňovaní a dopĺňaní tovaru na predajnej ploche, Máte nezameniteľnú príležitosť získať zodpovednosť za svoj vlastný úsek predajne. Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - profesionálna komunikácia so zákazníkom na kamennej predajni - vypočutie potrieb zákazníka - vytvorenie návrhu podľa požiadaviek zákazníka k jeho spokojnosti - spracovanie objednávky a s tým spojená administratívna činnosť - reporting nadriadenemu Zamestnanecké výhody, benefity - práca v stabilnej spoločnosti s dlhoročne významnou pozíciou na trhu - kvalitná podpora v zaškoľovacom procese, podpora manažmentu - práca v najkrajšom showroome s nábytkom , v prijemnom prostredí - zamestnanecká zľava na produkty spoločnosti - kreatívna práca s možnosťou ďalšieho vzdelávania Požiadavky na zamestnanca Jazykové znalosti jeden z jazykov Anglický jazyk - Začiatočník (A2) alebo Nemecký jazyk - Začiatočník (A2) alebo Maďarský jazyk plynule Ostatné znalosti Práca s počítačom - Pokročilý Vedenie prevádzky - Základy Komunikačné schopnosti - Pokročilý Kreativita - Pokročilý Asertívna komunikácia - Základy Prax na pozícii/v oblasti Nevyhnutné Osobnostné predpoklady a zručnosti komunikácia so zákazníkmi, kreativita, dôslednosť, základné znalosti s ovládaním grafických programov a iných predajných zručností výhodou Požadujeme : • minimálne stredoškolské vzdelanie (výučný list) • trestnú bezúhonnosť • skúsenosť s predajom (predaj v oblasti nábytku výhodou) • orientácia na zákazníka • časovú flexibilitu • samostatnosť a spoľahlivosť Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské bez maturity stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Informácie o výberovom konaní V prípade záujmu prosím pošlite životopis s fotografiou na email manager@ , do predmetu správu prosím uvies
Realitný maklér - Nitra
Práca realitného makléra v našej spoločnosti Vám dáva možnosť svojej vlastnej sebarealizácie v oblasti obchodu. Máte možnosť, aby ste sami rozhodovali o svojom pracovnom čase a zároveň zastupovali silnú spoločnosť s viac ako 20-ročnými skúsenosťami. Vašou pracovnou náplňou bude: vyhľadávanie nehnuteľností na predaj a prenájom, s čím Vám aktívne pomáha aj naše callcentrum, návšteva nehnuteľností a získavanie podrobných informácií, fotodokumentácia, 3D vizualizácia, administratívna práca v kancelárií, spravovanie svojho portfólia a jeho rozširovanie o nové nehnuteľnosti, návšteva nehnuteľností, prehliadky so záujemcami o kúpu a prenájom. Zamestnanecké výhody, benefity Našim maklérom ponúkame benefity a to: vyhotovujeme firemné vizitky, callcentrum - ktoré pomáha maklérom v navolávaní nových zákaziek a rozširovaní ich portfólia, maklérom sú k dispozícií reklamné plachty, inzercia na všetkých dostupných inzertných portáloch, sťahujeme súkromnú inzerciu do firemných mailov, zabezpečujeme právny servis našim vlastným právnym oddelením možnosť samostatného vzdelávania prostredníctvom nášho elearningu, možnosť rozšíriť si svoje jazykové schopnosti. Informácie o výberovom konaní Vybraných uchádzačov budeme telefonicky kontaktovať a budú pozvaní na pohovor do kancelárie. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Ostatné znalosti Microsoft Word - Základy Microsoft Excel - Základy Internet - Pokročilý Vodičský preukaz B Osobnostné predpoklady a zručnosti Od svojich kolegov vyžadujeme najmä: príjemné vystupovanie, komunikatívnosť, samostatnosť, ochotu učiť sa nové veci a samozrejme mať k dispozícii motorové vozidlo. Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Na trh sme vstúpili v roku 2003 ako rodinná firma a po dobu našej pôsobnosti sme zrealizovali množstvo predajov a prenájmov nehnuteľností. Vďaka našej dlhej histórií a pokrytiu trhu na celom Slovensku dnes patríme medzi najväčšie realitné kancelárie. Dnes máme pobočky a obchodné zastúpenia takmer po celom Slovensku a stále rastieme. Dávame príležitosť kolegom, ktorí chcú doplniť náš tím, prípadne otvoriť pobočku v ich mieste bydliska, bez nutnosti zainvestovania Vašich peňazí. Táto práca je jednou z mála na Slovensku, kde máte možnosť zarobiť podstatne viac, ako je priemerná mzda. Žiadne príjmové stropy, žiadne povinne odpracované hodiny. Pôsobíte vo svojej lokalite, bez stresov, s flexibilným pracovným časom, bez tlačenia k stále vyšším výkonom. Je to len na Vás. Vďaka našej Akadémií vzdelávania Vás naučíme všetko, čo potrebujete k tomu, aby ste boli úspešní obchodníci.