inzercia, predaj, predám, bazár

administratívne práce - strana 7

Počet nájdených inzerátov ADMINISTRATÍVNE PRÁCE : 1000 - strana 7

Zemné a výkopové práce na dohodu
Hľadám brigádnika, brigádnikov na výkopové práce v Nitre a v okolí. Práca s lopatou, krompáčom, rýľom a iné zemné práce aj pri minibagri. Jednoduché, ale namáhavé. Pracovná doba cca 7:00-15:00, podľa potreby. Výplata každý piatok po práci. Miesto: Korytovská 374/22, Lužianky. Dopravu do práce a z práce nezabezpečujem. Pred prácou a počas práce je zákaz požívať alkoholické nápoje. Výplata každý piatok, 5-6€/hod., podľa usilovnosti. V žiadnom prípade nevolajte!!! Telefonicky nepodávam žiadne informácie. Kto zavolá nebude prijatý. Nepíšte, či je inzerát ešte aktuálny. Neaktuálny inzerát odstránim. Nehláste sa z iných okresov s podmienkou ubytovania. Napíšte o sebe: Pracovali ste v stavebnej firme? Aké práce ste vykonávali? Aké máte ručné znalosti? Ako sa budete dopravovať do práce a z práce? Uveďte svoje celé meno, obec alebo mesto a telefónne číslo. Ja sa Vám ozvem. Len vážny záujem!!! Kontakt: pracebagrami@
Klampiarske práce/ Tesárske práce-M&T Strechy
STRECHY NA KĽÚČ Partia šikovných strechárov (Tesárov, klampiarov) a hydroizolatérov si hľadá zákazky na budúci rok 2023. Sme zohraná partia, ktorá zbieral skúsenosti po celej Európe(Švédsko,Nemecko,Rakúsko,Švajčiarsko), ale vrátili sme sa späť domov na Slovensko a už druhý rok plníme vaše predstavy o novej streche.Zaručujeme vám kvalitnú robotou s dlhodobou garanciou. Ponúkame Vám kompletné klampiarske a tesárske práce.Zrenovujeme vašu starú strechu alebo postavíme novú presne podľa vašich predstáv. Oplechovanie komína,servis okapového systému, podbitie štabónu a ďalšie problémy ktoré hravo vyriešime.Ďalej vám navrhneme a zrealizujeme prístrešky, altánky, záhradné hojdačky, terasy, záhradné domčeky… Taktiež realizujeme hydroizolácie plochých/rovných striech, zelené/živé strechy, terasy, garáže, základové platne, podlahy. Pracujeme prevažne s materiálom značky (Sarnafil, Fatrafol, RubberCover, UltraPly a taktiež so všetkými druhmi asfaltových pásov) Zaručujeme vám odborne spravenú prácu s najkvalitnejším materiálom na trhu na ktorý samozrejme dostanete dlhoročnú záruku. Realizujeme -renovácie rovných striech - renovácie šikmých striech - výstavba krovu -hydroizolačné práce - klampiarske práce -tesárske práce - pokládka takmer všetkých druhov krytín - demontáž a likvidácia azbestu - eternitu ZAMERANIE A NACENENIE ZDARMA Objednajte si ešte v tomto toku aby ste mali ešte v starých cenách a nepreplácali za nové ceny . renovácie striech, rekonštrukcie striech, pokrývačské práce, strechy, hydroizolácie, tesárske práce, klampiarske práce, rovné strechy, šikmé strechy, zelené strechy, živé strechy, krovy, renovácia strechy, altánky, prístrešky, záhradné hojdačky, terasy, záhradné domčeky, strechy, terasy, garáže, základové platne, podlahy, plechovanie komína, servis okapového systému, podbitie štabónu, demontáž azbestu, likvidácia azbestu, demontáž eternitu, likvidácia eternitu
Zemné, výkopové, búracie práce/Stavebné práce‼️‼️
‼️‼️Stavebné práce/zemné, výkopové, búracie práce ???? Ponúkam ????: ➡️Zemné a výkopové práce  ➡️Brúracie práce ➡️Úpravu terénov  ➡️Odvoz materiálu - auto do 3,5t na prenos sutiny a iného materiálu ➡️Montáž betónových plotov ➡️Realizácia základovej platne ➡️Výstavba rodinných domov - podľa požiadaviek ➡️Ostatné stavebné práce ❗️Ponúkame veškeré práce s malým bágrom, ježkovým valcom, nákladným autom do 3,5t , vykládka - nakládka paliet,  výkopy na menších a úzkych plochách + odvoz vykopaného materiálu. ❗️ ⚫️Výkopy: Základy - domov, terás, plotov, oporných múrov,  inžinierske siete, bazény, drenážne jamy, trativody, šachty, žumpy + pokládka aj dovoz šácht, trativodov, žumpy a komplet napojenie, atď… ⚫️Zemné práce: prekladanie a nakladanie zeminy,stavebného odpadu, štrku, piesku, sutiny, atď… ⚫️Úprava terénu: zarovnanie terénu, predpríprava podkladu zámkovej dlažby - zhutnenie + pokládka obrubníkov a zámkovej dlažby, predpríprava na položenie trávnika + samotné položenie,  kosenie - cepákom, rotovátorovanie, šťahovanie zeminy - všetko s jedným strojom,atď…  Pre viac informácií a objednanie prác kontaktuje tel. č. .
Zemné výkopové prace minibagrom
Ponúkam zemné a výkopové práce minibagrom 2t. Prace aj do troch hodin. Šírka výkopových lyžíc: 27cm zubata 30cm hladka 40cm zubata 50cm zubata 100cm svahovacka ripper pre trhanie korenov, kamenov,zakladov betonov, Hydraulické buracie kladivo Pridrziavaci palec,.... Šírka bagra je 1m hĺbka výkopu 2,5m. Moznosť odvozu výkopu....podľa dohody. Prevoz sypkých materiálov do 2,5 t. Trojstranným sklápacim privesom.(kamene, štrk, zemina, atď.) Ložná plocha 180*350 cm. Platne do zmazania ... Cena 22€ hod ...Firma je platcom DPH, možnosť na faktúru. Minibager, zemne prace, prevoz, svahovanie, buracie prace, preprava,vykop,vykop bazenov, terenne upravy, trhanie korenov, pňov stromov Zemné práce výkopove práce stavebný odpad, Michalovce, 07101 bager buracie prace , dovoz odvoz strku preprava vyklapac sklapac štrk odvoz dovoz hydraulicke buracie kladivo zbíjačka bager výkop minirýpadlo Palivove drevo , dovoz dreva dovoz piesku dovoz strku piesok strk , doprava , preprava , štrk piesok, bager , minibager Viac foto z prace na FB:
Výkopové, zemné prace, búracie práce, minibager
Výkopové, zemné prace, búracie práce, minibager Ponúkam výkopové, zemné práce minibagrom, bagrom Kubota U 27 o hmotnosti 2,6 ton s hĺbkovým dosahom 2,6 m aj s powertiltom to znamená, že viem podkopať aj základy. Lyžica sa dá točiť 90 stupňov doprava aj doľava. Lyžice 30 cm, 40 cm, 60 cm, svahovačka 100 cm a 120 cm, Zbíjacie kladivo 250 kg. Ponúkam úpravy terénov, svahov, odstraňovanie mačiny pre záhradné úpravy, predpríprava pre pokládku zámkovej dlažby, zhutňovacie práce vibračnými doskami a žabami – nohami, výkop základov, žúmp, bazénov, čističiek, trhanie stromov, koreňov, inžinierske siete, nakladanie štrkov, pieskov, hliny atď. Pozri aj moje ostatné inzeráty zemné práce výkopové práce výkop základov výkop žumpy výkop na inžinierske siete bager Košice bagrovanie Košice minibager Košice zemné a výkopové práce Košice-okolie zámkové dlažby oporné múry úprava terénu vyrovnávanie pozemku
Hľadáme: Prevádzkara apartmánového domu, vrátane upratovania
Hľadáme zodpovedného a dobre zorganizovaného človeka pracovníka/pracovníčku pre prevádzku apartmánového domu v blízkosti Liptovského Mikuláša. Apartmánový dom pozostáva z 12 apartmánov. V prípade potreby je v apartmánovom dome dostupná ubytovacia miestnosť pre zamestnancov zdarma. Náplň práce je rôznorodá, hlavne sa jedná o zabezpečenie upratania izieb, prácu s hosťami a iné práce podľa potreby. V rámci práce s hosťami sa jedná najmä o: - odovzdávanie/preberanie izieb po hosťoch - základná komunikácia s hosťami (zodpovedanie otázok hostí cez rezervačný systém, telefonicky a email) - práca s pokladňou (výber miestnych daní a depozitov) V rámci upratovania sú to najmä práce: - upratanie izieb (vysávanie, výmena prádla, riady, umývanie okien atď.) - pranie a mangľovanie (žehlenie) posteľnej bielizne - upratovanie spoločných častí apartmánového domu - údržba okolitého pozemku (sezónne podľa potreby) - výber a dohľad nad výkonom sezónnych brigádnikov, alebo pomocnej chyžnej V rámci ostatných prác sa jedná napríklad o: - administratívne práce, denne vybavovanie evidencie a mailovej komunikácie - výpomoc s obhliadkovaním nájomných bytov ktoré spoločnosť na Liptove vlastní - výpomoc s prevádzkou penziónu, dohľad nad každodenným chodom zariadenia - drobné nákupy rôzneho druhu, kontrola skladových zásob, príjem a evidencia tovaru, kontrola kotolne, a akékoľvek iné práce ktoré sú potrebné pre bežný chod prevádzky Pracovná doba: - práca je počas pracovných dní alebo víkendov, pracovná doba nie je fixná, v závislosti od príchodu/odchodu hostí - dvíhanie telefónu do 21:00 Požadované znalosti: - MS Office (MS Word a Excel) - Práca s PC, stredne pokročilý - Minimálne ukončené stredoškolské vzdelanie - Vodičský preukaz a prax viesť osobný automobil Vyžadujeme tieto osobnostné predpoklady: - absolútna dochvíľnosť a zodpovednosť - dôslednosť pri vedení evidencií - schopnosť riešiť problémy a vzniknuté situácie aj samostatne - časová flexibilita Miesto výkonu prác Liptovský Mikuláš Minimálne 1 x týždenne výjazd do prevádzky spoločnosti v Banskej Bystrici Ponúkame Zdarma ubytovanie v apartmánovom dome v miestnosti pre zamestnancov V prípade potreby poskytneme aj vlastný samostatný firemný byt za zvýhodnených podmienok Pracovník bude mať k dispozícii telefón, notebook, kanceláriu a v prípade potreby firemné auto. Dlhodobý, stabilný pracovný pomer, pravidelnú mzdu na čas Mzda Na živnosť (faktúru) cca. 1100 - 1350 Eur / mesačne. Preferujeme spoluprácou formou živnosti, v určitých prípadoch je možné mať pracovný pomer na dohodou. Je možné uzavrieť zmluvu o službách aj s s.r.o. Životopis a popis predošlých pracovných skúseností poslať na: alex.kreze@, Predmet emailu: UBYTOVANIE LM tel. kontakt:
Administratívny pracovník
Stavebná spoločnosť hľadá pracovníka do svojho tímu na pozíciu administratívny pracovník. Pracovný pomer je na plný úväzok. Miesto výkonu práce sú Tovarníky. Osobné predpoklady a zručnosti pracovníka: Náplň práce, právomoci a zodpovednosti o príprava a evidencia dokumentov, administratívne spracovanie dokumentov, ich digitalizácia, archivácia o bežné administratívne práce o firemná korešpondencia ( vyšlá/došlá v elektronickej i papierovej forme ) o komunikácia s obchodnými partnermi o prijímanie návštev, starostlivosť o sekretariát o telefonická komunikácia o zabezpečenie a organizácia chodu kancelárie (pošta, občerstvenie, kancelárske potreby) o ostatné súvisiace úlohy podľa pokynov nadriadeného Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním: stredoškolské s maturitou Ostatné znalosti: Microsoft Word - pokročilý Microsoft Excel - pokročilý Microsoft Powerpoint - pokročilý Vodičské oprávnenie: typ B Osobnostné predpoklady a zručnosti: o schopnosť riešiť každodenné pracovné úlohy a problémy o spoľahlivosť a presnosť o odolnosť voči stresu o zodpovedná a samostatná osoba, schopná pracovať v tíme o ochota pracovať nadčas Podmienka je zaslanie životopisu. 1. kolo sa uskutoční telefonickým kontaktom vybraných uchádzačov dňa 17.2.2023.
JUNIOR účtovník
Dobrý deň, hľadáme junior účtovníčku do stabilnej stavebnej spoločnosti. Náplň práce: evidencia došlých a odoslaných faktúr - účtovanie jednoduchých účtovných príkazov v systéme KROS - spracovanie štatistických výkazov - spracovanie výkazu Intrastat - práca s interným informačným systémom - pomocné administratívne práce pre personalistu a účtovné oddelenie - kopírovanie, skenovanie dokladov - ostatné pomocné administratívne a účtovné práce - práca s excelom, vytváranie tabuliek a vzorcov - komunikácia so zamestnancami Požiadavky na zamestnanca: Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou Vzdelanie v odbore: ekonomické Ostatné znalosti: Fakturácia - Základy Hospodárska korešpondencia - Základy Mzdové účtovníctvo - Základy Podvojné účtovníctvo - Základy Pokladňa - Základy Skladové hospodárstvo - Základy Strojopis - Základy Microsoft Excel - Pokročilý OMEGA - Základy Microsoft Word - Pokročilý Microsoft Outlook - Pokročilý Vodičský preukaz - B Osobnostné predpoklady a zručnosti: zodpovednosť, samostatnosť, ochota učiť sa, lojálnosť, odolnosť voči stresu, flexibilita
Administratívna pracovníčka
- Administratívne práce spojené s prevádzkou kuchyne - vytváranie jedálneho lístka v slovenčine a v nemčine - objednávky tovaru a preberanie tovaru - skladové hospodárstvo - objednávkový systém stravníkov - tvorba dochádzky - zadeľovanie zamestnancov na zmeny - zodpovednosť za čistotu kuchyne a jedálne - kontrola čistoty na pracovisku - práca s registračnou pokladnicou - bežné administratívne práce - doprava zdarma - odvoz a dovoz do práce - stravovanie zdarma - raňajky, obedy - vianočný večierok - vianočný balíček Plat : 1000€
Asistentka / asistent obchodu a predaja stavebného centra
Spoločnosť HGC centrum Poprad obsadzuje pracovnú pozíciu Asistentka / asistent predaja a administratívy. Hlavnou činnosťou spoločnosti je Malo a veľkoobchodný predaj exterierových dizajnových stavebných materiálov, realizácia stavebných prác a predaj a výroba drevených architektonických konštrukcií a slnečných clon. Náplň práce: administratívne práce, objednávky tovaru, príprava účtovníctva, práca so skladovým systémom a fakturácie, tvorba cenových ponúk, komunikácia so zákazníkmi a správa eshopov a firemných sociálnych sieti a web stránok resp. resp zadávanie podkladov IT správcom webu, vybavovanie pošty a zásielok a iné klasické administrativne a asistenčné práce. Základné potrebné požiadavky na uchádzača: - Vodičský preukaz sk. B - Znalosti MS Office Pokročilý - Znalosť zakl. správy soc. sieti FB, INST. Pozícia nie je vhodná pre absolventa bez základných znalosti horeuvedených podmienok. Samozrejme sme schopný akceptovať ak neovláda uchádzač jednu z vecí a ma záujem sa v nej doškoliť. Výhodou: - Znalosť Sketchup a grafické programy - Znalosť jazykov ANJ a PL - Skúsenosti s pracou v stavebnom odvetví Nastúp: okamžite, inzerát platný do zmazania Forma TPP resp. živnosť podľa dohody Pracovná doba: pon - pia 8:00-17:00 Miesto výkonu: Poprad Ohodnotenie: Dohodou podľa znalosti a rozsahu možnosti výkonu a formy zamestnania. ŽIVOTOPIS ZASIELAŤ NA ADRESU: centrum@ Prosíme vo veci žiadosti o prijatia do zamestnania nás nekontaktovať telefonicky ale splniť základné podmienky zaslania CV. Vybraný uchádzači budú kontaktovaný a prizvaný na pohovor.
Na prenájom expedično skladovacia hala-Voľná Ihneď
Ponúkame na prenájom expedično skladovacie haly. Jedná sa o jednopodlažnú expedičnú - skladovaciu halu, ktorá v krajných moduloch má riešenie v dvoch podlažiach administratívnu časť so sociálnym vybavením. Nosnú časť haly tvorí oceľová konštrukcia so sedlovou strechou. Obvodové murivo je z tvárnic. Obvodové steny a strecha sú zateplená. Steny administratívnej časti sú tehlové. Okná a dvere sú plastové. Administratívna časť je klimatizovaná. Vstup do expedično - skladovej časti haly z exteriéru je cez sekčné priemyselné dvere BREDA STEEL LINE o rozmere 3400 x 3000 mm v počte 4 ks. V administratívnej časti sú situované šatne pre mužov a ženy s vlastnými hygienickými zariadeniami a sprchami. Kancelárske priestory majú samostatnú hygienu. Objekt je napojený na verejný rozvod vodovodu, kanalizácie a elektriky. Jednotlivé média majú samostatné meranie spotreby. V administratívnej časti na vykurovanie a prípravu TUV je elektrický kotol 2 ks, samostatný pre krajné moduly administratívnej časti. Expedično - skladová časť haly nie je momentálne vykurovaná. Parkovanie je možné po dĺžke celej haly. Vstup do areálu je z Južnej triedy, cez vstupnú rampu. Areál je monitorovaný kamerovým systémom a na vrátnici je 24-hodinová strážna služba. Halu je možné prenajať ako celok, alebo ako 2 samostatné celky, so samostatnými vstupmi, kanceláriami a sociálnym zázemím. Každý jednotný objekt ma samostatné merania elektrickej energie, vodného, stočného. Expedično - skladový priestor Obchodné a sociálne zázemie Administratívne priestory a sociálne zázemie 8parkovacích miest 1.prvá časť cena nájmu expedično skladovacieho priestoru číslo 1 1.časť I.NP -Expedično skladovací priestor 470m2 x48€m2 bez Dph+obchodné a sociálne zázemie 66,40m2 x48€m2 bez Dph II.NP -administratívne priestory a sociálne zázemie 65€m2 x65€ + 8parkovacích miest v cene nájmu (zdarma) 2.časť cena nájmu expedično skladovacieho priestoru číslo 2 1.časť I.NP -Expedično skladovací priestor 405m2 x48€m2 bez Dph+obchodné a sociálne zázemie 66m2 x48€m2 bez Dph II.NP -administratívne priestory a sociálne zázemie 65€m2 x65€ + 8parkovacích miest v cene nájmu (zdarma) 1.časť - Spolu ročný nájom 31.299,96 € / bez DPH. Spolu mesačný nájom 2.608,33 € / bez DPH 2časť- Spolu ročný nájom 28.160,76 € / bez DPH. Spolu mesačný nájom 2.346,73 € / bez DPH Konečná cena nájmu a výška depozitu závisí od konkrétnych požiadaviek záujemcu. • dodávka elektrickej energie - fakturácia na základe odpočtu na samostatnom merači spotreby a ceny fakturovanej od dodávateľa danej služby do areálu, alebo možnosť uzatvoriť zmluvu priamo s dodávateľom elektrickej energie. • dodávka vodného, stočného – fakturácia na základe odpočtu na samostatný merač Energetický certifikát : nie Obhliadky možné nonstop na tel.čísle
Kancelárske priestory, Röntgenova, Bratislava V
Ponúkame na prenájom administratívne priestory na Rontgenovej ulici, v Petržalke, Bratislava 5.  Administratívne centrum Petržalka pozostáva z dvoch moderných administratívnych budov (objekt A a objekt B). Svojim nájomcom ponúka vlastné podzemné parkovisko a vonkajšie parkovacie státie na nádvorí na 1. nadzemnom podlaží. Vysoký komfort kancelárskych priestorov s príjemným pracovným prostredím. Objekty spĺňajú všetky európske štandardy pre moderné administratívne budovy s dôrazom na energetickú úspornosť a ohľad na životné prostredie. Voľná je napr. kancelária výmery 24 m2. Floorboxy, chladené stropy, žalúzie. Možnosť prenájmu aj s nábytkom. Kuchynka a toalety na chodbe. Stravovanie priamo v objekte. Nájomné je 450 €/mesiac, + energie a služby vo výške 105 €/mesiac.  Spolu 555 €/mesiac. Parkovanie od 55-85 €/miesto bez DPH. Priestor je hneď voľný. Ceny sú bez DPH. Záujemca neplatí províziu. Viac informácii u uvedeného realitného manažéra.
Administratívne priestory na prenájom v Ružomberku
Ponúkame na prenájom administratívne priestory v polyfunkčnej hale situovanej na výbornom logistickom bode bývalého areálu Texicom v Ružomberku, ktorý prepája geografický trojuholník miest Martin, Dolný Kubín a Liptovský Mikuláš. Jedná sa o čerstvo zrekonštruované administratívne priestory nachádzajúce sa v hlavnej dvojpodlažnej novozrekonštruovanej budove na prízemí a prvom nadzemnom podlaží. Budova s plastovými oknami, plávajúcou podlahou a podlahovým vykurovaním ponúka vysoký štandard pre zariadenie moderných kancelárií. Priestory sú veľmi vzdušné a svetlé s modernými prvkami ako napr. elektrické rozvodové skrinky v podlahe, vlastná IT miestnosť atď. Priestory majú samostatný vchod, vlastné vykurovanie a objekt je napojený na elektriku, vodu a kanalizáciu. Je zabezpečený kamerovým systémom a alarmom pre celú budovu. Výhodou je tiež vlastné parkovisko so 6 – 7 státiami. Podlahová plocha kancelárii 448 m2. Cena prenájmu je 5 eur/m2 bez DPH.
Prenájom
Ponúkame na prenájom expedično skladovacie haly. Jedná sa o jednopodlažnú expedičnú - skladovaciu halu, ktorá v krajných moduloch má riešenie v dvoch podlažiach administratívnu časť so sociálnym vybavením. Nosnú časť haly tvorí oceľová konštrukcia so sedlovou strechou. Obvodové murivo je z tvárnic. Obvodové steny a strecha sú zateplená. Steny administratívnej časti sú tehlové. Okná a dvere sú plastové. Administratívna časť je klimatizovaná. Vstup do expedično - skladovej časti haly z exteriéru je cez sekčné priemyselné dvere BREDA STEEL LINE o rozmere 3400 x 3000 mm v počte 4 ks. V administratívnej časti sú situované šatne pre mužov a ženy s vlastnými hygienickými zariadeniami a sprchami. Kancelárske priestory majú samostatnú hygienu. Objekt je napojený na verejný rozvod vodovodu, kanalizácie a elektriky. Jednotlivé média majú samostatné meranie spotreby. V administratívnej časti na vykurovanie a prípravu TUV je elektrický kotol 2 ks, samostatný pre krajné moduly administratívnej časti. Expedično - skladová časť haly nie je momentálne vykurovaná. Parkovanie je možné po dĺžke celej haly. Vstup do areálu je z Južnej triedy, cez vstupnú rampu. Areál je monitorovaný kamerovým systémom a na vrátnici je 24-hodinová strážna služba. Halu je možné prenajať ako celok, alebo ako 2 samostatné celky, so samostatnými vstupmi, kanceláriami a sociálnym zázemím. Každý jednotný objekt ma samostatné merania elektrickej energie, vodného, stočného. Expedično - skladový priestor Obchodné a sociálne zázemie Administratívne priestory a sociálne zázemie 8parkovacích miest 1.prvá časť cena nájmu expedično skladovacieho priestoru číslo 1 1.časť I.NP -Expedično skladovací priestor 470m2 x48€m2 bez Dph+obchodné a sociálne zázemie 66,40m2 x48€m2 bez Dph II.NP -administratívne priestory a sociálne zázemie 65€m2 x65€ + 8parkovacích miest v cene nájmu (zdarma) 2.časť cena nájmu expedično skladovacieho priestoru číslo 2 1.časť I.NP -Expedično skladovací priestor 405m2 x48€m2 bez Dph+obchodné a sociálne zázemie 66m2 x48€m2 bez Dph II.NP -administratívne priestory a sociálne zázemie 65€m2 x65€ + 8parkovacích miest v cene nájmu (zdarma) 1.časť - Spolu ročný nájom 31.299,96 € / bez DPH. Spolu mesačný nájom 2.608,33 € / bez DPH 2časť- Spolu ročný nájom 28.160,76 € / bez DPH. Spolu mesačný nájom 2.346,73 € / bez DPH Konečná cena nájmu a výška depozitu závisí od konkrétnych požiadaviek záujemcu. • dodávka elektrickej energie - fakturácia na základe odpočtu na samostatnom merači spotreby a ceny fakturovanej od dodávateľa danej služby do areálu, alebo možnosť uzatvoriť zmluvu priamo s dodávateľom elektrickej energie. • dodávka vodného, stočného – fakturácia na základe odpočtu na samostatný merač Energetický certifikát : nie Obhliadky možné nonstop na tel.čísle
Administratívne priestory na prenájom na Rosinskej ceste v
Realitná kancelária DOM ponúka na prenájom administratívne priestory na Rosinskej ceste v Žiline o celkovej výmere 213,32 m2. Priestory sa nachádzajú na druhom nadzemnom podlaží polyfunkčnej budovy s nákladným aj osobným výťahom a sú orientované na severovýchod. Budova je momentálne v stave rekonštrukcie, ide najmä o zateplenie fasády, predpokladané dokončenie jar 2023. Prenájom je určený pre firmu ako administratívne sídlo spoločnosti, ale aj pre firmu, ktorá sa zaoberá výskumom a vývojom, respektíve malosériovou výrobou. Dispozične sa jedná o obdĺžnikový priestor rozdelený v strednej časti nosnou priečkou. Na dvoch stranách (sever a východ) sú vysoké okná, čo zabezpečuje dostatočné presvetlenie celého priestoru. Podlaha je nová, vymenená, môže byť pokrytá gumou alebo plávajúcou podlahou podľa požiadaviek záujemcu. Rovnako je možné priestor rozdeliť priečkami. Kúrenie je zabezpečené radiátormi napojených na novú kotolňu. Spoločná kuchynka a sociálne zariadenia sa nachádzajú na chodbe. K vybaveniu patrí internet cez optický kábel, vonkajší kamerový systém, osobný a nákladný výťah. Budova má exteriérové tienenie zabezpečené železným skeletom, čím sa v letných mesiacoch priestory neprehrievajú. Areál je momentálne otvorený, rekonštrukcia sa bude týkať aj parkovacích miest a výstavby rampy. Budova, v ktorej sa priestory nachádzajú, je situovaná v okrajovej časti Žiliny, kde sa nachádza mnoho firiem zaoberajúcich sa výrobou alebo vývojom/výskumom. V rozľahlom areáli sídli aj STK a vynikajúca reštaurácia Bueno Gusto. Parkovanie je možné priamo pred budovou. Cena: 5,50 €/m2/mesiac + 2,10 €/m2/mesiac (záloha za energie, vyúčtovanie podľa skutočnej spotreby) Trojmesačný depozit. Ceny sú bez DPH. Priestory sú voľné ihneď. Virtuálnu prehliadku priestorov si môžete pozrieť tu (skopírujte si link): V prípade záujmu a zistenia viac informácií alebo dohodnutia termínu obhliadky ma neváhajte kontaktovať na tel. čísle alebo e-mailom na: lucia.puncova@
Haly, sklady, garáže, spevnené plochy a administratívne prie
Ponúkame do prenájmu administratívne priestory, skladové priestory, garáže, dielne, kryté parkovisko a spevnené plochy v priemyselnej zóne Brzotína - časť Bak (bývalý areál Eustreamu), s dobrým komunikačným prístupom v blízkosti cesty 1. triedy smer Bratislava - Košice. Pred objektom je možnosť parkovania pre nájomníkov aj zákazníkov. Celý areál je kompletne oplotený a monitorovaný. Areál má spolu: - 26.000 m2 celkovej plochy - 5.200 m2 skladových priestorov, garáží, dielní - 1.000 m2 administratívnych priestorov Administratívne budovy 1. administratívna budova - zastavaná plocha 420 m2 - 3 nadzemné podlažia, ktoré tvoria zariadené kancelárie (rôzne výmery od 15 m2 až 50 m2), rokovacie miestnosti, archív, sociálne zariadenia, kuchynky, sklady, upratovacie miestnosti, serverovňa, vrátnica, technologické miestnosti, bývalá výdajňa stravy a jedáleň. 2. administratívna budova - zastavaná plocha 426 m2 - 2 nadzemné podlažia, ktoré tvoria zariadené kancelárie (rôzne výmery od 14 m2 až 30m2), sociálne zariadenia, šatne, sklady, technologická miestnosť, 5 garáží na osobné vozidlá. Garáže Pre osobné vozidlá (16,8 m2), dodávky (34,6 m2) a nákladné vozidlá (91,1 m2). Sklady, dielne, kryté parkovisko Skladové priestory a dielne sú prízemné s výmerami od 8 m2 do 1200 m2, kryté parkovisko je o výmere 192 m2. Sklady a dielne pozostávajú z viacerých traktov – vstupných, skladových, nakladacích rámp, administratívneho a sociálneho zázemia. Výborný prístup pre nákladné autá. Nájom bez energií, servisného poplatku a DPH je: - kancelárie 5 €/m2/mes. - sklady, dielne od 2,90 €/m2/mes. - kryté parkovisko a plechové sklady 1,90 €/m2/mes. - spevnené plochy/vyhradené parkovisko 0,95 €/m2/mes. Projekt reality je zmluvný partner vlastníka nehnuteľností, poverený zabezpečením prenájmu. Služby realitnej kancelárie pre záujemcov o priestory sú zdarma. V prípade záujmu o prenájom, bližšie špecifikácie, prehliadky a aktuálny stav obsadenosti kontaktujte maklérku. Dodatok k cene: v texte, +DPH Celková rozloha: 26000m² Vlastníctvo: firemné El. napätie: 230/400V Plyn: áno Vykurovanie: spoločné Parkovanie: vonkajšie Klimatizácia: áno Bezbariérový prístup : áno Okná: plastové
40710-Predaj historickej budovy, Bratislava-Staré Mesto.
Realitná spoločnosť U9 a.s. ponúka na predaj historickú vilu v lukratívnej časti Palisády, Bratislava –Staré Mesto na ul. Zrínskeho. Vila bola postavená v neskorosecesnom slohu v r. 1914, má vysokú urbanistickú a architektonickú hodnotu. Celková výmera pozemku je o veľkosti 1 053 m2. Mestská vila z roku 1914 s  prístavbou má celkovú výmeru 1 129 m2. Prístup na pozemok je možný z ulíc Zrínskeho a Bradlianskej. Vila sa nachádza v tichej lokalite s výborným prístupom do centra mesta, na diaľnicu D1, D4 a obchvat Bratislavy, je situovaná v blízkosti Bratislavského hradu, historického centra mesta a Slavína. Štýlová, v 90 rokoch kompletne zrekonštruovaná budova ponúka veľkolepý priestor na rôznorodé využitie. Vďaka svojej výbornej interiérovej dispozícii objekt môže slúžiť ako administratívne centrum, sídlo spoločnosti, objekt je však možné využiť aj na bytový účel. Prízemie historickej budovy je zaujímavo prepojené s novšou prístavbou, vstupnou halou a recepciou. Vila ponúka 3 rozmerovo veľkorysé podlažia s nebytovo využívaným podkrovím, prístavba má 2 podlažia. Objekt je v tvare nepravidelného písmena U, vzájomne sú prepojené chodbou a miestnosťami, ktoré sa využívajú ako sklady, kúpeľňa a príslušenstvo. Prístavba na 1 podlaží má garáž pre 4 osobné motorové vozidlá s 2 diaľkovo ovládanými bránami. Dispozičné riešenie: Administratívna budova má výmeru 747,97 m2: - prízemie 217,30 m2 - I. poschodie 172,67 m2 - II. poschodie 172,50 m2 - podkrovie 185,50 m2 Prízemie poskytuje štyri miestnosti, sociálne zázemie, archívne, kancelárske a skladové priestory a veľkú garáž pre 4 autá. Prvé poschodie disponuje piatimi kancelárskymi priestormi, sociálnym zázemím – kuchynkou a dvoma toaletami. Druhé poschodie disponuje priestorom šiestich samostatných miestností s dvoma toaletami. Podkrovné priestory ponúkajú veľký otvorený priestor s prechodovými dvoma miestnosťami a sociálnym zázemím a dve toalety. Prístavba spolu s garážou ponúka 380 m2, prízemie 203,01 m2 - garáž pre 4 motorové vozidlá, administratívne priestory I. poschodie 176,81 m2 - administratívne priestory. V priestoroch prístavby je 7 miestností, archívne priestory a sociálne zázemie. Celková výmera ponúka až 1128 m2 úžitkovej plochy.  Bližšie informácie o rekonštrukčných práca a pôdorysy objektu Vám poskytneme na vyžiadanie. Palisády patria medzi prestížne adresy štátnych inštitúcií, sídiel viacerých renomovaných firiem, veľvyslanectiev, škôl, v okolí sú budovy zaradené do zoznamu národných kultúrnych pamiatok.
Lukratívne administratívne priestory na prenájom, Kráľovské
Ponúkame na prenájom lukratívne administratívne priestory v Kráľovskom údolí v Starom Meste - Bratislava I. Trojpodlažný objekt zahŕňa garáže pre parkovanie 5 vozidiel, administratívne priestory vo výmere 320 m² ( 11 kancelárií), časť z nich je možné využiť na ubytovanie , sociálne zariadenia, sprcha, priestor pre kuchynku, priestrannú terasu a dvor. Cena nájmu je 3 160 €/mesiac.+DPH a cena energií je 500€/mes. Priestory Vám radi predstavíme na obhliadke. Viac informácii u uvedeného makléra.
Reprezentatívne administratívne priestory na ulici Bajkalská
Ponúkame na prenájom reprezentatívne administratívne priestory v novom projekte na križovatke bratislavských ulíc Ružinovská a Bajkalská, Bratislava 2. Vynikajúca dopravná dostupnosť a dosah MHD. Nové administratívne centrum je v tesnej blízkosti nemocnice alebo Štrkoveckého jazera, ktoré ponúka množstvo voľnočasových a športových aktivít. K dispozícii je malý amfiteáter, tenisové kurty, ihrisko pre plážový volejbal a v zimných mesiacoch klzisko. Pre obyvateľov Bratislavy je jazero príjemnou oddychovou a športovou lokalitou. Budovu tvoria dve veže prepojené parkovacím domom v podstave. Budova má jednu spoločnú lobby recepciu, ktorá slúži severnej aj južnej veži. Je tu aj odkladisko pre bicykle a sprchy. Moderný koncept, nadčasová architektúra a energeticky úsporná budova, ktorá ponúkne vysoký štandard kancelárskych priestorov. K dispozícii rôzne výmery, typické podlažie má veľkosť 1418 m² (v Južnej veži). Priestor sa pripraví podľa požiadaviek klienta (členenie i štandard). Voľné 9 a 10.poschodie, spolu 2836 m². Priestor sa dá členiť aj na menšie celky. Štandard: klimatizácia, zdvojená podlaha, OTVÁRAVÉ okná, žalúzie, antistatické koberce, čipové karty, kamerový systém budovy, 4 výťahy, reštaurácia, kaviareň, jedáleň, potraviny, unikátna terasa... Na streche budovy nájomcovia ocenia priestrannú terasu s množstvom zelených prvkov, ktorú budú môcť využívať na neformálne stretnutia či relax. Cena nájmu kancelárii je cca 12,50 €/m²/mesiac + energie a služby vo výške 2,95 €/m²/mesiac + spotreba vlastných energií (elektrickej energie, vodného/stočného, kúrenia a chladenia). Parkovanie vonkajšie 70 €/miesto/mesiac, vnútorné 80 €/miesto/mesiac. Sklady za 6 €/m²/mesiac. Ceny sú uvádzané bez DPH.
Administratívne priestory v novom projekte ROSUM
Ponúkame na prenájom reprezentatívne administratívne priestory v novom projekte ROSUM na križovatke bratislavských ulíc Ružinovská a Bajkalská, Bratislava 2. Vynikajúca dopravná dostupnosť a dosah MHD. Nové administratívne centrum je v tesnej blízkosti nemocnice alebo Štrkoveckého jazera, ktoré ponúka množstvo voľnočasových a športových aktivít. K dispozícii je malý amfiteáter, tenisové kurty, ihrisko pre plážový volejbal a v zimných mesiacoch klzisko. Pre obyvateľov Bratislavy je jazero príjemnou oddychovou a športovou lokalitou. Budovu tvoria dve veže prepojené parkovacím domom v podstave. Budova má jednu spoločnú lobby recepciu, ktorá slúži severnej aj južnej veži. Moderný koncept, nadčasová architektúra a energeticky úsporná budova, ktorá ponúkne vysoký štandard kancelárskych priestorov. K dispozícii rôzne výmery, typické podlažie má veľkosť cca 521 m² alebo 1018 m² (v S veži) a 795 m² alebo 1418 m² (v J veži). Priestor sa pripraví podľa požiadaviek klienta (členenie i štandard). Priestor sa dá členiť aj na menšie celky. Štandard: klimatizácia, zdvojená podlaha, otváravé okná, žalúzie, antistatické koberce, čipové karty, kamerový systém budovy, 4 destinačné, efektívne výťahy, reštaurácia, kaviareň, jedáleň, unikátna terasa, bicyklové stojisko+sprchy... Na streche budovy nájomcovia ocenia priestrannú terasu s množstvom zelených prvkov, ktorú budú môcť využívať na neformálne stretnutia či relax. Cena nájmu kancelárii je cca 12,50 €/m²/mesiac + energie a služby vo výške 2,95 €/m²/mesiac + spotreba vlastných energií (elektrickej energie, vodného/stočného, kúrenia a chladenia).