inzercia, predaj, predám, bazár

administratívny pracovník testovanie - strana 15

Počet nájdených inzerátov ADMINISTRATÍVNY PRACOVNÍK TESTOVANIE : 1000 - strana 15

administratívny pracovník / fakturant Nižná nad Oravou
• spracovávanie príprava a dokladov pre externú hlavnú účtovníčku • vystavovanie FA v programe Oberon Exalogic • evidencia a správa pohľadávok a záväzkov, vybavovanie došlej pošty, spracovanie a zakladanie dokumentov • pravidelná aktualizácia, tvorba a vedenie štatistík a výkazov spoločnosti, príprava podkladov pre ďalšie spracovanie podľa pokynov • starostlivosť o firemné záležitosti, emailová a telefonická komunikácia, archivácia dokumentov • spracovanie a vstavovanie cestovných príkazov • kontrola prijatých faktúr, vystavovanie fakúr, spolupráca pri ročnej uzávierke, príprava a tlač interných dokladov, vedenie pokladne a vystavovanie pokladničných dokladov, kontrola dochádzky a pre hlavnú účtovníčku, príprava zápočtov, plnenie ďalších úloh nadriadeného, komunikácia s externými organizáciami a spolupráca s ostatnými oddeleniami. Miesto výkonu Nižná nad Oravou. Do tímu hľadáme milého, zodpovedného, pozitívne naladeného kolegu/kolegynku, ktorý dokáže efektívne organizovať svoj pracovný čas, má rád vo veciach poriadok a jasný logický systém. Požadujeme serióznosť, diskrétnosť, spoľahlivosť, presnosť, flexibilitu. Nemčina by bola vítaná, avšak nie je podmienkou. Potrebovali by sme, aby naša budúca administratívna pracovníčka bola predĺžená pravá ruku vedenia na "papierovačky", na ktoré nemáme veľmi čas. Práca v mladom a motivovanom kolektív, trinásty plat, služobný telefón a počítač, rast mzdy ku každému výročiu zmluvy, pravidelné tímbildingy, darčekové poukážky pri životných jubileách. Mzdové podmienky podľa skúseností uchádzača dohodou na osobnom pohovore. Prosíme zaslať životopis s aktuálnou fotografiou na email kontakt@
Administratívny pracovník
Dobrý deň , firma KREL,s.r.o hľadá do svojho tímu šikovného asistenta na administratívnu práce . Náplňou práce je komunikácia s ľuďmi , personalistika ľudí , nutné znalosti s PC Word , Excel , PowerPoint . Možnosť sa zamestnať na živnosť alebo TPP . Pracovný čas PO-PIA 8:00-16:00. Viac info na
Administratívny pracovník s nemeckým jazykom
Do nášho tímu hľadáme administratívneho pracovníka so znalosťou nemeckého jazyka. Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: - telefonická a mailová komunikácia so spolupracovníkmi a zákazníkmi v slovenskom a nemeckom jazyku, - koordinácia pracovníkov, - administratívna činnosť súvisiaca s agendou zákazníkov a pracovníkov, - práca s Microsoft Office a internetom. Platové podmienky: od 900 € (navýšenie mzdy po skúšobnej dobe)
Administratívny pracovník – nemecký jazyk
Ponúkame prácu v kancelárii. Náplň práce: - administratívna činnosť v interných systémoch, - snaha o zabezpečenie spokojnosti klienta, - vytváranie profilov, - komunikácia s partnermi, - proaktívne riešenie vzniknutých problémov. Vyžadujeme: - flexibilitu, - schopnosť práce pod tlakom, - tímový hráč, - príjemný prejav, - znalosť NEMECKÉHO jazyka PODMIENKOU! - vlastné auto je výhodou. Ponúkame: - prácu cez týždeň, - príjemné pracovné prostredie/po vzájomnej dohode možný občasný home-office, - mladý a dynamický kolektív, - práca v rýchlo rastúcej firme. Vaše životopisy s fotografiou zasielajte na e-mail: nabor.nj.1@
Administratívny pracovník na 1/2 uväzok
Hľadáme mladého človeka (muž alebo žena), ktorý by nám pomáhal v administratívnych oblastiach chodu našej firmy, ktorá sa zaoberá ľudskými zdrojmi, montážnymi prácami, opravou motorových vozidiel. POPIS PRÁCE: * príprava dokumentov + vyplňovanie formulárov * komunikácia s klientmi, zber údajov a príprava podkladov * spolupráca s úradmi a ďalšími verejnými inštitúciami (banky, poisťovne...) * doplňovanie i aktualizácie údajov v databázach * spracovanie podkladov pre externú účtovnícku kanceláriu * telefonická a mailová komunikácia, poštová agenda * plnenie operatívnych úloh (nákup, zabezpečenie niečoho atď) * práca v teréne POŽIADAVKY: * ovládania ruského jazyka aspoň na základnej komunikačnej úrovne * aspoň minimálna prax v administratíve a účtovníctve * schopnosť pracovať s Excelom a Wordom * otvorenosť k učeniu a osobnému rozvoju * schopnosť šoférovať osobné vozidlo veľkou výhodou! Všetkému ostatnému pracovníka naučíme a zaškolíme. FINANCIE: * Príjem pracovníka bude priamo závisieť od jeho schopností i pracovného nasadenia. BENEFITY: * Mladý a dynamický kolektív. * Flexibilná pracovná doba. * Možnosť používania firemného vozidla na súkromné účely. * Možnosť osobného rozvoja a kariérneho rastu. Spolupráca je možná na TPP (čiastočný alebo polovičný uväzok), živnosť, dohodu. Práca je vhodná pre študentov, mamičky na materskej...
Práca
Hľadám si prácu ktorú môžem vykonávať z domu na pc ako administratívny pracovník, fakturantka Prosím nepisat ohladom predaja kozmetiky, ani vypĺňanie dotazníkov, ,financovanie.Preferujem administratívu, prácu s Pc , word ,excell,práca v e- shope formou Home office . Poprosím o ponuky iba ohľadom administratívy.Nie je problém kombinovať prácu z domu aj s prácou v kancelárii .Nástup kedykoľvek
Ponuka prace - administratívny pracovník
Hľadáme energetickeho človeka do nášho tímu, ktorý by nám pomáhal v administratívnych oblastiach chodu našej firmy. Práca s wordom a Excelom musí byť na pokročilej úrovni , plus skúsenosti s účtovníctvom sú vítané . Nástup možný ihneď
Administratívny pracovník Prešov, skrátený pracovný úväzok
Spoločnosť s administratívno-právnymi činnosťami hľadá asistenta/ku na skrátený pracovný úväzok v rozsahu 3 - 4 hod. denne. Pracovný pomer je na dobu určitú 1 rok. Miesto výkonu práce Prešov centrum mesta. Náplň práce: - vykonávanie administratívnych činností v kancelárii - práca s došlou a odoslanou poštou - vytváranie dokumentov a listín - administratívne úlohy podľa potreby Predpoklady uchádzača: - ukončené stredoškolské vzdelanie s maturitnou skúškou - základy práce na PC, Word, Excel - spoľahlivosť, komunikatívnosť, flexibilita - záujem nadobudnúť nové pracovné skúsenosti Ponúkaná mzda 4,90 Eur/hod. Žiadosť spolu so životopisom a fotografiou Vás poprosím poslať na mail giro122@
ASISTENT, ADMINISTRATÍVNY PRACOVNÍK - REALITNÝ MAKLÉR -
Bratislava , - okolie a Zahraničné Developerske projekty .
 Náplň práce: - aktívne vyhladávanie investorov - komunikácia s klientmi - ponuka nehnuteľností klientom - správa a aktualizácia portfólia nehnuteľností, a Kryptomien Druh pracovného pomeru : - TPP - Mandátna Zmluva - živnosť. Platové podmienky : TPP : 1250€/mesačne v čistom Živnosť, zmluva : od 1.500€ Iné výhody : - prestížna práca podporená zázemím úspešnej spoločnosti - pohyblivá pracovná doba - zaučenie a komplexná podpora - mobil - PC - mobil a internet. Miesto práce : Kancelária - Bratislava Informácie pre uchádzačov : Ak spĺňate nami uvedené kritéria a naša ponuka Vás oslovila, prosíme Vás, aby ste svoje písomné žiadosti spolu so životopisom posielali výlučne mailom na adresu: office.manager@ Požadované vzdelanie : SŠ, VŠ, Príjemné vystupovanie, komunikácia Ďalšie požiadavky : - osobnosť s obchodným talentom - lojálnosť voči firme - komunikatívnosť - kreatívne myslenie - zodpovednosť - maximálne nasadenie - samostatnosť - flexibilita - dochvíľnosť. Vhodných kandidátov pozveme na osobný pohovor. Životopis pošlite na emailovú adresu: office.manager@ Materiály a podklady, ktoré nám poskytnete spracujeme v súlade so zákonom č.: 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
Administratívny pracovník na odd. nákupu aj pre ABSOLVENTA
Pre nášho klienta v Tornali pre výrobnú spoločnosť, hľadáme šikovného človeka, aj absolventa na odd. nákup. Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: * aktívna komunikácia s AJ * evidencia potvrdení objednávok * riešenie objednávok pre hrubý materiál * riešenie nedostatkov vo výrobných objednávkach * iné administratívne práce na základe požiadaviek oddelenia nákupu a logistiky Zamestnanecké výhody, benefity: * práca v stabilnej a rozvíjajúcej sa spoločnosti * možnosť rozvoja na lokálnej aj medzinárodnej úrovni * spolupráca v medzinárodnom prostredí * AJ zdarma priamo vo firme Mzdové podmienky (brutto): od 850 EUR/mesiac. Finálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúsenosti vybraného kandidáta. V prípade, že Vás naša pracovná ponuka zaujala, zašlite nám životopis emailom na info@, prípadne sa informujte telefonicky na čísle +293.
Administrativny pracovnik
Hľadáme nemecky hovoriaceho pracovníka na prácu z kancelárie (Nitra) alebo z domu. Kontaktovaniu klientov formou telefónu a mailu. K dispozícií služobný telefón. Prosím prvý kontakt cez sms :
Administratívny pracovník
Hľadáme šikovného kolegu alebo kolegyňu, ktorý ovláda prácu s Outlookom, Word, Excel, Internet a má vodičák skupiny B. Jedná sa o prácu v kancelárií v Žiline na polovičný úväzok, pracovná doba podľa dohody, víkendy a sviatky voľné. Mzda dohodou. V prípade záujmu posielajte svoj životopis na
Administratíva v prekladateľskej agentúre Bratislava
Administratívny pracovník v prekladateľskej agentúre v Bratislave s 20 ročnou históriou, starostlivosť o zákazníkov a ich objednávky, pracovný čas PO-PIA 08:00 - 16:00. Znalosť EN jazyka na komunikačnej úrovni, všetky informácie budú poskytnuté emailom a na osobnom pohovore. Vaše CV s fotkou nám zašlite na
Administratívny pracovník v sklade
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - práca s PC (skladový systém (WMS), Outlook, Excel..), - komunikácia s dodávateľom a zákazníkom v oblasti príjmu a výdaju materiálu, - prijímanie, vyplnenie, archivácia transportných dokumentov, - riadenie zásob v skladovom systéme (Infor) - kontrola prijatých dielov voči dodaciemu listu, - kontrola vychystaného materiálu voči dodaciemu listu - systémová inventúra skladu Práca na 2 zmeny ( neskôr 3-zmenka ). Zamestnanecké výhody, benefity - Kontrakt na TPP / živnosť - TPP : základ 1250€ + bonus 150€ ( hrubá mzda 1400€ ) - Živnosť : 10€/hod. + bonus 200€ + nočná 1€/hod. + sobota/nedeľa 4,5€/hod. + sviatok 5€/hod. Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná Automobilový priemysel, výroba dopravných prostriedkov Sme mladá dynamická spoločnosť s otvorenou firemnou kultúrou, ktorá ponúka služby v oblasti personálneho poradenstva spoločnostiam pôsobiacich v industriálnom odvetví. Našim klientom navrhujeme zlepšenia v oblasti optimalizácii personálnych nákladov, ktoré im majú napomôcť čo najefektívnejšie využívať ľudské zdroje. Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa Jazykové znalosti Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) Ostatné znalosti Microsoft Word - Pokročilý Microsoft Excel - Pokročilý Microsoft PowerPoint - Pokročilý Microsoft Outlook - Pokročilý Vodičský preukaz B Osobnostné predpoklady a zručnosti • Bezúhonnosť • Anglický jazyk - výhoda • Skúsenosť s prácou so skenerom a skladovým systémom, SAP – výhoda • Užívateľská znalosť práce s Word, Excel, PowerPoint, Outlook • Ochota pracovať na zmeny • Zmysel pre detail Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Sme mladá dynamická spoločnosť s otvorenou firemnou kultúrou, ktorá ponúka služby v oblasti personálneho poradenstva spoločnostiam pôsobiacich v industriálnom odvetví. Našim klientom navrhujeme zlepšenia v oblasti optimalizácii personálnych nákladov, ktoré im majú napomôcť čo najefektívnejšie využívať ľudské zdroje. Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Administratívny pracovník - študent
Do našich kancelárskych priestorov hľadáme posilu na 2-3 dni do týždňa - podľa dohody. Preferujeme študentov z masmediálnej alebo ekonomickej vysokej školy. Pracujeme väčšinu v programe excel. Pri našej práci je dôležitá precíznosť keďže plánujeme rôzne eventy a svadby. Možnosť kariérneho rastu (eventový koordinátor)..Ak ťa naša ponuka zaujala, tak nám pošli životopis na praca@ Mzda sa odvíja od skúseností. Tešíme sa na teba :)
pomocný účtovník / administratívny pracovník
• spracovávanie účtovnej agendy, príprava a dokladov pre externú hlavnú účtovníčku • vystavovanie FA v programe Oberon Exalogic • evidencia a správa pohľadávok a záväzkov, vybavovanie došlej pošty, spracovanie a zakladanie dokumentov • pravidelná aktualizácia, tvorba a vedenie štatistík a výkazov spoločnosti, príprava podkladov pre ďalšie spracovanie podľa pokynov • starostlivosť o firemné záležitosti, emailová a telefonická komunikácia, archivácia dokumentov • spracovanie a vstavovanie cestovných príkazov • kontrola prijatých faktúr, vystavovanie fakúr, spolupráca pri ročnej uzávierke, príprava a tlač interných dokladov, vedenie pokladne a vystavovanie pokladničných dokladov, kontrola dochádzky a pre hlavnú účtovníčku, príprava zápočtov, plnenie ďalších úloh nadriadeného, komunikácia s externými organizáciami a spolupráca s ostatnými oddeleniami Do tímu hľadáme milého, zodpovedného, pozitívne naladeného kolegu/kolegynku, ktorý dokáže efektívne organizovať svoj pracovný čas, má rád vo veciach poriadok a jasný logický systém. Požadujeme serióznosť, diskrétnosť, spoľahlivosť, presnosť, flexibilitu. Nemčina by bola vítaná, avšak nie je podmienkou. Potrebovali by sme, aby naša budúca administratívna pracovníčka bola predĺžená pravá ruku vedenia na "papierovačky", na ktoré nemáme veľmi čas. Práca v mladom a motivovanom kolektív, trinásty plat, služobný telefón a počítač, rast mzdy ku každému výročiu zmluvy, pravidelné tímbildingy, darčekové poukážky pri životných jubileách. Mzdové podmienky podľa skúseností uchádzača dohodou na osobnom pohovore. Prosíme zaslať životopis s aktuálnou fotografiou na email: kontakt@ tel:
Manažér, obchodný zástupca, klientský pracovník TRENČÍN
Dobrý deň, Jedná sa o celoslovenský pomocný projekt s názvom For People ktorý je zameraný na rast, rozvoj osobnosti a vyššiu kvalitu života. Hľadám do svojho tímu ľudí na pozície manažér, obchodný zástupca, klientský pracovník a ďaľšie. Ponúkam fixný plat + provízne odmeny, zaškolenie, vedenie od profesionálov, know how a systém, home office, preplácanie nákladov na cestovanie a školenia, špičkový back office, podporu a neoceniteľnú hodnotu pre človeka a jeho okolie. Možnost pracovať aj popri práci alebo štúdiu. Hľadám ludí ktorý chcú od života viac a chcú pomôcť okoliu. Viacej info poskytnem pri osobnom stretnutí. Nakoľko sa jedná o individuálnu ponuku, pomienky spolupráce budú dohodnuté individuálne. V prípade záujmu ma kontaktujte na telefónnom čísle. Teším sa na spoluprácu.
Manažér, obchodný zástupca, klientský pracovník B.BYSTRICA
Dobrý deň, Jedná sa o celoslovenský pomocný projekt s názvom For People ktorý je zameraný na rast, rozvoj osobnosti a vyššiu kvalitu života. Hľadám do svojho tímu ľudí na pozície manažér, obchodný zástupca, klientský pracovník a ďaľšie. Ponúkam fixný plat + provízne odmeny, zaškolenie, vedenie od profesionálov, know how a systém, home office, preplácanie nákladov na cestovanie a školenia, špičkový back office, podporu a neoceniteľnú hodnotu pre človeka a jeho okolie. Možnost pracovať aj popri práci alebo štúdiu. Hľadám ludí ktorý chcú od života viac a chcú pomôcť okoliu. Viacej info poskytnem pri osobnom stretnutí. Nakoľko sa jedná o individuálnu ponuku, pomienky spolupráce budú dohodnuté individuálne. V prípade záujmu ma kontaktujte na telefónnom čísle. Teším sa na spoluprácu.
Manažér, obchodný zástupca, klientský pracovník ŽILINA
Dobrý deň, Jedná sa o celoslovenský pomocný projekt s názvom For People ktorý je zameraný na rast, rozvoj osobnosti a vyššiu kvalitu života. Hľadám do svojho tímu ľudí na pozície manažér, obchodný zástupca, klientský pracovník a ďaľšie. Ponúkam fixný plat + provízne odmeny, zaškolenie, vedenie od profesionálov, know how a systém, home office, preplácanie nákladov na cestovanie a školenia, špičkový back office, podporu a neoceniteľnú hodnotu pre človeka a jeho okolie. Možnost pracovať aj popri práci alebo štúdiu. Hľadám ludí ktorý chcú od života viac a chcú pomôcť okoliu. Viacej info poskytnem pri osobnom stretnutí. Nakoľko sa jedná o individuálnu ponuku, pomienky spolupráce budú dohodnuté individuálne. V prípade záujmu ma kontaktujte na telefónnom čísle. Teším sa na spoluprácu.
Manažér, obchodný zástupca, klientský pracovník BRATISLAVA
Dobrý deň, Jedná sa o celoslovenský pomocný projekt s názvom For People ktorý je zameraný na rast, rozvoj osobnosti a vyššiu kvalitu života. Hľadám do svojho tímu ľudí na pozície manažér, obchodný zástupca, klientský pracovník a ďaľšie. Ponúkam fixný plat + provízne odmeny, zaškolenie, vedenie od profesionálov, know how a systém, home office, preplácanie nákladov na cestovanie a školenia, špičkový back office, podporu a neoceniteľnú hodnotu pre človeka a jeho okolie. Možnost pracovať aj popri práci alebo štúdiu. Hľadám ludí ktorý chcú od života viac a chcú pomôcť okoliu. Viacej info poskytnem pri osobnom stretnutí. Nakoľko sa jedná o individuálnu ponuku, pomienky spolupráce budú dohodnuté individuálne. V prípade záujmu ma kontaktujte na telefónnom čísle. Teším sa na spoluprácu.