inzercia, predaj, predám, bazár

administratívny pracovník testovanie - strana 2

Počet nájdených inzerátov ADMINISTRATÍVNY PRACOVNÍK TESTOVANIE : 1000 - strana 2

Administratívna pracovníčka
Dobrý deň. Vyštudovala som Ekonomickú fakultu UMB v Banskej Bystrici. Mám dvojročnú prax na pozícii administratívny pracovník, referent rozpočtu, metodik pre školy a školské zariadenia v ekonomickej oblasti. Som zodpovedná a spoľahlivá. Rada by som pracovala na pozícii administratívny pracovník - prácu si hľadám v okolí Novej Bane. Nástup možný od 1. júla 2022. Nech sa páči kontaktovať ma e-mailom anna.vicianov@
Administratívny pracovník / asistent
Do nášho tímu hľadáme šikovnú posilu na pracovnú pozíciu : ADMINISTRATÍVNY PRACOVNÍK/ASISTENT Miesto výkonu práce : Kysucké Nové Mesto - Lopušné Pažite Náplň práce: - Zaúčtovanie faktúr, pokladničných dokladov, bankových výpisov a interných dokladov, podľa pokynov hlavného účtovníka - Zakladanie dokladov a administratívne práce s tým súvisiace (skenovanie, kopírovanie a triedenie dokumentov, zmlúv, archivácia) - Príprava podkladov pre účtovníctvo, príprava podkladov pre fakturáciu - Príprava mzdovej agendy, evidencia dochádzky - Vedenie hotovostnej pokladne Mzdové podmienky: 900€/brutto Požiadavky: - výborné komunikačné a organizačné schopnosti - výborná znalosť MS Office - dôslednosť a samostatnosť pri práci - praktickosť, systematický prístup k práci Microsoft Word - Pokročilý Microsoft Excel - Pokročilý Microsoft Outlook - Pokročilý Strojopis - Pokročilý ❗Úspešný uchádzač by mal mať skúsenosti v administratíve (asistent/ka, office manager, pomocný účtovník). V prípade záujmu, prosíme, ZASIELAŤ ŽIVOTOPISY NA EMAIL: ranilus@ Vhodní uchádzači budú telefonicky oslovení a pozvaní na osobné výberové konanie.
Administratívny pracovník
Dobrý deň hľadám si prácu na pozíciu administratívny pracovník alebo ako pomocná účtovníčka.Viem vystaviť faktúry,vypisovať rôzne dokumenty pre úrady a iné,ktoré sa rada naučím. Mam účtovnícky kurz a viem spracovať daňové..Som spoľahlivá,so zmyslom na detail a chuť kariérne rásť....nie katalógový predaj a ....dotazníky...ďakujem
administratívny pracovník pre nemecký trh
Hľadáme do nášho tímu novú posilu na pozíciu administratívny pracovník pre nemecký trh, oblasť administratívno-personálna. Požiadavky: - znalosť nemeckého jazyka (telefonovanie, písanie mailov) - vzdelanie stredoškolské s maturitou alebo vysokoškolské - živnosť alebo TPP Výhody: - občasná práca z domu (možnosť Home Office) - vzdelávacie aktivity - služobný notebook + telefón Nástup: ihneď Podmienky spolupráce budú predstavené pri osobnom rozhovore. Kancelaria sa nachadza v Banskej Bystrici
Administratívny pracovník/asistent
Hľadáme do nášho tímu v Námestove novú posilu na pozíciu administratívny pracovník/asistent. Práca na začiatok 4h denne, (vhodná možno i pre mamičky na materskej) s možným neskorším navýšením pracovného úväzku na 8h denne. Požiadavky: - znalosť nemeckého jazyka nutná - pokročilý (písanie emailov, telefonovanie) - základy anglického jazyka vítaná (odpovedanie na emaily) - základný prehľad v ekonomickej oblasti, záujem o vzdelávanie v tejto oblasti - predchádzajúca prax v oblasti účtovníctva nutná - Excel pokročilý, Word pokročilý Predpokladaný nástup 1.1.2023. Všetky podmienky budú dojednané pri osobnom rozhovore. Životopis prosíme zasielať na: info.@
ASISTENT, ADMINISTRATÍVNY PRACOVNÍK - REALITNÝ MAKLÉR
ASISTENT, ADMINISTRATÍVNY PRACOVNÍK - REALITNÝ MAKLÉR - pre oblasť Košice, Košice - okolie a Maďarsko v okruhu 100 km od Košíc. Náplň práce: - aktívne správa nehnuteľností - komunikácia s klientmi - obhliadky nehnuteľností - ponuka nehnuteľností klientom - správa a aktualizácia portfólia nehnuteľností. Druh pracovného pomeru : - TPP - Mandátna Zmluva - živnosť. Platové podmienky : TPP : 900€/mesačne v čistom Živnosť, zmluva : od 1.500€ Iné výhody : - prestížna práca podporená zázemím úspešnej spoločnosti - pohyblivá pracovná doba - zaučenie a komplexná podpora - auto - mobil - PC - mobil a internet. Miesto práce : Kancelária - Košice Košický kraj - Košice, Košice - okolie, pohraničné oblasti Maďarska od Košíc. Informácie pre uchádzačov : Ak spĺňate nami uvedené kritéria a naša ponuka Vás oslovila, prosíme Vás, aby ste svoje písomné žiadosti spolu so životopisom posielali výlučne mailom na adresu: info@ Požadované vzdelanie : SŠ, VŠ, Príjemné vystupovanie, komunikácia Základná podmienka: Znalosť Maďarského slovom a písmom, anglicky slovom, ovládanie internetu, mobilu a PC. Ďalšie požiadavky : - osobnosť s obchodným talentom - lojálnosť voči firme - komunikatívnosť - kreatívne myslenie - zodpovednosť - maximálne nasadenie - samostatnosť - flexibilita - dochvíľnosť. Vhodných kandidátov pozveme na osobný pohovor. Životopis pošlite na emailovú adresu: info@ Materiály a podklady, ktoré nám poskytnete spracujeme v súlade so zákonom č.: 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
Administratívny pracovník, referent, referentka
Administratívny pracovník, referent, referentka Obchodná spoločnosť poskytujúca služby v oblasti predaja hutníckeho materiálu príjme do TPP administratívneho pracovníka/referent-ka. Náplň práce: - komunikácia s obchodnými partnermi - dojednávanie obchodu - spracovanie dokumentácie súvisiacej s obchodným prípadom Zamestnanecké výhody, benefity: - stravné lístky Požiadavky na zamestnanca: - ukončené stredoškolské s maturitou, - anglický jazyk - základy - Microsoft Office - mierne pokročilý, komunikatívnosť, zodpovednosť, samostatnosť, príjemné vystupovanie Mzdové podmienky: 1000€/netto + stravné lístky
Administratívny pracovník
Stavebná spoločnosť hľadá pracovníka do svojho tímu na pozíciu administratívny pracovník. Pracovný pomer je na plný úväzok. Miesto výkonu práce sú Tovarníky. Osobné predpoklady a zručnosti pracovníka: Náplň práce, právomoci a zodpovednosti o príprava a evidencia dokumentov, administratívne spracovanie dokumentov, ich digitalizácia, archivácia o bežné administratívne práce o firemná korešpondencia ( vyšlá/došlá v elektronickej i papierovej forme ) o komunikácia s obchodnými partnermi o prijímanie návštev, starostlivosť o sekretariát o telefonická komunikácia o zabezpečenie a organizácia chodu kancelárie (pošta, občerstvenie, kancelárske potreby) o ostatné súvisiace úlohy podľa pokynov nadriadeného Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním: stredoškolské s maturitou Ostatné znalosti: Microsoft Word - pokročilý Microsoft Excel - pokročilý Microsoft Powerpoint - pokročilý Vodičské oprávnenie: typ B Osobnostné predpoklady a zručnosti: o schopnosť riešiť každodenné pracovné úlohy a problémy o spoľahlivosť a presnosť o odolnosť voči stresu o zodpovedná a samostatná osoba, schopná pracovať v tíme o ochota pracovať nadčas Podmienka je zaslanie životopisu. 1. kolo sa uskutoční telefonickým kontaktom vybraných uchádzačov dňa 17.2.2023.
Administratívny pracovník
Do nášho tímu hľadáme šikovných spolupracovníkov na pozíciu administratívny pracovník. Druh pracovného pomeru: dohoda Odmena: od 200 eur/týždeň Miesto práce: Košice Termín nástupu: ihneď Požadované vzdelanie: stredoškolské
Administratívny pracovník
Do nášho tímu hľadáme šikovných spolupracovníkov na pozíciu administratívny pracovník. Druh pracovného pomeru: dohoda Ponúkaný plat: od 200 eur/týždeň Miesto práce: Košice, Bratislava Termín nástupu: ihneď Požadované vzdelanie: stredoškolské Kontakt: Rouvia Kontaktná osoba: Polyáková E-mail: mariapolyakova27@ telef:
Administratívny pracovník
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: Hľadáme ľudí na pozíciu administratívny pracovník. Práca s PC, komunikácia s obchodnými partnermi a zákazníkmi, audit, plánovanie. Vieš predstaviť aj niečo iné ako pracovať od 8:00 do 17:00 v práci, ktorá ťa nebaví? Zamestnanecké výhody, benefity: Motivačné ohodnotenie, plus rôzne benefity. Požiadavky na zamestnanca: Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním: stredoškolské bez maturity stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Ideálna príležitosť aj pre absolventov stredných a vysokých škôl. Vodičský preukaz: B Ekonomicko-obchodná spoločnosť so stabilným zázemím na trhu, s dynamickým rastom aj počas pandémie. Kontakt: Loitte s.r.o. Kontaktná osoba: Adam Agh Tel.: E-mail: loitte.sala@
Predajca
Hľadám prácu ako predajca,administratívny pracovník,telefonický operátor.Mam VŠ vzdelanie technického smeru,prax ako predajca stavebnín,železiarstva,telefonický operátor (vysávač na vodu,kompozitná armatúra,úle pre včely,hobby náradie,poisťovníctvo)a ako administratívny pracovník. Stropkov, Svidník....
Administratívny pracovník, Trnava
Do kancelárie v Trnave hľadáme ľudí na nasledovné pracovné pozície: - administratívny pracovník - obchodný zástupca - realitný maklér - manažér Bližšie informácie na tel. č.
Administratívny pracovník, veľkosklad s prémiovým alkoholom
Hľadáme práve teba! Voľná pozícia: Administratívny pracovník - Office referent, Veľkosklad s prémiovým alkoholom Kubbo Select (Trvalý pracovný pomer) Adresa pracoviska: (Rastislavova 88, Košice) stručný popis pracovnej pozície: • vybavovanie telefonických a emailových dopytov od našich zákazníkov, • vystavovanie dodacích listov a faktúr, príprava ponúk • komunikácia s expedíciou, objednávanie prepráv Predpoklady: • ukončené stredoškolské vzdelanie, • bezproblémová telefonická komunikácia, • znalosť PC programov (MS WORD), • znalosť skladového hospodárstva výhodou, Pracovná doba: PO-PIA od 7:45 do 16:15hod. (víkendy voľné) //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// Ponúkame: - nástupný plat od 900eur v hrubom (podľa pracovných skúseností), s možnosťou rastu (mimo základného platu viaceré benefity a bonusy) - Silná firemná kultúra, - Priateľská atmosféra. Ak Vás ponuka zaujala svoj životopis posielajte na info@ a nezabudnite do emailu stručne napísať prečo by sme si mali vybrať vás. //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// Kubbo Select už viac ako 13rokov sprevádza svojich zákaznikov svetom gurmánstva. V rámci našej veľkoobchodnej činnosti sa venujeme dovozu a distribúcii prémiového alkoholu, vína a nealko nápojov. Kvalita, chuť a príbeh sú naše základne priority pri výbere produktov.
Administratívny pracovník/asistent/nemecky ci anglicky jazyk
Sme firma pôsobiaca v zahraničí od r. 2009 a hľadáme do nášho tímu v Námestove novú posilu na pozíciu administratívny pracovník/asistent. Práca na začiatok 4h denne, vhodná možno i pre mamičky na materskej, s neskorším navýšením pracovného úväzku na 8h denne. Požiadavky: - znalosť jedného cudzieho jazyka nutná - anglicky alebo nemecky - pokročilý (písanie emailov, telefonovanie) - základný prehľad v ekonomickej oblasti, záujem o vzdelávanie v tejto oblasti - predchádzajúca prax v oblasti účtovníctva vítaná - Excel pokročilý, Word pokročilý Predpokladaný nástup: ihneď. Všetky podmienky budú dojednané pri osobnom rozhovore. Životopis a motivačný list prosíme zasielať na: info.@
Administratívny pracovník, veľkosklad s prémiovým alkoholom
Hľadáme práve teba! Voľná pozícia: Administratívny pracovník - Office referent, Veľkosklad s prémiovým alkoholom Kubbo Select (Trvalý pracovný pomer) Adresa pracoviska: (Rastislavova 88, Košice) stručný popis pracovnej pozície: • vybavovanie telefonických a emailových dopytov od našich zákazníkov, • vystavovanie dodacích listov a faktúr, príprava ponúk • komunikácia s expedíciou, objednávanie prepráv Predpoklady: • ukončené stredoškolské vzdelanie, • bezproblémová telefonická komunikácia, • znalosť PC programov (MS WORD), • znalosť skladového hospodárstva výhodou, Pracovná doba: PO-PIA od 7:45 do 16:15hod. (víkendy voľné) //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// Ponúkame: - nástupný plat od 900eur v hrubom (podľa pracovných skúseností), s možnosťou rastu (mimo základného platu viaceré benefity a bonusy) - Silná firemná kultúra, - Priateľská atmosféra. Ak Vás ponuka zaujala svoj životopis posielajte na info@ a nezabudnite do emailu stručne napísať prečo by sme si mali vybrať vás. Uzávierka: 20.4.2023 //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// Kubbo Select už viac ako 13rokov sprevádza svojich zákaznikov svetom gurmánstva. V rámci našej veľkoobchodnej činnosti sa venujeme dovozu a distribúcii prémiového alkoholu, vína a nealko nápojov. Kvalita, chuť a príbeh sú naše základne priority pri výbere produktov.
Dispečer / Administratívny pracovník
Do nášho tímu prijmeme pracovníka na pozíciu dispečer / administratívny pracovník. Náplň práce: - monitorovanie priebehu prepráv a pravidelné reportovanie nakládok/vykládok - komunikácia so zákazníkom - kontrola a spracovanie prepravných dokladov a ich príprava na fakturáciu - evidencia došlej pošty Požiadavky: - min. 2 roky praxe v logistike - znalosť anglického jazyka (B2) - znalosť ďalšieho jazyka výhodou - príjemné vystupovanie - flexibilita - zodpovednosť V prípade záujmu ma kontaktujte na telefónnom čísle .
Predajca,administratívny pracovník
Hľadám si prácu ako predajca,administratívny pracovník.Prax mám ako predajca v stavebninách,železiarstve,domácich potrebách,predajca štrkov,pieskov,v požičovni náradia.Okrem toho mám prax aj ako operátor callcentra 3roky. Prácu hľadám v Stropkove, vo Svidníku.
Administratívny pracovník/asistent/nemecky jazyk
Sme firma pôsobiaca v zahraničí od r. 2009 a hľadáme do nášho tímu v Námestove novú posilu na pozíciu administratívny pracovník/asistent. Práca na začiatok 4h denne, vhodná možno i pre mamičky na materskej, s neskorším navýšením pracovného úväzku na 8h denne. Požiadavky: - znalosť nemeckého jazyka nutná - pokročilý (písanie emailov, telefonovanie) - základný prehľad v ekonomickej oblasti, záujem o vzdelávanie v tejto oblasti - predchádzajúca prax v oblasti účtovníctva vítaná - Excel pokročilý, Word pokročilý Predpokladaný nástup: ihneď. Všetky podmienky budú dojednané pri osobnom rozhovore. Životopis a motivačný list prosíme zasielať na: info.@
ASISTENT, ADMINISTRATÍVNY PRACOVNÍK - REALITNÝ MAKLÉR
ASISTENT, ADMINISTRATÍVNY PRACOVNÍK - REALITNÝ MAKLÉR - pre oblasť Košice, Košice - okolie a Maďarsko v okruhu 100 km od Košíc. Náplň práce: - aktívne správa nehnuteľností - komunikácia s klientmi - obhliadky nehnuteľností - ponuka nehnuteľností klientom - správa a aktualizácia portfólia nehnuteľností. Druh pracovného pomeru : - TPP - Mandátna Zmluva - živnosť. Platové podmienky : TPP : 900€/mesačne v čistom Živnosť, zmluva : od 1.500€ Iné výhody : - prestížna práca podporená zázemím úspešnej spoločnosti - pohyblivá pracovná doba - zaučenie a komplexná podpora - auto - mobil - PC - mobil a internet. Miesto práce : Kancelária - Košice Košický kraj - Košice, Košice - okolie, pohraničné oblasti Maďarska od Košíc. Informácie pre uchádzačov : Ak spĺňate nami uvedené kritéria a naša ponuka Vás oslovila, prosíme Vás, aby ste svoje písomné žiadosti spolu so životopisom posielali výlučne mailom na adresu: info@ Požadované vzdelanie : SŠ, VŠ, Príjemné vystupovanie, komunikácia Základná podmienka: Znalosť Maďarského jazyka slovom a písmom, anglicky slovom, ovládanie internetu, mobilu a PC. Ďalšie požiadavky : - osobnosť s obchodným talentom - lojálnosť voči firme - komunikatívnosť - kreatívne myslenie - zodpovednosť - maximálne nasadenie - samostatnosť - flexibilita - dochvíľnosť. Vhodných kandidátov pozveme na osobný pohovor. Životopis pošlite na emailovú adresu: info@ Materiály a podklady, ktoré nám poskytnete spracujeme v súlade so zákonom č.: 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.