inzercia, predaj, predám, bazár

administratíva - strana 17

Počet nájdených inzerátov ADMINISTRATÍVA : 480 - strana 17

Osobný/á asistent/ka TPP
Hľadám na trvalý pracovný pomer osobného asistenta/tku na TPP. Náplň práce: Administratíva firmy, vybavovanie osobných termínov, spracovávanie faktúr. Podmienky uchádzača: •Byť zručný na PC •Ovládať stresové situácie/Pohotovosť v príprade riešenia firmových záležitosti •Pozitivné myslenie •Anglicky/Nemecký jazyk (jeden z tíchto jazykov je potreba na B1!!) Výhody: •Nástupný plat je 800,-€ na mesiac + bonusy •Firemný telefón na súkromné účely, Notebook •Po zaškolení firémne vozidlo •Firemné akcie •Žiaden stereotyp V prípade záujmu vás poprosím kontaktovat na čísle .
Prenájom priestorov Bratislava III – Pluhová ulica 77m2
Dám do prenájmu priestory na prízemí rodinného domu na kancelárske účely, alebo na poskytovanie drobných služieb ( administratíva, notár, nechtové štúdio, fyzio terapia a pod.). Samostatný vchod z ulice s bezbariérovým prístupom. Bezproblémové parkovanie priamo pred domom. Lokalita je na Pluhovej ulici v blízkosti nakupného centra VIVO (Polus) s dobrou prístupnosťou autom aj MHD. Celkový výmer priestorov je 77m2 s možnosťou rozšírenia o dalších 38m2 (priestor 5). Priestory sú vykurované samostatným plynovým kotlom. V cene nájmu sú zahrnuté všetky energie (plyn, elektrika, voda) pri cenách ktoré sú platné k 1.3.2023, odvoz smetí a pripojenie na internet. V prípade zvýšenia cien za energie alebo služieb sa upraví cena nájmu. Priestory majú kvalitné plastové okná REHAU s vnútornými žalúziami a položenú plávajúcu podlahu. Obhliadku priestorov si môžete dohodnúť na tel.čísle: Podmienky nájmu: - Priestory budú voľné od Mája 2023 - Nájomná zmluva na dobu neurčitú, výpovedná lehota 3 mesiace. - Pri podpise zmluvy uhradí nájomca 1 mesačnú kauciu a nájomné za 1 mesiac dopredu. Výhody: - výborná lokalita a dopravná prístupnosť, Polus, žel. stanica Nové mesto - bezproblémové parkovanie zdarma - províziu pre RK NEPLATÍTE ! Cena nájmu 750€/mes.
Praca na vikend
Hladam si pracu na vikend, administrativa, alebo vypomahanie v oblasti gastronomie na svadbach, rodinnych oslavach. Som aktivna vodicka. balazovarenata@
Obchodný zástupca na predaj rýchloobrátkových produktov
Vaše podnikanie spomalilo a hľadáte príležitosti? Ponúkame prácu komunikatívnym a ambicióznym kandidátom so skúsenosťami z celého Slovenska. Ponúkaný sortiment je dobre predajný (elektronické cigarety, papierenské výrobky, hygienický papier a veľa iného), vhodný do prevádzok – potraviny, trafiky, novinové stánky, bary, papierníctva, firmy, školy, mestské a obecné úrady a pod. Úlohou obchodnej zástupkyne / zástupcu bude získavanie nových zákazníkov, starostlivosť o nich, udržiavanie spolupráce s aktívnymi zákazníkmi a ďalšia potrebná administratíva. Požadujeme spoľahlivosť, oddanosť, dobré komunikačné zručnosti, minimálne SŠ vzdelanie s maturitou. Ponúkame: - Dobre predajné výrobky - Provízny systém odmeňovania - Stabilnú spoluprácu - Silné zázemie medzinárodného holdingu - Po 3 až 6 mesiacoch : služobné auto + tankovacia karta + mobil. telefón + laptop - Ostatné info po dohode Ďalšie požiadavky: Zaslaný životopis Microsoft Excel - základy Microsoft Outlook - Základy Vodičský preukaz B Prax v oblasti predaja výhodou Komunikatívnosť Príjemné vystupovanie Časová flexibilita Nástup možný ihneď.
Brigáda pre študentov aj zamestnaných - Finančný konzultant
Sme obchodno-ekonomická firma s viac ako 50 ročnými skúsenosťami, pôsobiaca v mnohých európskych štátoch, ktorá sa zameriava na finančný sektor. Ponúkame príležitosť pre cieľavedomých ľudí na projekt pre východné Slovensko. Zameriavame sa na riešenie problémov klientov na finančnom trhu a taktiež vybavujeme tie najlepšie podmienky na trhu, kde klient vidí ako nepreplácať voči žiadnej spoločnosti. Skúsenosti vo finančnej a ekonomickej oblasti nie sú potrebné. Vyžadujeme: - stredné odborné vzdelanie - chuť sa učiť nové veci Príležitosť aj na: - privyrobenie si popri zamestnaní / materskej Náplň práce, informácie o pracovnom mieste: Finančný konzultant - administratíva - servis - pomoc klientom - mailová komunikácia - telefonická komunikácia Po zabehnutí na tejto pozícii je možnosť zaujímavého kariérneho rastu. Benefity a ďalšie výhody: - zaujímavé finančne ohodnotenie - flexibilný pracovný čas - osobnostný rast - kolektív - dovolenky platené firmou - home office Platové ohodnotenie: - Flexibilné (závisí od odpracovaného času uchádzača, bližšie na pohovore) V prípade záujmu Vás poprosím zaslať životopis s fotkou na e-mail: gudan.management@
Administratíva Home-office
Súkromná firma príjme spolupracovníkov na pozíciu administratívny pracovník. Práca v stabilnej spoločnosti na personálnom alebo obchodnom odd. Výhodou je že to môžete vykonávať z domu. Flexibilná pracovná doba. Práca vhodná popri práci, pre študentov, dôchodcov, mamičky na MD 4 hod. denne. Len vážny záujem. Nutnosť prijímacieho pohovoru.
Administrativa
Dobrý deň som mamička na rodičovskej dovolenke, hľadám si nejakú brigádu na doma, keďže mám doma dieťa. Môže to byť niečo v administratíve, prípadne môžem pripravovať podklady aj pre účtovníčku.Za každú ponuku ďakujem
Administratíva
Dobrý deň. Hľadám si prácu v administratíve. Ovládam Excel, Word, Outlook, Lotus Notes, prezentačné zručnosti. Prosím, len seriózne ponuky.
DoBPŠ - asistentka k účtovníčke.
Ponúkame pre študentov VŠ prácu (dlhodobého charakteru) v oblasti účtovníctva. Podmienky: Obchodná akadémia. Ovládanie programu OMEGA, ALFA alebo POHODA - základy. WORD, EXCEL - pokročilý. Náplň práce: pomocné účtovnícke práce bez uzávierok a DP, - administratíva - spracovanie mesačných podkladov k účtovníctvu, triedenie dokladov a pod. . Práca pod dohľadom. Odmena 4,10€/hod.(na začiatok). Životopis posielajte na: Telefonicky budú pozvaní na pohovor vybraní záujemcovia.
Administratíva
Pozdravujem, Hľadám si brigádu v administratíve formou homeoffice (s občasnou možnou prácou z kancelárie-vramci Košíc). Skúsenosti s administratívou a základmi účtovníctva mám. Brigádu hľadám popri TPP, pričom svoj čas viem ponúknuť počas víkendov a v poobedňajších hodinách počas pracovného týždňa. Ovládam účtovnícke programy Kros a Pohodu, zároveň sa dokážem rýchlo naučiť ovládať aj v interný systém firmy. -pomocné účtovnícke práce -fakturácia -správa eshopu -personalistika -štatistiky -finančne reporty a ďalšie… Som zodpovedná a prácu vždy odovzdávam na čas. Na odmene za vykonanú prácu sa vieme dohodnúť. Prvý kontakt uprednostňujem formou e-mailu, následne sa vieme dohodnúť na ďalšej komunikácii (tel.c. v inzeráte je vymyslené)
Špecialista pre odpadové hospodárstvo
Hľadáme výnimočnú osobu ktorá sa rada priučí znalostiam v oblasti environmentalistiky s excelentným dorazom pre detail a presnosť. Ak máš talent pre zdokonaľovanie a uľahčovanie práce, digitalizovanie a automatizovanie procesov, radi tvoje nápady uvítame. Náplň práce - komplexné zabezpečenie agendy odpadového hospodárstva - vedenie evidencie odpadov a kvartálne uzatváranie evidencie - spracovanie a podávanie ročné hlásenia o vzniku odpadov na Okresné úrady a úrady Životného prostredia, - administratíva spojená s pozíciou; - zostavenie školiaceho manuálu pre pozíciu Požiadavky na pozíciu uchádzača Vzdelanie a prax v oblasti evidencie odpadového hospodárstva nie je nutná bude však výhodou. Uchádzača plne zaškolíme s možnosťou odborného školenia a rastu. Pokročilé znalosti MS Excel, Korešpondencia v MS Word, emailový klient MS Outlook. Základná znalosť Angličtiny bude výhodou, nie podmienkou. Nástup - ihneď. Ohodnotenie a benefity - Mzda je v rozmedzí od 500 - 1000€ za polovičný pracovný pomer (20h/týždeň) a flexibilné hodiny - Štvrťročné výkonnostné odmeny - Flexibilný pracovný čas po zaškolení a preukázaní samostatnosti - Práca v stabilnej slovenskej spoločnosti - Dlhodobo perspektívna práca s možnosťou ďalšieho odborného rastu Životopis prosíme zaslať na info@
Hľadám prácu pre ženu
Hľadám prácu pre ženu na plný úväzok ,okolie Lipany- Sabinov (predaj,administratíva.....)
TELEFONISTKA SO ZNALOSŤOU NEMECKÉHO JAZYKA
Do tímu LEDVIANOCE hľadáme komunikatívnu osobu na telefonické vybavovanie našich rakúskych klientov + administratíva Práca v CRM Pipedrive- zaškolíme Práca na TPP alebo na dohodu Podmienka: Nemecký jazyk - aktívne Čas práce: PO - PIA 08:00 - 16:00 Miesto výkonu práce: Office Nitra, Bratislavská 21 Popis práce: Telefonická a mailová komunikácia s našimi klientmi, práca s databázou a katalógom
Pomocná účtovníčka, administratíva
Dobrý deň, hľadám si prácu na parttime s možnosťou pracovať aj homeoffice ako pomocná, junior účtovníčka, pripadne niečo v ekonomickej, administratívnej oblasti. Životopis zašlem emailom. Za prípadné ponuky vopred ďakujem.
Administratívna pracovníčka/pracovník
Hľadáme pracovníka na administratívnu prácu na autovrakovisku v Bratislave Náplň práce - Odpadové hospodárstvo, administratíva spojená s recykláciou vozidiel. Kontakt so zákazníkmi a odberateľmi, objednávky materiálu. Práca s PC. Zivotopis poprosime poslat na wip@ Nástup možný ihneď
TELEFONISTKA SO ZNALOSŤOU RUMUNSKÉHO JAZYKA
Do tímu Schniererlighting hľadáme komunikatívnu osobu na telefonické vybavovanie našich Rumunských klientov + administratíva Práca v CRM Pipedrive- zaškolíme Práca na TPP alebo na dohodu Podmienka: Rumunský jazyk - aktívne Čas práce: PO - PIA 08:00 - 16:00 Miesto výkonu práce: Office Nitra, Bratislavská 21 Popis práce: Telefonická a mailová komunikácia s našimi klientmi, práca s databázou a katalógom
Predaj polyfunkčnej budovy so skladom v širšom centre Ži
Hľadáte priestory pre Vaše podnikanie alebo rozšírenie podnikateľských aktivít? Realitná kancelária DOM vám ponúka na predaj 3-podlažnú polyfunkčnú budovu v širšom centre Žiliny so zastavanou plochou budovy a skladu o výmere 849 m2 a pozemkom o výmere 2057 m2. Samotná úžitková plocha pozostáva z nasledovného: 1NP - administratíva a sklad 763 m2, 2NP - kancelárie so zázemím a sklad 536 m2, 3NP - 2x3i byt a 1-i byt v celkovej výmere 258 m2, ktoré sú v súčasnej dobe prenajaté, Samotné skladové priestory sú rozdelené na 100 m2 (I.NP), ktoré sú aj vykurované a nevykurované o výmere 480 m2 s regálovým systémom s nosnosťou do 350 kg/m2. Manipulačná plocha 770 m2 zahŕňa cca 17 parkovacích miest a samotný priestor pre zásobovanie nákladnou dopravou aj nad 7,5 t. IS: elektrina, plyn a voda Pre bližšie informácie alebo záujem o obhliadku kontaktujte makléra Karol Klacko na alebo
Administratíva z domu
Súkromná firma Katex príjme spolupracovníkov a brigádnikov administratívneho smeru - asistenta/ku, obchodno - technického poradcu. Práca z domu zaberie 2-3 hod. denne. Odmena 800,- až 1 600€. Všetky informácie na osobnom pohovore a nie písomne.
Exkluzívne Vám ponúkame na predaj priestor vo Vranove
Exkluzívne! Vám ponúkame na predaj obchodný priestor vo Vranove nad Topľou • nachádza sa v širšom centre mesta (Sídlisko Lúčna) • priestor nachádzajúci sa na prízemí čo zabezpečuje bezbariérový vstup • vhodné ako obchod alebo prevádzka rýchleho občerstvenia, prípadne po menších úpravách administratíva • ponúka aj možnosť vonkajšej terasy • samostatný vchod z ulice • samostatná sanita • IS: elektrina, plyn, voda • parkovanie v blízkosti • nízke mesačné náklady • lokalita s dobrou občianskou vybavenosťou • výborná investícia Pozývame Vás na videoprehliadku (viď odkaz nižšie). A tešíme sa na osobné stretnutie. Nemáte čas riešiť hypotekárny úver? V našej realitnej kancelárii Vám poradíme a poskytneme najvýhodnejšie riešenie! Naša ponuka: AREA reality, s.r.o. Kpt. Nálepku 20 /budova DOBREXU/ pri Poštovej banke
Obchodná zástupkyňa
Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: Úlohou obchodnej zástupkyne / zástupcu bude získavanie nových zákazníkov v oblasti zásobovania gastroprevádzok (reštaurácie, kantíny, bary, kaviarne a pod...), starostlivosť o nich a udržiavanie spolupráce s aktívnymi zákazníkmi. Vyhotovovanie reportov, spracovávanie cenových ponúk a ďalšia potrebná administratíva Zamestnanecké výhody, benefity: Služobné vozidlo Služobný mobil Stabilná práca a možný rast v rozvíjajúcej sa spoločnosti Práca v teréne Výhodné zamestnanecké nákupy Po skúšobnej dobe odmeny za vybavenie novej prevádzky a za starostlivosť o aktívnych zákazníkov Informácie o výberovom konaní: V prípade záujmu, prosím zašlite svoj životopis na email: Na pohovor budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Jazykové znalosti Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) Ostatné znalosti Microsoft Excel - Mierne pokročilý Microsoft Outlook - Základy Vodičský preukaz B Prax na pozícii/v oblasti Prax v oblasti predaja výhodou Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti Komunikatívnosť Príjemné vystupovanie a vzhľad Časová flexibilita Schopnosť pracovať pod stresom Schopnosť rýchlo sa učiť a prispôsobovať novým podmienkam