administratíva - strana 21
Počet nájdených inzerátov ADMINISTRATÍVA
: 480 - strana 21
Do tímu LEDVIANOCE hľadáme komunikatívnu osobu na telefonické vybavovanie našich klientov + administratíva
Práca v CRM Pipedrive- zaškolíme
Práca na TPP alebo na dohodu
Podmienka: Maďarský jazyk - aktívne
Čas práce: PO - PIA 08:00 - 16:00
Miesto výkonu práce: Office Nitra, Bratislavská 21
Popis práce: Telefonická a mailová komunikácia s našimi klientmi, práca s databázou a katalógom
Životopisy posielajte na matej.schnierer@ Následne Vás budeme kontaktovať telefonicky a poskytneme ďaľšie informáci
Sme obchodno-ekonomická firma s viac ako 50 ročnými skúsenosťami, pôsobiaca v mnohých európskych štátoch, ktorá sa zameriava na finančný sektor.
Ponúkame príležitosť pre cieľavedomých ľudí na projekt pre východné Slovensko.
Zameriavame sa na riešenie problémov klientov na finančnom trhu a taktiež vybavujeme
tie najlepšie podmienky na trhu, kde klient vidí ako nepreplácať voči žiadnej spoločnosti.
Skúsenosti vo finančnej a ekonomickej oblasti nie sú potrebné.
Vyžadujeme:
- stredné odborné vzdelanie
- chuť sa učiť nové veci
Príležitosť aj pre:
- študentov
- mamičky na materskej
- zamestnaných, ktorí v práci nie sú spokojný
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
Finančný konzultant
- administratíva
- servis
- pomoc klientom
- mailová komunikácia
- telefonická komunikácia
Po zabehnutí na tejto pozícii je možnosť zaujímavého kariérneho rastu.
Benefity a ďalšie výhody:
- zaujímavé finančne ohodnotenie
- flexibilný pracovný čas
- osobnostný rast
- kolektív
- dovolenky platené firmou
- home office
Platové ohodnotenie:
- Flexibilné (závisí od odpracovaného času uchádzača, bližšie na pohovore)
V prípade záujmu Vás poprosím zaslať životopis s fotkou.
001-27-JANEa
Ponúkame vám na prenájom skladové a kancelárske priestory
úžitková plocha 1300 m2. Ktoré sa nachádzajú v objekte starých strojárni v Martine. Vstup je zabezpečený elektrický ovládanou branou , v hale sa nachádza Funkčný mostový žeriav s nosnosťou 32 ton. Parkovanie je pred objektom. Rozloha haly 1000m2, vstupná garáž 50m2, spodná kancelária 25m2 , k dispozícii sú 4 kancelárie na poschodí, toalety, sprcha a kuchynka. Vykurovanie je centrálne.
Administratíva sa skladá z prízemia 1NP a 2NP. zateplenie, plastové okna, klimatizácia... vstupná garáž 50m2 +spodná kancelária 25m2
cena 2,5 M2 /mesiac bez energii.
Ponúkame voľnú pozíciu recepčná na trvalý pracovný pomer.
Náplň práce:
Zodpovednosť za kontinuálny chod recepcie. Uvádzanie návštev a poskytovanie komplexných informácií hosťom. Vybavovanie telefonickej a mailovej komunikácie, prepájanie hostí. Aktualizovanie, kontrolovanie a potvrdzovani rezervácii hostí. Zabezpečovanie konfortu pre hosti (občerstvenie, poradenstvo, servis). Administratíva spojená s chodom recepcie.
Viac informácií email: manager@
Nástup ihned!!!
Príjmeme pomocnú administratívnu silu na vypomoc 4 hod. denne do kancelárie v PP. Znalosť mzdového účtovníctva výhodou. Nástup
ASAP, práca na dohodu, živnosť, Mzda 5e/hod
Prijmeme na TPP nového kolegu/kolegyňu. Viac informácii o našej spoločnosti nájdete tu:
Náplň práce:
- spracovanie cenových ponúk a predaj zákazníkom
- kompletná starostlivosť o predané zákazky
- skladové hospodárstvo
- starostlivosť o zverenú prevádzku v Kežmarku
Platové podmienky:
850€ Brutto + variabilná zložka 1% z predaja (+cca 250 - 400€ mesačne)
Pracovné benefity:
- firemný paušál
- firemný notebook
- práca v mladom kolektíve
- pravidelné teambuildingové akcie
- firemné dovolenky
Požiadavky na nového kolegu/kolegyňu:
- analyzovanie a riešenie problémov
- fyzická zdatnosť
- komunikatívnosť
- kultivovaný slovný a písomný prejav
- prezentovanie
- pružnosť myslenia
- samostatnosť
- tímová práca
- zodpovednosť
- potrebný
- precíznosť pri práci a kvapka perfekcionizmu
Posudzovanie uchádzačov sa bude realizovať na základe zaslaných životopisov.
Životopis môžete zaslať na: administrativa@
Ponúkame na odstúpenie zabehnutú predajňu a eshop so zdravou výživou.
Obchodný priestor 40m2 sa nachádza v Bratislave - Ružinove v menšom nákupnom centre. Mesačné náklady za prenájom priestorov aj s energiami je cca 1100€.
V cene za odstúpenie 30000€ je zahrnutý tovar, nový nábytok na mieru, vybavenie predajne, eshop a všetká administratíva. Dostupné ihneď.
Na predaj novostavba obchodného/administratívneho priestoru so súkromným bazénom v blízkosti parku v centre Piešťan
adresa: Šafárikova ulica, 921 01 Piešťany
- kolaudácia jeseň 2023
- možnosť odpočtu DPH
- možnosť financovať firemným úverom
- návrh interiéru v cene bytu
– plocha priestoru 41 m2
– skladový priestor 6 m2
– pivnica 2,3 m2
– súkromné parkovacie státie za bránou v uzavretom areáli (doplatok 9.000,- eur)
– využitie priestoru: kancelária, administratíva, kaderníctvo, kozmetika, obchodný priestor, zdravotnícke centrum, služby...
Vybavenie priestoru:
– prízemie
– hliníkové okná s izolačným trojsklom
– exteriérové žalúzie/ elektricky ovládané
– internet X-traNET 200 Mbit/s
– podlahové kúrenie (vlastné meranie spotreby)
– súkromný bazén iba pre majiteľov
– zrealizovaná výsadba na rozsiahlom pozemku vo vlastníctve majiteľov
– solárne panely (zásobník na teplú vodu 500L)
– zateplenie 16cm NOBASIL
- areál monitorovaný kamerovým systémom
- monolitová konštrukcia / výplň stien tehla
Štandardne financovanie:
- 20% pri podpise BZ
- 30% pri hrubej stavbe - strecha, okna, priečky
- 30% pri dokončení inštalácii v konkrétnom byte - voda, odpad, elektrika, podlahové kúrenie
- 20% po právoplatnej kolaudácii.
Ak máte záujem o obhliadku, prípadne chcete vedieť viac informácií, neváhajte a kontaktujte ma na č. .
V cene nehnuteľnosti sú zahrnuté všetky poplatky: zabezpečíme vyhotovenie kúpnych zmlúv a návrh na vklad do katastra, právne poradenstvo, kolky na kataster, poplatok za overenie podpisov u notára.
Obytná plocha: 49m²
Celková rozloha: 49m²
Úžitková plocha: 49m²
Vlastníctvo: firemné
Stav: holopriestor
Odvoz odpadu: áno - separovaný
Voda: neuvedené
Internet: lokálny poskytovateľ
Vykurovanie: spoločné – vlastná kotolňa
Pivnica: áno
Parkovanie: vlastné vyhradené
Postavené z: Zmiešané
Zateplený objekt: áno
Bezbariérový prístup : áno
Okná: hliníkové
Hľadáme zdravotnú sestru na ambulanciu praktického lekára v Jesenskom, okres Rim. Sobota
Práca na plný úväzok /podľa dohody aj na čiastočný/, s nástupom najneskôr od 01.10.2023.
Náplň práce:
všetky práce na ambulancii všeobecného lekára pre dospelých - odbery biologického materiálu, podávanie injekčnej terapie, kompletná administratíva vrátane vedenia zdravotnej dokumentácie, práca na PC, telef. konzultácie s pacientmi atď.
Výhody: práca v kolektíve 3 lekárov a ďalších 2 zdrav. sestier, stabilné zamestnanie s adekvátnym finančným ohodnotením /na konci každého roka odmeny/
V prípade záujmu prosím kontaktovať cez mail na mediol.jesenske@
Do príjemného mladého kolektívu hľadáme recepčnú/recepčného. Hľadáme človeka, ktorý prirodzene rád pomáha, snaží sa aktívne vyhovieť zákazníkom, hľadá možnosti na riešenie problémov a pracuje pokojne bez známok vplyvu stresu.
- 1050,-/mesiac brutto
- TPP
- potrebná komunikatívna angličtina
- krátky/dlhý týždeň
- možnosť ubytovania
- strava zabezpečená
PREDCHÁDZAJÚCE SKÚSENOSTI NIESÚ PODMIENKOU.
Náplň práce
- Kontrola príchodov, vítanie hostí, prideľovanie izieb podľa dostupnosti, zabezpečovanie riadnej registrácie, spolupráca s inými oddeleniami hotela
- Zodpovednosť za kontinuálny chod recepcie
- Poskytovanie komplexných informácií hosťom
- Vybavovanie telefonickej a mailovej komunikácie, prepájanie hostí
- Aktualizovanie, kontrolovanie a potvrdzovanie rezervácii hostí
- Zabezpečovanie komfortu pre hosti
- Administratíva spojená s chodom recepcie
- Zodpovednosť za dodržiavanie interných nariadení a takisto dodržiavanie poriadku v okolí recepcie
Životopisy - recepcia@
Bližšie info - / 032 74 84 900
Ponúkam kompletné upratovacie služby. Administratíva, RD-byty, domáce práce, postavebné upratovanie aj väčšieho rozsahu, umývanie podláh čistiacim strojom. Neváhajte ma kontaktovať na spracovanie cenovej ponuky. Referencie poskytnem na požiadanie. Halyna Korol IČO:54326257
Podmienky práce:
Fix plat €1.400
+ 2% premie z objemu predaja.
+ služobné auto takovacia karta.
+ Notebook , mobil .
Pracovná činnosť:
Práca je na SZČO - živnostník, hľadáme Obchodného zástupcu predajca pre veľkoobchod a maloobchod. Jedná sa o zmiešaný tovar (pracovná odev, obuv, ošatenie spodná bielizeň, papuče, ponožky detská obuv, čižmy, gumáky, posteľná bielizeň, uteráky, ikebany a umelé kvety)
K dispozícii máte firemný katalóg, kde máte v popise všetky dostupné produkty. Práca si vyžaduje starostlivosť o súčasných klientov ale aj vyhľadávanie nových klientov, osobný kontakt a dojednanie jednorázoveho alebo permanentného odberu tovaru. Pracujete 80% v teréne - osobný kontakt s klientom, napr: obchodné reťazce, Kaufland, Tesco, Veľkosklady, ale aj maloobchod, butiky a predajne s podobným sortimentom. 20 % vašej činnosti je práca home office administratíva, tvorba cennových ponuk, marketing, email komunikácia, tel. komunikácia s klientom, zabezpečovanie a kontrola objednávky a doručenie tovaru klientovi. Vyžaduje sa, aby ste boli aktívný vodič.
Požiadavky na zamestnanca:
Pracovné skúsenosti predajca alebo obchodný zástupca 2 roky min a viac. Skúsenosti a prax s priamym predajom tovaru konečnému zákaznikový. Skúsenosti s vyhľadavaním nový odberateľov klientov.Dobré komunikačné schopnosti, orietácia na zákaznika.
Vodičský preukaz skupiny B, aktívny vodič.
Práca s MS office.
AK máte záujem zašlite životopis,s Vášim súhlas profilové foto, referencia výhodou. Kontakt: info@
Manažér/ka recepcie a styku s verejnosťou v kempingu neďaleko Benátok (Taliansko)
Druh pracovného pomeru: ŽIVNOSŤ
Ubytovanie: zadarmo
Nemecký tour operator Albatross Reisen hľadá do svojho tímu flexibilného a zodpovedného človeka, ktorého napĺňa práca s ľuďmi a dokáže pracovať samostatne.
Náplň práce:
-budete kontaktnou osobou pre našich hostí v obľúbenom kempingu na Jadranskom mori
-vybavovanie check-in a check-out a administratíva spojená s ubytovaním hostí
-profesionálne riešenie problémov a požiadaviek zo strany hostí
-drobné opravy v mobilných domoch
-kontrola kvality a výkonu našich externých poskytovateľov služieb
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
Anglický jazyk aktívna znalosť podmienkou
Znalosť ďalšieho svetového jazyka /NJ, TJ/ výhodou
Príjemné vystupovanie a profesionálne správanie v súlade s internými postupmi a štandardami
Silná proklientská orientácia a výborné komunikačné zručnosti
Zodpovednosť
Platové podmienky:podľa dohody
Dobrý deň, hľadám prácu ako pomocná účtovníčka (brigáda, dohoda, pol.úväzok). Študovala som na OA, s účtovníctvom som sa stretla aj na VŠ a nedávno som ukončila kurz účtovníctva. Nemám prax ale rýchlo sa učím. Ďakujem za ponuku kontaktujte ma emailom.
Zahraničná montážna a stavebná spoločnosť prijme šikovnú a cielavedomu asistentku na tpp. Náplň práce je administratíva pripadne obchodné cesty. Práca prevažne home oficce. Plat dohodou na osobnom stretnutí. Životopis s fotografiou zaslať na worldcomptrade@
Hľadám si serióznu prácu. Mám živnosť. Dlhoročná prax v gastro a hotelierstve, administrativa a iné. Za ponuky vopred ďakujem..
ID 383 -14-MIG
Na predaj pozemok v komerčnej zóne obce Klasov – vybavenosť (rôzne využitie – sklad, výroba, administratíva, obchod, priemysel....)...Je situovaný priamo pri ceste 1.triedy Nitra – Vráble – veľmi viditeľné miesto...Vzdialenosť od krajského mesta Nitra je 14 km a od mesta Vráble 5,5 km...
Pozemok má rozlohu 9 680 m2 a rozmery cca 85 m x 115 m (viď foto v galérii) – rovinatý...
Asfaltová prístupová cesta a dostupné všetky IS – voda , elektrina, plyn, kanalizácia, aj dažďová kanalizácia...
Realizovaný aj geologický prieskum (3 vrty), k dispozícii výškopis – polohopis...
Zaujímavá príležitosť na hlavnom ťahu Nitra – Vráble...
NAŠE CENY SÚ VRÁTANE PROVÍZIE ZA KOMPLETNÝ SERVIS A SÚ SCHVÁLENÉ MAJITEĽOM.
Mgr. Michal Geletič
geletic@
KOMPLETNÚ AKTUÁLNU PONUKU nájdete na:
Ponúkame Vám na predaj komerčné priestory na viacúčelové využitie, ako napríklad hala, skladovací priestor, dielňa, administratíva, sídlo firmy, výroba a podobne. Jedná sa o bývalí areál WHITE LADY - liehovar Frucona, ktorý aktuálne prechádza modernizáciou, rekonštrukciou, ktorá zahŕňa aj rozvody inžinierskych sieti (voda, kanál, eklektika) tak, aby každý objekt mal samostatne vlastné prípojky.
V návrhu rozdelenia areálu sú farebne odlíšené novovzniknuté priestory či plochy, ktoré vieme samozrejme ešte aktuálne počas realizačných prác prispôsobovať Vašim potrebám počas PREDPREDAJA.
Novo vzniknutý areál bude disponovať vstupnou bránou vrátane vrátnika, auto váhy, priamy prístupom k železnici (lacnejšia možnosť medzinárodnej dopravy) a bude udržiavaný svojím správcom, ktorý bude zodpovedať za udržiavanie celého areálu vrátane prípadných porúch, udržiavania spoločných komunikácií, evidenciu osôb a pod. po spoločnej dohode vlastníkov.
Bližšie informácie Vám rád poskytnem telefonicky, alebo osobne na obhliadke.
Fotografie sú autorským dielom a majetkom realitnej kancelárie HUŇADY REALITY. V cene je zahrnuté právne poradenstvo, vyhotovenie rezervačných a kúpnych zmlúv. Ďalej uhradenie správneho poplatku za návrh na vklad do katastra nehnuteľnosti. V prípade potreby klientovi pomôžeme zariadiť hypotéku.
Dodatok k cene: , +DPH, vrátane provízie
Obytná plocha: 37827m²
Celková rozloha: 37827m²
Úžitková plocha: 37827m²
Vlastníctvo: firemné
Odvoz odpadu: áno - separovaný
Voda: verejný vodovod
El. napätie: 230/400V
Plyn: nie
Kanalizácia: áno
Parkovanie: áno
Inžinierske siete: áno
Postavené z: Zmiešané
Prístupová cesta: asfaltová cesta
Administratívny pracovník v prekladateľskej agentúre v Bratislave s 20 ročnou históriou, starostlivosť o zákazníkov a ich objednávky, pracovný čas PO-PIA 08:00 - 16:00. Znalosť EN jazyka na komunikačnej úrovni, všetky informácie budú poskytnuté emailom a na osobnom pohovore. Vaše CV s fotkou nám zašlite na