administratívna pracovníčka - strana 16
Počet nájdených inzerátov ADMINISTRATÍVNA PRACOVNÍČKA
: 979 - strana 16
below the text in English
Realitná kancelária RE/MAX "EXKLUZÍVNE" ponúka na predaj budovu v meste Nitra, katastrálne územie Mlynárce, na Rastislavovej ulici. Budova sa nachádza v uzavretom areáli s výborným prístupom na rýchlostnú cestu R1, vzdialeného 500m a len 2,2km od priemyselnej zóny JLR. V pešej dostupnosti 300m sa nachádza autobusová zastávka MHD Nitra a vlaková zastávka vzdialená 600m, čo výrazne zjednodušuje dostupnosť pre pracujúcich.
V cene nehnuteľnosti je spoluvlastnícky podiel na prístupovej ceste.
Na nehnuteľnosť je vypracovaný znalecký posudok z roku 2021 a kryje požadovanú cenu za nehnuteľnosť.
Možnosť zriadiť v budove výrobu a zároveň na 3 NP vybudovať ubytovanie pre zamestnancov.
Vypracovaná je projektová štúdia na ubytovňu s kladným vyjadrením mesta Nitra na zmenu účelu užívania existujúcej stavby – administratívna budova na ubytovacie zariadenie – prestavba.
Budova disponuje 3.NP a 1.PP, keby sa zmenil účel užívania na ubytovacie zariadenie, je zamýšľaná celková kapacita objektu 172 lôžok. Ubytovanie v objekte bude riešené bunkovým systémom, ktorý bude pozostávať z dvoj a troj lôžkových izieb.
• Zastavaná plocha objektu o plošnej výmere 757 m2
• Podlažná plocha o plošnej výmere 3028 m2
• Výška budovy 13,10 m
• Obostavaný priestor 9916,7 m3
Obvodové múry: železobetónová konštrukcia
Kúrenie: radiátory + plynový kotol
Siete: elektrina, voda, plyn, kanalizácia
V prípade viacerých záujemcov bude nehnuteľnosť predaná najvýhodnejšej ponuke podľa preferencií majiteľa.
Uvedená cena je vrátane provízie realitnej kancelárie
RE/MAX, kompletného právneho servisu, autorizovaných zmlúv a poplatkov spojených s prevodom vlastníckych práv.
Všetky ďalšie informácie u makléra (dokumenty, vyjadrenia MÚ Nitra, projekty...).
Sale of a building in Nitra with the possibility of conversion into a hostel .
Real estate agency RE / MAX offers for sale a building in the city of Nitra, cadastral area Mlynárce, on Rastislavova street. The building is in an enclosed area with excellent access to the R1 expressway, 500 meters away and only 2.2 km from the JLR industrial zone. Within walking distance of 300m there is a public transport bus stop Nitra and a train stop 600m away, which greatly simplifies accessibility for employees.
The ownership share on the access road is also included in the price of the property.
An expert opinion has been prepared for the real estate from 2021 and covers the required price for the real estate.
Possibility to set up production in the building and at the same time build accommodation for employees on the 3rd floor.
A project study has been prepared for a hostel with a positive statement from the city of Nitra to change the purpose of using the existing building - an administrative building for an accommodation facility - reconstruction.
The building has the three upper floo
Dobry den. Hladam pracu v sbs ako straznik. Objekt, sklad, administrativna budova, stavba, pco, cctv. Mam 35 rokov, preukaz sbs, vodicsky preukaz, zp. Ponuky prosim idealne emailom. Dakujem
....nemam zaujem o poziciu v obchode....
Exkluzívna ponuka!
Ak uvažujete o kúpe investičnej nehnuteľnosti, máme pre Vás skvelý tip. Ponúkame na predaj polyfunkčnú budovu v centre mesta Turčianske Teplice s 3 bytovými jednotkami a administratívnou časťou.
Celková výmera budovy s tromi nadzemnými a jedným podzemným podlažím je 471,14 m2, spolu s balkónmi a terasami 579,69 m2. Pozemok s rozlohou 522 m2.
Dispozičné riešenie jednotlivých podlaží:
podzemné podlažie - rozloha 147,50 m2
- 2 x garáž s otváraním dverí na diaľkové ovládanie
- 3 x sklad (2 x výmera 24,50 m2, 1 x výmera 7,90 m2)
- kotolňa, v roku 2019 nový kotol na pelety s podávačom, záložné vykurovacie teleso plynový kotol
- 2 x pivničný priestor.
1. nadzemné podlažie - rozloha 173,12 m2, s balkónmi 186,44 m2:
- 2 izbový byt – výmera 54 m2. Samostatný vchod, vstupná chodba, kúpeľňa so sprchovým kútom a WC (prirodzené odvetranie), obývačka spojená s kuchyňou, spálňa, 2 balkóny
- administratívna časť - vstupná hala, 2 x kancelária, kuchynka, oddychová zóna, sociálne zázemie. Dispozícia umožňuje úpravu na bytovú jednotku.
2. nadzemné podlažie - rozloha 105,72 m2, s balkónom a terasou 137,35 m2
- 3 izbový byt - kuchyňa opticky prepojená s obývacou izbou, 2 samostatné izby, z jednej vstup na terasu o výmere 20,83 m2, z druhej izby a z obývačky vstup na balkón - 7,85 m2, kúpeľňa so sprchovým kútom a WC,
byt má samostatné vykurovanie plynovým kotlom.
3. nadzemné podlažie - rozloha 44,80 m2, s terasami 108,40 m2
- 1-izbový byt s kuchyňou, z izby vstup na terasu s výmerou 37 m2, z kuchyne vstup na terasu s výmerou 26,60 m2, sociálne zázemie.
V roku 2013 bola realizovaná čiastočná rekonštrukcia budovy - nové kúpeľne, kuchyne, podlahy, oprava fasády.
V roku 2021 kompletne nová hydroizolácia terás a rekonštrukcia 1. nadzemného podlažia.
Výborná investičná nehnuteľnosť - celá budova je aktuálne prenajatá so stabilnými nájomcami.
Benefitom ponuky je lokalita - SPA & AQUAPARK vo vzdialenosti 550 m, kúpeľný park 170 m, centrum mesta 750 m.
Viac informácií sa dozviete na osobnej obhliadke.
Energetický certifikát nie je k dispozícii.
Cena - 310.000 EUR
Ak Vás táto ponuka zaujala, kontaktujte ma na telefónnom čísle alebo prostredníctvom e-mailu
Obytná plocha: 579.69m²
Rozloha pozemku: 522m²
Úžitková plocha: 579.69m²
Vlastníctvo: osobné
Dobrý deň.Hľadám prácu v SBS ako strážnik,
Objekt, sklad administratívna budova,cctv.
Mám preukaz SBS Typ-S.
Vlasne Vozidlo.
Mám skúsenosti v strážnej službe, aj prácou s kamerovým systémom, v obchodnom dome v (TV) (KAUFLAND)
Ovládam Perfekt Angličtinu. Bezúhonnosť a spoľahlivosť. Na prvom meste.
V prípade akejkoľvek ponuky ma prosím kontaktujte buď na emial alebo tell. Viac Info Ohladam (MNA) alebo (PRACE) poprosim zavolat na telefone čislo
Najlepšie bi bola Praca V Okolie Michalovce,Sobrance
Vopred ďakujem za akúkoľvek ponuku.
Tell:
Email: dj.robko.dj@
►Tvorba webstránok alebo eshopov pre rôzne odvetvia ako napr.nehnuteľnosti,reality,inzercia,hotel,ubytovanie,rezervácie,booking formulár,gastro,reštaurácia,auto moto servis, web chat a zoznámka, personálna a administratívna webstránka,stavebníctvo,krypto trh,finančníctvo,poradenstvo, potraviny,skladového hospodárstvo,kozmetické,masážne salóny s objednávacïm formulárom..atď.
►Tvorba inzertného webportálu pre inzerciu rôzneho druhu alebo špecifickej kategórie s veľkým množstvom funkcií(topovanie, sms verifikacia,posielanie správ medzi predajcom a záujemcom, notifikácie správ pre inzerenta ..atď.) v cene su náklady pre Vašu vybranú doménu a ročný webhosting.
►Komplet funkčný realitný web portál pre realitné kancelárie s rozšireným vyhľadávaním nehnuteľnosti aj s možnosťou pridávania ďalších realitných maklérov/agentov alebo firiem, v ponúke je množstvo rôznych nastavení a taktiež hypotekárna kalkulačka, 3D videá, vklad pôdorysnych výkresov.
►Administrácia webstránok je jednoduchá a zvládne ju aj začiatočník a taktiež upravíme pre Vás nastavenia a poskytneme pomoc s nastavením a grafickými úpravami a taktiež poskytujeme technickú podporu.
►Ponúkame vývoj webových riešení na mieru(PHP,Laravel, Javascript,Vue.js,Bootstrap) a taktiež vývoj softvéru a aplikácií pre platformy Windows a Android.
►Poskytujeme služby v online marketingu pre Vás ako SEO, Google Adwords kampane,indexovanie do online firemných katalógov...atď.
►Celý proces tvorby webstránky alebo e-shopu až po ukončenie vieme zrealizovať aj online takže nieje potrebné osobné stretnutie a preto Vám vieme dodať projekt a nezáleží odkiaľ ste.
Neváhajte nás kontaktovať ohľadom ďalších informácií alebo referencií cez kontaktný formulár.Poďme spolu rozbehnúť Vaše online podnikanie!
Do komplexného klientskeho centra prijímame dvoch pracovníkov:
Fixný plat 1000Eur + variabilná zložka.
Pracovná náplň:
- osobný kontakt s klientmi na pobočke
- telefonický kontakt s klientmi
- komplexná starostlivosť o klienta
- administratívna činnosť
- práca s databázou spoločnosti
- spolupráca s manažérom pobočky
- možnosť home office - práca z domu
- možnosť kariérneho rastu už po 6. mesiacoch
Fixná zložka mzdy + variabilná zložka.
Bezplatné profesionálne zaškolenie.
V prípade záujmu, prosím, poslať Váš životopis mailom:
Ponuka platná do zmazania.
Ponúkané výhody
- kvartálne bonusy od 333 Eur do 999 Eur + ročná odmena
- zvýšenie príjmu už po 3 mesiacoch
- teambuildingové akcie
- pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností
- výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti a možnosť kariérneho rastu
- zázemie jednej z najväčších spoločností
- možnosť prispôsobenia pracovnej doby – flexibilita
- všetky školenia úplne bezplatné
- finančné a materiálne benefity
- podpora realizácie nápadov, ktoré by boli obojstranne prospešné
- bližšie informácie a detaily odmeňovacieho systému na osobnom pohovore
Pracovné podmienky
Pracovný čas: od 8:00 do 16:00
Práca na zmeny: jednozmenný pracovný režim
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
Stredné odborné vzdelanie
Dĺžka praxe
bez požiadavky na odbornú prax
Zručnosti, schopnosti
Ďalšie požiadavky:
- zodpovednosť
- flexibilita
Osobnostné predpoklady
komunikatívnosť
spoľahlivosť
Fixný plat 1000Eur + variabilná zložka.
Pracovná náplň:
- osobný kontakt s klientmi na pobočke
- telefonický kontakt s klientmi
- komplexná starostlivosť o klienta
- administratívna činnosť
- práca s databázou spoločnosti
- spolupráca s manažérom pobočky
- možnosť home office - práca z domu
- možnosť kariérneho rastu už po 6. mesiacoch
Fixná zložka mzdy + variabilná zložka.
Bezplatné profesionálne zaškolenie.
V prípade záujmu, kontaktovať na tel. čísle.
Náplň práce:
Kontakt s ľuďmi
Dlhodobé plánovanie s klientami
Finančná analýza, servis zmlúv
Profesionálne finančné sprostredkovanie
Administratívna práca
Práca s počítačom, e-mailová a osobná komunikácia s klientmi a s partnerskými spoločnosťami,
servisné telefonáty a stretnutia aj online cez aplikáciu Zoom.
Vedenie ľudí
Zamestnanecké výhody, benefity:
Po skúšobnej dobe odmena 300euro
Flexibilný pracovný čas
Individuálnu možnosť kariérneho rastu
Vzdelávanie
Podporu a pomoc od centrály
Benefitný program firmy
Teambuilding
Pracovné cesty, dovolenky
Požiadavky:
stredoškolské vzdelanie s maturitou
Microsoft Office 365 - Pokročilý
Internet, Zoom - Pokročilý
Pracovná náplň:
- práca v kancelárii a možnosť home office - práca z domu
- administratívna činnosť
- kontakt s klientmi
- práca s databázou
- príprava podkladov pre manažéra
Zamestnanecké výhody, benefity
- kvartálne bonusy od 333 Eur do 999 Eur a ročné odmeny
- zvýšenie príjmu už po 6 mesiacoch
- pridelenie už existujúcich klientov
- teambuildingové akcie
- pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností
- výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti a možnosť kariérneho rastu
- zázemie jednej z najväčších spoločností
- možnosť prispôsobenia pracovnej doby – flexibilita
- všetky školenia úplne bezplatné
- finančné a materiálne benefity
- podpora realizácie nápadov, ktoré by boli obojstranne prospešné
- flexibilná zložka výplaty
- bližšie informácie a detaily odmeňovacieho systému na osobnom pohovore
V prípade záujmu prosím zaslať Váš životopis :
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax v oblasti predaja je vítaná
- komunikácia (jednanie s ľuďmi)
- empatia
- cieľavedomosť
- komunikatívnosť
- spoľahlivosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 1300 zamestnancov a 3100 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov.
Asistent obchodného vedúceho - administratívna práca, telefonická, mailová a osobná komunikácia,
spracovanie agendy .....
Vedúci obchodnej skupiny - koordinácia, vedenie tímu, zaškolenie nových pracovníkov
- príprava projektov
- nutné zaškolenie
Podmienky - komunikatívnosť, profesionálne vystupovanie
- kreativita, bezúhonnosť,
- minimálne stredoškolské vzdelanie
- znalosti MS OFFICE, EXCEL, WORD, platforma ZOOM
Ponúkame: - kancelársky priestor - možná i práca z domu
- bezplatné profesionálne vzdelávanie
- variabilná pracovná doba,
- firemné akcie a dovolenky, firemný mobil.
- vhodné na hlavnú, vedľ.činnosť, absolventskú prax
- kariérny rast,
Odmena je v závislosti od vykonanej práce a vykonávanej pozície,
- zvyšovanie príjmu už po treťom mesiaci
V prípade záujmu životopis zašlite e-mailom na adresu: blaskovavlasta@, vybratých uchádzačov budeme kontaktovať na osobný pohovor.
Hľadám na výpomoc človeka pri rozbehnutom projekte - administratívna práca. Nenáročná práca, vhodná najmä pre študenta ekonomického smeru (nie je však podmienka) - popri škole - získavanie praxe v obore a informovanosti.
Požadované:
stredoškolské vzdelanie - maturita + vek min. 19 rokov.
Platové ohodnotenie - podľa dohody pri pohovore.
Do komplexného klientskeho centra prijímame dvoch pracovníkov:
Fixný plat 1000Eur + variabilná zložka.
Pracovná náplň:
- osobný kontakt s klientmi na pobočke
- telefonický kontakt s klientmi
- komplexná starostlivosť o klienta
- administratívna činnosť
- práca s databázou spoločnosti
- spolupráca s manažérom pobočky
- možnosť home office - práca z domu
- možnosť kariérneho rastu už po 6. mesiacoch
Fixná zložka mzdy + variabilná zložka.
Bezplatné profesionálne zaškolenie.
V prípade záujmu, prosím, poslať Váš životopis mailom:
Ponuka platná do zmazania.
Ponúkané výhody
- kvartálne bonusy od 333 Eur do 999 Eur + ročná odmena
- zvýšenie príjmu už po 3 mesiacoch
- teambuildingové akcie
- pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností
- výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti a možnosť kariérneho rastu
- zázemie jednej z najväčších spoločností
- možnosť prispôsobenia pracovnej doby – flexibilita
- všetky školenia úplne bezplatné
- finančné a materiálne benefity
- podpora realizácie nápadov, ktoré by boli obojstranne prospešné
- bližšie informácie a detaily odmeňovacieho systému na osobnom pohovore
Pracovné podmienky
Pracovný čas: od 8:00 do 16:00
Práca na zmeny: jednozmenný pracovný režim
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
Stredné odborné vzdelanie
Dĺžka praxe
bez požiadavky na odbornú prax
Zručnosti, schopnosti
Ďalšie požiadavky:
- zodpovednosť
- flexibilita
Osobnostné predpoklady
komunikatívnosť
spoľahlivosť
Do obchodného tímu hľadám komunikatívneho, šikovného človeka.
Náplň práce:
- administratívna činnosť
- obchodné stretnutia
Požiadavky na kandidáta:
- komunikačné schopnosti
- flexibilita, samostatnosť, príjemné vystupovanie, zodpovednosť
Ponúkame:
- mladý, dynamický kolektív
- flexibilný pracovný čas
- zaujímavé finančné ohodnotenie
- možnosť kariérneho rastu
- firemné dovolenky
- kvartálne a ročné odmeny
V prípade záujmu posielajte životopisy na uvedenú mailovú adresu.
Dobrý deň,
hľadám si popri zamestnaní brigádu , administratívna činnosť po prípade iné .
ďakujem ,prosím kontaktujte ma formou e-mailu.
Hladáme spolupracovníkov na prácu z domu. Hlavnou činnosťou firmy je pomoc ľuďom zlepšiť si život finančne aj zdravotne.
Ide o jednoduchú prácu vykonávanú z domu na pár hodín denne.
Náplň práce:
-Administratívne úkony na PC alebo telefóne
-Písomná komunikácia, odpovedanie na otázky
-Pridávanie inzercie
-Poskytovanie informácií o produktoch
-Neskôr zaučenie nových spolupracovníkov do práce online
Firma ponúka plnohodnotné zaučenie do práce ktoré prebieha online. Priebežne je možné sa zúčastňovať online školení.
Pracovná doba je flexibilná, každý pracuje kedy to jemu vyhovuje. V priemere je vhodné prácu vykonávať 2-3 hodiny denne.
Výška zárobku je premenlivá, v priemere 200-1000 € a neskôr aj viac. Výplata na bankový účet.
Práca vhodná pre celé SR.
Požiadavky:
- notebook alebo telefón, internet
- základné znalosti práce na PC, pravopis, texty, kopírovanie, vkladanie inzercie
- znalosť slovenskej gramatiky
- kultivovaný spôsob písomného vyjadrovania
- ochota pracovať a ochota pri komunikácii s ľuďmi
V prípade záujmu ma kontaktuje písomne. Nie telefonicky
Spoločnosť TONHOL, s.r.o. zaoberajúca sa poskytovaním administratívnych a podporných služieb pre poľnohospodárov prijme do svojho kolektívu referenta/tku pozemkového oddelenia.
Náplň práce:
- Administratívna príprava nájomných zmlúv a podkladov k vlastníckym a užívacím vzťahom
- Komunikácia s vlastníkmi poľnohospodárskych a lesných pozemkov
- Komunikácia s úradmi (PPA, ÚKSUP, NPPC, Okresné úrady, obecné úrady a pod.)
- Príprava žiadostí o priame platby
- Príprava podkladov pre výpočet dane z nehnuteľností
- Čiastočne práca v teréne (meranie, fotenie, vytyčovanie hraníc a pod.)
Zamestnanecké výhody, benefity
- férové ohodnotenie
- stabilný tím, veľmi nízka fluktuácia v spoločnosti
- priateľská a otvorená kultúra
- pekné a príjemné pracovné prostredie
Odborné a vedomostné predpoklady:
Nevyhnutnosťou je:
- aspoň základná znalosť a orientácia v problematike pozemkovej evidencie a katastra nehnuteľností
- počítačové zručnosti – word, excel – mierne pokročilý
- Vodičský preukaz sk. B
Výhodou je orientácia v oblasti problematiky priamych platieb, registra pôdy LPIS, registra JPRL.
Osobnostné predpoklady:
- pozitívne myslenie
- ochota a chuť učiť sa nové veci
- samostatnosť a zodpovednosť
- dobré komunikačné schopnosti
- dôveryhodnosť a diskrétnosť.
Druh pracovného pomeru:
- Trvalý pracovný pomer
- Plný úväzok
Mzdové podmienky:
1300 – 1500 €
Hľadám si prácu, ktorú môžem vykonávať z domu (anglicky alebo slovensky). Som špecializovaná administratívna asistentka s praxou. Pracovala som na množstve pozícií, čo mi umožňuje uľahčiť efektívny pracovný tok a zlepšiť komunikáciu medzi viacerými oddeleniami. Mám odbornú úroveň znalosti Microsoft Office. Vykonávala som rôzne druhy prác, recepcia, osobný asistent, právny asistent, správca sociálnych sietí a teraz som ekzekutívna asistentka na plný úväzok. Mzdu si predstavujem 20€/h
Hľadáme kolegu/kolegyňu na pozíciu - administratíva Home office. Práca vhodná pre študentov, dôchodcov, mamičky na MD, pre nezamestnaných v stabilnej spoločnosti na 3 hod. denne. Administratívna práca na personálnom alebo na obchodnom odd. Flexibilná pracovná doba so zaujímavým finančným ohodnotením./200 - 1500€ +/ Všetky informácie osobne, nie písomne, ako aj platobných podmienok sú súčasťou pohovoru. Len vážny záujem. Pohovor sa vykonáva v Košiciach.
náplň práce:
administratívna práca na pobočke
práca z domu
práca s databázou klientov
správa existujúceho portfólia
ponuka najnovších produktov v rámci komplexného zabezpečenia klientov
dodržiavanie firemnej stratégie a obchodnej politiky
kontakt s klientom a práca s databázou
obchodné stretnutia
vzdelávanie
flexibilita
kariérny postup
finančné ohodnotenie bez stropu
Ponuka práce!!! NB OKO s.r.o.
Hľadáme zdravotnú sestru na ambulanciu v Novej Bani. Pracovná doba od 7:00 do 15:00 od pondelka do piatku. Prevažne administratívna činnosť, menežment pacientov v čakárni, práca s PC, vhodné aj pre zdravotníckeho asistenta/praktickú sestru, absolventku.
Nástup : ihneď
Plat: od 760 - 870€ brutto podľa stupňa vzdelania
Viac info na tel. čísle