administrativna praca - strana 22
Počet nájdených inzerátov ADMINISTRATIVNA PRACA
: 1000 - strana 22
Prijmeme do kancelárie v Bardejove na TPP náborovú pracovníčku.
Očakávame:
-komunikatívnosť
-ovládanie kompletného kancelárskeho balíka (Microsoft Office) na úrovni pokročilého užívateľa
Náplň práce:
- pracovné pohovory a výber vhodných zamestnancov,
- bežná administratívna činnosť, pošta, pracovné zmluvy,
- vykonávanie náborových činností (internet, médiá, sociálne siete),
- evidovanie prijatej a odoslanej korešpondencie,
- prijímanie a evidovanie elektronickej pošty a telefonických hovorov,
- zabezpečovanie bežných kancelárskych potrieb a pracovných pomôcok,
- obsluha bežných kancelárskych zariadení (počítač, kopírka),
- spracovávanie rôznych podkladov,
- práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, archivácia.
+ bonusy - mzda cca 800€ - 900€/mes. v čistom
+ stravné preplatené v plnej výške firmou
Pracovný čas: od 8:00 do 16:00
Práca na zmeny: jednozmenný pracovný režim
Fixný plat 1000Eur + variabilná zložka.
Pracovná náplň:
- osobný kontakt s klientmi na pobočke
- telefonický kontakt s klientmi
- komplexná starostlivosť o klienta
- administratívna činnosť
- práca s databázou spoločnosti
- spolupráca s manažérom pobočky
- možnosť home office - práca z domu
- možnosť kariérneho rastu už po 6. mesiacoch
Fixná zložka mzdy + variabilná zložka.
Bezplatné profesionálne zaškolenie.
V prípade záujmu, kontaktovať na tel. čísle.
Náplň práce:
Kontakt s ľuďmi
Dlhodobé plánovanie s klientami
Finančná analýza, servis zmlúv
Profesionálne finančné sprostredkovanie
Administratívna práca
Práca s počítačom, e-mailová a osobná komunikácia s klientmi a s partnerskými spoločnosťami,
servisné telefonáty a stretnutia aj online cez aplikáciu Zoom.
Vedenie ľudí
Zamestnanecké výhody, benefity:
Po skúšobnej dobe odmena 300euro
Flexibilný pracovný čas
Individuálnu možnosť kariérneho rastu
Vzdelávanie
Podporu a pomoc od centrály
Benefitný program firmy
Teambuilding
Pracovné cesty, dovolenky
Požiadavky:
stredoškolské vzdelanie s maturitou
Microsoft Office 365 - Pokročilý
Internet, Zoom - Pokročilý
Asistent obchodného vedúceho - administratívna práca, telefonická, mailová a osobná komunikácia,
spracovanie agendy .....
Vedúci obchodnej skupiny - koordinácia, vedenie tímu, zaškolenie nových pracovníkov
- príprava projektov
- nutné zaškolenie
Podmienky - komunikatívnosť, profesionálne vystupovanie
- kreativita, bezúhonnosť,
- minimálne stredoškolské vzdelanie
- znalosti MS OFFICE, EXCEL, WORD, platforma ZOOM
Ponúkame: - kancelársky priestor - možná i práca z domu
- bezplatné profesionálne vzdelávanie
- variabilná pracovná doba,
- firemné akcie a dovolenky, firemný mobil.
- vhodné na hlavnú, vedľ.činnosť, absolventskú prax
- kariérny rast,
Odmena je v závislosti od vykonanej práce a vykonávanej pozície,
- zvyšovanie príjmu už po treťom mesiaci
V prípade záujmu životopis zašlite e-mailom na adresu: blaskovavlasta@, vybratých uchádzačov budeme kontaktovať na osobný pohovor.
Hľadám na výpomoc človeka pri rozbehnutom projekte - administratívna práca. Nenáročná práca, vhodná najmä pre študenta ekonomického smeru (nie je však podmienka) - popri škole - získavanie praxe v obore a informovanosti.
Požadované:
stredoškolské vzdelanie - maturita + vek min. 19 rokov.
Platové ohodnotenie - podľa dohody pri pohovore.
Hladáme spolupracovníkov na prácu z domu. Hlavnou činnosťou firmy je pomoc ľuďom zlepšiť si život finančne aj zdravotne.
Ide o jednoduchú prácu vykonávanú z domu na pár hodín denne.
Náplň práce:
-Administratívne úkony na PC alebo telefóne
-Písomná komunikácia, odpovedanie na otázky
-Pridávanie inzercie
-Poskytovanie informácií o produktoch
-Neskôr zaučenie nových spolupracovníkov do práce online
Firma ponúka plnohodnotné zaučenie do práce ktoré prebieha online. Priebežne je možné sa zúčastňovať online školení.
Pracovná doba je flexibilná, každý pracuje kedy to jemu vyhovuje. V priemere je vhodné prácu vykonávať 2-3 hodiny denne.
Výška zárobku je premenlivá, v priemere 200-1000 € a neskôr aj viac. Výplata na bankový účet.
Práca vhodná pre celé SR.
Požiadavky:
- notebook alebo telefón, internet
- základné znalosti práce na PC, pravopis, texty, kopírovanie, vkladanie inzercie
- znalosť slovenskej gramatiky
- kultivovaný spôsob písomného vyjadrovania
- ochota pracovať a ochota pri komunikácii s ľuďmi
V prípade záujmu ma kontaktuje písomne. Nie telefonicky
Hľadáme do nášho tímu šikovných a ambicióznych ľudí, ktorý chcú skúsiť niečo nové a perspektívne vo svojej profesionálnej kariére.
Ponúkame Vám šancu bez investicií vložených do novej kariéry/podnikania získať možnosť nadštandartného ohodnotenia a príjmu vo forme provízií.
NEVÁHAJ A BUĎ PÁNOM SVOJHO ,,ČASU”
Stačí málo a môžeš zmeniť svoju budúcnosť !
Práca je vhodná aj ako vedľajší pracovný pomer
Náplňou práce realitného makléra je :
- vyhľadávanie nehnuteľnosti na predaj a prenájom, predaj pozemkov , realizácia výstavba menšich developérskych projektov
- obhliadky nehnuteľností , stretnutia s klientmi a zisťovanie ich potrieb
- administratívna práca v kancelárií alebo z domu HOME OFFICE.
Naša firma Vám zabezpečí:
- firemné vizitky
- inzerciu na všetkých dostupných portáloch Nehnuteľnosti,TOPREALITY a pod…
zabezpečujeme právny servis a poradenstvo
bezplatné zaškolenie a aktívna pomoc v skúšobnej dobe a rozbehu Vašej novej kariéry realitného makléra.
POŽADUJEME:
- serióznosť a lojalitu voči klientom a príjemné vystupovanie .
- komunikatívnosť, flexibilita, dochvíľnosť, a presnosť
vodičský preukaz ,,B” (vlastné vozidlo) / na začiatku nie je podmienkou !
stredoškolské vzdelanie s maturitou a prípadne vyššie vzdelanie.
Znalosť práce s PC a programy Microsoft Word - Základy, Microsoft Excel - Základy
V prípade záujmu pošlite Váš životopis:
jan.gajdos@
Ponúkame vám serioznu prácu na pozicii
Recepcny. Prácuje sa vo 4-hviezdickovom wellness hoteli, ktory sa nachadza v Rakusku v mestecku Lavant.
Požadujeme zodpovednosť, spolahlivost, prijemne vystupovanie
Jedna sa o pracu v hoteli na recepcii a naplnou prace je komunikacia s hostami, spravovanie rezervacneho systemu Check in/ Check out ubytovanych hosti.
Telefonicka, e - mailova komunikacia a administrativna praca s chodom recepcie.
Pracuje sa 6 dni v tyzdni, 8 hodin denne.
Nastup je od 29.12.2022 na zimnu brigadu, ktora trva do 31.05.2023.
K dispozícii je ubytovanie a strava zadarmo, bazen, sauna, fitness je taktiez pre zamestnancov tohto hotela zadarmo.
Podmienkou je prax a skúsenosti, ovládanie PC, ovladanie Nemeckeho jazyka na pokrocilej urovni.
Práca je na Rakusku pracovnú zmluvu.
mesacny zarobok je 1800 Eur/netto + zapocet 13. a 14. platu
V prípade, že vás táto pracovná pozícia zaujala, pošlite vas zivotopis + foto na officegastro09@
-sprostredkovanie prace je bez poplatkov. Neplatite ziadne poplatky.
job4gastro
Kremnicka 26
85101 Bratislava
Hľadáme administratívneho pracovníka, fakturant/ku s možnosťou okamžitého nástupu.
Náplň práce:
- jednoduché učtovníctvo
- Vystavovanie faktúr/pracovných zmlúv
- Prípravné práce pre hlavnú účtovníčku
- Archivácia dokumentov
- Vybavovanie firemnej korešpondencie
- Kontaktovanie zákazníkov v rámci SR
Požadujeme:
- Maďarský jazyk :aspoň mierne pokročilý/podmienka
- Práca s počítačom
- Prax v administratíve
- Dobrá zručnosť pri práci s počítačom a používaní MS balíčka ako Office a Excel
Ponúkame:
- Flexibilný pracovný čas
- Pracovná zmluva sa uzatvára na dobu neurčitú
- Možnosť rýchleho kariérneho rastu podľa plnenia stanovených cieľov
- Práca v dynamickom kolektíve
- Priateľský kolektív spolupracovníkov
Platobné podmienky: S Vysokým potenciálom zárobku.
Ak vás naša ponuka práce zaujala kontaktujte ma na telefónnom čísle alebo mailo.: pertexsro@
Kancelária sa nachádza v Bušinciach 991 22.
Prijmeme na TPP kuriéra v spoločnosti DPD SK Dolný Hričov, pre oblasť Púchov okolie na rozvoz a zvoz kusových zásielok o hmotnosti do 50kg /zväčša do 30kg.
Z hľadiska dynamickosti práce, prijímame uchádzačov vo veku do 30r.
Pracovná doba: začína sa od 06:00 - koniec závisí od tvojej šikovnosti, pondelok - piatok, víkendy a sviatky voľné.
Plat: cca od 1200eur netto /záleží od počtu rozvezených a zvezených stopov + bonusy na trasu za odvedený mesiac.
Prax v obore výhodou, nie podmienkou! Všetko potrebné ťa zaškolíme, naučíme, ukážeme.
Potrebné doklady: VP skupiny B, psychotesty - pomoc s vybavením
Náplň práce:
- dodržiavanie včasných príchodov na depo
- scanovanie, ukladanie si zásielok počas ranného procesu
- zoptimalizovanie si trasy a následný rozvoz a zvoz zásielok
- kontaktovanie príjemcov zásielok
- po rozvoze jednoduchá administratívna činnosť
- práca s hotovosťou/ dobierkami, platobným terminálom
Ponúkame:
- prácu v stabilnej spoločnosti
- bonusy a iné benefity za splnené normy na
trase
- jazdí sa na 2 - 4 ročných vozidlách
- pridelená stála trasa i vozidlo
- práca s dotykovým scannerom, ktorého súčasťou je i možnosť volania
- prácu v mladom, dynamickom kolektíve
Vyžadujeme:
- čistý register trestov
- zodpovedný prístup
- ochota spolupracovať
- samostatnosť, schopnosť orientácie
- flexibilnosť
- starostlivosť o zverené vozidlo
Z hľadiska hmotnosti balíkov a komunikácie so zákazníkmi vyžadujeme fyzickú i psychickú zdatnosť.
Viac info na t.č.: / .
Prijmeme do kancelárie v Bardejove na TPP náborovú pracovníčku.
Očakávame:
-komunikatívnosť
-ovládanie kompletného kancelárskeho balíka (Microsoft Office) na úrovni pokročilého užívateľa
Náplň práce:
- pracovné pohovory a výber vhodných zamestnancov,
- bežná administratívna činnosť, pošta, pracovné zmluvy,
- vykonávanie náborových činností (internet, médiá, sociálne siete),
- evidovanie prijatej a odoslanej korešpondencie,
- prijímanie a evidovanie elektronickej pošty a telefonických hovorov,
- zabezpečovanie bežných kancelárskych potrieb a pracovných pomôcok,
- obsluha bežných kancelárskych zariadení (počítač, kopírka),
- spracovávanie rôznych podkladov,
- práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, archivácia.
+ bonusy - mzda cca 800€ - 900€/mes. v čistom
+ stravné preplatené v plnej výške firmou
Pracovný čas: od 8:00 do 16:00
Práca na zmeny: jednozmenný pracovný režim
Prijmeme do kancelárie v Giraltovciach na TPP administratívnu pracovníčku.
Náplň práce:
- pracovné pohovory a výber vhodných zamestnancov,
- bežná administratívna činnosť, pošta, pracovné zmluvy,
- vykonávanie náborových činností (internet, médiá, sociálne siete),
- evidovanie prijatej a odoslanej korešpondencie,
- prijímanie a evidovanie elektronickej pošty a telefonických hovorov,
- zabezpečovanie bežných kancelárskych potrieb a pracovných pomôcok,
- obsluha bežných kancelárskych zariadení (počítač, kopírka),
- spracovávanie rôznych podkladov,
- práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, archivácia.
+ stravné preplatené v plnej výške firmou
+ pomôžeme zaučiť
Nemecký / Anglický jazyk výhodou. V prípade znalosti komunikatívnej nemčiny ďalšie bonusy.
MZDA DOHODOU.
Kontakt : / praca@
Administratívna práca:
- Spracovávanie podkladov podľa pokynov nadriadených.
- Evidovanie prijatej a odoslanej korešpondencie.
- Prijímanie a evidovanie elektronickej pošty a telefonických hovorov.
- Obsluha bežných kancelárskych zariadení PC, kopírka.
- Komunikácia s klientami.
- Vypracovanie cenových ponúk.
- Práca s dokumentáciou - zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, archivácia.
Hľadáme kolegu/kolegyňu na pozíciu - administratíva Home office. Práca vhodná pre študentov, dôchodcov, mamičky na MD, pre nezamestnaných v stabilnej spoločnosti na 3 hod. denne. Administratívna práca na personálnom alebo na obchodnom odd. Flexibilná pracovná doba so zaujímavým finančným ohodnotením./200 - 1700€ +/ Všetky informácie osobne, nie písomne, ako aj platobných podmienok sú súčasťou pohovoru, ktorý sa vykonáva v Košiciach alebo v Bratislave. Len vážny záujem. Ponuka pre celé Slovensko.
Do stavebnej spoločnosti hľadá sa Sales manažér/ka so znalosťou Nemeckého jazyka
Pracovná náplň:
- práca v kancelárii v Bratislave (prvý mesiac home office)
- administratívna činnosť
- kontakt s klientmi
- práca s databázou
- príprava podkladov pre manažéra
Nástup ihneď
Mzdové podmienky- od 1000 eur( prvý mesiac-pokiaľ bude home office, ďalej 1200 a možnosť rastu
( ostatné dohodnime na osobnom stretnutí)
Pre akékoľvek otázky neváhajte sa kontaktovať na číslo,radi odpovedáme
Hľadáme administratívneho pracovníka, fakturant/ku s možnosťou okamžitého nástupu.
Náplň práce:
- jednoduché učtovníctvo
- Vystavovanie faktúr/pracovných zmlúv
- Prípravné práce pre hlavnú účtovníčku
- Archivácia dokumentov
- Vybavovanie firemnej korešpondencie
- Kontaktovanie zákazníkov v rámci SR a Zahraničia
Požadujeme:
- Maďarský jazyk pokročilý
- Anglický jazyk komunikatívne
- Práca s počítačom
- Prax v administratíve
- Dobrá zručnosť pri práci s počítačom a používaní MS balíčka ako Office a Excel
Ponúkame:
- Flexibilný pracovný čas
- Pracovná zmluva sa uzatvára na dobu neurčitú
- Možnosť rýchleho kariérneho rastu podľa plnenia stanovených cieľov
- Práca v dynamickom kolektíve
- Priateľský kolektív spolupracovníkov
Platobné podmienky: S Vysokým potenciálom zárobku.
Ak vás naša ponuka práce zaujala kontaktujte ma na telefónnom čísle alebo mailo.: pertexsro@
Kancelária sa nachádza v Bušinciach 991 22.
Spoločnost CASSO TRANS s.r.o. s dlhodobými skúsenostami v oblasti medzinárodnej expresnej dopravy hľada nových kolegov na dve pozicie. 1.denny disponent. čný disponent (home office)
Do nášho tímu hľadáme nových a šikovných ľudí s chuťou na sebe pracovať a naberať nové skúsenosti.
Človek nemusí byť priamo z oboru , musi ale ovládať minimálne 1 cudzí jazyk ( AJ,NJ,IT,FR) ďalši jazyk je obrovskou výhodou.
Práca je veľmi živá a akčná. Je určená pre ľudí ,ktorí majú predstavivosť a baví ich učiť sa. Nie je určená pre lenivcov.
Plat sa odvíja aj od Vaších schopnosti ! Zaklad 1200€ + pohyblivá zložka.
Životopis prosim zasielajte na richard.robb@
Hľadáme kolegu/kolegyňu na pozíciu - administratíva Home office. Práca vhodná pre študentov, dôchodcov, mamičky na MD, pre nezamestnaných v stabilnej spoločnosti na 3 hod. denne. Administratívna práca na personálnom alebo na obchodnom odd. Flexibilná pracovná doba so zaujímavým finančným ohodnotením./200 - 1700€ +/ Všetky informácie osobne, nie písomne, ako aj platobných podmienok sú súčasťou pohovoru. Len vážny záujem. Ponuka pre celé Slovensko.
Povinný osobný pohovor Košice/Bratislava.
Hľadáme kolegu/kolegyňu na pozíciu - administratíva Home office. Práca vhodná pre študentov, dôchodcov, mamičky na MD, pre nezamestnaných v stabilnej spoločnosti na 3 hod. denne. Administratívna práca na personálnom alebo na obchodnom odd. Flexibilná pracovná doba so zaujímavým finančným ohodnotením./200 - 1700€ +/ Všetky informácie osobne, nie písomne, ako aj platobných podmienok sú súčasťou pohovoru. Len vážny záujem. Ponuka pre celé Slovensko.