inzercia, predaj, predám, bazár

administrativna praca - strana 23

Počet nájdených inzerátov ADMINISTRATIVNA PRACA : 1000 - strana 23

Asistent na oddelení údržby - brigáda pre študenta VŠ
Náplň práce: - administratívna práca - evidovanie dokumentov - chystanie podkladov pre nadriadeného - všeobecná pomocná ruka na oddelení údržby - neskôr menšie pomocné práce údržby pre výroby - pod dohľadom - je potrebné vedieť chodit do práce 2-3x v týždni Viac info radi poskytneme na čísle . - práca na skrátený úväzok - pre študenta VŠ - možnosť využívať firemnú dopravu z NR a TO.
BRIGÁDA S OKAMŽITOU VÝPLATOU - STAŇ SA PROMOTÉRKOU
NOVOROČNÉ PROMO AKCIE A EVENTY ako skvelý zárobok popri štúdiu VŠ (1-3 dni týždenne) alebo aj ako hlavná práca 4-5 dní týždenne. V prípade spokojnosti dlhodobá spolupráca. Pre náš tím prijmeme usmievavé a komunikatívne promotérky s chuťou pracovať v oblasti reklamy a mediálnych kampaní. Baví ťa práca s ľuďmi? Potom hľadáme práve teba. Nástup možný ihneď alebo podľa dohody. Možnosť plánovania pracovných dní. Účasť na reklamných kampaniach a promo akciách, starostlivosť o zákazníkov a návštevníkov obchodov, akcie se konajú v nákupných galériach, obchodných centrách, výstavách a pod. Predstavenie novinek na trhu zákazníkom. Jednoduchá administratívna činnosť vrámci akcie. Komunikácia so zákazníkmi, rozdávánie letákov, balónov a pod. Požadujeme Flexibilitu Komunikatívnosť Spoľahlivosť Sympatické a slušné vystupovanie AK VÁS PONUKA ZAUJALA, NAPÍŠTE NÁM NA KARIERA@ Ponúkame Priateľský kolektív Vynikajúce finančné ohodnotenie + bonusy Možnosť plánovánia vyhovujúcich pracovných dní (pondelok-piatok, iba celodenné akcie) VÝPLATY DENNE PO SKONČENÍ AKCIE Zabezpečenie dopravy na miesto práce Zaškolenie v oblasti reklamy a marketingu
Disponent / Asistent v dopravno -logistickej spoločnosti SNI
Miesto práce: Snina (Práca občas vyžaduje aj cestovanie v rámci dňa) Druh pracovného pomeru: plný úväzok/ skrátený úväzok – podľa dohody Termín nástupu: ihneď / podľa dohody Mzdové podmienky (brutto): 849/mesiac, výkonnostné príplatky až do 1400 / mesiac Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - Vyťažovanie vlastných kamiónov, nákladných vozidiel a dodávok, administratívna činnosť, komunikácia so zamestnancami a odberateľmi, práca v kancelárii s počítačovým software a telefónom. okrem toho: - Realizuje obchodnú stratégiu - Vyhľadáva a získava nových odberateľov, - Pripravuje cenové ponuky, - Zabezpečuje evidenciu objednávok a požiadaviek, - Zabezpečuje kooperáciu s cudzími dopravcami a špedíciami, vrátane zahraničných klientov podľa pokynov vedúceho, - Neustále sleduje priebeh dopravy, - Po zistení nezhôd a reklamácii okamžite zabezpečuje potrebné administratívne úkony na ich riešenie, - Denne uzatvára objednávky a eviduje ich do príslušného software, - Denne sleduje výkony pridelených klientov a navrhuje možné zlepšenia - Zabezpečí okamžite prerušenie, skončenie spolupráce s klientom v prípade neplnenia si dohodnutých podmienok - na dennej báze podáva správu vedúcemu pobočky Zamestnanecké výhody, benefity - firemné auto škoda fabia - mobil - notebook - spravodlivá odmena z efektívnych výnosov a kreatívnej práce - perspektíva dlhodobej práce Informácie o výberovom konaní Ak Vás ponuka oslovila, zašlite nám prosím životopis, životopis poslať na e-mail: dunajtransporte@ Vybraní uchádzači budú pozvaní na pohovor. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním vysokoškolské I stupňa vysokoškolské II stupňa Jazykové znalosti Anglický jazyk - alebo Nemecký jazyk - Začiatočník Ostatné znalosti Fakturácia - Začiatočník Microsoft Office - Začiatočník Vodičský preukaz B Počet rokov praxe Prax výhodou Osobnostné predpoklady a zručnosti - slušné vystupovanie - zodpovenosť, pracovitosť - flexibilita - komunikačné zručnosti (soft skills) - odolnosť stresu Zaslaním životopisu, uchádzač súhlasí s tým, aby spoločnosť DUNAJ tranSERVICE s.r.o. spracovala osobné údaje uvedené v týchto dokumentoch. Poskytnuté osobné údaje budú spracúvané v našej spoločnosti výlučne pre potreby evidencie uchádzačov o zamestnanie po dobu 6 mesiacov a následne budú zlikvidované. Nevyžiadané dokumenty skartujeme. V prípade žiadosti o ukončenie spracúvania pred termínom, nám to prosím písomne oznámte. Inzerujúca spoločnosť DUNAJ tranSERVICE s.r.o. Stručná charakteristika spoločnosti Počet zamestnancov 10-19 zamestnancov Adresa spoločnosti DUNAJ tranSERVICE s.r.o., Snina Slovenská dopravno – logistická, rozrastajúca sa spoločnosť, s inovatívnym prístupom, so sídlom, vozovým parkom a skladovými priestormi v Snine. Vďaka skúsenému a flexibilnému dispečing
Administratívna práca
Ponúkam trvalú prácu popri zamestnaní,štúdiu alebo materskej dovolenke. Voľná pracovná doba, práca sa vykonáva z domu. Pre viac informácií, prosím, píšte e-mail.
ELEKTRIKÁR - ŽIVNOSŤ
Hľadáme anglicky / nemecky hovoriacich elektrikárov na projekt do Nemecka. Jedná sa o dlhodobý celoročný projekt Priemyselna elektrika, kábel kanály, práca vo vnútri Je možnosť pracovať na turnusy 3+1 alebo 4+1 (všetko na dohode) HRADÍME: - Ubytovanie - Cestu - Poskytujeme služobné auto - Poskytujeme pracovné náradie PLATOBNÉ OHODNOTENIE: 60 hodín týždenne Cena dohodou podľa skúseností POSKYTUJEME: - Pravidelné úhrady faktúr + zálohy podľa dohody - Administratívna podpora - Stabilná práca počas roka v zahraničí a na Slovensku - Možnosť dlhodobej spolupráce - Možnosť kariérneho rastu - Vítané sú aj celé partie - Pracovná doba: PO - SO 10 - 12hod denne (môže sa líšiť) - Prosím pre viac info volať na elektrikár, elektrikári, mechanik, montér, montéri, pneumatikári, pneumatikár
Hľadáme tlmočníčku do kancelárie -Nemecký jazyk
Dobrý deň Do Našej firmy MAROUTGROUP, s.r.o. hľadáme Nemecky hovoriacu. Naša firma sa zaoberá pracou v zahraničí. Naplň prace: - vybavovanie ubytovania pre Našich pracovníkov - telefonická a emailová komunikácia - hľadanie nových projektov - administratívna práca v kancelárii Vyžadujeme: - nemecký jazyk (slovom aj písmom) - anglický jazyk výhoda nie však podmienka - práca s PC Ďalšie info na tel.číslo
Administratívna Práca Košice
Pre našu firmu mefin s.r.o hľadáme administratívnu pracovníčku. Nutnosť mať vodičský preukaz skupiny B. Práca je na dlhodobo plat od 1000€ podľa dohody
Administratívna pracovníčka/Fakturantka
Veľkoobchod s ovocím a zeleninou Základná zložka mzdy (brutto) 700,-€ + odmeny Náplň práce: - administratívne práce - fakturácia - pokladňa - telefonická a písomná komunikácia s odberateľmi - práca s dokumentáciou - zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie - práca s PC - príjemné vystupovanie Požiadavky na zamestnanca: - stredoškolské vzdelanie s maturitou - nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie - vysokoškolské vzdelanie I. stupňa Osobnostné predpoklady a zručnosti: - zodpovednosť a spoľahlivosť - logické myslenie - flexibilita - komunikatívnosť - samostatnosť, precíznosť
Zubná sestra
Do zubnej ambulancie hľadám zdravotnú sestru zatiaľ na skrátený úväzok. Náplň (druh) práce: - práca zdravotnej sestry v stomatologickej ambulancii, - asistencia lekárovi pri stomatologických výkonoch, - starostlivosť o chod ambulancie , - starostlivosť o inštrumentárium, vrátane umývania, dezinfikovania a sterilizovania lekárskych nástrojov a pomôcok, - práca s PC, administratívna činnosť Vzdelanie v odbore zdravotná/praktická sestra. V PRÍPADE ZÁUJMU , prosím, zasielať životopisy Poskytnem info, resp. kontaktujem Vás až PO obdržaní CV. Vďaka.
Administrativna praca
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - mailová, telefonizácia komunikácia so zákazníkmi - zhromažďovanie podkladov potrebných k uzatvoreniu obchodných prípadov - zodpovednosť za správnosť a aktualizáciu dát v systéme - spracovanie zmien a dodatkov u existujúcich obchodných prípadov - spracovanie pošty, archivácia zložiek - zastupovanie spoločnosti pri predaji a prenájme nehnuteľností - aktívne vyhľadávanie nehnuteľností a záujemcov o nehnuteľnosti - príprava inzercie ponúkaných nehnuteľností - zabezpečovanie obhliadok nehnuteľností s klientami Zamestnanecké výhody, benefity - práca v stabilnej spoločnosti s tradíciou - možnosť vzdelávania a profesionálneho rastu - nadštandardné zamestnanecké benefity Informácie o výberovom konaní V prípade Vášho záujmu o tuto pozíciu nám prosím zašlite: • profesný životopis v SLOVENSKOM a v MAĎARSKOM jazyku • Vaše žiadosti zasielajte prosím priamo na náš e-mail: sunreality@ • kontakt • plat: 850,-€ - 1.350,-€ • Zaslaním Vášho životopisu dávate súčasne súhlas so spracovaním, správou a archiváciou Vašich osobných údajov uvedených v životopise, v zmysle zákona č.18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov pre účely evidencie uchádzačov a pre účely ďalšieho spracovania a to až do odvolania písomnou formou. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou vodičský preukaz B Jazykové znalosti Slovenský jazyk Maďarský jazyk Výhoda: anglický, nemecký jazyk Osobnostné predpoklady a zručnosti - znalosť práce s PC (MS Office) - prax v administratíve a samostatnosť podmienkou - proaktívny prístup k práci + zákazníkom - prax na podobnej pozícii výhodou - komunikatívnosť, vzťah k práci zo zákazníkom - zodpovednosť, precíznosť, odolnosť voči stresu - organizačné schopnosti, - flexibilita, schopnosť sa rýchlo učiť
FINANČNÝ/NÁ SPROSTREDKOVATEĽ/KA
PRACOVNÁ PRÍLEŽITOSŤFINANČNÝ/NÁ SPROSTREDKOVATEĽ/KA ‼️Práca v kolektíve, vhodná aj ako vedlajšia pracovná činnosť popri štúdiu či inej práci alebo ako hlavná pracovná činnosť ‼️ Náplň práce : * Stretnutia s klientmi, Finančná analýza, plánovanie, servis zmlúv klientov * Profesionálne finančné sprostredkovanie * Administratívna práca * Po zaškolení vedenie teamu, pohovory a motivovanie l'udí k výsledkom * Práca s pocítačom, e-mailová a osobná komunikácia s klientmi a s partnerskými spoločnostami, servisné telefonáty a stretnutia. Zamestnanecké výhody a benefity : * Flexibilný pracovný čas * Individuálna monosť kariérneho rastu * Atraktívne odmeňovanie * Vzdelávanie a odborná príprava vo všetkých fzach kariéry * Podpora a pomoc od centrály * Benefitný program firmy * Teambuilding, Pracovné cesty, dovolenky Osobnostné predpoklady a zručnosti : * samostatnost a flexibilita, prijemné vystupovanie, dobré komunikačné schopnosti, ambícia osobnostného a odborného rastu Informujte sa o možnostiach stať sa členom nášho tímu na nasledujúcej e-mailovej adrese: 5525228@ alebo cez messenger.
Asistentka
Prijmeme asistentku na pobočku kancelárie v Trnave, miesto výkonu práce Trnava, náplň práce - administratívna agenda, prijímanie nových klientov, práca na počítači, telefonická a emailová komunikácia. Práca na TPP alebo živnosť, aj na polovičný úväzok. Životopis s fotografiou zaslať na email
Hľadám si prácu popri rodičovskej dovolenke
Dobrý deň, hľadám si brigádu/prácu na pár hodín denne,najlepšie v poobedňajších hodinách popri rodičovskej dovolenke. V poslednom zamestnaní som pracovala ako expedientka,čiže najlepšie nejaká administratívna práca. Mám však skúsenosti s opatrovaním detičiek, nesmrdí mi ani manuálna práca. Najlepšie v Malackách. Za ponuky vopred ďakujem. Prosím o kontaktovanie emailom: diaana.balazova@
Realitný maklér/ka okres Gelnica a okolie
Hľadáme do nášho tímu šikovných a ambicióznych ľudí, ktorý chcú skúsiť niečo nové a perspektívne vo svojej profesionálnej kariére. Ponúkame Vám šancu bez investicií vložených do novej kariéry/podnikania získať možnosť nadštandartného ohodnotenia a príjmu vo forme provízií. NEVÁHAJ A BUĎ PÁNOM SVOJHO ,,ČASU” Stačí málo a môžeš zmeniť svoju budúcnosť ! Práca je vhodná aj ako vedľajší pracovný pomer Náplňou práce realitného makléra je : - vyhľadávanie nehnuteľnosti na predaj a prenájom, predaj pozemkov , realizácia výstavba menšich developérskych projektov - obhliadky nehnuteľností , stretnutia s klientmi a zisťovanie ich potrieb - administratívna práca v kancelárií alebo z domu HOME OFFICE. Naša firma Vám zabezpečí: - firemné vizitky - inzerciu na všetkých dostupných portáloch Nehnuteľnosti,TOPREALITY a pod… zabezpečujeme právny servis a poradenstvo bezplatné zaškolenie a aktívna pomoc v skúšobnej dobe a rozbehu Vašej novej kariéry realitného makléra. POŽADUJEME: - serióznosť a lojalitu voči klientom a príjemné vystupovanie . - komunikatívnosť, flexibilita, dochvíľnosť, a presnosť vodičský preukaz ,,B” (vlastné vozidlo) / na začiatku nie je podmienkou ! stredoškolské vzdelanie s maturitou a prípadne vyššie vzdelanie. Znalosť práce s PC a programy Microsoft Word - Základy, Microsoft Excel - Základy V prípade záujmu pošlite Váš životopis: jan.gajdos@
Práca  na doma, administratívna práca
Hľadám prácu na doma , hlavne administratívnu prácu
Bardejov - admin. pracovník - poľský jazyk PODMIENKOU
Ponúkame prácu v kancelárii v Bardejove. Po vzájomnej dohode a adekvátnom zaškolení je možný home-office. Ide o prácu najmä pre ženy. Náplň práce: - administratívna činnosť v interných systémoch, - snaha o zabezpečenie spokojnosti klienta, - vytváranie profilov, - denno-denná telefonická komunikácia s uchádzačmi, - proaktívne riešenie vzniknutých problémov. Vyžadujeme: - flexibilitu, - schopnosť práce pod tlakom, - tímový hráč, - príjemný prejav, - znalosť POĽSKÉHO jazyka PODMIENKOU! - ovládanie základného balíka MS Office a práca s PC podmienkou, - nie je nevyhnutné pochádzať z Bardejova, prácu môžete vykonávať z domu, - vlastné auto je výhodou. Ponúkame: - prácu cez týždeň (08:00 - 16:00), - príjemné pracovné prostredie (po vzájomnej dohode možný home-office), - mladý a dynamický kolektív, - práca v rýchlo rastúcej firme. Vaše životopisy s fotografiou zasielajte na e-mail: info@ V prípade vášho záujmu nás kontaktujte telefonicky na čísle: Viac informácií na osobnom pohovore - po dohode s vybranými uchádzačmi.
Finančný analytik a obchodník
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: Komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi Príprava a prezentácia navrhovaných riešení pre klienta Zodpovednosť za plnenie cieľov a finančných plánov Administratívna práca Obchodný vedúci: Koordinácia obchodného tímu Školenie a vedenie spolupracovníkov Vyparcovanie finančných plánov Personalistiku Zamestnanecké výhody, benefity: Bezplatné a profesionálne zaškolenie (aj ONLINE) Flexibilný pracovný čas Možnosť využitia kancelárie, alebo HOME OFFICE KNOW HOW v medzinárodnej spoločnosti Garantovaný karierny rast Možnosť aktívne ovplyvniť výšku svojho príjmu Motivačné odmeny Možnosť zúčastniť sa firemných dovoleniek a firemných akcii Práca v mladom a dynamickom kolektíve Možnosť využiť CRM systém - starostlivosť už o existujúcu databázu klientov Našim klientom poskytujeme služby elitného finančného plánovania na najvyššej úrovni podľa prestížnej európskej certifikácie EFA. Informácie o výberovom konaní Ak hľadáte nové povolanie, brigádu alebo prípadne chcete zmenu, zašlite nám svoj životopis na mailovú adresu: monikamadarcikova@ Prijímacie pohovory sú rozdelené na 2 kolá: 1.Kolo- osobný pohovor 2.Kolo- vstupný online webinár Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním: Stredoškolské s maturitou Nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie Študent vysokej školy Vysokoškolské I. stupňa Vysokoškolské II. stupňa Vysokoškolské III. Stupňa Pozícia je vhodná pre absolventa - Áno Ostatné znalosti Microsoft Word - Základy Microsoft Excel - Základy Internet ( e-mail) - Základy Mzdové podmienky (brutto) od 300-2500 EUR/mesiac Hodnotenie výkonu prebieha na základe povízneho systému, ktorý umožňuje získať výrazne vyšší zárobok. Monika Maďarčíková Reprezentant pre OVB Allfinanz Slovensko, a.s.
Ekonomicka a administrativna praca
Prijmem pracovnicku uctovnicku s praxou ktora ovlada učtovný program MK Soft a ma prehlad o ostatnej administrative vo firme. Je to na polovicný prac. uvazok . Praca je seriozne ohodnotena.
Obchodník a technik pre pokladničné systémy
Práca obchodníka: -prijímanie klientov do servisu -vybavovanie emailov a telefonátov -obvolávanie a zasielanie emailých ponúk existujúcim klientom -evidencia klientov -nákup a predaj tovaru a služieb -komunikácia s dodávateľmi Práca technika: -montáž registračných pokladníc (na začiatok), pokladničných systémov a platobných terminálov (neskôr) na pracovisku a na prevádzke klienta -komunikácia s klientami -zaškolenie klienta na prácu s pokladnicou -evidencia klientov Ideálne je zvládnutie obidvoch funkcií, nie je to však podmienkou. Podmienky vykonávania práce na trvalý pomer sú: -platné vodičské oprávnenie skupiny B a schopnosť samostatného používania a vedenia osobného motorového vozidla ! -znalosť v oblasti IT (pre trvalý prac. pomer) -ako príjemný bonus uvítame schopnosť viesť malý motocykel (do 125cc) ktorý je používaný na výjazdy ku klientom. Miesto výkonu práce: Ivanská cesta 7, 821 04 Bratislava Požadované zručnosti (minimum): -práca s MS Word a Excel -mailová komunikácia -MS Windows XP/7/10 -vodičský preukaz sk.B -komunikatívnosť -ochota učiť sa Firemné benefity: -služobné auto, motocykel, telefón a notebook -flexibilný pracovný čas AKTUÁLNE HĽADÁME ŠIKOVNÉHO BRIGÁDNIKA NA VÝPOMOC, neskôr ak by sa práca po zaučení páčila a kandidát by nám vyhovoval možnosť trvalého zamestnania s výrazne lepším finančným ohodnotením. Príjmeme aj človeka bez praxe, základom je však aspoň základná znalosť v IT a ochota flexibilne pracovať. Na všetkom ďaľšom je možné sa dohodnúť :). V prípade nedovolania sa prosím zašlite SMS alebo správu na WhatsApp na , prípadne email na: markovic@ a budeme Vás kontaktovať. Platové podmienky: BRIGÁDA - DOHODOU (hodinovo) V PRÍPADE TRVALÉHO ZAMESTNANIA - od 900.- v čistom +flexibilná zložka podľa odpracovaného času /predaných služieb a tovaru. Neskôr po zaučení možnosť výraznejšieho zvýšenia mzdy.
Správca soc. sietí- Grafik
Hľadáme človeka, ktorý sa nám bude starať o sociálne siete FB a Instagram a tým vytvárať kvalitný marketing pre našu spoločnosť formou príspevkov, súťaží a pod. Práca je pre prevádzku BULLI KEBAB. Práca je formou brigády, vyžadujeme znalosť grafických návrhov, úpravy obrázkov, profi fotenia, ovládania sociálnych sietí. Mzda od 150-300€ na mesiac. Práca je vhodná pre študentov, absolventov, popri zamestnaní. Práca si vyžaduje nielen online spoluprácu ale aj osobné návštevy prevádzky. Ak vás naša ponuka zaujala prosím pošlite nám podrobný životopis na office@