administrativna praca - strana 23
Počet nájdených inzerátov ADMINISTRATIVNA PRACA
: 1000 - strana 23
Náplň práce:
- administratívna práca
- evidovanie dokumentov
- chystanie podkladov pre nadriadeného
- všeobecná pomocná ruka na oddelení údržby
- neskôr menšie pomocné práce údržby pre výroby - pod dohľadom
- je potrebné vedieť chodit do práce 2-3x v týždni
Viac info radi poskytneme na čísle .
- práca na skrátený úväzok
- pre študenta VŠ
- možnosť využívať firemnú dopravu z NR a TO.
NOVOROČNÉ PROMO AKCIE A EVENTY ako skvelý zárobok popri štúdiu VŠ (1-3 dni týždenne) alebo aj ako hlavná práca 4-5 dní týždenne. V prípade spokojnosti dlhodobá spolupráca.
Pre náš tím prijmeme usmievavé a komunikatívne promotérky s chuťou pracovať v oblasti reklamy a mediálnych kampaní.
Baví ťa práca s ľuďmi? Potom hľadáme práve teba.
Nástup možný ihneď alebo podľa dohody.
Možnosť plánovania pracovných dní.
Účasť na reklamných kampaniach a promo akciách, starostlivosť o zákazníkov a návštevníkov obchodov, akcie se konajú v nákupných galériach, obchodných centrách, výstavách a pod.
Predstavenie novinek na trhu zákazníkom.
Jednoduchá administratívna činnosť vrámci akcie. Komunikácia so zákazníkmi, rozdávánie letákov, balónov a pod.
Požadujeme
Flexibilitu
Komunikatívnosť
Spoľahlivosť
Sympatické a slušné vystupovanie
AK VÁS PONUKA ZAUJALA, NAPÍŠTE NÁM NA KARIERA@
Ponúkame
Priateľský kolektív
Vynikajúce finančné ohodnotenie + bonusy
Možnosť plánovánia vyhovujúcich pracovných dní (pondelok-piatok, iba celodenné akcie)
VÝPLATY DENNE PO SKONČENÍ AKCIE
Zabezpečenie dopravy na miesto práce
Zaškolenie v oblasti reklamy a marketingu
Miesto práce: Snina (Práca občas vyžaduje aj cestovanie v rámci dňa)
Druh pracovného pomeru: plný úväzok/ skrátený úväzok – podľa dohody
Termín nástupu: ihneď / podľa dohody
Mzdové podmienky (brutto): 849/mesiac, výkonnostné príplatky až do 1400 / mesiac
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Vyťažovanie vlastných kamiónov, nákladných vozidiel a dodávok, administratívna činnosť, komunikácia so zamestnancami a odberateľmi, práca v kancelárii s počítačovým software a telefónom.
okrem toho:
- Realizuje obchodnú stratégiu
- Vyhľadáva a získava nových odberateľov,
- Pripravuje cenové ponuky,
- Zabezpečuje evidenciu objednávok a požiadaviek,
- Zabezpečuje kooperáciu s cudzími dopravcami a špedíciami, vrátane zahraničných klientov podľa pokynov vedúceho,
- Neustále sleduje priebeh dopravy,
- Po zistení nezhôd a reklamácii okamžite zabezpečuje potrebné administratívne úkony na ich riešenie,
- Denne uzatvára objednávky a eviduje ich do príslušného software,
- Denne sleduje výkony pridelených klientov a navrhuje možné zlepšenia
- Zabezpečí okamžite prerušenie, skončenie spolupráce s klientom v prípade neplnenia si dohodnutých podmienok
- na dennej báze podáva správu vedúcemu pobočky
Zamestnanecké výhody, benefity
- firemné auto škoda fabia
- mobil
- notebook
- spravodlivá odmena z efektívnych výnosov a kreatívnej práce
- perspektíva dlhodobej práce
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás ponuka oslovila, zašlite nám prosím životopis, životopis poslať na e-mail: dunajtransporte@
Vybraní uchádzači budú pozvaní na pohovor.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I stupňa
vysokoškolské II stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - alebo Nemecký jazyk - Začiatočník
Ostatné znalosti
Fakturácia - Začiatočník
Microsoft Office - Začiatočník
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
Prax výhodou
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- slušné vystupovanie
- zodpovenosť, pracovitosť
- flexibilita
- komunikačné zručnosti (soft skills)
- odolnosť stresu
Zaslaním životopisu, uchádzač súhlasí s tým, aby spoločnosť DUNAJ tranSERVICE s.r.o. spracovala osobné údaje uvedené v týchto dokumentoch. Poskytnuté osobné údaje budú spracúvané v našej spoločnosti výlučne pre potreby evidencie uchádzačov o zamestnanie po dobu 6 mesiacov a následne budú zlikvidované. Nevyžiadané dokumenty skartujeme. V prípade žiadosti o ukončenie spracúvania pred termínom, nám to prosím písomne oznámte.
Inzerujúca spoločnosť DUNAJ tranSERVICE s.r.o.
Stručná charakteristika spoločnosti
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Adresa spoločnosti
DUNAJ tranSERVICE s.r.o., Snina
Slovenská dopravno – logistická, rozrastajúca sa spoločnosť, s inovatívnym prístupom, so sídlom, vozovým parkom a skladovými priestormi v Snine. Vďaka skúsenému a flexibilnému dispečing
Ponúkam trvalú prácu popri zamestnaní,štúdiu alebo materskej dovolenke. Voľná pracovná doba, práca sa vykonáva z domu. Pre viac informácií, prosím, píšte e-mail.
Hľadáme anglicky / nemecky hovoriacich elektrikárov na projekt do Nemecka. Jedná sa o dlhodobý celoročný projekt
Priemyselna elektrika, kábel kanály, práca vo vnútri
Je možnosť pracovať na turnusy 3+1 alebo 4+1 (všetko na dohode)
HRADÍME:
- Ubytovanie
- Cestu
- Poskytujeme služobné auto
- Poskytujeme pracovné náradie
PLATOBNÉ OHODNOTENIE:
60 hodín týždenne
Cena dohodou podľa skúseností
POSKYTUJEME:
- Pravidelné úhrady faktúr + zálohy podľa dohody
- Administratívna podpora
- Stabilná práca počas roka v zahraničí a na Slovensku
- Možnosť dlhodobej spolupráce
- Možnosť kariérneho rastu
- Vítané sú aj celé partie
- Pracovná doba: PO - SO 10 - 12hod denne (môže sa líšiť)
- Prosím pre viac info volať na
elektrikár, elektrikári, mechanik, montér, montéri, pneumatikári, pneumatikár
Dobrý deň
Do Našej firmy MAROUTGROUP, s.r.o. hľadáme Nemecky hovoriacu. Naša firma sa zaoberá pracou v zahraničí.
Naplň prace:
- vybavovanie ubytovania pre Našich pracovníkov
- telefonická a emailová komunikácia
- hľadanie nových projektov
- administratívna práca v kancelárii
Vyžadujeme:
- nemecký jazyk (slovom aj písmom)
- anglický jazyk výhoda nie však podmienka
- práca s PC
Ďalšie info na tel.číslo
Pre našu firmu mefin s.r.o hľadáme administratívnu pracovníčku.
Nutnosť mať vodičský preukaz skupiny B.
Práca je na dlhodobo
plat od 1000€ podľa dohody
Veľkoobchod s ovocím a zeleninou
Základná zložka mzdy (brutto) 700,-€
+ odmeny
Náplň práce:
- administratívne práce
- fakturácia
- pokladňa
- telefonická a písomná komunikácia s odberateľmi
- práca s dokumentáciou - zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie
- práca s PC
- príjemné vystupovanie
Požiadavky na zamestnanca:
- stredoškolské vzdelanie s maturitou
- nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
- vysokoškolské vzdelanie I. stupňa
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- zodpovednosť a spoľahlivosť
- logické myslenie
- flexibilita
- komunikatívnosť
- samostatnosť, precíznosť
Do zubnej ambulancie hľadám zdravotnú sestru zatiaľ na skrátený úväzok.
Náplň (druh) práce:
- práca zdravotnej sestry v stomatologickej ambulancii,
- asistencia lekárovi pri stomatologických výkonoch,
- starostlivosť o chod ambulancie ,
- starostlivosť o inštrumentárium, vrátane umývania, dezinfikovania a
sterilizovania lekárskych nástrojov a pomôcok,
- práca s PC, administratívna činnosť
Vzdelanie v odbore zdravotná/praktická sestra.
V PRÍPADE ZÁUJMU , prosím, zasielať životopisy
Poskytnem info, resp. kontaktujem Vás až PO obdržaní CV.
Vďaka.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- mailová, telefonizácia komunikácia so zákazníkmi
- zhromažďovanie podkladov potrebných k uzatvoreniu obchodných prípadov
- zodpovednosť za správnosť a aktualizáciu dát v systéme
- spracovanie zmien a dodatkov u existujúcich obchodných prípadov
- spracovanie pošty, archivácia zložiek
- zastupovanie spoločnosti pri predaji a prenájme nehnuteľností
- aktívne vyhľadávanie nehnuteľností a záujemcov o nehnuteľnosti
- príprava inzercie ponúkaných nehnuteľností
- zabezpečovanie obhliadok nehnuteľností s klientami
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej spoločnosti s tradíciou
- možnosť vzdelávania a profesionálneho rastu
- nadštandardné zamestnanecké benefity
Informácie o výberovom konaní
V prípade Vášho záujmu o tuto pozíciu nám prosím zašlite:
• profesný životopis v SLOVENSKOM a v MAĎARSKOM jazyku
• Vaše žiadosti zasielajte prosím priamo na náš e-mail: sunreality@
• kontakt
• plat: 850,-€ - 1.350,-€
• Zaslaním Vášho životopisu dávate súčasne súhlas so spracovaním, správou a archiváciou Vašich osobných údajov uvedených v životopise, v zmysle zákona č.18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov pre účely evidencie uchádzačov a pre účely ďalšieho spracovania a to až do odvolania písomnou formou.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vodičský preukaz B
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk
Maďarský jazyk
Výhoda: anglický, nemecký jazyk
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- znalosť práce s PC (MS Office)
- prax v administratíve a samostatnosť podmienkou
- proaktívny prístup k práci + zákazníkom
- prax na podobnej pozícii výhodou
- komunikatívnosť, vzťah k práci zo zákazníkom
- zodpovednosť, precíznosť, odolnosť voči stresu
- organizačné schopnosti,
- flexibilita, schopnosť sa rýchlo učiť
PRACOVNÁ PRÍLEŽITOSŤFINANČNÝ/NÁ SPROSTREDKOVATEĽ/KA
‼️Práca v kolektíve, vhodná aj ako vedlajšia pracovná činnosť popri štúdiu či inej práci alebo ako hlavná pracovná činnosť ‼️
Náplň práce :
* Stretnutia s klientmi, Finančná analýza, plánovanie, servis zmlúv klientov
* Profesionálne finančné sprostredkovanie
* Administratívna práca
* Po zaškolení vedenie teamu, pohovory a motivovanie l'udí k výsledkom
* Práca s pocítačom, e-mailová a osobná komunikácia s klientmi a s partnerskými spoločnostami, servisné telefonáty a stretnutia.
Zamestnanecké výhody a benefity :
* Flexibilný pracovný čas
* Individuálna monosť kariérneho rastu
* Atraktívne odmeňovanie
* Vzdelávanie a odborná príprava vo všetkých fzach kariéry
* Podpora a pomoc od centrály
* Benefitný program firmy
* Teambuilding, Pracovné cesty, dovolenky
Osobnostné predpoklady a zručnosti :
* samostatnost a flexibilita, prijemné vystupovanie, dobré komunikačné schopnosti, ambícia osobnostného a odborného rastu
Informujte sa o možnostiach stať sa členom nášho tímu na nasledujúcej e-mailovej adrese:
5525228@ alebo cez messenger.
Prijmeme asistentku na pobočku kancelárie v Trnave, miesto výkonu práce Trnava, náplň práce - administratívna agenda, prijímanie nových klientov, práca na počítači, telefonická a emailová komunikácia. Práca na TPP alebo živnosť, aj na polovičný úväzok. Životopis s fotografiou zaslať na email
Dobrý deň, hľadám si brigádu/prácu na pár hodín denne,najlepšie v poobedňajších hodinách popri rodičovskej dovolenke. V poslednom zamestnaní som pracovala ako expedientka,čiže najlepšie nejaká administratívna práca. Mám však skúsenosti s opatrovaním detičiek, nesmrdí mi ani manuálna práca. Najlepšie v Malackách. Za ponuky vopred ďakujem. Prosím o kontaktovanie emailom: diaana.balazova@
Hľadáme do nášho tímu šikovných a ambicióznych ľudí, ktorý chcú skúsiť niečo nové a perspektívne vo svojej profesionálnej kariére.
Ponúkame Vám šancu bez investicií vložených do novej kariéry/podnikania získať možnosť nadštandartného ohodnotenia a príjmu vo forme provízií.
NEVÁHAJ A BUĎ PÁNOM SVOJHO ,,ČASU”
Stačí málo a môžeš zmeniť svoju budúcnosť !
Práca je vhodná aj ako vedľajší pracovný pomer
Náplňou práce realitného makléra je :
- vyhľadávanie nehnuteľnosti na predaj a prenájom, predaj pozemkov , realizácia výstavba menšich developérskych projektov
- obhliadky nehnuteľností , stretnutia s klientmi a zisťovanie ich potrieb
- administratívna práca v kancelárií alebo z domu HOME OFFICE.
Naša firma Vám zabezpečí:
- firemné vizitky
- inzerciu na všetkých dostupných portáloch Nehnuteľnosti,TOPREALITY a pod…
zabezpečujeme právny servis a poradenstvo
bezplatné zaškolenie a aktívna pomoc v skúšobnej dobe a rozbehu Vašej novej kariéry realitného makléra.
POŽADUJEME:
- serióznosť a lojalitu voči klientom a príjemné vystupovanie .
- komunikatívnosť, flexibilita, dochvíľnosť, a presnosť
vodičský preukaz ,,B” (vlastné vozidlo) / na začiatku nie je podmienkou !
stredoškolské vzdelanie s maturitou a prípadne vyššie vzdelanie.
Znalosť práce s PC a programy Microsoft Word - Základy, Microsoft Excel - Základy
V prípade záujmu pošlite Váš životopis:
jan.gajdos@
Ponúkame prácu v kancelárii v Bardejove.
Po vzájomnej dohode a adekvátnom zaškolení je možný home-office.
Ide o prácu najmä pre ženy.
Náplň práce:
- administratívna činnosť v interných systémoch,
- snaha o zabezpečenie spokojnosti klienta,
- vytváranie profilov,
- denno-denná telefonická komunikácia s uchádzačmi,
- proaktívne riešenie vzniknutých problémov.
Vyžadujeme:
- flexibilitu,
- schopnosť práce pod tlakom,
- tímový hráč,
- príjemný prejav,
- znalosť POĽSKÉHO jazyka PODMIENKOU!
- ovládanie základného balíka MS Office a práca s PC podmienkou,
- nie je nevyhnutné pochádzať z Bardejova, prácu môžete vykonávať z domu,
- vlastné auto je výhodou.
Ponúkame:
- prácu cez týždeň (08:00 - 16:00),
- príjemné pracovné prostredie (po vzájomnej dohode možný home-office),
- mladý a dynamický kolektív,
- práca v rýchlo rastúcej firme.
Vaše životopisy s fotografiou zasielajte na e-mail: info@
V prípade vášho záujmu nás kontaktujte telefonicky na čísle:
Viac informácií na osobnom pohovore - po dohode s vybranými uchádzačmi.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi
Príprava a prezentácia navrhovaných riešení pre klienta
Zodpovednosť za plnenie cieľov a finančných plánov
Administratívna práca
Obchodný vedúci:
Koordinácia obchodného tímu
Školenie a vedenie spolupracovníkov
Vyparcovanie finančných plánov
Personalistiku
Zamestnanecké výhody, benefity:
Bezplatné a profesionálne zaškolenie (aj ONLINE)
Flexibilný pracovný čas
Možnosť využitia kancelárie, alebo HOME OFFICE
KNOW HOW v medzinárodnej spoločnosti
Garantovaný karierny rast
Možnosť aktívne ovplyvniť výšku svojho príjmu
Motivačné odmeny
Možnosť zúčastniť sa firemných dovoleniek a firemných akcii
Práca v mladom a dynamickom kolektíve
Možnosť využiť CRM systém - starostlivosť už o existujúcu databázu klientov
Našim klientom poskytujeme služby elitného finančného plánovania na najvyššej úrovni podľa prestížnej európskej certifikácie EFA.
Informácie o výberovom konaní
Ak hľadáte nové povolanie, brigádu alebo prípadne chcete zmenu, zašlite nám svoj životopis na mailovú adresu: monikamadarcikova@
Prijímacie pohovory sú rozdelené na 2 kolá:
1.Kolo- osobný pohovor
2.Kolo- vstupný online webinár
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
Stredoškolské s maturitou
Nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Študent vysokej školy
Vysokoškolské I. stupňa
Vysokoškolské II. stupňa
Vysokoškolské III. Stupňa
Pozícia je vhodná pre absolventa - Áno
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Internet ( e-mail) - Základy
Mzdové podmienky (brutto) od 300-2500 EUR/mesiac
Hodnotenie výkonu prebieha na základe povízneho systému, ktorý umožňuje získať výrazne vyšší zárobok.
Monika Maďarčíková
Reprezentant pre
OVB Allfinanz Slovensko, a.s.
Prijmem pracovnicku uctovnicku s praxou ktora ovlada učtovný program MK Soft a ma prehlad o ostatnej administrative vo firme. Je to na polovicný prac. uvazok . Praca je seriozne ohodnotena.
Práca obchodníka:
-prijímanie klientov do servisu
-vybavovanie emailov a telefonátov
-obvolávanie a zasielanie emailých ponúk existujúcim klientom
-evidencia klientov
-nákup a predaj tovaru a služieb
-komunikácia s dodávateľmi
Práca technika:
-montáž registračných pokladníc (na začiatok), pokladničných systémov a platobných terminálov (neskôr) na pracovisku a na prevádzke klienta
-komunikácia s klientami
-zaškolenie klienta na prácu s pokladnicou
-evidencia klientov
Ideálne je zvládnutie obidvoch funkcií, nie je to však podmienkou.
Podmienky vykonávania práce na trvalý pomer sú:
-platné vodičské oprávnenie skupiny B a schopnosť samostatného používania a vedenia osobného motorového vozidla !
-znalosť v oblasti IT (pre trvalý prac. pomer)
-ako príjemný bonus uvítame schopnosť viesť malý motocykel (do 125cc) ktorý je používaný na výjazdy ku klientom.
Miesto výkonu práce:
Ivanská cesta 7, 821 04 Bratislava
Požadované zručnosti (minimum):
-práca s MS Word a Excel
-mailová komunikácia
-MS Windows XP/7/10
-vodičský preukaz sk.B
-komunikatívnosť
-ochota učiť sa
Firemné benefity:
-služobné auto, motocykel, telefón a notebook
-flexibilný pracovný čas
AKTUÁLNE HĽADÁME ŠIKOVNÉHO BRIGÁDNIKA NA VÝPOMOC, neskôr ak by sa práca po zaučení páčila a kandidát by nám vyhovoval možnosť trvalého zamestnania s výrazne lepším finančným ohodnotením.
Príjmeme aj človeka bez praxe, základom je však aspoň základná znalosť v IT a ochota flexibilne pracovať.
Na všetkom ďaľšom je možné sa dohodnúť :).
V prípade nedovolania sa prosím zašlite SMS alebo správu na WhatsApp na ,
prípadne email na: markovic@ a budeme Vás kontaktovať.
Platové podmienky: BRIGÁDA - DOHODOU (hodinovo)
V PRÍPADE TRVALÉHO ZAMESTNANIA - od 900.- v čistom +flexibilná zložka podľa odpracovaného času /predaných služieb a tovaru. Neskôr po zaučení možnosť výraznejšieho zvýšenia mzdy.
Hľadáme človeka, ktorý sa nám bude starať o sociálne siete FB a Instagram a tým vytvárať kvalitný marketing pre našu spoločnosť formou príspevkov, súťaží a pod.
Práca je pre prevádzku BULLI KEBAB. Práca je formou brigády, vyžadujeme znalosť grafických návrhov, úpravy obrázkov, profi fotenia, ovládania sociálnych sietí. Mzda od 150-300€ na mesiac. Práca je vhodná pre študentov, absolventov, popri zamestnaní.
Práca si vyžaduje nielen online spoluprácu ale aj osobné návštevy prevádzky.
Ak vás naša ponuka zaujala prosím pošlite nám podrobný životopis na office@