administrativna praca - strana 47
Počet nájdených inzerátov ADMINISTRATIVNA PRACA
: 1000 - strana 47
Prijmeme pracovníka SBS na výkon strážnej služby v objekte v Bratislave.
Strážna služba v administratívnej budove.
Vykonávajú sa denné aj nočné služby, aj počas víkendov. Prípadne prispôsobíme požiadavkám zamestnanca.
Práca vhodná pre invalidného dôchodcu.
Požadujeme preukaz odbornej spôsobilosti. Ďalej znalosť PC a EPS.
Výplatu poukazujeme celú na účet, samozrejmosťou je výplatná páska.
Preplácané príplatky + stravné + výkonnostné prémie
Náplň práce:
- prijíma pokyny od nadriadeného na zlepšenie chodu výkonu služieb.
- reportovanie bezpečnostných udalostí.
- zabezpečenie bezpečnostnú obchôdzkovú činnosť (1-2krát za zmenu)
- práca v programe CCure, otváranie dverí na diaľku pre zamestnancov, vstup visitorov, robotníkov atď.
- administratívna činnosť, denné hlásenia, obsluha EPS , CCTV kontrola,vypracovávanie reportov
- vykonáva kontrolnú činnosť podľa platných predpisov na objekte.
- zodpovedá za dodržiavanie dokumentácie a bezpečnostných predpisov, procesov a smerníc na objektu.
- pri plnení úloh dodržiava všeobecne záväzných noriem a vnútorných pravidiel skupiny spoločností.
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
-základné vzdelanie
-stredoškolské bez maturity
-stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti:
- anglický jazyk - úroveň B1 (na komunikatívnej úrovni)
Ostatné znalosti:
- Microsoft Outlook - základy
- Microsoft Word - mierne pokročilý
- Microsoft Excel - základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- preukaz odbornej spôsobilosti SBS - NUTNÁ PODMIENKA
- občianska a trestná bezúhonnosť
- zdravotná spôsobilosť
- chuť pracovať
- znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni
Platové podmienky:
- 7,17 EUR/hod.
- základná mzda 5 €/hod btto + variabilná čiastka 2,17€/hod btto+ všetky zákonné príplatky
HGC CENTRUM POPRAD profesionálne orientované na poradentsvo a predaj designových stavebných materiálov vonkajšej architektúry, príjme predajcu na zvačšujúcu sa prevádzku predajňe v Poprade.
Náplň práce poradenstvo a predaj materiálov a sortimentu predajňe. administratívna činnosť, riadenie skladových zásob a vydávanie tovaru zákazníkom a organizácia dopravy zákaznikom.
Súsenosti s predajom stavebných materiálov resp. Skúsenosti s realizáciou exterierov sú výhodou.
Žiadosť o prijatie do zamestnania s priloženým životopisom zasielajte na centrum@
Prosíme záujemcov aby nás nekontajtovali telefonicky ale splnili základne podmienky zaslania životopisu.
Inzerát je platný a ponuka k dispozícií do zmazania inzerátu.
Nástup. Ihneď.
Platové podmienky dohodou.
Práca vhodná pre absolventa a neskúsených uchádzačov iba za podmienky že majú reálny záujem sa vzdelávať a posúvať svoj osobnostný rozvoj orientovaný na rozsah našho sortiemntu samostatne a samoštudijne. Z nami poskytnutých dokumentov. Radi poskytneme všetko potrebné.
Vybraný uchádzači budú oslovený a prizvaný na osobný pohovor.
• spracovávanie príprava a dokladov pre externú hlavnú účtovníčku
• vystavovanie FA v programe Oberon Exalogic
• evidencia a správa pohľadávok a záväzkov, vybavovanie došlej pošty, spracovanie a zakladanie dokumentov
• pravidelná aktualizácia, tvorba a vedenie štatistík a výkazov spoločnosti, príprava podkladov pre ďalšie spracovanie podľa pokynov
• starostlivosť o firemné záležitosti, emailová a telefonická komunikácia, archivácia dokumentov
• spracovanie a vstavovanie cestovných príkazov
• kontrola prijatých faktúr, vystavovanie fakúr, spolupráca pri ročnej uzávierke, príprava a tlač interných dokladov, vedenie pokladne a vystavovanie pokladničných dokladov, kontrola dochádzky a pre hlavnú účtovníčku, príprava zápočtov, plnenie ďalších úloh nadriadeného, komunikácia s externými organizáciami a spolupráca s ostatnými oddeleniami. Miesto výkonu Nižná nad Oravou.
Do tímu hľadáme milého, zodpovedného, pozitívne naladeného kolegu/kolegynku, ktorý dokáže efektívne organizovať svoj pracovný čas, má rád vo veciach poriadok a jasný logický systém. Požadujeme serióznosť, diskrétnosť, spoľahlivosť, presnosť, flexibilitu. Nemčina by bola vítaná, avšak nie je podmienkou. Potrebovali by sme, aby naša budúca administratívna pracovníčka bola predĺžená pravá ruku vedenia na "papierovačky", na ktoré nemáme veľmi čas.
Práca v mladom a motivovanom kolektív, trinásty plat, služobný telefón a počítač, rast mzdy ku každému výročiu zmluvy, pravidelné tímbildingy, darčekové poukážky pri životných jubileách.
Mzdové podmienky podľa skúseností uchádzača dohodou na osobnom pohovore.
Prosíme zaslať životopis s aktuálnou fotografiou na
email kontakt@
Do nášho tímu hľadáme administratívneho pracovníka so znalosťou nemeckého jazyka.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- telefonická a mailová komunikácia so spolupracovníkmi a zákazníkmi v slovenskom a nemeckom jazyku,
- koordinácia pracovníkov,
- administratívna činnosť súvisiaca s agendou zákazníkov a pracovníkov,
- práca s Microsoft Office a internetom.
Platové podmienky: od 900 € (navýšenie mzdy po skúšobnej dobe)
Hľadám pre administratívnu prácu zamestnankyňu. Firemny telefon Iphone 13, Firemny notebook, Pracovná doba 8:00-16:30 každý pracovný deň. Hrubá mzda 1000 eur + mesačné odmeny 200 eur, to je približne 1000 EUR v čistom.
NÁPLŇ PRÁCE:
- Spracovanie evidencie dochádzky
- Kontakt so subdodávateľmi
- Príprava podkladov pre interné porady, spracovanie zápisov
- Vybavovanie osobnej, telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie
ČO POŽADUJEME:
- Ukončené SŠ vzdelanie
- MS Office, POKROČILÝ (MS Word a Excel)
- Vodičský preukaz a prax viesť osobný automobil výhodou
- Predchádzajúca prax na obdobnej pozícii výhodou
- Znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni
- Komunikatívnosť, silný organizačný typ a schopnosť flexibilne reagovať na meniace sa požiadavky
- Asertívnosť, priateľské a nekonfliktné vystupovanie
Ponúkame prácu v kancelárii.
Náplň práce:
- administratívna činnosť v interných systémoch,
- snaha o zabezpečenie spokojnosti klienta,
- vytváranie profilov,
- komunikácia s partnermi,
- proaktívne riešenie vzniknutých problémov.
Vyžadujeme:
- flexibilitu,
- schopnosť práce pod tlakom,
- tímový hráč,
- príjemný prejav,
- znalosť NEMECKÉHO jazyka PODMIENKOU!
- vlastné auto je výhodou.
Ponúkame:
- prácu cez týždeň,
- príjemné pracovné prostredie/po vzájomnej dohode možný občasný home-office,
- mladý a dynamický kolektív,
- práca v rýchlo rastúcej firme.
Vaše životopisy s fotografiou zasielajte na e-mail: nabor.nj.1@
Hľadám asistentku / asistenta, ktorá /ktorý mi bude pravou rukou a pridal by sa k nášmu tímu Marián MÁLEK - Broker Consulting v Poprade. Firma sa zaoberá finančným plánovaním a poskytovaním služieb pre klientov v oblasti financií a realít. Hľadám niekoho, kto má skúsenosti s prácou na podobnej pozícii, ale rád by som dal príležitosť aj začínajúcim adeptom.
Náplň práce zahŕňa:
• Administratívna podpora a vybavovanie úradov spojených s realitami a financiami
• Vybavovanie telefonických hovorov a e-mailovej korešpondencie s klientmi
• Správu kalendára a plánovanie stretnutí
• Asistencia pri realizácii obchodov a koordinácia s ostatnými oddeleniami
• Pomáhanie s prípravou prezentácií a ponúk pre klientov
• Komunikácia so zákazníkmi a konzultácie v oblasti realít a financií
• Práca s PC a používanie rôznych softvérov
• Starostlivosť o chod kancelárie
Požadujem:
• Skúsenosti v oblasti administratívy a podpory
• Skúsenosti v oblasti realít a financií sú výhodou, ale nie nutnosťou
• Zodpovednosť, presnosť a dôslednosť
• Vynikajúce schopnosti komunikácie a organizácie
• Vysoko spoľahlivá osobnosť so schopnosťou byť samostatný a zvládať stresové situácie
• Schopnosť pracovať v tíme a komunikovať s klientmi
• Znalosť práce s počítačom a programom MS Office
• Kreatívneho človeka, ktorý sa zaujíma aj o oblasť marketingu a práce so sociálnymi sieťami.
• Ochota sa vzdelávať a rozvíjať sa
• Vodičské oprávnenie typu B
Ponúkam:
• Prácu v príjemnom prostredí s odborným a skúseným tímom
• Možnosť kariérneho rastu a rozvoja
• Po zapracovaní nadštandardné finančné ohodnotenie
• Flexibilný pracovný čas
• Možnosť pravidelného vzdelávania
Ak Vás táto pracovná ponuka zaujala a hľadáte nové výzvy, pošlite mi Váš životopis a motivačný list na náš email marian.malek@ a teším sa na Vašu odpoveď.
Do našej spoločnosti hľadáme kolegyňu na TPP, ktorej náplňou práce bude telefonická a mailová komunikácia so zákazníkmi, príprava cenových ponúk, podpora obchodu, plánovanie harmonogramu prác pre montérov, aktívna komunikácia s kolegami, spracovanie montážnych podkladov, fakturácia
Pracovná doba od Po-Pi od 8:00 do 16:00 hod , miesto výkonu práce Bratislava Kramáre. Výhodou je prax v administratíve.
Stredoškolské vzdelanie, práca s počítačom word, excel, zodpovednosť, zmysel pre detail, organizačné schopnosti, komunikatívnosť.
V prípade záujmu nám prosím zašlite svoj životopis na adresu: Vhodných uchádzačov pozveme na osobný pohovor.
Naša spoločnosť sa orientuje na výmenu a montáž určených meradiel. Zaoberá sa aj vodoinštalatérskymi a kurenárskymi prácami.
Spoločnosť s dlhoročnými skúsenosťami a tradíciou hľadá do svojho tímu nového člena - asistenta personalistiky a skladového hospodárstva, ktorý je komunikatívny, samostatný a vie riešiť rôzne situácie s chladnou hlavou.
Hlavnou náplňou na danej pozícii bude:
- pravidelná komunikácia so zamestnancami a aktívne riešenie žiadostí,
- aktívny nábor zamestnancov, inzerovanie práce,
- sledovanie platnosti certifikátov, lekár. prehliadok a ostatných dokladov pracovníkov,
- denná evidencia a kontrola dochádzky,
- pomocné práce pri evidencii skladového hospodárstva – práca na PC (On!Track),
- iná administratívna činnosť podľa požiadaviek nadriadeného,
- 8 hod. pracovná doba,
- miesto výkonu práce: Košice – Šaca.
Požiadavky na prijatie do zamestnania:
- stredoškolské vzdelanie s maturitou alebo vysokoškolské vzdelanie v oblasti ekonomiky,
- všeobecná znalosť práce na PC, pokročilá znalosť práce v MS Word, Excel, Outlook,
- zodpovednosť a spoľahlivosť,
- komunikatívnosť,
- príjemné vystupovanie a reprezentatívnosť,
- flexibilita, samostatnosť a dôslednosť.
Druh pracovného pomeru:
- plný úväzok
Mzdové podmienky:
- dohodou na pracovnom pohovore
Ak Vás ponuka zaujala a spĺňate základné požiadavky zašlite svoju žiadosť so životopisom na našu mailovú adresu:
Na osobné pohovory budeme pozývať len vybraných uchádzačov.
TECHNOMONT s.r.o., Stanča
Učňovská 6
040 15 Košice – Šaca
Dobrý deň.
Hľadám prácu v oblasti administratívy na HP (TPP) v lokalite TN a blízke okolie.
Mám 36 rokov, prax s prácou v oblasti administratívy, ovládam prácu s PC - programy balíka MS Office, prácu v prostredí Windows na pokročilej úrovni, Internet, E-mail, základy programu Omega, administratívu a hospodársku korešpondenciu, mám jazykové znalosti (NJ - pokročilý, AJ - základy). Vlastním vodičské oprávnenie sk. B a som aktívny šofér.
Som komunikatívna a empatívna, rada a s ochotou sa učím nové veci, viem pracovať v tíme i samostatne.
Začať pracovať môžem kedykoľvek.
Ak Vás môj profil zaujal, budem rada, keď ma kontaktujete.
ZN: PROSÍM, LEN SERIÓZNY ZÁUJEM.
Ponúkame prácu na polovičný pracovný úväzok v internetovom obchode, ktorý je zameraný na predaj ďalekohľadov.
Pracovná náplň je hlavne administratívna práca s počítačom. Vkladanie nového tovaru do ponuky, príjem a výdaj tovaru cez program Pohoda. Prípade tovaru na expedíciu.
Miesto práce je Trenčín, Sihoť.
Mzda:350 Euro
Pracovná doba môže byť upravená podľa vzájomnej dohody, výška mzdy môže byť iná v závislosti na skúsenostiach. Viac informácií telefonicky.
NITRIANSKA FIRMA HĽADÁ ELEKTRIKÁROV DO NEMECKA NA AUTOMATZÁCIU
- Elektrikár
- Elektrikár Jazykár ( NEM / ANJ )
ZABEZPEČUJEME A HRADÍME:
- Ubytovanie a cestu
- Poskytujeme pracovné oblečenie a náradie
POSKYTUJEME:
- Pravidelné úhrady faktúr
- Administratívna podpora
- Stabilná práca počas roka
- Možnosť dlhodobej spolupráce
NITRIANSKA FIRMA HĽADÁ ELEKTRIKÁROV DO NEMECKA NA AUTOMATZÁCIU
- Elektrikár
- Elektrikár Jazykár ( NEM / ANJ )
ZABEZPEČUJEME A HRADÍME:
- Ubytovanie a cestu
- Poskytujeme pracovné oblečenie a náradie
OSOBNOSTNÉ PREDPOKLADY A ZRUČNOSTI
- Zodpovednosť, Samostatnosť, Flexibilita
- Manuálna zručnosť, Technické myslenie
- Plnenie ďaľších úloh podľa pokynov v súvisislosti s výkonom činnosti
POSKYTUJEME:
- Pravidelné úhrady faktúr
- Administratívna podpora
- Stabilná práca počas roka
- Možnosť dlhodobej spolupráce
NITRIANSKA FIRMA HĽADÁ PRIEMYSELNÝCH ELEKTROMECHANIKOV DO ZVOLENA - SZČO - TPP
ZABEZPEČUJEME A HRADÍME:
- Poskytujeme pracovné oblečenie a náradie
OSOBNOSTNÉ PREDPOKLADY A ZRUČNOSTI
- Zodpovednosť, Samostatnosť, Flexibilita
- Manuálna zručnosť, Technické myslenie
- Plnenie ďaľších úloh podľa pokynov
POSKYTUJEME:
- Pravidelné úhrady faktúr
- Administratívna podpora
- Stabilná práca počas roka
- Možnosť dlhodobej spolupráce
NITRIANSKA FIRMA HĽADÁ PRIEMYSELNÝCH ELEKTRIKÁROV NA TPP A SZČO
MOŽNOSŤ PRACOVAŤ NA SLOVENSKU A V NEMECKU!
OSOBNOSTNÉ PREDPOKLADY A ZRUČNOSTI
- Zodpovednosť, Samostatnosť, Flexibilita
- Manuálna zručnosť, Technické myslenie
- Plnenie ďaľších úloh podľa pokynov v súvisislosti s výkonom činnosti
POSKYTUJEME:
- Pravidelné úhrady faktúr
- Administratívna podpora
- Stabilná práca počas roka
15-24 EUR/HOD. PRE ELEKTRIKÁROV, PODĽA SKÚSENOSTI, KOMPETENCIÍ A JAZYKOVÝCH ZNALOSTI
• spracovávanie účtovnej agendy, príprava a dokladov pre externú hlavnú účtovníčku
• vystavovanie FA v programe Oberon Exalogic
• evidencia a správa pohľadávok a záväzkov, vybavovanie došlej pošty, spracovanie a zakladanie dokumentov
• pravidelná aktualizácia, tvorba a vedenie štatistík a výkazov spoločnosti, príprava podkladov pre ďalšie spracovanie podľa pokynov
• starostlivosť o firemné záležitosti, emailová a telefonická komunikácia, archivácia dokumentov
• spracovanie a vstavovanie cestovných príkazov
• kontrola prijatých faktúr, vystavovanie fakúr, spolupráca pri ročnej uzávierke, príprava a tlač interných dokladov, vedenie pokladne a vystavovanie pokladničných dokladov, kontrola dochádzky a pre hlavnú účtovníčku, príprava zápočtov, plnenie ďalších úloh nadriadeného, komunikácia s externými organizáciami a spolupráca s ostatnými oddeleniami
Do tímu hľadáme milého, zodpovedného, pozitívne naladeného kolegu/kolegynku, ktorý dokáže efektívne organizovať svoj pracovný čas, má rád vo veciach poriadok a jasný logický systém. Požadujeme serióznosť, diskrétnosť, spoľahlivosť, presnosť, flexibilitu. Nemčina by bola vítaná, avšak nie je podmienkou. Potrebovali by sme, aby naša budúca administratívna pracovníčka bola predĺžená pravá ruku vedenia na "papierovačky", na ktoré nemáme veľmi čas.
Práca v mladom a motivovanom kolektív, trinásty plat, služobný telefón a počítač, rast mzdy ku každému výročiu zmluvy, pravidelné tímbildingy, darčekové poukážky pri životných jubileách.
Mzdové podmienky podľa skúseností uchádzača dohodou na osobnom pohovore.
Prosíme zaslať životopis s aktuálnou fotografiou na
email: kontakt@
tel:
Realitná spoločnosť U9 a.s. ponúka na predaj historickú vilu v lukratívnej časti Palisády, Bratislava –Staré Mesto na ul. Zrínskeho.
Vila bola postavená v neskorosecesnom slohu v r. 1914, má vysokú urbanistickú a architektonickú hodnotu. Celková výmera pozemku je o veľkosti 1 053 m2.
Mestská vila z roku 1914 s prístavbou má celkovú výmeru 1 129 m2. Prístup na pozemok je možný z ulíc Zrínskeho a Bradlianskej.
Vila sa nachádza v tichej lokalite s výborným prístupom do centra mesta, na diaľnicu D1, D4 a obchvat Bratislavy, je situovaná v blízkosti Bratislavského hradu, historického centra mesta a Slavína.
Štýlová, v 90 rokoch kompletne zrekonštruovaná budova ponúka veľkolepý priestor na rôznorodé využitie. Vďaka svojej výbornej interiérovej dispozícii objekt môže slúžiť ako administratívne centrum, sídlo spoločnosti, objekt je však možné využiť aj na bytový účel. Prízemie historickej budovy je zaujímavo prepojené s novšou prístavbou, vstupnou halou a recepciou. Vila ponúka 3 rozmerovo veľkorysé podlažia s nebytovo využívaným podkrovím, prístavba má 2 podlažia. Objekt je v tvare nepravidelného písmena U, vzájomne sú prepojené chodbou a miestnosťami, ktoré sa využívajú ako sklady, kúpeľňa a príslušenstvo.
Prístavba na 1 podlaží má garáž pre 4 osobné motorové vozidlá s 2 diaľkovo ovládanými bránami.
Dispozičné riešenie:
Administratívna budova má výmeru 747,97 m2:
- prízemie 217,30 m2
- I. poschodie 172,67 m2
- II. poschodie 172,50 m2
- podkrovie 185,50 m2
Prízemie poskytuje štyri miestnosti, sociálne zázemie, archívne, kancelárske a skladové priestory a veľkú garáž pre 4 autá.
Prvé poschodie disponuje piatimi kancelárskymi priestormi, sociálnym zázemím – kuchynkou a dvoma toaletami.
Druhé poschodie disponuje priestorom šiestich samostatných miestností s dvoma toaletami.
Podkrovné priestory ponúkajú veľký otvorený priestor s prechodovými dvoma miestnosťami a sociálnym zázemím a dve toalety.
Prístavba spolu s garážou ponúka 380 m2,
prízemie 203,01 m2 - garáž pre 4 motorové vozidlá, administratívne priestory
I. poschodie 176,81 m2 - administratívne priestory.
V priestoroch prístavby je 7 miestností, archívne priestory a sociálne zázemie.
Celková výmera ponúka až 1128 m2 úžitkovej plochy.
Bližšie informácie o rekonštrukčných práca a pôdorysy objektu Vám poskytneme na vyžiadanie.
Palisády patria medzi prestížne adresy štátnych inštitúcií, sídiel viacerých renomovaných firiem, veľvyslanectiev, škôl, v okolí sú budovy zaradené do zoznamu národných kultúrnych pamiatok.
Silvia Kochanová, RSc., silvia.kochanova@,
Hľadáme zodpovedných zamestnancov do dvojzmennej prevádzky.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- príprava a rozdelenie materiálu pre montáž
- zostavovanie a montáž elektrotechnických výrobkov a systémov podľa výrobnej dokumentácie
- zapojenie systémov podľa schém ( bez prítomnosti elektrického prúdu)
- kontrola elektrotechnických výrobkov
- zistenie a odstránenie chýb na elektrotechnických výrobkoch
- mechanická úprava dielov
Zamestnanecké výhody, benefity:
- zaujímavé platové podmienky
- práca na 2 zmeny (ranná zmena od 06:00 do 14:00, poobedná zmena od 14:00 do 22:00)
- stabilný príjem
- práca na hlavný pracovný pomer + zabezpečenie ubytovania
- práca vhodná pre mužov aj ženy
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- manuálna zručnosť
- technická gramotnosť
- samostatnosť
- zodpovednosť
- ukončené stredoškolské vzdelanie
Mzdové podmienky: 646€/mesiac + bonusy bez ubytovania: 5€/h - 5,50€/h za každú odpracovanú hodinu v čistom
Telefon:
E-mail: k.pusztaiova@
Miesto výkonu práce: LIPTOVSKÝ HRÁDOK
Ste technicky a manuálne zručný? Máte praktické zmýšľanie? Ste časovo flexibilný a vyhovuje Vám práca na zmeny?
Ak áno, hľadáme práve Vás - pracovníka výroby na oddelení Kniháreň pre slovenskú spoločnosť NEOGRAFIA, a.s..
Vašou každodennou náplňou práce, po zaučení, bude:
- nakladať hárky a bloky do staníc jednotlivých zariadení,
- kontrolovať kvalitu jednotlivých operácií,
- ovládať základnú technológiu druhov knižných väzieb a postupu zákaziek,
- obsluhovať a prerábať zverené zariadenia.
Práca na 3-zmeny, resp. v nepretržitom 12-hodinovom režime.
Mzda od 646,-E. Mzda dohodou - podľa pracovných skúseností. Celková mzda, s príplatkami, od 750,-E až do 950,-E
Zamestnanecké výhody, benefity
- príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
- dochádzkový bonus 25,-E/ mesačne
- príspevok na cestovné náklady
- sociálna výpomoc
- predĺžená prestávka na odpočinok
- práca v klimatizovanom prostredí
- zázemie v stabilnej spoločnosti s viac ako 150 ročnou históriou