inzercia, predaj, predám, bazár

administrativna praca na policii - strana 23

Počet nájdených inzerátov ADMINISTRATIVNA PRACA NA POLICII : 1000 - strana 23

Administratívna práca z domu
Hladáme spolupracovníkov na prácu z domu. Hlavnou činnosťou firmy je pomoc ľuďom zlepšiť si život finančne aj zdravotne. Ide o jednoduchú prácu vykonávanú z domu na pár hodín denne. Náplň práce: -Administratívne úkony na PC alebo telefóne -Písomná komunikácia, odpovedanie na otázky -Pridávanie inzercie -Poskytovanie informácií o produktoch -Neskôr zaučenie nových spolupracovníkov do práce online Firma ponúka plnohodnotné zaučenie do práce ktoré prebieha online. Priebežne je možné sa zúčastňovať online školení. Pracovná doba je flexibilná, každý pracuje kedy to jemu vyhovuje. V priemere je vhodné prácu vykonávať 2-3 hodiny denne. Výška zárobku je premenlivá, v priemere 200-1000 € a neskôr aj viac. Výplata na bankový účet. Práca vhodná pre celé SR. Požiadavky: - notebook alebo telefón, internet - základné znalosti práce na PC, pravopis, texty, kopírovanie, vkladanie inzercie - znalosť slovenskej gramatiky - kultivovaný spôsob písomného vyjadrovania - ochota pracovať a ochota pri komunikácii s ľuďmi V prípade záujmu ma kontaktuje písomne. Nie telefonicky
Realitný maklér/ka Košice a okolie
Hľadáme do nášho tímu šikovných a ambicióznych ľudí, ktorý chcú skúsiť niečo nové a perspektívne vo svojej profesionálnej kariére. Ponúkame Vám šancu bez investicií vložených do novej kariéry/podnikania získať možnosť nadštandartného ohodnotenia a príjmu vo forme provízií. NEVÁHAJ A BUĎ PÁNOM SVOJHO ,,ČASU” Stačí málo a môžeš zmeniť svoju budúcnosť ! Práca je vhodná aj ako vedľajší pracovný pomer Náplňou práce realitného makléra je : - vyhľadávanie nehnuteľnosti na predaj a prenájom, predaj pozemkov , realizácia výstavba menšich developérskych projektov - obhliadky nehnuteľností , stretnutia s klientmi a zisťovanie ich potrieb - administratívna práca v kancelárií alebo z domu HOME OFFICE. Naša firma Vám zabezpečí: - firemné vizitky - inzerciu na všetkých dostupných portáloch Nehnuteľnosti,TOPREALITY a pod… zabezpečujeme právny servis a poradenstvo bezplatné zaškolenie a aktívna pomoc v skúšobnej dobe a rozbehu Vašej novej kariéry realitného makléra. POŽADUJEME: - serióznosť a lojalitu voči klientom a príjemné vystupovanie . - komunikatívnosť, flexibilita, dochvíľnosť, a presnosť vodičský preukaz ,,B” (vlastné vozidlo) / na začiatku nie je podmienkou ! stredoškolské vzdelanie s maturitou a prípadne vyššie vzdelanie. Znalosť práce s PC a programy Microsoft Word - Základy, Microsoft Excel - Základy V prípade záujmu pošlite Váš životopis: jan.gajdos@
Recepčný do hotela, Zimna brigada
Ponúkame vám serioznu prácu na pozicii Recepcny. Prácuje sa vo 4-hviezdickovom wellness hoteli, ktory sa nachadza v Rakusku v mestecku Lavant. Požadujeme zodpovednosť, spolahlivost, prijemne vystupovanie Jedna sa o pracu v hoteli na recepcii a naplnou prace je komunikacia s hostami, spravovanie rezervacneho systemu Check in/ Check out ubytovanych hosti. Telefonicka, e - mailova komunikacia a administrativna praca s chodom recepcie. Pracuje sa 6 dni v tyzdni, 8 hodin denne. Nastup je od 29.12.2022 na zimnu brigadu, ktora trva do 31.05.2023. K dispozícii je ubytovanie a strava zadarmo, bazen, sauna, fitness je taktiez pre zamestnancov tohto hotela zadarmo. Podmienkou je prax a skúsenosti, ovládanie PC, ovladanie Nemeckeho jazyka na pokrocilej urovni. Práca je na Rakusku pracovnú zmluvu. mesacny zarobok je 1800 Eur/netto + zapocet 13. a 14. platu V prípade, že vás táto pracovná pozícia zaujala, pošlite vas zivotopis + foto na officegastro09@ -sprostredkovanie prace je bez poplatkov. Neplatite ziadne poplatky. job4gastro Kremnicka 26 85101 Bratislava
Administratívná pracovníčka
Hľadáme administratívneho pracovníka, fakturant/ku s možnosťou okamžitého nástupu. Náplň práce: - jednoduché učtovníctvo - Vystavovanie faktúr/pracovných zmlúv - Prípravné práce pre hlavnú účtovníčku - Archivácia dokumentov - Vybavovanie firemnej korešpondencie - Kontaktovanie zákazníkov v rámci SR Požadujeme: - Maďarský jazyk :aspoň mierne pokročilý/podmienka - Práca s počítačom - Prax v administratíve - Dobrá zručnosť pri práci s počítačom a používaní MS balíčka ako Office a Excel Ponúkame: - Flexibilný pracovný čas - Pracovná zmluva sa uzatvára na dobu neurčitú - Možnosť rýchleho kariérneho rastu podľa plnenia stanovených cieľov - Práca v dynamickom kolektíve - Priateľský kolektív spolupracovníkov Platobné podmienky: S Vysokým potenciálom zárobku. Ak vás naša ponuka práce zaujala kontaktujte ma na telefónnom čísle alebo mailo.: pertexsro@ Kancelária sa nachádza v Bušinciach 991 22.
DPD kuriér, Púchov okolie
Prijmeme na TPP kuriéra v spoločnosti DPD SK Dolný Hričov, pre oblasť Púchov okolie na rozvoz a zvoz kusových zásielok o hmotnosti do 50kg /zväčša do 30kg. Z hľadiska dynamickosti práce, prijímame uchádzačov vo veku do 30r. Pracovná doba: začína sa od 06:00 - koniec závisí od tvojej šikovnosti, pondelok - piatok, víkendy a sviatky voľné. Plat: cca od 1200eur netto /záleží od počtu rozvezených a zvezených stopov + bonusy na trasu za odvedený mesiac. Prax v obore výhodou, nie podmienkou! Všetko potrebné ťa zaškolíme, naučíme, ukážeme. Potrebné doklady: VP skupiny B, psychotesty - pomoc s vybavením Náplň práce: - dodržiavanie včasných príchodov na depo - scanovanie, ukladanie si zásielok počas ranného procesu - zoptimalizovanie si trasy a následný rozvoz a zvoz zásielok - kontaktovanie príjemcov zásielok - po rozvoze jednoduchá administratívna činnosť - práca s hotovosťou/ dobierkami, platobným terminálom Ponúkame: - prácu v stabilnej spoločnosti - bonusy a iné benefity za splnené normy na trase - jazdí sa na 2 - 4 ročných vozidlách - pridelená stála trasa i vozidlo - práca s dotykovým scannerom, ktorého súčasťou je i možnosť volania - prácu v mladom, dynamickom kolektíve Vyžadujeme: - čistý register trestov - zodpovedný prístup - ochota spolupracovať - samostatnosť, schopnosť orientácie - flexibilnosť - starostlivosť o zverené vozidlo Z hľadiska hmotnosti balíkov a komunikácie so zákazníkmi vyžadujeme fyzickú i psychickú zdatnosť. Viac info na t.č.: / .
Náborová pracovníčka s miestom výkonu práce Bardejov
Prijmeme do kancelárie v Bardejove na TPP náborovú pracovníčku. Očakávame: -komunikatívnosť -ovládanie kompletného kancelárskeho balíka (Microsoft Office) na úrovni pokročilého užívateľa Náplň práce: - pracovné pohovory a výber vhodných zamestnancov, - bežná administratívna činnosť, pošta, pracovné zmluvy, - vykonávanie náborových činností (internet, médiá, sociálne siete), - evidovanie prijatej a odoslanej korešpondencie, - prijímanie a evidovanie elektronickej pošty a telefonických hovorov, - zabezpečovanie bežných kancelárskych potrieb a pracovných pomôcok, - obsluha bežných kancelárskych zariadení (počítač, kopírka), - spracovávanie rôznych podkladov, - práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, archivácia. + bonusy - mzda cca 800€ - 900€/mes. v čistom + stravné preplatené v plnej výške firmou Pracovný čas: od 8:00 do 16:00 Práca na zmeny: jednozmenný pracovný režim
Administratívny pracovník v oblasti ľudských zdrojov
Prijmeme do kancelárie v Giraltovciach na TPP administratívnu pracovníčku. Náplň práce: - pracovné pohovory a výber vhodných zamestnancov, - bežná administratívna činnosť, pošta, pracovné zmluvy, - vykonávanie náborových činností (internet, médiá, sociálne siete), - evidovanie prijatej a odoslanej korešpondencie, - prijímanie a evidovanie elektronickej pošty a telefonických hovorov, - zabezpečovanie bežných kancelárskych potrieb a pracovných pomôcok, - obsluha bežných kancelárskych zariadení (počítač, kopírka), - spracovávanie rôznych podkladov, - práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, archivácia. + stravné preplatené v plnej výške firmou + pomôžeme zaučiť Nemecký / Anglický jazyk výhodou. V prípade znalosti komunikatívnej nemčiny ďalšie bonusy. MZDA DOHODOU. Kontakt : / praca@
Asistentka - administrativny pracovnik
Administratívna práca: - Spracovávanie podkladov podľa pokynov nadriadených. - Evidovanie prijatej a odoslanej korešpondencie. - Prijímanie a evidovanie elektronickej pošty a telefonických hovorov. - Obsluha bežných kancelárskych zariadení PC, kopírka. - Komunikácia s klientami. - Vypracovanie cenových ponúk. - Práca s dokumentáciou - zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, archivácia.
Administratíva - Home office
Hľadáme kolegu/kolegyňu na pozíciu - administratíva Home office. Práca vhodná pre študentov, dôchodcov, mamičky na MD, pre nezamestnaných v stabilnej spoločnosti na 3 hod. denne. Administratívna práca na personálnom alebo na obchodnom odd. Flexibilná pracovná doba so zaujímavým finančným ohodnotením./200 - 1700€ +/ Všetky informácie osobne, nie písomne, ako aj platobných podmienok sú súčasťou pohovoru, ktorý sa vykonáva v Košiciach alebo v Bratislave. Len vážny záujem. Ponuka pre celé Slovensko.
Sales-manager/ka (Nemecky jazyk) do stavebnej spoločnosti
Do stavebnej spoločnosti hľadá sa Sales manažér/ka so znalosťou Nemeckého jazyka Pracovná náplň: - práca v kancelárii v Bratislave (prvý mesiac home office) - administratívna činnosť - kontakt s klientmi - práca s databázou - príprava podkladov pre manažéra Nástup ihneď Mzdové podmienky- od 1000 eur( prvý mesiac-pokiaľ bude home office, ďalej 1200 a možnosť rastu ( ostatné dohodnime na osobnom stretnutí) Pre akékoľvek otázky neváhajte sa kontaktovať na číslo,radi odpovedáme
Administratívná pracovníčka /s anglickým jazykom
Hľadáme administratívneho pracovníka, fakturant/ku s možnosťou okamžitého nástupu. Náplň práce: - jednoduché učtovníctvo - Vystavovanie faktúr/pracovných zmlúv - Prípravné práce pre hlavnú účtovníčku - Archivácia dokumentov - Vybavovanie firemnej korešpondencie - Kontaktovanie zákazníkov v rámci SR a Zahraničia Požadujeme: - Maďarský jazyk pokročilý - Anglický jazyk komunikatívne - Práca s počítačom - Prax v administratíve - Dobrá zručnosť pri práci s počítačom a používaní MS balíčka ako Office a Excel Ponúkame: - Flexibilný pracovný čas - Pracovná zmluva sa uzatvára na dobu neurčitú - Možnosť rýchleho kariérneho rastu podľa plnenia stanovených cieľov - Práca v dynamickom kolektíve - Priateľský kolektív spolupracovníkov Platobné podmienky: S Vysokým potenciálom zárobku. Ak vás naša ponuka práce zaujala kontaktujte ma na telefónnom čísle alebo mailo.: pertexsro@ Kancelária sa nachádza v Bušinciach 991 22.
ADMINISTRATIVNA PRACA , Disponent dennej,alebo nočnej služby
Spoločnost CASSO TRANS s.r.o. s dlhodobými skúsenostami v oblasti medzinárodnej expresnej dopravy hľada nových kolegov na dve pozicie. 1.denny disponent. čný disponent (home office) Do nášho tímu hľadáme nových a šikovných ľudí s chuťou na sebe pracovať a naberať nové skúsenosti. Človek nemusí byť priamo z oboru , musi ale ovládať minimálne 1 cudzí jazyk ( AJ,NJ,IT,FR) ďalši jazyk je obrovskou výhodou. Práca je veľmi živá a akčná. Je určená pre ľudí ,ktorí majú predstavivosť a baví ich učiť sa. Nie je určená pre lenivcov. Plat sa odvíja aj od Vaších schopnosti ! Zaklad 1200€ + pohyblivá zložka. Životopis prosim zasielajte na richard.robb@
Home office
Hľadáme kolegu/kolegyňu na pozíciu - administratíva Home office. Práca vhodná pre študentov, dôchodcov, mamičky na MD, pre nezamestnaných v stabilnej spoločnosti na 3 hod. denne. Administratívna práca na personálnom alebo na obchodnom odd. Flexibilná pracovná doba so zaujímavým finančným ohodnotením./200 - 1700€ +/ Všetky informácie osobne, nie písomne, ako aj platobných podmienok sú súčasťou pohovoru. Len vážny záujem. Ponuka pre celé Slovensko. Povinný osobný pohovor Košice/Bratislava.
Home office - Administratíva
Hľadáme kolegu/kolegyňu na pozíciu - administratíva Home office. Práca vhodná pre študentov, dôchodcov, mamičky na MD, pre nezamestnaných v stabilnej spoločnosti na 3 hod. denne. Administratívna práca na personálnom alebo na obchodnom odd. Flexibilná pracovná doba so zaujímavým finančným ohodnotením./200 - 1700€ +/ Všetky informácie osobne, nie písomne, ako aj platobných podmienok sú súčasťou pohovoru. Len vážny záujem. Ponuka pre celé Slovensko.
Práca z domu
Spoločnosť Katex ponúka prácu pre schopných asistentou,ktorý by si chceli privyrobiť aj popri svojej prá vhodná pre mamičky na to jednoduchá administratívna práca, hľadanie nových zamestnancou,a vybavenie mailou,reklamy na produkt spoločnosti. Záleží na vašej šikovnosti
Asistent na oddelení údržby - brigáda pre študenta VŠ
Náplň práce: - administratívna práca - evidovanie dokumentov - chystanie podkladov pre nadriadeného - všeobecná pomocná ruka na oddelení údržby - neskôr menšie pomocné práce údržby pre výroby - pod dohľadom - je potrebné vedieť chodit do práce 2-3x v týždni Viac info radi poskytneme na čísle . - práca na skrátený úväzok - pre študenta VŠ - možnosť využívať firemnú dopravu z NR a TO.
BRIGÁDA S OKAMŽITOU VÝPLATOU - STAŇ SA PROMOTÉRKOU
NOVOROČNÉ PROMO AKCIE A EVENTY ako skvelý zárobok popri štúdiu VŠ (1-3 dni týždenne) alebo aj ako hlavná práca 4-5 dní týždenne. V prípade spokojnosti dlhodobá spolupráca. Pre náš tím prijmeme usmievavé a komunikatívne promotérky s chuťou pracovať v oblasti reklamy a mediálnych kampaní. Baví ťa práca s ľuďmi? Potom hľadáme práve teba. Nástup možný ihneď alebo podľa dohody. Možnosť plánovania pracovných dní. Účasť na reklamných kampaniach a promo akciách, starostlivosť o zákazníkov a návštevníkov obchodov, akcie se konajú v nákupných galériach, obchodných centrách, výstavách a pod. Predstavenie novinek na trhu zákazníkom. Jednoduchá administratívna činnosť vrámci akcie. Komunikácia so zákazníkmi, rozdávánie letákov, balónov a pod. Požadujeme Flexibilitu Komunikatívnosť Spoľahlivosť Sympatické a slušné vystupovanie AK VÁS PONUKA ZAUJALA, NAPÍŠTE NÁM NA KARIERA@ Ponúkame Priateľský kolektív Vynikajúce finančné ohodnotenie + bonusy Možnosť plánovánia vyhovujúcich pracovných dní (pondelok-piatok, iba celodenné akcie) VÝPLATY DENNE PO SKONČENÍ AKCIE Zabezpečenie dopravy na miesto práce Zaškolenie v oblasti reklamy a marketingu
Disponent / Asistent v dopravno -logistickej spoločnosti SNI
Miesto práce: Snina (Práca občas vyžaduje aj cestovanie v rámci dňa) Druh pracovného pomeru: plný úväzok/ skrátený úväzok – podľa dohody Termín nástupu: ihneď / podľa dohody Mzdové podmienky (brutto): 849/mesiac, výkonnostné príplatky až do 1400 / mesiac Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - Vyťažovanie vlastných kamiónov, nákladných vozidiel a dodávok, administratívna činnosť, komunikácia so zamestnancami a odberateľmi, práca v kancelárii s počítačovým software a telefónom. okrem toho: - Realizuje obchodnú stratégiu - Vyhľadáva a získava nových odberateľov, - Pripravuje cenové ponuky, - Zabezpečuje evidenciu objednávok a požiadaviek, - Zabezpečuje kooperáciu s cudzími dopravcami a špedíciami, vrátane zahraničných klientov podľa pokynov vedúceho, - Neustále sleduje priebeh dopravy, - Po zistení nezhôd a reklamácii okamžite zabezpečuje potrebné administratívne úkony na ich riešenie, - Denne uzatvára objednávky a eviduje ich do príslušného software, - Denne sleduje výkony pridelených klientov a navrhuje možné zlepšenia - Zabezpečí okamžite prerušenie, skončenie spolupráce s klientom v prípade neplnenia si dohodnutých podmienok - na dennej báze podáva správu vedúcemu pobočky Zamestnanecké výhody, benefity - firemné auto škoda fabia - mobil - notebook - spravodlivá odmena z efektívnych výnosov a kreatívnej práce - perspektíva dlhodobej práce Informácie o výberovom konaní Ak Vás ponuka oslovila, zašlite nám prosím životopis, životopis poslať na e-mail: dunajtransporte@ Vybraní uchádzači budú pozvaní na pohovor. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním vysokoškolské I stupňa vysokoškolské II stupňa Jazykové znalosti Anglický jazyk - alebo Nemecký jazyk - Začiatočník Ostatné znalosti Fakturácia - Začiatočník Microsoft Office - Začiatočník Vodičský preukaz B Počet rokov praxe Prax výhodou Osobnostné predpoklady a zručnosti - slušné vystupovanie - zodpovenosť, pracovitosť - flexibilita - komunikačné zručnosti (soft skills) - odolnosť stresu Zaslaním životopisu, uchádzač súhlasí s tým, aby spoločnosť DUNAJ tranSERVICE s.r.o. spracovala osobné údaje uvedené v týchto dokumentoch. Poskytnuté osobné údaje budú spracúvané v našej spoločnosti výlučne pre potreby evidencie uchádzačov o zamestnanie po dobu 6 mesiacov a následne budú zlikvidované. Nevyžiadané dokumenty skartujeme. V prípade žiadosti o ukončenie spracúvania pred termínom, nám to prosím písomne oznámte. Inzerujúca spoločnosť DUNAJ tranSERVICE s.r.o. Stručná charakteristika spoločnosti Počet zamestnancov 10-19 zamestnancov Adresa spoločnosti DUNAJ tranSERVICE s.r.o., Snina Slovenská dopravno – logistická, rozrastajúca sa spoločnosť, s inovatívnym prístupom, so sídlom, vozovým parkom a skladovými priestormi v Snine. Vďaka skúsenému a flexibilnému dispečing
Administratívna práca
Ponúkam trvalú prácu popri zamestnaní,štúdiu alebo materskej dovolenke. Voľná pracovná doba, práca sa vykonáva z domu. Pre viac informácií, prosím, píšte e-mail.
ELEKTRIKÁR - ŽIVNOSŤ
Hľadáme anglicky / nemecky hovoriacich elektrikárov na projekt do Nemecka. Jedná sa o dlhodobý celoročný projekt Priemyselna elektrika, kábel kanály, práca vo vnútri Je možnosť pracovať na turnusy 3+1 alebo 4+1 (všetko na dohode) HRADÍME: - Ubytovanie - Cestu - Poskytujeme služobné auto - Poskytujeme pracovné náradie PLATOBNÉ OHODNOTENIE: 60 hodín týždenne Cena dohodou podľa skúseností POSKYTUJEME: - Pravidelné úhrady faktúr + zálohy podľa dohody - Administratívna podpora - Stabilná práca počas roka v zahraničí a na Slovensku - Možnosť dlhodobej spolupráce - Možnosť kariérneho rastu - Vítané sú aj celé partie - Pracovná doba: PO - SO 10 - 12hod denne (môže sa líšiť) - Prosím pre viac info volať na elektrikár, elektrikári, mechanik, montér, montéri, pneumatikári, pneumatikár