administrativna praca na policii - strana 24
Počet nájdených inzerátov ADMINISTRATIVNA PRACA NA POLICII
: 1000 - strana 24
Dobrý deň
Do Našej firmy MAROUTGROUP, s.r.o. hľadáme Nemecky hovoriacu. Naša firma sa zaoberá pracou v zahraničí.
Naplň prace:
- vybavovanie ubytovania pre Našich pracovníkov
- telefonická a emailová komunikácia
- hľadanie nových projektov
- administratívna práca v kancelárii
Vyžadujeme:
- nemecký jazyk (slovom aj písmom)
- anglický jazyk výhoda nie však podmienka
- práca s PC
Ďalšie info na tel.číslo
Pre našu firmu mefin s.r.o hľadáme administratívnu pracovníčku.
Nutnosť mať vodičský preukaz skupiny B.
Práca je na dlhodobo
plat od 1000€ podľa dohody
Veľkoobchod s ovocím a zeleninou
Základná zložka mzdy (brutto) 700,-€
+ odmeny
Náplň práce:
- administratívne práce
- fakturácia
- pokladňa
- telefonická a písomná komunikácia s odberateľmi
- práca s dokumentáciou - zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie
- práca s PC
- príjemné vystupovanie
Požiadavky na zamestnanca:
- stredoškolské vzdelanie s maturitou
- nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
- vysokoškolské vzdelanie I. stupňa
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- zodpovednosť a spoľahlivosť
- logické myslenie
- flexibilita
- komunikatívnosť
- samostatnosť, precíznosť
Do zubnej ambulancie hľadám zdravotnú sestru zatiaľ na skrátený úväzok.
Náplň (druh) práce:
- práca zdravotnej sestry v stomatologickej ambulancii,
- asistencia lekárovi pri stomatologických výkonoch,
- starostlivosť o chod ambulancie ,
- starostlivosť o inštrumentárium, vrátane umývania, dezinfikovania a
sterilizovania lekárskych nástrojov a pomôcok,
- práca s PC, administratívna činnosť
Vzdelanie v odbore zdravotná/praktická sestra.
V PRÍPADE ZÁUJMU , prosím, zasielať životopisy
Poskytnem info, resp. kontaktujem Vás až PO obdržaní CV.
Vďaka.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- mailová, telefonizácia komunikácia so zákazníkmi
- zhromažďovanie podkladov potrebných k uzatvoreniu obchodných prípadov
- zodpovednosť za správnosť a aktualizáciu dát v systéme
- spracovanie zmien a dodatkov u existujúcich obchodných prípadov
- spracovanie pošty, archivácia zložiek
- zastupovanie spoločnosti pri predaji a prenájme nehnuteľností
- aktívne vyhľadávanie nehnuteľností a záujemcov o nehnuteľnosti
- príprava inzercie ponúkaných nehnuteľností
- zabezpečovanie obhliadok nehnuteľností s klientami
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej spoločnosti s tradíciou
- možnosť vzdelávania a profesionálneho rastu
- nadštandardné zamestnanecké benefity
Informácie o výberovom konaní
V prípade Vášho záujmu o tuto pozíciu nám prosím zašlite:
• profesný životopis v SLOVENSKOM a v MAĎARSKOM jazyku
• Vaše žiadosti zasielajte prosím priamo na náš e-mail: sunreality@
• kontakt
• plat: 850,-€ - 1.350,-€
• Zaslaním Vášho životopisu dávate súčasne súhlas so spracovaním, správou a archiváciou Vašich osobných údajov uvedených v životopise, v zmysle zákona č.18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov pre účely evidencie uchádzačov a pre účely ďalšieho spracovania a to až do odvolania písomnou formou.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vodičský preukaz B
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk
Maďarský jazyk
Výhoda: anglický, nemecký jazyk
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- znalosť práce s PC (MS Office)
- prax v administratíve a samostatnosť podmienkou
- proaktívny prístup k práci + zákazníkom
- prax na podobnej pozícii výhodou
- komunikatívnosť, vzťah k práci zo zákazníkom
- zodpovednosť, precíznosť, odolnosť voči stresu
- organizačné schopnosti,
- flexibilita, schopnosť sa rýchlo učiť
PRACOVNÁ PRÍLEŽITOSŤFINANČNÝ/NÁ SPROSTREDKOVATEĽ/KA
‼️Práca v kolektíve, vhodná aj ako vedlajšia pracovná činnosť popri štúdiu či inej práci alebo ako hlavná pracovná činnosť ‼️
Náplň práce :
* Stretnutia s klientmi, Finančná analýza, plánovanie, servis zmlúv klientov
* Profesionálne finančné sprostredkovanie
* Administratívna práca
* Po zaškolení vedenie teamu, pohovory a motivovanie l'udí k výsledkom
* Práca s pocítačom, e-mailová a osobná komunikácia s klientmi a s partnerskými spoločnostami, servisné telefonáty a stretnutia.
Zamestnanecké výhody a benefity :
* Flexibilný pracovný čas
* Individuálna monosť kariérneho rastu
* Atraktívne odmeňovanie
* Vzdelávanie a odborná príprava vo všetkých fzach kariéry
* Podpora a pomoc od centrály
* Benefitný program firmy
* Teambuilding, Pracovné cesty, dovolenky
Osobnostné predpoklady a zručnosti :
* samostatnost a flexibilita, prijemné vystupovanie, dobré komunikačné schopnosti, ambícia osobnostného a odborného rastu
Informujte sa o možnostiach stať sa členom nášho tímu na nasledujúcej e-mailovej adrese:
5525228@ alebo cez messenger.
Prijmeme asistentku na pobočku kancelárie v Trnave, miesto výkonu práce Trnava, náplň práce - administratívna agenda, prijímanie nových klientov, práca na počítači, telefonická a emailová komunikácia. Práca na TPP alebo živnosť, aj na polovičný úväzok. Životopis s fotografiou zaslať na email
Dobrý deň, hľadám si brigádu/prácu na pár hodín denne,najlepšie v poobedňajších hodinách popri rodičovskej dovolenke. V poslednom zamestnaní som pracovala ako expedientka,čiže najlepšie nejaká administratívna práca. Mám však skúsenosti s opatrovaním detičiek, nesmrdí mi ani manuálna práca. Najlepšie v Malackách. Za ponuky vopred ďakujem. Prosím o kontaktovanie emailom: diaana.balazova@
Hľadáme do nášho tímu šikovných a ambicióznych ľudí, ktorý chcú skúsiť niečo nové a perspektívne vo svojej profesionálnej kariére.
Ponúkame Vám šancu bez investicií vložených do novej kariéry/podnikania získať možnosť nadštandartného ohodnotenia a príjmu vo forme provízií.
NEVÁHAJ A BUĎ PÁNOM SVOJHO ,,ČASU”
Stačí málo a môžeš zmeniť svoju budúcnosť !
Práca je vhodná aj ako vedľajší pracovný pomer
Náplňou práce realitného makléra je :
- vyhľadávanie nehnuteľnosti na predaj a prenájom, predaj pozemkov , realizácia výstavba menšich developérskych projektov
- obhliadky nehnuteľností , stretnutia s klientmi a zisťovanie ich potrieb
- administratívna práca v kancelárií alebo z domu HOME OFFICE.
Naša firma Vám zabezpečí:
- firemné vizitky
- inzerciu na všetkých dostupných portáloch Nehnuteľnosti,TOPREALITY a pod…
zabezpečujeme právny servis a poradenstvo
bezplatné zaškolenie a aktívna pomoc v skúšobnej dobe a rozbehu Vašej novej kariéry realitného makléra.
POŽADUJEME:
- serióznosť a lojalitu voči klientom a príjemné vystupovanie .
- komunikatívnosť, flexibilita, dochvíľnosť, a presnosť
vodičský preukaz ,,B” (vlastné vozidlo) / na začiatku nie je podmienkou !
stredoškolské vzdelanie s maturitou a prípadne vyššie vzdelanie.
Znalosť práce s PC a programy Microsoft Word - Základy, Microsoft Excel - Základy
V prípade záujmu pošlite Váš životopis:
jan.gajdos@
Ponúkame prácu v kancelárii v Bardejove.
Po vzájomnej dohode a adekvátnom zaškolení je možný home-office.
Ide o prácu najmä pre ženy.
Náplň práce:
- administratívna činnosť v interných systémoch,
- snaha o zabezpečenie spokojnosti klienta,
- vytváranie profilov,
- denno-denná telefonická komunikácia s uchádzačmi,
- proaktívne riešenie vzniknutých problémov.
Vyžadujeme:
- flexibilitu,
- schopnosť práce pod tlakom,
- tímový hráč,
- príjemný prejav,
- znalosť POĽSKÉHO jazyka PODMIENKOU!
- ovládanie základného balíka MS Office a práca s PC podmienkou,
- nie je nevyhnutné pochádzať z Bardejova, prácu môžete vykonávať z domu,
- vlastné auto je výhodou.
Ponúkame:
- prácu cez týždeň (08:00 - 16:00),
- príjemné pracovné prostredie (po vzájomnej dohode možný home-office),
- mladý a dynamický kolektív,
- práca v rýchlo rastúcej firme.
Vaše životopisy s fotografiou zasielajte na e-mail: info@
V prípade vášho záujmu nás kontaktujte telefonicky na čísle:
Viac informácií na osobnom pohovore - po dohode s vybranými uchádzačmi.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi
Príprava a prezentácia navrhovaných riešení pre klienta
Zodpovednosť za plnenie cieľov a finančných plánov
Administratívna práca
Obchodný vedúci:
Koordinácia obchodného tímu
Školenie a vedenie spolupracovníkov
Vyparcovanie finančných plánov
Personalistiku
Zamestnanecké výhody, benefity:
Bezplatné a profesionálne zaškolenie (aj ONLINE)
Flexibilný pracovný čas
Možnosť využitia kancelárie, alebo HOME OFFICE
KNOW HOW v medzinárodnej spoločnosti
Garantovaný karierny rast
Možnosť aktívne ovplyvniť výšku svojho príjmu
Motivačné odmeny
Možnosť zúčastniť sa firemných dovoleniek a firemných akcii
Práca v mladom a dynamickom kolektíve
Možnosť využiť CRM systém - starostlivosť už o existujúcu databázu klientov
Našim klientom poskytujeme služby elitného finančného plánovania na najvyššej úrovni podľa prestížnej európskej certifikácie EFA.
Informácie o výberovom konaní
Ak hľadáte nové povolanie, brigádu alebo prípadne chcete zmenu, zašlite nám svoj životopis na mailovú adresu: monikamadarcikova@
Prijímacie pohovory sú rozdelené na 2 kolá:
1.Kolo- osobný pohovor
2.Kolo- vstupný online webinár
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
Stredoškolské s maturitou
Nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Študent vysokej školy
Vysokoškolské I. stupňa
Vysokoškolské II. stupňa
Vysokoškolské III. Stupňa
Pozícia je vhodná pre absolventa - Áno
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Internet ( e-mail) - Základy
Mzdové podmienky (brutto) od 300-2500 EUR/mesiac
Hodnotenie výkonu prebieha na základe povízneho systému, ktorý umožňuje získať výrazne vyšší zárobok.
Monika Maďarčíková
Reprezentant pre
OVB Allfinanz Slovensko, a.s.
Prijmem pracovnicku uctovnicku s praxou ktora ovlada učtovný program MK Soft a ma prehlad o ostatnej administrative vo firme. Je to na polovicný prac. uvazok . Praca je seriozne ohodnotena.
Predám Volkswagen Passat B6 Combi,2.0 TDI 103kW - luxusné, pohodlné, manažérske / rodinné vozidlo s veľkým priestorom pre posádku a obrovským batožinovým priestorom,
6 stupňová automatická prevodovka DSG radí veľmi ľahko, je v plnej kondícií a zbaví vás starostí s radením rýchlostí, že si začnete jazdu užívať,
vynikajúca a spoľahlivá motorizácia s nízkou spotrebou.
Ročník 2007, 3C / BMP s ešte kvalitnými vstrekovačmi BOSCH,
farba strieborná svetlá metalíza. Vozidlo je V zachovalom stave, je bez korózie, nikdy nehavarované, garážované, spolahlivé.
!Tento mesiac urobený komplet preventívny servis v top NR servise - len hodnota nových kvalitných dielov použitých pri servise tento mesiac je cca 1300€ + práca, takže aktuálne je auto po vykonanom servise v hodnote 2000€ a zabezpečí bezstarostnú a pohodlnú jazdu na niekoľko rokov:
nové komplet rozvody vrátane remeňov, vodnej pumpy, alternátoru, kladiek atď,
nové kvapaliny,
špeciálny preplach na prečistenie olejovej vane motoru a prevodovky,
nový motorový olej, nový prevodový olej,
pretesnenie motora - výmena tesnení na remeniciach (guferá), nové veko ventilov, olejová vaňa vymenená,
vymenené komplet filtre - vzduchový, peľový, palivový, olejový motorový a olejový v prevodovke,
nové zadné nápravy - ramená, pružiny a uchytenia,
nové čapy riadeniaČize je v 100% Stave.
Na aute sú taktiež takmer nové celoročné pneumatiky (odpadne vám starosť z prezúvania) na liatinových diskoch (elektróny) R16 - pneumatiky DOT 2021 a hĺbka dezénu 7-8mm, nanovo vyvážené a v prípade záujmu sa vieme dohodnúť aj na R17 elektrónoch.
Na aute tento mesiac vykonaná geometria a nastavenie zbiehavosti.
Minulý rok vymenené poloosy, výmenníku a generálnej oprave turba.
TOP stav.
Nevyžaduje si žiadnu investíciu, stačí sadnúť a jazdiť. Motor - OK, nápravy - OK, Turbo - OK, prevodovka - OK, brzdy - OK, podvozok - OK, interiér - OK, geometria - OK, karoséria - OK.
Interiér zachovalý. Po nefajčiarovi. Udržiavané auto ktoré vás nesklame.
Výbava: Centralné Uzamímanie na Do,Alarm,2x Klúč, otváranie a zatváranie okien na diaľkové ovládanie, posilovač riadenia,8x Airbag, 4x elektrické okná, ABS, ASR, VDC, digitalná dvojzónová klimatizácia, asistent rozjazdu do kopca, tempomat, výškovo nastavideľné sedadlá s bedrovou elektricky ovládanou opierkou, strešné lyžiny, zadné čierne fólie s certifikátom, lakťová opierka, hmlovky, 6x Repro, bezpečnostné matice na disky + Iné.
Dôvod predaja - kúpa nového auta.
Pri vážnom serióznom záujme ma neváhajte kontaktovať. Rozumnej dohode na mieste obhliadky sa nebránim.
Platná CZ a SK diaľničná známka.
!Vozidlo vieme prepísať v pohodlí domova na Vaše meno, IHNEĎ po dohode, cez môj elektronický certifikovaný podpis cez (elektronický prepis = 16,50€). Nemusíme sa tak trápiť s vyčakávaním na polícií - následne Vám už len na Vašu adresu prinesie kuriér nové doklady od vozidla a Vy mu odovzdáte staré.
Prípadne vymením
Práca obchodníka:
-prijímanie klientov do servisu
-vybavovanie emailov a telefonátov
-obvolávanie a zasielanie emailých ponúk existujúcim klientom
-evidencia klientov
-nákup a predaj tovaru a služieb
-komunikácia s dodávateľmi
Práca technika:
-montáž registračných pokladníc (na začiatok), pokladničných systémov a platobných terminálov (neskôr) na pracovisku a na prevádzke klienta
-komunikácia s klientami
-zaškolenie klienta na prácu s pokladnicou
-evidencia klientov
Ideálne je zvládnutie obidvoch funkcií, nie je to však podmienkou.
Podmienky vykonávania práce na trvalý pomer sú:
-platné vodičské oprávnenie skupiny B a schopnosť samostatného používania a vedenia osobného motorového vozidla !
-znalosť v oblasti IT (pre trvalý prac. pomer)
-ako príjemný bonus uvítame schopnosť viesť malý motocykel (do 125cc) ktorý je používaný na výjazdy ku klientom.
Miesto výkonu práce:
Ivanská cesta 7, 821 04 Bratislava
Požadované zručnosti (minimum):
-práca s MS Word a Excel
-mailová komunikácia
-MS Windows XP/7/10
-vodičský preukaz sk.B
-komunikatívnosť
-ochota učiť sa
Firemné benefity:
-služobné auto, motocykel, telefón a notebook
-flexibilný pracovný čas
AKTUÁLNE HĽADÁME ŠIKOVNÉHO BRIGÁDNIKA NA VÝPOMOC, neskôr ak by sa práca po zaučení páčila a kandidát by nám vyhovoval možnosť trvalého zamestnania s výrazne lepším finančným ohodnotením.
Príjmeme aj človeka bez praxe, základom je však aspoň základná znalosť v IT a ochota flexibilne pracovať.
Na všetkom ďaľšom je možné sa dohodnúť :).
V prípade nedovolania sa prosím zašlite SMS alebo správu na WhatsApp na ,
prípadne email na: markovic@ a budeme Vás kontaktovať.
Platové podmienky: BRIGÁDA - DOHODOU (hodinovo)
V PRÍPADE TRVALÉHO ZAMESTNANIA - od 900.- v čistom +flexibilná zložka podľa odpracovaného času /predaných služieb a tovaru. Neskôr po zaučení možnosť výraznejšieho zvýšenia mzdy.
Hľadáme človeka, ktorý sa nám bude starať o sociálne siete FB a Instagram a tým vytvárať kvalitný marketing pre našu spoločnosť formou príspevkov, súťaží a pod.
Práca je pre prevádzku BULLI KEBAB. Práca je formou brigády, vyžadujeme znalosť grafických návrhov, úpravy obrázkov, profi fotenia, ovládania sociálnych sietí. Mzda od 150-300€ na mesiac. Práca je vhodná pre študentov, absolventov, popri zamestnaní.
Práca si vyžaduje nielen online spoluprácu ale aj osobné návštevy prevádzky.
Ak vás naša ponuka zaujala prosím pošlite nám podrobný životopis na office@
Ponúkame prácu v čistiarni bielizne v Nemecku.
Práca je vhodná pre páry.
Lokalita: západné Nemecko.
Mzda: 1800 - 2200 € (v čistom) + bonusy.
Našim zamestnancom ponúkame:
* príspevok na ubytovanie za každý odpracovaný deň,
* štvrťročný bonus 0,65€ netto za každú odpracovanú hodinu,
* vrátenie dane z Nemecka,
* možnosť pracovať aj v sobotu,
* príspevok na cestu (SVK - DE),
* príspevok za využívanie vlastného auta,
* týždenné zálohy,
* turnusová práca.
Náplň práce:
* práca pri obsluhe automatizovaných pracích a žehliacich strojov,
* ukladanie a triedenie bielizne.
Od uchádzačov vyžadujeme:
* VÝHODOU je auto/vodičský preukaz.
Kontakt:
Tel.:
E-mail: info@
Dobrý deň, ponúkame voľné pracovné miesto pre Elektrikárov/elektromechanikov
na výrobu a zapájanie elektrických rozvádzačov ktoré sa montujú do osobných vlakov.
Jedná sa o malé rozvádzače kde sa pracuje s malými káblami čiže žiadne veľké kabeláže.
Práca je jednoduchá a robí sa podľa výkresov
Pracovná doba je Pondelok-Piatok od 6:00 do 14:00
Dajú sa pracovať nadčasy a aj soboty.
týždenne je možné pracovať až 55-60hodin
Práca je vhodná aj ako pre starších tak aj pre mladších, prípadne vyučených po škole.
Práca je celoročná, čistá a v hale
Takže nič zložité.
Práca je len na živnosť prípadne ako s.r.o.
Platové podmienky 8,5€-10€hod.
Záleží od skúseností uchádzača.
Čistá mzda cca 1500-1700€/mesačne
Požadujeme zodpovedného, slušného
flexibilného človeka.
Všetko iné Vás zaškolíme.
Miesto výkonu práce Trnava
Ak máte záujem o pracovné miesto prosime Vas nevahajte nas kontaktovat
Pre viac info kontaktujte ma telefonicky na alebo emailom, ak nezdvíham ozvem sa Vám naspäť.
Nástup možný ihneď.
Hľadáme aj partie.
Do nášho tímu hľadáme nových kolegov na prácu v logistických skladoch v Nemeckej republike.
Práca je pre mužov, ženy alebo páry bez znalosti nemeckého jazyka. Náplňou práce je príprava kartónov na expedíciu, skenovanie a kontrola tovaru, vykládka a nakládka tovaru, upratovanie skladu...(PICKOVANIE)
- Slovenský KOORDINÁTOR - komplexná starostlivosť
- Poskytujeme zálohy (po každom odpracovanom týždni )
- Firemné autá (priamo v Nemecku na dopravu do a z práce)
- Ubytovanie v plnej výške hradené zamestnávateľom (byty, domy ktoré máme kompletne vybavené)
- Práca formou turnusov
- Trvalý pracovný pomer (žiadna brigáda)
- Príspevok na dopravu do zahraničia
- Možnosť zamestnať aj páry
- Práca v teplých a suchých skladoch
- Mladý kolektív
- Bez nutnosti predošlej praxe
Pracuje sa 8 až 10 hodín denne podľa požiadaviek zákazníka (cca 180 h/mesiac).
Mzda v čistom od 1500-2000 eur/mesiac
Životopis s aktuálnou fotografiou je potrebné zaslať na e-mail: @
Pre viac informácií ohľadne práce nás kontaktujte na uvedenom telefónnom čísle: počas pracovných dní od 9:00 do 17:00.