administrativna praca na policii - strana 7
Počet nájdených inzerátov ADMINISTRATIVNA PRACA NA POLICII
: 1000 - strana 7
Praca na pokladni-vydaj jedal, praca aj pre Ukrajincov - 8.1. - 17:17
Praca na pokladni, aj pre Ukrajincov-staci pas a statut odidenca. Mzda-1000-1400 podla pracovneho nasadenia plus vykonnostne odmeny . Prevadzky Santafe a La Finger-Avion, Vivo, Kamenne Namestie. Termin nastupu ihned. Napln prace: Praca na pokladni. Vydaj stravy. Zodpovednost za stav hotovosti v pokladni a spravnost blokovania. Zodpovednost za vzhlad a udrzbu vydajneho pultu. Strava a pitny rezim zdarma!!!
Meno: Martin Valentovic
Telefon:
E-mail: l.arendasova@
Cena: 1 400
Pre spoľahlivého zákazníka v Mainze hľadáme zvárača TIG a potrubára. Dlhodobá práca. Práca v novovybudovanom centre pre jadrovú fyziku.
Náplň práce zvárač:
zváranie oceľových a nerezových rúr na chladenie/ kúrenie. Dopájanie trás pre kúrenie / chladenie.
priemer rúr DN 15 - 250
Požadujeme :
Platné certifikáty
Práca vo výške, potrebný preukaz na prácu s plošinou.
Pracovné skúsenosti v obore
Jazykové znalosti z NJ alebo AJ (jeden z partie)
Vodičský preukaz B – je výhodou
Náplň práce potrubára
príprava pre zvárača na chladenie
priemer rúr DN 15 - 250
Požadujeme :
Čítanie výkresovej dokumentácie (izometria)
Pracovné skúsenosti v obore
Práca vo výške, potrebný preukaz na prácu s plošinou
Jazykové znalosti z NJ alebo AJ (jeden z partie)
Vodičský preukaz B – je výhodou
Informácie pre uchádzača :
Hodinovka : zvárač 24,5€, potrubár 22,5€
Pracuje sa 10 h denne + sobota 7h
Fakturácia raz za 2 týždne, splatnosť 14 dní
Práca na živnosť
Hradené ubytovanie
od 22.5.2023. Dlhodobá práca (na dobu neurčitú)
Miesto výkonu : Nemecko, Mainz
V prípade záujmu prosíme o zaslanie kópie životopisu, živnosti na:
kariera@
Pre bližšie informácie volajte:
Erika Raffai :
Chceš skúsiť novú prácu v zahraničí?
Chceš mať každý deň slnečný?
Chceš spoznať novu kultúru a stretnúť nových ľudí?
PONÚKAME TI JEDINEČNÚ PRÍLEŽITOSŤ!
Absolvuj online pohovor so zamestnávateľom a získaj pracovné miesto na slnečnom Cypre.
Mesačný príjem:
Hotelová sieť v Pafose: 937 - 1080 EUR netto mesačne + strava zdarma + ubytovanie za poplatok 180 € mesačne.
Hotelová sieť v Agia Nape a Protarase: 900 EUR netto mesačne + strava zdarma + ubytovanie zdarma.
Práca je vhodná aj pre študentov, skupinky a páry, ktorých vieme umiestniť spoločne v jednom hoteli a zabezpečiť spoločné ubytovanie.
Obsadzované pozície:
• čašník/-čka v reštaurácii
• čašník/-čka v bare
• recepčný / -á
• porter
• pomocník v kuchyni/kuchár
• pool attendant
• hosteska
• chyžná
• guest relations pracovník
Zamestnanecké výhody, benefity
• ubytovanie a stravovanie zabezpečené zdarma
• zabezpečené zdravotné a sociálne poistenie
• práca 8 hodín denne / 6 dní v týždni
• vyzdvihnutie z letiska po prílete zdarma
• práca pre renomovanú hotelovú sieť
• asistenčné služby našej agentúry pri práci v zahraničí
• práca minimálne na 3 mesiace
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• konverzačná znalosť anglického jazyka
• podpísanie pracovnej zmluvy na 3 a viac mesiacov
• vítané skúsenosti na rovnakej alebo podobnej pozícií
Ako získať prácu na Cypre:
• reaguj na tento inzerát
• zaregistruj sa v našej databáze na
• absolvuj online pohovor cez aplikáciu Zoom s cyperským zamestnávateľom 16.5.2023 (práca v Agia Nape)
• ak si ťa vyberú, môžeš baliť kufry a ideš na Cyprus!
Práca v HERNI STAR-BAR KEŽMAROK
Krupiér Krupiérka práca v herni nástup možný ihneď KEŽMAROK
Hľadáme do trvalého pracovného pomeru krupiéra alebo krupiérku do herne v Kežmarku na Baštovej ulici herňa STAR-BAR.
Nástup a zaučenie možné ihneď.
Základny plat 700 EUR/10 smien
+ Odmeny podľa obratov !!!
Náplň práce: -obsluha zákazníkov,- práca s hotovosťou,- práca na smeny,- práca v nočných hodinách,- Potrebný zdravotný preukaz.
Ďalšie bližšie informácie poskytneme na osobnom pohovore.
Životopis nám posielajte na belagiopp@
Meno: STAR-BAR KEŽMAROK
Telefon:
E-mail: belagiopp@
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
OPERATÍVA
• Práca v sklade na tri pracovné zmeny Po – So
• Prípadná práca nadčas
• Včasné dochádzanie na zmeny
• Vykonávanie inventúr, spracovanie výrobných zákazok a ich fyzická príprava, spracovanie objednávok v skladovom systéme, doplňovanie výrobných liniek, príprava obalového materiálu do výroby a na expedíciu, práca zo skenerom, práca s manipulačnou technikou (nízkozdvych a retrak ),používanie stolnej aj priemyselnej váhy
• Aktívna práca v skladovom systéme spravujúci stav zásob
• Dodržiavanie štandardov 5S, BOZP
• Dodržiavanie eskalačnej matice
• Dodržiavanie Matice kompetencií
• Dodržiavanie pracovných inštrukcií
• Riadenie sa operatívnymi požiadavkami nadriadeného
• Práca s PC a SAP
• Plná zodpovednosť za svoj pracovný výkon
BEZPEČNOSŤ
• Plne rešpektovať BOZP predpisy na prevádzke
• Svojou činnosťou neohrozovať kolegov
• Vedome nepoškodzovať majetok spoločnosti
• Hlásenie nehôd a skoro nehôd
• Aktívne sa podieľať na zvyšovaní úrovne BOZP na prevádzke
KVALITA
• Aktívne sa podieľať na LEAN, KAIZEN projektoch
• Hlásiť všetky zistené nezhody
• Striktne dodržiavať pracovné inštrukcie
• Zúčastniť sa mítingoch s operatívou
• Pri práci s PC dbať na správne zadávanie dát do WMS aj cez skener
V prípade záujmu je potrebné zaslať životopis na email gabor.hodek@
Telefónny kontakt :
Zamestnanecké výhody, benefity
• Kontrakt na TPP / živnosť
• Plat od 840 do 1400 eur
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Automobilový priemysel, výroba dopravných prostriedkov
Sme mladá dynamická spoločnosť s otvorenou firemnou kultúrou, ktorá ponúka služby v oblasti personálneho poradenstva spoločnostiam pôsobiacich v industriálnom odvetví.
Našim klientom navrhujeme zlepšenia v oblasti optimalizácii personálnych nákladov, ktoré im majú napomôcť čo najefektívnejšie využívať ľudské zdroje.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Hľadáme skúsených montážnikov solárnych panelov do Holandska. Práca je dlhodobá, pri
obojstrannej spokojnosti na celý rok
✔️ Prijmeme montážnikov solárnych panelov s praxou
✔️ Mzda je 12 EUR za 1 panel na 1 osobu, montuje sa MINIMÁLNE 20 panelov denne = 240 EUR na 1
deň pre 1 osobu, ak ste šikovný dá sa bez problémov zvládnuť viac
✔️ Hradené ubytovanie
✔️ Pracuje sa na rodinných domoch
✔️ Možnosť pracovať aj v sobotu
✔️ Nástup ihneď alebo po vzájomnej dohode
✔️ Miesto práce celé Holandsko
✔️ 1 partia sa skladá z 2x montážnik solárnych panelov a 1x elektrikár (elektrikárov dodá naša firma
teraz hľadáme iba montážnikov solárnych panelov)
✔️ Ucelená partia 2x montážnik solárnych panelov a 1x elektrikár je výhodou nie však nutnosťou
✅Podmienky:
- Prax s montážou solárnych panelov
- Znalosť anglického jazyka aspoň 1 z partie
- A1 (pomôžeme vybaviť)
- Vlastné základné náradie
- Vlastná dodávka s ťažným zariadením (prípadne možnosť prenájmu)
- Práca na živnosť
- Seriózny prístup
✅Výhody:
- Fakturácia a splatnosť 7/7 alebo 7/14 podľa zákazky
- Pomoc s vybavením všetkých potrebných dokumentov
- Naša komplexná podpora 24/7
- Za týždeň MINIMÁLNE 100-120 panelov (1200 EUR – 1440 EUR pre 1 osobu za 1 týždeň)
- Dlhodobá spolupráca
- Práca v stabilnej spoločnosti
- Dĺžka turnusu po vzájomnej dohode
- Vystavenie faktúr za Vás
- Ľudský prístup
➡️V prípade záujmu alebo ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať na telefónnom čísle ☎️ mozete nas kontaktovat aj cez aplikáciu WhatsApp prípadne emailom na botamansro@
Tešíme sa na vzájomnú spoluprácu.
Vyhľadávanie: PV, photovoltaic, solar, solarny panel, monter, montaznik, brigada, holandsko,
nemecko, solárne panely nemecko holandsko, fotovoltaika, montér fotovoltaiky, solárne panely,
holandsko, praca v holandsku, praca v zahranici
Hľadáme skúsených montážnikov solárnych panelov do Holandska. Práca je dlhodobá, pri
obojstrannej spokojnosti na celý rok
✔️ Prijmeme montážnikov solárnych panelov s praxou
✔️ Mzda je 12 EUR za 1 panel na 1 osobu, montuje sa MINIMÁLNE 20 panelov denne = 240 EUR na 1
deň pre 1 osobu, ak ste šikovný dá sa bez problémov zvládnuť viac
✔️ Hradené ubytovanie
✔️ Pracuje sa na rodinných domoch
✔️ Možnosť pracovať aj v sobotu
✔️ Nástup ihneď alebo po vzájomnej dohode
✔️ Miesto práce celé Holandsko
✔️ 1 partia sa skladá z 2x montážnik solárnych panelov a 1x elektrikár (elektrikárov dodá naša firma
teraz hľadáme iba montážnikov solárnych panelov)
✔️ Ucelená partia 2x montážnik solárnych panelov a 1x elektrikár je výhodou nie však nutnosťou
✅Podmienky:
- Prax s montážou solárnych panelov
- Znalosť anglického jazyka aspoň 1 z partie
- A1 (pomôžeme vybaviť)
- Vlastné základné náradie
- Vlastná dodávka s ťažným zariadením (prípadne možnosť prenájmu)
- Práca na živnosť
- Seriózny prístup
✅Výhody:
- Fakturácia a splatnosť 7/7 alebo 7/14 podľa zákazky
- Pomoc s vybavením všetkých potrebných dokumentov
- Naša komplexná podpora 24/7
- Za týždeň MINIMÁLNE 100-120 panelov (1200 EUR – 1440 EUR pre 1 osobu za 1 týždeň)
- Dlhodobá spolupráca
- Práca v stabilnej spoločnosti
- Dĺžka turnusu po vzájomnej dohode
- Vystavenie faktúr za Vás
- Ľudský prístup
➡️V prípade záujmu alebo ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať na telefónnom čísle ☎️ mozete nas kontaktovat aj cez aplikáciu WhatsApp prípadne emailom na botamansro@
Tešíme sa na vzájomnú spoluprácu.
Vyhľadávanie: PV, photovoltaic, solar, solarny panel, monter, montaznik, brigada, holandsko,
nemecko, solárne panely nemecko holandsko, fotovoltaika, montér fotovoltaiky, solárne panely,
holandsko, praca v holandsku, praca v zahranici
Práca Holandsko - Stolár/Tesár(timmerman) - Nástup ihneď
Práca bude spočívať v renovácii starých a realizácii nových nehnuteľností podľa objednávky klienta.
Základné informácie:
Miesto práce : Amsterdam a okolie
Termín nástupu : ihneď
Druh pracovného pomeru : živnosť
Ubytovanie : Zabezpečené
Parkovanie : Preplácané
Mzdové podmienky : Od 20 - 24€/h na začiatok (po overení je možné navýšenie mzdy)
Pracovná doba : 50 až 60 hod týždenne
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Osádzanie drevených okien, drevených zárubní,
• Stavanie drevených priečok, stropov, stien
• Montáž terasových dosiek
• Realizácia drevených obkladov
• Realizácia konštrukcii striech
• Realizácia vonkajších drevených fasád – opláštenia budov
Zamestnanecké výhody, benefity
• práca v stabilnej firme pôsobiacej na trhu už od roku 2016
• práca je na dlhodobo
• práca v príjemnom kolektíve
Požiadavky
• prax v oblastí aspoň 1 rok
• vodičský preukaz
• vlastné auto - výhodou
• manuálna zručnosť
• chuť do práce a záujem o dlhodobú spoluprácu
• vlastné základné náradie
• prilba, bezpečnostné topánky a vlastné náradie na partiu
V prípade záujmu Vás poprosím vyplniť formulár na nasledujúcom linku alebo nás kontaktovať mailom na info @ alebo telefonicky na
Práca v Nemecku
Informácie o pracovnom mieste
Činnosti s ktorými sa môžeš stretnúť:
- Stavba regálových systémov
- Práca s drevom
- Maliarske práce
- Tapetovanie
- Práca na VZV a VZP
- Vykladanie tovaru
- Skenovanie tovaru
- Rôzne výpomocné práce v supermarketoch a skladoch
- Skladanie výstavných produktov a výstavísk
- iné
Naše výhody:
- Seriózny prístup
- Výplaty na čas a bez meškania
- Telefonická pomoc s vybavovaním na úradoch
- Primerané ohodnotenie
- Možnosť práce dlhodobo, po dohode aj s prestávkami
- Finančné ohodnotenie, ktoré začína na 17€ v závislosti od zákazky
- Fakturácia každý týždeň (t.j. výplata každý týždeň)
Požiadavky od nás:
- Práca výhradne na živnosť !!!
- Práca pre tými/páry v skupinách 2-4
- Jeden člen s nemeckým jazykom na komunikatívnej úrovni !!!
- Pracovná doba : 10h / deň , 5-6dní / týždeň
- Splatnosť faktúry do 14 / 30 dní od doručenia faktúry
- Samostatnosť
- Zodpovednosť
- Komunikatívnosť
- Flexibilita
- Seriózny prístup
Pošlite nám Vašu žiadosť o pracovnú pozíciu na email experimental.sro@ , alebo zavolajte na telefónne číslo .
Chceš sa dostať do sveta HR? U nás dostaneš príležitosť začať pracovať na pozícii HR ASISTENT. Stačí ak si proaktívna, dynamická osobnosť, výborne zorganizovaná a dobre ovládaš anglický jazyk.
Tvojou hlavnou úlohou bude :
Aktívne oslovovanie a headhunting IT
špecialistov na projekty v SR a v zahraničí.
Telefonická a mailová komunikácia s
kandidátmi.
Vyhodnocovanie kandidátov na vhodnosť pre
aktuálne projekty.
Práca so sociálnymi sieťami a
recruiterskými databázami.
Iná administratívna podpora.
Požadujeme:
Aktívna znalosť ANGLICKÉHO jazyka (denná
komunikácia v cudzom jazyku ) – PODMIENKA,
ovládanie iného jazyka výhodou.
Komunikačné zručnosti, slušný prejav.
Znalosť IT výhodou.
Ide o prácu na part-time alebo na živnosť. Práca je vykonávaná v kancelárii v Košiciach. Pracovná doba je flexibilná ( 08:00 do 16:00 ). Viac info osobne na pohovore.
Do komplexného klientskeho centra prijímame dvoch pracovníkov:
Fixný plat 1000Eur + variabilná zložka.
Pracovná náplň:
- osobný kontakt s klientmi na pobočke
- telefonický kontakt s klientmi
- komplexná starostlivosť o klienta
- administratívna činnosť
- práca s databázou spoločnosti
- spolupráca s manažérom pobočky
- možnosť home office - práca z domu
- možnosť kariérneho rastu už po 6. mesiacoch
Fixná zložka mzdy + variabilná zložka.
Bezplatné profesionálne zaškolenie.
V prípade záujmu, prosím, poslať Váš životopis mailom:
Ponuka platná do zmazania.
Ponúkané výhody
- kvartálne bonusy od 333 Eur do 999 Eur + ročná odmena
- zvýšenie príjmu už po 3 mesiacoch
- teambuildingové akcie
- pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností
- výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti a možnosť kariérneho rastu
- zázemie jednej z najväčších spoločností
- možnosť prispôsobenia pracovnej doby – flexibilita
- všetky školenia úplne bezplatné
- finančné a materiálne benefity
- podpora realizácie nápadov, ktoré by boli obojstranne prospešné
- bližšie informácie a detaily odmeňovacieho systému na osobnom pohovore
Pracovné podmienky
Pracovný čas: od 8:00 do 16:00
Práca na zmeny: jednozmenný pracovný režim
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
Stredné odborné vzdelanie
Dĺžka praxe
bez požiadavky na odbornú prax
Zručnosti, schopnosti
Ďalšie požiadavky:
- zodpovednosť
- flexibilita
Osobnostné predpoklady
komunikatívnosť
spoľahlivosť
Pracovná náplň:
- práca v kancelárii a možnosť home office - práca z domu
- administratívna činnosť
- kontakt s klientmi
- práca s databázou
- príprava podkladov pre manažéra
Zamestnanecké výhody, benefity
- kvartálne bonusy od 333 Eur do 999 Eur a ročné odmeny
- zvýšenie príjmu už po 6 mesiacoch
- pridelenie už existujúcich klientov
- teambuildingové akcie
- pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností
- výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti a možnosť kariérneho rastu
- zázemie jednej z najväčších spoločností
- možnosť prispôsobenia pracovnej doby – flexibilita
- všetky školenia úplne bezplatné
- finančné a materiálne benefity
- podpora realizácie nápadov, ktoré by boli obojstranne prospešné
- flexibilná zložka výplaty
- bližšie informácie a detaily odmeňovacieho systému na osobnom pohovore
V prípade záujmu prosím zaslať Váš životopis :
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax v oblasti predaja je vítaná
- komunikácia (jednanie s ľuďmi)
- empatia
- cieľavedomosť
- komunikatívnosť
- spoľahlivosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 1300 zamestnancov a 3100 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov.
Do komplexného klientskeho centra prijímame dvoch pracovníkov:
Fixný plat 1000Eur + variabilná zložka.
Pracovná náplň:
- osobný kontakt s klientmi na pobočke
- telefonický kontakt s klientmi
- komplexná starostlivosť o klienta
- administratívna činnosť
- práca s databázou spoločnosti
- spolupráca s manažérom pobočky
- možnosť home office - práca z domu
- možnosť kariérneho rastu už po 6. mesiacoch
Fixná zložka mzdy + variabilná zložka.
Bezplatné profesionálne zaškolenie.
V prípade záujmu, prosím, poslať Váš životopis mailom:
Ponuka platná do zmazania.
Ponúkané výhody
- kvartálne bonusy od 333 Eur do 999 Eur + ročná odmena
- zvýšenie príjmu už po 3 mesiacoch
- teambuildingové akcie
- pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností
- výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti a možnosť kariérneho rastu
- zázemie jednej z najväčších spoločností
- možnosť prispôsobenia pracovnej doby – flexibilita
- všetky školenia úplne bezplatné
- finančné a materiálne benefity
- podpora realizácie nápadov, ktoré by boli obojstranne prospešné
- bližšie informácie a detaily odmeňovacieho systému na osobnom pohovore
Pracovné podmienky
Pracovný čas: od 8:00 do 16:00
Práca na zmeny: jednozmenný pracovný režim
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
Stredné odborné vzdelanie
Dĺžka praxe
bez požiadavky na odbornú prax
Zručnosti, schopnosti
Ďalšie požiadavky:
- zodpovednosť
- flexibilita
Osobnostné predpoklady
komunikatívnosť
spoľahlivosť
Hľadáme kolegu/kolegyňu na pozíciu - administratíva Home office. Práca vhodná pre študentov, dôchodcov, mamičky na MD, pre nezamestnaných v stabilnej spoločnosti na 3 hod. denne. Administratívna práca na personálnom alebo na obchodnom odd. Flexibilná pracovná doba so zaujímavým finančným ohodnotením./200 - 1500€ +/ Všetky informácie osobne, nie písomne, ako aj platobných podmienok sú súčasťou pohovoru. Len vážny záujem. Pohovor sa vykonáva v Košiciach.
Ponúkam jednoduchú administratívnu prácu na dohodu.
Práca je len pre dôchodcov,
aj invalidných v Rimavskej Sobote , od 1.1.2023.
Práca s počítačom.
Mzda 200 € / mes.
Informácie poskytujem len telefonicky
( na SMS neodpovedám )
Poisťovacie služby Katreniak s.r.o.
Práca je zameraná na komplexné riešenie požiadaviek klienta v oblasti financií:
- Administratívna činnosť
- Poradenstvo pre klientov
- Predaj produktov a služieb
- Starostlivosť a obsluha klientov
- Oslovovanie nových klientov, doplnenie databázy
- Ponuka celého spektra online produktov
- Aktívna komunikácia, telefonická, digitálna s našimi a novými klientmi
- Práca s databázou
- Aktualizácia zákazníckej databázy
- Realizácia stretnutia s klientmi na základe pridelenej databázy
- Plnenie predajných plánov
- Spracovanie požiadaviek a príprava podkladov
- Denný report výkonu a aktivít
Zamestnanecké výhody, benefity:
- Pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností
- Atraktívny systém odmeňovania
- Bezplatné vzdelanie
- Práca v dobrom kolektíve
- Osobnostný rozvoj
- Možnosť kariérneho rastu
- Flexibilná pracovná doba
- Bonifikácie
Mzdové podmienky:
fix 1 000 EUR/mesiac
kvartálne bonusy od 333 Eur do 1222 Eur, ročné odmeny do 3000 Eur
Miesto práce:
Trnava
Druh pracovného pomeru:
živnosť
Termín nástupu:
ihneď
Mzdové podmienky (brutto):
9 EUR/hod.
9€/hod + príplatky
Informácie o pracovnom mieste:
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ponúkame prácu pre záujemcov, ktorí majú záujem o prácu skladníka.
Táto práca zahŕňa jednu alebo viac z nasledovných činností:
- Príjem materiálu na sklad
- Roztriedenie prijatého materiálu
- Zaskladnenie materiálu do skladu
- Distribúcia materiálu na prevádzky
- Výdaj materiálu
- Inventúra skladu
- Administratívna činnosť na pc
- Práca podľa pokynov nadriadeného pracovníka
Práca vhodná pre mužov. Pre záujemcov poskytujeme komplexné zaškolenie na každý vykonávaný post.
Pracuje sa na tri zmeny s dĺžkou zmeny 7,5 hod.
Možnosť privyrobiť si na dobrovoľných nadčasových a víkendových zmenách.
Zamestnanecké výhody, benefity:
-plat 9€/h. + príplatky
Možnosť kariérneho postupu v rámci oddelenia aj spoločnosti.
V prípade výpadkov výroby dočasné presunutie pracovníkov na iné firemné pracoviská s uchovaním platových podmienok čo zaručí kontinuálny príjem.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Automobilový priemysel, výroba dopravných prostriedkov
Požiadavky na zamestnanca:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
- stredoškolské bez maturity
- stredoškolské s maturitou
- študent vysokej školy
Vodičský preukaz:
B, C
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požiadavky na kandidáta:
- preukaz VZV,
- nutná znalosť práce s PC – najmä WORD a EXCEL
Náplň práce
- administratívna práca
- práca s firemným softvérom
- komunikácia s klientmi a partnermi
- kontrolovanie a analýza aktuálnych riešení
- navrhovanie efektívnejších riešení
- starostlivosť a budovanie dlhodobých vzťahov s klientmi
- personalistika
Pracovné miesto vhodné aj pre
absolventa
Ponúkané výhody
- flexibilný pracovný čas
- možnosť privyrobenia si (v priemere 500-1500€)
- vhodné aj pre študentov VŠ či mamičky na MD
- pridelenie osobného mentora na zaškolenie až do osamostatnenia
- možnosť home office (podľa dohody)
- garantovaný kariérny a osobnostný rast
- pravidelné školenia a teambuildingy
- možnosť zvýšenia príjmu už po dvoch mesiacoch
- rôzne benefity (dovolenky, firemný paušál, zľavy na produkty a pod.)
Pokiaľ máte záujem o danú prácu, na plný úväzok alebo len ako privyrobenie si, zašlite váš životopis na: praca.asistent@ (mail je uvedený aj v tomto inzeráte)
Následne Vás budeme kontaktovať ohľadom pracovného pohovoru. Vyhradzujeme si právo kontaktovať len vybraných uchádzačov spĺňajúcich stanovené kritéria.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Staňte sa realitným maklérom v spoločnosti, ktorá má dlhoročné skúseností a všetko potrebné k tomu, aby ste začali. Realitným maklérom práca u nás nekončí. Máte možnosť viesť vlastnú kanceláriu so svojim tímom.
Vašou náplňou práce bude:
aktívne vyhľadávanie nehnuteľností na predaj a prenájom s čím Vám pomôže aj naše vlastné call centrum,
návšteva nehnuteľností, získavanie podrobných informácií,
fotodokumentácia, 3D - vizualizácie nehnuteľností,
administratívna práca v kancelárií; spravovanie svojho portfólia a jeho rozširovanie,
návšteva nehnuteľností, prehliadky so záujemcami.
Zamestnanecké výhody, benefity
Výhody, ktoré poskytuje naša realitná kancelária BeMi pre maklérom a manažérom oproti konkurencii sú:
vyhotovujeme firemné vizitky,
callcentrum - ktoré pomáha maklérom v navolávaní nových zákaziek a rozširovaní ich portfólia,
maklérom sú k dispozícií reklamné plachty,
inzercia na všetkých dostupných inzertných portáloch,
sťahujeme súkromnú inzerciu do firemných mailov,
zabezpečujeme právny servis u našich právnikov,
provízia je netto – bez sťahovania poplatkov za kanceláriu,
školenia - máme vlastnú akadémiu vzdelávania, možnosť samostatného vzdelávania prostredníctvom nášho elearningu,
možnosť rozšíriť si svoje jazykové schopnosti, ...
Informácie o výberovom konaní
Vybraných uchádzačov budeme telefonicky kontaktovať a budú pozvaní na pohovor do kancelárie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ak sa Vám nasledovné schopnosti nie cudzie, máte tie správne nástroje stať sa úspešným realitným maklérom našej spoločnosti:
samostatnosť, komunikatívnosť, flexibilita
príjemné vystupovanie,
serióznosť, presnosť,
dochvíľnosť, korektnosť,
obchodný duch,
a v neposlednom rade disponovať motorovým vozidlom!
Stručná charakteristika spoločnosti
Na trh sme vstúpili v roku 2003 ako rodinná firma a po dobu našej pôsobnosti sme zrealizovali množstvo predajov a prenájmov nehnuteľností. Vďaka našej dlhej histórií a pokrytiu trhu na celom Slovensku dnes patríme medzi najväčšie realitné kancelárie.
Dnes máme pobočky a obchodné zastúpenia takmer po celom Slovensku a stále rastieme. Dávame príležitosť kolegom, ktorí chcú doplniť náš tím, prípadne otvoriť pobočku v ich mieste bydliska, bez nutnosti zainvestovania Vašich peňazí.
Táto práca je jednou z mála na Slovensku, kde máte možnosť zarobiť podstatne viac, ako je priemerná mzda. Žiadne príjmové stropy, žiadne povinne odpracované hodiny.
Pôsobíte vo s
Staňte sa realitným maklérom v spoločnosti, ktorá má dlhoročné skúseností a všetko potrebné k tomu, aby ste začali. Realitným maklérom práca u nás nekončí. Máte možnosť viesť vlastnú kanceláriu so svojim tímom.
Vašou náplňou práce bude:
aktívne vyhľadávanie nehnuteľností na predaj a prenájom s čím Vám pomôže aj naše vlastné call centrum,
návšteva nehnuteľností, získavanie podrobných informácií,
fotodokumentácia, 3D - vizualizácie nehnuteľností,
administratívna práca v kancelárií; spravovanie svojho portfólia a jeho rozširovanie,
návšteva nehnuteľností, prehliadky so záujemcami.
Zamestnanecké výhody, benefity
Výhody, ktoré poskytuje naša realitná kancelária BeMi pre maklérom a manažérom oproti konkurencii sú:
vyhotovujeme firemné vizitky,
callcentrum - ktoré pomáha maklérom v navolávaní nových zákaziek a rozširovaní ich portfólia,
maklérom sú k dispozícií reklamné plachty,
inzercia na všetkých dostupných inzertných portáloch,
sťahujeme súkromnú inzerciu do firemných mailov,
zabezpečujeme právny servis u našich právnikov,
provízia je netto – bez sťahovania poplatkov za kanceláriu,
školenia - máme vlastnú akadémiu vzdelávania, možnosť samostatného vzdelávania prostredníctvom nášho elearningu,
možnosť rozšíriť si svoje jazykové schopnosti, ...
Informácie o výberovom konaní
Vybraných uchádzačov budeme telefonicky kontaktovať a budú pozvaní na pohovor do kancelárie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ak sa Vám nasledovné schopnosti nie cudzie, máte tie správne nástroje stať sa úspešným realitným maklérom našej spoločnosti:
samostatnosť, komunikatívnosť, flexibilita
príjemné vystupovanie,
serióznosť, presnosť,
dochvíľnosť, korektnosť,
obchodný duch,
a v neposlednom rade disponovať motorovým vozidlom!
Stručná charakteristika spoločnosti
Na trh sme vstúpili v roku 2003 ako rodinná firma a po dobu našej pôsobnosti sme zrealizovali množstvo predajov a prenájmov nehnuteľností. Vďaka našej dlhej histórií a pokrytiu trhu na celom Slovensku dnes patríme medzi najväčšie realitné kancelárie.
Dnes máme pobočky a obchodné zastúpenia takmer po celom Slovensku a stále rastieme. Dávame príležitosť kolegom, ktorí chcú doplniť náš tím, prípadne otvoriť pobočku v ich mieste bydliska, bez nutnosti zainvestovania Vašich peňazí.
Táto práca je jednou z mála na Slovensku, kde máte možnosť zarobiť podstatne viac, ako je priemerná mzda. Žiadne príjmové stropy, žiadne povinne odpracované hodiny.
Pôsobíte vo svojej lokalite, bez stresov, s flexibilným pracovným časom, bez tlačenia k stále vyšším výkon