inzercia, predaj, predám, bazár

administrativna praca na policii - strana 7

Počet nájdených inzerátov ADMINISTRATIVNA PRACA NA POLICII : 1000 - strana 7

Praca na pokladni-vydaj jedal, praca aj pre Ukrajincov
Praca na pokladni-vydaj jedal, praca aj pre Ukrajincov - 8.1. - 17:17 Praca na pokladni, aj pre Ukrajincov-staci pas a statut odidenca. Mzda-1000-1400 podla pracovneho nasadenia plus vykonnostne odmeny . Prevadzky Santafe a La Finger-Avion, Vivo, Kamenne Namestie. Termin nastupu ihned. Napln prace: Praca na pokladni. Vydaj stravy. Zodpovednost za stav hotovosti v pokladni a spravnost blokovania. Zodpovednost za vzhlad a udrzbu vydajneho pultu. Strava a pitny rezim zdarma!!! Meno: Martin Valentovic Telefon: E-mail: l.arendasova@ Cena: 1 400
hľadám,e zvárača TIG a potrubára do Mainzu
Pre spoľahlivého zákazníka v Mainze hľadáme zvárača TIG a potrubára. Dlhodobá práca. Práca v novovybudovanom centre pre jadrovú fyziku. Náplň práce zvárač: zváranie oceľových a nerezových rúr na chladenie/ kúrenie. Dopájanie trás pre kúrenie / chladenie. priemer rúr DN 15 - 250 Požadujeme : Platné certifikáty Práca vo výške, potrebný preukaz na prácu s plošinou. Pracovné skúsenosti v obore Jazykové znalosti z NJ alebo AJ (jeden z partie) Vodičský preukaz B – je výhodou Náplň práce potrubára príprava pre zvárača na chladenie priemer rúr DN 15 - 250 Požadujeme : Čítanie výkresovej dokumentácie (izometria) Pracovné skúsenosti v obore Práca vo výške, potrebný preukaz na prácu s plošinou Jazykové znalosti z NJ alebo AJ (jeden z partie) Vodičský preukaz B – je výhodou Informácie pre uchádzača : Hodinovka : zvárač 24,5€, potrubár 22,5€ Pracuje sa 10 h denne + sobota 7h Fakturácia raz za 2 týždne, splatnosť 14 dní Práca na živnosť Hradené ubytovanie od 22.5.2023. Dlhodobá práca (na dobu neurčitú) Miesto výkonu : Nemecko, Mainz V prípade záujmu prosíme o zaslanie kópie životopisu, živnosti na: kariera@ Pre bližšie informácie volajte: Erika Raffai :
PRÁCA V HOTELI CYPRE NA SEZÓNU 2023
Chceš skúsiť novú prácu v zahraničí? Chceš mať každý deň slnečný? Chceš spoznať novu kultúru a stretnúť nových ľudí? PONÚKAME TI JEDINEČNÚ PRÍLEŽITOSŤ! Absolvuj online pohovor so zamestnávateľom a získaj pracovné miesto na slnečnom Cypre. Mesačný príjem: Hotelová sieť v Pafose: 937 - 1080 EUR netto mesačne + strava zdarma + ubytovanie za poplatok 180 € mesačne. Hotelová sieť v Agia Nape a Protarase: 900 EUR netto mesačne + strava zdarma + ubytovanie zdarma. Práca je vhodná aj pre študentov, skupinky a páry, ktorých vieme umiestniť spoločne v jednom hoteli a zabezpečiť spoločné ubytovanie. Obsadzované pozície: • čašník/-čka v reštaurácii • čašník/-čka v bare • recepčný / -á • porter • pomocník v kuchyni/kuchár • pool attendant • hosteska • chyžná • guest relations pracovník Zamestnanecké výhody, benefity • ubytovanie a stravovanie zabezpečené zdarma • zabezpečené zdravotné a sociálne poistenie • práca 8 hodín denne / 6 dní v týždni • vyzdvihnutie z letiska po prílete zdarma • práca pre renomovanú hotelovú sieť • asistenčné služby našej agentúry pri práci v zahraničí • práca minimálne na 3 mesiace Osobnostné predpoklady a zručnosti • konverzačná znalosť anglického jazyka • podpísanie pracovnej zmluvy na 3 a viac mesiacov • vítané skúsenosti na rovnakej alebo podobnej pozícií Ako získať prácu na Cypre: • reaguj na tento inzerát • zaregistruj sa v našej databáze na • absolvuj online pohovor cez aplikáciu Zoom s cyperským zamestnávateľom 16.5.2023 (práca v Agia Nape) • ak si ťa vyberú, môžeš baliť kufry a ideš na Cyprus!
STAR-BAR Kežmarok Herňa - Kurpiér/Krupiérka Práca
Práca v HERNI STAR-BAR KEŽMAROK Krupiér Krupiérka práca v herni nástup možný ihneď KEŽMAROK Hľadáme do trvalého pracovného pomeru krupiéra alebo krupiérku do herne v Kežmarku na Baštovej ulici herňa STAR-BAR. Nástup a zaučenie možné ihneď. Základny plat 700 EUR/10 smien + Odmeny podľa obratov !!! Náplň práce: -obsluha zákazníkov,- práca s hotovosťou,- práca na smeny,- práca v nočných hodinách,- Potrebný zdravotný preukaz. Ďalšie bližšie informácie poskytneme na osobnom pohovore. Životopis nám posielajte na belagiopp@ Meno: STAR-BAR KEŽMAROK Telefon: E-mail: belagiopp@
Skladník VZV
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti OPERATÍVA • Práca v sklade na tri pracovné zmeny Po – So • Prípadná práca nadčas • Včasné dochádzanie na zmeny • Vykonávanie inventúr, spracovanie výrobných zákazok a ich fyzická príprava, spracovanie objednávok v skladovom systéme, doplňovanie výrobných liniek, príprava obalového materiálu do výroby a na expedíciu, práca zo skenerom, práca s manipulačnou technikou (nízkozdvych a retrak ),používanie stolnej aj priemyselnej váhy • Aktívna práca v skladovom systéme spravujúci stav zásob • Dodržiavanie štandardov 5S, BOZP • Dodržiavanie eskalačnej matice • Dodržiavanie Matice kompetencií • Dodržiavanie pracovných inštrukcií • Riadenie sa operatívnymi požiadavkami nadriadeného • Práca s PC a SAP • Plná zodpovednosť za svoj pracovný výkon BEZPEČNOSŤ • Plne rešpektovať BOZP predpisy na prevádzke • Svojou činnosťou neohrozovať kolegov • Vedome nepoškodzovať majetok spoločnosti • Hlásenie nehôd a skoro nehôd • Aktívne sa podieľať na zvyšovaní úrovne BOZP na prevádzke KVALITA • Aktívne sa podieľať na LEAN, KAIZEN projektoch • Hlásiť všetky zistené nezhody • Striktne dodržiavať pracovné inštrukcie • Zúčastniť sa mítingoch s operatívou • Pri práci s PC dbať na správne zadávanie dát do WMS aj cez skener V prípade záujmu je potrebné zaslať životopis na email gabor.hodek@ Telefónny kontakt : Zamestnanecké výhody, benefity • Kontrakt na TPP / živnosť • Plat od 840 do 1400 eur Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná Automobilový priemysel, výroba dopravných prostriedkov Sme mladá dynamická spoločnosť s otvorenou firemnou kultúrou, ktorá ponúka služby v oblasti personálneho poradenstva spoločnostiam pôsobiacich v industriálnom odvetví. Našim klientom navrhujeme zlepšenia v oblasti optimalizácii personálnych nákladov, ktoré im majú napomôcť čo najefektívnejšie využívať ľudské zdroje. Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Práca v Holandsku montážnik solárnych panelov
Hľadáme skúsených montážnikov solárnych panelov do Holandska. Práca je dlhodobá, pri obojstrannej spokojnosti na celý rok ✔️ Prijmeme montážnikov solárnych panelov s praxou ✔️ Mzda je 12 EUR za 1 panel na 1 osobu, montuje sa MINIMÁLNE 20 panelov denne = 240 EUR na 1 deň pre 1 osobu, ak ste šikovný dá sa bez problémov zvládnuť viac ✔️ Hradené ubytovanie ✔️ Pracuje sa na rodinných domoch ✔️ Možnosť pracovať aj v sobotu ✔️ Nástup ihneď alebo po vzájomnej dohode ✔️ Miesto práce celé Holandsko ✔️ 1 partia sa skladá z 2x montážnik solárnych panelov a 1x elektrikár (elektrikárov dodá naša firma teraz hľadáme iba montážnikov solárnych panelov) ✔️ Ucelená partia 2x montážnik solárnych panelov a 1x elektrikár je výhodou nie však nutnosťou ✅Podmienky: - Prax s montážou solárnych panelov - Znalosť anglického jazyka aspoň 1 z partie - A1 (pomôžeme vybaviť) - Vlastné základné náradie - Vlastná dodávka s ťažným zariadením (prípadne možnosť prenájmu) - Práca na živnosť - Seriózny prístup ✅Výhody: - Fakturácia a splatnosť 7/7 alebo 7/14 podľa zákazky - Pomoc s vybavením všetkých potrebných dokumentov - Naša komplexná podpora 24/7 - Za týždeň MINIMÁLNE 100-120 panelov (1200 EUR – 1440 EUR pre 1 osobu za 1 týždeň) - Dlhodobá spolupráca - Práca v stabilnej spoločnosti - Dĺžka turnusu po vzájomnej dohode - Vystavenie faktúr za Vás - Ľudský prístup ➡️V prípade záujmu alebo ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať na telefónnom čísle ☎️ mozete nas kontaktovat aj cez aplikáciu WhatsApp prípadne emailom na botamansro@ Tešíme sa na vzájomnú spoluprácu. Vyhľadávanie: PV, photovoltaic, solar, solarny panel, monter, montaznik, brigada, holandsko, nemecko, solárne panely nemecko holandsko, fotovoltaika, montér fotovoltaiky, solárne panely, holandsko, praca v holandsku, praca v zahranici
Práca v Holandsku montážnik solárnych panelov
Hľadáme skúsených montážnikov solárnych panelov do Holandska. Práca je dlhodobá, pri obojstrannej spokojnosti na celý rok ✔️ Prijmeme montážnikov solárnych panelov s praxou ✔️ Mzda je 12 EUR za 1 panel na 1 osobu, montuje sa MINIMÁLNE 20 panelov denne = 240 EUR na 1 deň pre 1 osobu, ak ste šikovný dá sa bez problémov zvládnuť viac ✔️ Hradené ubytovanie ✔️ Pracuje sa na rodinných domoch ✔️ Možnosť pracovať aj v sobotu ✔️ Nástup ihneď alebo po vzájomnej dohode ✔️ Miesto práce celé Holandsko ✔️ 1 partia sa skladá z 2x montážnik solárnych panelov a 1x elektrikár (elektrikárov dodá naša firma teraz hľadáme iba montážnikov solárnych panelov) ✔️ Ucelená partia 2x montážnik solárnych panelov a 1x elektrikár je výhodou nie však nutnosťou ✅Podmienky: - Prax s montážou solárnych panelov - Znalosť anglického jazyka aspoň 1 z partie - A1 (pomôžeme vybaviť) - Vlastné základné náradie - Vlastná dodávka s ťažným zariadením (prípadne možnosť prenájmu) - Práca na živnosť - Seriózny prístup ✅Výhody: - Fakturácia a splatnosť 7/7 alebo 7/14 podľa zákazky - Pomoc s vybavením všetkých potrebných dokumentov - Naša komplexná podpora 24/7 - Za týždeň MINIMÁLNE 100-120 panelov (1200 EUR – 1440 EUR pre 1 osobu za 1 týždeň) - Dlhodobá spolupráca - Práca v stabilnej spoločnosti - Dĺžka turnusu po vzájomnej dohode - Vystavenie faktúr za Vás - Ľudský prístup ➡️V prípade záujmu alebo ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať na telefónnom čísle ☎️ mozete nas kontaktovat aj cez aplikáciu WhatsApp prípadne emailom na botamansro@ Tešíme sa na vzájomnú spoluprácu. Vyhľadávanie: PV, photovoltaic, solar, solarny panel, monter, montaznik, brigada, holandsko, nemecko, solárne panely nemecko holandsko, fotovoltaika, montér fotovoltaiky, solárne panely, holandsko, praca v holandsku, praca v zahranici
Práca Holandsko - Stolár/Tesár(timmerman) - Nástup ihneď
Práca Holandsko - Stolár/Tesár(timmerman) - Nástup ihneď Práca bude spočívať v renovácii starých a realizácii nových nehnuteľností podľa objednávky klienta. Základné informácie: Miesto práce : Amsterdam a okolie Termín nástupu : ihneď Druh pracovného pomeru : živnosť Ubytovanie : Zabezpečené Parkovanie : Preplácané Mzdové podmienky : Od 20 - 24€/h na začiatok (po overení je možné navýšenie mzdy) Pracovná doba : 50 až 60 hod týždenne Náplň práce, právomoci a zodpovednosti • Osádzanie drevených okien, drevených zárubní, • Stavanie drevených priečok, stropov, stien • Montáž terasových dosiek • Realizácia drevených obkladov • Realizácia konštrukcii striech • Realizácia vonkajších drevených fasád – opláštenia budov Zamestnanecké výhody, benefity • práca v stabilnej firme pôsobiacej na trhu už od roku 2016 • práca je na dlhodobo • práca v príjemnom kolektíve Požiadavky • prax v oblastí aspoň 1 rok • vodičský preukaz • vlastné auto - výhodou • manuálna zručnosť • chuť do práce a záujem o dlhodobú spoluprácu • vlastné základné náradie • prilba, bezpečnostné topánky a vlastné náradie na partiu V prípade záujmu Vás poprosím vyplniť formulár na nasledujúcom linku alebo nás kontaktovať mailom na info @ alebo telefonicky na
Práca v Nemecku
Práca v Nemecku Informácie o pracovnom mieste Činnosti s ktorými sa môžeš stretnúť: - Stavba regálových systémov - Práca s drevom - Maliarske práce - Tapetovanie - Práca na VZV a VZP - Vykladanie tovaru - Skenovanie tovaru - Rôzne výpomocné práce v supermarketoch a skladoch - Skladanie výstavných produktov a výstavísk - iné Naše výhody: - Seriózny prístup - Výplaty na čas a bez meškania - Telefonická pomoc s vybavovaním na úradoch - Primerané ohodnotenie - Možnosť práce dlhodobo, po dohode aj s prestávkami - Finančné ohodnotenie, ktoré začína na 17€ v závislosti od zákazky - Fakturácia každý týždeň (t.j. výplata každý týždeň) Požiadavky od nás: - Práca výhradne na živnosť !!! - Práca pre tými/páry v skupinách 2-4 - Jeden člen s nemeckým jazykom na komunikatívnej úrovni !!! - Pracovná doba : 10h / deň , 5-6dní / týždeň - Splatnosť faktúry do 14 / 30 dní od doručenia faktúry - Samostatnosť - Zodpovednosť - Komunikatívnosť - Flexibilita - Seriózny prístup Pošlite nám Vašu žiadosť o pracovnú pozíciu na email experimental.sro@ , alebo zavolajte na telefónne číslo .
Práca: HR/ Headhunter asistent part-time alebo živnosť
Chceš sa dostať do sveta HR? U nás dostaneš príležitosť začať pracovať na pozícii HR ASISTENT. Stačí ak si proaktívna, dynamická osobnosť, výborne zorganizovaná a dobre ovládaš anglický jazyk. Tvojou hlavnou úlohou bude : Aktívne oslovovanie a headhunting IT špecialistov na projekty v SR a v zahraničí. Telefonická a mailová komunikácia s kandidátmi. Vyhodnocovanie kandidátov na vhodnosť pre aktuálne projekty. Práca so sociálnymi sieťami a recruiterskými databázami. Iná administratívna podpora. Požadujeme: Aktívna znalosť ANGLICKÉHO jazyka (denná komunikácia v cudzom jazyku ) – PODMIENKA, ovládanie iného jazyka výhodou. Komunikačné zručnosti, slušný prejav. Znalosť IT výhodou. Ide o prácu na part-time alebo na živnosť. Práca je vykonávaná v kancelárii v Košiciach. Pracovná doba je flexibilná ( 08:00 do 16:00 ). Viac info osobne na pohovore.
Klientsky pracovník na pobočka Revúca
Do komplexného klientskeho centra prijímame dvoch pracovníkov: Fixný plat 1000Eur + variabilná zložka. Pracovná náplň: - osobný kontakt s klientmi na pobočke - telefonický kontakt s klientmi - komplexná starostlivosť o klienta - administratívna činnosť - práca s databázou spoločnosti - spolupráca s manažérom pobočky - možnosť home office - práca z domu - možnosť kariérneho rastu už po 6. mesiacoch Fixná zložka mzdy + variabilná zložka. Bezplatné profesionálne zaškolenie. V prípade záujmu, prosím, poslať Váš životopis mailom: Ponuka platná do zmazania. Ponúkané výhody - kvartálne bonusy od 333 Eur do 999 Eur + ročná odmena - zvýšenie príjmu už po 3 mesiacoch - teambuildingové akcie - pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností - výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti a možnosť kariérneho rastu - zázemie jednej z najväčších spoločností - možnosť prispôsobenia pracovnej doby – flexibilita - všetky školenia úplne bezplatné - finančné a materiálne benefity - podpora realizácie nápadov, ktoré by boli obojstranne prospešné - bližšie informácie a detaily odmeňovacieho systému na osobnom pohovore Pracovné podmienky Pracovný čas: od 8:00 do 16:00 Práca na zmeny: jednozmenný pracovný režim Požiadavky na zamestnanca Požadované vzdelanie Stredné odborné vzdelanie Dĺžka praxe bez požiadavky na odbornú prax Zručnosti, schopnosti Ďalšie požiadavky: - zodpovednosť - flexibilita Osobnostné predpoklady komunikatívnosť spoľahlivosť
Do novootvorenej kancelárie prijímame dvoch pracovníkov.
Pracovná náplň: - práca v kancelárii a možnosť home office - práca z domu - administratívna činnosť - kontakt s klientmi - práca s databázou - príprava podkladov pre manažéra Zamestnanecké výhody, benefity - kvartálne bonusy od 333 Eur do 999 Eur a ročné odmeny - zvýšenie príjmu už po 6 mesiacoch - pridelenie už existujúcich klientov - teambuildingové akcie - pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností - výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti a možnosť kariérneho rastu - zázemie jednej z najväčších spoločností - možnosť prispôsobenia pracovnej doby – flexibilita - všetky školenia úplne bezplatné - finančné a materiálne benefity - podpora realizácie nápadov, ktoré by boli obojstranne prospešné - flexibilná zložka výplaty - bližšie informácie a detaily odmeňovacieho systému na osobnom pohovore V prípade záujmu prosím zaslať Váš životopis : Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti - prax v oblasti predaja je vítaná - komunikácia (jednanie s ľuďmi) - empatia - cieľavedomosť - komunikatívnosť - spoľahlivosť Stručná charakteristika spoločnosti Allianz a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 1300 zamestnancov a 3100 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov.
Klientsky pracovník na pobočke (Rožňava)
Do komplexného klientskeho centra prijímame dvoch pracovníkov: Fixný plat 1000Eur + variabilná zložka. Pracovná náplň: - osobný kontakt s klientmi na pobočke - telefonický kontakt s klientmi - komplexná starostlivosť o klienta - administratívna činnosť - práca s databázou spoločnosti - spolupráca s manažérom pobočky - možnosť home office - práca z domu - možnosť kariérneho rastu už po 6. mesiacoch Fixná zložka mzdy + variabilná zložka. Bezplatné profesionálne zaškolenie. V prípade záujmu, prosím, poslať Váš životopis mailom: Ponuka platná do zmazania. Ponúkané výhody - kvartálne bonusy od 333 Eur do 999 Eur + ročná odmena - zvýšenie príjmu už po 3 mesiacoch - teambuildingové akcie - pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností - výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti a možnosť kariérneho rastu - zázemie jednej z najväčších spoločností - možnosť prispôsobenia pracovnej doby – flexibilita - všetky školenia úplne bezplatné - finančné a materiálne benefity - podpora realizácie nápadov, ktoré by boli obojstranne prospešné - bližšie informácie a detaily odmeňovacieho systému na osobnom pohovore Pracovné podmienky Pracovný čas: od 8:00 do 16:00 Práca na zmeny: jednozmenný pracovný režim Požiadavky na zamestnanca Požadované vzdelanie Stredné odborné vzdelanie Dĺžka praxe bez požiadavky na odbornú prax Zručnosti, schopnosti Ďalšie požiadavky: - zodpovednosť - flexibilita Osobnostné predpoklady komunikatívnosť spoľahlivosť
Práca z domu alebo z kanc.
Hľadáme kolegu/kolegyňu na pozíciu - administratíva Home office. Práca vhodná pre študentov, dôchodcov, mamičky na MD, pre nezamestnaných v stabilnej spoločnosti na 3 hod. denne. Administratívna práca na personálnom alebo na obchodnom odd. Flexibilná pracovná doba so zaujímavým finančným ohodnotením./200 - 1500€ +/ Všetky informácie osobne, nie písomne, ako aj platobných podmienok sú súčasťou pohovoru. Len vážny záujem. Pohovor sa vykonáva v Košiciach.
Jednoduchá administratívna práca
Ponúkam jednoduchú administratívnu prácu na dohodu. Práca je len pre dôchodcov, aj invalidných v Rimavskej Sobote , od 1.1.2023. Práca s počítačom. Mzda 200 € / mes. Informácie poskytujem len telefonicky ( na SMS neodpovedám ) Poisťovacie služby Katreniak s.r.o.
Klientský pracovník
Práca je zameraná na komplexné riešenie požiadaviek klienta v oblasti financií: - Administratívna činnosť - Poradenstvo pre klientov - Predaj produktov a služieb - Starostlivosť a obsluha klientov - Oslovovanie nových klientov, doplnenie databázy - Ponuka celého spektra online produktov - Aktívna komunikácia, telefonická, digitálna s našimi a novými klientmi - Práca s databázou - Aktualizácia zákazníckej databázy - Realizácia stretnutia s klientmi na základe pridelenej databázy - Plnenie predajných plánov - Spracovanie požiadaviek a príprava podkladov - Denný report výkonu a aktivít Zamestnanecké výhody, benefity: - Pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností - Atraktívny systém odmeňovania - Bezplatné vzdelanie - Práca v dobrom kolektíve - Osobnostný rozvoj - Možnosť kariérneho rastu - Flexibilná pracovná doba - Bonifikácie Mzdové podmienky: fix 1 000 EUR/mesiac kvartálne bonusy od 333 Eur do 1222 Eur, ročné odmeny do 3000 Eur
Skladník - 9€/h. +príplatky, Trnava
Miesto práce: Trnava Druh pracovného pomeru: živnosť Termín nástupu: ihneď Mzdové podmienky (brutto): 9 EUR/hod. 9€/hod + príplatky Informácie o pracovnom mieste: Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Ponúkame prácu pre záujemcov, ktorí majú záujem o prácu skladníka. Táto práca zahŕňa jednu alebo viac z nasledovných činností: - Príjem materiálu na sklad - Roztriedenie prijatého materiálu - Zaskladnenie materiálu do skladu - Distribúcia materiálu na prevádzky - Výdaj materiálu - Inventúra skladu - Administratívna činnosť na pc - Práca podľa pokynov nadriadeného pracovníka Práca vhodná pre mužov. Pre záujemcov poskytujeme komplexné zaškolenie na každý vykonávaný post. Pracuje sa na tri zmeny s dĺžkou zmeny 7,5 hod. Možnosť privyrobiť si na dobrovoľných nadčasových a víkendových zmenách. Zamestnanecké výhody, benefity: -plat 9€/h. + príplatky Možnosť kariérneho postupu v rámci oddelenia aj spoločnosti. V prípade výpadkov výroby dočasné presunutie pracovníkov na iné firemné pracoviská s uchovaním platových podmienok čo zaručí kontinuálny príjem. Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná Automobilový priemysel, výroba dopravných prostriedkov Požiadavky na zamestnanca: Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním - stredoškolské bez maturity - stredoškolské s maturitou - študent vysokej školy Vodičský preukaz: B, C Osobnostné predpoklady a zručnosti Požiadavky na kandidáta: - preukaz VZV, - nutná znalosť práce s PC – najmä WORD a EXCEL
Finančný konzultant
Náplň práce - administratívna práca - práca s firemným softvérom - komunikácia s klientmi a partnermi - kontrolovanie a analýza aktuálnych riešení - navrhovanie efektívnejších riešení - starostlivosť a budovanie dlhodobých vzťahov s klientmi - personalistika Pracovné miesto vhodné aj pre absolventa Ponúkané výhody - flexibilný pracovný čas - možnosť privyrobenia si (v priemere 500-1500€) - vhodné aj pre študentov VŠ či mamičky na MD - pridelenie osobného mentora na zaškolenie až do osamostatnenia - možnosť home office (podľa dohody) - garantovaný kariérny a osobnostný rast - pravidelné školenia a teambuildingy - možnosť zvýšenia príjmu už po dvoch mesiacoch - rôzne benefity (dovolenky, firemný paušál, zľavy na produkty a pod.) Pokiaľ máte záujem o danú prácu, na plný úväzok alebo len ako privyrobenie si, zašlite váš životopis na: praca.asistent@ (mail je uvedený aj v tomto inzeráte) Následne Vás budeme kontaktovať ohľadom pracovného pohovoru. Vyhradzujeme si právo kontaktovať len vybraných uchádzačov spĺňajúcich stanovené kritéria.
Chceš zmenu? Realitný maklér v BeMi realitnej kancelárii
Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Staňte sa realitným maklérom v spoločnosti, ktorá má dlhoročné skúseností a všetko potrebné k tomu, aby ste začali. Realitným maklérom práca u nás nekončí. Máte možnosť viesť vlastnú kanceláriu so svojim tímom. Vašou náplňou práce bude: aktívne vyhľadávanie nehnuteľností na predaj a prenájom s čím Vám pomôže aj naše vlastné call centrum, návšteva nehnuteľností, získavanie podrobných informácií, fotodokumentácia, 3D - vizualizácie nehnuteľností, administratívna práca v kancelárií; spravovanie svojho portfólia a jeho rozširovanie, návšteva nehnuteľností, prehliadky so záujemcami. Zamestnanecké výhody, benefity Výhody, ktoré poskytuje naša realitná kancelária BeMi pre maklérom a manažérom oproti konkurencii sú: vyhotovujeme firemné vizitky, callcentrum - ktoré pomáha maklérom v navolávaní nových zákaziek a rozširovaní ich portfólia, maklérom sú k dispozícií reklamné plachty, inzercia na všetkých dostupných inzertných portáloch, sťahujeme súkromnú inzerciu do firemných mailov, zabezpečujeme právny servis u našich právnikov, provízia je netto – bez sťahovania poplatkov za kanceláriu, školenia - máme vlastnú akadémiu vzdelávania, možnosť samostatného vzdelávania prostredníctvom nášho elearningu, možnosť rozšíriť si svoje jazykové schopnosti, ... Informácie o výberovom konaní Vybraných uchádzačov budeme telefonicky kontaktovať a budú pozvaní na pohovor do kancelárie. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Ostatné znalosti Microsoft Word - Základy Microsoft Excel - Základy Vodičský preukaz B Osobnostné predpoklady a zručnosti Ak sa Vám nasledovné schopnosti nie cudzie, máte tie správne nástroje stať sa úspešným realitným maklérom našej spoločnosti: samostatnosť, komunikatívnosť, flexibilita príjemné vystupovanie, serióznosť, presnosť, dochvíľnosť, korektnosť, obchodný duch, a v neposlednom rade disponovať motorovým vozidlom! Stručná charakteristika spoločnosti Na trh sme vstúpili v roku 2003 ako rodinná firma a po dobu našej pôsobnosti sme zrealizovali množstvo predajov a prenájmov nehnuteľností. Vďaka našej dlhej histórií a pokrytiu trhu na celom Slovensku dnes patríme medzi najväčšie realitné kancelárie. Dnes máme pobočky a obchodné zastúpenia takmer po celom Slovensku a stále rastieme. Dávame príležitosť kolegom, ktorí chcú doplniť náš tím, prípadne otvoriť pobočku v ich mieste bydliska, bez nutnosti zainvestovania Vašich peňazí. Táto práca je jednou z mála na Slovensku, kde máte možnosť zarobiť podstatne viac, ako je priemerná mzda. Žiadne príjmové stropy, žiadne povinne odpracované hodiny. Pôsobíte vo s
Zmeň svoj život? Realitný maklér v BeMi realitnej kancelárii
Staňte sa realitným maklérom v spoločnosti, ktorá má dlhoročné skúseností a všetko potrebné k tomu, aby ste začali. Realitným maklérom práca u nás nekončí. Máte možnosť viesť vlastnú kanceláriu so svojim tímom. Vašou náplňou práce bude: aktívne vyhľadávanie nehnuteľností na predaj a prenájom s čím Vám pomôže aj naše vlastné call centrum, návšteva nehnuteľností, získavanie podrobných informácií, fotodokumentácia, 3D - vizualizácie nehnuteľností, administratívna práca v kancelárií; spravovanie svojho portfólia a jeho rozširovanie, návšteva nehnuteľností, prehliadky so záujemcami. Zamestnanecké výhody, benefity Výhody, ktoré poskytuje naša realitná kancelária BeMi pre maklérom a manažérom oproti konkurencii sú: vyhotovujeme firemné vizitky, callcentrum - ktoré pomáha maklérom v navolávaní nových zákaziek a rozširovaní ich portfólia, maklérom sú k dispozícií reklamné plachty, inzercia na všetkých dostupných inzertných portáloch, sťahujeme súkromnú inzerciu do firemných mailov, zabezpečujeme právny servis u našich právnikov, provízia je netto – bez sťahovania poplatkov za kanceláriu, školenia - máme vlastnú akadémiu vzdelávania, možnosť samostatného vzdelávania prostredníctvom nášho elearningu, možnosť rozšíriť si svoje jazykové schopnosti, ... Informácie o výberovom konaní Vybraných uchádzačov budeme telefonicky kontaktovať a budú pozvaní na pohovor do kancelárie. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Ostatné znalosti Microsoft Word - Základy Microsoft Excel - Základy Vodičský preukaz B Osobnostné predpoklady a zručnosti Ak sa Vám nasledovné schopnosti nie cudzie, máte tie správne nástroje stať sa úspešným realitným maklérom našej spoločnosti: samostatnosť, komunikatívnosť, flexibilita príjemné vystupovanie, serióznosť, presnosť, dochvíľnosť, korektnosť, obchodný duch, a v neposlednom rade disponovať motorovým vozidlom! Stručná charakteristika spoločnosti Na trh sme vstúpili v roku 2003 ako rodinná firma a po dobu našej pôsobnosti sme zrealizovali množstvo predajov a prenájmov nehnuteľností. Vďaka našej dlhej histórií a pokrytiu trhu na celom Slovensku dnes patríme medzi najväčšie realitné kancelárie. Dnes máme pobočky a obchodné zastúpenia takmer po celom Slovensku a stále rastieme. Dávame príležitosť kolegom, ktorí chcú doplniť náš tím, prípadne otvoriť pobočku v ich mieste bydliska, bez nutnosti zainvestovania Vašich peňazí. Táto práca je jednou z mála na Slovensku, kde máte možnosť zarobiť podstatne viac, ako je priemerná mzda. Žiadne príjmové stropy, žiadne povinne odpracované hodiny. Pôsobíte vo svojej lokalite, bez stresov, s flexibilným pracovným časom, bez tlačenia k stále vyšším výkon