administrativna praca na policii - strana 8
Počet nájdených inzerátov ADMINISTRATIVNA PRACA NA POLICII
: 1000 - strana 8
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Staňte sa realitným maklérom v spoločnosti, ktorá má dlhoročné skúseností a všetko potrebné k tomu, aby ste začali. Realitným maklérom práca u nás nekončí. Máte možnosť viesť vlastnú kanceláriu so svojim tímom.
Vašou náplňou práce bude:
aktívne vyhľadávanie nehnuteľností na predaj a prenájom s čím Vám pomôže aj naše vlastné call centrum,
návšteva nehnuteľností, získavanie podrobných informácií,
fotodokumentácia, 3D - vizualizácie nehnuteľností,
administratívna práca v kancelárií; spravovanie svojho portfólia a jeho rozširovanie,
návšteva nehnuteľností, prehliadky so záujemcami.
Zamestnanecké výhody, benefity
Výhody, ktoré poskytuje naša realitná kancelária BeMi pre maklérom a manažérom oproti konkurencii sú:
vyhotovujeme firemné vizitky,
callcentrum - ktoré pomáha maklérom v navolávaní nových zákaziek a rozširovaní ich portfólia,
maklérom sú k dispozícií reklamné plachty,
inzercia na všetkých dostupných inzertných portáloch,
sťahujeme súkromnú inzerciu do firemných mailov,
zabezpečujeme právny servis u našich právnikov,
provízia je netto – bez sťahovania poplatkov za kanceláriu,
školenia - máme vlastnú akadémiu vzdelávania, možnosť samostatného vzdelávania prostredníctvom nášho elearningu,
možnosť rozšíriť si svoje jazykové schopnosti, ...
Informácie o výberovom konaní
Vybraných uchádzačov budeme telefonicky kontaktovať a budú pozvaní na pohovor do kancelárie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ak sa Vám nasledovné schopnosti nie cudzie, máte tie správne nástroje stať sa úspešným realitným maklérom našej spoločnosti:
samostatnosť, komunikatívnosť, flexibilita
príjemné vystupovanie,
serióznosť, presnosť,
dochvíľnosť, korektnosť,
obchodný duch,
a v neposlednom rade disponovať motorovým vozidlom!
Stručná charakteristika spoločnosti
Na trh sme vstúpili v roku 2003 ako rodinná firma a po dobu našej pôsobnosti sme zrealizovali množstvo predajov a prenájmov nehnuteľností. Vďaka našej dlhej histórií a pokrytiu trhu na celom Slovensku dnes patríme medzi najväčšie realitné kancelárie.
Dnes máme pobočky a obchodné zastúpenia takmer po celom Slovensku a stále rastieme. Dávame príležitosť kolegom, ktorí chcú doplniť náš tím, prípadne otvoriť pobočku v ich mieste bydliska, bez nutnosti zainvestovania Vašich peňazí.
Táto práca je jednou z mála na Slovensku, kde máte možnosť zarobiť podstatne viac, ako je priemerná mzda. Žiadne príjmové stropy, žiadne povinne odpracované hodiny.
Pôsobíte vo s
Hľadáme:
Asistenta na rôznorodú výpomoc predovšetkým pri správe portfólia nájomných nehnuteľností, spracovanie drobných produktov na predaj (fotenie, meranie, úprava v PC), organizácia kancelárie, drobné nákupy, administratívna práca (vedenie evidencie, poštová agenda a pod.) a ďalšie činnosti podľa potreby.
V rámci tejto vstupnej pracovnej pozície je možný kariérny rast v oblastiach obchod, back office, projektový management.
Práca na plný úväzok, pracovná doba môže byť individuálne prispôsobená.
Práca je vhodná aj pre študentov VŠ alebo absolventov.
Preferujeme absolventov ktorí dosahovali mimoriadne výsledky počas štúdia.
Ponúkame:
Asistent bude mať k dispozícii firemný automobil, notebook, telefón a kanceláriu v centre mesta. Asistent bude kompletné zaškolený. Možnosť práce niektoré dni aj z domu. Stanete sa súčasťou rýchlo sa rozvíjajúceho a dynamického tímu.
Mzda
Na živnosť (faktúru) cca. 1100 - 1250 Eur / mesačne.
Na pracovnú zmluvu/dohodu cca. 900 - 1000 Eur / mesačne.
Preferujeme spoluprácou formou živnosti alebo pracovný pomer na dohodou. Je možné uzavrieť zmluvu o službách aj s s.r.o.
Požiadavky:
Vodičský preukaz a prax viesť osobný automobil
MS Office, POKROČILÝ (MS Word a Excel)
Miesto výkonu prác:
Banská Bystrica
Životopis a popis predošlých pracovných skúseností poslať na: alex.kreze@, predmet emailu: ASISTENT BB
Termín pohovoru: Marec/Apríl 2023
Termín možného nástupu: Júl/August 2023
O spoločnosti
Sme mladá dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť pôsobiaca v oblasti projektov nehnuteľností a investičných start-up projektov, s výnimočným zázemím v znalosti ekonómie, legislatívy a exekúcie projektov. Pri výbere uchádzačov o zamestnanie posudzujeme viaceré aspekty a preferujeme práce-chtivých a dlhodobo motivovaných spolupracovníkov, s prístupom k spoločnosti ako k vlastnej firme.
Hľadáme:
Asistenta na výpomoc pri správe portfólia nájomných nehnuteľností, náplň práce je rôznorodá predovšetkým v oblastiach:
- pomocné evidenčné a účtovnícke práce
- interné účtovníctvo (zápis položiek v MS Excel)
- vypracúvanie formulárových dokumentov
- administratívna práca (vedenie evidencie, poštová agenda a pod.)
- ďalšie činnosti podľa potreby.
V rámci tejto vstupnej pracovnej pozície je možný kariérny rast v oblastiach účtovníctva, back office, projektového managementu alebo obchodu.
Pracovná doba:
Hlavný pracovný pomer, plný úväzok
Pracovná doba môže byť individuálne prispôsobená
Práca je vhodná aj pre študentov VŠ alebo absolventov.
Ponúkame:
Základné zaškolenie. Asistent bude mať k dispozícii firemný automobil, notebook, telefón a kanceláriu v centre mesta
Dlhodobý, stabilný pracovný pomer, pravidelnú mzdu na čas
Práca rýchlo rastúcej spoločnosti
Mzda
Na živnosť (faktúru) cca. 1100 - 1250 Eur / mesačne.
Na pracovnú zmluvu/dohodu cca. 900 - 1000 Eur / mesačne.
Preferujeme spoluprácou formou živnosti alebo pracovný pomer na dohodou. Je možné uzavrieť zmluvu o službách aj s s.r.o.
Požiadavky:
Vodičský preukaz a prax viesť osobný automobil
MS Office, stredne pokročilý (MS Word a Excel)
Miesto výkonu prác:
Banská Bystrica, Zvolen
Životopis a popis predošlých pracovných skúseností poslať na: alex.kreze@, predmet emailu: UČTOVNÝ ASISTENT BB
Pracovná náplň:
- práca v kancelárii a možnosť home office - práca z domu
- administratívna činnosť
- kontakt s klientmi
- práca s databázou
- príprava podkladov pre manažéra
Zamestnanecké výhody, benefity
- kvartálne bonusy od 333 Eur do 999 Eur a ročné odmeny
- zvýšenie príjmu už po 6 mesiacoch
- pridelenie už existujúcich klientov
- teambuildingové akcie
- pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností
- výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti a možnosť kariérneho rastu
- zázemie jednej z najväčších spoločností
- možnosť prispôsobenia pracovnej doby – flexibilita
- všetky školenia úplne bezplatné
- finančné a materiálne benefity
- podpora realizácie nápadov, ktoré by boli obojstranne prospešné
- flexibilná zložka výplaty
- bližšie informácie a detaily odmeňovacieho systému na osobnom pohovore
V prípade záujmu prosím zaslať Váš životopis :
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax v oblasti predaja je vítaná
- komunikácia (jednanie s ľuďmi)
- empatia
- cieľavedomosť
- komunikatívnosť
- spoľahlivosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 1300 zamestnancov a 3100 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov.
Miesto práce
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac
1000€ fix + bonusy a odmeny
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Práca v kancelárii
Pracovná doba od 8:00 - 16:00
Sviatky a víkendy VOĽNO
Administratívna činnosť
Starostlivosť a obsluha klientov
Poradenstvo pre klientov
Predaj produktov a služieb, osobne aj online
Plnenie predajných plánov
Práca s databázou a marketingom
Realizácia stretnutia s klientmi na základe pridelenej databázy
Aktívna komunikácia s našimi klientmi, telefonická aj digitálna
Spracovanie požiadaviek a príprava podkladov, archivácia
Denný report výkonu a aktivít
Zamestnanecké výhody, benefity
Odmeny mesačné, kvartálne a ročné
Bezplatné vzdelanie a osobnostný rozvoj
Možnosť kariérneho rastu
V kancelárii: oddychová zóna, pitný režim, obedňajšia prestávka
Práca vo veľmi dobrom kolektíve
Bonifikácie
Zamestnanecké zľavy
Reklamné predmety
Firemné akcie, tímový teambuilding každý kvartál
Home office a flexibilná pracovná doba
Pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností
Výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti
Informácie o výberovom konaní
Výberové kola sú 3, v prípade záujmu je nutné poslať životopis v SJ ( popripade motivačny list )
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word, - Základy
Microsoft Excel - Základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Využívanie výpočtovej techniky pri bežných kancelárskych prácach
Presnosť a precíznosť
Kultivovaný slovný a písomný prejav
Efektívne rozhodovacie a organizačné schopnosti
Vysoká miera sebakontroly a dôslednosti, schopnosť doťahovať veci do úspešných cieľov
Flexibilita, schopnosť prispôsobiť sa rôznym požiadavkám a potrebám trhu
Precíznosť, presnosť
Ochota učiť sa nové veci
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz – Slovenská poisťovňa, a.s. je univerzálna poisťovňa na Slovensku. Patrí do poisťovacej skupiny Allianz Societas Europaea. Pôsobí v segmentoch životného a neživotného poistenia. Allianz pôsobí vo viac ako 70 krajinách sveta a má vyše 100 miliónov klientov. Značka Allianz, s hodnotou takmer 13 miliárd eur, patrí medzi najhodnotnejšie značky sveta. Allianz nám v prieskumoch dlhodobo a výrazne vychádza ako top dôvod, pre ktorý sa klienti rozhodnú u nás poistiť, pretože sme garanciou moderných, férových a kvalitných produktov a služieb.
V prípade záujmu posielať CV na e-mail
OD POPRADU AŽ PO SNINU, PRIDAJTE SA K NÁM DO NÁŠHO TÍMU!
Rozširujeme náš tím o realitnú maklérku a realitného makléra do miest Michalovce a Vranov nad Topľou!
Náplň práce realitného makléra, realitnej maklérky:
- vyhľadávanie nových klientov a nehnuteľností na predaj a prenájom,
- aktívna práca v regióne,
- aktívna práca s klientmi,
- návšteva nehnuteľností a prehliadky so záujemcami,
- administratívna práca v kancelárii.
Výhody a benefity:
- nadštandardné ohodnotenie,
- kariérny rast s možnosťou vybudovania vlastnej pobočky,
- možnosť zarábať aj za obhliadky nehnuteľností,
- neplatíte a nestaráte sa o inzerciu Vašich nehnuteľností,
- neplatíte žiadne mesačné poplatky.
Koho hľadáme?
- kto má ukončené minimálne stredoškolské vzdelanie,
- kto vie dobre komunikovať s ľuďmi,
- kto ovláda prácu s PC,
- kto má vodičský preukaz sk. B,
- kto má čistý register trestov.
Čo ponúkame my Vám?
- prácu v realitnej kancelárii, ktorá má bohaté skúsenosti pre zaškolenie nových, ale aj už zabehnutých realitných maklérov a manažérov,
- vzájomnú podporu a spoluprácu medzi realitnými maklérmi,
- 24-hodinový prístup do kancelárie
Kontaktujte nás na:
zuzana@
info@
Mgr. Zuzana Harasimová
personálna riaditeľka
Práca realitného makléra v našej spoločnosti Vám dáva možnosť svojej vlastnej sebarealizácie v oblasti obchodu. Máte možnosť, aby ste sami rozhodovali o svojom pracovnom čase a zároveň zastupovali silnú spoločnosť s viac ako 20-ročnými skúsenosťami.
Vašou pracovnou náplňou bude:
vyhľadávanie nehnuteľností na predaj a prenájom, s čím Vám aktívne pomáha aj naše callcentrum,
návšteva nehnuteľností a získavanie podrobných informácií, fotodokumentácia, 3D vizualizácia,
administratívna práca v kancelárií, spravovanie svojho portfólia a jeho rozširovanie o nové nehnuteľnosti,
návšteva nehnuteľností, prehliadky so záujemcami o kúpu a prenájom.
Zamestnanecké výhody, benefity
Našim maklérom ponúkame benefity a to:
vyhotovujeme firemné vizitky,
callcentrum - ktoré pomáha maklérom v navolávaní nových zákaziek a rozširovaní ich portfólia,
maklérom sú k dispozícií reklamné plachty,
inzercia na všetkých dostupných inzertných portáloch,
sťahujeme súkromnú inzerciu do firemných mailov,
zabezpečujeme právny servis našim vlastným právnym oddelením
možnosť samostatného vzdelávania prostredníctvom nášho elearningu,
možnosť rozšíriť si svoje jazykové schopnosti.
Informácie o výberovom konaní
Vybraných uchádzačov budeme telefonicky kontaktovať a budú pozvaní na pohovor do kancelárie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Internet - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Od svojich kolegov vyžadujeme najmä:
príjemné vystupovanie, komunikatívnosť, samostatnosť, ochotu učiť sa nové veci a samozrejme mať k dispozícii motorové vozidlo.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Na trh sme vstúpili v roku 2003 ako rodinná firma a po dobu našej pôsobnosti sme zrealizovali množstvo predajov a prenájmov nehnuteľností. Vďaka našej dlhej histórií a pokrytiu trhu na celom Slovensku dnes patríme medzi najväčšie realitné kancelárie.
Dnes máme pobočky a obchodné zastúpenia takmer po celom Slovensku a stále rastieme. Dávame príležitosť kolegom, ktorí chcú doplniť náš tím, prípadne otvoriť pobočku v ich mieste bydliska, bez nutnosti zainvestovania Vašich peňazí.
Táto práca je jednou z mála na Slovensku, kde máte možnosť zarobiť podstatne viac, ako je priemerná mzda. Žiadne príjmové stropy, žiadne povinne odpracované hodiny.
Pôsobíte vo svojej lokalite, bez stresov, s flexibilným pracovným časom, bez tlačenia k stále vyšším výkonom. Je to len na Vás. Vďaka našej Akadémií vzdelávania Vás naučíme všetko, čo potrebujete k tomu, aby ste boli úspešní obchodníci.
Dobrý deň, hľadám si prácu popri TPP na pár hodín 1-2x do týždňa (môže byť aj víkend), cez pracovné dni v poobedných hodinách od 16-tej. Administratívna práca, práca s e-shopom, pomocné práce v domácnosti, práca v predajni a iné.
Hľadáme pracovníkov SBS:
- fyzické stráženie majetku v obchodnom dome Kaufland +detektívna činnosť (dvaja na službe)
- kamerový systém
- kontrolná a pochôdzková činnosť
- vedenie evidencie
Zamestnanecké výhody, benefity
- dlhodobá stabilná práca
- pravidelný príjem
- mzda 750-1000 EUR/mesiac brutto + odmeňovaní systém
- práca len cez deň
- odmeňovací systém
- stravné lístky
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- platný preukaz odbornej spôsobilosti alebo absolvent kurzu SBS
- trestná bezúhonnosť
- ovládanie PC
- samostatnosť
- spoľahlivosť
- zodpovednosť
- prax v polícii alebo ozbrojených zložkách vítaná
Administratívna budova na prenájom v areáli bývalej chmelnice pri Soblahove. Bližšie info osobne. Cena dohodou.
Ponúkam na prenájom obchodné priestory vhodné na skladovanie či výrobu v Komárne - časť Hadovce.
V areáli sa nachádzajú výrobné a skladovanie priestory ako aj administratívna budova s množstvom priestoru pre kancelárie. Plocha priestorov je voľná, bez žiadnych nosných stĺpov alebo podobných obmedzení.
Priestory majú vlastné toalety, sprchy a kuchynku.
Celý areál je oplotený a napojený na inžinierske siete (voda, elektrina). V areáli je možnosť parkovania. Bezproblémový prístup pre nákladnú dopravu a kamióny.
Možnosť prenájmu :
1. administratívna budova - 400m2
2. sklad - 300m2
3. sklad - 650m2
Cena prenájmu : 4500,- EUR
V prípade záujmu o obhliadku alebo bližšie informácie ma neváhajte kontaktovať :
- - Henrieta Sokolai
- henrieta.sokolai@
Celková rozloha: 1350m²
Kúpeľňa: sprchovací kút
Parkovanie: vnútorné
Inžinierske siete: áno
Realitná spoločnosť Time4dreams
Vám ponúka exkluzívne iba u nás NA PREDAJ výrobnú halu a administratívnu budovu v Nitre
- celková rozloha pozemku je 18053m2, prístupová cesta asfaltová, vrátnica
- na pozemku sa nachádza administratívna budova, ktorá pozostáva z prízemia o výmere 2138,5m2, 1-poschodia o výmere 1946,9m2 a 2-poschodia o výmere 1332,4m2
- budova je v pôvodnom stave, vyžaduje rekonštrukciu, v minulosti to bola elektrotechnická škola
- v budove sa nachádzajú kancelárske priestory, toalety, sprchy, šatne, elektrina, plyn, voda, odpad a 2x-schodisko a výťah
- vhodné na podnikateľské účely
V rámci sprostredkovania náš klient získava kompletný právny servis , kolky na kataster a samozrejme možnosť financovania hypotekárneho úveru
Občianska vybavenosť, obchody, reštaurácie, autobusová doprava
Pre dohodnutie si obhliadky kontaktujte makléra:
Sylvia Gálová
Obytná plocha: 5417.8m²
Celková rozloha: 18053m²
Úžitková plocha: 5417.8m²
Vlastníctvo: osobné
Odvoz odpadu: áno
Voda: verejný vodovod
El. napätie: 230/400V
Plyn: áno
Kanalizácia: áno
Kúpeľňa: áno
Parkovanie: áno
Inžinierske siete: áno
Zateplený objekt: nie
Prístupová cesta: asfaltová cesta
Hľadám si prácu ako administratívna pracovníčka. V tejto oblasti mám prax 4 roky. Pracovala som ako pomocná účtovníčka v mzdovej kancelárii, neskôr ako samostatná mzdová účtovníčka. Mám skúsenosti aj ako asistetka v súkromnej spoločnosti (personálne veci, faktúry, objednávky, vytváranie cenových ponúk,...) a v štátnej správe.
Ovládam programy z balíka Microsoft Office.
Za každú ponuku vopred ďakujem.
Prenájom administratívnych priestorov na námestí M.R.Štefánika v Trstenej
Budova na adrese: M.R.Štefánika 17, Trstená
Spoločnosť STAREK TRANSPORT ponúka na prenájom novo zrekonštruovaný priestor so separátnymi dámskymi a pánskymi toaletami.
Administratívna budova sa nachádza priamo na námestí mesta Trstená.
Prenajímaný priestor sa nachádza v podzemnom podlaží budovy, ktoré pôvodne slúžilo ako bar. Priestory je možné využiť ako bar – k dispozícii je pôvodné príslušenstvo, alebo po rekonštrukcii možno miestnosť využiť na administratívne, obchodné účely.
K priestorom sa pristupuje po schodisku (budova je bez výťahu).
Vstup do budovy je vybavený digitálnym vrátnikom (zvončeky).
Priestory sú okamžite k dispozícii.
V prípade záujmu nás prosím kontaktujte na tel. č alebo emailom: eva@ a radi si s Vami dohodneme osobné stretnutie.
Administratívna budova STAREK TRANSPORT
Adresa: M.R.Štefánika 17, Trstená, 028 01
Stav: po rekonštrukcii
Druh: prenájom
Miesto: Trstená, okres Tvrdošín
Celková plocha na prenájom:222,4 m2
Počet miestností: 6 - diskomiestnosť s barom a javiskom, sklad, kancelária, dámske a pánske toalety, šatňa a technická miestnosť pre upratovačky s umyvárkou.
Plocha diskomiestnosti s barom a javiskom: cca 170 m2
Plocha skladu:8,67 m2
Plocha kancelárie: 11,73 m2
Plocha šatne:3,04 m2
Plocha toaliet:8,46 m2
Zvyšnú plochu tvorí technické zázemie a schodisko.
Toalety v rámci prenajímaných priestorov: áno
Kúrenie: podlahové
Podlažie: podzemné
Výťah: nie
Internetové pripojenie wi-fi: áno
Cena (vrátane energií)/mesiac: 5€/m²-cena je orientačná, konečná suma závisí od konkrétnej vzájomnej dohody medzi nájomcom a nájomníkom
Parkovacie miesta: bezplatné parkovanie priamo na námestí
Rok poslednej rekonštrukcie: 2021
Realitná kancelária RE/MAX ponúka na predaj prízemnú prevádzkovú budovu v Holíči, halového charakteru s administratívnou časťou. Celý areál sa nachádza v okrajovej časti mesta s výbornou dostupnosťou smer: CZ (Hodonín), Senica, Bratislava.
Výmera pozemkov: 7 688 m2
Zastavaná plocha budovy: 2 536 m2
Objekt prevádzkovej haly je konštruovaný z tyčových betónových dielcov, obvodový plášť je s výplňou siporexových tvárnic, strop je železobetónový prefabrikovaný. Hala je z roku 1988, v roku 2012 bola kompletne zrekonštruovaná - zateplenie polystyrénom, nová fasádna omietka, bezpečnostný kamerový systém, nová plynová kotolňa, nové rozvody elektriny, vody. Taktiež administratívna časť prešla rekonštrukciou – nové ozvučenie s reproduktormi po celom objekte, nové plastové okná, dvere, nové radiátory, dlažby, podlahy, stierky, nové sociálne zázemie.
Výhody haly:
- mostový žeriav pozdĺž celého objektu o nosnosti zdvihu do 12,5 t
- manipulačná výška 9,6 m
- elektrické brány na vjazd do hale
- súčasťou je skladová miestnosť s prístupom z exteriéru
- prepojenosť s administratívnou časťou
- hala je prejazdná
Administratívna časť budovy: pozostáva zo sociálneho zázemia, kuchynky, šatní, skladov, kancelárií, archívu, technických miestností, chodby.
Celá prevádzková stavba je dostupná pre kamióny a ich parkovanie, bezproblémový vjazd a výjazd na hlavnú komunikáciu. Parkovanie pre zamestnancov je vyhradené pri administratívnej časti.
virtuálna obhliadka:
IS: elektrina (svetelná a motorická elektroinštalácia), mestská voda, kanalizácia, plyn (vykurovanie radiátormi, nová kotolňa s kotlami a ohrevom TÚV).
Cena na vyžiadanie u makléra.
Realitná kancelária INNREALITY Vám ponúka na prenájom priemyselný areál s administratívnou budovou v obci Krupina o celkovej výmere 3000 m2.
OBJEKT: 2 haly + administratívna budova v pôvodnom stave. K areálu prislúcha rozsiahle parkovisko. Je vhodný na výrobnú aj skladovú činnosť. Prístupová cesta asfaltová.
IS: elektrika, voda, kanalizácia.
Realitná kancelária INNREALITY je členom Realitnej únie SR a riadi sa jej Realitným kódexom. Uvedená cena je konečná, zahŕňa províziu realitnej kancelárie, právny servis zabezpečovaný advokátskou kanceláriou, úhradu základného správneho poplatku na katastri, poradenstvo k prevodu nehnuteľnosti a bezplatnú ponuku financovania prostredníctvom hypotéky.
Predám budovuna Prešove na Petrovanskej ulici.
Pozemok 369 m2.
Zastavaná plocha 420 m2.
Budova pozostáva s dvoch podlaží, kde sú nové plastové okná, vlastaná studňa, plynové kúrenie.
Veľké možnosti využitia, ako sklad, výrobná hala, administrativna budova, kancelárie.
Cena nehnuteľnosti je vrátane všetkých poplatkov spojených s prevodom nehnuteľnosti.
Nehnuteľnosti je možné financovať hypotekárnym úverom, s ktorým Vám radi pomôžeme prostredníctvom hypotekárneho špecialistu.
Dražba - Výrobno - administratívna budova súpisné č. 391, viacúčelová budova - krídlo A súpisné č. 405, viacúčelová budova - krídlo B súpisné č. 405, viacúčelová budova - krídlo C súpisné č. 405, výrobná budova súpisné č. 622 na ulci SNP v obci Rozhanovce. Predmetom dražby sú tiež pozemky o celkovej výmere 16 576 m2.
Vzhľadom na skutočnosť, že hodnotené nehnuteľnosti neboli sprístupnené, ohodnotenie predmetu dražby bolo vykonané v zmysle § 12 ods.3 zákona č.527/2002 o dobrovoľných dražbách, v znení neskorších predpisov ("ohodnotenie možno vykonať z dostupných údajov, ktoré má dražobník k dispozícii"). Z dôvodu neumožnenia vykonania obhliadky nie je možné určiť presné technické ani dispozičné riešenie ohodnocovaných nehnuteľností, rovnako ani ich užívaciu schopnosť.
Viacúčelová budova s.č. 405 , krídlo A na p.č. 163:
Jedná sa o viacúčelovú halu - krídlo A s.č. 405 vybudovanú na parcele č. 163. Stavba spĺňa podmienky pre halu pretože súčet objemov voľných nadzemných priestorov ohraničených nosnými zvislými konštrukciami a stropom majúcich pôdorysný rozmer vo všetkých smeroch minimálne 10 m tvorí z objemu obstavaného priestoru nadzemnej časti stavby najmenej 50 %. V čase obhliadky stavba slúžila ako skladovacia hala.
Nosný systém je murovaný z tehál alebo tvárnic založených na základových pásoch. Stavba je jednopodlažná so strešnou krytinou na krove, má vyhotovenú stropnú konštrukciu nad nadzemným podlažím len zateplený podhľad, strecha je z oceľových väzníkov pokrytá oceľovým vlnitým plechom. Stavba je s vnútornou kanalizáciou, s rozvodom vody, s ústredným teplovodným kúrením, s elektrickou inštalácie 400V. Stavba je so vstavanou kotolňu pre teplovodné ústredné vykurovanie v časti prevádzky stavby a s rozvodom zemného plynu. Vráta sú oceľové otváravé, okná prevažne drevené zdvojené, v administratívnej a sociálnej časti s keramickými dlažbami a obkladom. Vo vstupnej časti je menšia administratívna vstavba, ktorá v súčasnosti slúži ako archív, soc. príslušenstvo zamestnancov a kuchynka. V skladovej časti objektu sú terasové dlažby, administratívnej vstavbe sú plávajúce podlahy. Klampiarske konštrukcie sú pozinkované, bleskozvod je vyhotovený. Na streche sú inštalované fotovoltaické panely slúžiace na výrobu elektrickej energie čiastočne pre vlastnú spotrebu a aj na predaj do elektrickej siete. Nie sú predmetom ohodnotenia. Objekt je priemerne udržiavaný bez známok porúch a trhlín v obvodovom murive . V objekte bola podľa užívacieho povolenia v prílohe v rok 1998 vykonaná oprava a adaptácia pre potreby novej prevádzky. Stavba je z roku 1956. Stavba je vybudovaná v roku 1956 s vykonanou opravou v roku 1998 pre potreby novej prevádzky.
Viacúčelová budova s.č. 405 , krídlo B na p.č. 164
Jedná sa o viacúčelovú halu - krídlo B s. č. 405 vybudovanú na parcele č. 164. Stavba nespĺňa podmienky pre halu, je to budova, pretože voľné nadzemné priestory ohraničené zvislými nosnými konštrukciami a stropom, ktoré nemajú pôdorysný rozmer vo všetkých smeroch
012-18-JAHOa
Ján Homa z realitnej kancelárie BeMi vám ponúka veľký areál s halou priamo v Košiciach v Starom Meste.
Areál sa nachádza na Rampovej ulici s rozlohou 1900 metrov švorcových. Na pozemku ktorý je celý vyasfaltovaný sa nachádza multifunkčná hala ktorá je vhodná či už na skladovacie priestory, autoservis alebo ako výrobňa.
Priamo v hale s rozlohou 296 m2 je kancelária, kuchynka, administratívna miestnosť a WC. Vykurovanie haly je riešené kotlom na starý olej. Administratívna časť je vykurovaná elektrickými radiátormi. Elektrina je 220/380 a voda je riešená z vlastnej studne s čerpadlom. Odpad je vyvedený do vlastnej žumpy z objemom 6 m3. Na pozemku nieje plyn.
Veľkosťou a dispozičným riešením je pozemok vhodný aj pre kamióny.
Pozemok je celý oplotený a vstupná brána je elektrická.
DPH sa neuplatňuje.
Ak vás moja ponuka oslovila, neváhajte ma kontaktovať.
Realitná kancelária BeMi je celoslovenskou realitnou kanceláriou, ktorá sa radí medzi špičku na realitnom trhu a ponúka svojim klientom individuálny, ľudský prístup a komplexné služby. V CENE JE UŽ ZAHRNUTÝ AJ KOMPLETNÝ PRÁVNY SERVIS, VYPRACOVANIE ZMLUVY, POPLATKY SPOJENÉ S PREVODOM VLASTNÍCKYCH PRÁV.
V prípade kúpy nehnuteľnosti formou Hypotekárneho úveru , Vám zabezpečíme sprostredkovanie financovania prostredníctvom nášho Hypotekárneho centra .
AstonReal exkluzívne ponúka na predaj Administratívnu budovu nachádzajúcu sa v Bratislave mestská časť Petržalka, na ul. Kopčianska. Administratívna budova o celkovej výmere 2.281 m2 je trojpodlažná, čiastočne podpivničená.
Pri prestavbe objektu boli zrealizované práce – zateplenie obvodového plášťa, nová fasádna omietka, výmena okien v objekte, nové povrchové úpravy interiérov. Objekt je založený na betónových základoch, zvislé aj vodorovné nosné konštrukcie sú montované, nenosné deliace priečky sú čiastočne murované a so sadrokartónových systémov, strecha je lomená sedlová s vikiermi, krytina strechy je z farebne upraveného pozinkovaného plechu falcovaná. Vnútorné povrchy tvoria vápenno-štukové omietky a sadrokartónové steny so stierkou, v hygienických priestoroch je keramický obklad stien, v kanceláriách sú kazetové podhľady s osvetlením. V objekte je prevažne laminátová plávajúca podlaha (kancelárske priestory), keramická dlažba (hygienické priestory a priestory Wellness na 1. NP ), cementový poter (suterén). Okná sú plastové s izolačným dvojsklom s interiérovými žalúziami, na 1. NP sú okná opatrené vonkajšími oceľovými mrežami, interiérové dvere sú drevené plné alebo s presklením (kancelárie) do oceľových zárubní, vstupné dvere sú plastové.
Zariaďovacie predmety v hygienických priestoroch – sociálne zázemie – sú bežné keramické umývadlá, WC misy, pisoáre, sprchy a pákové batérie. Vybavenie kuchynského zázemia – bežná kuchynská linka s nerezovým drezom a pákovou batériou. Vykurovanie je riešené klasické teplovodné, vykurovacie telesá sú doskové oceľové radiátory.
Pozemky spolu tvoria jeden funkčný celok a nachádzajú sa v oplotenom areály. Pozemky sú rovinaté a sú prístupné po spevnenej komunikácii. Väčšiu časť plochy pozemku tvorí súvislá asfaltová spevnená plocha.
V dostupnej vzdialenosti sa nachádzajú všetky inžinierske siete – vodovod, plynovod, kanalizácia a elektrická sieť.
Z hľadiska polohy sa jedná o lokalitu s kompletnou infraštruktúrou, nachádzajúcu sa v okrajovej časti hlavného mesta Bratislava. V blízkosti areálu (cca.0,5 km) sa nachádza diaľnica D2.
Dohodnúť obhliadku si môžete na tel. č. alebo e-mail astalos@
Dodatok k cene: vrátane DPH, vrátane provízie
Obytná plocha: 2281m²
Celková rozloha: 2281m²
Úžitková plocha: 2281m²
Stav: po rekonštrukcii
El. napätie: 230/400V
Plyn: áno
Kúpeľňa: áno
Vykurovanie: áno
Parkovanie: áno
Zateplený objekt: áno
Klimatizácia: áno
Okná: plastové