inzercia, predaj, predám, bazár

administrativna praca z domu - strana 42

Počet nájdených inzerátov ADMINISTRATIVNA PRACA Z DOMU : 1000 - strana 42

Vedúci reprezentant
Náplň práce: Kontakt s ľuďmi Dlhodobé plánovanie s klientami Finančná analýza, servis zmlúv Profesionálne finančné sprostredkovanie Administratívna práca Práca s počítačom, e-mailová a osobná komunikácia s klientmi a s partnerskými spoločnosťami, servisné telefonáty a stretnutia aj online cez aplikáciu Zoom. Vedenie ľudí Zamestnanecké výhody, benefity: Po skúšobnej dobe odmena 300euro Flexibilný pracovný čas Individuálnu možnosť kariérneho rastu Vzdelávanie Podporu a pomoc od centrály Benefitný program firmy Teambuilding Pracovné cesty, dovolenky Požiadavky: stredoškolské vzdelanie s maturitou Microsoft Office 365 - Pokročilý Internet, Zoom - Pokročilý
Administratívny pracovník - výpomoc pri projekte
Hľadám na výpomoc človeka pri rozbehnutom projekte - administratívna práca. Nenáročná práca, vhodná najmä pre študenta ekonomického smeru (nie je však podmienka) - popri škole - získavanie praxe v obore a informovanosti. Požadované: stredoškolské vzdelanie - maturita + vek min. 19 rokov. Platové ohodnotenie - podľa dohody pri pohovore.
Recepčný do hotela, Zimna brigada
Ponúkame vám serioznu prácu na pozicii Recepcny. Prácuje sa vo 4-hviezdickovom wellness hoteli, ktory sa nachadza v Rakusku v mestecku Lavant. Požadujeme zodpovednosť, spolahlivost, prijemne vystupovanie Jedna sa o pracu v hoteli na recepcii a naplnou prace je komunikacia s hostami, spravovanie rezervacneho systemu Check in/ Check out ubytovanych hosti. Telefonicka, e - mailova komunikacia a administrativna praca s chodom recepcie. Pracuje sa 6 dni v tyzdni, 8 hodin denne. Nastup je od 29.12.2022 na zimnu brigadu, ktora trva do 31.05.2023. K dispozícii je ubytovanie a strava zadarmo, bazen, sauna, fitness je taktiez pre zamestnancov tohto hotela zadarmo. Podmienkou je prax a skúsenosti, ovládanie PC, ovladanie Nemeckeho jazyka na pokrocilej urovni. Práca je na Rakusku pracovnú zmluvu. mesacny zarobok je 1800 Eur/netto + zapocet 13. a 14. platu V prípade, že vás táto pracovná pozícia zaujala, pošlite vas zivotopis + foto na officegastro09@ -sprostredkovanie prace je bez poplatkov. Neplatite ziadne poplatky. job4gastro Kremnicka 26 85101 Bratislava
Administratívná pracovníčka
Hľadáme administratívneho pracovníka, fakturant/ku s možnosťou okamžitého nástupu. Náplň práce: - jednoduché učtovníctvo - Vystavovanie faktúr/pracovných zmlúv - Prípravné práce pre hlavnú účtovníčku - Archivácia dokumentov - Vybavovanie firemnej korešpondencie - Kontaktovanie zákazníkov v rámci SR Požadujeme: - Maďarský jazyk :aspoň mierne pokročilý/podmienka - Práca s počítačom - Prax v administratíve - Dobrá zručnosť pri práci s počítačom a používaní MS balíčka ako Office a Excel Ponúkame: - Flexibilný pracovný čas - Pracovná zmluva sa uzatvára na dobu neurčitú - Možnosť rýchleho kariérneho rastu podľa plnenia stanovených cieľov - Práca v dynamickom kolektíve - Priateľský kolektív spolupracovníkov Platobné podmienky: S Vysokým potenciálom zárobku. Ak vás naša ponuka práce zaujala kontaktujte ma na telefónnom čísle alebo mailo.: pertexsro@ Kancelária sa nachádza v Bušinciach 991 22.
DPD kuriér, Púchov okolie
Prijmeme na TPP kuriéra v spoločnosti DPD SK Dolný Hričov, pre oblasť Púchov okolie na rozvoz a zvoz kusových zásielok o hmotnosti do 50kg /zväčša do 30kg. Z hľadiska dynamickosti práce, prijímame uchádzačov vo veku do 30r. Pracovná doba: začína sa od 06:00 - koniec závisí od tvojej šikovnosti, pondelok - piatok, víkendy a sviatky voľné. Plat: cca od 1200eur netto /záleží od počtu rozvezených a zvezených stopov + bonusy na trasu za odvedený mesiac. Prax v obore výhodou, nie podmienkou! Všetko potrebné ťa zaškolíme, naučíme, ukážeme. Potrebné doklady: VP skupiny B, psychotesty - pomoc s vybavením Náplň práce: - dodržiavanie včasných príchodov na depo - scanovanie, ukladanie si zásielok počas ranného procesu - zoptimalizovanie si trasy a následný rozvoz a zvoz zásielok - kontaktovanie príjemcov zásielok - po rozvoze jednoduchá administratívna činnosť - práca s hotovosťou/ dobierkami, platobným terminálom Ponúkame: - prácu v stabilnej spoločnosti - bonusy a iné benefity za splnené normy na trase - jazdí sa na 2 - 4 ročných vozidlách - pridelená stála trasa i vozidlo - práca s dotykovým scannerom, ktorého súčasťou je i možnosť volania - prácu v mladom, dynamickom kolektíve Vyžadujeme: - čistý register trestov - zodpovedný prístup - ochota spolupracovať - samostatnosť, schopnosť orientácie - flexibilnosť - starostlivosť o zverené vozidlo Z hľadiska hmotnosti balíkov a komunikácie so zákazníkmi vyžadujeme fyzickú i psychickú zdatnosť. Viac info na t.č.: / .
Náborová pracovníčka s miestom výkonu práce Bardejov
Prijmeme do kancelárie v Bardejove na TPP náborovú pracovníčku. Očakávame: -komunikatívnosť -ovládanie kompletného kancelárskeho balíka (Microsoft Office) na úrovni pokročilého užívateľa Náplň práce: - pracovné pohovory a výber vhodných zamestnancov, - bežná administratívna činnosť, pošta, pracovné zmluvy, - vykonávanie náborových činností (internet, médiá, sociálne siete), - evidovanie prijatej a odoslanej korešpondencie, - prijímanie a evidovanie elektronickej pošty a telefonických hovorov, - zabezpečovanie bežných kancelárskych potrieb a pracovných pomôcok, - obsluha bežných kancelárskych zariadení (počítač, kopírka), - spracovávanie rôznych podkladov, - práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, archivácia. + bonusy - mzda cca 800€ - 900€/mes. v čistom + stravné preplatené v plnej výške firmou Pracovný čas: od 8:00 do 16:00 Práca na zmeny: jednozmenný pracovný režim
Administratívny pracovník v oblasti ľudských zdrojov
Prijmeme do kancelárie v Giraltovciach na TPP administratívnu pracovníčku. Náplň práce: - pracovné pohovory a výber vhodných zamestnancov, - bežná administratívna činnosť, pošta, pracovné zmluvy, - vykonávanie náborových činností (internet, médiá, sociálne siete), - evidovanie prijatej a odoslanej korešpondencie, - prijímanie a evidovanie elektronickej pošty a telefonických hovorov, - zabezpečovanie bežných kancelárskych potrieb a pracovných pomôcok, - obsluha bežných kancelárskych zariadení (počítač, kopírka), - spracovávanie rôznych podkladov, - práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, archivácia. + stravné preplatené v plnej výške firmou + pomôžeme zaučiť Nemecký / Anglický jazyk výhodou. V prípade znalosti komunikatívnej nemčiny ďalšie bonusy. MZDA DOHODOU. Kontakt : / praca@
Asistentka - administrativny pracovnik
Administratívna práca: - Spracovávanie podkladov podľa pokynov nadriadených. - Evidovanie prijatej a odoslanej korešpondencie. - Prijímanie a evidovanie elektronickej pošty a telefonických hovorov. - Obsluha bežných kancelárskych zariadení PC, kopírka. - Komunikácia s klientami. - Vypracovanie cenových ponúk. - Práca s dokumentáciou - zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, archivácia.
Administratíva - Home office
Hľadáme kolegu/kolegyňu na pozíciu - administratíva Home office. Práca vhodná pre študentov, dôchodcov, mamičky na MD, pre nezamestnaných v stabilnej spoločnosti na 3 hod. denne. Administratívna práca na personálnom alebo na obchodnom odd. Flexibilná pracovná doba so zaujímavým finančným ohodnotením./200 - 1700€ +/ Všetky informácie osobne, nie písomne, ako aj platobných podmienok sú súčasťou pohovoru, ktorý sa vykonáva v Košiciach alebo v Bratislave. Len vážny záujem. Ponuka pre celé Slovensko.
Sales-manager/ka (Nemecky jazyk) do stavebnej spoločnosti
Do stavebnej spoločnosti hľadá sa Sales manažér/ka so znalosťou Nemeckého jazyka Pracovná náplň: - práca v kancelárii v Bratislave (prvý mesiac home office) - administratívna činnosť - kontakt s klientmi - práca s databázou - príprava podkladov pre manažéra Nástup ihneď Mzdové podmienky- od 1000 eur( prvý mesiac-pokiaľ bude home office, ďalej 1200 a možnosť rastu ( ostatné dohodnime na osobnom stretnutí) Pre akékoľvek otázky neváhajte sa kontaktovať na číslo,radi odpovedáme
Administratívná pracovníčka /s anglickým jazykom
Hľadáme administratívneho pracovníka, fakturant/ku s možnosťou okamžitého nástupu. Náplň práce: - jednoduché učtovníctvo - Vystavovanie faktúr/pracovných zmlúv - Prípravné práce pre hlavnú účtovníčku - Archivácia dokumentov - Vybavovanie firemnej korešpondencie - Kontaktovanie zákazníkov v rámci SR a Zahraničia Požadujeme: - Maďarský jazyk pokročilý - Anglický jazyk komunikatívne - Práca s počítačom - Prax v administratíve - Dobrá zručnosť pri práci s počítačom a používaní MS balíčka ako Office a Excel Ponúkame: - Flexibilný pracovný čas - Pracovná zmluva sa uzatvára na dobu neurčitú - Možnosť rýchleho kariérneho rastu podľa plnenia stanovených cieľov - Práca v dynamickom kolektíve - Priateľský kolektív spolupracovníkov Platobné podmienky: S Vysokým potenciálom zárobku. Ak vás naša ponuka práce zaujala kontaktujte ma na telefónnom čísle alebo mailo.: pertexsro@ Kancelária sa nachádza v Bušinciach 991 22.
ADMINISTRATIVNA PRACA , Disponent dennej,alebo nočnej služby
Spoločnost CASSO TRANS s.r.o. s dlhodobými skúsenostami v oblasti medzinárodnej expresnej dopravy hľada nových kolegov na dve pozicie. 1.denny disponent. čný disponent (home office) Do nášho tímu hľadáme nových a šikovných ľudí s chuťou na sebe pracovať a naberať nové skúsenosti. Človek nemusí byť priamo z oboru , musi ale ovládať minimálne 1 cudzí jazyk ( AJ,NJ,IT,FR) ďalši jazyk je obrovskou výhodou. Práca je veľmi živá a akčná. Je určená pre ľudí ,ktorí majú predstavivosť a baví ich učiť sa. Nie je určená pre lenivcov. Plat sa odvíja aj od Vaších schopnosti ! Zaklad 1200€ + pohyblivá zložka. Životopis prosim zasielajte na richard.robb@
Home office
Hľadáme kolegu/kolegyňu na pozíciu - administratíva Home office. Práca vhodná pre študentov, dôchodcov, mamičky na MD, pre nezamestnaných v stabilnej spoločnosti na 3 hod. denne. Administratívna práca na personálnom alebo na obchodnom odd. Flexibilná pracovná doba so zaujímavým finančným ohodnotením./200 - 1700€ +/ Všetky informácie osobne, nie písomne, ako aj platobných podmienok sú súčasťou pohovoru. Len vážny záujem. Ponuka pre celé Slovensko. Povinný osobný pohovor Košice/Bratislava.
Home office - Administratíva
Hľadáme kolegu/kolegyňu na pozíciu - administratíva Home office. Práca vhodná pre študentov, dôchodcov, mamičky na MD, pre nezamestnaných v stabilnej spoločnosti na 3 hod. denne. Administratívna práca na personálnom alebo na obchodnom odd. Flexibilná pracovná doba so zaujímavým finančným ohodnotením./200 - 1700€ +/ Všetky informácie osobne, nie písomne, ako aj platobných podmienok sú súčasťou pohovoru. Len vážny záujem. Ponuka pre celé Slovensko.
Asistent na oddelení údržby - brigáda pre študenta VŠ
Náplň práce: - administratívna práca - evidovanie dokumentov - chystanie podkladov pre nadriadeného - všeobecná pomocná ruka na oddelení údržby - neskôr menšie pomocné práce údržby pre výroby - pod dohľadom - je potrebné vedieť chodit do práce 2-3x v týždni Viac info radi poskytneme na čísle . - práca na skrátený úväzok - pre študenta VŠ - možnosť využívať firemnú dopravu z NR a TO.
BRIGÁDA S OKAMŽITOU VÝPLATOU - STAŇ SA PROMOTÉRKOU
NOVOROČNÉ PROMO AKCIE A EVENTY ako skvelý zárobok popri štúdiu VŠ (1-3 dni týždenne) alebo aj ako hlavná práca 4-5 dní týždenne. V prípade spokojnosti dlhodobá spolupráca. Pre náš tím prijmeme usmievavé a komunikatívne promotérky s chuťou pracovať v oblasti reklamy a mediálnych kampaní. Baví ťa práca s ľuďmi? Potom hľadáme práve teba. Nástup možný ihneď alebo podľa dohody. Možnosť plánovania pracovných dní. Účasť na reklamných kampaniach a promo akciách, starostlivosť o zákazníkov a návštevníkov obchodov, akcie se konajú v nákupných galériach, obchodných centrách, výstavách a pod. Predstavenie novinek na trhu zákazníkom. Jednoduchá administratívna činnosť vrámci akcie. Komunikácia so zákazníkmi, rozdávánie letákov, balónov a pod. Požadujeme Flexibilitu Komunikatívnosť Spoľahlivosť Sympatické a slušné vystupovanie AK VÁS PONUKA ZAUJALA, NAPÍŠTE NÁM NA KARIERA@ Ponúkame Priateľský kolektív Vynikajúce finančné ohodnotenie + bonusy Možnosť plánovánia vyhovujúcich pracovných dní (pondelok-piatok, iba celodenné akcie) VÝPLATY DENNE PO SKONČENÍ AKCIE Zabezpečenie dopravy na miesto práce Zaškolenie v oblasti reklamy a marketingu
Disponent / Asistent v dopravno -logistickej spoločnosti SNI
Miesto práce: Snina (Práca občas vyžaduje aj cestovanie v rámci dňa) Druh pracovného pomeru: plný úväzok/ skrátený úväzok – podľa dohody Termín nástupu: ihneď / podľa dohody Mzdové podmienky (brutto): 849/mesiac, výkonnostné príplatky až do 1400 / mesiac Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - Vyťažovanie vlastných kamiónov, nákladných vozidiel a dodávok, administratívna činnosť, komunikácia so zamestnancami a odberateľmi, práca v kancelárii s počítačovým software a telefónom. okrem toho: - Realizuje obchodnú stratégiu - Vyhľadáva a získava nových odberateľov, - Pripravuje cenové ponuky, - Zabezpečuje evidenciu objednávok a požiadaviek, - Zabezpečuje kooperáciu s cudzími dopravcami a špedíciami, vrátane zahraničných klientov podľa pokynov vedúceho, - Neustále sleduje priebeh dopravy, - Po zistení nezhôd a reklamácii okamžite zabezpečuje potrebné administratívne úkony na ich riešenie, - Denne uzatvára objednávky a eviduje ich do príslušného software, - Denne sleduje výkony pridelených klientov a navrhuje možné zlepšenia - Zabezpečí okamžite prerušenie, skončenie spolupráce s klientom v prípade neplnenia si dohodnutých podmienok - na dennej báze podáva správu vedúcemu pobočky Zamestnanecké výhody, benefity - firemné auto škoda fabia - mobil - notebook - spravodlivá odmena z efektívnych výnosov a kreatívnej práce - perspektíva dlhodobej práce Informácie o výberovom konaní Ak Vás ponuka oslovila, zašlite nám prosím životopis, životopis poslať na e-mail: dunajtransporte@ Vybraní uchádzači budú pozvaní na pohovor. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním vysokoškolské I stupňa vysokoškolské II stupňa Jazykové znalosti Anglický jazyk - alebo Nemecký jazyk - Začiatočník Ostatné znalosti Fakturácia - Začiatočník Microsoft Office - Začiatočník Vodičský preukaz B Počet rokov praxe Prax výhodou Osobnostné predpoklady a zručnosti - slušné vystupovanie - zodpovenosť, pracovitosť - flexibilita - komunikačné zručnosti (soft skills) - odolnosť stresu Zaslaním životopisu, uchádzač súhlasí s tým, aby spoločnosť DUNAJ tranSERVICE s.r.o. spracovala osobné údaje uvedené v týchto dokumentoch. Poskytnuté osobné údaje budú spracúvané v našej spoločnosti výlučne pre potreby evidencie uchádzačov o zamestnanie po dobu 6 mesiacov a následne budú zlikvidované. Nevyžiadané dokumenty skartujeme. V prípade žiadosti o ukončenie spracúvania pred termínom, nám to prosím písomne oznámte. Inzerujúca spoločnosť DUNAJ tranSERVICE s.r.o. Stručná charakteristika spoločnosti Počet zamestnancov 10-19 zamestnancov Adresa spoločnosti DUNAJ tranSERVICE s.r.o., Snina Slovenská dopravno – logistická, rozrastajúca sa spoločnosť, s inovatívnym prístupom, so sídlom, vozovým parkom a skladovými priestormi v Snine. Vďaka skúsenému a flexibilnému dispečing
ELEKTRIKÁR - ŽIVNOSŤ
Hľadáme anglicky / nemecky hovoriacich elektrikárov na projekt do Nemecka. Jedná sa o dlhodobý celoročný projekt Priemyselna elektrika, kábel kanály, práca vo vnútri Je možnosť pracovať na turnusy 3+1 alebo 4+1 (všetko na dohode) HRADÍME: - Ubytovanie - Cestu - Poskytujeme služobné auto - Poskytujeme pracovné náradie PLATOBNÉ OHODNOTENIE: 60 hodín týždenne Cena dohodou podľa skúseností POSKYTUJEME: - Pravidelné úhrady faktúr + zálohy podľa dohody - Administratívna podpora - Stabilná práca počas roka v zahraničí a na Slovensku - Možnosť dlhodobej spolupráce - Možnosť kariérneho rastu - Vítané sú aj celé partie - Pracovná doba: PO - SO 10 - 12hod denne (môže sa líšiť) - Prosím pre viac info volať na elektrikár, elektrikári, mechanik, montér, montéri, pneumatikári, pneumatikár
Hľadáme tlmočníčku do kancelárie -Nemecký jazyk
Dobrý deň Do Našej firmy MAROUTGROUP, s.r.o. hľadáme Nemecky hovoriacu. Naša firma sa zaoberá pracou v zahraničí. Naplň prace: - vybavovanie ubytovania pre Našich pracovníkov - telefonická a emailová komunikácia - hľadanie nových projektov - administratívna práca v kancelárii Vyžadujeme: - nemecký jazyk (slovom aj písmom) - anglický jazyk výhoda nie však podmienka - práca s PC Ďalšie info na tel.číslo
Administratívna Práca Košice
Pre našu firmu mefin s.r.o hľadáme administratívnu pracovníčku. Nutnosť mať vodičský preukaz skupiny B. Práca je na dlhodobo plat od 1000€ podľa dohody