administrativny pracovnik - strana 2
Počet nájdených inzerátov ADMINISTRATIVNY PRACOVNIK
: 1000 - strana 2
Stavebná spoločnosť hľadá pracovníka do svojho tímu na pozíciu administratívny pracovník. Pracovný pomer je na plný úväzok. Miesto výkonu práce sú Tovarníky. Osobné predpoklady a zručnosti pracovníka:
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
o príprava a evidencia dokumentov, administratívne spracovanie dokumentov, ich digitalizácia, archivácia
o bežné administratívne práce
o firemná korešpondencia ( vyšlá/došlá v elektronickej i papierovej forme )
o komunikácia s obchodnými partnermi
o prijímanie návštev, starostlivosť o sekretariát
o telefonická komunikácia
o zabezpečenie a organizácia chodu kancelárie (pošta, občerstvenie, kancelárske potreby)
o ostatné súvisiace úlohy podľa pokynov nadriadeného
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
stredoškolské s maturitou
Ostatné znalosti:
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Powerpoint - pokročilý
Vodičské oprávnenie: typ B
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
o schopnosť riešiť každodenné pracovné úlohy a problémy
o spoľahlivosť a presnosť
o odolnosť voči stresu
o zodpovedná a samostatná osoba, schopná pracovať v tíme
o ochota pracovať nadčas
Podmienka je zaslanie životopisu.
1. kolo sa uskutoční telefonickým kontaktom vybraných uchádzačov dňa 17.2.2023.
Do nášho tímu hľadáme šikovných spolupracovníkov na pozíciu administratívny pracovník.
Druh pracovného pomeru: dohoda
Odmena: od 200 eur/týždeň
Miesto práce: Košice
Termín nástupu: ihneď
Požadované vzdelanie: stredoškolské
Do nášho tímu hľadáme šikovných spolupracovníkov na pozíciu administratívny pracovník.
Druh pracovného pomeru: dohoda
Ponúkaný plat: od 200 eur/týždeň
Miesto práce: Košice, Bratislava
Termín nástupu: ihneď
Požadované vzdelanie: stredoškolské
Kontakt: Rouvia
Kontaktná osoba: Polyáková
E-mail: mariapolyakova27@
telef:
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Hľadáme ľudí na pozíciu administratívny pracovník. Práca s PC, komunikácia s obchodnými partnermi a zákazníkmi, audit, plánovanie.
Vieš predstaviť aj niečo iné ako pracovať od 8:00 do 17:00 v práci, ktorá ťa nebaví?
Zamestnanecké výhody, benefity:
Motivačné ohodnotenie, plus rôzne benefity.
Požiadavky na zamestnanca:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ideálna príležitosť aj pre absolventov stredných a vysokých škôl.
Vodičský preukaz:
B
Ekonomicko-obchodná spoločnosť so stabilným zázemím na trhu, s dynamickým rastom aj počas pandémie.
Kontakt:
Loitte s.r.o.
Kontaktná osoba: Adam Agh
Tel.:
E-mail: loitte.sala@
Hľadám prácu ako predajca,administratívny pracovník,telefonický operátor.Mam VŠ vzdelanie technického smeru,prax ako predajca stavebnín,železiarstva,telefonický operátor (vysávač na vodu,kompozitná armatúra,úle pre včely,hobby náradie,poisťovníctvo)a ako administratívny pracovník. Stropkov, Svidník....
Do kancelárie v Trnave hľadáme ľudí na nasledovné pracovné pozície:
- administratívny pracovník
- obchodný zástupca
- realitný maklér
- manažér
Bližšie informácie na tel. č.
Hľadáme práve teba!
Voľná pozícia: Administratívny pracovník - Office referent, Veľkosklad s prémiovým alkoholom Kubbo Select
(Trvalý pracovný pomer)
Adresa pracoviska: (Rastislavova 88, Košice)
stručný popis pracovnej pozície:
• vybavovanie telefonických a emailových dopytov od našich zákazníkov,
• vystavovanie dodacích listov a faktúr, príprava ponúk
• komunikácia s expedíciou, objednávanie prepráv
Predpoklady:
• ukončené stredoškolské vzdelanie,
• bezproblémová telefonická komunikácia,
• znalosť PC programov (MS WORD),
• znalosť skladového hospodárstva výhodou,
Pracovná doba: PO-PIA od 7:45 do 16:15hod. (víkendy voľné)
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Ponúkame:
- nástupný plat od 900eur v hrubom (podľa pracovných skúseností), s možnosťou rastu (mimo základného platu viaceré benefity a bonusy)
- Silná firemná kultúra,
- Priateľská atmosféra.
Ak Vás ponuka zaujala svoj životopis posielajte na info@ a nezabudnite do emailu stručne napísať prečo by sme si mali vybrať vás.
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Kubbo Select už viac ako 13rokov sprevádza svojich zákaznikov svetom gurmánstva. V rámci našej veľkoobchodnej činnosti sa venujeme dovozu a distribúcii prémiového alkoholu, vína a nealko nápojov. Kvalita, chuť a príbeh sú naše základne priority pri výbere produktov.
Sme firma pôsobiaca v zahraničí od r. 2009 a hľadáme do nášho tímu v Námestove novú posilu na pozíciu administratívny pracovník/asistent. Práca na začiatok 4h denne, vhodná možno i pre mamičky na materskej, s neskorším navýšením pracovného úväzku na 8h denne.
Požiadavky:
- znalosť jedného cudzieho jazyka nutná - anglicky alebo nemecky - pokročilý (písanie emailov, telefonovanie)
- základný prehľad v ekonomickej oblasti, záujem o vzdelávanie v tejto oblasti
- predchádzajúca prax v oblasti účtovníctva vítaná
- Excel pokročilý, Word pokročilý
Predpokladaný nástup: ihneď.
Všetky podmienky budú dojednané pri osobnom rozhovore.
Životopis a motivačný list prosíme zasielať na: info.@
Hľadáme práve teba!
Voľná pozícia: Administratívny pracovník - Office referent, Veľkosklad s prémiovým alkoholom Kubbo Select
(Trvalý pracovný pomer)
Adresa pracoviska: (Rastislavova 88, Košice)
stručný popis pracovnej pozície:
• vybavovanie telefonických a emailových dopytov od našich zákazníkov,
• vystavovanie dodacích listov a faktúr, príprava ponúk
• komunikácia s expedíciou, objednávanie prepráv
Predpoklady:
• ukončené stredoškolské vzdelanie,
• bezproblémová telefonická komunikácia,
• znalosť PC programov (MS WORD),
• znalosť skladového hospodárstva výhodou,
Pracovná doba: PO-PIA od 7:45 do 16:15hod. (víkendy voľné)
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Ponúkame:
- nástupný plat od 900eur v hrubom (podľa pracovných skúseností), s možnosťou rastu (mimo základného platu viaceré benefity a bonusy)
- Silná firemná kultúra,
- Priateľská atmosféra.
Ak Vás ponuka zaujala svoj životopis posielajte na info@ a nezabudnite do emailu stručne napísať prečo by sme si mali vybrať vás.
Uzávierka: 20.4.2023
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Kubbo Select už viac ako 13rokov sprevádza svojich zákaznikov svetom gurmánstva. V rámci našej veľkoobchodnej činnosti sa venujeme dovozu a distribúcii prémiového alkoholu, vína a nealko nápojov. Kvalita, chuť a príbeh sú naše základne priority pri výbere produktov.
Do nášho tímu prijmeme pracovníka na pozíciu dispečer / administratívny pracovník.
Náplň práce:
- monitorovanie priebehu prepráv a pravidelné reportovanie nakládok/vykládok
- komunikácia so zákazníkom
- kontrola a spracovanie prepravných dokladov a ich príprava na fakturáciu
- evidencia došlej pošty
Požiadavky:
- min. 2 roky praxe v logistike
- znalosť anglického jazyka (B2)
- znalosť ďalšieho jazyka výhodou
- príjemné vystupovanie
- flexibilita
- zodpovednosť
V prípade záujmu ma kontaktujte na telefónnom čísle .
Hľadám si prácu ako predajca,administratívny pracovník.Prax mám ako predajca v stavebninách,železiarstve,domácich potrebách,predajca štrkov,pieskov,v požičovni náradia.Okrem toho mám prax aj ako operátor callcentra 3roky.
Prácu hľadám v Stropkove, vo Svidníku.
Sme firma pôsobiaca v zahraničí od r. 2009 a hľadáme do nášho tímu v Námestove novú posilu na pozíciu administratívny pracovník/asistent. Práca na začiatok 4h denne, vhodná možno i pre mamičky na materskej, s neskorším navýšením pracovného úväzku na 8h denne.
Požiadavky:
- znalosť nemeckého jazyka nutná - pokročilý (písanie emailov, telefonovanie)
- základný prehľad v ekonomickej oblasti, záujem o vzdelávanie v tejto oblasti
- predchádzajúca prax v oblasti účtovníctva vítaná
- Excel pokročilý, Word pokročilý
Predpokladaný nástup: ihneď.
Všetky podmienky budú dojednané pri osobnom rozhovore.
Životopis a motivačný list prosíme zasielať na: info.@
ASISTENT, ADMINISTRATÍVNY PRACOVNÍK - REALITNÝ MAKLÉR - pre oblasť Košice, Košice - okolie a Maďarsko v okruhu 100 km od Košíc.
Náplň práce:
- aktívne správa nehnuteľností
- komunikácia s klientmi
- obhliadky nehnuteľností
- ponuka nehnuteľností klientom
- správa a aktualizácia portfólia nehnuteľností.
Druh pracovného pomeru :
- TPP
- Mandátna Zmluva
- živnosť.
Platové podmienky :
TPP : 900€/mesačne v čistom
Živnosť, zmluva : od 1.500€
Iné výhody :
- prestížna práca podporená zázemím úspešnej spoločnosti
- pohyblivá pracovná doba
- zaučenie a komplexná podpora
- auto
- mobil
- PC
- mobil a internet.
Miesto práce :
Kancelária - Košice
Košický kraj - Košice, Košice - okolie, pohraničné oblasti Maďarska od Košíc.
Informácie pre uchádzačov : Ak spĺňate nami uvedené kritéria a naša ponuka Vás oslovila, prosíme Vás, aby ste svoje písomné žiadosti spolu so životopisom posielali výlučne mailom na adresu: info@
Požadované vzdelanie : SŠ, VŠ,
Príjemné vystupovanie, komunikácia
Základná podmienka: Znalosť Maďarského jazyka slovom a písmom, anglicky slovom, ovládanie internetu, mobilu a PC.
Ďalšie požiadavky :
- osobnosť s obchodným talentom
- lojálnosť voči firme
- komunikatívnosť
- kreatívne myslenie
- zodpovednosť
- maximálne nasadenie
- samostatnosť
- flexibilita
- dochvíľnosť.
Vhodných kandidátov pozveme na osobný pohovor.
Životopis pošlite na emailovú adresu: info@
Materiály a podklady, ktoré nám poskytnete spracujeme v súlade so zákonom č.: 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov.
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
Ponuka práce:
Administratívny pracovník - Nemecký jazyk
•stabilná práca v rastúcej spoločnosti
•fixná mzda + provízia z obratu spoločnosti
•firemný notebook + telefon
Podmienky pre uchádzača:
•znalosť Nemeckého jazyka - C1
(plynulý písomný a hovorový prejav)
•prax v personálnej sfére
•samostatnosť, zodpovednosť, časová flexibilnosť
V prípade záujmu nás kontaktujte na čísle
Pracuj ako naša Nová kolegyňa / kolega, ako Administratívny pracovník/referent v Žiline na TPP - opora na administratívnej úrovni.
Mzdové podmienky dohodou na pohovore.
Náplň práce:
- príprava a pripomienkovanie zmluvnej dokumentácie,
- pracovno-právna agenda,
- komunikácia s klientom,
- vystavovanie faktúr,
- vedenie evidencie pošty,
- vyhľadávanie obchodných partnerov, komunikácia s obchodnými partnermi, príprava cenových ponúk,
- plnenie úloh v zmysle pokynov priameho nadriadeného.
Požiadavky na zamestnanca:
- Anglický jazyk: úroveň B1.
- Práca s počítačom na pokročilej úrovni: Microsoft Outlook, Word, Powerpoint a Excel.
- Compliance - Mierne pokročilý
- Hospodárska korešpondencia - Mierne pokročilý
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
- vysokoškolské I. stupňa
- vysokoškolské II. stupňa
- Vzdelanie v odbore: ekonómia, právo, bankovníctvo
Váš Životopis spolu s Motivačným listom zaslať na e-mail: martina.adamuscinova@, uchádzači budú následne pozvaní na osobný pohovor.
Na rozličné projekty, hľadáme zodpovedných a šikovných ľudí, ktorý majú chuť pracovať a byť súčasťou tímu a niečo vybudovať.
Práca s dokumentáciou na stavbe– zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, archivácia.
Dozor zvárania, Kontrolór kvality, NDT pracovník VT2, Endoskopia.
Potrebný anglický jazyk alebo nemecký jazyk. Cena práce podľa znalostí, aké máte (3000-6000 Eur).
SŤAHOVANIE A PREPRAVA - KOŠICE A VÝCHODNÉ SLOVENSKO...
Sťahovanie: bytov, domov, kancelárií, obchodných prevádzok, skladov a iné.
Vypratávanie: bytov, domov, garáží, pivníc, skladov, obchodných priestorov, záhrad a iné.
Dovoz / Odvoz: spotrebičov a nábytku z predajne, stavebných materiálov (napr. sadrokartón, izolácia, tvárnice, podlahy...), všetko čo potrebujete.
Doplnkové služby: montáž, demontáž, vynesenie, baliace práce, odvoz na zberné dvory a iné.
Nákladný priestor:
dĺžka - 3,6 m
šírka - 1,8 m
výška - 1,9 m
objem - 12,60 m3
Cenník: Stojné - 16€/hod
Pracovník - 9€/hod
Montáž/demontáž - 9€/hod/Pracovník
Balné - 8€/hod/Pracovník
Poschodie bez výťahu - 4€/Pracovník
Jazdné v Košiciach z bodu A do bodu B - 10€
Jazdné mimo Košíc - 0,45€ - 0,55€/km
PRE VIAC INFORMÁCIÍ NÁS KONTAKTUJTE
NA TEL.Č. -
Tešíme sa na spoluprácu.
Vyhľadávanie : ASKO, Mobelix, Jysk, Kika, Obi, Hornbach, Decodom, Sťahovanie, stahovanie, doprava, autodoprava, prevoz, odvoz , vypratávanie, odvoz, preprava, trezor , piano, prenájom, predaj, kúpa, nábytok,polystyrén , železo , profily, skriňa , porez , dlažba, plávajúca podlaha ,nákladné taxi, Autodoprava košice , Sťahovanie košice , Preprava košice...
Ponúkam prácu v lese , ide o celoročnú prácu v Českej Republike.
Hľadám šikovných ľudí jednotlivcov aj partie ktorý majú chuť pracovať v lese.
- miesto práce: medzi mestami Praha - Plzeň
- robí sa prerezávka podľa plánu v teréne, výrez pod elektrickým vedením , výrez okolo
železníc
- práca je na úkol robí sa na hektáre.
- pracovník musí mať: pracovný odev, vlastnú pílu, benzín, olej,
- ubytovanie si zabezpečuje a platí pracovník sam podľa svojej potreby.
- práca je na živnosť platená od úkolu.
- zmluva s firmou, garancia peňazí, (platí štát)
- cena za jeden hektár je 270-300€
- jeden pracovník vie urobiť za mesiac min. 11 Hektárov
- fakturácia/splatnosť: 30 dní sa odrobí 30 dni splatnosť.
- prvá faktúra sa vystavuje a platí: 14/14.
- začiatok možný ihneď
- pripravené práce na 3 roky
tel. kontakt
Ponukám na prenájom administratívny priestor, ktorý sa nachádza na Tomášikovej ulici v Košiciach. Daný administratívny priestor pozostáva so šiestich kancelárií. Administratívny priestor je klimatizovaný, zabezpečený poplašným zariadením. V administratívnom priestore sa nachádza sociálne zariadenie, kuchynka, kúpeľňa a sprcha.
Rozloha administratívneho priestoru je 187m2.
Možnosť prenájmu s nábytkom a taktiež bez.
K danému priestoru taktiež ponúkame 4 parkovacie miesta.
Cena nájmu : dohodou
Prístup do kancelárie - NONSTOP
Ponúkame na prenájom obchodno - administratívny priestor o výmere 53,13 m² v pasáži neďaleko OD Tesco My, v centre Starého mesta, na Grösslingovej ulici, Bratislava 1.
Je vhodný na administratívny účel, alebo na podnikanie v oblasti služieb a obchodu.
Do priestoru je samostatný vstup z 1. poschodia pasáže. Má atypický tvar a presklenú stenu. V priestore je samostatne ovládaná klimatizácia, drevená podlaha. Možnosť prenájmu parkovacieho miesta v garáži.
Cena nájmu je 10 €/m2/mesiac + služby 2,70 €/m2/mesiac za služby + energie podľa meračov. K priestorom vieme ponúknuť garážové státie za 150 €/mes.. Uvedené ceny sú bez DPH. Radi priestor predstavíme osobne po dohode obhliadky. Záujemca neplatí províziu. Viac informácii u uvedeného realitného manažéra.