inzercia, predaj, predám, bazár

administrativny pracovnik - strana 2

Počet nájdených inzerátov ADMINISTRATIVNY PRACOVNIK : 1000 - strana 2

Administratívny pracovník
Stavebná spoločnosť hľadá pracovníka do svojho tímu na pozíciu administratívny pracovník. Pracovný pomer je na plný úväzok. Miesto výkonu práce sú Tovarníky. Osobné predpoklady a zručnosti pracovníka: Náplň práce, právomoci a zodpovednosti o príprava a evidencia dokumentov, administratívne spracovanie dokumentov, ich digitalizácia, archivácia o bežné administratívne práce o firemná korešpondencia ( vyšlá/došlá v elektronickej i papierovej forme ) o komunikácia s obchodnými partnermi o prijímanie návštev, starostlivosť o sekretariát o telefonická komunikácia o zabezpečenie a organizácia chodu kancelárie (pošta, občerstvenie, kancelárske potreby) o ostatné súvisiace úlohy podľa pokynov nadriadeného Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním: stredoškolské s maturitou Ostatné znalosti: Microsoft Word - pokročilý Microsoft Excel - pokročilý Microsoft Powerpoint - pokročilý Vodičské oprávnenie: typ B Osobnostné predpoklady a zručnosti: o schopnosť riešiť každodenné pracovné úlohy a problémy o spoľahlivosť a presnosť o odolnosť voči stresu o zodpovedná a samostatná osoba, schopná pracovať v tíme o ochota pracovať nadčas Podmienka je zaslanie životopisu. 1. kolo sa uskutoční telefonickým kontaktom vybraných uchádzačov dňa 17.2.2023.
Administratívny pracovník
Do nášho tímu hľadáme šikovných spolupracovníkov na pozíciu administratívny pracovník. Druh pracovného pomeru: dohoda Odmena: od 200 eur/týždeň Miesto práce: Košice Termín nástupu: ihneď Požadované vzdelanie: stredoškolské
Administratívny pracovník
Do nášho tímu hľadáme šikovných spolupracovníkov na pozíciu administratívny pracovník. Druh pracovného pomeru: dohoda Ponúkaný plat: od 200 eur/týždeň Miesto práce: Košice, Bratislava Termín nástupu: ihneď Požadované vzdelanie: stredoškolské Kontakt: Rouvia Kontaktná osoba: Polyáková E-mail: mariapolyakova27@ telef:
Administratívny pracovník
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: Hľadáme ľudí na pozíciu administratívny pracovník. Práca s PC, komunikácia s obchodnými partnermi a zákazníkmi, audit, plánovanie. Vieš predstaviť aj niečo iné ako pracovať od 8:00 do 17:00 v práci, ktorá ťa nebaví? Zamestnanecké výhody, benefity: Motivačné ohodnotenie, plus rôzne benefity. Požiadavky na zamestnanca: Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním: stredoškolské bez maturity stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Ideálna príležitosť aj pre absolventov stredných a vysokých škôl. Vodičský preukaz: B Ekonomicko-obchodná spoločnosť so stabilným zázemím na trhu, s dynamickým rastom aj počas pandémie. Kontakt: Loitte s.r.o. Kontaktná osoba: Adam Agh Tel.: E-mail: loitte.sala@
Predajca
Hľadám prácu ako predajca,administratívny pracovník,telefonický operátor.Mam VŠ vzdelanie technického smeru,prax ako predajca stavebnín,železiarstva,telefonický operátor (vysávač na vodu,kompozitná armatúra,úle pre včely,hobby náradie,poisťovníctvo)a ako administratívny pracovník. Stropkov, Svidník....
Administratívny pracovník, Trnava
Do kancelárie v Trnave hľadáme ľudí na nasledovné pracovné pozície: - administratívny pracovník - obchodný zástupca - realitný maklér - manažér Bližšie informácie na tel. č.
Administratívny pracovník, veľkosklad s prémiovým alkoholom
Hľadáme práve teba! Voľná pozícia: Administratívny pracovník - Office referent, Veľkosklad s prémiovým alkoholom Kubbo Select (Trvalý pracovný pomer) Adresa pracoviska: (Rastislavova 88, Košice) stručný popis pracovnej pozície: • vybavovanie telefonických a emailových dopytov od našich zákazníkov, • vystavovanie dodacích listov a faktúr, príprava ponúk • komunikácia s expedíciou, objednávanie prepráv Predpoklady: • ukončené stredoškolské vzdelanie, • bezproblémová telefonická komunikácia, • znalosť PC programov (MS WORD), • znalosť skladového hospodárstva výhodou, Pracovná doba: PO-PIA od 7:45 do 16:15hod. (víkendy voľné) //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// Ponúkame: - nástupný plat od 900eur v hrubom (podľa pracovných skúseností), s možnosťou rastu (mimo základného platu viaceré benefity a bonusy) - Silná firemná kultúra, - Priateľská atmosféra. Ak Vás ponuka zaujala svoj životopis posielajte na info@ a nezabudnite do emailu stručne napísať prečo by sme si mali vybrať vás. //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// Kubbo Select už viac ako 13rokov sprevádza svojich zákaznikov svetom gurmánstva. V rámci našej veľkoobchodnej činnosti sa venujeme dovozu a distribúcii prémiového alkoholu, vína a nealko nápojov. Kvalita, chuť a príbeh sú naše základne priority pri výbere produktov.
Administratívny pracovník/asistent/nemecky ci anglicky jazyk
Sme firma pôsobiaca v zahraničí od r. 2009 a hľadáme do nášho tímu v Námestove novú posilu na pozíciu administratívny pracovník/asistent. Práca na začiatok 4h denne, vhodná možno i pre mamičky na materskej, s neskorším navýšením pracovného úväzku na 8h denne. Požiadavky: - znalosť jedného cudzieho jazyka nutná - anglicky alebo nemecky - pokročilý (písanie emailov, telefonovanie) - základný prehľad v ekonomickej oblasti, záujem o vzdelávanie v tejto oblasti - predchádzajúca prax v oblasti účtovníctva vítaná - Excel pokročilý, Word pokročilý Predpokladaný nástup: ihneď. Všetky podmienky budú dojednané pri osobnom rozhovore. Životopis a motivačný list prosíme zasielať na: info.@
Administratívny pracovník, veľkosklad s prémiovým alkoholom
Hľadáme práve teba! Voľná pozícia: Administratívny pracovník - Office referent, Veľkosklad s prémiovým alkoholom Kubbo Select (Trvalý pracovný pomer) Adresa pracoviska: (Rastislavova 88, Košice) stručný popis pracovnej pozície: • vybavovanie telefonických a emailových dopytov od našich zákazníkov, • vystavovanie dodacích listov a faktúr, príprava ponúk • komunikácia s expedíciou, objednávanie prepráv Predpoklady: • ukončené stredoškolské vzdelanie, • bezproblémová telefonická komunikácia, • znalosť PC programov (MS WORD), • znalosť skladového hospodárstva výhodou, Pracovná doba: PO-PIA od 7:45 do 16:15hod. (víkendy voľné) //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// Ponúkame: - nástupný plat od 900eur v hrubom (podľa pracovných skúseností), s možnosťou rastu (mimo základného platu viaceré benefity a bonusy) - Silná firemná kultúra, - Priateľská atmosféra. Ak Vás ponuka zaujala svoj životopis posielajte na info@ a nezabudnite do emailu stručne napísať prečo by sme si mali vybrať vás. Uzávierka: 20.4.2023 //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// Kubbo Select už viac ako 13rokov sprevádza svojich zákaznikov svetom gurmánstva. V rámci našej veľkoobchodnej činnosti sa venujeme dovozu a distribúcii prémiového alkoholu, vína a nealko nápojov. Kvalita, chuť a príbeh sú naše základne priority pri výbere produktov.
Dispečer / Administratívny pracovník
Do nášho tímu prijmeme pracovníka na pozíciu dispečer / administratívny pracovník. Náplň práce: - monitorovanie priebehu prepráv a pravidelné reportovanie nakládok/vykládok - komunikácia so zákazníkom - kontrola a spracovanie prepravných dokladov a ich príprava na fakturáciu - evidencia došlej pošty Požiadavky: - min. 2 roky praxe v logistike - znalosť anglického jazyka (B2) - znalosť ďalšieho jazyka výhodou - príjemné vystupovanie - flexibilita - zodpovednosť V prípade záujmu ma kontaktujte na telefónnom čísle .
Predajca,administratívny pracovník
Hľadám si prácu ako predajca,administratívny pracovník.Prax mám ako predajca v stavebninách,železiarstve,domácich potrebách,predajca štrkov,pieskov,v požičovni náradia.Okrem toho mám prax aj ako operátor callcentra 3roky. Prácu hľadám v Stropkove, vo Svidníku.
Administratívny pracovník/asistent/nemecky jazyk
Sme firma pôsobiaca v zahraničí od r. 2009 a hľadáme do nášho tímu v Námestove novú posilu na pozíciu administratívny pracovník/asistent. Práca na začiatok 4h denne, vhodná možno i pre mamičky na materskej, s neskorším navýšením pracovného úväzku na 8h denne. Požiadavky: - znalosť nemeckého jazyka nutná - pokročilý (písanie emailov, telefonovanie) - základný prehľad v ekonomickej oblasti, záujem o vzdelávanie v tejto oblasti - predchádzajúca prax v oblasti účtovníctva vítaná - Excel pokročilý, Word pokročilý Predpokladaný nástup: ihneď. Všetky podmienky budú dojednané pri osobnom rozhovore. Životopis a motivačný list prosíme zasielať na: info.@
ASISTENT, ADMINISTRATÍVNY PRACOVNÍK - REALITNÝ MAKLÉR
ASISTENT, ADMINISTRATÍVNY PRACOVNÍK - REALITNÝ MAKLÉR - pre oblasť Košice, Košice - okolie a Maďarsko v okruhu 100 km od Košíc. Náplň práce: - aktívne správa nehnuteľností - komunikácia s klientmi - obhliadky nehnuteľností - ponuka nehnuteľností klientom - správa a aktualizácia portfólia nehnuteľností. Druh pracovného pomeru : - TPP - Mandátna Zmluva - živnosť. Platové podmienky : TPP : 900€/mesačne v čistom Živnosť, zmluva : od 1.500€ Iné výhody : - prestížna práca podporená zázemím úspešnej spoločnosti - pohyblivá pracovná doba - zaučenie a komplexná podpora - auto - mobil - PC - mobil a internet. Miesto práce : Kancelária - Košice Košický kraj - Košice, Košice - okolie, pohraničné oblasti Maďarska od Košíc. Informácie pre uchádzačov : Ak spĺňate nami uvedené kritéria a naša ponuka Vás oslovila, prosíme Vás, aby ste svoje písomné žiadosti spolu so životopisom posielali výlučne mailom na adresu: info@ Požadované vzdelanie : SŠ, VŠ, Príjemné vystupovanie, komunikácia Základná podmienka: Znalosť Maďarského jazyka slovom a písmom, anglicky slovom, ovládanie internetu, mobilu a PC. Ďalšie požiadavky : - osobnosť s obchodným talentom - lojálnosť voči firme - komunikatívnosť - kreatívne myslenie - zodpovednosť - maximálne nasadenie - samostatnosť - flexibilita - dochvíľnosť. Vhodných kandidátov pozveme na osobný pohovor. Životopis pošlite na emailovú adresu: info@ Materiály a podklady, ktoré nám poskytnete spracujeme v súlade so zákonom č.: 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
Administratívny pracovník - Nemecký jazyk
Ponuka práce: Administratívny pracovník - Nemecký jazyk •stabilná práca v rastúcej spoločnosti •fixná mzda + provízia z obratu spoločnosti •firemný notebook + telefon Podmienky pre uchádzača: •znalosť Nemeckého jazyka - C1 (plynulý písomný a hovorový prejav) •prax v personálnej sfére •samostatnosť, zodpovednosť, časová flexibilnosť V prípade záujmu nás kontaktujte na čísle
Administratívny pracovník/referent v Žiline
Pracuj ako naša Nová kolegyňa / kolega, ako Administratívny pracovník/referent v Žiline na TPP - opora na administratívnej úrovni. Mzdové podmienky dohodou na pohovore. Náplň práce: - príprava a pripomienkovanie zmluvnej dokumentácie, - pracovno-právna agenda, - komunikácia s klientom, - vystavovanie faktúr, - vedenie evidencie pošty, - vyhľadávanie obchodných partnerov, komunikácia s obchodnými partnermi, príprava cenových ponúk, - plnenie úloh v zmysle pokynov priameho nadriadeného. Požiadavky na zamestnanca: - Anglický jazyk: úroveň B1. - Práca s počítačom na pokročilej úrovni: Microsoft Outlook, Word, Powerpoint a Excel. - Compliance - Mierne pokročilý - Hospodárska korešpondencia - Mierne pokročilý Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním: - vysokoškolské I. stupňa - vysokoškolské II. stupňa - Vzdelanie v odbore: ekonómia, právo, bankovníctvo Váš Životopis spolu s Motivačným listom zaslať na e-mail: martina.adamuscinova@, uchádzači budú následne pozvaní na osobný pohovor.
Administratívny pracovník, NDT Pracovník(IWE,VT2, Endoskopia
Na rozličné projekty, hľadáme zodpovedných a šikovných ľudí, ktorý majú chuť pracovať a byť súčasťou tímu a niečo vybudovať. Práca s dokumentáciou na stavbe– zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, archivácia. Dozor zvárania, Kontrolór kvality, NDT pracovník VT2, Endoskopia. Potrebný anglický jazyk alebo nemecký jazyk. Cena práce podľa znalostí, aké máte (3000-6000 Eur).
SŤAHOVANIE A PREPRAVA
SŤAHOVANIE A PREPRAVA - KOŠICE A VÝCHODNÉ SLOVENSKO... Sťahovanie: bytov, domov, kancelárií, obchodných prevádzok, skladov a iné. Vypratávanie: bytov, domov, garáží, pivníc, skladov, obchodných priestorov, záhrad a iné. Dovoz / Odvoz: spotrebičov a nábytku z predajne, stavebných materiálov (napr. sadrokartón, izolácia, tvárnice, podlahy...), všetko čo potrebujete. Doplnkové služby: montáž, demontáž, vynesenie, baliace práce, odvoz na zberné dvory a iné. Nákladný priestor: dĺžka - 3,6 m šírka - 1,8 m výška - 1,9 m objem - 12,60 m3 Cenník: Stojné - 16€/hod Pracovník - 9€/hod Montáž/demontáž - 9€/hod/Pracovník Balné - 8€/hod/Pracovník Poschodie bez výťahu - 4€/Pracovník Jazdné v Košiciach z bodu A do bodu B - 10€ Jazdné mimo Košíc - 0,45€ - 0,55€/km PRE VIAC INFORMÁCIÍ NÁS KONTAKTUJTE NA TEL.Č. - Tešíme sa na spoluprácu. Vyhľadávanie : ASKO, Mobelix, Jysk, Kika, Obi, Hornbach, Decodom, Sťahovanie, stahovanie, doprava, autodoprava, prevoz, odvoz , vypratávanie, odvoz, preprava, trezor , piano, prenájom, predaj, kúpa, nábytok,polystyrén , železo , profily, skriňa , porez , dlažba, plávajúca podlaha ,nákladné taxi, Autodoprava košice , Sťahovanie košice , Preprava košice...
Pracovník v lese ( prerezávka ) , okolo stĺpov , železníc
Ponúkam prácu v lese , ide o celoročnú prácu v Českej Republike. Hľadám šikovných ľudí jednotlivcov aj partie ktorý majú chuť pracovať v lese. - miesto práce: medzi mestami Praha - Plzeň - robí sa prerezávka podľa plánu v teréne, výrez pod elektrickým vedením , výrez okolo železníc - práca je na úkol robí sa na hektáre. - pracovník musí mať: pracovný odev, vlastnú pílu, benzín, olej, - ubytovanie si zabezpečuje a platí pracovník sam podľa svojej potreby. - práca je na živnosť platená od úkolu. - zmluva s firmou, garancia peňazí, (platí štát) - cena za jeden hektár je 270-300€ - jeden pracovník vie urobiť za mesiac min. 11 Hektárov - fakturácia/splatnosť: 30 dní sa odrobí 30 dni splatnosť. - prvá faktúra sa vystavuje a platí: 14/14. - začiatok možný ihneď - pripravené práce na 3 roky tel. kontakt
Administratívne priestory - kancelárie - Tomášikova
Ponukám na prenájom administratívny priestor, ktorý sa nachádza na Tomášikovej ulici v Košiciach. Daný administratívny priestor pozostáva so šiestich kancelárií. Administratívny priestor je klimatizovaný, zabezpečený poplašným zariadením. V administratívnom priestore sa nachádza sociálne zariadenie, kuchynka, kúpeľňa a sprcha. Rozloha administratívneho priestoru je 187m2. Možnosť prenájmu s nábytkom a taktiež bez. K danému priestoru taktiež ponúkame 4 parkovacie miesta. Cena nájmu : dohodou Prístup do kancelárie - NONSTOP
Obchodno-administratívny priestor v pasáži, s parkovaním, v
Ponúkame na prenájom obchodno - administratívny priestor  o výmere  53,13 m² v pasáži neďaleko OD Tesco My, v centre Starého mesta, na Grösslingovej ulici, Bratislava 1. Je vhodný na administratívny účel,  alebo na podnikanie v oblasti služieb a obchodu. Do priestoru je  samostatný vstup z 1. poschodia pasáže. Má atypický tvar a presklenú stenu. V priestore je samostatne ovládaná klimatizácia, drevená podlaha. Možnosť prenájmu parkovacieho miesta v garáži. Cena nájmu je 10 €/m2/mesiac + služby 2,70 €/m2/mesiac za služby + energie podľa meračov. K priestorom vieme ponúknuť  garážové státie za 150 €/mes.. Uvedené ceny sú bez DPH. Radi priestor predstavíme osobne po dohode obhliadky. Záujemca neplatí províziu. Viac informácii u uvedeného realitného manažéra.