administrativny pracovnik - strana 5
Počet nájdených inzerátov ADMINISTRATIVNY PRACOVNIK
: 1000 - strana 5
Prijmeme operátorov výroby do podniku v Skalici.
Požadujeme:
minimálne vzdelanie - odborné s výučným listom
technické myslenie, predstavivosť
manuálna zručnosť
ochota a schopnosť sa učiť nové veci
ochota pracovať v 3 zmennej prevádzke
Ponúkame:
mzda 5,03€/brutto/hod
výkonnostný bonus - 30% zo mzdy
poobedný príplatok - 0,30€/hod
osobné ohodnotenie - 0,20 €/hod
práca v čistom prostredí
Zabezpečené ubytovanie
možnosť pravidelných záloh
kvartálny príspevok na dopravu
Na začiatku pracovnej zmeny prekontrolovať :
1. Kompletnosť a správnosť výrobnej dokumentácie. S dokumentáciou skontroluje diely pripravené na montáž resp. balenie.
2. Baliaci predpis a etikety s pripravenými dielami.
3. Kvalitatívne parametre posledných produkovaných výrobkov pracovníka z predchádzajúcej zmeny.
4. Predanie pracoviska z hľadiska technického stavu a čistoty.
V priebehu zmeny pracovník zodpovedá za :
1. Dodržiavanie technológie montáže a balenia.
2. Kvalitu kontrolovanej, montovanej a balenej produkcie.
3. Hospodárne využívanie pracovnej doby.
4. Správne zaobchádzanie so zariadením a nástrojmi podľa návodov na obsluhu a ich optimálne využívanie.
5. Správne označovanie montovaných a balených dielov.
6. Dodržiavanie intervalu kontroly produkcie a ich správne zaznamenávanie.
7. Správnu manipuláciu s meradlami a nastavovacími kusmi a ich udržiavanie v požadovanej čistote.
8. Udržiavanie poriadku a čistoty na pracovisku (stroj a jeho okolie, merací stôl atď.) a jeho čistenie podľa čistiacich plánov.
9. Správne zaevidovanie zmontovaných a zabalených dielov (vypisovanie AVO - lístkov).
10. Dodržiavanie bezpečnostných predpisov na pracovisku.
11. Okamžité informovanie nadriadeného pracovníka o každej prekážke v práci.
Na konci zmeny je pracovník povinný predať nasledujúcej zmene pracovisko z hľadiska technického stavu stroja, čistoty, kvality produkcie a informácie o problémoch počas svojej zmeny.
Iné povinnosti :
• Ak pracovník pri kontrole, montáži a balení zistí kvalitatívne nedostatky na montovanom alebo balenom výrobku, je povinný zabrániť montáži a baleniu a informovať príslušného nadriadeného
V prípade záujmu prosím o zaslanie životopisu na mailovú adresu: karol.zikan@
Pracovník v kovovýrobe (brúsenie, odlievanie) na živnosť od 8,5€/hodina
Miesto práce
Hliník nad Hronom
Druh pracovného pomeru
živnosť
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
8,50 EUR/hod.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- brúsenie kovových komponentov ručnou alebo pásovou brúskou
- odlievanie hliníkových komponentov
- kontrola komponentov
- pracuje sa na 8H zmeny / 2zmenná prevádzka
alebo 12H zmeny / nepretržitá prevádzka
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Automobilový priemysel, výroba dopravných prostriedkov
Výrobca kovových komponentov pre automobilový priemysel
Prax na pozícii/v oblasti
operátor výroby, montážny pracovník
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- manuálna zručnosť
- skúsenosť s brúsením kovov
- skúsenosti z kovovýroby vítané
- zodpovednosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme mladá dynamická spoločnosť s otvorenou firemnou kultúrou, ktorá ponúka služby v oblasti personálneho poradenstva spoločnostiam pôsobiacich v industriálnom odvetví.
Našim klientom navrhujeme zlepšenia v oblasti optimalizácii personálnych nákladov, ktoré im majú napomôcť čo najefektívnejšie využívať ľudské zdroje.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
Bonmont, s.r.o. hľadá pracovníkov...
Sme firma zaoberajúca sa stavebnými prácami a to primárne montážou vzduchotechniky, vykurovacích zariadení, vody, kanalizácie, klimatizácie a dokončovacími stavebnými prácami. Hľadáme:
Zvárač metóda 311, TIG, MMA - podľa skúseností (bez živnosti/živnosť): 12-25€/h
Vyžadujeme samostatnosť, zodpovednosť pri plnení pracovných úloh. Čítanie výkresov - potrebné! Náradie vieme poskytnúť, auto benefitom.
!!!Možnosť práce aj pre pracovnú skupinu.!!!
Pomocný montážny pracovník 5-10€/h
Skúsenosti sú vítané ale nie nutné naučíme čo treba, manuálna zručnosť potrebná. Náradie potrebné na vykonávanie pracovnej činnosti poskytneme. (TPP/dohoda)
Upratovanie hrubej stavby: 4,2€/h na dohodu (zametanie, odnášanie odpadu...)
Práca primárne BA, TT okolie ale máme zákazky aj na východe a strede Slovenska, preto je potrebné rátať s cestovaním (jedná sa o pozíciu zvárač, pomocný pracovník)
Ak máte záujem o prácu otázky, Váš životopis a Vaše skúsenosti zasielajte na:
bonmont.sro@
Uprednostňujem komunikáciu mailom nakoľko je prehľadnejšia a budem Vás spätne kontaktovať.
Ďakujem za porozumenie
Suma za prácu je uvedená v hrubom.
Ponúkame na prenájom reprezentatívne kancelárske priestory.
Priestor: 305, administratívny.
Výmera: 169m2 - možnosť rozdeliť na 84,5m2
Cena prenájmu: 12 EUR/m2 bez DPH/mesiac x 169m2..............................2028 EUR bez DPH
Cena energií: 2,31 EUR/m2/mesiac bez DPH x 169m2................................390,39 EUR bez DPH
Cena správy: 2,30 EUR/m2/mesiac bez DPH x 169m2.................................388,70 EUR bez DPH
Pozn. Vstupné dvere do priestoru designové, sklenené, vsadené do skleneného portálu, luxusná výška stropu 3m.
Priestor 305 – CASTOR BUSINESS RESIDENCE ()
Priestor: 304, administratívny.
Parking: 50 EUR/1 miesto bez DPH/mesiac
Energetický certifikát: Nie
Obhliadky možné nonstop na tel.čísle
Realitná kancelária INNREALITY Vám ponúka na predaj administratívny areál na ulici Jesenského v Martine, v centre.
AREÁL: dve 3-podlažné budovy a suterén pod každou budovou. Zastavaná plocha 153 m2 a 152 m2, úžitková plocha 448 m2. Využívajú sa ako kancelárske priestory. Každá z kancelárií má vlastné merače. Podkrovné priestory budov tvoria luxusné apartmány o rozlohe 100 m2. Všetky miestnosti majú štrukturalizovanú sieť pre PC. Exteriérové priestory sú monitorované kamerami. Vnútorné priestory sú napojené na bezpečnostný pult. Budovy prešli rekonštrukciou. Priestory sú vhodné na podnikateľské účely, sídlo firmy, ordinácie, príp. bytové jednotky.
POZEMOK: pozemok pod oboma budovami s rozlohou 1842 m2.
IS: elektrika, voda, plyn, kanalizácia.
PARKOVANIE: areál je uzatvorený kovaným oplotením s veľkým parkoviskom a vkusne upravenou záhradou.
LOKALITA: nachádza sa blízko nemocnice a niekoľkých súkromných zdravotníckych zariadení. Vzhľadom na polohu je areál vhodný ako na podnikanie, tak aj na bývanie. Výborná dostupnosť.
CENA: Dohodou.
Realitná kancelária INNREALITY je členom Realitnej únie SR a riadi sa jej Realitným kódexom. Uvedená cena je konečná, zahŕňa províziu realitnej kancelárie, právny servis zabezpečovaný advokátskou kanceláriou, úhradu základného správneho poplatku na katastri, poradenstvo k prevodu nehnuteľnosti a bezplatnú ponuka financovania prostredníctvom hypotéky.
Ponúkame na prenájom exkluzívny administratívny priestor v novej budove na prestížnej adrese, na Mickiewiczovej ulici v Starom Meste, Bratislava 1.
Klienti tu nájdu priestory v najvyššej kvalite priamo v centre hlavného mesta. Objekt má bezbariérový prístup, výbornú dosažiteľnosť pomocou MHD. K dispozícii sú aj priestory určené pre sklad a archív. Mnoho obchodov a stravovacích zariadení v priamej blízkosti na Obchodnej ulici. 24 h prístup.
Voľný je kancelársky celok o výmere 160 m² + terasy 14 m². Priestor pozostáva z recepcie, 2 kancelárii, open-spacu pre 6 osôb, serverovni, kuchynky a toaliet. Možnosť aj nábytku.
Aj vo vnútrobloku je krásna zelená terasa, prístupná pre všetkých nájomníkov.
Cena nájmu je 16,21 €/m2/mesiac2/mesiac bez DPH + služby a energie vo výške 4 €/m²/mesiac bez DPH. Parkovanie v garáži za 145 €/miesto/mesiac. V objekte je aj klientský parking. Priestory sú veľmi reprezentatívne a radi Vám ich predstavíme na nezáväznej obhliadke. Záujemca neplatí províziu. Viac informácii u uvedeného makléra.
Ponúkame Vám na prenájom zariadený veľký reprezentatívny administratívny priestor s výmerou 125m2 nachádzajúci sa v širšom centre mesta Trnava. Kancelárie sa nachádzajú na 1. poschodí budovy, kompletná rekonštrukcia priestoru bola realizovaná v roku 2013. Administratívny priestor pozostáva z troch medzi sebou priechodných kancelárii, zasadačky s výmerou 16m2, samostatnej kuchyne, WC zvlášť dámy a páni. Priestor ponúka aj priestranný balkón s výmerou 9m2 a ponúkame aj možnosť využívať skladový priestor nachádzajúci sa v suteréne budovy s výmerou 18m2, ktorý je zahrnutý v cene prenájmu. Kancelársky priestor sa prenajíma ZARIADENÝ !!!
Kúrenie je podlahové a je riadené plynovým kotlom. Teplotu si regulujete pohodlne termostatom umiestneným v priestore. K administratívnemu priestoru prislúchajú vlastné energetické merače – kúrenie-plyn, elektrika, voda a internet s možnosťou rozšírenia rýchlosti podľa potrieb. Kancelária disponuje vlastným alarmovým systémom so svojim špecifickým kódom. Spoločné priestory sú zabezpečené kamerovým systémom. Ponúkame možnosť prenajať si aj parkovacie miesto priamo v areály administratívnej budovy.
Priestory sú vhodné pre rôzne právnické, advokátske, finančné, účtovné kancelárie, prípadne IT spoločnosti, alebo spoločnosti ponúkané obdobné služby.
Kancelárie sú ihneď voľné k prenájmu !!!
CENA: 1.550,-EUR bez DPH (cena je vrátane energii)
Neváhajte a dohodnite si obhliadku na tel. č.:
, Bc. Radovan Lehuta
Ponúkame na prenájom klimatizovaný administrativny priestor na Kramároch v BA III-Nové mesto s úžitkovou plochou 56m².
Priestor s vlastným vstupom je situovaný v samostatne stojacom objekte s výhodnou polohou a pozostáva z jednej miestnosti, ktorej súčasťou je kuchynka a z vlastného sociálneho zázemia. Podlaha koberec + dlažba v kúpeľni a na toalete, plastové okná, žalúzie, klimatizácia, vykurovanie tepelným čerpadlom a el. radiátormi, vlastný merač elektr.energie, alarm, mreža na vchodových dverách.
Možnosť prenájmu parkovacích miest ako aj vonkajších reklamných plôch.
Voľné ihneď.
Cena prenájmu je 400,-€/mesiac (DPH sa neúčtuje) + náklady na energie a služby.
Neplatíte províziu RK.
Pre viac info, alebo pre dohodnutie obhliadky kontaktujte uvedeného makléra.
Možnosť aj požičanie dodávky, prenájom dodávky.
Sme k dispozícií aj víkendy a sviatky. Možnosť prenájmu dodávky výhradne v rámci SR.
MIESTO VYZDVIHNUTIA A ODOVZDANIA:
Košická 5C, 080 01 Prešov (v budove MP KANAL/MP RENTAL - požičovňa náradia, GET Express - 2. poschodie )
Volať na tel. číslo
Cena prenájmu je účtovaná na základe TARIFY A PREJAZDENÝCH KM
- VW LT, nosnosť do 1,4 t - rozmery: 3,2m/1,7m /1,8m (dĺžka/šírka/výška), 3-miestne
- IVECO, nosnosť do 1,2 t - rozmery: 4,3m/1,8m/1,9m (dĺžka/šírka/výška), 2-miestne
-TARIFA:
*VW CADDY - deň - 20,00 € / VW LT - 8,00 €/hod / IVECO - 10,00 €/hod
*na určitý počet hodín (1 - 8 hod.) od 8:30 - 17:00 hod.
*cena za deň - VW CADDY - 20,00 €, VW LT - 40,00 €, IVECO - 50,00 € (Dodávku máte k dispozícií na čas max. od 08:30 do 17:00 hod. V prípade oneskorenia odovzdania dodávky o viac ako 30 min. po skončení nájmu sa účtuje poplatok za ďalšiu hodinu
*po odovzdaní dodávky na nasledujúci prac. deň v čase prevádzkových hodín do 9,30 hod. sa účtuje jednorazový poplatok 20,00 €
*limit nájazdu km na dobu prenájmu 300 km ! po prekročení je účtovaný poplatok za amortizáciu / opotrebenie 0,04 €/km
PLATOBNÉ PODMIENKY:
•Administratívny poplatok 3,00 €
•Vratná záloha vopred
•Výška zálohy závisí od doby prenájmu a typu prenajatého vozidla (VW CADDY - 150,00 €, VW LT - 300,00 €, IVECO - 350,00 €)
PLATOBNÉ METÓDY:
Za prenájom dodávky sa platí po odovzdaní vozidla v hotovosti. Uhrádza sa dohodnutá suma prenájmu. Spolu so zálohou sa uhrádza platba za dohodnutú dobu prenájmu a administratívny poplatok vo výške 3€
PLNÁ NÁDRŽ
*Dodávky Vám odovzdávame s plnou nádržou, tým pádom prosíme netankovať ! Spotrebované pohonné hmoty hradí nájomca podľa platného cenníka.
INFORMÁCIE K PRENÁJMU:
•V cene je aj diaľničná známka pre SR
•V prípade nehody, vzniku poškodenia je potrebné, aby nám bola táto udalosť obratom nahlásená a najneskôr pri vrátení vozidla dodaná vypísaná správa o nehode.
•Víkendom sa rozumie doba od piatku od 17:00 hod. do pondelka do 8:30 hod.
PODMIENKY PRENÁJMU:
•Občiansky preukaz osoby, ktorá bude dodávku používať
•Vodičský preukaz osoby, ktorá bude dodávku používať
•Prevzatie/odovzdanie vozidla mimo prevádzkových hodín (PO-PIA: 8:30 – 17:00 hod.) je spoplatnené jednorazovým poplatkom 10,00 €
•V prípade oneskorenia odovzdania dodávky o viac ako 30 min. po skončení nájmu sa účtuje ďalšia hodina podľa platného cenníka prenájmu dodávky
Zároveň ponúkame prepravu tovaru a materiálov všetkého druhu - nábytok, elektronika, koberce, stavebný materiál, nadrozmerný tovar ... stačí zavolať. .
Dovoz nábytku - SIKO, Mobelix, Asko, Jysk, OBI, NAY, Hornbach, Mercury market, Baumax, a iné ...
Možnosť aj požičanie dodávky, prenájom dodávky.
Sme k dispozícií aj víkendy a sviatky. Možnosť prenájmu dodávky výhradne v rámci SR.
MIESTO VYZDVIHNUTIA A ODOVZDANIA:
Košická 5C, 080 01 Prešov (v budove MP KANAL/MP RENTAL - požičovňa náradia, GET Express - 2. poschodie )
Volať na tel. číslo
Cena prenájmu je účtovaná na základe TARIFY A PREJAZDENÝCH KM
- VW LT, nosnosť do 1,4 t - rozmery: 3,2m/1,7m /1,8m (dĺžka/šírka/výška), 3-miestne
- IVECO, nosnosť do 1,2 t - rozmery: 4,3m/1,8m/1,9m (dĺžka/šírka/výška), 2-miestne
-TARIFA:
*VW CADDY - deň - 20,00 € / VW LT - 8,00 €/hod / IVECO - 10,00 €/hod
*na určitý počet hodín (1 - 8 hod.) od 8:30 - 17:00 hod.
*cena za deň - VW CADDY - 20,00 €, VW LT - 40,00 €, IVECO - 50,00 € (Dodávku máte k dispozícií na čas max. od 08:30 do 17:00 hod. V prípade oneskorenia odovzdania dodávky o viac ako 30 min. po skončení nájmu sa účtuje poplatok za ďalšiu hodinu
*po odovzdaní dodávky na nasledujúci prac. deň v čase prevádzkových hodín do 9,30 hod. sa účtuje jednorazový poplatok 20,00 €
*limit nájazdu km na dobu prenájmu 300 km ! po prekročení je účtovaný poplatok za amortizáciu / opotrebenie 0,04 €/km
PLATOBNÉ PODMIENKY:
•Administratívny poplatok 3,00 €
•Vratná záloha vopred
•Výška zálohy závisí od doby prenájmu a typu prenajatého vozidla (VW CADDY - 150,00 €, VW LT - 300,00 €, IVECO - 350,00 €)
PLATOBNÉ METÓDY:
Za prenájom dodávky sa platí po odovzdaní vozidla v hotovosti. Uhrádza sa dohodnutá suma prenájmu. Spolu so zálohou sa uhrádza platba za dohodnutú dobu prenájmu a administratívny poplatok vo výške 3€
PLNÁ NÁDRŽ
*Dodávky Vám odovzdávame s plnou nádržou, tým pádom prosíme netankovať ! Spotrebované pohonné hmoty hradí nájomca podľa platného cenníka.
INFORMÁCIE K PRENÁJMU:
•V cene je aj diaľničná známka pre SR
•V prípade nehody, vzniku poškodenia je potrebné, aby nám bola táto udalosť obratom nahlásená a najneskôr pri vrátení vozidla dodaná vypísaná správa o nehode.
•Víkendom sa rozumie doba od piatku od 17:00 hod. do pondelka do 8:30 hod.
PODMIENKY PRENÁJMU:
•Občiansky preukaz osoby, ktorá bude dodávku používať
•Vodičský preukaz osoby, ktorá bude dodávku používať
•Prevzatie/odovzdanie vozidla mimo prevádzkových hodín (PO-PIA: 8:30 – 17:00 hod.) je spoplatnené jednorazovým poplatkom 10,00 €
•V prípade oneskorenia odovzdania dodávky o viac ako 30 min. po skončení nájmu sa účtuje ďalšia hodina podľa platného cenníka prenájmu dodávky
Zároveň ponúkame prepravu tovaru a materiálov všetkého druhu - nábytok, elektronika, koberce, stavebný materiál, nadrozmerný tovar ... stačí zavolať. .
Dovoz nábytku - SIKO, Mobelix, Asko, Jysk, OBI, NAY, Hornbach, Mercury market, Baumax, a iné ...
Ponúkame vám na prenájom administratívny priestor priamo v centre Nových Zámkov. Priestor s rozlohou 41 m2 sa nachádza na 3. poschodí v polyfunkčnej budove s výťahom.
Dispozícia - 2 samostatné priechodné miestnosti.
Budova s obchodnými a administratívnymi priestormi sa nachádza na dobre viditeľnom mieste v centre kompletnej občianskej vybavenosti mesta.
Cena je uvedená vrátane DPH, bez spotreby elektriny, ktorá sa účtuje podľa skutočnej spotreby za predchádzajúci mesiac. Majiteľ požaduje 1-mesačnú kauciu.
Na vaše ďalšie prípadné otázky vám radi odpovieme pri osobnom stretnutí.
Energetická trieda G. Bližšie informácie Vám radi poskytneme na telefónnom čísle alebo na ID ponuky: NZ-56931
U NÁS MÁTE ISTOTU: --------------------------------------------------------
- pre vašu bezpečnosť sme členom ZDRUŽENIA REALITNÝCH KANCELÁRIÍ SLOVENSKA - ZRKS
- prvotriedny servis a služby po celom Slovensku, dôvera TISÍCOK PREDÁVAJÚCICH
- nestrannosť pri prevode Vašej nehnuteľnosti
- poradíme Vám ako najlepšie predať/kúpiť nehnuteľnosť
- profesionálne obhliadky s pravidelne preškoľovanými profesionálnymi maklérmi
- vo vybraných lokalitách pri exkluzívnych zmluvách robíme aj videoobhliadky a pôdorys nehnuteľnosti
- inzerujeme na viac ako 200 portáloch
- zmluvy garantované právnikom, dohľad nad prevodom nehnuteľnosti podľa zákona
- bezplatné hypotekárne služby našich partnerov na mieru a s najlepšími podmienkami
- na našom webe nájdete už viac ako 3000 referencií našich spokojných klientov
- naše služby neustále zdokonaľujeme / zaujíma nás Váš názor
-----------------------------------------------------------------------------
Nehnuteľnosť predávate jeden/dvakrát za život, nechajte to na profesionálov v realitách, ktorým DÔVERUJÚ TISÍCE PREDÁVAJÚCICH PO CELOM SLOVENSKU - u nás nájdete 2000 aktuálnych ponúk.
Ponúkame na prenájom obchodno-administratívny priestor v polyfunkčnej budove na Račianskej ulici v Novom Meste – Bratislava 3, neďaleko Billy, Figara alebo OD Slimák. Veľmi dobrá dostupnosť do centra.
V celej budove sú použité kvalitné materiály. Všetky priestory sú vybavené PC štruktúrovanou kabelážou, klimatizáciou, s vlastnými meradlami el. energie, vstup čipovými kartami. Objekt je zabezpečený vlastným bezpečnostným systémom, a tiež každý priestor je vybavený vlastným alarmom, DSS linky a aj možnosť napojenia na optický kábel v budove.
K dispozícii je priestor na 3.poschodí (4.NP) (v objekte aj výťah):
- uzavretý celok výmery 138 m2 –openspace tvarovaný do atraktívneho celopresklenného oblúku, ktorý je orientovaný na hlavnú bratislavskú tepnu Račiansku ulicu. V rámci openspacu je vybudovaná recepcia, 2 kancelárie + skladík/kancelária, vlastná kuchynka a delené WC.
Priestory sú klimatizované, s optickým internetom. Vhodné sú aj ako kancelárie, ale aj ako showroom s možnosťou celoplošnej reklamy na veľkých oknách.
Možnosť prenájmu parkovacích státí 85 €/miesto.
Nájomné je 9,5 €/m2/mesiac + energie podľa počtu osôb, cca 4,5 €/m2/mesiac. Všetky ceny sú uvedené bez DPH.
Záujemca neplatí províziu.
Viac informácii u uvedeného realitného manažéra.
Ponúkame na prenájom administratívny priestor vysokého štandardu v projekte Modrá guľa na Suchom mýte v Bratislave 1, v Starom meste. Lukratívna poloha a blízkosť pešej zóny - Michalskej brány, prezidentského paláca, Obchodnej ulice - zaručuje komfortné pracovné prostredie.
Voľný je uzavretý celok na 1.poschodí výmery 54 m², dispozične delený na 4 miestnosti. Vysoký štandard: audiovrátnik, klimatizácia, koberec. Priestory pôsobia luxusne a vzdušne, lebo majú celosklené priečky. Spoločné, delené toalety sú na chodbe. Výhodou sú aj zdieľané ZASADAČKY a KUCHYNKA: 2 zasadačky: 13,5 m² a 10,44 m², kuchynka 13,79 m².
Ďalšie výhody: v centre mesta, dobrá dostupnosť s MHD, v blízkosti Hlavná pošta, banky, reštaurácie ...
Cena nájmu vrátane používania kuchynky je 881 €/mesiac bez DPH. V cene zasadačka v rozsahu 50 hod.
Cena energií je cca 170 €/mesačne bez DPH.
Možnosť prenájmu 1 parkovacieho státia vo dvore za 150 €/mesačne bez DPH.
Radi priestor predstavíme osobne po dohode obhliadky.
Záujemca neplatí províziu.
Viac informácii u uvedeného makléra.
Typ: Sklady a haly
Ulica: Čemernianska
Mestská časť: Pláne
Obec: Strážske
MEGA realitná kancelária Humenné Vám EXKLUZÍVNE ponúka na prenájom priemyselný areál v meste Strážske ( okres Michalovce).
Priemyselný areál je rozdelený na výrobnú halu, administratívny prístavok, vonkajšie plechové sklady a veľku asfaltovú plochu.
Celková plocha areálu je 4.362 m2.
Výrobná hala má výmeru 893m2 (47x19m). Vstup do skladových priestorov je možný cez veľku ( vstup pre kamiónovú dopravu) a menšiu priemyselnú bránu.
Administratívny prístavok má výmeru cca 420 m2. Tvorí ho 13 kancelárii, šatne pre mužov a ženy, sociálne zariadenia, sprchy, technická miestnosť a serverovňa
Dva malé plechové sklady majú celkovú výmeru 176m2 (cca 24x7,5m).
VEĹKOU VÝHODOU tohto prenajmu je jeho čiastočná energetická nezávislosť.
Dodávka plynu pre vykurovanie haly a admin prístavku je zabezpečená prostredníctvo dvoch zásobníkov plynu, čo prináša možnosť si priamo regulovať celoročne spotrebu plynu bez paušálnych mesačných poplatkov.
Voda je čerpaná z vlastnej studne.
Odpadové vody sú zvedené do sepriku.
Elektrická energia je zabezpečená prostredníctvo dodávateľa VSE.
Areál je kompletne oplotený a vedie k nemu asfaltová príjazdová cesta.
V prípade záujmu o obhliadku tohto areálu ma prosím kontaktujte:
Mgr. Miroslav Paulik
mob.:
miroslav.paulik@
Status: aktívne
Vlastníctvo: firemné
Stav: úplne prerobený
Celková plocha: 4362 m2
Úžitková plocha: 1360 m2
Kúpeľňa: áno
Počet podlaží: 1
El. napätie: 230/400V
Parkovanie: vlastné vyhradené
Voda: verejný vodovod
Inžinierske siete: áno
Kanalizácia: áno
Internet: áno - káblový rozvod
Vykurovanie: vlastné - plyn
Ponúkame na prenájom komerčný / administratívny priestor na 1. podlaží o výmere 157,73m2 v Prešove
ZÁKLADNÉ ÚDAJE:
- lokalita: Pod Kamennou baňou Prešov
- výmera : 157,73 m2
- administratívny priestor je na 1. podlaží a pozostáva so šiestich kancelárií a príslušenstva
- vhodný ako kancelársky priestor
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE :
Budova:
- objekt kolaudovaný v roku 2010 a stavaný vo vyššom štandarde
- stavba postavená z tehly porotherm 30 cm + 10 cm minerálna vata KNAUF, okná 6 komorový profil REHAU GENEO + trojsklo, anhydridové podlahy, sádrové omietky, v sklade je pancierová podlaha a je vykurovaný s elektrickou bránou, gresové dlažby, nerezové zábradlia, drevené schodisko, kazetové stropy
- vlastná klimatizácia, alarm a kamerový systém
- energeticky úsporná budova (energetický certifikát)
- elektrická vstupná brána na pozemok k objektu - elektronický bezkľúčový vstup do budovy
- kompletná sieť v budove cez RACK
- samostatné meranie elektriny na každú kanceláriu, sklad príp. obchodný priestor
- vlastné parkovacie miesta osobných áut
- výborná občianska vybavenosť
- strategická poloha - obchvat mesta Prešov a hlavný ťah v smere Košice - Poprad
- vzdialenosť autobusovej zastávky - 1 min.
- dostupnosť peši cca 15 min. do centra mesta
- k dispozícii svetelná reklama na budove
UŽ 13 ROKOV S VAMI - KANCELÁRIA ROKA 2019, 2020
V prípade záujmu nás prosím kontaktujte na tel. čísle ,
mailom na adrese ponuky@
Navštívte nás aj osobne v kancelárii na Hlavnej ulici 70 v Prešove.
RADO Reality ponúka na prenájom administratívny priestor o rozlohe 32 m2 v Púchove. Priestor sa skladá z 1 väčšej kancelárie o rozlohe 25 m2 v ktorej je kuchynka a 1 menšej, o rozlohe 7 m2 a sú prepojené. Areál závodu sa nachádza v tesnej blízkosti diaľničného privádzača diaľnice D 1 trasy Bratislava – Žilina, s dopravným napojením na štátnu hranicu s Českou republikou cestou I/49. Kancelárie sa nachádzajú v dvojpodlažnom administratívnom objekte, ktorý prešiel rekonštrukciou, nové sú podlahy, okná a dvere, k dispozícii je sociálne zariadenie. Parkovanie je možné v blízkosti objektu.
Kancelárie sa nachádzajú v uzavretom - stráženom areáli závodu v Púchove s 24 hodinovou ochranou majetku prostredníctvom vlastnej ochrany, s možnosťou využitia stravovania v závodnej jedálni, pripojenia sa na internet, ako aj služieb závodného zdravotného strediska. V areáli je centrálne vykurovanie, všetky energetické média, tiež je možné využiť služby logistiky a dopravy. Obchodný priestor má energetickú triedu G.
V prípade bližších informácii volajte:
Marian Kašuba, M.B.A.
Váš partner v realitách
RADO Reality Group, s.r.o.
M | mkasuba@
Cena : 43 €/m2/rok + energie + DPH
Uvedená cena je konečná a nenavyšuje sa, v cene je zahrnuté právne poradenstvo, vyhotovenie kúpnych zmlúv, hypotekárne poradenstvo a uhradenie správneho poplatku za návrh na vklad do katastra nehnuteľností.
Poschodie: neuvedené
Dodatok k cene: 43 €/m2/rok + energie + DPH
Vlastníctvo: firemné
Stav: holopriestor
Odvoz odpadu: áno
Voda: verejný vodovod
El. napätie: 230V
Vykurovanie: áno
Parkovanie: verejné
RADO Reality ponúka na prenájom administratívny priestor o rozlohe 30,2 m2 (miestnosť č. 102 + 103) nachádzajúci sa na prvom poschodí v zrekonštruovanej historickej budove z roku 1900 na veľmi frekventovanej ulici Kniežaťa Pribinu, v centre mesta Trenčín v blízkosti úradov. V rámci technického stavu na budove boli vymenené plastové okná, okrem historického schodiska a technických miestností.
V kanceláriách sú plávajúce podlahy na chodbách sa nachádza dlažba. Strecha budovy je plechová, menená v roku 2007. V budove sú všetky inžinierske siete a prípojky na telefón – internet.
Energetický certifikát - G.
Cena vrátane energií je 10 € / m2 / mesiac.
Prenajímateľ nie je platca DPH.
Priestory disponujú súkromným parkingom.
Kontakt na makléra:
Ing. Viera Ježíková
jezikova@
tel.:
Radovan Pavlík, MBA
tel.:
e-mail: pavlik@
Poschodie: 1
Počet poschodí: 1
Obytná plocha: 36m²
Celková rozloha: 36m²
Úžitková plocha: 36m²
Vlastníctvo: firemné
Stav: úplne prerobený
Internet: wifi
Výťah: nie
Postavené z: tehla
Zariadenie: nezariadený
Strecha: po rekonštrukcii
RADO Reality ponúka na prenájom administratívny priestor o rozlohe 30 m2 (miestnosť č. 101) nachádzajúci sa na prízemí v zrekonštruovanej historickej budove z roku 1900 na veľmi frekventovanej ulici Kniežaťa Pribinu, v centre mesta Trenčín v blízkosti úradov. V rámci technického stavu na budove boli vymenené plastové okná, okrem historického schodiska a technických miestností.
V kanceláriách sú plávajúce podlahy na chodbách sa nachádza dlažba. Strecha budovy je plechová, menená v roku 2007.
V budove sú všetky inžinierske siete a prípojky na telefón – internet.
Energetický certifikát - G.
Priestory disponujú súkromným parkingom.
Cena vrátane energií je 10 € / m2 / mesiac.
Prenajímateľ nie je platcom DPH.
Kontakt na makléra:
Ing. Viera Ježíková
jezikova@
tel.:
Radovan Pavlík, MBA
tel.:
e-mail: pavlik@
Poschodie: prízemie
Počet poschodí: 1
Obytná plocha: 30.58m²
Celková rozloha: 30.58m²
Úžitková plocha: 30.58m²
Stav: úplne prerobený
Internet: wifi
Vykurovanie: áno
Balkón: nie
Lódžia: nie
Terasa: nie
Garáž: nie
Výťah: nie
Postavené z: tehla
Zariadenie: nezariadený
Predzáhradka: neuvedené
RADO Reality ponúka na prenájom administratívny priestor o rozlohe 23,9 m2 (miestnosť č. 122) nachádzajúci sa na prízemí v zrekonštruovanej historickej budove z roku 1900 na veľmi frekventovanej ulici Kniežaťa Pribinu, v centre mesta Trenčín v blízkosti úradov. V rámci technického stavu na budove boli vymenené plastové okná, okrem historického schodiska a technických miestností.
V kanceláriách sú plávajúce podlahy na chodbách sa nachádza dlažba. Strecha budovy je plechová, menená v roku 2007. V budove sú všetky inžinierske siete a prípojky na telefón – internet.
Energetický certifikát - G.
Cena vrátane energií je 10 € / m2 / mesiac.
Prenajímateľ nie je platcom DPH.
Priestory disponujú súkromným parkingom.
Kontakt na makléra:
Ing. Viera Ježíková
jezikova@
tel.:
Radovan Pavlík, MBA
tel.:
e-mail: pavlik@
Poschodie: prízemie
Počet poschodí: 1
Dodatok k cene: , +DPH
Obytná plocha: 23.9m²
Celková rozloha: 23.9m²
Úžitková plocha: 23.9m²
Vlastníctvo: firemné
Stav: úplne prerobený
Internet: wifi
Postavené z: tehla
Zariadenie: nezariadený
Strecha: po rekonštrukcii
Realitná spoločnosť XEMAR ( jozef.vetter@ alebo ), ponúkame na prenájom nebytový/administratívny priestor v MČ Ružinov - Nivy ( BA II. ) – ul. Klincová. Priestor s rozlohou 30,65m2 ( priestor 28 m2 + lodžia 2,65 m2 ) sa nachádza na 2.posch./10.posch. tehlového bytového domu s výťahom, kolaudovaného v roku 2008. Prvé dve poschodia slúžia ako administratívne priestory, na ostatných podlažiach sa nachádzajú byty.
K priestoru prislúchajú ďalšie 3 spoločné miestnosti a to: toaleta s umývadlom, kuchyňa so spotrebičmi, kúpeľňa so sprchovacím kútom spojená s WC.
V nebytovom priestore je zavedený optický internet, zabudovaný audio vrátnik a klimatizácia.
Kúrenie zabezpečuje radiátor.
Parkovanie: rezidenčné, prípadne 3hod./zadarmo na parkovisku LIDL.
Cena prenájmu: DOHODOU
Pri podpise zmluvy je potrebné uhradiť: 1x mesačný nájom vrátane energií a 1x vratný depozit, 1x provízia pre RK
Nebytový priestor sa nachádza v lokalite s kompletnou občianskou vybavenosťou a výbornou dostupnosťou. Priamo pred bytovým domom sa nachádza LIDL. V tesnej blízkosti sa nachádzajú: zastávka MHD, kaviarne, reštaurácie, poliklinika, trhovisko Miletičova, kúpalisko Delfín....
V cene prenájmu je zahrnutá provízia pre realitnú kanceláriu, v rámci ktorej pre Vás zabezpečíme: profesionálny právny a realitný servis - vyhotovenie zmlúv a všetkých ostatných potrebných náležitostí, katastrálny servis, odovzdanie nehnuteľnosti novému nájomníkovi.
Premýšľate nad predajom/prenájmom svojej nehnuteľnosti? Neváhajte ma kontaktovať na telefónnom čísle , alebo prostredníctvom e-mailu jozef.vetter@, každý pracovný deň, víkend alebo sviatok do 22:00 hodiny. Viac nehnuteľností môžete nájsť na našej webovej stránke.