inzercia, predaj, predám, bazár

administrativny pracovnik - strana 5

Počet nájdených inzerátov ADMINISTRATIVNY PRACOVNIK : 1000 - strana 5

Operátor výroby - Skalica
Prijmeme operátorov výroby do podniku v Skalici. Požadujeme: minimálne vzdelanie - odborné s výučným listom technické myslenie, predstavivosť manuálna zručnosť ochota a schopnosť sa učiť nové veci ochota pracovať v 3 zmennej prevádzke Ponúkame: mzda 5,03€/brutto/hod výkonnostný bonus - 30% zo mzdy poobedný príplatok - 0,30€/hod osobné ohodnotenie - 0,20 €/hod práca v čistom prostredí Zabezpečené ubytovanie možnosť pravidelných záloh kvartálny príspevok na dopravu Na začiatku pracovnej zmeny prekontrolovať : 1. Kompletnosť a správnosť výrobnej dokumentácie. S dokumentáciou skontroluje diely pripravené na montáž resp. balenie. 2. Baliaci predpis a etikety s pripravenými dielami. 3. Kvalitatívne parametre posledných produkovaných výrobkov pracovníka z predchádzajúcej zmeny. 4. Predanie pracoviska z hľadiska technického stavu a čistoty. V priebehu zmeny pracovník zodpovedá za : 1. Dodržiavanie technológie montáže a balenia. 2. Kvalitu kontrolovanej, montovanej a balenej produkcie. 3. Hospodárne využívanie pracovnej doby. 4. Správne zaobchádzanie so zariadením a nástrojmi podľa návodov na obsluhu a ich optimálne využívanie. 5. Správne označovanie montovaných a balených dielov. 6. Dodržiavanie intervalu kontroly produkcie a ich správne zaznamenávanie. 7. Správnu manipuláciu s meradlami a nastavovacími kusmi a ich udržiavanie v požadovanej čistote. 8. Udržiavanie poriadku a čistoty na pracovisku (stroj a jeho okolie, merací stôl atď.) a jeho čistenie podľa čistiacich plánov. 9. Správne zaevidovanie zmontovaných a zabalených dielov (vypisovanie AVO - lístkov). 10. Dodržiavanie bezpečnostných predpisov na pracovisku. 11. Okamžité informovanie nadriadeného pracovníka o každej prekážke v práci. Na konci zmeny je pracovník povinný predať nasledujúcej zmene pracovisko z hľadiska technického stavu stroja, čistoty, kvality produkcie a informácie o problémoch počas svojej zmeny. Iné povinnosti : • Ak pracovník pri kontrole, montáži a balení zistí kvalitatívne nedostatky na montovanom alebo balenom výrobku, je povinný zabrániť montáži a baleniu a informovať príslušného nadriadeného V prípade záujmu prosím o zaslanie životopisu na mailovú adresu: karol.zikan@
Pracovník v kovovýrobe (brúsič,odlievač) -  Živnosť od 8€/h
Pracovník v kovovýrobe (brúsenie, odlievanie) na živnosť od 8,5€/hodina Miesto práce Hliník nad Hronom Druh pracovného pomeru živnosť Termín nástupu ihneď Mzdové podmienky (brutto) 8,50 EUR/hod. Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - brúsenie kovových komponentov ručnou alebo pásovou brúskou - odlievanie hliníkových komponentov - kontrola komponentov - pracuje sa na 8H zmeny / 2zmenná prevádzka alebo 12H zmeny / nepretržitá prevádzka Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná Automobilový priemysel, výroba dopravných prostriedkov Výrobca kovových komponentov pre automobilový priemysel Prax na pozícii/v oblasti operátor výroby, montážny pracovník Počet rokov praxe 1 Osobnostné predpoklady a zručnosti - manuálna zručnosť - skúsenosť s brúsením kovov - skúsenosti z kovovýroby vítané - zodpovednosť Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Sme mladá dynamická spoločnosť s otvorenou firemnou kultúrou, ktorá ponúka služby v oblasti personálneho poradenstva spoločnostiam pôsobiacich v industriálnom odvetví. Našim klientom navrhujeme zlepšenia v oblasti optimalizácii personálnych nákladov, ktoré im majú napomôcť čo najefektívnejšie využívať ľudské zdroje. Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. Počet zamestnancov 500-999 zamestnancov
Hľadáme posily zvárač, montážny pracovník, upratovacie p.
Bonmont, s.r.o. hľadá pracovníkov... Sme firma zaoberajúca sa stavebnými prácami a to primárne montážou vzduchotechniky, vykurovacích zariadení, vody, kanalizácie, klimatizácie a dokončovacími stavebnými prácami. Hľadáme: Zvárač metóda 311, TIG, MMA - podľa skúseností (bez živnosti/živnosť): 12-25€/h Vyžadujeme samostatnosť, zodpovednosť pri plnení pracovných úloh. Čítanie výkresov - potrebné! Náradie vieme poskytnúť, auto benefitom. !!!Možnosť práce aj pre pracovnú skupinu.!!! Pomocný montážny pracovník 5-10€/h Skúsenosti sú vítané ale nie nutné naučíme čo treba, manuálna zručnosť potrebná. Náradie potrebné na vykonávanie pracovnej činnosti poskytneme. (TPP/dohoda) Upratovanie hrubej stavby: 4,2€/h na dohodu (zametanie, odnášanie odpadu...) Práca primárne BA, TT okolie ale máme zákazky aj na východe a strede Slovenska, preto je potrebné rátať s cestovaním (jedná sa o pozíciu zvárač, pomocný pracovník) Ak máte záujem o prácu otázky, Váš životopis a Vaše skúsenosti zasielajte na: bonmont.sro@ Uprednostňujem komunikáciu mailom nakoľko je prehľadnejšia a budem Vás spätne kontaktovať. Ďakujem za porozumenie Suma za prácu je uvedená v hrubom.
Na prenájom reprezentatívne kan.priestory 80/169m2
Ponúkame na prenájom reprezentatívne kancelárske priestory. Priestor: 305, administratívny. Výmera: 169m2 - možnosť rozdeliť na 84,5m2 Cena prenájmu: 12 EUR/m2 bez DPH/mesiac x 169m2..............................2028 EUR bez DPH Cena energií: 2,31 EUR/m2/mesiac bez DPH x 169m2................................390,39 EUR bez DPH Cena správy: 2,30 EUR/m2/mesiac bez DPH x 169m2.................................388,70 EUR bez DPH Pozn. Vstupné dvere do priestoru designové, sklenené, vsadené do skleneného portálu, luxusná výška stropu 3m. Priestor 305 – CASTOR BUSINESS RESIDENCE () Priestor: 304, administratívny. Parking: 50 EUR/1 miesto bez DPH/mesiac Energetický certifikát: Nie Obhliadky možné nonstop na tel.čísle
PREDAJ Administratívny areál Martin ul. Jesenského
Realitná kancelária INNREALITY Vám ponúka na predaj administratívny areál na ulici Jesenského v Martine, v centre. AREÁL: dve 3-podlažné budovy a suterén pod každou budovou. Zastavaná plocha 153 m2 a 152 m2, úžitková plocha 448 m2. Využívajú sa ako kancelárske priestory. Každá z kancelárií má vlastné merače. Podkrovné priestory budov tvoria luxusné apartmány o rozlohe 100 m2. Všetky miestnosti majú štrukturalizovanú sieť pre PC. Exteriérové priestory sú monitorované kamerami. Vnútorné priestory sú napojené na bezpečnostný pult. Budovy prešli rekonštrukciou. Priestory sú vhodné na podnikateľské účely, sídlo firmy, ordinácie, príp. bytové jednotky. POZEMOK: pozemok pod oboma budovami s rozlohou 1842 m2. IS: elektrika, voda, plyn, kanalizácia. PARKOVANIE: areál je uzatvorený kovaným oplotením s veľkým parkoviskom a vkusne upravenou záhradou. LOKALITA: nachádza sa blízko nemocnice a niekoľkých súkromných zdravotníckych zariadení. Vzhľadom na polohu je areál vhodný ako na podnikanie, tak aj na bývanie. Výborná dostupnosť. CENA: Dohodou. Realitná kancelária INNREALITY je členom Realitnej únie SR a riadi sa jej Realitným kódexom. Uvedená cena je konečná, zahŕňa províziu realitnej kancelárie, právny servis zabezpečovaný advokátskou kanceláriou, úhradu základného správneho poplatku na katastri, poradenstvo k prevodu nehnuteľnosti a bezplatnú ponuka financovania prostredníctvom hypotéky.
Exkluzívny administratívny priestor s terasou
Ponúkame na prenájom exkluzívny administratívny priestor v novej budove na prestížnej adrese, na Mickiewiczovej ulici v Starom Meste, Bratislava 1. Klienti tu nájdu priestory v najvyššej kvalite priamo v centre hlavného mesta. Objekt má bezbariérový prístup, výbornú dosažiteľnosť pomocou MHD. K dispozícii sú aj priestory určené pre sklad a archív. Mnoho obchodov a stravovacích zariadení v priamej blízkosti na Obchodnej ulici. 24 h prístup. Voľný je kancelársky celok o výmere 160 m² + terasy 14 m². Priestor pozostáva z recepcie, 2 kancelárii, open-spacu pre 6 osôb, serverovni, kuchynky a toaliet. Možnosť aj nábytku. Aj vo vnútrobloku je krásna zelená terasa, prístupná pre všetkých nájomníkov. Cena nájmu je 16,21 €/m2/mesiac2/mesiac bez DPH + služby a energie vo výške 4 €/m²/mesiac bez DPH. Parkovanie v garáži za 145 €/miesto/mesiac. V objekte je aj klientský parking. Priestory sú veľmi reprezentatívne a radi Vám ich predstavíme na nezáväznej obhliadke. Záujemca neplatí províziu. Viac informácii u uvedeného makléra.
NA PRENÁJOM: Reprezentatívny kancelársky priestor
Ponúkame Vám na prenájom zariadený veľký reprezentatívny administratívny priestor s výmerou 125m2 nachádzajúci sa v širšom centre mesta Trnava. Kancelárie sa nachádzajú na 1. poschodí budovy, kompletná rekonštrukcia priestoru bola realizovaná v roku 2013. Administratívny priestor pozostáva z troch medzi sebou priechodných kancelárii, zasadačky s výmerou 16m2, samostatnej kuchyne, WC zvlášť dámy a páni. Priestor ponúka aj priestranný balkón s výmerou 9m2 a ponúkame aj možnosť využívať skladový priestor nachádzajúci sa v suteréne budovy s výmerou 18m2, ktorý je zahrnutý v cene prenájmu. Kancelársky priestor sa prenajíma ZARIADENÝ !!! Kúrenie je podlahové a je riadené plynovým kotlom. Teplotu si regulujete pohodlne termostatom umiestneným v priestore. K administratívnemu priestoru prislúchajú vlastné energetické merače – kúrenie-plyn, elektrika, voda a internet s možnosťou rozšírenia rýchlosti podľa potrieb. Kancelária disponuje vlastným alarmovým systémom so svojim špecifickým kódom. Spoločné priestory sú zabezpečené kamerovým systémom. Ponúkame možnosť prenajať si aj parkovacie miesto priamo v areály administratívnej budovy. Priestory sú vhodné pre rôzne právnické, advokátske, finančné, účtovné kancelárie, prípadne IT spoločnosti, alebo spoločnosti ponúkané obdobné služby. Kancelárie sú ihneď voľné k prenájmu !!! CENA: 1.550,-EUR bez DPH (cena je vrátane energii) Neváhajte a dohodnite si obhliadku na tel. č.: , Bc. Radovan Lehuta
Klimatizovaný administratívny priestor na Kramároch v BA III
Ponúkame na prenájom klimatizovaný administrativny priestor na Kramároch v BA III-Nové mesto s úžitkovou plochou 56m². Priestor s vlastným vstupom je situovaný v samostatne stojacom objekte s výhodnou polohou a pozostáva z jednej miestnosti, ktorej súčasťou je kuchynka a z vlastného sociálneho zázemia. Podlaha koberec + dlažba v kúpeľni a na toalete, plastové okná, žalúzie, klimatizácia, vykurovanie tepelným čerpadlom a el. radiátormi, vlastný merač elektr.energie, alarm, mreža na vchodových dverách. Možnosť prenájmu parkovacích miest ako aj vonkajších reklamných plôch. Voľné ihneď. Cena prenájmu je 400,-€/mesiac (DPH sa neúčtuje) + náklady na energie a služby. Neplatíte províziu RK. Pre viac info, alebo pre dohodnutie obhliadky kontaktujte uvedeného makléra.
PRENÁJOM DODÁVOK PREŠOV A OKOLIE
Možnosť aj požičanie dodávky, prenájom dodávky. Sme k dispozícií aj víkendy a sviatky. Možnosť prenájmu dodávky výhradne v rámci SR. MIESTO VYZDVIHNUTIA A ODOVZDANIA: Košická 5C, 080 01 Prešov (v budove MP KANAL/MP RENTAL - požičovňa náradia, GET Express - 2. poschodie ) Volať na tel. číslo Cena prenájmu je účtovaná na základe TARIFY A PREJAZDENÝCH KM - VW LT, nosnosť do 1,4 t - rozmery: 3,2m/1,7m /1,8m (dĺžka/šírka/výška), 3-miestne - IVECO, nosnosť do 1,2 t - rozmery: 4,3m/1,8m/1,9m (dĺžka/šírka/výška), 2-miestne -TARIFA: *VW CADDY - deň - 20,00 € / VW LT - 8,00 €/hod / IVECO - 10,00 €/hod *na určitý počet hodín (1 - 8 hod.) od 8:30 - 17:00 hod. *cena za deň - VW CADDY - 20,00 €, VW LT - 40,00 €, IVECO - 50,00 € (Dodávku máte k dispozícií na čas max. od 08:30 do 17:00 hod. V prípade oneskorenia odovzdania dodávky o viac ako 30 min. po skončení nájmu sa účtuje poplatok za ďalšiu hodinu *po odovzdaní dodávky na nasledujúci prac. deň v čase prevádzkových hodín do 9,30 hod. sa účtuje jednorazový poplatok 20,00 € *limit nájazdu km na dobu prenájmu 300 km ! po prekročení je účtovaný poplatok za amortizáciu / opotrebenie 0,04 €/km PLATOBNÉ PODMIENKY: •Administratívny poplatok 3,00 € •Vratná záloha vopred •Výška zálohy závisí od doby prenájmu a typu prenajatého vozidla (VW CADDY - 150,00 €, VW LT - 300,00 €, IVECO - 350,00 €) PLATOBNÉ METÓDY: Za prenájom dodávky sa platí po odovzdaní vozidla v hotovosti. Uhrádza sa dohodnutá suma prenájmu. Spolu so zálohou sa uhrádza platba za dohodnutú dobu prenájmu a administratívny poplatok vo výške 3€ PLNÁ NÁDRŽ *Dodávky Vám odovzdávame s plnou nádržou, tým pádom prosíme netankovať ! Spotrebované pohonné hmoty hradí nájomca podľa platného cenníka. INFORMÁCIE K PRENÁJMU: •V cene je aj diaľničná známka pre SR •V prípade nehody, vzniku poškodenia je potrebné, aby nám bola táto udalosť obratom nahlásená a najneskôr pri vrátení vozidla dodaná vypísaná správa o nehode. •Víkendom sa rozumie doba od piatku od 17:00 hod. do pondelka do 8:30 hod. PODMIENKY PRENÁJMU: •Občiansky preukaz osoby, ktorá bude dodávku používať •Vodičský preukaz osoby, ktorá bude dodávku používať •Prevzatie/odovzdanie vozidla mimo prevádzkových hodín (PO-PIA: 8:30 – 17:00 hod.) je spoplatnené jednorazovým poplatkom 10,00 € •V prípade oneskorenia odovzdania dodávky o viac ako 30 min. po skončení nájmu sa účtuje ďalšia hodina podľa platného cenníka prenájmu dodávky Zároveň ponúkame prepravu tovaru a materiálov všetkého druhu - nábytok, elektronika, koberce, stavebný materiál, nadrozmerný tovar ... stačí zavolať. . Dovoz nábytku - SIKO, Mobelix, Asko, Jysk, OBI, NAY, Hornbach, Mercury market, Baumax, a iné ...
PRENÁJOM DODÁVOK PREŠOV
Možnosť aj požičanie dodávky, prenájom dodávky. Sme k dispozícií aj víkendy a sviatky. Možnosť prenájmu dodávky výhradne v rámci SR. MIESTO VYZDVIHNUTIA A ODOVZDANIA: Košická 5C, 080 01 Prešov (v budove MP KANAL/MP RENTAL - požičovňa náradia, GET Express - 2. poschodie ) Volať na tel. číslo Cena prenájmu je účtovaná na základe TARIFY A PREJAZDENÝCH KM - VW LT, nosnosť do 1,4 t - rozmery: 3,2m/1,7m /1,8m (dĺžka/šírka/výška), 3-miestne - IVECO, nosnosť do 1,2 t - rozmery: 4,3m/1,8m/1,9m (dĺžka/šírka/výška), 2-miestne -TARIFA: *VW CADDY - deň - 20,00 € / VW LT - 8,00 €/hod / IVECO - 10,00 €/hod *na určitý počet hodín (1 - 8 hod.) od 8:30 - 17:00 hod. *cena za deň - VW CADDY - 20,00 €, VW LT - 40,00 €, IVECO - 50,00 € (Dodávku máte k dispozícií na čas max. od 08:30 do 17:00 hod. V prípade oneskorenia odovzdania dodávky o viac ako 30 min. po skončení nájmu sa účtuje poplatok za ďalšiu hodinu *po odovzdaní dodávky na nasledujúci prac. deň v čase prevádzkových hodín do 9,30 hod. sa účtuje jednorazový poplatok 20,00 € *limit nájazdu km na dobu prenájmu 300 km ! po prekročení je účtovaný poplatok za amortizáciu / opotrebenie 0,04 €/km PLATOBNÉ PODMIENKY: •Administratívny poplatok 3,00 € •Vratná záloha vopred •Výška zálohy závisí od doby prenájmu a typu prenajatého vozidla (VW CADDY - 150,00 €, VW LT - 300,00 €, IVECO - 350,00 €) PLATOBNÉ METÓDY: Za prenájom dodávky sa platí po odovzdaní vozidla v hotovosti. Uhrádza sa dohodnutá suma prenájmu. Spolu so zálohou sa uhrádza platba za dohodnutú dobu prenájmu a administratívny poplatok vo výške 3€ PLNÁ NÁDRŽ *Dodávky Vám odovzdávame s plnou nádržou, tým pádom prosíme netankovať ! Spotrebované pohonné hmoty hradí nájomca podľa platného cenníka. INFORMÁCIE K PRENÁJMU: •V cene je aj diaľničná známka pre SR •V prípade nehody, vzniku poškodenia je potrebné, aby nám bola táto udalosť obratom nahlásená a najneskôr pri vrátení vozidla dodaná vypísaná správa o nehode. •Víkendom sa rozumie doba od piatku od 17:00 hod. do pondelka do 8:30 hod. PODMIENKY PRENÁJMU: •Občiansky preukaz osoby, ktorá bude dodávku používať •Vodičský preukaz osoby, ktorá bude dodávku používať •Prevzatie/odovzdanie vozidla mimo prevádzkových hodín (PO-PIA: 8:30 – 17:00 hod.) je spoplatnené jednorazovým poplatkom 10,00 € •V prípade oneskorenia odovzdania dodávky o viac ako 30 min. po skončení nájmu sa účtuje ďalšia hodina podľa platného cenníka prenájmu dodávky Zároveň ponúkame prepravu tovaru a materiálov všetkého druhu - nábytok, elektronika, koberce, stavebný materiál, nadrozmerný tovar ... stačí zavolať. . Dovoz nábytku - SIKO, Mobelix, Asko, Jysk, OBI, NAY, Hornbach, Mercury market, Baumax, a iné ...
Prenájom, administratívny priestor Nové Zámky - EXKLUZÍVNE H
Ponúkame vám na prenájom administratívny priestor priamo v centre Nových Zámkov. Priestor s rozlohou 41 m2 sa nachádza na 3. poschodí v polyfunkčnej budove s výťahom. Dispozícia - 2 samostatné priechodné miestnosti. Budova s obchodnými a administratívnymi priestormi sa nachádza na dobre viditeľnom mieste v centre kompletnej občianskej vybavenosti mesta. Cena je uvedená vrátane DPH, bez spotreby elektriny, ktorá sa účtuje podľa skutočnej spotreby za predchádzajúci mesiac. Majiteľ požaduje 1-mesačnú kauciu. Na vaše ďalšie prípadné otázky vám radi odpovieme pri osobnom stretnutí. Energetická trieda G. Bližšie informácie Vám radi poskytneme na telefónnom čísle alebo na ID ponuky: NZ-56931 U NÁS MÁTE ISTOTU: -------------------------------------------------------- - pre vašu bezpečnosť sme členom ZDRUŽENIA REALITNÝCH KANCELÁRIÍ SLOVENSKA - ZRKS - prvotriedny servis a služby po celom Slovensku, dôvera TISÍCOK PREDÁVAJÚCICH - nestrannosť pri prevode Vašej nehnuteľnosti - poradíme Vám ako najlepšie predať/kúpiť nehnuteľnosť - profesionálne obhliadky s pravidelne preškoľovanými profesionálnymi maklérmi - vo vybraných lokalitách pri exkluzívnych zmluvách robíme aj videoobhliadky a pôdorys nehnuteľnosti - inzerujeme na viac ako 200 portáloch - zmluvy garantované právnikom, dohľad nad prevodom nehnuteľnosti podľa zákona - bezplatné hypotekárne služby našich partnerov na mieru a s najlepšími podmienkami - na našom webe nájdete už viac ako 3000 referencií našich spokojných klientov - naše služby neustále zdokonaľujeme / zaujíma nás Váš názor ----------------------------------------------------------------------------- Nehnuteľnosť predávate jeden/dvakrát za život, nechajte to na profesionálov v realitách, ktorým DÔVERUJÚ TISÍCE PREDÁVAJÚCICH PO CELOM SLOVENSKU - u nás nájdete 2000 aktuálnych ponúk.
Obchodno-administratívny priestor s preskleným výkladom, 138
Ponúkame na prenájom obchodno-administratívny priestor v polyfunkčnej budove na Račianskej ulici v Novom Meste – Bratislava 3, neďaleko Billy, Figara alebo OD Slimák. Veľmi dobrá dostupnosť do centra. V celej budove sú použité kvalitné materiály. Všetky priestory sú vybavené PC štruktúrovanou kabelážou, klimatizáciou, s vlastnými meradlami el. energie, vstup čipovými kartami. Objekt je zabezpečený vlastným bezpečnostným systémom, a tiež každý priestor je vybavený vlastným alarmom, DSS linky a aj možnosť napojenia na optický kábel v budove. K dispozícii je priestor na 3.poschodí (4.NP) (v objekte aj výťah): - uzavretý celok výmery 138 m2 –openspace tvarovaný do atraktívneho celopresklenného oblúku, ktorý je orientovaný na hlavnú bratislavskú tepnu Račiansku ulicu. V rámci openspacu je vybudovaná recepcia, 2 kancelárie + skladík/kancelária, vlastná kuchynka a delené WC. Priestory sú klimatizované, s optickým internetom. Vhodné sú aj ako kancelárie, ale aj ako showroom s možnosťou celoplošnej reklamy na veľkých oknách. Možnosť prenájmu parkovacích státí 85 €/miesto. Nájomné je 9,5 €/m2/mesiac + energie podľa počtu osôb, cca 4,5 €/m2/mesiac. Všetky ceny sú uvedené bez DPH. Záujemca neplatí províziu. Viac informácii u uvedeného realitného manažéra.
Administratívny priestor vysokého štandardu v centre, 54 m²
Ponúkame na prenájom administratívny priestor vysokého štandardu v projekte Modrá guľa na Suchom mýte v Bratislave 1, v Starom meste. Lukratívna poloha a blízkosť pešej zóny - Michalskej brány, prezidentského paláca, Obchodnej ulice - zaručuje komfortné pracovné prostredie.  Voľný je uzavretý celok na 1.poschodí výmery 54 m², dispozične delený na 4 miestnosti. Vysoký štandard: audiovrátnik, klimatizácia, koberec. Priestory pôsobia luxusne a vzdušne, lebo majú celosklené priečky. Spoločné, delené toalety sú na chodbe. Výhodou sú aj zdieľané ZASADAČKY a KUCHYNKA: 2 zasadačky: 13,5 m² a 10,44 m², kuchynka 13,79 m². Ďalšie výhody: v centre mesta, dobrá dostupnosť s MHD, v blízkosti Hlavná pošta, banky, reštaurácie  ... Cena nájmu vrátane používania kuchynky je 881 €/mesiac bez DPH. V cene zasadačka v rozsahu 50 hod. Cena energií je cca 170 €/mesačne bez DPH.  Možnosť prenájmu 1 parkovacieho státia vo dvore za 150 €/mesačne bez DPH.  Radi priestor predstavíme osobne po dohode obhliadky. Záujemca neplatí províziu. Viac informácii u uvedeného makléra.
PRENÁJOM Priemyselného areálu v meste Strážske (okres Michal
Typ: Sklady a haly Ulica: Čemernianska Mestská časť: Pláne Obec: Strážske MEGA realitná kancelária Humenné Vám EXKLUZÍVNE ponúka na prenájom priemyselný areál v meste Strážske ( okres Michalovce).  Priemyselný areál je rozdelený na výrobnú halu, administratívny prístavok, vonkajšie plechové sklady a veľku asfaltovú plochu. Celková plocha areálu je 4.362 m2.  Výrobná hala má výmeru 893m2 (47x19m).  Vstup do skladových priestorov je možný cez veľku ( vstup pre kamiónovú dopravu) a menšiu priemyselnú bránu.   Administratívny prístavok má výmeru cca 420 m2. Tvorí ho 13 kancelárii, šatne pre mužov a ženy, sociálne zariadenia, sprchy, technická miestnosť a serverovňa Dva malé plechové sklady majú celkovú výmeru 176m2 (cca 24x7,5m). VEĹKOU VÝHODOU tohto prenajmu je jeho čiastočná energetická nezávislosť. Dodávka plynu pre vykurovanie haly a admin prístavku je zabezpečená prostredníctvo dvoch zásobníkov plynu, čo prináša možnosť si priamo regulovať celoročne spotrebu plynu bez paušálnych mesačných poplatkov. Voda je čerpaná z vlastnej studne. Odpadové vody sú zvedené do sepriku. Elektrická energia je zabezpečená prostredníctvo dodávateľa VSE. Areál je kompletne oplotený a vedie k nemu asfaltová príjazdová cesta.    V prípade záujmu o obhliadku tohto areálu ma prosím kontaktujte: Mgr. Miroslav Paulik mob.: miroslav.paulik@ Status: aktívne Vlastníctvo: firemné Stav: úplne prerobený Celková plocha: 4362 m2 Úžitková plocha: 1360 m2 Kúpeľňa: áno Počet podlaží: 1 El. napätie: 230/400V Parkovanie: vlastné vyhradené Voda: verejný vodovod Inžinierske siete: áno Kanalizácia: áno Internet: áno - káblový rozvod Vykurovanie: vlastné - plyn
Prenájom - komerčný priestor, výmera 157,73 m2, Prešov
Ponúkame na prenájom komerčný / administratívny  priestor  na 1. podlaží o výmere 157,73m2 v Prešove ZÁKLADNÉ ÚDAJE: - lokalita: Pod Kamennou baňou Prešov - výmera : 157,73 m2 - administratívny priestor je na 1. podlaží a pozostáva so šiestich kancelárií a príslušenstva - vhodný ako kancelársky priestor DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE : Budova: - objekt kolaudovaný v roku 2010 a stavaný vo vyššom štandarde - stavba postavená z tehly porotherm 30 cm + 10 cm minerálna vata KNAUF, okná 6 komorový profil REHAU GENEO + trojsklo, anhydridové podlahy, sádrové omietky, v sklade je pancierová podlaha a je vykurovaný s elektrickou bránou, gresové dlažby, nerezové zábradlia, drevené schodisko, kazetové stropy - vlastná klimatizácia, alarm a kamerový systém - energeticky úsporná budova (energetický certifikát) - elektrická vstupná brána na pozemok k objektu - elektronický bezkľúčový vstup do budovy - kompletná sieť v budove cez RACK - samostatné meranie elektriny na každú kanceláriu, sklad príp. obchodný priestor - vlastné parkovacie miesta osobných áut - výborná občianska vybavenosť - strategická poloha - obchvat mesta Prešov a hlavný ťah v smere Košice - Poprad - vzdialenosť autobusovej zastávky - 1 min. - dostupnosť peši cca 15 min. do centra mesta - k dispozícii svetelná reklama na budove UŽ 13 ROKOV S VAMI - KANCELÁRIA ROKA 2019, 2020 V prípade záujmu nás prosím kontaktujte na tel. čísle , mailom na adrese ponuky@  Navštívte nás aj osobne v kancelárii na Hlavnej ulici 70 v Prešove.
Na prenájom administratívny priestor, 32 m2 , Púchov
RADO Reality ponúka na prenájom administratívny priestor o rozlohe 32 m2 v Púchove. Priestor sa skladá z 1 väčšej kancelárie o rozlohe 25 m2 v ktorej je kuchynka a 1 menšej, o rozlohe 7 m2 a sú prepojené. Areál závodu sa nachádza v tesnej blízkosti diaľničného privádzača diaľnice D 1 trasy Bratislava – Žilina, s dopravným napojením na štátnu hranicu s Českou republikou cestou I/49. Kancelárie sa nachádzajú v dvojpodlažnom administratívnom objekte, ktorý prešiel rekonštrukciou, nové sú podlahy, okná a dvere, k dispozícii je sociálne zariadenie. Parkovanie je možné v blízkosti objektu. Kancelárie sa nachádzajú v uzavretom - stráženom areáli závodu v Púchove s 24 hodinovou ochranou majetku prostredníctvom vlastnej ochrany, s možnosťou využitia stravovania v závodnej jedálni, pripojenia sa na internet, ako aj služieb závodného zdravotného strediska. V areáli je centrálne vykurovanie, všetky energetické média, tiež je možné využiť služby logistiky a dopravy. Obchodný priestor má energetickú triedu G. V prípade bližších informácii volajte: Marian Kašuba, M.B.A. Váš partner v realitách RADO Reality Group, s.r.o. M | mkasuba@ Cena : 43 €/m2/rok + energie + DPH Uvedená cena je konečná a nenavyšuje sa, v cene je zahrnuté právne poradenstvo, vyhotovenie kúpnych zmlúv, hypotekárne poradenstvo a uhradenie správneho poplatku za návrh na vklad do katastra nehnuteľností. Poschodie: neuvedené Dodatok k cene: 43 €/m2/rok + energie + DPH Vlastníctvo: firemné Stav: holopriestor Odvoz odpadu: áno Voda: verejný vodovod El. napätie: 230V Vykurovanie: áno Parkovanie: verejné
Na prenájom administratívny priestor o rozlohe 30,2 m2, k. P
RADO Reality ponúka na prenájom administratívny priestor o rozlohe 30,2 m2 (miestnosť č. 102 + 103) nachádzajúci sa na prvom poschodí v zrekonštruovanej historickej budove z roku 1900 na veľmi frekventovanej ulici Kniežaťa Pribinu, v centre mesta Trenčín v blízkosti úradov. V rámci technického stavu na budove boli vymenené plastové okná, okrem historického schodiska a technických miestností. V kanceláriách sú plávajúce podlahy na chodbách sa nachádza dlažba. Strecha budovy je plechová, menená v roku 2007. V budove sú všetky inžinierske siete a prípojky na telefón – internet. Energetický certifikát - G. Cena vrátane energií je 10 € / m2 / mesiac. Prenajímateľ nie je platca DPH. Priestory disponujú súkromným parkingom. Kontakt na makléra: Ing. Viera Ježíková jezikova@ tel.: Radovan Pavlík, MBA tel.: e-mail: pavlik@ Poschodie: 1 Počet poschodí: 1 Obytná plocha: 36m² Celková rozloha: 36m² Úžitková plocha: 36m² Vlastníctvo: firemné Stav: úplne prerobený Internet: wifi Výťah: nie Postavené z: tehla Zariadenie: nezariadený Strecha: po rekonštrukcii
Na prenájom administratívny priestor o rozlohe 30 m2, k. Pri
RADO Reality ponúka na prenájom administratívny priestor o rozlohe 30 m2 (miestnosť č. 101) nachádzajúci sa na prízemí v zrekonštruovanej historickej budove z roku 1900 na veľmi frekventovanej ulici Kniežaťa Pribinu, v centre mesta Trenčín v blízkosti úradov. V rámci technického stavu na budove boli vymenené plastové okná, okrem historického schodiska a technických miestností. V kanceláriách sú plávajúce podlahy na chodbách sa nachádza dlažba. Strecha budovy je plechová, menená v roku 2007. V budove sú všetky inžinierske siete a prípojky na telefón – internet. Energetický certifikát - G. Priestory disponujú súkromným parkingom. Cena vrátane energií je 10 € / m2 / mesiac. Prenajímateľ nie je platcom DPH. Kontakt na makléra: Ing. Viera Ježíková jezikova@ tel.: Radovan Pavlík, MBA tel.: e-mail: pavlik@ Poschodie: prízemie Počet poschodí: 1 Obytná plocha: 30.58m² Celková rozloha: 30.58m² Úžitková plocha: 30.58m² Stav: úplne prerobený Internet: wifi Vykurovanie: áno Balkón: nie Lódžia: nie Terasa: nie Garáž: nie Výťah: nie Postavené z: tehla Zariadenie: nezariadený Predzáhradka: neuvedené
Na prenájom administratívny priestor o rozlohe 23,9 m2, k. P
RADO Reality ponúka na prenájom administratívny priestor o rozlohe 23,9 m2 (miestnosť č. 122) nachádzajúci sa na prízemí v zrekonštruovanej historickej budove z roku 1900 na veľmi frekventovanej ulici Kniežaťa Pribinu, v centre mesta Trenčín v blízkosti úradov. V rámci technického stavu na budove boli vymenené plastové okná, okrem historického schodiska a technických miestností. V kanceláriách sú plávajúce podlahy na chodbách sa nachádza dlažba. Strecha budovy je plechová, menená v roku 2007. V budove sú všetky inžinierske siete a prípojky na telefón – internet. Energetický certifikát - G. Cena vrátane energií je 10 € / m2 / mesiac. Prenajímateľ nie je platcom DPH. Priestory disponujú súkromným parkingom. Kontakt na makléra: Ing. Viera Ježíková jezikova@ tel.: Radovan Pavlík, MBA tel.: e-mail: pavlik@ Poschodie: prízemie Počet poschodí: 1 Dodatok k cene: , +DPH Obytná plocha: 23.9m² Celková rozloha: 23.9m² Úžitková plocha: 23.9m² Vlastníctvo: firemné Stav: úplne prerobený Internet: wifi Postavené z: tehla Zariadenie: nezariadený Strecha: po rekonštrukcii
Administratívny priestor s lodžiou - Klincová ul. (MČ Ružino
Realitná spoločnosť XEMAR ( jozef.vetter@ alebo ), ponúkame na prenájom nebytový/administratívny priestor v MČ Ružinov - Nivy ( BA II. ) – ul. Klincová. Priestor s rozlohou 30,65m2 ( priestor 28 m2 + lodžia 2,65 m2 ) sa nachádza na 2.posch./10.posch. tehlového bytového domu s výťahom, kolaudovaného v roku 2008. Prvé dve poschodia slúžia ako administratívne priestory, na ostatných podlažiach sa nachádzajú byty. K priestoru prislúchajú ďalšie 3 spoločné miestnosti a to: toaleta s umývadlom, kuchyňa so spotrebičmi, kúpeľňa so sprchovacím kútom spojená s WC. V nebytovom priestore je zavedený optický internet, zabudovaný audio vrátnik a klimatizácia. Kúrenie zabezpečuje radiátor. Parkovanie: rezidenčné, prípadne 3hod./zadarmo na parkovisku LIDL. Cena prenájmu: DOHODOU Pri podpise zmluvy je potrebné uhradiť: 1x mesačný nájom vrátane energií a 1x vratný depozit, 1x provízia pre RK Nebytový priestor sa nachádza v lokalite s kompletnou občianskou vybavenosťou a výbornou dostupnosťou. Priamo pred bytovým domom sa nachádza LIDL. V tesnej blízkosti sa nachádzajú: zastávka MHD, kaviarne, reštaurácie, poliklinika, trhovisko Miletičova, kúpalisko Delfín.... V cene prenájmu je zahrnutá provízia pre realitnú kanceláriu, v rámci ktorej pre Vás zabezpečíme: profesionálny právny a realitný servis - vyhotovenie zmlúv a všetkých ostatných potrebných náležitostí, katastrálny servis, odovzdanie nehnuteľnosti novému nájomníkovi.  Premýšľate nad predajom/prenájmom svojej nehnuteľnosti? Neváhajte ma kontaktovať na telefónnom čísle , alebo prostredníctvom e-mailu jozef.vetter@, každý pracovný deň, víkend alebo sviatok do 22:00 hodiny. Viac nehnuteľností môžete nájsť na našej webovej stránke.