administrativny pracovnik - strana 9
Počet nájdených inzerátov ADMINISTRATIVNY PRACOVNIK
: 1000 - strana 9
Dobrý deň, hľadám administratívnu prácu alebo pomocnú prácu rôzneho charakteru. Pracujem ako administratívny pracovník, takže word a excel mám na úrovni. Môže byť aj práca na doma ale nie je podmienkou. Ďakujem za každú ponuku
Hľadáme do nášho tímu kolegyňu/kolegu, ktorý by nám pomáhal robiť administratívnu prácu a ľahké pomocné práce v sklade.
Jedná sa o:
- robenie faktúr v programe Omega (zaškolíme)
- vystavovanie štítkov pre kuriéra
- správa e-shopu (vkladanie nových produktov, aktualizácia súčasných)
- jednoduché pomocné práce v sklade pri balení balíkov
- pomocné práce v predajni - cenovky
Pracovná doba: každý pracovný deň minimálne na 4 hodiny (od 8:00 do 12:00), poprípade dlhšie.
Termín nástupu: ihneď
Pracovný pomer: na dohodu poprípade na skrátený úväzok
Platové podmienky: 4,00eur/hod/ brutto
Termín ukončenia výberového konania: 10. 12. 2022
Svoje životopisy prosím posielať na adresu: techsolution@ , Predmet: Brigáda
Si šikovný/á, máš chuť pracovať a učiť sa? Práca v administratíve, pomoc pri príprave podkladov pre rôzne úrady, komunikácia s nimi, zodpovednosť za agendu sociálneho podniku. Prihlasovanie/odhlasovanie zam. do poistovní, telefonovanie a pod.
Hľadáme kolegu/gyňu do sociálneho podniku so zdravotným znevýhodnením. Sme novozaložená firma Unicarback SLovakia, s.r.o. zo Žiliny, poskytujúca služby údržby exteriérov: v lete upravené a v zime bezpečné areály zákazníkov, na celom území SR. Našim cieľom je pomáhať zdravotne znevýhodneným občanom.
Mzda(6,5h/d - 4,25€/h).
Dobrý deň,
vyštudovala som Ekonomickú fakultu v Banskej Bystrici a mám dvojročnú prax na pozícii administratívny pracovník. Hľadám si prácu ako recepčná v zdravotníckom zariadení alebo vrátnik/informátor v škole. Hlavne v okolí Novej Bane, Banskej Bystrici, Ružomberka a Nitri. Môžete ma informovať e- mailom anna.vicianov@ alebo na t.č. . Za vaše ponuky vopred ĎAKUJEM.
Si ambiciózny a zodpovedný? Rád komunikuješ s ľuďmi? Vieš, čo v živote chceš a vieš, že máš na viac? Vieš pracovať samostatne? Chceš v živote dosiahnuť viac?
Ak si si na každú z otázok odpovedal ÁNO, tak hľadáme práve teba. Nevadí, ak nemáš žiadne skúsenosti. Zaučíme ťa a ukážeme ti ako na to. Stačí ti na to 2 hodiny denne alebo 10 hodín týždenne. Zvládne to aj šikovná mamina na materskej, otecko, ktorý je zamestnaný od 8:00 do 16:00, či študent na vysokej škole.
- nie je potrebná prax, ale chuť ísť ďalej a učiť sa
- veriť v sám seba
- prirodzená komunikatívnosť
- záujem na sebe pracovať
Všetko sa da naučiť, ak máš chuť, si cieľavedomý, vieš čo v živote chceš a máš tých správnych ľudí okolo seba.
Staň sa súčasťou tímu ľudí, nadšených na sebe makať a dosahovať tie najvyššie ciele. Nič nie je nemožné.
Ak vydržíš, a nevzdáš to hneď pri prvej prekážke, čaká ťa:
- flexibilná pracovná doba
- podpora a vzdelávanie
- nezávislosť
- možnosť práce z domu
- finančná odmena od 800 € a viac mesačne a ak budeš na sebe pracovať a budeš to mať na plný úväzok, tak si finančný strop určuješ ty sám.
Základná charakteristika práce:
vypisovanie tlačív, telefonovanie klientom, práca s počítačom a získavanie informácii z rôznych inštitúcií
Ak máš chuť a chceš ísť do toho s nami, zavolaj a dohodni si s nami stretnutie. Radi ťa spoznáme :)
Pošli mail s telefónnym číslom. alebo zavolaj ty a dohodni si stretnutie: , tibor.chromc@
Druh pracovného pomeru:
plný úväzok, hlavný pracovný pomer
Pracovná doba:
od 8.00 do 16.30 hod. ► len v pracovné dni; víkendy a sviatky voľné
Termín nástupu:
01. 08. 2022
Odmena:
minimálna nástupná mzda 1200,00 EUR brutto
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- vedenie podvojného účtovníctva - vystavovanie faktúr, účtovanie prijatých faktúr, pokladne a ostatných účtovných dokladov
- vedenie mzdovej agendy/účtovníctva
- vedenie jednoduchého účtovníctva
- komunikácia s úradmi ako Soc. poisťovňa, zdravotné poisťovne, finančná správa
- ostatné administratívne úkony: obsluha VRP, starostlivosť o zamestnancov, odpadové hospodárstvo a ostatné činnosti spojené s vykonávaním podnikateľskej činnosti v oblasti opravy a prepravy áut
Požiadavky na zamestnanca:
Požadované vzdelanie:
- stredoškolské s maturitou - ekonomické zameranie
- vysokoškolské I. - II. stupňa ► vhodné, ale nie nutné
Jazykové znalosti:
- slovenský jazyk (slovom i písmom)
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- znalosť účtovného programu MRP (podvojné účtovníctvo i mzdy) je výhodou
- nutná znalosť MS Office - Word a Excel
- príjemná komunikácia so zákazníkmi, obchodnými partnermi a ostatnými inštitúciami
- spoľahlivosť, zodpovednosť, dôslednosť, pohotovosť
- ochota učiť sa
Informácie o výberovom konaní:
V prípade záujmu posielajte svoj životopis na e-mailovú adresu Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
Inzerujúca spoločnosť:
Autoservis FURMAN, s.r.o.
Myslavská 58/77
040 16 Košice-Myslava
Počet zamestnancov:
7 - 10
Do nášho tímu hľadáme šikovného, komunikatívneho kolegu/yňu so znalosťou práce s počitačom: maily, internet, skenovanie dokumentov a znalosťou poľského jazyka slovom aj písmom. Práca v oblasti stavebných zákazok. Na začiatku spolupráce hrubá mzda 800 eur s možnosťou kariérneho a platového rastu. Poľský jazyk v kombinácii s nemeckým výhodou.
PRIJMEM DO FIRMY NA KOMUNIKÁCIU NEMECKÝMI A RAKÚSKYMI OBCHODNÝMI PARTNERMI A ZAMESTNANCAMI A KOMPLET ADMINISTRATÍVU, SPOLAHLIVEHO,LOJÁLNEHO ZAMESTNANCA,KTORÝ OVLADA NEMECKY JAZYK SLOVOM AJ PÍSMOM PRE BLIZSIE INFO. ŽILINA A OKOLIE ,VOLAT NA TEL.
Ponúkame voľné pracovné miesto na pozíciu administratívny pracovník.
Náplň práce: príprava podkladov pre fakturáciu externou spoločnosťou, príjem hotelových objednávok, správa recepcie, kontrola predaja služieb, evidencia ubytovaných hostí, príprava reklamy a práca so sociálnymi sieťami a bežné administratívne činnosti. Nástup ihneď. Pracovná doba môže byť flexibilná. V prípade záujmu prosíme o zaslanie životopisu na majerovskykastiel@
Hľadám si prácu ktorú môžem vykonávať z domu na pc ako administratívny pracovník, fakturantka Prosím nepisat ohladom predaja kozmetiky, ani vypĺňanie dotazníkov, ,financovanie.Preferujem administratívu, prácu s Pc , word ,excell,práca v e- shope formou Home office aj ihneď. Poprosím o ponuky iba ohľadom administratívy.Nie je problém kombinovať prácu z domu aj s prácou v kancelárii
Hľadáme administratívneho pracovníka s vodičským preukazom na TPP pre zabehnutú developerskú spol.v Žiline. Spracovanie podkladov pre manažérov, tlač, tabuľky, šoférovanie...Nást. plat 1000,- HM
-zodpovednosť, flexibilita, príjemné vystupovanie, komunikatívnosť, Word, Excel
Do nášho tímu hľadáme šikovného, komunikatívneho kolegu/yňu so znalosťou práce s počitačom: maily, internet a znalosťou poľského jazyka slovom aj písmom.
Práca v oblasti stavebných zákazok. Na začiatku spolupráce hrubá mzda 900 eur s možnosťou kariérneho a platového rastu. Poľský jazyk je podmienkou. Práca z domu 4 dni do týždňa.
Môžete bývať kdekoľvek. Ak máte už skúsenosti v oblasti sociálnych služieb, máte výhodu.
Používaný asi mesiac t.j. krátko-je ako nový
100% stav-plne funkčný
Komplet príslušenstvo.
Osobný odber PK - BA.
Predámvam lebo ho nevyužívam.
Po dohode viem priviezť PK-BA-SC-TT-ZC
alebo zaslať cez ZASIELKOVNU.
Pozrite si aj moje ostatné inzeráty - TU KLIKNI
bezdrôtový telefón • pamäť na 50 staníc s identifikáciou volajúceho • podsvietený LCD displej • navigačné tlačidlo • odolná povrchová úprava • opakovanie voľby • voliteľná vyzváňacia melódia v slúchadle • konferenčné hovory • zdieľanie hovoru • budík • hodiny • príjem hovoru ktorýmkoľvek tlačidlom • dobíjacia Ni-MH batéria • možné inštalovať na stenu
Celý popis:
Panasonic KX-TG1611FXH, čierna
Bezdrôtový telefón od spoločnosti Panasonic sa výborne hodí do každej kancelárie. Oceníte ho predovšetkým pre jednoduché použitie, elegantný vzhľad a veľa užitočných funkcií, ktoré využije nejeden administratívny pracovník. V mnohých odvetviach je komunikácia po telefóne kľúčová. Preto prístroj disponuje veľkou pamäťou až na 50 rôznych staníc s identifikáciou volajúceho. Všetky potrebné údaje vidíte prehľadne na veľkom, ľahko čitateľnom podsvietenom LCD displeji umiestnenom priamo na slúchadle.
Jednoduché ovládanie
Telefón je vybavený navigačným tlačidlom, s ktorým je všetko ovládanie hračka. Zvládnete s ním nájsť kontakt zo zoznamu, opakovane vytočiť posledné číslo, nastaviť si vyzváňaciu melódiu, pripojiť konferenčný hovor a veľa ďalších užitočných vecí, ktoré budú každý deň využívať nielen najvyššie postavení predstavitelia a riaditelia spoločností. Okrem bežných telefónnych funkcií vám prístroj poslúži aj ako budík, aby ste ani na pracovnú schôdzku neprišli neskoro. V čase nepoužívania sa na displeji objaví aktuálny čas, takže budete mať vždy prehľad o tom, koľko je práve hodín.
Inštalácia na stenu
Súčasťou balenia je aj základňa pre umiestnenie zariadenia na stenu, čo oceníte, ak sa rozhodnete telefón využívať v domácnosti ako pevnú linku.
Príjmem 4 asistentky/ov - brigádnikov na administratívne práce v kancelárii na 4 hod. denne. Práca na pozícii - administratívny pracovník na náborovom oddelení, ktorá sa vykonáva z domu. Náplň práce: telefonická, e-mailová komunikácia, práca na internete. Osobný pohovor je nutný pre viac informácie, nie písomne. Ponuka hlavne pre lokalitu Košice, Košice - okolie. Odmena od 100€ až 1000,-€ + /, podľa šikovnosti aj viac. Príď medzi nás!
Ponúkame prácu v obchodnej firme so sídlom v KE. Pracovná pozícia je obchodný zástupca.(V prípade dohody na pohovore, možnosť pracovať na inej pozícii napr. montážnik, administratívny pracovník a pod.) Pracovný čas je flexibilný, možnosť práce aj na dohodu alebo brigády. Po prijatí a zaškolení možnosť pracovať z domu. Vysoké finančné ohodnotenie 200eur/1 zákazník.
V prípade záujmu, alebo nejakých otázok ma kontaktujte na e-mail: personalne.lukrecia@
Obchodná firma Rouvia prijme administratívneho pracovníka/pracovníčku na vybavovanie telefonátov a emailov. Nenáročná práca, flexibilný pracovný čas. Možnosť práce z domu (výhodné pre študentov). Finančné ohodnotenie od 200€ a vyššie.
Podmienka pre prijatie je osobný pohovor v Košiciach.
V prípade otázok a prípadného záujmu ma kontaktujte na e-mail: zuzana.rouvia@
Do firmy KONNEX s.r.o., hľadáme študenta / študentku na administratívnu výpomoc. Jedná sa o nenáročné práce. Všetko radi vysvetlíme na pohovore.
Podmienka: študent vysokej školy
Plat:4,00 € / hod.
Životopis zasielajte na mailová adresu: zakaznickyservis@ , alebo vera@
Dobrý deň,
Pre našu spoločnosť hľadáme zodpovedného, šikovného človeka -muž alebo žena.
Náplň práce:
-komunikácia s nemeckým klientom,
-telefonovanie (v nemčine),
-písanie emailov (v nemčine),
-jednoduchá administratíva ( v slovenskom jazyku )
Požiadavky:
- nemecký jazyk na komunikativnej urovni B2/C1+ gramatika
Benefity:
-firemný telefón, notebook,
-flexibilný pracovný čas,
-home office.
Mzdové podmienky:
-dohodou.
Druh pracovného pomeru:
-TPP, skrátený úväzok, Szčo, brigádnická činnosť.
Spoločnosť:
-Slovenská spoločnosť pôsobiaca v oblasti stavebníctva na Nemeckom trhu.
V prípade záujmu alebo ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať:
Tel.kontakt:
Email : kariera@
Tešíme sa na spoluprácu !
Prijmeme do kancelárie v Giraltovciach na TPP administratívnu pracovníčku.
Náplň práce:
- pracovné pohovory a výber vhodných zamestnancov,
- bežná administratívna činnosť, pošta, pracovné zmluvy,
- vykonávanie náborových činností (internet, médiá, sociálne siete),
- evidovanie prijatej a odoslanej korešpondencie,
- prijímanie a evidovanie elektronickej pošty a telefonických hovorov,
- zabezpečovanie bežných kancelárskych potrieb a pracovných pomôcok,
- obsluha bežných kancelárskych zariadení (počítač, kopírka),
- spracovávanie rôznych podkladov,
- práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, archivácia.
+ stravné preplatené v plnej výške firmou
+ pomôžeme zaučiť
Nemecký / Anglický jazyk výhodou. V prípade znalosti komunikatívnej nemčiny ďalšie bonusy.
MZDA DOHODOU.
Kontakt : / praca@
Miesto práce - sereď
Druh pracovneho pomeru - trvalý,dohoda,živnosť
Termin nástupu- ihneď
Mzdové podmienky: od 4€/hodina
Pracovna doba: 8.00hod - 17.00hod alebo dohoda
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Prepisovanie dát do nášho systému
Vytvárenie databázy
Práca so systémami spoločnosti
Administratívna činnosti
Príprava e-mailov
Práca v slovenskom jazyku
Práca s word / excel - základy
Príprava inzeratov na FB stranky
Komunikacia,telefonovanie
Práca v mladom kolektíve
nformácie o výberovom konaní
Ide o veľmi jednoduchú pracovnú pozíciu s požiadavkou na precíznosť,komunikatívnosť. Vybraní uchádzači budú kontaktovaní telefonicky, kde si personalista dohodne ďaľšie kroky.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná Schvalovanie auto úverov.
Spoločnosť ANSleasing s.r.o. bola založena v roku 2022 a venuje sa predajom jazdennych vozidiel prostrednictvom leasingov/auto úverov. Sme mladý kolektív, ktorý ma vtomto odbore bohaté skúsenosti. Hľadáme asistentku, ktorá by mala na starosti hlavne prácu za počitačom, nahadzovanie klientov, práca s emailom, telefonovanie a komunikáciu s predajcami a s klientmi.
Práca je stabilna a dlhodoba.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Kontakt
Kontaktná osoba: Marek Kotlár
Tel:
Email: obchod.ans@
Životopis prosím zasielať na danný email.