inzercia, predaj, predám, bazár

administrativny pracovnik - strana 9

Počet nájdených inzerátov ADMINISTRATIVNY PRACOVNIK : 1000 - strana 9

Hľadám brigádu - Čadca
Dobrý deň, hľadám administratívnu prácu alebo pomocnú prácu rôzneho charakteru. Pracujem ako administratívny pracovník, takže word a excel mám na úrovni. Môže byť aj práca na doma ale nie je podmienkou. Ďakujem za každú ponuku
Brigáda Nitra - administratívny pracovník
Hľadáme do nášho tímu kolegyňu/kolegu, ktorý by nám pomáhal robiť administratívnu prácu a ľahké pomocné práce v sklade. Jedná sa o: - robenie faktúr v programe Omega (zaškolíme) - vystavovanie štítkov pre kuriéra - správa e-shopu (vkladanie nových produktov, aktualizácia súčasných) - jednoduché pomocné práce v sklade pri balení balíkov - pomocné práce v predajni - cenovky Pracovná doba: každý pracovný deň minimálne na 4 hodiny (od 8:00 do 12:00), poprípade dlhšie. Termín nástupu: ihneď Pracovný pomer: na dohodu poprípade na skrátený úväzok Platové podmienky: 4,00eur/hod/ brutto Termín ukončenia výberového konania: 10. 12. 2022 Svoje životopisy prosím posielať na adresu: techsolution@ , Predmet: Brigáda
administratívny pracovník/čka
Si šikovný/á, máš chuť pracovať a učiť sa? Práca v administratíve, pomoc pri príprave podkladov pre rôzne úrady, komunikácia s nimi, zodpovednosť za agendu sociálneho podniku. Prihlasovanie/odhlasovanie zam. do poistovní, telefonovanie a pod. Hľadáme kolegu/gyňu do sociálneho podniku so zdravotným znevýhodnením. Sme novozaložená firma Unicarback SLovakia, s.r.o. zo Žiliny, poskytujúca služby údržby exteriérov: v lete upravené a v zime bezpečné areály zákazníkov, na celom území SR. Našim cieľom je pomáhať zdravotne znevýhodneným občanom. Mzda(6,5h/d - 4,25€/h).
Recepčná v zdravotníckom zariadení/ vrátnik,informátor
Dobrý deň, vyštudovala som Ekonomickú fakultu v Banskej Bystrici a mám dvojročnú prax na pozícii administratívny pracovník. Hľadám si prácu ako recepčná v zdravotníckom zariadení alebo vrátnik/informátor v škole. Hlavne v okolí Novej Bane, Banskej Bystrici, Ružomberka a Nitri. Môžete ma informovať e- mailom anna.vicianov@ alebo na t.č. . Za vaše ponuky vopred ĎAKUJEM.
Administratívny pracovník
Si ambiciózny a zodpovedný? Rád komunikuješ s ľuďmi? Vieš, čo v živote chceš a vieš, že máš na viac? Vieš pracovať samostatne? Chceš v živote dosiahnuť viac? Ak si si na každú z otázok odpovedal ÁNO, tak hľadáme práve teba. Nevadí, ak nemáš žiadne skúsenosti. Zaučíme ťa a ukážeme ti ako na to. Stačí ti na to 2 hodiny denne alebo 10 hodín týždenne. Zvládne to aj šikovná mamina na materskej, otecko, ktorý je zamestnaný od 8:00 do 16:00, či študent na vysokej škole. - nie je potrebná prax, ale chuť ísť ďalej a učiť sa - veriť v sám seba - prirodzená komunikatívnosť - záujem na sebe pracovať Všetko sa da naučiť, ak máš chuť, si cieľavedomý, vieš čo v živote chceš a máš tých správnych ľudí okolo seba. Staň sa súčasťou tímu ľudí, nadšených na sebe makať a dosahovať tie najvyššie ciele. Nič nie je nemožné. Ak vydržíš, a nevzdáš to hneď pri prvej prekážke, čaká ťa: - flexibilná pracovná doba - podpora a vzdelávanie - nezávislosť - možnosť práce z domu - finančná odmena od 800 € a viac mesačne a ak budeš na sebe pracovať a budeš to mať na plný úväzok, tak si finančný strop určuješ ty sám. Základná charakteristika práce: vypisovanie tlačív, telefonovanie klientom, práca s počítačom a získavanie informácii z rôznych inštitúcií Ak máš chuť a chceš ísť do toho s nami, zavolaj a dohodni si s nami stretnutie. Radi ťa spoznáme :) Pošli mail s telefónnym číslom. alebo zavolaj ty a dohodni si stretnutie: , tibor.chromc@
Účtovník + administratívny pracovník
Druh pracovného pomeru: plný úväzok, hlavný pracovný pomer Pracovná doba: od 8.00 do 16.30 hod. ► len v pracovné dni; víkendy a sviatky voľné Termín nástupu: 01. 08. 2022 Odmena: minimálna nástupná mzda 1200,00 EUR brutto Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: - vedenie podvojného účtovníctva - vystavovanie faktúr, účtovanie prijatých faktúr, pokladne a ostatných účtovných dokladov - vedenie mzdovej agendy/účtovníctva - vedenie jednoduchého účtovníctva - komunikácia s úradmi ako Soc. poisťovňa, zdravotné poisťovne, finančná správa - ostatné administratívne úkony: obsluha VRP, starostlivosť o zamestnancov, odpadové hospodárstvo a ostatné činnosti spojené s vykonávaním podnikateľskej činnosti v oblasti opravy a prepravy áut Požiadavky na zamestnanca: Požadované vzdelanie: - stredoškolské s maturitou - ekonomické zameranie - vysokoškolské I. - II. stupňa ► vhodné, ale nie nutné Jazykové znalosti: - slovenský jazyk (slovom i písmom) Osobnostné predpoklady a zručnosti: - znalosť účtovného programu MRP (podvojné účtovníctvo i mzdy) je výhodou - nutná znalosť MS Office - Word a Excel - príjemná komunikácia so zákazníkmi, obchodnými partnermi a ostatnými inštitúciami - spoľahlivosť, zodpovednosť, dôslednosť, pohotovosť - ochota učiť sa Informácie o výberovom konaní: V prípade záujmu posielajte svoj životopis na e-mailovú adresu Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Inzerujúca spoločnosť: Autoservis FURMAN, s.r.o. Myslavská 58/77 040 16 Košice-Myslava Počet zamestnancov: 7 - 10
Administratívny pracovník/čka s poľským jazykom
Do nášho tímu hľadáme šikovného, komunikatívneho kolegu/yňu so znalosťou práce s počitačom: maily, internet, skenovanie dokumentov a znalosťou poľského jazyka slovom aj písmom. Práca v oblasti stavebných zákazok. Na začiatku spolupráce hrubá mzda 800 eur s možnosťou kariérneho a platového rastu. Poľský jazyk v kombinácii s nemeckým výhodou.
ADMINISTRATIVNY PRACOVNIK ,NEMCINAR-
PRIJMEM DO FIRMY NA KOMUNIKÁCIU NEMECKÝMI A RAKÚSKYMI OBCHODNÝMI PARTNERMI A ZAMESTNANCAMI A KOMPLET ADMINISTRATÍVU, SPOLAHLIVEHO,LOJÁLNEHO ZAMESTNANCA,KTORÝ OVLADA NEMECKY JAZYK SLOVOM AJ PÍSMOM PRE BLIZSIE INFO. ŽILINA A OKOLIE ,VOLAT NA TEL.
Hľadáme posilu
Ponúkame voľné pracovné miesto na pozíciu administratívny pracovník. Náplň práce: príprava podkladov pre fakturáciu externou spoločnosťou, príjem hotelových objednávok, správa recepcie, kontrola predaja služieb, evidencia ubytovaných hostí, príprava reklamy a práca so sociálnymi sieťami a bežné administratívne činnosti. Nástup ihneď. Pracovná doba môže byť flexibilná. V prípade záujmu prosíme o zaslanie životopisu na majerovskykastiel@
Práca
Hľadám si prácu ktorú môžem vykonávať z domu na pc ako administratívny pracovník, fakturantka Prosím nepisat ohladom predaja kozmetiky, ani vypĺňanie dotazníkov, ,financovanie.Preferujem administratívu, prácu s Pc , word ,excell,práca v e- shope formou Home office aj ihneď. Poprosím o ponuky iba ohľadom administratívy.Nie je problém kombinovať prácu z domu aj s prácou v kancelárii
Administratívny pracovník
Hľadáme administratívneho pracovníka s vodičským preukazom na TPP pre zabehnutú developerskú spol.v Žiline. Spracovanie podkladov pre manažérov, tlač, tabuľky, šoférovanie...Nást. plat 1000,- HM -zodpovednosť, flexibilita, príjemné vystupovanie, komunikatívnosť, Word, Excel
Administratívny pracovník s poľským jazykom POĽSKO/SLOVENSKO
Do nášho tímu hľadáme šikovného, komunikatívneho kolegu/yňu so znalosťou práce s počitačom: maily, internet a znalosťou poľského jazyka slovom aj písmom. Práca v oblasti stavebných zákazok. Na začiatku spolupráce hrubá mzda 900 eur s možnosťou kariérneho a platového rastu. Poľský jazyk je podmienkou. Práca z domu 4 dni do týždňa. Môžete bývať kdekoľvek. Ak máte už skúsenosti v oblasti sociálnych služieb, máte výhodu.
Bezdrôtový telefón Panasonic - pevná linka
Používaný asi mesiac t.j. krátko-je ako nový 100% stav-plne funkčný Komplet príslušenstvo. Osobný odber PK - BA. Predámvam lebo ho nevyužívam. Po dohode viem priviezť PK-BA-SC-TT-ZC alebo zaslať cez ZASIELKOVNU. Pozrite si aj moje ostatné inzeráty - TU KLIKNI bezdrôtový telefón • pamäť na 50 staníc s identifikáciou volajúceho • podsvietený LCD displej • navigačné tlačidlo • odolná povrchová úprava • opakovanie voľby • voliteľná vyzváňacia melódia v slúchadle • konferenčné hovory • zdieľanie hovoru • budík • hodiny • príjem hovoru ktorýmkoľvek tlačidlom • dobíjacia Ni-MH batéria • možné inštalovať na stenu Celý popis: Panasonic KX-TG1611FXH, čierna Bezdrôtový telefón od spoločnosti Panasonic sa výborne hodí do každej kancelárie. Oceníte ho predovšetkým pre jednoduché použitie, elegantný vzhľad a veľa užitočných funkcií, ktoré využije nejeden administratívny pracovník. V mnohých odvetviach je komunikácia po telefóne kľúčová. Preto prístroj disponuje veľkou pamäťou až na 50 rôznych staníc s identifikáciou volajúceho. Všetky potrebné údaje vidíte prehľadne na veľkom, ľahko čitateľnom podsvietenom LCD displeji umiestnenom priamo na slúchadle. Jednoduché ovládanie Telefón je vybavený navigačným tlačidlom, s ktorým je všetko ovládanie hračka. Zvládnete s ním nájsť kontakt zo zoznamu, opakovane vytočiť posledné číslo, nastaviť si vyzváňaciu melódiu, pripojiť konferenčný hovor a veľa ďalších užitočných vecí, ktoré budú každý deň využívať nielen najvyššie postavení predstavitelia a riaditelia spoločností. Okrem bežných telefónnych funkcií vám prístroj poslúži aj ako budík, aby ste ani na pracovnú schôdzku neprišli neskoro. V čase nepoužívania sa na displeji objaví aktuálny čas, takže budete mať vždy prehľad o tom, koľko je práve hodín. Inštalácia na stenu Súčasťou balenia je aj základňa pre umiestnenie zariadenia na stenu, čo oceníte, ak sa rozhodnete telefón využívať v domácnosti ako pevnú linku.
Administratíva z domu
Príjmem 4 asistentky/ov - brigádnikov na administratívne práce v kancelárii na 4 hod. denne. Práca na pozícii - administratívny pracovník na náborovom oddelení, ktorá sa vykonáva z domu. Náplň práce: telefonická, e-mailová komunikácia, práca na internete. Osobný pohovor je nutný pre viac informácie, nie písomne. Ponuka hlavne pre lokalitu Košice, Košice - okolie. Odmena od 100€ až 1000,-€ + /, podľa šikovnosti aj viac. Príď medzi nás!
Obchodný zástupca
Ponúkame prácu v obchodnej firme so sídlom v KE. Pracovná pozícia je obchodný zástupca.(V prípade dohody na pohovore, možnosť pracovať na inej pozícii napr. montážnik, administratívny pracovník a pod.) Pracovný čas je flexibilný, možnosť práce aj na dohodu alebo brigády. Po prijatí a zaškolení možnosť pracovať z domu. Vysoké finančné ohodnotenie 200eur/1 zákazník. V prípade záujmu, alebo nejakých otázok ma kontaktujte na e-mail: personalne.lukrecia@
Administratívny pracovník
Obchodná firma Rouvia prijme administratívneho pracovníka/pracovníčku na vybavovanie telefonátov a emailov. Nenáročná práca, flexibilný pracovný čas. Možnosť práce z domu (výhodné pre študentov). Finančné ohodnotenie od 200€ a vyššie. Podmienka pre prijatie je osobný pohovor v Košiciach. V prípade otázok a prípadného záujmu ma kontaktujte na e-mail: zuzana.rouvia@
Administratívny pracovník
Do firmy KONNEX s.r.o., hľadáme študenta / študentku na administratívnu výpomoc. Jedná sa o nenáročné práce. Všetko radi vysvetlíme na pohovore. Podmienka: študent vysokej školy Plat:4,00 € / hod. Životopis zasielajte na mailová adresu: zakaznickyservis@ , alebo vera@
Administratívny pracovník s nemeckým jazykom
Dobrý deň, Pre našu spoločnosť hľadáme zodpovedného, šikovného človeka -muž alebo žena. Náplň práce: -komunikácia s nemeckým klientom, -telefonovanie (v nemčine), -písanie emailov (v nemčine), -jednoduchá administratíva ( v slovenskom jazyku ) Požiadavky: - nemecký jazyk na komunikativnej urovni B2/C1+ gramatika Benefity: -firemný telefón, notebook, -flexibilný pracovný čas, -home office. Mzdové podmienky: -dohodou. Druh pracovného pomeru: -TPP, skrátený úväzok, Szčo, brigádnická činnosť. Spoločnosť: -Slovenská spoločnosť pôsobiaca v oblasti stavebníctva na Nemeckom trhu. V prípade záujmu alebo ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať: Tel.kontakt: Email : kariera@ Tešíme sa na spoluprácu !
Administratívny pracovník v oblasti ľudských zdrojov
Prijmeme do kancelárie v Giraltovciach na TPP administratívnu pracovníčku. Náplň práce: - pracovné pohovory a výber vhodných zamestnancov, - bežná administratívna činnosť, pošta, pracovné zmluvy, - vykonávanie náborových činností (internet, médiá, sociálne siete), - evidovanie prijatej a odoslanej korešpondencie, - prijímanie a evidovanie elektronickej pošty a telefonických hovorov, - zabezpečovanie bežných kancelárskych potrieb a pracovných pomôcok, - obsluha bežných kancelárskych zariadení (počítač, kopírka), - spracovávanie rôznych podkladov, - práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, archivácia. + stravné preplatené v plnej výške firmou + pomôžeme zaučiť Nemecký / Anglický jazyk výhodou. V prípade znalosti komunikatívnej nemčiny ďalšie bonusy. MZDA DOHODOU. Kontakt : / praca@
Administrativny pracovnik - ANSleasing s.r.o.
Miesto práce - sereď Druh pracovneho pomeru - trvalý,dohoda,živnosť Termin nástupu- ihneď Mzdové podmienky: od 4€/hodina Pracovna doba: 8.00hod - 17.00hod alebo dohoda Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: Prepisovanie dát do nášho systému Vytvárenie databázy Práca so systémami spoločnosti Administratívna činnosti Príprava e-mailov Práca v slovenskom jazyku Práca s word / excel - základy Príprava inzeratov na FB stranky Komunikacia,telefonovanie Práca v mladom kolektíve nformácie o výberovom konaní Ide o veľmi jednoduchú pracovnú pozíciu s požiadavkou na precíznosť,komunikatívnosť. Vybraní uchádzači budú kontaktovaní telefonicky, kde si personalista dohodne ďaľšie kroky. Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná Schvalovanie auto úverov. Spoločnosť ANSleasing s.r.o. bola založena v roku 2022 a venuje sa predajom jazdennych vozidiel prostrednictvom leasingov/auto úverov. Sme mladý kolektív, ktorý ma vtomto odbore bohaté skúsenosti. Hľadáme asistentku, ktorá by mala na starosti hlavne prácu za počitačom, nahadzovanie klientov, práca s emailom, telefonovanie a komunikáciu s predajcami a s klientmi. Práca je stabilna a dlhodoba. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Kontakt Kontaktná osoba: Marek Kotlár Tel: Email: obchod.ans@ Životopis prosím zasielať na danný email.