ako som vozil norov 2 - strana 29
Počet nájdených inzerátov AKO SOM VOZIL NOROV 2
: 1000 - strana 29
Ponuka pre filmárov a tvorcov digitálneho obsahu, ktorá sa NEODMIETA !!!
Ponúkam na predaj kompletný set externého rekordéru ATOMOS NINJA V so všetkým príslušenstvom.
Keď chcete váš obrazový výstup posunúť o dobrých pár levelov vyššie, tak je to presne pre vás.
Odporúčam hlavne pre tých, ktorí sa venujú tvorbe krátkych filmov!!! (keďže ten 480gb SSD disk naplníte ani neviete ako :D), ale stojí to za to.
Celý set je v TOP stave, zakúpené v decembri 2020 a prakticky všetko je ako nové (použité to bolo celkovo 3x) na projekty týkajúce sa realít a potom to iba stálo v poličke :(
PREČO SOM TENTO TOP SET NEVYUŽIL NAPLNO???
- 99% mojej tvorby sú svadby a tam by to bol trošku problém, keďže robím aj dlhšie reportáže
- jednak na svadbe musíte byť flexibilný a mne viac vyhovuje kombinácia GIMBAL + foťák a jednak musím pozerať na množstvo dát (tie dáta sú fakt veľké, ale kvalita bombová)
Predávam všetko spolu a dávam k tomu UNIVERZÁLNU klietku aj s bočným držiakom a hornou rukoväťou.
ATOMOS NINJA V som používal na tele Nikon Z6II a bol som unesený z kvality výstupu. Som férový a upozorňujem, že ten, ktorý si bude chcieť tento set kúpiť potrebuje aj kvalitný počítač !!!
ATOMOS NINJA V:
- stav ako NOVÝ, bez škrabancov, 3x použitý a inak bol vždy v krabici
- pridávam k nemu nabíjačku na NP batérie a 2ks NEWELL NP bateriek - dokonale vystačia
HDMI kábel:
- umožňuje snímanie 4K 60p
Dokovacia stanica + SSD disk 480 gb
Magic arm + kvalitná kovová hlava na monitor
Nabíjačka, ktorá bola v originál balení (nikdy nevyužijete, preto som dokúpil NP baterky)
Univerzálna klieta
Predám ktm exc 300 2002
V zachovalom stave
Motorku som využíval na hobby jazdenie.
Motorka ide ako ma nemal som snou žiaden problém
Na motorke som spravil cca 25mth od kúpy motorka ma aktuálne 67mth od výmenu piestu, nicasilu, a veľa ďalších veci.
Na motorke teraz spravené cez zimu:
Reťazová sada, tlmiče netečú (prachovky, gufera, puzdra), horné ložisko nad zadným tlmičom, predné platničky, zadné platničky, zadný kotúč.
Motorka je v takom stave ako som ju kúpil až na tie veci čo som robil takže ma nejaké kozmetické vady ako sú plasty.
Na výfukovom kolene je kryt a ešte mám aj spodný kryt motoru to všetko nahodim.
Mám k nej ešte veľa náhradných dielov a ešte nejaké pneu, fotky pneu pošlem do správy.
Dôvod predaja je že nemám na ňu čas a nechcem aby mi stala doma zbytočne.
Treba prísť obzrieť vyskúšať
Bližšie info správa…
Hľadám si/uchádzam sa o hlavný alebo vedľajší úväzok v spoločnosti rôznych oblastiach ako prokurista - zástupca konateľa (riaditeľa spoločnosti).
Som SZČO, mám aj živnosť.
Prax v oblasti práva, správy pohľadávok, realít. Zabezpečím podpis a uzatváranie obchodných zmlúv a iných dokumentov, pracovné stretnutia, obchodné rokovania a vyjednávania ako aj zastupovanie pred súdom.
Odbremenie konateľa od vykonávania bežných činností súvisiacich s prevádzkovaním podniku. Byť jeho pravá ruka, zástupca. Som zbehlá v administratíve, na úradoch, viem veci vybehať za Vás.
Ponúkam obidve formy prokúry - bežnú aj rozšírenú prokúru. Mám dlhoročnú prax ako právnička a realitná maklérka.
Práca v teréne, mám k dispozícii automobil. Som časovo fleibilná, možnosť cestovania či dochádzania. Som samostatná, zodpovedná, dochvíľna, zameraná na riešenie rôznych situácií a problémov.
Vy sa rozhodujete, ja konám za Vás. Otvorená som konzultácii, brainstorming, rady v rozhodovaní, nastavení stratégie.
Platové podmienky na základe dohody alebo ponuky.
Hľadám si/uchádzam sa o hlavný alebo vedľajší úväzok v spoločnosti rôznych oblastiach ako prokurista - zástupca konateľa (riaditeľa spoločnosti).
Som SZČO, mám aj živnosť.
Prax v oblasti práva, správy pohľadávok, realít. Zabezpečím podpis a uzatváranie obchodných zmlúv a iných dokumentov, pracovné stretnutia, obchodné rokovania a vyjednávania ako aj zastupovanie pred súdom.
Odbremenie konateľa od vykonávania bežných činností súvisiacich s prevádzkovaním podniku. Byť jeho pravá ruka, zástupca. Som zbehlá v administratíve, na úradoch, viem veci vybehať za Vás.
Ponúkam obidve formy prokúry - bežnú aj rozšírenú prokúru. Mám dlhoročnú prax ako právnička a realitná maklérka.
Práca v teréne, mám k dispozícii automobil. Som časovo fleibilná, možnosť cestovania či dochádzania. Som samostatná, zodpovedná, dochvíľna, zameraná na riešenie rôznych situácií a problémov.
Vy sa rozhodujete, ja konám za Vás. Otvorená som konzultácii, brainstorming, rady v rozhodovaní, nastavení stratégie.
Platové podmienky na základe dohody alebo ponuky.
R.v. 1987, STK do 5/2026, Motor 2T 80ccm – 7kW, 6-stupňová prevodovka, 52875 km, 2 kľúče + kľúč e od nádrže, originál servisný a uživateľský manuál
Ponúkam tohto japonského terénneho veterána vo veľmi slušnom stave. Táto motorka je ideálna pre výletné vozenie po ľahkom teréne. Veľmi príjemne ovládateľná, spoľahlivá , pohodlná aj na dlhé trasy. Za tých 10 rokov čo motorku mám som pomenil asi všetko, čo sa môže pokaziť. Poskupoval som všetky náhradné diely, ktoré pre motorku môžu byť potrebné v budúcnosti, staré aj nové, často aj po viac kusov – ako na fotkách (nebudem všetky menovať, lebo by som napísal román).
Staral som sa o motorku najlepšie ako som vedel, nastal však čas posunúť sa a motorku predať. Chcem preto nájsť seriózneho kupca, ktorý ju bude mať rád a nezničí ju za pár rokov po horách ako to bolo s väčšinou týchto úžasných motoriek.
Vymenené diely za posledných 2000km: (Všetky diely v najvyššej dostupnej kvalite)
Výbrus s piestnou a ojničnou sadou, tesnenie pod a nad hlavou, spojkové lamely, tesnenia vodnej pumpy a bloku, nakopávací segment, iridiová sviečka + fajka, riadiaca jednotka, indukčná cievka, karburátor a plynové lanko, Spojková páčka a spojkové lanko, tachometrové a otáčkomerové lanko, predné aj zadné brzdové obloženie, spínač brzdového svetla, zadný tlmič, predný aj zadný plášť a duše, zadné svetlo, blinkre, blatník, zadný plast, airbox s filtrom, náplne, Manžety tlmičov, baterka, Predná maska s parabolou na H4 + žiarovka OSRAM nightbreaker (originálnu masku mám), reťaz D.I.D. Japan so silik. krúžkami, sekundár a rozeta (sprevodovanie do terénu – 80km/h-8000 ot/min), rajdy, gripy, blastre, viečko nádrže + kľúče, zapaľovací kľúč kópia, odborne prečalúnená sedačka, klaksón, spätné zrkadlá
Chyby:
Občas ide ťažšie vyradiť do neutrálu keď motorka stojí na mieste, sytič treba po vystrčení držať lebo sa ľúbi sám zasunúť (karburátor to začal robiť mesiac od novoty), zmiešávač je vymontovaný kvôli bezpečnosti (mechanizmus aj nádobku na olej mám, ale neodporúčam montovať), Tuhosť prednej vidlice sa reguluje dofukovaním cez autoventily na tlmičoch – aspoň raz za rok treba skontrolovať tlak a dofúknuť, oplastovanie až na zadný plast nie je nové a má svoju ,,patinu,, avšak originálne polepy, z držiaku na špz je v ľavom dolnom rohu kúsok vyštiepený
Cena motorky samotnej je 2300€ a cena všetkých náhradných dielov na obrázkoch 600€. Diely predám iba v celku. Cena je pevná, určite NEZJEDNÁVAM. V prípade seriózneho záujmu o tento stroj ma kontaktujte na e-mail Bonifac5@ alebo na telefónne číslo .
Predám MB01C od spoločnosti WELL.
Zbraň bola aktívne používaná asi rok, čo sa samozrejme prejavilo na výzore.
V sniperke bola menená Hop Up komora za Airsoft Pro, inak je všetko pôvodné.
Bola kupovaná ako upgrade verzia, ktorá už od základu má cca 540FPS a kovovú spúšť.
Takže reálne okrem Hop Up komory ani nebolo čo meniť.
Ak by ju predsalen niekto chcel vylepšiť ešte viac, zbraň je pripravená na presnejšiu AEG hlaveň a AEG Hop Up gumu.
V tomto linku si môžete pozrieť o akú variantu zbrane vlastne ide.
Zbraň funguje bez jedinej chyby, čo môže prekážať sú len kozmetické vady.
Napríklad živica stromu ktorú je vidieť na štvrtej fotografií, iné odreniny a škrabance, alebo rail prichytený páskami z dôvodu zodraného závitu na jednej strane.
Takisto na optike zhora chýba plastová krytka so závitom. Osobne som ju nenosil na akcie, z dôvodu rýchlejšieho nastavenia optiky v prípade potreby.
Ideálne si zbraň obzrieť osobne a rozhodnúť sa, či je to po vizuálnej stránke problém.
v Hop Up komore som vymenil nastavovací šróbik, z dôvodu jednoduchšieho a rýchlejšieho nastavenia priamo na akcií.
Samozrejme k zbrani dám originál Hop Up komoru, v ktorej je aj originál šróbik, ktorý tam má byť.
K zbrani je originál dvojnožka, optika 3-9x40 aj s krytkou.
Taktiež 3 zásobníky a ako darček nášivka plus niekoľko guličiek na vyskúšanie.
Najlepší zážitok som osobne mal s 0.43g guličkami, kvôli presnosti.
Za príplatok môžem k zbrani pribaliť aj dve molle sumky, ktoré som používal na zásobníky.
Ak by niekoho zaujímal dôvod predaja, tak je to preto, že sa chcem vrátiť naspäť k AEG, ale aj z dôvodu, že mi odišla sekundárna zbraň k sniperke a bez nej sa mi hrávať naozaj nechce.
Som si vedomý že zbraň už výzorovo nieje ako nová, preto je suma nastavená o niečo nižšie.
Poprosím kontaktovať ma najprv ideálne cez e-mail alebo SMS.
Dobry den, mal som ich uz niekolkokrat v roznych variantach a ani teraz neostanu. Co nenosim sa u mna neohreje a tak isto je to aj s tymito paradami. Kupil som ich na hodinkovom fore a od momentu co som ich kupil boli na ruke presne 1x na 15 min. Nerad hromadim veci a tak ich posuniem dalej.
Su to notoricky zname legendarne hodinky. Naozaj velmi nositelne a univerzalne hodinky s vynikajucimi funkciami. Povod je 2018/ predajna Bucherer cize ziaden pochybny internetovy shop. Oficialna EU distribucia. Full set so vsetkymi kartami a tah v plnej dlzke a ako bonus + 1 dokupovany clanok. Hodinkam nic nie je, vsetko slape ako ma, drobne vlasocnice sa najdu ako zvycajne, ale naozaj pekny stav. Fotil som na mojej 17,5 cm ruke na slnku a pod ledkou. Nemam im co vytknut.
Cenu stanovujem na najnizsiu za aku som ich kedy videl a to 300 EUR s poistenou postou/zasielkovnou. Osobne sa da po trase BA-SC-TT. Moje recenzie v prislusnom vlakne.
Dakujem za moznost inzerovat.
Zdravím,
Uvažujem nad predajom tohto mediálne známeho vrecka do koša. Je to Opel Corsa B, rok výroby 1995, čiže verzia pred faceliftom. Pod kapotou to má relatívne nezničiteľnú, osemventilovú jednaštvorku C14NZ, ktorá zvládne nejakých 44 kW, teda 60 koní. Málo? Táto vec váži len 850 kilo.
Auto je v rodine od novoty, priložím k nemu aj pôvodnú faktúru na 485 500 slovenských korún. Posledných 10 rokov v mojej blízkosti, od 2019 som majiteľom ja.
Výbava je taký fajný stred: Originál kazeťák, 4 reproduktory (podľa môjho skromného odhadu frčia už len asi dva), výškovo nastaviteľné sedadlo vodiča, digitálky s teplotou, otáčkomer, Mul-T-Lock na radiacej páke, originál 165/65 trojlúčové disky.
Najazdených asi 185 000 kilometrov, pred 5000 kilometrami menená spojka, oleje, filtre a náplne a keďže som jedného dňa fakt nešikovne zaparkoval, tak aj chladič. STK a EK platná do 4/2024, chalani na stanici vychválili predovšetkým brzdy.
Toto auto má všecko, čo by správne auto malo mať, teda kopu predností aj nedostatkov. Z tej prvej skupiny musím zmieniť, že je to fakt živé, mrštné a na dnešnú dobu strašne malinké auto, s ktorým sa dá zaparkovať všade. Nápravy sú úplne pohode, riadenie má malinkú vôľu ale totálne v norme. Keby sa dal šoférovať batoh, asi taký z toho ide pocit.
Ďalej musím špeciálne vyzdvihnúť prevádzkové náklady, tá vec medzi mestom žerie 6,5 litra, navyše spomínaná výmena spojky bola skôr preventívna a pretože som magor do áut, nie že by to auto úplne potrebovalo. Na prevádzku to nestojí nič a je to až vulgárne spoľahlivé.
No a potom sú tu zápory, hlavne jeden: korózia. Pri béčkovej Corse to zas tak strašne neprekvapí, ale spomínam to preto, lebo tá na prahoch nemusí byť vidieť z fotiek, ale je tam. Je to ako-tak ošetrené a STK to ešte prejde, ale pre pokoj duše by nebolo odveci to spraviť. Ďalej sú tu isté minoritné záležitosti v interiéri - prasknuté plasty sklápania zadnej lavice a rozdrolená manžeta radiacej páky. O laku radšej pomlčím, ten by som nazval ako zaujímavý. Alebo zábavný. Záleží na prioritách. Hrdzavá preliačenina na fotke je zásah z ťažkého života mestského auta ešte dávno predtým, ako som s autom jazdil.
Je tam toho viac, to buď po telefóne alebo osobne. Auto sa momentálne nachádza v Prahe, lebo tu bývam, ale v prípade vážneho záujmu to odveziem na Slovensko, nema problema.
Ozaj, ak ste čitatelia Světa Motorů, tak je to presne tá Corsa z bazarovej rubriky v čísle 36/22. Jeden výtlačok posuniem s autom, spolu so zimákmi na R14 plechových diskoch.
Dôvod predaja: kokos, strašne chcem SAABa.
Predam stare 120 rocne rucne opracovane smrekove tramy do interieru, ktore mi sluzia ako polica pod TV. Mam ich v interieri cca 2 roky a planoval som ich doplnit zeleznymi nohami v industrialnom style namieto tych 3 tramovych noh. Ale ako to uz byva, plany som zmenil kompletne, tak ich posuvam dalej. Na jednej foto je ukazka ako vyzerali, ked som ich kupoval. Venoval som im celkom dost casu,cistenie, kartacovanie, hoblovanie atd... Natieral som ich pre istotu 2x bielym Krovsanom a su natrete Osmo olejom do interieru. Moznost vyuzitia tramov aj na ine projekty, napr. obyvackovy stolik...
Predám tento starśí vintage old school cestný bicykel ako favorit alebo bianchi ktorý vidíte na fotkách. Má to brzdy Mafac (predná aj zadná) niečo podobné ako favorit special predná prehadzovačka je sachs zadnú neviem identifikovať ako ani kostru ( odfotil som prednú časť určite niekto spozná značku bicykla) zadný ráfik je oceľový predný asi hliník. Bicykel je funkčný ( prehadzovačky aj brzdy) len sú na oboch kolesách deravé duše. Predstavec je hliníkový zn. Atax, kliky sú ok nemajú žiadnu vôľu. Duše som sa pokúšal opraviť, ale ani s plášťom som nepohol ( sú to este s tým drôtom asi preto) predné koleso je v pohode a je vypletané zvláštne (viď. fotky) zadné má dobrú osmičku a sú polámané aj niektoré špice ( ktoré som už kúpil) avšak keďže som nedokázal dať dole plášť tak nie sú nahradené ale ich prikladám k bicyklu!
Takže niekomu na nenáročnú renováciu a bude mať ozaj kvalitný vintage bike
Na SMS neodpovedám cena je pevná
Predám perfektnú budnu SECA.
Jazdil som v nej necelé 3 mesiace, len práca a späť (5km) a po práci keď som dostal priepustku na večer od manželky, tak maximálne okruh okolo mesta. Žiadna turistika alebo nejaká dlhšia cesta.
Najazdil som v nej max 1000km. Od vtedy je zavesená v skrini. Je ako nova.
Kúpena v Košiciach (Myslava) Auto-Moto-Mix.
Mám 178cm a som relatívne štíhly. Na mňa je ako uliata. Treba vyskúšať.
Nikdy som nepredával oblečenie, takže písať keď treba pomerať alebo doposlať fotky.
Len osobný odber v KE po odskusani. Pripadne doveziem cez vikend na trase KE-PO--SB-SL(BJ).
Nakoľko stav je ako nova, cena je pevná.
Ahojte budúce nevesty. Posúvam ďalej moje nádherne svadobné šaty. Odtieň Ivory. Ak milujete kvety ako ja, určite Vás oslovia. Som ich prvá majiteľka. Veľkosť sedí na 34 a menšie 36. Sú ľahké a vzdušné. Nemala som k ním kruh, a aj napriek tomu mi pri chôdzi neprekážali a vyzerali perfektne. Či v sandáloch alebo teniskách, žiaden problém pri chôdzi. V pase boli zúžene - 1,5 cm ale dajú sa rozšíriť a aj predĺžiť. Majú nádhernú vlečku, ktorú keď zapnete tak Vás nerozšíri. Čo sa týka košíkov mala som 2, avšak jeden sa dá dať pokojne dole, sieťka je ako Vaša druhá koža, vôbec nie je tmavo hnedá alebo svetla. Pre viac informácii ma neváhajte kontaktovať. ❤️
Vhodné na jar, leto ale aj jeseň (ja som ich mala v októbri a neľutujem).
Moja výška 164 cm + 4-5cm opätok. Ešte mi boli trochu dlhšie ale neprekážalo to. Mám aj foto ako vyzerajú s kruhom. S kruhom dĺžka perfektná.
Závoj nie je k dispozícii. Mala som ho zapožičaný.
Možnosť vyskúšať v Lipanoch (Prešovský kraj).
Dobrý deň.Hladam si prácu ako opatrovateľka.Mam 39 rokov.Som milá zodpovedna,starostlivá, trpezlivá.Opatrovala som vo viacerých domácnostiach ako opatrovateľka,ako aj v osobnej asistencii.Opatrovala som po väčšine deti od 9 mesiacov až vyššie,opatrovala som chlapca 4 roky ktorý mal diagnózu autista,tak že skúsenosti a prax mám.Pravovala som vrozne v domácnostiach.Velmi má to baví,a napĺňa starať sa pomáhať z detičkami.Mam ráda prírodu, zvieratá, šport.????
Popis produktu
Síce z ťažkým srdcom ale nedá sa nič robiť.
Som druhý majiteľ. Prvý majiteľ ho jazdil hobby prevažne víkendovo a len za sucha - žiaden dážď,sneh. Nájazd do 5000km. Bol vo výbornom technickom stave. Jediné co som menil boli nové stredové ložiská, kt. mi pribalil. Moemntálne jediná potrebná výmena sú ložiská v hlavovom ( vymením buď ja alebo zohľadním na cene, podľa dohody s kupujúcim)
S bicyklom som mal jasný weightweenie/vrchársky plán a tak z pôvodných komponentov zostalo :
rám Cannondale super six hi mod vel.54 rok 2012 - top model rámu, ktorý sa používal v profi pelotóne a zároveň v tom čase najľahší rám
komplet najvyššia sada SRAM RED 2x10 - kompakt 50/34, karbónové kľuky 172.5mm, karbónové vodítko prehadzovačky s keramickými ložiskami na kladkách, karbónové páky
Vo februári 22 následne začala prestavba. Bicykel som doplnil bazárovými karbónovými kolesami kolesami BOTRAGER XXX RACE LITE a top karbónovými komponentami viď zoznam nižšie. Ku všetkým doklad o kúpe plus záruka do 2/24.
karbón riaditka DEDA SUPERLEGGERA 31,7/420mm....180g
karbón sedlovka MCFK 31,8/350mm....138g
karbón sedlo Ritchey....105g
kazeta DURA ACE 10sp 11-28....175g
reťaz KMX gold X10SL....230g
predstavec FORCE TEAM LIGHT 31,8/90mm.........89g
rýchloupínaky TUNE.... 38g(spolu)
(karbón kolesá BONTRAGER Race XXX Lite...1400g)
plášte PZERO VELO TT 23C...2x170g
omotávka DEDA TRAFORATO...40g
brzd.špalíky SWISS STOP Black prince Flash pro
bowdeny + kabeláž JAGWIRE ELITE LINK
Momentálne sú použité obyč. duše a a o kúsok ťažšie pedále Shimano Ultegra napriek tomu je aktuálna váha 6240gramov , pričom stále je priestor ísť váhou dole :)
Po doskladaní som bicykel vyvetral len na zopár stúpaniach (Porubský Zoncolan, Vršatec, Jankov vŕšok) nájazd do 60km. Takže nové diely sú v podstate nové. Okrem iného som dal nalepiť na ľavú kľuku wattmeter Xcadey, takisto záruka dva roky, nabíjačka.
K bicyklu pridávam pôvodné sedlo Fizik Antares a FSA SL-K karbónovú sedlovku, dva košíky na fľaše FSA S-LK, držiak na cyklopočítač zn.GARMIN a dva nové nepoužité cestné plášte CONTINENTAL GP 5000 700/25C
Bicykel nebol nikdy padnutý a vždy sa sním zaobchádzalo veľmi pozorne. Na ráme ani na kolesách nie sú žiadne výraznejšie estetické vady alebo poškodenia. Je pripravený na sezónu. Dovolím ai povedať, že je to nekompromisný nástroj pre vrchára, zároveň pri výmene kolies za hlbšie superľahký univerzál.
Pre viac info príp. fotky dielov alebo z prestavby správa. Osobný odber a obhliadka možná v BN
Aj keď výsledná cena ani zďaleka nezohľadňuje náklady spojené s novými komponentami, rozumnej dohode sa nebránim.
Hlavný dôvod predaja je, že popri Tarmacu na neho už len sadá prach teda keby nie je pod plachtou.
Modelový rok: 2012
Počet prevodov: 2x10
Brzdy: Cestné ráfikové
Materiál: karbón
Farba: biela
Sada: Sram Red
Veľkosť: 54
Predám kompletné materiály (ukážky mojich materiálov viď fotky) na prípravu na príjmačky na medicínu. Z týchto materiálov som sa pripravovala minulý rok na LF na všeobecné lekárstvo a zubné lekárstvo do Brna (príjmačky úspešné :) )
Materiály obsaujú asi všetko doležité. (ukážky materiálov viď vo fotkách) Podrobnosti e-mailom. Posielam úplne všetko čo mám k dispozícii-z čoho som sa pripravovala (stálo to veľa veľa námahy a peňazí to celé takto zozbierať :-D ) sú tam materiály z viacerych prípravných kurzov ( ....takyto kurz stojí minimálne 350€ plus cestovanie, ubytko, čas..) Na kurz som chodila na Brna čiže celé je to orientované hlavne na brnenskú lekársku fakultu (ale samozrejme biologia a chemia sa dá využiť na akúkoľvek LF keďže zhruba všade sú požadované vedomosti v rozsahu stredoškolského učiva z gymnázia takže základ treba vedieť rovnaký. Ale pridala som tam aj materiály z príprav na iné LF: z BA, Martina. Materiály z kurzov mi veľmi pomohli pretože je to taký najdôležitejší rozsialy ""výcuc"" a návod na to čo sa učiť a na čo sa zamerať.
Su tam asi všetky informácie ktoré potrebujete na prijímačky , vrátane kníh,ktoré sú odporúčanou literatúrou do Brna ( Viď fotky + Nový prehled Biologie.Preled chemie Vacík... a plus iné stredoškolské knihy vhodné na prípravu). Ďalej kvalitne spracované poznámky vo Worde z z celeho uciva z gymnázia z biologie cize si mozete aj sami podopisovať niektoré veci , potom z kníh a spravene výcucy a podobne. Do materiálov som zahrnula tiež ""príjmačky nanečisto v Brne, čiže ďalší príjmačkový test na ktorom si môžete vyskúšať ""príjmačky"" .. potom som zozbierala testy z uplynulých rokov ktoré boli na príjmačkách :-) sú tam ďalej modelovky, a urobený výcuc z knihy Všeobecný prehled Biologie od rosypala ktorý by mal stačiť keby ste nestíhali celú knihu :D ;) Viac info v maily, nepíšte mi sms ani nevolajte číslo nie je reálne vyhovuje mi viac komunikácia cez e-mail pripadne si po dohode môžeme zavolať. Po prevode Vám všetko pošlem.
Predávam aj originálnu knihu Modelové otázky, úplne novú nikdy nepoužitú- doteraz najnovšie vydanie, ktorú pošlem po dohode poštou za 8€ plus poštovné. ( Myslím si že tiež nevyhnutné k príprave na precvičenie typov príkladov) Prosím píšte e-mail, prípadne sms- nevolajte ale radšej píšte. Rada poradím aj ohľadom príjmačiek v niečom ak vám to pomôže
Posuniem ďalej svoje GT 2e. Spoľahlivé, dizajnovo zaujímavé, dlhá výdrž baterky. Smart watch a športtester v jednom. Veľa športových režimov, meranie, pulzu zo zápestia, SPo2, ..... Prešiel som na čistokrvný športtester, inak by som sa ich nevzdal.
Pôvodné balenie, v záruke ešte cca mesiac. Pridám druhú nabíjaciu podložku a aj druhý remienok ak by bol záujem (v rovnakej farbe. Mal som v minulosti ešte jedny rovnaké, ktoré som pri páde z bicykla rozbil. Tak isto k hodinkám dávam aj 4 ochranné fólie na displej. Hodinky som s fóliami používal celý čas okrem cca mesiaca. Vtedy som na displeji získal zopár vlasových škrabancov. Tieto sú však viditľné, len pokiaľ nie je nalepená fólia. S fóliou sa skoro stratia.
Predám Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa r.v.2003 najazdené 64XXX km a pribúdajú , jazdená turisticky na výlety ale už kvôli času pomenej. Som na SK druhý majiteľ a mám ju od roku 2018, maximálne spoľahlivá motorka. Od doby čo je u mňa menené všetko pravidelne za nové, mám ku tomu všetky doklady a faktúry, nešetril som na tom, viem čo mám doma. Robené buď v All4moto v TN alebo STYX Vráble alebo u mňa v garáži, nedávno menený regulátor v STYXe za úplne nový spolu s novou baterkou, spoľahlivé štarty aj keď moto dlhšie stojí. Vymenené nové obidve gumy, predné platničky, rozeta a reťaz. Ja som menil aj predné plexi za vysoké čierne lebo tam bol taký chrómový des a číre zadné svetlo, pôvodné mám a viem dať ku tomu ale je modré. Sedadlá mi robil Ivan Seris na zákazku, mám ku tomu aj zadný plastový kryt sedadla ale je v pôvodnej modrej farbe, taktiež pôvodné zadné smerovky aj pôvodné zadné madlo streknuté v tejto čiernej peleti. Moto má dodatočne domontovaný ukazateľ zaradenej rýchlosti GiPRO. Výfuky sú Yoshimura a zvuk je brutal. Majiteľ od ktorého som moto kupoval pred piatimi rokmi ju dal prestriekať na čierno a na tom je lak s perleťovými trblietkami, moto má nejaké prevádzkové škrabance ale nič hrozné čo by nešlo zaleštiť. Ja som na nej urobil necelých 14000km a už je času čím ďalej tým menej na dve motorky v garáži tak nech robí radosť niekomu inému. Moto je momentálne úplne bez ivestícií, len sadnúť a voziť sa. Serióznemu kupcovi som otvorený k jednaniu okolo 3800 EUR, nepotrebujem to predať, mám ešte ďalšiu moto doma takže volať len v prípade seriózneho záujmu.
Zdravím predávam uvedenú sadu hydraulických bŕzd
Boli odvzdušnené nedávno a vlastne nemajú ani veľa nabehané tak okolo 500-600 km dôvod predaja je že som ich mal na bajku ktorý som tak povediac spravil nepoužiteľným a na nový som sa rozhodol pre brzdy od Sramu nakoľko mi tam viac sedia.
brzdná sila je niekde na úrovni Shimano Deore-SLX len s lepšou moduláciou niekde medzi Shitmano a Sram. nemajú taký agresívny nábeh ale keď kušú tak poriadne.
dĺžka hadičiek
predná: - 69cm (ticho hej, tak to vidalo netreba za tým hľadať nič iné)
zadná: 122cm
platničky tak 90-80% sú ešte pôvodne a sú zhodné zo s tými čo používa Shimano pre svoje 4 piesty. Neviem či sa dajú použiť aj s chladičom mám ich krátko neskúšal som ale nebolo ho treba.
A tá páčka Shiamno. No tak to mám tak od počiatku vekov nakoľko som omylom objednal dve zadné a táto bola tak povediac po ruke a funguje to, takže nebol dôvod meniť to.
v prípade akýchkoľvek otázok ma neváhajte kontaktovať
som otvorený rozumným dohodám
Pošta, Zásielkovňa, dobierka nie je problém aj keď preferujem bankový prevod.
NOVY DIZAJN
Stolná lampa z vačky.
Výroba tejto lampy zabralo dost času.Nakoľko som to musel obrúsiť, pozvárať dohromady a odmastniť ,následne zamaskovanie papierovou paskou časti ktoré som chcel zachovať v pôvodnej farbe. Na nezamaskované časti som použil strieborný sprej v dvoch etapách. Medzitým som podstavec strekol do čiernej farby. Po zaschnutí oboch farieb som zamaskované časti dal dolu a následne prelakoval celé telo lampy čírim lakom v troch etapach a nechal lak dozriet 3 dni.
Po 3 dnoch som upevnil objímku, dal sieťový káblu a nakoniec aplikácia tienidla. Cena takejto lampy je 79eur
Vyska - 64cm
Hmotnosť - cca 2,7kg
Rozmer tienidla Sirka spodok 33cm, sirka vrch 24cm, Výška 25cm
Farba tienidla Tmavošeda