ale čau tatratea - strana 14
Počet nájdených inzerátov ALE ČAU TATRATEA
: 1000 - strana 14
❤️ ORION ❤️
Dostal som krásne meno ORION,vidíte ma na rukách,ale to je len na foto???? a inak bývam dočasne v klietke????,chcem sa hrať a túliť sa k človeku,pradiem hneď ako ucítim dotyk láskavej ruky,nájde si ma niekto?????Je mi smutno a čakám každý deň,aby som aspoň na chvíľu opustil klietku a ponaťahoval sa.???? Človeče možno hľadám práve teba!???? Niekto ma vyložil v areáli školy,chodil som za ľuďmi,ale všetci poodchádzali a ostal som sám schovaný v kríčkoch???? Menšie deti by sa so mnou aj hrali,ale tie väčšie...????veď viete...Všimla si ma ale jedna pani učiteľka,najprv mi nosila papenku a nakoniec ma zachránila zo svárov studenej zimy.????Vzala ma do tepla a odniesla k ďalšej tete????.Tá má ale ďalšie aj choré mačičky a tak čakám na svoj vysnený domov,kde sa budem môcť rozbehnúť.Mám vraj nádherný kožúšok,vek asi pol roka,hygienické návyky,som odčervený,odblšený,testovaný na Felv/Fiv s negatívnym výsledkom,čerstvo kastrovaný a čaká ma už len očkovanie.Vydajú ma na adopčnú zmluvu s menším adopčným poplatkom a len do zabezpečeného interiéru.Mojej záchrankyni veľmi záleží na tom,aby som sa dostal do bezpečného a milujúceho domova.V prípade záujmu píšte alebo volajte na .Nachádzam sa pri Myjave a môžte si ma prísť pozrieť???? ĎAKUJEME????????????
Uvedená cena je za kus.
Dobrý deň,
predám procesor v popise: Ryzen 3 2200G v originálnej krabici, ešte aj s nepretrhnutou nálepkou od výrobcu. Procesor bol kupovaný za účelom upgrade-u ale nikdy k tomu nedošlo, takže sa len vála na sklade.
Momentálne mám na sklade 2 kusy.
Najlepšie osobný odber v Banskej Bystrici ale nie je problém poprípade aj doviezť do okolia. Je to na dohode.
Jedná sa o procesor značky AMD s integrovaným grafickým čipom Vega 8. Je to CPU socket na základnú dosku podporujúcu AM4.
4 jadrový procesor so 4 ďalšími vláknami so základnou frekvenciou 3,5 GHz a boostom na 3,7GHz. Nie je to žiadny trhač ale na bežné veci bohate postačí ako sú: kancelárska práca, pozeranie videí, hranie slabších titulov hier alebo aj novších ale na najnižšie detaily s 30 FPS a nižším rozlíšením. Bežné tituly ako LOL, CS:GO, WOW by to mohlo zvládnuť na nižšou rozlíšení stabilne aj s vyšším FPS.
Link na oficiálnu stránku:
Preferujem kontakt mailom ale môžete aj zavolať.
Meno: Pavol
E-mail: pavol.ondrejkaa@
Cena: 75
Ahojte,
predám tie moje svadobné od návrhárky Iryna Kotapska. Veľkosť niečo medzi S/M. Tým, že majú holý chrbát sa pekne prispôsobia. Netreba do nich podprsenku, košíky pekne držia (aj kojoprsia:)), dosť som sa bláznila a zaručujem, že nerežú nikde ani na pleciach, sú ozaj pohodlne.
Som prvá majiteľka, nikto predtým ich oblečené nemal, kupované zo salónu, moja výška 166cm a mala som cca 7cm opätok a boli úplne po zem.
Predávam len šaty v obale, spodničku a závoj som na svadbe mala požičané, ale aj bez kruhovej spodnicky vyzerajú veľmi pekne, chcela som ju len kvôli tomu, aby sa mi pohodlnejšie kráčalo.
Čipka nie je “seknuta” v polovici šiat ale ťahá sa pekne dole.
Zatiaľ v čistiarni neboli, ale určite ich dám vyčistiť nech ich máte krásne.
Farba ivory
Cena 430€ ale pri vážnom zaujme a rýchlom jednaní viem niečo spustiť.
K šatám pridám zdarma topánky, veľkosť 38, sú síce na dvoch miestach trošku šuchnuté, ale ak by vám to nevadilo tak pod šatami aj tak nič nie je vidno.
Skúšať a kúpiť možnosť v Žiline, pripadne podľa dohody viem doniesť na východ, cca v okresoch SL, SB, BJ
Ponúkam na predaj usilovného pracanta, ktorý mi slúžil občas pri stavbe. Už si svoje odpracoval a čaká na nového majiteľa.
Ide o Fiat Ducato maxi, najvyšší a najdlhší model L4H3, s motorom Iveco a s výkonom 96kw, objem 2,3L, dátum výroby 26.2.2013, STK a EK platná do 3.3.2023, viem pomôcť s vybavením ak treba. Nabehané km má 223 953km, kupoval som ho pri 217 000km, vlastním ho od roku 2021.
Som tretí majiteľ, predomnou ho vlastnila GLS a stavebná firma špecializovaná na kamenné epoxidové koberce. Auto je z Rakúska a tam aj jazdilo. Auto pri kúpe som prihlásil, prezrel v servise, spravil som základný olejový servis a filtre.
Doma som komplet rozobral interiér a korbu. Všetky plasty som vyčistil, vytepoval sedačky, strop a zástenu. Kúpil som na sedačky originál autopoťahy, gumenú rohož novú, vydezinfikoval som ozónom interiér, hrdzavé časti pri nastupovaní a pod sedačkou som ošetril a zalakoval, na korbe som zarobil malé diery od podlahy a zalakoval všetko. Ďalej som tam spravil LED svetlá s vypínačom a výplne na zadných dverách som vymenil za plechové. Nárazník zadný som komplet demontoval, od hrdze som ho obrúsil a nalakoval na bielo, osadil som nový plastový kryt. Bočnú koľajnicu na otváranie som demontoval kvôli hrdze na karosérii. Podklad pod kolajnicou som obrúsil na plech, dal som git, vybrusil a 2x základný lak a 2x vrchný. Lištu som očistil a následne namontoval, na vrch lišty som dal silikón aby voda inde tiekla.
V máji 2022 som spravil veľký servis v hodnote 2000€, kde som menil zhaviče a 2ks som dal nanovo robiť, komplet rozvody a vodnú pumpu, všetky remene a kladku som menil, všetky kvapaliny sú nové - chladiaca, brzdová, sanie je nové, príruba chladiča tiež, demontoval a zaslepil som EGR ventil, vymenil som palivový filter, spodný ochranný kryt motora som namontoval. Auto je bez adblue.
Auto je po technickej stránke veľmi dobré a spoľahlivé, servis som robil v Kráľovej pri Senci v autoservise Javor, odkiaľ mám aj doklad a históriu.
Auto som využíval málo, len keď bolo treba pri stavbe. Teraz je už odstavené a nejazdí, to je aj dôvod predaja.
Nového majiteľa čakajú nasledovné výdavky: STK + EK, intervalový servis oleja a všetkých filtrov okrem palivového.
Na aute sú z vonka malé kozmetické chyby krásy a 2 nedostatky, ale to mu neuberá na výkone a pracovitosti, ide o časť nad čelným sklom, ktorá sa odlupuje, ale to je choroba všetkých takýchto áut. Rádio občas hrá, záleží asi od počasia a centrálne zamykanie funguje, všetky dvere zamkne, ale vodičové dvere nie a tie vždy kľúčom zamykám. Tieto závady sa mi objavili pri užívaní mnou a už som ich neriešil. Sú to veci čo sa dajú opraviť, ale aj nemusia. To nechám na nového majiteľa.
Na aute som spravil dosť práce po technickej stránke v servisoch, ale aj pohodlí a čistote. Vždy som mu doprial čo bolo treba. Nový majiteľ sa tomu poteší isto a bude s radosťou jazdiť s ním ako ja.
Cena vozidla: 11 500€ - rozumnej dohode sa nebránim
Prosím volať
Holandsko -BUREN -vidiecka obľasť medzi Utrechtom, Tielom a Nijmegenom
NÁSTUP - 28.2.2023
Plat: 2000€/ netto/mesiac
Bonus: 100€ /po odpracovaní 2 mesiacov
Spôsob spolupráce: na živnosť
Sprostredkovanie: bez poplatkov
Ubytovanie a strava: ZADARMO
Požiadavky: žena 30-50 milej a pokojnej povahy ,skúsenosti ,nefajčiarka , trpezlivá, empatická, flexibilná ,komunikatívna angličtina , aktívna šoférka !!!
Ubytovanie : opatrovateľka má vlastnú izbu , kúpeľna je spoločná s klientom
Voľno : denné prestávky od 15-17:30 hod , víkend voľný !!!
Popis klienta: Pán žije so svojou manželkou v Burene, čo je dedina vo vidieckej oblasti medzi Utrechtom, Tielom a Nijmegenom.Klient je bývalý profesor , je inteligentný , rád číta noviny a chodí na prechádzky . Už niekolko rokov trpí Parkinsonom ale posledný rok a pol sa jeho stav zhoršil. Je stále pohyblivý, ale hrozí mu pád , potrebuje pomoc pri vstávaní z postele a stoličky. V domácnosti používa chodítko
pre extra podporu. Klient je schopný ísť sám na toaletu počas dňa, ale v noci bude potrebuje pomoc. S tým mu pomáha manželka, ale 2x týždenne (od utorka večera do štvrtka večera) zostáva kvôli práci v Rotterdame. Počas týchto noci (a dni), opatrovateľka zostáva s klientom sama .Pán takisto slabšie počuje . Takisto pomáha s väčšími nákupmi. Opatrovateľka má k dispozícií auto ( manuál) s ktorým sa chodí na väščie nákupy. Nakoľko klient už nemôže šoférovať je potrebné aby opatrovateľka bola aktívny šofér . O upratovanie sa stará upratovačka , varí manželka . Opatrovateľka varí len v dni keď je manželka pracovne mimo domu . Klient má v dome mačku o ktorú sa stará manželka ale takisto v jej neprítomnosti ju má na starosti opatrovateľka .
Pracovná náplň: asistencia a podpora v denných aktivitách , pomoc s osobnou hygienou, pomoc s obliekaním, umývanie , príprava jedla-varenie , pranie , žehlenie , spoločnosť počas dňa, pomoc pri prechádzkach , nákupy autom -manuálna prevodovka
MZ
Nečakal som že to budem písať ale:
Rozhodol som sa že predam svoju Mazda 3 ročník 2006, 1,6 benzín, najazd 284tis. “Vranka” ako sme ju všetci volali ma 77kW takže fabiu s tým dokážeš upratať ale nevyčmudiť, pretože STK a EK som robil nedávno(11/22) takže do 11/24 máš pokoj od ekozlodejov. Kupoval som ju pretože milujem vôňu benzínu a ako autofanatik(len tých lepších samochodov) som chcel mať v garáži naozajstnú krásku. Zarobil som na ňu v Holandsku odkiaľ som ju aj v 2016 doviezol, prihlásil a odvtedy sa o ňu dôkladne posledných 100tis km starám. Ale už som na ňu celkom starý a prešiel som na niečo pohodlnejšie a menej športové pretože pri dupaní plynového pedálu ešte stále láme chrbticu. Katalyzátor zatiaľ má, aj keď kvôli aerodynamike by som ho radšej nemal, no som rad že ho zatiaľ nikto nevyrezal -je to jediná vec ktorú som už nechcel na nej meniť, aj keď si ju už pýta kontrolkou (zaslúžil by si prečistiť a vypucovať), inak si prešla kompletným vykuchaním vnutorností, generalka motora a jeho okolia pri 250tis(11/20) - odvtedy nabralo ďalších par koní, no žiadnu líšku ani jeleňa, stret zo zverou teda nebol.
Na otázky typu “som študent, nechali by ste mi ho na splátky?”. .. alebo “vymením za notbuk” atď… prosím nereagujem.
S cenou sa dá ešte hýbať, samozrejme radšej smerom hore. AAA pre vás je cena aj s vysokohorskou prirážkou 3000e.
K výbave: posilnovač kormanu už samozrejmosť, el. šiby,el.spätné zrkadlá + vyhrievané(aj zadný oblok), automatická klíma, multifunkčný volant, cúvacie senzory v ŠPZ, alarm, imobilizér, xenonové svetlá, letné pneu na diskoch 16"(posledna foto) a zimné na plechačoch 15”, tónované sklá a elektrony mu dodávajú imidž albánského mafiána. Autokoberčeky gumené aj textilné,olej nepapá ale inak ľúbi 5w30 menený 09/22, airbagy, isofix, diaľkové ovládanie 2x kľúč, lakťová opierka, hmlovky…atď..
Má malé estetické vady, ale kedže som pri žienke zlenivel a moje oči našli krásu inde, nechce sa mi ich riešiť, no prahy a podvozok ošetrené.
Auto napriek tomu že ide o sedan ponuka obrovský úložný priestor, ktorý sa po sklopení zadných sedačiek, zmení na priestor súložný - zatiaľ však netestované.
Je to náš cukrík dobre sladený, leštený a garážovaný. Jeden cukrík meníme za druhý a to je dôvod predaja, ideálne niekomu kto je rovnaký fanatik a dopraje jej všetko čo bude potrebovať.
Mám na predaj tepelné čerpadlo zem-voda. Ako zdroj tepla môžete použiť vodu zo studne alebo zemný kolektor. Tepelné čerpadlo potrebuje pri plnom výkone prietok 1550l/h. Ak použijete vodu zo studne, tak môžete ju vracať späť do zeme, tým sa nebude míňať zásoba spodnej vody, ale vsakovaciu jamu urobte aspoň 10m od studne, aby sa voda stihla otepliť z cca 1°C na cca 8-10°C. Ak použijete ako zdroj tepla zemný kolektor, je možnosť naplniť tento okruh nemrznúcou teplonosnou kvapalinou a tepelné čerpadlo sa dá nastaviť aby podchladzovalo kvapalinu aj do mínusových teplôt. Pri čerpaní vody zo studne sa dá ísť len do cca 1°C. Tepelné čerpadlo ďalej dokáže aj chladiť, môžete potom púšťať studenú vodu do podlahového kúrenia (nie každý to má rád), ďalšia vec, že to nie je najefektívnejšie chladenie, pretože vzduch sa nebude prirodzene miešať. Na efektívne chladenie je možnosť vyhotoviť buď stropné chladenie ale dajú sa použiť aj fancoily (zariadenie ako klíma, ale ako zdroj "chladu" nie je chladivo alebo studená voda, ktorú dodáva tepelné čerpadlo. Fancoily by som vedel zohnať ak by ste mali záujem. Ceny u nás asi od 600€ a viac. Parametre čerpadla pozrite na štítku. Tepelné čerpadlo je nové, nebolo použité, naša pôda nie je vôbec vhodná na použitie zemného kolektoru. Mysleli sme že bude dobrá ale nie je. Máme všade íl. Zemný kolektor by bolo možné použiť, ale jeho plocha by musela byť násobne väčšia a na to nemáme na pozemku dosť miesta...
Tepelné čerpadlo dokáže ohriať vodu na maximálne cca 50°C, takže nie je vhodné pre vykurovanie radiátorov. Pri ohrievaní vody na 50°C klesá účinnosť tepelného čerpadla a zvýši sa spotreba elektrickej energie. Ak premýšľate nad výmenou zdroja tepla pre Váš dom za tepelné čerpadlo, je nutné aby ste si dali urobiť výpočet tepelnej straty Vášho domu. Musí byť maximálne 9kw alebo 15kw (mám obidva modely)
Cena za 9kw tepelné čerpadlo je 3000€. Dá sa poslať aj na dobierku. Manuál pošlem na požiadanie emailom.
Mám na predaj aj tepelné čerpadlo s výkonom 15kw, cena je 5000€.
Predám Hondu Accord tourer,benzín 2.0 i-vtec,manuál,rok výroby 2003.Najazdené má 300000km,ale ešte isto zvládne veľa km.Auto bolo kupované nové na Slovensku.Som veľký fanúšik značky Honda takže som autu venoval veľa starostlivosti a peňazí aby dobre vyzeralo aj dobre veľmi spoľahlivé,používam ho denne 3 a pol roka a nikdy ma nesklamalo.Motor ťahá krásne,olej a filtre som menil raz ročne, približne po 8 tisíc km.Motor nežerie olej.Prevodovka je ako nová,radí bezchybne,dráhy rýchlostí sú na milimeter presné.Treba vyskúšať.Auto vyzerá super,ale vzhľadom na vek sa nájde pár nedostatkov ktoré ale určite zohľadníme v konečnej cene.O všetkom si povieme,som seriózny človek,nemienim pred nikým nič zatajovať.Ešte skúsim vymenovať veci ktoré sa na aute urobili počas môjho vlastníctva:1.-nový metalický lak,odtieň Bentley dark cashmere[1200 eur].Pôvodný strieborný lak bol na viacerých miestach poškriabaný a mne sa vždy páčila bronzová metalíza tak som auto nechal prelakovať.Bol som potom aj na kontrole originality a na DI, zmena farby je legálne zapísaná v tech.preukaze.2.-originálne 17" alu disky Honda[300eur].3.-nové svetlomety(pôvodné neboli poškodené ale už boli kvôli veku zájdené a nesvietili dobre tak som ich vymenil[300eur].Pôvodné mám ešte doma,môžem ich budúcemu majiteľovi darovať pri predaji).4.-nový predný spoiler+mračítka,pôvodná maska a mriežky nárazníka nalakované čiernou lesklou perleťou+nový čierny emblém Honda na maske aj na kufri[všetko spolu 400eur].5.-nové strešné lyžiny z facelift.verzie(tiež nalakované čier.leskl.farbou)[200eur].6.-nové čierne autofólie zboku aj vzadu[200eur].7.-nová spojka,najazdil som s ňou len nejakých 20000 km[400eur].8.-nový štartér a nová vačka výfukových ventilov(na starších v-tecoch sa zvykli zodrať,takže budúci majiteľ má o starosť menej.Výmena v autorizovanom servise Honda)[900eur].9.-nové zad.brzd.kotúče a doštičky+repas zad.brzd.strmeňov[300eur].10.-nové sviečky,remeň pri alternátore[100eur].Ešte dodatok pre špekulantov a puntičkárov ktorý hľadajú nablýskaný poklad za suché z nosa.Budte realisti:je naivné si myslieť že za tri tisícky nájdete 20 ročného accorda v tip-top cukríkovom stave bez škrabanca,kúska hrdze s naj. reál. ôr auto ponúkam niekomu kto ocení že do auta bolo vrazené dosť financií a zároveň bude vedieť prižmúriť oči nad niekoľkými nedostatkami.Všetky drobnosti sa dajú poriešiť,ale mne by už vrazené prostriedky nikto nevrátil.Radšej dám väčšiu zľavu pri predaji
3ja "černoškovia" hľadajú trpezlivé nové domovy.
Agátka, Žofka a Frodo sú 3ja mačací súrodenci, ktorí boli ako malé a veľmi choré mačiatka zachranené ešte behom kastračnej akcie
v decembri 2020. Mačiatka boli veľmi nekontaktné,ale našťastie sa dostali do dočasnej opatery do bytu a tak sa pomaly naučili dôverovať ľudom.
Jedna ich sestrička našla domov pomerne rýchlo, ostatní 3ja čakajú a čakajú. Medzitým sú to už skoro 2ročné mačičky, zvyknuté na bezpečie bytu,
preliečené, očkované, kastrované. Pri zmene prostredia, sa opäť budu nejaký čas báť, ale pri dostatku trpezlivosti sa pekne zabývajú aj
novom prostredí. Je nám jasné, že su to "iba" obyčajné čierne mačičky, ktoré zo začiatku ani nebudú maznavé. Ale veríme, že sa nájdu i ľudia,
ktorí nevyberajú iba očami, ale i srdcom.Títo traja majú za sebou naozaj neuveriteľnú cestu, ich dočasní opatrovníci sa im naozaj pekne venujú
a venovali,ale je čas ísť domov. Mačičky si hľadajú ten najlepší domov, kde budú ako členom rodiny, u ľudí, ktorí vedia, že mačička je záväzok
aj na 15 rokov a treba sa jej venovať....áno mačička plzne, áno bude skákať po linke, áno treba pravidelne čistiť záchodik a môže byť, že čo to
poškrabe....je to živý tvor, nie plyšová hračka.
Nachádzajú sa v Žiline. Kontakt priamo na stránku Tul(k)áčik alebo tel.c. Adopčný poplatok je 40 EUR
Na zaciatok, ak chcete za 1200€ nove a bezchybne auto zajdite do predajne s novymi autami a pytajte si nove auto za 1200€ tam.
Nikomu nerezervujem, kto prvý príde ten berie.
STK, EK 12/24 preslo bez uplatku, nová LPG nádrž do 2032, dva kluce, serviska, klima naplnena v lete a funkcna, nové cúvacie senzory, nove brzdy, novy vyfuk od katalyzatora, nove zadne tlmiče aj pružiny, nove homokinetické kĺby.
Olej meneny v prevodovke aj v motore na jesen, rozvody este 15000km.
Letne zanovne pneu na elektronoch, zimne tiez v pohode na elektronoch.
LPG aj ťažné zapísané v TP, 4 x Airbag, ABS, LPG nadrz miesto rezervy, gumene koberceky s vysokym okrajom v aute aj v kufry, laktova opierka vpredu aj vzadu. V technickom zapisane R15, R16 aj R17.
Vsetky okna v elektrine, elektricky sklapane vyhrievane zrkadla, denne led svietenie, hmlovky, nove radio Pioneer s USB, predne repro dvojpasmove Blaupunkt.
Do auta som kvôli STK a kvôli tomu ze sa na ňom mala vozit manzelka s detmi nainvestoval viac ako je jeho cena, ma nabehanych poctivych 415 tis. jazdí denne a pribudajú ak tam ale chcete ine cislo mozem za priplatok zariadit, momentálne bez investície, jazdi 500km na 43L LPG.
Normálnej dohode sa na mieste nebránim, ak potrebujete auto na pobežky lacnejsie vozenie nenájdete. Benzin tankujem raz za stvrt roka za 20€.
Auto obcas (raz za pol roka) vyhodi chybu motora, je to pri studenom starte a nasledne ked ho necham bezat na volnobehu aby sa nahrialo, robilo mi to kazde MPI s LPG a to jazdim na nich uz 20 rokov, ale po troch startoch chyba sama zmizne. Je to asi bezny jav a ked ho napichneme na VAG tak piše nieco s tlakom vzduchu, snimac tlaku vzduchu som dal menit uz dva krat ale po premerani bol vzdy aj ten starsi OK. V servise mi tiez povedali ze si to nemam vsimat. Ak je toto dôvod preco ho niekto nechce, kupte kludne inde lepsie alebo skuste aj to nove.
Bezproblemove LPG montovane v Hatiar Zvolen.
K autu davam cisto nove sviecky specialne na LPG, zanovne zapalovacie moduly, povodne funkcne autoradio na CD, dalsi filter na LPG a mnoho inych nahradnych dielov. Auto ma horsie prahy, ale vzdy som ho zdvihal za ne a este vzdy vydrzali. Korozia mimo prahov ziadna. Na aute sa vplyvom veku lupe lak. Na aute je nakablovany tempomat aj palubny pocitac. Kvoli zime sa to nedokoncilo ale packy su uz vemenené aj nakablovane. Na pravej strane dorobena zamka dvery.
Tieto šaty sú ušité a upravené na nizučké nevesty, ktoré nemajú zrovna modelkovskú postavu. Ja osobne neznesiem vysoké opätky ani len na krátku dobu, takže sú upravené tak, aby sedeli na výšku 158 cm + cca 3 cm opätok. Aj napriek tomu som si ale spredu stúpala na sukňu, takže pokojne znesú ešte o 2-3 cm vyššiu nevestu (alebo topánky). Šaty majú nádhernú dlhú vlečku, ktorá sa dá vypnúť hore aby pri tanci nezavadzala. Pod šaty netreba podprsenku, pretože majú veľmi dobre spracovaný korzet a bez problémov udrží na mieste aj veľké prsia. Zapínanie je formou viazania a elegantných gombíkov. Vrch je celý podšitý silonkovým materiálom, ktorý aj pri veternejšom počasí ochráni pred chladom a zároveň poskytuje dokonalú stabilitu a všetko drží tam kde má. Na pohľad tak šaty vyzerajú ako keby mali otvorené ramená, ale pritom majú príjemný krátky rukáv. Sukňa je podšitá trblietavým tylom, čo dodáva krásny rozprávkový nádych, hlavne na tanečnom parkete. Pod sukňou je kruhová spodnička, ktorú dodám k šatám zadarmo. Taktiež k šatám dodám hustý nadýchaný trblietavý závoj, dlhý 3,5 m. Ja som najskôr váhala, či pri takom dlhom závoji nezanikde vlečka, ale opak bol pravdou. Krásne vlečku doplnil a šaty pôsobili ešte čarovnejšie.
Na ľavom ramene je cca 4cm steh - čipka nevydržala vykrúcanie nadšených hostí. Na pohľad to ale nebolo veľmi viditeľné - fotografka a hostia by si ani nevšimli vadu keby na to neupozorním. Roztrhnutie zašívala krajčírka, ktorá sa ponúkla že by vedela potiahnuť čipku tak, aby steh nebol vôbec viditeľný. Oprava bola ale robená na rýchlo kvôli foteniu, preto je urobený iba steh. Kvôli tejto drobnej vade sa dá na cene aj dohodnúť.
Šaty je ideálne si vyskúšať a osobne prevziať, aby sa nepoškodili pri preprave kuriérom.
Prodám jeté kolo Trek Remedy 7. Velikost: 18,5. Velikost kol: 27,5". Až na vylepšení o teleskopickou sedlovku a jiné gripy sériové osazení. Kolo je ježděné ale plně funkční. Na kole jsou nové nejeté gripy a zánovní teleskopická sedlovka. Před prodejem proběhla repase vidlice - od tohoto servisu nejeto. Kolo bylo zakoupeno u Cyklo Šauer v Jablonci nad Nisou. Cena: 1499euro
Osazení:
Brzdy: Shimano Deore
Řazení: Shimano Deore
Přesmykač: SRAM X7
Přehazovačka: Shimano SLX
Řetěz: SRAM PC 1031 - 2. zoubek měrky.
Kliky: SRAM S1010
Náboje: Bontrager Duster Elite
Řidítka: Bontrager Riser
Představec: Bontrager Rhythm Comp
Sedlo: Bontrager Evoke 2
Sedlovka: teleskopická Bontrage Line - zánovní
Ráfky: Bontrager Duster Elite - zadní ráfek trošku háže.
Pláště: př. Bontrager XR4 Comp / zd. Bontrager XR4 Expert - zadní plášť trochu háže.
Vidlice: Rock Shox Revelation RL - po repasi! Na začátku levého kluzáku je trochu povrchově oleštěný elox, na pravém kluzáku je několik povrchových oděrek - absolutně bez vlivu na funkčnost.
Tlumič: Fox Float Evolution DRCV CTD - Na pístnici tlumiče je 1 malá povrchová oděrka - absolutně bez vlivu na funkčnost.
-Na levé vnitřní části vahadla je od bowdenu který vede k přesmykači vyšoupaná drážka. A další vyšoupaná drážka od zd. brzdové hadice je na levé spodní části zd. stavby - žádný přímý vliv na funkčnost ale tyhle zmíněné věci nemají.
-Na levé straně vahadla (u ložiska které je nejblíže k zd. stavbě), chybí cca z 40% hranka uložení ložiska, jelikož je ale ložisko fixováno a staženo z obou dvou stran, tak tato věc žádný přímý vliv na funkčnost nemá. I tak ale tuhle věc zohledňuji v ceně.
Je to enduro kolo na kterém se jezdilo, takže je na něm celkově vícero oděrek, škrábanců, ťukanců, což ale také zohledňuji v ceně kola.
Predavam mojho leona 1.9 TDI ARL 110kw.
Je to rocnik 2003 a ma 219 tisic.
Na aute boly menene hydrostely vacka je vporiadku ten preto nie a aj rozvody nedavnom.
Na aute sa nachadza turbo GTD2060VZ a su spravene hadice samozrejme aby zniesol tlak.
Kedze okrem teplych letnych dni origos Intercooler je postacujuci tak ten tam je original. V lete v 35C je IMT nejakych 60C tusim. Inak ked je normalne pocasie je vpohode. Program je custom a auto nebolo na dyno ale odhadovany vykon je asi 230-240 koni. Je tam este nedavno zalozena spojka sachs performance kovo-synterovy.
Auto ma svoje chybycky kvitne lavy blatnik dole (klassicka VW choroba) podvozok sice nejak neklepe moc alebo co je stabilna celkom pekne sa sprava ale napriek tomu uz by zasluzila pozornost. Horne ulozenie su na vymenu napr. Su este nejake chybycky ale takto mi vsetky ani nenapadaju ale nie som o*ebavac o com viem to poviem ak mate zaujem urcite nepojdete do nejakeho risku co sa tyka skryte zavady.Dovod predaja je nevyuzitie kedze doteraz bolo ak vikendove auto ale uz nanom nejazdim. Na aute su teraz R17 225/45 Yokohama Advansporty v dobrom stave a dam knemu zimne R16 205/55ky (zimne gumy uz nie su az tak dobre) Momentalne sa vyskusat neda lebo nema PZP. Pri serioznom zaujme mozme to nejak poriesit.
Treba to vidiet, ak mate seriozny zaujem volajte.
Esemesky a mejliky si nechajte preseba.
Skusobny jazdci pre svoje dobro tiez ostante doma.
Dakujem
Dámi a páni predstavujem Vám adepta na predaj: Tel.vymysleny
Ford Mondeo MK3 kombi - POZORNE ČÍTAJ AŽ DO KONCA!!!
2.0 TDCi 85Kw manuálna 6r prevodovka
moja spotreba bola 5,7l/100km - používané celé spektrum otáčok žiadne točenie do 2000ot/min, automatická klimatizácia OK, sezónne prezutie zimné plech - nanovo striekane/letné ALU - dohodou!! 4x okná v elektrike
auto bolo dovoz z nemecka, od 2015 som majiteľom od 185tis km
Auto je plne pojazdné!! všetko čo má fungovať funguje. Pravidelný servis - bez servisnej knižky...normalka..
Vymenené: -všetky tlmiče a pružiny -Predné poloosy L/P -silent bloky na ramenach dal som tam silonové! -spodné čapy -Zánovné zimné pneu na opieskovaných a prestriekaných placháčoch -Predné svetlá preleštené a nalakované proti UV dôkladne nastavené, takže svietia tam kam majú a velmi dobre! -čelné sklo menené cca pred 2r nedoškriabané -palivový filter -hl. brzdový valec vymenený preventívne -termostaty pozor má 2 - oba vymenené -dorobené cúvacie senzory, kôli manželke pre ňu je to vesmírna loď - ale zvykla si (jeden vypadol) -výškové nastavovanie šoférovej sedačky - nebojte aj to ozubenie som vymenil - takže výška ide
Olej+filtre menené poctivo každých 10000km orig Ford olej 5w30
čo je poškodené: mali sme ťukanec/pán mi potiahol auto o ľavé dvere aj pred aj zad je to "vyklepané" trochu ma to mrzelo ale už to neriešim stalo sa to asi pred 4 rokmi... Predná kapota menená kôli mojej hlúposti nezaistil som kapotu a rozbehol som sa....viete čo nasledovalo, čelné okno vydržalo!... Sem tam škrabanec - Ale lak všeobecne pekný. Pri silnejšej akcelerácii zadymí ale pri týchto km a diesel si myslim ze OK. Na emisnej nebol nikdy problem.
Celkovo auto v dobrom stave. Má nájazd 309...tis km. Spojka pôvodná, turbo pôvodné.
POZOR! ! !Je to jedno z mála Ford Mondeo 2.0 TDCi 85Kw kombi ktoré je BEZ váhy vzduchu, má podtlakový EGR(zaslepený samozrejme)..., podtlakové turbo(cena repasu 170e).. Toto auto je ročník 2006. Na základe tohoto si osobne myslím že ešte veľa znesie. Je aj ťažné !!!Vlastním ho 7 rokov a doposiaľ som plne spokojný, používali sme ho ako rodinné auto takže som sa staral aj o lak a dostávalo pravidelne ručné voskovanie. Na aute som mechanicky toho veľa nerobil až na nápravy lebo v podstate nebolo čo okrem spotrebáku - homokynetické (vymenené asi 4x), tyčky stabilizátora, predávame ho LEN kôli tomu že nam bolo ponuknute novsie mondeo.EST/EK nikdy problém! aj so zaslepeným EGR spravilo EK v pohode. Pozeral som a auta za 2,5-3,5tis eur hrdzave derave akoze grc!! Ja ponúkam auto auto úplne bez hrdze, s motorom ktorý nemá podstatné súčasti pod senzorom - čiže jednoduchá mechanika. Motor v dobrej kondícii. Takže, rozumne sa vieme dohodnúť ale obhájim si svoje!
Cena bez letnej sady kolies - liate je 1200e. Cena s letnými kolesami je 1500e Treba prísť pozrieť povoziť sa. Podivný ľudia s podivnými myšlienkovými tokmi - najprv sa treba zamyslieť keď sa niečo opýtate!!AAA nevolať
Predám:
- teplučký fleesový overal s mývalom č. 6 (veľkosťou sedí 62-68)zn carter´s. Overalík bol pár krát nosený, pranie trošička vidno na patentoch. Inak krásny stav. Dĺžka od pliecka po pätu je 58 cm a od pliecka po rozkrok 40 cm. Cena 6 eur,
- teplučký fleesový overal šedý pásikavý s 1 tučniakom č. 9 (veľkosťou sedí na 62-68) zn Carter´s. Overalík bol pár krát nosený, pranie trošička vidno na patentoch. Inak krásny stav. Dĺžka od pliecka po pätu je 58 cm a od pliecka po rozkrok 42 cm. Cena 6 eur,
- 2 teplučké fleesové overaly s kačičkami č. 6 (veľkosťou sedí na 62-68) zn Carter´s. Overalíky boli pár krát nosené, pranie trošička vidno na patentoch. Inak krásny stav. Dĺžka od pliecka po pätu je 54 cm a od pliecka po rozkrok 41 cm. Cena 6 eur je za 1 ks,
- teplučký fleesový oranžový pásikavý overal s tekvičkami č. 9 (veľkosťou sedí na 62-68) Carter´s. Overalík bol pár krát nosený, pranie trošička vidno na patentoch. Inak krásny stav. Dĺžka od pliecka po pätu je 58 cm a od pliecka po rozkrok 41 cm. Cena 6 eur,
- teplučký velúrový overal svetlo šedý s koalou zn lupilu č 62. Overalík bol pár krát nosený, pranie trošička vidno na patentoch. Inak krásny stav. Dĺžka od pliecka po pätu je 54 cm a od pliecka po rozkrok 40 cm. Cena 3,50 eur,
- teplučký slabomodrý velúrovaný overal č. 74 C&A s tučniakmi, ale určite sedí na 68. Riaďte sa prosím rozmermi. Má malú chybičku krásy - malý slabučký fliačik pod krkom vľavo. Vidno ho pri naklonení, ale len minimálne. Možno pôjde ešte vyprať. ... Zapínanie je na pukačky. Dĺžka od pliecka po pätu je 57 cm a od pliecka po rozkrok 41 cm. Cena 4,50 eur,
- teplučký svetlošedý velúrovaný overal č. 74 C&A Disney s jedným veľkým Mickey mousom, ale určite sedí na 68. Riaďte sa prosím rozmermi. Bol nosený pár krát, kúpili sme neskoro, je top stav. Zapínanie je na pukačky. Dĺžka od pliecka po pätu je 57 cm a od pliecka po rozkrok 41 cm. Cena 5 eur,
- teplučký biely velúrovaný overal č. 74 C&A Disney s viacerými mickey mousami, ale určite sedí na 68. Riaďte sa prosím rozmermi. Bol nosený pár krát, kúpili sme neskoro, je top stav. Zapínanie je na pukačky. Dĺžka od pliecka po pätu je 56,5 cm a od pliecka po rozkrok 42 cm. Cena 5 eur,
- teplučký fleesový overal červeno čierny handsome (fešák v preklade) zn Children´s Place č 68. Overalík bol pár krát nosený, pranie trošička vidno na patentoch. Inak krásny stav. Zapínanie je na zips. Veľmi praktické a rýchle. Dĺžka od pliecka po pätu je 58 cm a od pliecka po rozkrok 40 cm. Cena 6 eur.
- teplučký biely overal s hviezdičkou č 74, ale sedí na č. 68. Overalík bol len opratý, nesadol nám, je vhodný len pre chudšie dieťatko. Konce rukávov sa pretáčajú na rukavičky. Dĺžka od pliecka po pätu je 62 cm a od pliecka po rozkrok 43 cm. Šírka je 25,5 cm. Cena 6 eur.
V prípade záujmu ma prosím kontaktujte správou pod inzerát, telefón je neplatný, prosím nevolať.
Predám toto 88 klávesové stage piáno spolu s caseom. je k nemu orignál pedál a samozrejme adaptér.
Plne funkčný v zachovalom stave.
Kupovaný bol približne pred 7 rokmi.
Väčšinu času sa používal v byte ale občas som s ním hrával aj mimo domu.
Má pekný klavírny zvuk a množstvo iných zvukov s ktorými sa dá bohato vyhrať. Je aj softvér pomocou ktorého sa dajú zvuky dopodrobna upraviť, ak sa niekto chce naučiť s tým pracovať. Ja som si s ním užil kopec pekných chvíľ.
Nahrávalo sa na ňom aj jedno Vianočné CD, tak tu je ukážka pre predstavu ako znie:
Podrobné info a parametre:
Na niektorých maličkých miestach je odretá farba. Kolečko na prepínanie zvukov/funkcii je zo zvláštneho materiálu a nedá sa dobre vyčistiť ale je funkčné. Klávesy sú pri stláčaní trošku hlasnejšie. Case je zvonka miestami odretý, ale je v poriadku. Zvnútra sa odliepa časť peny (viď foto) ale nič vážne.
V minulosti sa vyskytol problém, že jedna klávesa prestala hrať, takže bol aj rozobratý ale niekoľko rokov sa mi to už nestalo a všetko funguje ako má.
Dôvod predaja: Kúpil som si nový klavír.
Pozor! Klavír nemá vlastné reproduktory! Je vhodný pre niekoho, čo to myslí s hraním aspoň trochu vážne a ak sa rád hrá so zvukmi, určite mu má tento klavír čo ponúknuť.
Predám:
- krásne tenké svetlejšie hnedé bavlnené rebrované legínečky s líškami zn Next. ... Je síce č 68, ale sedia na č 62. Mali sme ich iba raz. Celková dĺžka je 28 cm, od nohy po rozkrok je 14,5 cm. Pás je 18,5 cm v kľude. Cena 3,50 eur,
- krásne tenké tmavošedé bavlnené legínečky. ... Sú síce č 68, ale sedia na veľkosť 62. .... Boli iba opraté - top stav. Dĺžka celková je 35 cm, od nohy po rozkrok je 14,5 cm. Pás je 17,5 cm v kľude. Cena 3,50 eur,
- krásne mätové polodupačky Pepco č 68, ale veľkosťou sedia na 62. Nie sú tenučké, sú troška hrubšie. Také fleesové s podtlačou hviezdičiek a odtlačky mackovej nohy. Na zadočku majú macka. Rozkošné. Boli iba raz opraté. Dĺžka celková so zahnutým pásom je 37 cm, dá sa ešte o 4,5 cm vyhnúť vyššie. ..... Od nohy po rozkrok je 21 cm cm. Pás je 18,5 cm v kľude. Cena 2,50 eur,
- úžasné tmavomodré rifličky značky Baby Cat & Jack pre malého fešáka. Sú strečové, pohodlné. Šnúrky sú len na okrasu, nedajú sa zatiahnuť, patenty na spodkoch sú svetlošedé .... Mali sme ich max 2-3x, ale sú v krásnom nosenom stave. Celková dĺžka je 34,5 cm, od nohy po rozkrok je 17,5 cm. Pás je 19 cm v kľude. Cena 3,5 eur,
- krásne tenké bavlnené tmavozelené tepláčky s elastanom. Na zadočku majú funkčné vrecúško s tigríkom. ...Veľkosť píšu 6m, ale sedia na veľkosť 62. .... Mali sme ich iba raz. Celková dĺžka je 34 cm, od nohy po rozkrok je 19 cm. Pás je 18,5 cm v kľude. Cena 3 eurá,
V prípade záujmu ma prosím kontaktujte správou pod inzerát, telefón je neplatný, prosím nevolať.
Predám BMW E91 330XD Xdrive 170kw s 6 st. manuálom. Vyrobené v roku 2006. Auto bolo kupované na Slovenku, ja som som 2. majiteľ od cca 265 XXX km.
Najazdených akutálne 359 850km, ale s autom sa jazdí takže, km pribúdajú. O auto bolo po celý čas s láskou starané, vždy dostalo aj preventívne čo potrebovalo. Olej menený každých 10 000km, oleje v diffoch aj rozvodovke pravidelne menené taktiež.
Údržba:
Pri 350 000km bol v aute menený celý motor. (Servis, ktorý pred tým menil olej zalomil držiak olejového filtra a starý motor sa pridrel na 6. valci, všetko zdokumentované). Pri výmene motora bol nový samozrejme celý pretesnený tj. kluka, zvody, turbo, dpf, olejová vaňa, veko ventilov, vstreky, vodná pumpa atď.
Na aute sú vyriešené takmer všetky choroby M57. Vybraté a zaslepené klapky. Vymenené podtlakové hadice. Žhaviče + riadiaca jednotka. Termostat malý aj veľký. Obidiva regulátory tlaku paliva a mnoho ďalšieho.
Predná náprava vymenená úplne. Tj tyčky riadenia, pomocné ramená, uloženie stabilizátorov, tyčky stabilizátorov, zvislý čap hlavného ramena (Lemforder). Hlavné rameno má velký silentblok vymenený za žltý Strongflex (auto o dosť stabilnejšie zatáča)
Zo spodu sa ďalej menili všetky brzdové hadice. Predné brzdy ATE Powerdisc + keramické platničky ATE. Vzadu Bosch.
Karoséria celkovo v dobrom stave ale samozrejme to nie je nové auto a nedostatky sa nájdu. Všetko som sa snažil odfotiť, tak aby bolo hneď jasné čo sa dialo.
S autom sa celý čas jazdilo, tak ako sa s ním jazdiť má tj. pravidelne dlhé trasy cez celé Slovensko, keď už aj jazdilo dlhšie po meste tak so minimálne vybehol Malacky a späť nech sa vypáli DPF. Vždy poctivo zohrievané a dochladzované. Nejazdila sa s ním žiadna eko jazda na 1200ot, ale pravidelne videlo celé spektrum otáčok.
Vylepšenia:
Kratšie pružiny Eibach Pro kit. vyššie spomínané strongflexy, originál M performance alcantorová radiaca páka, M paket volant v alcantare, Schmiedman koberce.
Predávam ho na zánovných zimných pneu Continental TS860 a diskoch čo sú na foto. Letné disky Borbet R18 na jednu sezónu jazdených Conti Premium Contact 6 dohodou.
K autu ďalej pridám originál plastovú vaňu do kufra (nezašpiníte si kufor) a originál predný nárazník vhodný na prelakovanie (oderky z obrubnuníkov).
Výbava:
Xdrive, veľký iDrive (rok po repase), vyhrievané polokožené sedadlá, stmievateľné vnútorné zrkadlo, dažďový senzor, Ski vak, xenónové svetlá, hmlovky, tempomat s funkciou brzdenia (Dynamic cruise control), menič na 6 CD v kufri.
Nedostatky: Nemám čo skrývať, myslím že si obidvaja ušetríme čas, keď tu bude napísané všetko o čom viem. Píska turbo. Znie to ako prasknutá hadica, ale tie sme všetky vymenili, takže to už vychádza iba na neho (na hadici vidno aj výtlak oleja, takže najskôr to. Zotrvák (po repase stavaný na 800Nm, ale počuť buď to alebo spojkové ložisko). Hrdza kufor, Šúpe sa lak na ĽZ blatník
Dobrý deň
Ponúkam na predaj toto spoľahlivé auto, ktoré toho naozaj ponúka veľmi veľa.
Ide o verný motor 3.0TDi 176kW už s vymenenými rozvodmi (mam aj faktúru k nahliadnutiu) a repasovaným turbom. Tomu napomáha automatická 6-stupňová Tiptronic prevodovka, ktorá radí super a ak by vás nudila, tak na volante je aj radenie F1. Aktuálny nájazd je cca 396000km (na aute denne jazdím 90% diaľnica BT- SC- PN)
Jazda je veľmi pohodlná vďaka nastaviteľnému vzduchovému podvozku a vymenenou prednou nápravou asi pred pól rokom.
K tomu veľmi výborne pasuje adaptívny tempomat - udržiava vzdialenosť od auta pred vami a nemusíte si robiť ani starosti ani so vkladaním kľúčika do zapaľovania alebo ho vyťahovať z vrecka pri odomykaní vďaka bezkľúčovému odomykaniu a štartovaniu.
Ja som síce nikdy nevyužil ale ak bude treba, od výroby má aj ťažné zariadenie, ktoré je výklopné.
Ďalej sú tu super doplnky ako solárne strešné okno, vyhrievané a zatmavovacie elektrické spätné zrkadlá, natáčacie bixenonové svetlá s LED denným svietením a prisvecovaním do zákrut, WEBASTO - nezávislé kúrenie s vymeneným novým výfukom, vyhrievané predné sedadlá, dvojzónová klíma, pamäťové kožené sedačky pre 2 rôznych vodičov, otváranie garážových brán priamo z auta, otvorenie kufrových dverí z miesta vodiča, BOSE audio, Bluetooth telefonovanie ale aj Bluetooth hudba z mobilu, LED žiarovky v celom interiéri, LED podsvietenie vo dverách, zadná roletka, predné + zadné parkovacie senzory, dažďový senzor, zatmavené sklá ešte so zárukou,…
Olej menený každých 12000km, naposledy pred 2000km, brzdové doštičky menené pred 2500km, olej v prevodovke menený každých 35000km, menené zadné mechy, pretesnená hlava motora, a iné bežne servisy.
Aktuálne pred 3 mesiacmi som dal prebrúsiť hlavné svetlomety a je na nich nalepená ochranná fólia voči hmyzu a kamienkom. Sú v nich aj nové výbojky. Každého pól roka bolo auto v detailingu na čistenie a starostlivosť o interier a kožu.
Radiaca páka je vymenená za novšiu, ale ak bude záujem mám aj original odloženú. Auto som zakúpil keď malo 318000km a za rok a pól som doň investoval cez 5500€, takže som naozaj nešetril.
Nakoľko má svoj vek, sú tu rôzne škrabančeky a chyby laku, hrdza žiadna.
Nedostatky- spätne zrkadlo sa občas preklopí, ale dá sa pridržať rukou aby zostalo v danej pozícii alebo vymeniť za druhý kus
Vodičova sedačka na ľavej strane ma jemne prasklinky (dá sa to jednoducho prečalunit ale na to bohužiaľ nemám čas, potrebujem auto neustále)
Fotky kľudne dopošlem avšak nakoľko na aute denne jazdim, nie vždy je vyumývané a krásne.
Mám zimné aj letné obutie na tie disky, ktoré sú aj na fotke a ide o r17.
Auto má čerstvú STK+ EK od 23.1!!
Moja cena je 8250€, dohoda istá na mieste pri serióznom jednaní.
Prosím písať hlavne SMS, mail.
Nemám záujem o predaj autobazáru ani AAAauto.
Ďakujem. Zobraziť menej
iPhone sa da používať ale ma vypadnutý mikrofón, čiže nepocut vás na videu,nahravkach,telefonáte a hlasových správach ale natáčať aj fotiť sa dá (bez zvuku). Popraskané na bokoch je ochranné sklo nie displej(dam ho dole). Na zadnej strane sú take škvrnky ale sú malinké a nevidno ich moc-len keď otočíte mobil ku svetlu. Ale inak všetko ostatne funguje ako ma :)) +kapacita baterky 100% - ku kúpe dam aj krabičku ale vidno že bola už kupovaná dávnejšie, mam okolo 40 obalov tak ak by bol zaujem viem dať aj tie kus po 1€ alebo 0,50c(ktoré si vyberiete) aaaa bolo by dobre keby si preň prídete osobne