inzercia, predaj, predám, bazár

allianz. sk

Počet nájdených inzerátov ALLIANZ. SK : 70

Administratívno-klientský pracovník agentúrne kancelárie
Miesto práce Košice Druh pracovného pomeru plný úväzok, živnosť Termín nástupu dohodou Mzdové podmienky (brutto) 1 000 EUR/mesiac 1000€ fix + bonusy a odmeny Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Práca v kancelárii Pracovná doba od 8:00 - 16:00 Sviatky a víkendy VOĽNO Administratívna činnosť Starostlivosť a obsluha klientov Poradenstvo pre klientov Predaj produktov a služieb, osobne aj online Plnenie predajných plánov Práca s databázou a marketingom Realizácia stretnutia s klientmi na základe pridelenej databázy Aktívna komunikácia s našimi klientmi, telefonická aj digitálna Spracovanie požiadaviek a príprava podkladov, archivácia Denný report výkonu a aktivít Zamestnanecké výhody, benefity Odmeny mesačné, kvartálne a ročné Bezplatné vzdelanie a osobnostný rozvoj Možnosť kariérneho rastu V kancelárii: oddychová zóna, pitný režim, obedňajšia prestávka Práca vo veľmi dobrom kolektíve Bonifikácie Zamestnanecké zľavy Reklamné predmety Firemné akcie, tímový teambuilding každý kvartál Home office a flexibilná pracovná doba Pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností Výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti Informácie o výberovom konaní Výberové kola sú 3, v prípade záujmu je nutné poslať životopis v SJ ( popripade motivačny list ) Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské bez maturity stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Jazykové znalosti Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) Ostatné znalosti Microsoft Word, - Základy Microsoft Excel - Základy Osobnostné predpoklady a zručnosti Využívanie výpočtovej techniky pri bežných kancelárskych prácach Presnosť a precíznosť Kultivovaný slovný a písomný prejav Efektívne rozhodovacie a organizačné schopnosti Vysoká miera sebakontroly a dôslednosti, schopnosť doťahovať veci do úspešných cieľov Flexibilita, schopnosť prispôsobiť sa rôznym požiadavkám a potrebám trhu Precíznosť, presnosť Ochota učiť sa nové veci Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Allianz – Slovenská poisťovňa, a.s. je univerzálna poisťovňa na Slovensku. Patrí do poisťovacej skupiny Allianz Societas Europaea. Pôsobí v segmentoch životného a neživotného poistenia. Allianz pôsobí vo viac ako 70 krajinách sveta a má vyše 100 miliónov klientov. Značka Allianz, s hodnotou takmer 13 miliárd eur, patrí medzi najhodnotnejšie značky sveta. Allianz nám v prieskumoch dlhodobo a výrazne vychádza ako top dôvod, pre ktorý sa klienti rozhodnú u nás poistiť, pretože sme garanciou moderných, férových a kvalitných produktov a služieb. V prípade záujmu posielať CV na e-mail
Do novootvorenej kancelárie prijímame dvoch pracovníkov.
Pracovná náplň: - práca v kancelárii a možnosť home office - práca z domu - administratívna činnosť - kontakt s klientmi - práca s databázou - príprava podkladov pre manažéra Zamestnanecké výhody, benefity - kvartálne bonusy od 333 Eur do 999 Eur a ročné odmeny - zvýšenie príjmu už po 6 mesiacoch - pridelenie už existujúcich klientov - teambuildingové akcie - pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností - výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti a možnosť kariérneho rastu - zázemie jednej z najväčších spoločností - možnosť prispôsobenia pracovnej doby – flexibilita - všetky školenia úplne bezplatné - finančné a materiálne benefity - podpora realizácie nápadov, ktoré by boli obojstranne prospešné - flexibilná zložka výplaty - bližšie informácie a detaily odmeňovacieho systému na osobnom pohovore V prípade záujmu prosím zaslať Váš životopis : Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti - prax v oblasti predaja je vítaná - komunikácia (jednanie s ľuďmi) - empatia - cieľavedomosť - komunikatívnosť - spoľahlivosť Stručná charakteristika spoločnosti Allianz a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 1300 zamestnancov a 3100 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov.
Do novootvorenej kancelárie prijímeme dvoch pracovníkov.
Pracovná náplň: - práca v kancelárii a možnosť home office - práca z domu - administratívna činnosť - kontakt s klientmi - práca s databázou - príprava podkladov pre manažéra Zamestnanecké výhody, benefity - kvartálne bonusy od 333 Eur do 999 Eur a ročné odmeny - zvýšenie príjmu už po 6 mesiacoch - pridelenie už existujúcich klientov - teambuildingové akcie - pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností - výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti a možnosť kariérneho rastu - zázemie jednej z najväčších spoločností - možnosť prispôsobenia pracovnej doby – flexibilita - všetky školenia úplne bezplatné - finančné a materiálne benefity - podpora realizácie nápadov, ktoré by boli obojstranne prospešné - flexibilná zložka výplaty - bližšie informácie a detaily odmeňovacieho systému na osobnom pohovore V prípade záujmu prosím zaslať Váš životopis : Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti - prax v oblasti predaja je vítaná - komunikácia (jednanie s ľuďmi) - empatia - cieľavedomosť - komunikatívnosť - spoľahlivosť Stručná charakteristika spoločnosti Allianz a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 1300 zamestnancov a 3100 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov.
Allianz Finančný konzultant
Máš rád prácu s ľuďmi a tvoje komunikačné schopnosti sú na vysokej úrovni? Chceš si zorganizovať svoj pracovný čas tak aby si mal dostatok času aj na svoj osobný život? Ak je tvoja odpoveď áno, poď pracovať medzi nás do najväčšej poisťovni na Slovensku na základe zmluvy o obchodnom zastúpení. Hľadáme šikovného a ambiciózneho kolegu, na pozíciu finančného konzultanta , ktorí posilní náš tím. Pozícia vhodná aj pre absolventa vš. Tvojou náplňou bude starostlivosť o nových aj existujúcich klientov. Prácu je možné vykonávať aj z domu Možnosť fixného zárobku do 2000€ ( podľa predchádzajúcich skúseností) + atraktívne provízne odmeňovanie a kvartálne bonusy V prípade záujmu pošli svoj životopis na e-mail:
Poradca klienta - Allianz
Práca obchodného zástupcu či manažéra rozvíjajúceho svoj vlastný obchodný tím? Časovo obmedzená ponuka grantovaného prijmu. Na obchodníckych pozíciách určených mandátnou zmluvou ponúkame okrem zázemia silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti aj možnosť profesionálneho rozvoja a sebarealizácie, prepracovaný systém školení obchodných a manažérskych zručností, ako aj nadpriemerné finančné ohodnotenie podľa dosiahnutých výsledkov. Aktuálne obsadzujeme tieto pozície: • manažér obchodnej skupiny • klientsky poradca/obchodný zástupca Čo Vám ponúkame: - portfólio zmlúv našich klientov, ktoré aktualizujete do moderného riešenia - nadštandardný zárobok s možnosťou garancie predchádzajúceho príjmu obchodníkov až do výšky 2500 eur po dobu 18 mesiacov - fixný bonus pre manažéra až do výšky 4000 eur - jednorázový príspevok na agentúrnu kanceláriu vo výške od 2500 eur do 5000 eur garancia prijmu do 1000€/ mesiac Podmienky na uchádzača: - ukončené min.SŠ vzdelanie - čistý výpis z registra trestov - komunikatívnosť Životopis posielať na Topoľčany , Partizanske, Nitra
PRENÁJOM PRIESTOROV V BUDOVE " ALLIANZ VRANOV"
Ponúkame priestory na prenájom v bývalej budove Allianz Vranov vhodné na zriadenie kancelárií , učební ,školiacich miestností ,prevádzky služieb (kozmetika ,kaderníctvo ,krajčírstvo ,masáže a pod).V ponuke sú miestnosti od 20 do 50 m2 , vrátane reprezentatívnych kacelárií s kompletným vybavením.Všetky priestory sú KLIMATIZOVANÉ !Možnosť prenájmu parkovacích miest.Bližšie info tel. 9 od 8.00 do 15.00. CENA PRENÁJMU OD 6 € - VRÁTANE ENERGIÍ !!!
Samostatný kancelársky celok v budove Allianz na Karloveskej
Ponúkame na prenájom samostatný kancelársky celok (celé poschodie) v budove Allianz na Karloveskej ul. v BA IV - Karlova Ves, s celkovou úžitkovou plochou 887,7m², situovaný na celom 3.N.P 6-podlažnej administratívnej budovy. Jedná sa o priestor v tvare písmena "U " s dvoma vstupmi pozostávajúci z : 11x kancelária s čistou kancelárskou plochou 562m² ("openspace" 351m², 30m², 2x 25m², 2x 17m², 15m², 22m², 13m², 10m² rokovacia miestnosť 37m²), 2x sklad (6m², 10m²), serverovňa 7m², foyer 70m², chodby 250m², sociálne a technické priestory 70m². Klimatizácia, plastové okná, kazetový strop, koberec, ústredné vykurovanie - radiátory. Prístup 24/7 na čipovú kartu, kamerový systém, 24-hodinová strážna služba, vrátnica, 2x osobný výťah, nákladný výťah, stravovanie v objekte. Možnosť prenájmu skladových priestorov a parkovacích miest. Cena prenájmu je 7448,56-€ / mesiac vrátane nákladov na energie a služby. Voľné ihneď. Neplatíte províziu RK. Viac informácií u uvedného makléra.
KANCELÁRSKY PRIESTOR, BUDOVA ALLIANZ ŠTÚROVA ULICA, KOŠICE C
Ponúkame na prenájom kancelárske priestory v centre Košíc - budova ALLIANZ na Štúrovej ulici. Objekt sa nachádza na frekventovanom mieste pri vstupe do centra mesta, s veľmi dobrou dostupnosťou MHD. Kancelárie sa nachádzajú na 1-4 poschodí, s rozlohou od 50-120 m2. K dispozícii je spoločná kuchynka na chodbe. Na prízemí sa nachádza recepcia so stálou službou a bufet. Prístup do budovy je možný vo vyhradenom čase Pondelok - Piatok 6-20 hod, Sobota 8-14 hod. Mesačný prenájom činí 11,00 eur/ mesačne/ m2, bez upratovania. Depozit je dvojmesačný.  
Kancelárske priestory na prenájom, 10m2, budova Allianz, Záh
Ponúkame Vám na prenájom kancelárske priestory v administratívnej budove Allianz, na Záhradníckej ulici v Prievidzi. Budova sa nachádza v centrálnej časti mesta, pri hlavnom cestnom dopravnom ťahu Bratislava - Žilina, s výbornou dostupnosťou do centra a v blízkosti veľkého verejného parkoviska. Budova je pre verejnosť dobre prístupná a známa. Budova je kompletne zrekonštruovaná, vybavená sociálnymi zariadeniami, kuchynkou, dátovou kabelážou, klimatizačnými jednotkami. Priestory sú ihneď k dispozícii. V závislosti od výmery, vybavenia a druhu rekonštrukcie priestory ponúkame vo výhodných cenách stanovených na základe dohody. Pri tejto zákazke záujemca (budúci nájomca) neplatí žiadnu províziu za sprostredkovanie. Dobré Reality klientom poskytujú komplexné služby realitného sprostredkovania, celoslovenskú internetovú inzerciu a základný právny servis. Už viac ako 8 rokov nám dôverujú tisícky klientov. Hľadáme nových kolegov! K nášmu tímu profesionálnych obchodníkov s nehnuteľnosťami sa môžete pridať na: /kariera.
Kancelárske priestory na prenájom, budova Allianz, Záhradníc
Ponúkame Vám na prenájom kancelárske priestory v administratívnej budove Allianz, na Záhradníckej ulici v Prievidzi. Budova sa nachádza v centrálnej časti mesta, pri hlavnom cestnom dopravnom ťahu Bratislava - Žilina, s výbornou dostupnosťou do centra a v blízkosti veľkého verejného parkoviska. Budova je pre verejnosť dobre prístupná a známa. Budova je kompletne zrekonštruovaná, vybavená sociálnymi zariadeniami, kuchynkou, dátovou kabelážou, klimatizačnými jednotkami. Priestory sú ihneď k dispozícii. Cena prenájmu je vrátane energií. Dobré Reality klientom poskytujú komplexné služby realitného sprostredkovania, celoslovenskú internetovú inzerciu a základný právny servis. Už viac ako 8 rokov nám dôverujú tisícky klientov. Hľadáme nových kolegov! K nášmu tímu profesionálnych obchodníkov s nehnuteľnosťami sa môžete pridať na: /kariera.
Allianz arena- 3 D puzzle
Zdravím predám, model 3 D puzzle Allianz arénu, kúpenú v eshope Bayernu Mníchov. Dôvodom predaja je ,e už to nevyužívam. Cena dohodou. Pre viac info písať mail.
Poistenie pre deti-Allianz
???? MOJA FARBIČKA ???? Komplexný poistný program pre deti ✅ široký výber poistení pre dieťa aj rodiča ✅ príprava finančného štartu do života pre dieťa ✅ baby karta - cestovné poistenie pre dieťa zadarmo ✅ poistenie zodpovednosti ❗️Ak ešte nemáš zabezpečenú dcéru alebo syna a chceš sa dozvedieť viac neváhaj ma kontaktovať, Aktuálne prebiehajú veľké zľavy na poistenie detí‼????Využi túto jedinečnú možnosť tvoje dieťa sa ti poďakuje v dospelosti ????‍♀️???????? ????Moja farbička ???? ✅ Komplex biztosítási program gyermekek részére már 2 hetes kortól ❗???? ✅ Széleskörű választék a biztosítási csomagban a gyermek és a szülő részére is❗ ✅ Baby kártya-utazási biztosítás a gyermek részére ingyen ‼ ✅ Felelősség biztosítás, ✅ Invesztíciós (spórolási) rész, amit majd a gyermeked megköszön Neked, ha felnőtt lesz ????????♥️ ❗Amennyiben gyermekednek még nincs ilyen biztosítása, ne habozz, keress bátran bővebb információért ☎️ telefonon,???? messengeren, vagy ????email-ben, Használd ki ezt a lehetőséget, ugyanis kedvezményes akciónk még tart ‼‼???????? ????Szép napot kívánok mindenkinek ???? ☎️ ☎️
poradca na pobočke Allianz Žarnovica
Hľadám do svojho tímu šikovného, komunikatívneho človeka. Ak sa rád učíš nové veci a pracuješ s ľuďmi tak ťa veľmi radi privítame v našom kolektíve v kancelárií. Náplň práce: -Poskytovanie poradenstva klientovi -administratíva -podpisovanie zmlúv s klientmi -komunikácia s klientom -starostlivosť o existujúcich klientov, servis klientom - bežné administratívne práce - hlásenie poistných udalostí Ponúkame: -výborné pracovné ohodnotenie, bez finančného stropu -bezplatný systém vzdelávania a odborných školení -flexibilný pracovný čas -možnosť kariérneho rastu - možnosť flexibilného pracovného času podľa vzájomnej dohody - práca na klientskom centre na adrese Nám. SNP 21, Žarnovica Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Vodičský preukaz B výhodou Pozícia je vhodná pre absolventa Mamičku na materskej dovolenke Osobnostné predpoklady a zručnosti - komunikatívnosť - príjemné vystupovanie - pozitívny prístup k práci - ochota učiť sa nové veci Ak Vás moja pracovná ponuka zaujala, ochotne sa s Vami stretnem na pracovnom pohovore a poskytnem Vám všetky informácie týkajúce sa pracovnej ponuky .Životopis zasielať na
Finančný konzultant, poisťovací agent
Láka Vás práca vo finančnom poradenstve? Zamestnávateľ: Allianz a.s. Chceli by ste zvýšiť svoju finančnú gramotnosť, ale stále nebol ten správny čas? Máte skúsenosti s predajom a klientmi a chceli by ste ich zúročiť u stabilného zamestnávateľa? Chcete sa spolu s nami stať poradcami najsilnejšej poisťovne na trhu? Druh pracovného pomeru -živnosť. Byt sám sebe pánom. TERAZ NASTAL VÁŠ ČAS Rozširujeme náš obchodných tím a hľadáme nové posily. Oblasť Galanta, Dunajská Streda, Nitra, Senec. Vašou úlohou bude: • vykonávanie aktívnej predajnej a poradenskej činnosti • ponuka a predaj poistných a bankových produktov s orientáciou na potreby klienta • servis pre prichádzajúcich klientov na miestach prvého kontaktu spoločnosti • starostlivosť o pridelenú databázu existujúcich klientov Ponúkame flexibilný pracovný čas, školenia a vzdelávanie on-line. Každému sa venujeme jednotlivo dokym nie je pripravený a samostatný. Osobnostné predpoklady a zručnosti Kto sa môže stať v našej firme úspešným poradcom? • Kandidát s minimálne stredným odborným vzdelaním • So zmyslom pre pochopenie potrieb klienta a schopnosťou navrhnúť adekvátne riešenia • S komunikačnými schopnosťami a príjemným vystupovaním, čo považujeme pri našich kandidátoch za samozrejmosť • Kandidát s orientáciou na výkon a nadštandardné finančné ohodnotenie • Podmienkou je bezúhonnosť • Predchádzajúca skúsenosť s predajom je výhodou Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Vodičský preukaz B Prax na pozícii/v oblasti obchod Počet rokov praxe 1 Pozícia je vhodná pre absolventa- mamičky na materskej? - Áno Ak Vás ponuka zaujala, pošlite nám prosím motivačný list spolu so štruktúrovaným životopisom. Email:
Finančný konzultant, poisťovací agent
Láka Vás práca vo finančnom poradenstve? Zamestnávateľ: Allianz a.s. Chceli by ste zvýšiť svoju finančnú gramotnosť, ale stále nebol ten správny čas? Máte skúsenosti s predajom a klientmi a chceli by ste ich zúročiť u stabilného zamestnávateľa? Chcete sa spolu s nami stať poradcami najsilnejšej poisťovne na trhu? Druh pracovného pomeru -živnosť. Byt sám sebe pánom. TERAZ NASTAL VÁŠ ČAS Rozširujeme náš obchodných tím a hľadáme nové posily. Oblasť Galanta, Dunajská Streda, Nitra, Senec. Vašou úlohou bude: • vykonávanie aktívnej predajnej a poradenskej činnosti • ponuka a predaj poistných a bankových produktov s orientáciou na potreby klienta • servis pre prichádzajúcich klientov na miestach prvého kontaktu spoločnosti • starostlivosť o pridelenú databázu existujúcich klientov Ponúkame flexibilný pracovný čas, školenia a vzdelávanie on-line. Každému sa venujeme jednotlivo dokym nie je pripravený a samostatný. Osobnostné predpoklady a zručnosti Kto sa môže stať v našej firme úspešným poradcom? • Kandidát s minimálne stredným odborným vzdelaním • So zmyslom pre pochopenie potrieb klienta a schopnosťou navrhnúť adekvátne riešenia • S komunikačnými schopnosťami a príjemným vystupovaním, čo považujeme pri našich kandidátoch za samozrejmosť • Kandidát s orientáciou na výkon a nadštandardné finančné ohodnotenie • Podmienkou je bezúhonnosť • Predchádzajúca skúsenosť s predajom je výhodou Pre nováčikov zaujímavé finančne ohodnotenie. Fix+provízia počas zaucania na 6 mesiacov. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Vodičský preukaz B Prax na pozícii/v oblasti obchod Počet rokov praxe 1 Pozícia je vhodná pre absolventa- mamičky na materskej? - Áno Ak Vás ponuka zaujala, pošlite nám prosím motivačný list spolu so štruktúrovaným životopisom. Email:
Finančný konzultant - Allianz
Prelistoval si už všetky nové pracovné ponuky, ktoré sa objavili začiatkom roka? Čo tak patriť do jedného z TOP skupín v našej spoločnosti? Chceš robiť vo financiách pod najsilnejšou značkou? Máš rád prácu s ľuďmi a tvoje komunikačné schopnosti sú na vysokej úrovni? Nerobí ti problém zorganizovať si svoj osobný ale aj pracovný život tak aby ťa práca bavila? Ak je tvoja odpoveď áno, poď pracovať medzi nás do najväčšej a najekologickejšej poisťovni na Slovensku na základe zmluvy o obchodnom zastúpení. Hľadáme šikovného a ambiciózneho človeka s chuťou a ochotou pracovať, ktorý posilní náš tím nie len pracovným výkonom, ale aj osobným duchom. Sme síce najväčšia poisťovňa na trhu, ale garantujeme ti, že u nás nebudeš len číslo, ale plnohodnotná osoba. Dbáme na rovnosť a rozmanitosť v našom tíme. Nie sme obyčajná poisťovňa, ale sme predovšetkým ľudia a priatelia s vášňou pre to, čo robíme :) Poď k nám pracovať, ukáž svoje kvality a prines svoje nápady. Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: - aktívna podpora a starostlivosť o existujúcich/zverených klientov - budovanie vzťahov s klientami - komunikácia s klientom a hľadanie najvhodnejšieho produktu - profesionálne a reprezentatívne vystupovanie behom stretnutí s klientom - kontaktovanie nových potenciálnych klientov - práca v interných systémoch spoločnosti - účasť na školeniach, poradách, tréningoch Zamestnanecké výhody, benefity: - možnosť fixného zárobku až do 2500 € (podľa predchádzajúcich skúseností z oblasti predaja) + atraktívne provízne odmeňovanie - kvartálne bonusy od 333 € do 999 € - ročné bonusy od 666 € do 2 222 € - tvorba pasívneho príjmu - pridelenie už existujúcich klientov spoločnosti - profesionálne vzdelávanie, osobnostné školenia, obchodné zručnosti, - všetky školenia sú plne hradené spoločnosťou - pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností v danej oblasti - práca s kombináciou a Home Office (práca z domu) - zľavy na firemné produkty - zľavy na kúpu nového auta Mercedes a Kia - iné firemné aktivity hradené spoločnosťou (dovolenka v zahraničí...) Osobnostné predpoklady a zručnosti: - ukončené minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou - komunikatívnosť - príjemné vystupovanie - obchodné a organizačné schopnosti - orientácia na výsledky a efektivitu - zodpovednosť a spoľahlivosť - samostatnosť - potreba rásť finančne aj osobnostne V prípade záujmu nám pošli Svoj životopis na e-mail:
Prijmem Manažéra obchodnej skupiny
Prijmem do svojho tímu človeka, ktorý má schopnosti plánovať, manažovať, vzdelávať sa. Je ambiciózny, pracovitý, zodpovedný, komunikatívny. V prípade záujmu pošlite svoj životopis na e-mail
Klientsky pracovník na pobočka Revúca
Do komplexného klientskeho centra prijímame dvoch pracovníkov: Fixný plat 1000Eur + variabilná zložka. Pracovná náplň: - osobný kontakt s klientmi na pobočke - telefonický kontakt s klientmi - komplexná starostlivosť o klienta - administratívna činnosť - práca s databázou spoločnosti - spolupráca s manažérom pobočky - možnosť home office - práca z domu - možnosť kariérneho rastu už po 6. mesiacoch Fixná zložka mzdy + variabilná zložka. Bezplatné profesionálne zaškolenie. V prípade záujmu, prosím, poslať Váš životopis mailom: Ponuka platná do zmazania. Ponúkané výhody - kvartálne bonusy od 333 Eur do 999 Eur + ročná odmena - zvýšenie príjmu už po 3 mesiacoch - teambuildingové akcie - pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností - výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti a možnosť kariérneho rastu - zázemie jednej z najväčších spoločností - možnosť prispôsobenia pracovnej doby – flexibilita - všetky školenia úplne bezplatné - finančné a materiálne benefity - podpora realizácie nápadov, ktoré by boli obojstranne prospešné - bližšie informácie a detaily odmeňovacieho systému na osobnom pohovore Pracovné podmienky Pracovný čas: od 8:00 do 16:00 Práca na zmeny: jednozmenný pracovný režim Požiadavky na zamestnanca Požadované vzdelanie Stredné odborné vzdelanie Dĺžka praxe bez požiadavky na odbornú prax Zručnosti, schopnosti Ďalšie požiadavky: - zodpovednosť - flexibilita Osobnostné predpoklady komunikatívnosť spoľahlivosť
Klientský pracovník ASP
Láka vás práca obchodného zástupcu či manažéra rozvíjajúceho svoj vlastný obchodný tím? Časovo obmedzená ponuka grantovaného prijmu. Na obchodníckych pozíciách určených mandátnou zmluvou ponúkame okrem zázemia silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti aj možnosť profesionálneho rozvoja a sebarealizácie, prepracovaný systém školení obchodných a manažérskych zručností, ako aj nadpriemerné finančné ohodnotenie podľa dosiahnutých výsledkov. Aktuálne obsadzujeme tieto pozície: • manažér obchodnej skupiny • klientsky poradca/obchodný zástupca Čo Vám ponúkame: - portfólio zmlúv našich klientov, ktoré aktualizujete do moderného riešenia - nadštandardný zárobok s možnosťou garancie predchádzajúceho príjmu obchodníkov až do výšky 2500 eur po dobu 18 mesiacov - fixný bonus pre manažéra až do výšky 4000 eur - jednorázový príspevok na agentúrnu kanceláriu vo výške od 2500 eur do 5000 eur garancia prijmu do 1000€/ mesiac Podmienky na uchádzača: - ukončené min.SŠ vzdelanie - čistý výpis z registra trestov - komunikatívnosť Životopis prosím poslať na: vybraní uchádzači budú pozvaní na pohovor.
Práca v kancelárií PB a okolie
Hľadám do svojho tímu šikovného, komunikatívneho človeka. Ak sa rád učíš nové veci a pracuješ s ľuďmi tak ťa veľmi radi privítame v našom kolektíve v kancelárií. Náplň práce: -Poskytovanie poradenstva klientovi -administratíva -podpisovanie zmlúv s klientmi -komunikácia s klientom -starostlivosť o existujúcich klientov, servis klientom - bežné administratívne práce - hlásenie poistných udalostí Ponúkame: -výborné pracovné ohodnotenie, bez finančného stropu -bezplatný systém vzdelávania a odborných školení -flexibilný pracovný čas -možnosť kariérneho rastu - možnosť flexibilného pracovného času podľa vzájomnej dohody - práca na agentúrnej kancelárii Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Vodičský preukaz B výhodou Pozícia je vhodná pre absolventa Mamičku na materskej dovolenke Osobnostné predpoklady a zručnosti - komunikatívnosť - príjemné vystupovanie - pozitívny prístup k práci - ochota učiť sa nové veci Ak Vás moja pracovná ponuka zaujala, ochotne sa s Vami stretnem na pracovnom pohovore a poskytnem Vám všetky informácie týkajúce sa pracovnej ponuky .Životopis zasielať na