inzercia, predaj, predám, bazár

asistentka riaditeľa - strana 11

Počet nájdených inzerátov ASISTENTKA RIADITEĽA : 362 - strana 11

Asistentka Telekom
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Hľadáme milú a šikovnú asistentku, ktorej úlohou bude: - starostlivosť o chod kancelárie a podpora zamestnancov, - práca s PC (Office 365), - Nahrávanie dokumentov do interného systému, - dôraz na kvalitu spracovania dokumentov, - evidencia zamestnancov, - kontaktovanie nových uchádzačov o zamestnanie, - bežná administratíva a korešpondencia, vybavovanie telefonátov, e-mailov - iné administratívne práce podľa pokynov nadriadeného Zamestnanecké výhody, benefity - priateľský kolektív - flexibilná pracovná doba (v kancelárii 4hod. denne) - práca v mladom a dynamickom kolektíve - firemné akcie Jazykové znalosti Slovenský jazyk - Expert (C2) Ostatné znalosti Microsoft Office 365 – Mierne pokročilý Informácie o výberovom konaní • Termín nástupu: ASAP, ihneď • Lokalita: Nitra • Druh pracovného pomeru: na dohodu (brigády), živnosť • Mzdové podmienky (brutto): dohoda (4,02€/hodina) alebo živnosť (6,53€/hodina) Osobnostné predpoklady a zručnosti • Flexibilita • zodpovedný prístup k práci • dôraz na kontrolu • schopnosť pracovať v tíme • bezkonfliktný typ, ochotná pomôcť • komunikatívnosť Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Kontakt Kontaktná osoba: Patrik Šindler Tel. č. : E-mail:
Promotérka / Asistentka predaja
Informácie o pracovnom mieste: Nejedná sa o brigádu. Náplňou práce je prezentovanie kozmetického tovaru. Akcie sa vykonávajú v obchodných centrách po celom východnom a strednom Slovensku. Pracovná doba je od pondelka do piatka (od 9:00 do 16:00) - možnosť pracovať aj soboty. ČO PONÚKAME : - zaškolenie na pracovnú pozíciu - výborné platové ohodnotenie vyplácané formou provízií každý týždeň - platové ohodnotenie nie je ohraničené a závisí len od šikovnosti promotérky ČO VYŽADUJEME : - komunikatívnosť, chuť pracovať, chuť denne cestovať, priateľské vystupovanie, pozitívny prístup k ľuďom, serióznosť a zodpovednosť Vodičský preukaz je výhodou nie podmienkou. Osobnostné predpoklady a zručnosti: chuť pracovať, komunikatívnosť, priateľské vystupovanie, pozitívny prístup k ľuďom, serióznosť a zodpovednosť V prípade záujmu o prácu promotérky pošlite ŽIVOTOPIS, aktuálnu FOTOGRAFIU tváre + FOTOGRAFIU postavy, iba vybrané uchádzačky budú následne kontaktované. životopisy zasielať na adresu: terrestrial.office@
Asistentka / telefonista / predajca
Obsadzujeme voľné pracovné pozície v Realitnej kancelárii na pobočke v Žiline. Podmienkou je stredoškolské vzdelanie, komunikatívnosť, základy excel, word - pokročilý, web. Náplň práce: - práca na kontaktoch spoločnosti - práca s internými systémami spoločnosti - podpora obchodného konzultanta (telefonické dohodnutie stretnutia – oslovujeme klientov a spoločnosti, 50% práce) - práca s kalendárom obchodníka - organizovanie stretnutí a porád, vytváranie zápoisov z porád Výhodou je pracovný čas, benefity spoločnosti, pre tých šikovnejších možnosť vyššieho ohodnotenia. Osobnostné predpoklady a zručnosti: - orientácia na riešenie problémov, skúsenosti s ich riešením, zameranie na výsledok - príjemné a reprezentatívne vystupovanie - komunikačné a organizačné zručnosti - písomná a verbálna komunikácia na vysokej úrovni. - zmysel pre detail, dôslednosť, samostatnosť, flexibilita, pozornosť - odolnosť voči stresu, prioritizácia úloh - záujem učiť sa nové veci + Svoje životopisy posielajte na e-mail: lucia.staffenova@
Odborná asistentka
Dobrý deň, Do našej spoločnosti VM Holding s.r.o. hľadáme odbornú asistentku Miesto práce: Bratislava Náplň práce: Administratívne práce v elektroinštalačnej firme Príprava podkladov pre externú účtovníčku Príprava dokumentov pre pracovníkov Evidencia skladu Evidencia zákaziek Požiadavky na zamestnanca: stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Ostatné znalosti Microsoft Excel - Základy Microsoft Word - Základy Microsoft Outlook - Základy Vodičský preukaz: B Skúsenosti výhodou Plat od 900,- €/ dohoda V prípade Vášho záujmu zašlite svoj životopis na email: info@ alebo ma kontaktujte na tel. čísle: .
Asistent/asistentka konateľa
Do našej kancelárie hľadáme asistenta/tku konateľa. Náplň práce: - administratíva, vyplňanie formulárov - komunikácia s klientmi v anglickom a slovenskom jazyku (primárne) - komunikácia s obchodnými partnermi (dodávatelia služieb) - korešpondencia - zastupovanie konateľa v neprítomnosti Podmienky: - SZČO (ak nemáte, zabezpečíme Vám ju a vysvetlíme, ako funguje), pri dlhodobej spolupráci možnosť TPP - anglický jazyk - úroveň B2 Odmena: - nástupná odmena od 800 do 1100 EUR / mesačne - výkonnostná individuálna odmena do výšky 400 EUR (od výkonu) Benefity: - wellness day (raz do mesiaca) - firemný telefón, po zaškolení pracovný notebook - flexibilná pracovná doba - home office, podľa potreby Svoju žiadosť o voľné pracovné miesto vyplňte prosím na našej webovej stránke:
Kreatívna asistentka
Efektívnu pomoc a spoluprácu pre Vašu firmu ponúkam v administratívnej oblasti na pozíciu asistentky. Mojimi benefitmi sú kreativita, komunikatívnosť, flexibilita, spoľahlivosť a lojálnosť. Mám rada výzvy a rada sa učím nové veci. Podpora pre Váš biznis. Ak Vás ponuka zaujala, kontaktujte ma na nižšie uvedenom čísle.
Office asistent/asistentka
Do nášho tímu hľadáme priateľskú a usmievavú posilu, ktorá bude zastávať úlohu nielen recepčnej, ale bude supportným článkom pre ostatné oddelenia. Dôležité je, aby si vedela komunikovať s ľuďmi, bola ochotná pomôcť keď treba, bola zodpovedná a precízna a ostatné ťa naučíme. Náplň práce: • zabezpečenie plynulého chodu recepcie - evidencia a ohlasovanie návštev, príprava zasadacích miestností • vybavovanie telefonickych hovorov • tímová komunikácia, spolupráca a riešenie požiadaviek klienta • vypracovávanie reportov a štatistík • administratívne práce • personálna agenda • plánovanie a organizovanie meetingov a eventov, • administrácia pošty (preberanie, evidencia, triedenie podľa oddelení, balenie balíkov, vybavovanie kuriérskych zásielok) • zabezpečenie chodu kancelárie • vodičský preukaz skupiny B /aktívny vodič/ Microsoft Excel - Pokročilý Microsoft Outlook - Pokročilý Microsoft Word - Pokročilý Druh pracovného pomer - plný úväzok Mzdové podmienky(brutto) 750-1050 € V prípade záujmu prosíme zasielajte svoje životopisy na Budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
Firma Fingo F-one
Dobrý deň, do kancelárie firmy F-one v Trnave hľadáme nových ľudí na pozície: - Asistentka predaja (vytváranie zložiek, práca s pc, administrat.práce) - 800€ - Obchodný zástupca - 1500€ - Realitný maklér - 2500€ Pre bližšie informácie ma, prosím, kontaktujte v správe, ďakujem.
Osobná asistentka a opatrovateľka
Rada poskytnem osobnú asistenciu a opatrovateľskú službu osamelým seniorom, ktorí potrebujú spoločnosť a pomoc v domácnosti. Sprevádzanie k lekárovi, na úrady, nákupy či prechádzky a výlety sú samozrejmosťou. Postarám sa aj o domáce zvieratká. Som príjemnej, milej povahy, zodpovedná a spoľahlivá. Mám certifikát na opatrovanie a vodičský preukaz sk.B. Cena dohodou.
Doučím žiakov ZŠ I.a II.st
Mám vzdelanie v odbore prírodných vied a pracujem ako asistentka v základnej škole, kde pomáham deťom s učením. Rada by som ponúkla svoje služby aj mimo školu. Doučovanie by prebiehalo u vás doma ale u mňa a viem deti pripraviť do školy z viacerých predmetov naraz (príprava na vyučovanie, príprava na písomky, diktáty..) Ak by bolo potrebné viem deti vyzdvihnúť aj zo školy, družiny. Je to na vzájomnej dohode. V prípade záujmu mi zavolajte po 15tej hodine alebo napíšte sms.
Asistentka vo Švajčiarsku
Dobrý deň, Ponúkame príležitosť práce pre asistentku, administratívnu pracovníčku v našich priestoroch v meste Basel vo Švajčiarsku. Náplň Vašej práce: Práca s dokumentmi výlučne v angličtine Komunikácia s klientmi Práca s dátami - Microsoft Office Iná, aktuálna administratíva Vaše znalosti: Angličtina - B2, plynule Nemčina - B1/B2 plynule Predošlá skúsenosť alebo náklonnosť k administratíve Microsoft office zdatnosť Pozitívny prístup Typ prac. pomeru: HPP ekvivalent, 2 ročná zmluva s opciou na predĺženie Váš plat: 5255 CHF, = cca. 5319 EUR Lokácia: mesto Basel, Kanton Basel-Stadt, Švajčiarsko Ak spĺňate podmienky a máte záujem o ponuku, prosím pošlite nám Váš životopis, prípadne aj motivačný list na e-mail: @ Prijímame len e-maily so serióznym záujmom a priloženým životopisom, tel. č. slúži len na overenie inzerátu, nie na kontakt s uchádzačkou. Ďakujeme
Administratívny pracovník
Hľadám si prácu v administratíve (asistentka, recepčná, pomocná sila ...) Dlhé roky som žila v zahraničí takže anglický jazyk mi nie je cudzí. Uprednostňujem prácu na TPP v Prešove alebo blízkom okolí poprípade práca z domu. Vyštudovala som SPŠ strojnícku v Prešove v odbore TIS(technicko-informačné služby v strojárstve).
Hľadám si prácu na dohodu
Dobrý deň, hľadám si prácu na dohodu popri mojej hlavnej práci. Hľadám si niečo v oblasti gastra v kaviarni/bare. Poprípade predavačka/asistentka predaja, no nebránim sa ani niečomu novému s možnosťou zaučenia sa.Mám skončený odbor hotelová akadémia a momentálne pracujem ako čašníčka/barmanka. Za každú ponuku vám budem vďačná. Uprednostňujem skôr ak sa mi ozvete na email alebo smskou. Ďakujem Email: kristina.d0297@
Asistentka s účtovným vzdelaním
Spoločnosť Garancia servis group s.r.o. príjme na TPP asistentku s praxou. Vedenie podvojného účtovníctva. Nástup: ihneď Mzda: 800€ Miesto výkonu: Nová Baňa
Asistentka predaja / Predavačka BRIGÁDA VŠ
Ponúkame dlhodobú brigádu pre VŠ študenta. Do našej predajne 1. day na sídlisku Sekčov hľadáme milú, komunikatívnu a zodpovednú posilu. Základne info: Náplň práce - práca s pokladňou, aktívny predaj, starostlivosť o klienta, výroba darčekových košov, Pracovná doba - Pondelok - Piatok 8:00 - 20:00 Sobota 10:00 - 20:00 Nedeľa 10:00 - 19:00 Pracovna zmena vždy podľa dohody. Mzda - 4€ v čistom V prípade záujmu zašlite svoj životopis na semancik3@
Asistentka predaja
Hľadáme asistentku predaja do našej prevádzky Orient's heART v Košiciach na Dominikánskom nám. 11. Sme obchod s orientálnymi potravinami. Predávame tovar z Turecka, Balkánu a Blízkeho východu, fungujeme od r. 2020. Náplň práce: - predaj potravín a tovaru - dodržiavanie systému HACCP - udržiavanie čistoty a poriadku na predajni - zodpovednosť za plynulý chod predajne - práca s pokladňou a zodpovednosť za finančnú hotovosť - prevzatie tovaru, systematické dokladanie tovaru do regálov, konrola záruk a zopovednosť za nich - poriadok a kontrola tovaru v sklade - zodpovednosť za tovar a kontrola ich záruk (dátum spotreby a min. trvanlivosti) - príjemná komunikácia so zákazníkmi - výhodou je znalosť anglického jazyka (nie je podmienkou) Pracovný čas: Krátky dlhý týždeň ale je možná aj dohoda Pon.- Pia. 8:00-18:00 Sob. 8:00-18:00 Ned. 8:00-14:00 Každý druhý víkend voľný. Požiadavky: -platný zdravotný preukaz -Hygienické minimum alebo Výučný list zo školy (na prácu s potravinami) dá sa dorobiť počas nástupu -zodpovednosť, komunikatívnosť, príjemné vystupovanie, zmysel pre poriadok, Dohodnutý mesačný plat: 850€/brutto Príplatky za víkendy. Finančný príspevok na stravu. Benefity: -práca s jedinečným tovarom -spoznávanie nových kultúr a tradícií -% zľavy na tovar Nástup: ihneď alebo v prípade záujmu podľa dohody V prípade záujmu posielajte životopis na email: orientsheart@ alebo nás kontaktujte na tel.č. instagram: facebook: Oriens's Heart
Telefonická obchodná asistentka
Hľadáme spoľahlivú telefonistku / asistentku na 2 hodinny denne. Náplň práce: - Navolávanie stretnutí. - Aktívna telefonická a e-mailová komunikácia s klientami. - Telefonovanie a aktívne oslovovanie. - Zaznamenávanie a plánovanie výsledkov hovorov. - Základná administrátíva. Osobnostné predpoklady a zručnosti: - Komunikácia a schopnosť telefonovať a znášať odmietnutia z telefonátov. - Schopnosť pohotovo reagovať a improvizovať. - Schopnosť pracovať samostatne. - Ochota učiť sa nové veci a byť zodpovedný. - Vystupovanie na úrovni verbálne aj písomne. V prípade záujmu ma kontaktujte TELEFONICKY.
asistentka,zdravotná sestra
Na súkromnú neurologickú ambulanciu v Bratislave hľadám asistentku ,zdravotnú sestru.Ponúkam príjemné pracovné prostredie,pravidelnú skrátenú pracovnú dobu Vhodné aj pre vitálnu dôchodkyńu Mzda 11,00 eur/hodinu, cca 110 hod mesačne
Porodna asistentka
Hladame porodnu asistentku.Nie len na plny uvazok.
Ponuka práce- asistentka predaja
Hľadáme: milú, komunikatívnu, zodpovednú osôbku. Ponúkame prácu asistentky predaja(predavačky) v OC Zemplín, v butiku s oblečením. Prax v obore vítaná. Ale nie je to podmienkou. Ak máte záujem, pošlite nám životopis s fotkou na tento email: johnwalkersouth@ .