inzercia, predaj, predám, bazár

asistentka riaditeľa - strana 17

Počet nájdených inzerátov ASISTENTKA RIADITEĽA : 362 - strana 17

Asistentka predaja/ predavačka
Hľadám brigádničku do predajne s dámskym oblečením, obuvou a doplnakami v Humennom. Náplňou práce je fotenie tovaru, kreativita pri tvorbe fotiek,správa sociálnych sietí. Ak máš záujem krátky životopis s fotografiou zašli správou na FB Obuv-Textil,GabrielaHakunova
Osobná asistentka pre ZŤP
Chcete pomáhať a privyrobiť si? Staňte sa osobnou asistentkou. Hľadáme spoľahlivú osobnú asistentku, nefajčiarku na doprovod a pomoc v domácnosti pre ZŤP ženu na inv. vozíku, ktorá pár krokov spraví s 2 barlami. Bratislava Petržalka. Pracovný čas 3-6 hodín denne podľa aktuálnej potreby a vzájomnej dohody. Privyrobiť si môžu študenti, nezamestnaní alebo aj popri práci. 6€ / hodina Prosím volať vo večerných hodinách iba záujemcovia, nie sprostredkovatelia. Ďakujem.
Asistentka predaja/predavačka
Hľadáme príjemnú kolegyňu do kolektívu, ktorá sa nebojí práce. Naša predajňa sa nachádza v Sládkovičove, pracuje sa v krásnych, čistých a luxusných priestoroch s dámsky, detským oblečením a obuvou. Požiadavky: -flexibilita -znalosť maďarského jazyka ( nie je to nevyhnutné, ale je to veľké plus) -pracovitosť -samostatnosť -kreativita pri tvorbe fotiek (je to opäť veľké plus, ktoré extra finančne odmeňujeme) MZDA sa pohybuje od 600eur (záleží na počte odpracovných hodín) je možná aj pracovná doba 6h/denne. Termín nástupu od 1.júna 2023.
BRIGÁDA – ASISTENTKA PREDAJA + SOCIÁLNE SIETE
Do našej predajne obchod s oblačením v Žiline - centrum, hľadáme asistentku predaja, ktorá sa bude starať o chod predajne a sociálne siete. Náplňou práce: - Starostlivosť o chod predajne - Starostlivosť o zákazníka - Práca s kasou - Aktívnosť na sociálnych sieťach (instagram, facebook) Životopis a pre viac informácií nás kontaktujte mailom.
predpôrodná príprava
Som licencovaná pôrodná asistentka a ponúkam ZADARMO kurzy prenatálnej, čiže predpôrodnej prípravy v Košiciach pre poistenkyne UNION zdravotná poisťovňa z celého Východného Slovenska. Tehotné ženy už od 20. týždňa gravidity. Viac info? Šup na môj web:
Hľadám prácu od 8-16
Dobrý deň hľadám prácu od 8do 16 na TPP mám skúsenosti vo výrobe Automotive taktiež v kancelárii 3roky ako asistentka Office a výroby aj 1rok na recepcii za ponuky vo pred ďakujem
Asistentka
Dobrý deň volám sa Lenka, mám 44 rokov a hľadám si prácu popri zamestnaní najlepšie v oblasti administratívy napr. zadávanie údajov do systému, fakturácia, administratíva, služby virtuálnej asistentky a podobne. Mám skúsenosti s fakturáciou, skúsenosti s vedením jednoduchého účtovníctva tvorbou tabuliek, komplex. zabezpečením chodu firmy Rýchlo sa učím a budem vďačná za akúkoľvek vašu ponuku.// Nemám záujem o finančné sprostredkovanie, predaj produktov a vypĺňanie dotazníkov.
Účtovníčka,asistentka,sekretárka
Dobrý deň pre našu menšiu firmičku hľadáme výpomoc s papiermi,kuminikáciou poprípade vybavovaním kade akých povolení. Nutnost ovládat cudzí jazyk NJ/AJ samozrejme uprednostujeme NJ kedže väčšinou ponúk je na územi nemecka. Požadujeme teda vyššie spomínaný cudzí jazyk Skúsenosti s vybavovaním pracovných povoleni Skusenosti s účtovníctvom,DPHčkami Pracovný čas je minimalne 1-2dni v týždni podľa potreby. Najlepšie by bolo v okoli Kysúc/Žiliny Možný aj Homeoffice Platové podmienky podľa dohody a doterajších skúsenosti a následnej spokojnosti. Foto ilustračné. Ďakujem
Asistentka
Hľadám asistentku ktorá je spoľahlivá a komunikatívna.Vhodná práca aj popri zamestnaní alebo VŠ. Flexibilný pracovný čas. Oblasť: Egypt. Podmienka: aglický jazyk Pre viac informáii zavolajte.
Administratívny asistent/asistentka
Firma DELENA s.r.o so sídlom v Prievidzi, hľadá šikovného uchádzača alebo uchádzačku na pracovnú pozíciu : ASISTENT/KA, ADMINISTRATÍVNY PRACOVNÍK (pre komunikáciu so zahraničnými klientami) Náplň práce: - aktívna komunikácia s klientami v anglickom a nemeckom jazyku - zodpovednosť za pridelený projekt Druh pracovného pomeru : - TPP Platové podmienky : TPP : 850€/mesačne v čistom Iné výhody : - pohyblivá pracovná doba - zaučenie a komplexná podpora - auto - mobil - PC Miesto práce : Kancelária - Prievidza (po dohode možný aj striedavý home office) Požadované vzdelanie : minimálne úplné SŠ s maturitou Základná podmienka: - nemeckého jazyka úroveň A1/A2 - anglický jazyk úroveň B1/B2 - ovládanie internetu, mobilu a PC - vodičský preukaz sk. B, - Microsoft Word, Exel úroveň pokročilý. Ďalšie požiadavky : - príjemné vystupovanie, komunikácia - lojálnosť voči firme - komunikatívnosť - kreatívne myslenie - zodpovednosť - maximálne nasadenie - samostatnosť - flexibilita - dochvíľnosť Informácie pre uchádzačov : Ak spĺňate nami uvedené kritéria a naša ponuka Vás oslovila, prosíme Vás, aby ste svoje písomné žiadosti spolu so životopisom posielali mailom na e-mail denelapd@
Vaša nová virtuálna asistentka
Ak hľadáte spoľahlivú virtuálnu asistentku viem vám ponúknuť služby v oblasti administratívy a marketingu. Mám 25 rokov, vyštudovala som Obchodnú akadémiu a 2r som študovala marketingovú komunikáciu. Doteraz som pracovala v oblasti administratívy a marketingu. Rada Vás odbremením od týchto povinností. Moje služby: e-mailová komunikácia upráva a dizajn fotiek v programe Canva správa sociálnych sietí ( FB, Instagram) tvorba tabuliek vypracovanie podkladov v programoch Excel, Word reporty práce pohotová komunikácia Prosím kontaktujte ma v prípade záujmu a môžme sa dohodnúť na presnej cenovej ponuke. Je možné sa dohodnúť na mesačnom alebo jednorázovom balíku. Teším sa na našu spoluprácu.
Asistentka/sekretárka
Hľadáme asistentku/sekretárku do kancelárie v Trebaticiach. Váš životopis prosíme poslať na: bresttrade@ Ďakujeme.
Aistent / Asistentka
Hľadám asistentku / asistenta, ktorá /ktorý mi bude pravou rukou a pridal by sa k nášmu tímu Marián MÁLEK - Broker Consulting v Poprade. Firma sa zaoberá finančným plánovaním a poskytovaním služieb pre klientov v oblasti financií a realít. Hľadám niekoho, kto má skúsenosti s prácou na podobnej pozícii, ale rád by som dal príležitosť aj začínajúcim adeptom. Náplň práce zahŕňa: • Administratívna podpora a vybavovanie úradov spojených s realitami a financiami • Vybavovanie telefonických hovorov a e-mailovej korešpondencie s klientmi • Správu kalendára a plánovanie stretnutí • Asistencia pri realizácii obchodov a koordinácia s ostatnými oddeleniami • Pomáhanie s prípravou prezentácií a ponúk pre klientov • Komunikácia so zákazníkmi a konzultácie v oblasti realít a financií • Práca s PC a používanie rôznych softvérov • Starostlivosť o chod kancelárie Požadujem: • Skúsenosti v oblasti administratívy a podpory • Skúsenosti v oblasti realít a financií sú výhodou, ale nie nutnosťou • Zodpovednosť, presnosť a dôslednosť • Vynikajúce schopnosti komunikácie a organizácie • Vysoko spoľahlivá osobnosť so schopnosťou byť samostatný a zvládať stresové situácie • Schopnosť pracovať v tíme a komunikovať s klientmi • Znalosť práce s počítačom a programom MS Office • Kreatívneho človeka, ktorý sa zaujíma aj o oblasť marketingu a práce so sociálnymi sieťami. • Ochota sa vzdelávať a rozvíjať sa • Vodičské oprávnenie typu B Ponúkam: • Prácu v príjemnom prostredí s odborným a skúseným tímom • Možnosť kariérneho rastu a rozvoja • Po zapracovaní nadštandardné finančné ohodnotenie • Flexibilný pracovný čas • Možnosť pravidelného vzdelávania Ak Vás táto pracovná ponuka zaujala a hľadáte nové výzvy, pošlite mi Váš životopis a motivačný list na náš email marian.malek@ a teším sa na Vašu odpoveď.
Asistentka Žilina Martin
Hľadám asistentku telefonistku do stavebnej firmy na dohodu, brigádu. Žilina Martin . Viac info po telefóne.
Asistentka
Do našej firmy BENEmont s.r.o. hľadáme administratívnu pracovníčku. Náplň práce: - kancelárske práce (práca s PC) - dohadovanie termínov - vytváranie cenových ponúk a rozpočtov (ovládanie programu CENKROS výhodou) - vyhotovenie faktúr (ovládanie programu OMEGA výhodou) - príprava podkladov pre účtovníčku Termín nástupu IHNEĎ. Miesto výkonu práce Košice-staré mesto. V prípade záujmu nás kontaktujte na email: karolinabenemont@ alebo telefonicky na číslo: +42155/301-31-31
Remote asistentka (práca zdomu na PC)
Radi by sme obsadili pracovnú pozíciu firemnej asistentky, ktorá by mohla pracovať z domu na svojom počítači. Hľadáme niekoho, kto by nám pomohol s administratívnou prácou a zabezpečoval komunikáciu s našimi kolegami. Požiadavky: - Anglický jazyk - písmom - Skúsenosti s prácou na počítači, ovládanie programov ako Word a Excel sú výhodou - Komunikatívnosť a ochota učiť sa nové veci Náplň práce: - Spravovanie a aktualizácia údajov - Základné vyhodnocovanie údajov - Koordinácia komunikácie v rámci firmy cez e-mail a telefón Hľadáme kandidátku s pozitívnym prístupom a schopnosťou učiť sa nové veci. Pokiaľ ste ochotní sa učiť a pracovať tvrdo, budeme radi, ak sa pridáte do našeho tímu. Skúsenosti s administratívnou prácou alebo prácou na počítači sú výhodou. Táto pozícia umožňuje prácu z domu na plný úväzok/živnosť/možná dohoda na brigádnickej forme. Sabinov-Prešov a okolie. Zašlite životopis príp. aj foto na
Realitná asistentka a maklérka
Ponúkame prácu pre realitnú asistentku a zároveň maklérku. Hľadáme asistentku (na polovičný úväzok), ktorá by čiastočne robila aj maklérsku prácu a chodila na obhliadky (max. 1x do týždňa ). Asistentskú prácu je možné vykonávať aj z domu. Sme profesionálna realitná kancelária, ktorá je na trhu viac ako 21 rokov, Ponúkame profesionálny rast, zaškolenie. Podmienkou sú dobré komunikačné schopnosti a dobrá znalosť práce s počítačom. Ide o prácu na živnosť. Miesto práce: Bratislava/Pezinok. Viac informácií o nás nájdete na našej stránke. Zašlite nám stručný životopis mailom, dohodneme si s Vami osobné stretnutie. Realitná kancelária Kľúč, kluc@
Opatrovanie, osobná asistencia ŤZP seniorom
Dobrý deň, volám sa Mária, veľmi rada sa postarám o vašich blízkych. Aktívne pracujem ako osobná asistentka vyše šesť rokov pri stanovených činnostiach , veľmi ma to baví a mám radosť, ak môžem ľuďom pomôcť. Som zodpovedná a seriózna osoba, veselej povahy, mám rada čistotu a poriadok, nefajčím, nepijem, ale rada pečiem a varím. Poskytujem seniorom alebo osobám so zdravotným postihnutím svoju spoločnosť, dozor, prechádzky, doprovod a podobne. Pomôžem pri chode domácnosti ako napríklad varenie a udržiavanie čistoty. Ponúkam 24-hodinovú osobnú asistenciu , pravidelné celodenné , pravidelné - doobeda/popoludní. Teším sa na spoluprácu. Ďakujem!Cena dohodou od 7 eur/hod.
Pracovné ponuky vítané
Mám za sebou dlhoročnú prax v hotelovom a gastronomickom sektore v luxusných zariadeniach vo Švajčiarsku a Francúzsku,pestré skúsenosti s veľmi náročnou klientelou. Po návrate na Slovensko, som pracovala ako asistentka a tlmočníčka, moja práca však zahŕňala aj základy personalistky.Nadriadený v predchádzajúcej spoločnosti oceňoval najmä moje komunikačné schopnosti, precíznosť a zmysel pre detail. Organizácia eventov si vyžadovala flexibilnosť a správny time management pri stretnutiach s partnermi. Naučila som sa zvládať stresové situácie a viem sa prispôsobiť meniacim sa okolnostiam. Plynule hovorím francúzsky, anglicky a dohovorim sa aj maďarsky. Bavia ma výzvy, považujem sa za empatickú a spoľahlivú osobu s aktívnym a pozitívnym prístupom v práci, ale aj v súkromí. Ak Vás moja žiadosť o zamestnanie oslovila, ďalšie informácie veľmi rada doplním pri osobnom stretnutí.
Asistentka s nemeckým jazykom_ Plat 1200 €
Žilinská firma Elpram, s.r.o. hľadá do svojho tímu šikovnú administratívnu posilu, ktorá ovláda Nemecký jazyk na úrovni B2.Bližšie info na telefóne alebo a.pytlova@