inzercia, predaj, predám, bazár

asistentka riaditeľa

Počet nájdených inzerátov ASISTENTKA RIADITEĽA : 362

Koncipient, asistent riaditeľa
miesto práce: Zvolen, Banská Bystrica (možnosť čiastočnej práce z domu) 
druh pracovného pomeru: skúšobná doba na dohodu, potom dohoda, TPP alebo živnosť skrátený úväzok 20 hodín týždenne 
 mzdové podmienky / netto: 5€ hodina plus podiel na obrate firmy
termín nástupu: ASAP INFORMÁCIE O PRACOVNEJ POZÍCIÍ Hľadáte príjemné pracovné prostredie a možnosť osobnej realizácie, kvalitný a dlhodobý pracovný vzťah v stabilnej a úspešnej spoločnosti? Staňte sa asistentom a pravou rukou riaditeľa. Náplň prace, právomoci a zodpovednosti správa pracovného kalendára riaditeľa príprava, organizácia a spracovanie podkladov obchodných stretnutí a porád riaditeľa zápisy z obchodných stretnutí a porád riaditeľa komunikácia s klientami v rámci finalizácie obchodneho procesu praca s databázou a vyhodnocovanie možností nových obchodov, vypracovávanie ponúk vytipovanie nových klientov a obchodných partnerov kontaktovanie potenciálnych obchodných príležitosti príprava podkladov na hypotéky, poistenia a iné finančné produkty prieskum trhu Ponúkané benefity služobný telefón služobný počítač multisport karta príplatok 5-10% z obratu firmy – možnosť aktívne ovplyvniť výšku svojho príjmu flexibilná pracovná doba 
POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA Pozícií vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Ostatné znalosti Microsoft Excel - pokročilý Microsoft Word - pokročilý Microsoft Power Point - pokročilý práca s MacOS výhodou nie podmienkou vodičský preukaz B znalosť cudzieho jazyka výhodou Osobnostné predpoklady a zručnosti základné znalosti a orientácia v oblasti financií prax v administratíve výhodou analytické myslenie, práca z údajmi a schopnosť ich vyhodnocovania kreativita a schopnosť implementovať vlastne nápady obchodný duch a organizačne schopnosti dynamickosť a orientácia na detail dôslednosť, komunikatívnosť, dochvíľnosť, samostatnosť, zodpovednosť, reprezentatívne vystupovanie a chuť učiť sa nove veci Vaše otázky a životopis pošlite na rudo.gallas@
Asistentka riaditeľa agentúry
Hľadáme asistentku riaditeľa s vysokou mierou dôslednosti a citom pre detail, ktorá bude schopná efektívne viesť agendu spoločnosti. Tvoje úlohy budú zahŕňať administratívnu podporu, správu dokumentácie a plánovanie a organizovanie podujatí. Táto pozícia prináša zaujímavú a rozmanitú pracovnú náplň, ktorá Ti neponúkne žiadnu monotónnosť. Je nevyhnutné mať ochotu cestovať po Slovensku a prispôsobovať sa rôznym pracovným situáciám. Práca asistentky riaditeľa hostesingovej agentúry zahŕňa: • Koordináciu a organizáciu eventov • Vedenie kalendára riaditeľa • Komunikáciu s klientami a koordináciu tímu hostesiek • Prípravu marketingových materiálov Práca v našej agentúre Ti prináša široké spektrum benefitov, vrátane preplácania cestovných príkazov, mobilného telefónu, zaujímavého platu, flexibilného pracovného času a pracovného prostredia, ktoré umožňuje prácu z domu. Okrem toho, ak prejavíš záujem a budeš pracovať efektívne a spoľahlivo, ponúkame ti príležitosť na rýchlejší kariérny postup a zvýšenie platovej úrovne. Pokiaľ máš záujem o túto pozíciu a si pripravená na výzvy, pošli nám svoj životopis. Ak máš akékoľvek otázky alebo si chcela získať viac informácií, neváhaj nás kontaktovať. Môžeš nám zaslať tvoju požiadavku na emailovú adresu Pridaj sa k nášmu tímu Zefir Agency!
Asistentka riaditeľa
Firma JV Intersad spol. s.r.o.,Svätý Jur ponúka pracovnú pozíciu asistentka riaditeľa. Mzda : 800 eur + odmeny podľa výkonov Pracovná doba od 7:00 do 15:30 hod. Náplň práce : - zaistenie bežného chodu kancelárie - vybavovanie e-mailov, telefonátov, stretnutí - práca v exceli - kopírovanie, tlač, spracovanie dokladov podľa potrieb riaditeľa Podmienky prijatia : - komunikatívnosť - kolektívnosť - ochota vzdelávať sa - čestnosť - zodpovednosť a spoľahlivosť - vodičský preukaz výhodou Informácie pre uchádzačov : Ak spĺňate nami uvedené kritéria a naša ponuka Vás zaujala, prosíme, aby ste svoj životopis posielali na e-mail : ekonomika@
Zástupca riaditeľa - BA/Most pri Bratislave
Pre firmu s dlhoročnou podnikateľskou históriou v oblasti zdravotníctva obsadzujeme manažérsku pozíciu Zástupca riaditeľa. Firma má záujem naštartovať spoluprácu s človekom, ktorý bude pravou rukou pre majiteľov spoločnosti a pre riaditeľa spoločnosti. Náplň práce: Personálna a mzdová agenda – skúsenosti z práce s ľuďmi a organizácia práce sú výhodou. Ekonomická a finančná oblasť – nastavovanie procesov a efektívne riadenie financií Získavanie nových klientov a zabezpečovanie ich spokojnosti Finančné ohodnotenie: - ponuka je na živnosť, zam. pomer je možné si dohodnúť - fin. ohodnotenie 1000 eur/mesiac - k tomu zaujímavé a motivačné ohodnotenie vo forme % zo zisku – mesačné vyhodnocovanie a vyplácanie! Výšku % budeme komunikovať osobne na pohovore. Firma ponúka: - prácu v elegantnom a príjemnom prac. prostredí a je stabilný zamestnávateľ v oblasti zdravotníctva Kontaktujte nás na tel/WhatsApp: alebo na email Radi si s vami prejdeme podmienky spolupráce podrobnejšie. Ďakujeme vopred uchádzačom za záujem.
Externá asistentka
Dovoľte mi, aby som sa Vám predstavila. Volám sa Katarína a pracujem pre viaceré firmy ako externá asistentka. Rada robím veci inak. Efektívne, precízne ale hlavne srdcom. Do všetkého čoho sa pustím, idem s maximálnym nasadením, energiou a chuťou tvoriť a pomáhať. Tak vznikla aj vízia externej asistentky. Prácu asistentky neberiem ako prácu, ale ako poslanie pomáhať podnikateľom, aby mohli napredovať. Aby sa mohli venovali tomu, čo ich skutočne na podnikaní napĺňa a to, čo ich otravuje, delegovali práve na mňa. Pre niekoho utrpenie, pre mňa radosť. S prácou asistentky mám dlhoročné skúsenosti a prax. Ale ako sa hovorí človek sa učí a vzdeláva celý život a týmto heslom sa riadim aj ja. Viem, aké dôležité je pre klientov ísť s dobou, novými trendmi, mať prehľad a vedieť promptne reagovať, preto vzdelávanie sa beriem ako svoju prioritu. Preto by som Vám rada pomohla ako asistentka. Myslím si, že spĺňam gro Vašich požiadaviek a spolu s chuťou sa učiť nové veci som tou správnou voľbou pre Vás. Viem, že pozícia virtuálnej asistentky je ešte málo známa, ale v dnešnej dobe covidovej čoraz viac vyhľadávaná podnikateľmi a to hlavne pre svoju efektivitu. Cestovanie nie je problém. Svoje služby Vám viem po dohode fakturovať. V prípade, že som Vás zaujala, neváhajte ma kontaktovať. asistentka@ Prajem krásny deň.
Hladam asistentku riaditela
Stavebná firma v Žiline ponúka pracovnú poziciu pre asistentku. Plat 1000-1500€ Pracovná doba cca 100-150hod. Poprosim kontaktovať v správe. Asistentka riaditeľa Náplň práce: -Zaistenie bežného chodu kancelárie -Vybavovanie e-mailov,telefonátov,termíny stretnutí -Práca v Exceli alebo Nubmers -Kopírovanie,tlač,spracovanie účtovných dokladov ————————————————————————————————— Podmienky prijatia: -komunikatívnosť -kolektívnosť -ochota vzdelávať sa -čestnosť -zodpovednosť a spoľahlivosť -Vodičský preukaz
Virtuálna asistentka / Virtual assistant
Hľadám si prácu, ktorú môžem vykonávať z domu (anglicky alebo slovensky). Som špecializovaná administratívna asistentka s praxou. Pracovala som na množstve pozícií, čo mi umožňuje uľahčiť efektívny pracovný tok a zlepšiť komunikáciu medzi viacerými oddeleniami. Mám odbornú úroveň znalosti Microsoft Office. Vykonávala som rôzne druhy prác, recepcia, osobný asistent, právny asistent, správca sociálnych sietí a teraz som ekzekutívna asistentka na plný úväzok. Mzdu si predstavujem 20€/h
Zdrav.asistentka a opatrovateľka, Nemecko
Ponúkame prácu pre zdravotnú asistentku a pre opatrovateľku (2 osoby) v Nemecku s nástupom 25.10.2022. Ide o domácu starostlivosť o mladú pacientku s čiastočným ochrnutím. Zdravotná asistentka pracuje v 12 hodinových zmenách, strieda s ďalšou asistentkou a stará sa iba o pacientku. Plat: 130€/deň. Opatrovateľka pracuje iba cez deň od 10:00-20:00 a stará sa prevažne o domácnosť. Plat pre opatrovateľku: 85€/deň. Pracuje sa na 3 týždňové turnusy, cestovné zabezpečené a hradené. Ubytovanie mimo bytu pacientky, tiež zabezpečené zadarmo. Požiadavky: komunikatívna nemčina, zdravotná asistentka musí mať ukončenú zdravotnú školu, vek od 20 do 50 rokov. V prípade záujmu zavolajte alebo nechajte mi odkaz.
Asistentka predaja , obchodný vedúci,  Realitný makler
Dobrý deň, obsadzujeme do kancelárie pozíciu asistentka predaja. Náplň práce je vytváranie zložiek, práca na PC a rôzne administratívne práce. Ďalej pozícia obchodného vedúceho a Realitného makléra. Asistentka od 900 € Obchodný vedúci od 1500 € Realitný maklér 2500 € Info na tel. čisle Alebo na mail jozefmestanek@
Hľadám prácu na doma - Telefonistka, asistentka
Dobrý deň, Hľadám si prácu na doma, ako telefonistka alebo asistentka. Mám skúsenosť s prácou telefonistky, ako obvolavanie prieskumov, zákaznícky servis, starostlivosť o zákazníka a pod. Ako asistentka Vám pomôžem s administratívou, príprava účtovných dokumentov pre účtovníčku, pomoc zo zákazníkmi, správa sociálnych sietí a pod.V prípade záujmu pošlem aj svoj životopis. Ďakujem za prípadné ponuky práce.
Ponuka práce na post riaditeľa agentúry v Komárne
Spoločnosť Capitol a.s ponúka prácu na post riaditeľa agentúry v Komárne s fixným príjmom a ďalšími benefitmi. Záujemcovia zasielajte životopis na email hubacek325@ alebo e.hubacek@
ZÁSTUPCA OBCHODNÉHO RIADITEĽA
Stavebná spoločnosť AVA-stav, s.r.o. so sídlom v Galante obsadzuje pracovnú pozíciu - ZÁSTUPCA OBCHODNÉHO RIADITEĽA Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Vedenie obchodného tímu spoločnosti a riadenie všetkých pracovníkov obchodného oddelenia Sledovanie, podpora a kontrola dodržiavania obchodných plánov a pravidelné reportovanie Reprezentácia spoločnosti a zodpovednosť za obchodné výsledky Skúsenosť s verejným obstarávaním Skúsenosť s s Eurofondami a s inými dotačnými programami Predpokladaný termín ukončenia výberového konania 31.5.2023 Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Jazykové znalosti Maďarský jazyk - Začiatočník (A2) Vodičský preukaz B Počet rokov praxe 5 Osobnostné predpoklady a zručnosti 5 rokov praxe v obchodnej činnosti Skúsenosť s vedením ľudí Odborná spôsobilosť v obchodnom jednaní Výborné komunikačné schopnosti Prezentačné schopnosti Organizačné schopnosti Plánovacie schopnosti Spoľahlivosť Zodpovednosť Dôslednosť Flexibilita Samostatnosť Schopnosť zvládať stresové situácie Zmysel pre tímovú prácu Dôveryhodnosť Mzda: Od 2 000 EUR/mesiac(finálna mzda bude upravená v závislosti od znalostí a odborných skúseností vybraného uchádzača)
Asistentka
Pre generalneho riaditela hladame asistentku na doprovod do fitnes centra a welnes. Praca od pondelka do piatka . Praca vhodna na trvaly pracovny pomer alebo aj pre vysokoskalacky studentky brigadne. Zivotopis prosim zasielat na email : keller.petter@ Plat:2000eur Tel :
Asistentka riaditeľa TPP/Dohoda
Ak ťa baví práca s administratívou, máš asertívny prístup k práci a rada vybavuješ osobné stretnutia a si vždy usmiata, práve teba hľadám. Náplň práce: - práca v kancelárii, - administratívne úkony (aktívnu prácu s počítačom, telefonickú a e-mailovú komunikáciu), - po zaškolení prácu s interným systémom, - aktívna práca s klientom, Podmienky uchádzača: - Byť zručný na PC (excel, word, mail, powerpoint, internet) - Ovládať stresové situácie/pohotovosť v prípade riešenia klientskych záležitosti - Pozitívne myslenie - asertívny prístup k práci a zmysel pre detail - zodpovednosť, - komunikatívnosť, - práca s ľuďmi, - ukončené min. stredoškolské vzdelanie s maturitou, - záujem získavať nové informácie. Výhody: - Nástupný plat je 1000€ + bonusy - Žiaden stereotyp - možnosť kariérneho rastu - pracovný čas, ktorý si vieš prispôsobiť - vhodná práca aj pre študentov a absolventov. Viac informácií ochotne poskytnem na osobnom pracovnom pohovore. Svoje životopisy spolu s tel. číslom posielajte na nižšie uvedenú e-mailovú adresu: matus.janic@
Asistentka ( asistent)
Hľadáme pracovníčku, pracovníka na TPP, alebo SZČO na pozíciu asistentka, asistent vedúceho pracovníka. Miesto výkonu práce Považská Bystrica. Náplň práce - odosielanie, preberanie a evidencia pošty - zber údajov - vypisovanie žiadostí - zariadzovanie záležitostí dennej operatívy - skenovanie a archivácia dokumentov - ostatné administratívne činnosti Požadujeme: - úplné stredoškolské vzdelanie - vodičský preukaz skupiny "B" aktívny vodič - znalosť práce s PC (MS Office) - komunikatívnosť - vystupovanie - samostatnosť Ponúkame: - dlhodobú spoluprácu - možnosť profesijného rastu - rozšírenie pôsobnosti - zvyšovanie kvalifikácie Ak Vás inzerát zaujal zašlite nám životopis na adresu info@ ozveme sa Vám.
Osobná asistentka, opatrovateľka, pomocná sila v domácnosti
Dobrý deň . Hľadám si prácu ako osobná asistentka v Michalovciach. Som vyštudovaná zdravotná sestra s mmnohoročnou praxou. Kontaktujte ma prosím telefonicky ďakujem
Asistentka predaja / vedúca predajne
Pracovná pozícia: Asistentka predaja/vedúca predajne Druh pracovného pomeru: plný úväzok Miesto práce: Moldavská cesta, Košice, Slovensko Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1000 EUR/mesiac Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: Predaj luxusného oblečenia a obuvi svetových značiek Zabezpečenie chodu prevádzky Aktívny predaj tovaru Vybavovanie reklamácií Práca s pokladňou Zamestnanecké výhody, benefity: Práca v stabilnej spoločnosti, mladý kolektív, príjemné pracovné prostredie Osobnostné predpoklady a zručnosti: Kultivovaný slovný prejav, komunikácia, Organizovanie a plánovanie práce Tvorivosť (kreativita) Tímová práca Analyzovanie a riešenie problémov Stručná charakteristika spoločnosti (údaj prevzatý z firemného konta na ) Spoločnosť BAP invest, s.r.o. sa zaoberá predajom luxusného oblečenia a obuvi. Jazykové znalosti: Anglický jazyk - Začiatočník (A2) alebo Slovenský jazyk - Expert (C2) Ostatné znalosti: Microsoft Word - Pokročilý Microsoft Excel - Základy Hospodárska korešpondencia - Základy Skladové hospodárstvo - Základy Pokladňa - Základy Kontaktné údaje: simona.selecka@ admar@
Asistentka predaja farmárskych potravín BA Nové mesto
Ponuka práce, asistentka predaja farmárskych potravín v Bratislava mestská časť Nové Mesto. Náplň práce: obsluha zákazníkov práca s dotykovou pokladnicou dokladanie tovaru príjem tovaru starostlivosť o predajňu starostlivosť o čistotu komunikácia so zákazníkmi komunikácia s dodávateľmi kontrola záruk Zamestnanecké výhody, benefity nákup prémiových potravín s výraznými zľavami preplácanie nadčasov voľné nedele a sviatky príjemný a nekonfliktný pracovný kolektív príjemné až rodinné vzťahy stravné lístky prípadne finančný príspevok Mzdové podmienky (brutto) 950 - 1 150 EUR/mesiac Štrukturovaný životopis poprosim poslať namsro99@
NA PREDAJ novostavba Skladovej haly 480m2, Lipany
Ponúkame na predaj pripravovanú novostavbu montovanej haly v meste Lipany, okres Sabinov. Technické informácie a špecifikácia: - oceľová konštrukcia montovanej haly o výmere zastavanej plochy 480m2 - rozmery haly sú 16m šírka a 30m je dĺžka - pozemok o výmere 1136m2 + podiel na prístupovej ceste - IS: elektrina, kanalizácia, vodovod - hala je situovaná v areáli bývalého SILA Lipany, okres Sabinov. Interiér prízemie: - hlavný sklad na prízemí o výmere 422m2 - kancelária na prízemí 30,6m2 - kuchynka na prízemí 6m2 - WC + ekonomat na prízemí o výmere 5,3m2 Interiér poschodie: - kancelária na poschodí o výmere 10m2 - zasadačka na poschodí výmere 14m2 - šatňa na poschodí o výmere 6,7m2 - sprcha na poschodí o výmere 5m2 - WC na poschodí o výmere 3,3m2 Skladové priestory + zázemie tvoria spolu viac ako 500m2 úžitkovej plochy. Halu je možné dokončiť podľa predstáv budúceho majiteľa, aktuálne je k nahliadnutiu projektová dokumentácia k územnému konaniu so všetkými potrebnými vyjadreniami štátnych inštitúcií. Viac informácií na tel. č. . .:Martin Vaľko – v realitách od roku 2009:. .:Aj Vašu nehnuteľnosť môžem bezpečne a diskrétne predať alebo prenajať:. – certifikovaný Realitný poradca od roku 2011 – akreditovaný Manažér správy budov od roku 2017 – člen Združenia realitných kancelárií Slovenska /ZRKS/ – konateľ VAĽKO REALITY, spol. s r. o. Martin Vaľko, konateľ VAĽKO REALITY, spol. s r.o. email: martin.valko@ Asistentka, kancelária Nám. Sv. Martina 5, 082 71 Lipany, asistentka@
NA PREDAJ Záhrada s chatkou 712m2, Sabinov
Exkluzívne ponúkame na predaj záhradu o výmere 712m2 s chatkou v okresnom meste Sabinov. Technické informácie a špecifikácia: - záhrada o výmere 712m2 - elektrina 380V - oplotenie pozemku - vstupná brána - podiel na spoločnej prístupovej ceste ktorá má šírku 7,5m - drevená chatka je o výmere 25m2 a sklad 12m2 - možnosť dostavby chatky do výmery až 40m2 zastavanej plochy podľa územného plánu. Záhrada sa nachádza po pravej strane smerom na obec Červená Voda. Z pozemku je krásny panoramatický výhľad na celkové široké okolie, prístup je po makadamovej ceste. .:Cena na vyžiadanie:. .:Martin Vaľko RSc. – v realitách od roku 2009:. .:Aj Vašu nehnuteľnosť môžem bezpečne a diskrétne predať alebo prenajať:. – certifikovaný Realitný poradca od roku 2011 – akreditovaný Manažér správy budov od roku 2017 – člen Združenia realitných kancelárií Slovenska /ZRKS/ – konateľ VAĽKO REALITY, spol. s r. o. Martin Vaľko, konateľ VAĽKO REALITY, spol. s r. o. email: martin.valko@ Asistentka, kancelária Nám. Sv. Martina 5, 082 71 Lipany, asistentka@