inzercia, predaj, predám, bazár

asistentka v materskej škole - strana 15

Počet nájdených inzerátov ASISTENTKA V MATERSKEJ ŠKOLE : 1000 - strana 15

Asistentka skrátený úväzok
Ponúkam prácu ženu ktorá hľadá okrem práce aj priateľstvo.
Asistentka - administrativny pracovnik
Administratívna práca: - Spracovávanie podkladov podľa pokynov nadriadených. - Evidovanie prijatej a odoslanej korešpondencie. - Prijímanie a evidovanie elektronickej pošty a telefonických hovorov. - Obsluha bežných kancelárskych zariadení PC, kopírka. - Komunikácia s klientami. - Vypracovanie cenových ponúk. - Práca s dokumentáciou - zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, archivácia.
Asistentka -Telefonistka BB
Hladame šikovnú,pracovitu,komunikativnu telefonistku- asistentku do kancelarie Ponukame zaujimave fin. ohodnotenie zaklad +odmeny cca 1000-1200 eur /mes. možnost prispôsobenia pracovnej doby podrobne zaškolime zaučime v pripade zaujmu pošlite životpis na mail telefonickaasistentka@ budeme Vas kontaktovat dakujeme tešime sa na spolupracu
Asistentka spoločnosti
Do našej spoločnosti Arnes s.r.o. hľadáme šikovnú asistentku. Miesto práce: Bratislava Mzdové podmienky (brutto) 1 100 EUR/mesiac Možnosť navýšenia mzdy po skúšobnej dobe Náplň práce - starostlivosť o chod kancelárie, reprezentácia kancelárie, práca s dokumentami, tlač, scan, kopírovanie, evidencia pošty, spracovanie pošty, elektronická schránka - objednávanie tovaru a materiálu, komunikácia s dodávateľmi, firmami, štátnymi inštitúciami a úradmi - evidencia faktúr, príprava podkladov do účtovníctva, komunikácia s účtovnou firmou - administratívna podpora pri developerských projektoch (príprava zmlúv podľa pokynov nadriadeného, kataster a pod.) - starostlivosť o návštevy - ďalšie administratívne úkony podľa pokynov nadriadeného Požiadavky na zamestnanca: stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Jazykové znalosti Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1) alebo Nemecký jazyk - Úplný začiatočník (A1) Ostatné znalosti Microsoft Word - Pokročilý Microsoft Excel - Pokročilý Internet - Pokročilý Microsoft Outlook - Pokročilý Vodičský preukaz B Prax na pozícii/v oblasti prax na pozícii asistentky podmienkou, vodičský preukaz B podmienkou Osobnostné predpoklady a zručnosti - zodpovednosť - aktívny prístup k práci - komunikatívnosť - odolnosť voči stresu - ochota spolupracovať a učiť sa Sme spoločnosť sa zaoberá developerskou a stavebnou činnosťou. V prípade Vášho záujmu zašlite svoj životopis na email: sekretariat@
Asistent
Pracovná pozícia zahŕňa: - prácu v kancelárii, - administratívne úkony (aktívnu prácu s počítačom, telefonickú a e-mailovú komunikáciu), - po zaškolení prácu s interným systémom, - aktívna práca s klientom, - vhodná práca aj pre študentov a absolventov. Ponúkame: - zaujímavé platové možnosti, cca 900 eur/mes (viac možností príjmu), - pracovný čas, ktorý si viete prispôsobiť, - možnosť kariérneho rastu, - rôzne iné benefity spoločnosti. Osobnostné predpoklady: - zodpovednosť, - komunikatívnosť, - práca s ľuďmi, - ukončené min. stredoškolské vzdelanie s maturitou, - záujem získavať nové informácie. Viac informácií ochotne poskytneme na osobnom pracovnom pohovore. Svoje životopisy spolu s tel. číslom posielajte na nižšie uvedenú e-mailovú adresu: asistentka.bronr@
Asistent/asistentka
Hľadám študenta/študentku VŠ odbor právo, vhodné pre nižšie ročníky bc. štúdia na brigádnickú prácu. Nápĺň práce: administratíva, vedenie spisovej agenty, príprava podkladov pred pojednavaním. Miesto: kancelária Senica, Robotnícka 58/21, čiastočne možná práca z domu Rozsah: 10-12 hodín týždenne Mzda: 4 eura/hod. Od asistenta/asistentky požadujem dochvíľnosť, spoľahlivosť, komunikatívnosť, príjemné vystupovanie, schopnosť samostatnej práce. Potrebné znalosti/zručnosti: práca na pc - word/excel Ponúkam prácu v prijemnom prostredí, flexibilnú pracovnú dobu, možnosť osobného rastu a ziskania skúseností. Záujemcov prosím o zaslanie životopisu a stručného motivačného listu na email kancelárie
Asistentka Telekom
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Hľadáme milú a šikovnú asistentku, ktorej úlohou bude: - starostlivosť o chod kancelárie a podpora zamestnancov, - práca s PC (Office 365), - Nahrávanie dokumentov do interného systému, - dôraz na kvalitu spracovania dokumentov, - evidencia zamestnancov, - kontaktovanie nových uchádzačov o zamestnanie, - bežná administratíva a korešpondencia, vybavovanie telefonátov, e-mailov - iné administratívne práce podľa pokynov nadriadeného Zamestnanecké výhody, benefity - priateľský kolektív - flexibilná pracovná doba (v kancelárii 4hod. denne) - práca v mladom a dynamickom kolektíve - firemné akcie Jazykové znalosti Slovenský jazyk - Expert (C2) Ostatné znalosti Microsoft Office 365 – Mierne pokročilý Informácie o výberovom konaní • Termín nástupu: ASAP, ihneď • Lokalita: Nitra • Druh pracovného pomeru: na dohodu (brigády), živnosť • Mzdové podmienky (brutto): dohoda (4,02€/hodina) alebo živnosť (6,53€/hodina) Osobnostné predpoklady a zručnosti • Flexibilita • zodpovedný prístup k práci • dôraz na kontrolu • schopnosť pracovať v tíme • bezkonfliktný typ, ochotná pomôcť • komunikatívnosť Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Kontakt Kontaktná osoba: Patrik Šindler Tel. č. : E-mail:
Promotérka / Asistentka predaja
Informácie o pracovnom mieste: Nejedná sa o brigádu. Náplňou práce je prezentovanie kozmetického tovaru. Akcie sa vykonávajú v obchodných centrách po celom východnom a strednom Slovensku. Pracovná doba je od pondelka do piatka (od 9:00 do 16:00) - možnosť pracovať aj soboty. ČO PONÚKAME : - zaškolenie na pracovnú pozíciu - výborné platové ohodnotenie vyplácané formou provízií každý týždeň - platové ohodnotenie nie je ohraničené a závisí len od šikovnosti promotérky ČO VYŽADUJEME : - komunikatívnosť, chuť pracovať, chuť denne cestovať, priateľské vystupovanie, pozitívny prístup k ľuďom, serióznosť a zodpovednosť Vodičský preukaz je výhodou nie podmienkou. Osobnostné predpoklady a zručnosti: chuť pracovať, komunikatívnosť, priateľské vystupovanie, pozitívny prístup k ľuďom, serióznosť a zodpovednosť V prípade záujmu o prácu promotérky pošlite ŽIVOTOPIS, aktuálnu FOTOGRAFIU tváre + FOTOGRAFIU postavy, iba vybrané uchádzačky budú následne kontaktované. životopisy zasielať na adresu: terrestrial.office@
Asistentka / telefonista / predajca
Obsadzujeme voľné pracovné pozície v Realitnej kancelárii na pobočke v Žiline. Podmienkou je stredoškolské vzdelanie, komunikatívnosť, základy excel, word - pokročilý, web. Náplň práce: - práca na kontaktoch spoločnosti - práca s internými systémami spoločnosti - podpora obchodného konzultanta (telefonické dohodnutie stretnutia – oslovujeme klientov a spoločnosti, 50% práce) - práca s kalendárom obchodníka - organizovanie stretnutí a porád, vytváranie zápoisov z porád Výhodou je pracovný čas, benefity spoločnosti, pre tých šikovnejších možnosť vyššieho ohodnotenia. Osobnostné predpoklady a zručnosti: - orientácia na riešenie problémov, skúsenosti s ich riešením, zameranie na výsledok - príjemné a reprezentatívne vystupovanie - komunikačné a organizačné zručnosti - písomná a verbálna komunikácia na vysokej úrovni. - zmysel pre detail, dôslednosť, samostatnosť, flexibilita, pozornosť - odolnosť voči stresu, prioritizácia úloh - záujem učiť sa nové veci + Svoje životopisy posielajte na e-mail: lucia.staffenova@
Odborná asistentka
Dobrý deň, Do našej spoločnosti VM Holding s.r.o. hľadáme odbornú asistentku Miesto práce: Bratislava Náplň práce: Administratívne práce v elektroinštalačnej firme Príprava podkladov pre externú účtovníčku Príprava dokumentov pre pracovníkov Evidencia skladu Evidencia zákaziek Požiadavky na zamestnanca: stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Ostatné znalosti Microsoft Excel - Základy Microsoft Word - Základy Microsoft Outlook - Základy Vodičský preukaz: B Skúsenosti výhodou Plat od 900,- €/ dohoda V prípade Vášho záujmu zašlite svoj životopis na email: info@ alebo ma kontaktujte na tel. čísle: .
Asistent/asistentka konateľa
Do našej kancelárie hľadáme asistenta/tku konateľa. Náplň práce: - administratíva, vyplňanie formulárov - komunikácia s klientmi v anglickom a slovenskom jazyku (primárne) - komunikácia s obchodnými partnermi (dodávatelia služieb) - korešpondencia - zastupovanie konateľa v neprítomnosti Podmienky: - SZČO (ak nemáte, zabezpečíme Vám ju a vysvetlíme, ako funguje), pri dlhodobej spolupráci možnosť TPP - anglický jazyk - úroveň B2 Odmena: - nástupná odmena od 800 do 1100 EUR / mesačne - výkonnostná individuálna odmena do výšky 400 EUR (od výkonu) Benefity: - wellness day (raz do mesiaca) - firemný telefón, po zaškolení pracovný notebook - flexibilná pracovná doba - home office, podľa potreby Svoju žiadosť o voľné pracovné miesto vyplňte prosím na našej webovej stránke:
Kreatívna asistentka
Efektívnu pomoc a spoluprácu pre Vašu firmu ponúkam v administratívnej oblasti na pozíciu asistentky. Mojimi benefitmi sú kreativita, komunikatívnosť, flexibilita, spoľahlivosť a lojálnosť. Mám rada výzvy a rada sa učím nové veci. Podpora pre Váš biznis. Ak Vás ponuka zaujala, kontaktujte ma na nižšie uvedenom čísle.
Office asistent/asistentka
Do nášho tímu hľadáme priateľskú a usmievavú posilu, ktorá bude zastávať úlohu nielen recepčnej, ale bude supportným článkom pre ostatné oddelenia. Dôležité je, aby si vedela komunikovať s ľuďmi, bola ochotná pomôcť keď treba, bola zodpovedná a precízna a ostatné ťa naučíme. Náplň práce: • zabezpečenie plynulého chodu recepcie - evidencia a ohlasovanie návštev, príprava zasadacích miestností • vybavovanie telefonickych hovorov • tímová komunikácia, spolupráca a riešenie požiadaviek klienta • vypracovávanie reportov a štatistík • administratívne práce • personálna agenda • plánovanie a organizovanie meetingov a eventov, • administrácia pošty (preberanie, evidencia, triedenie podľa oddelení, balenie balíkov, vybavovanie kuriérskych zásielok) • zabezpečenie chodu kancelárie • vodičský preukaz skupiny B /aktívny vodič/ Microsoft Excel - Pokročilý Microsoft Outlook - Pokročilý Microsoft Word - Pokročilý Druh pracovného pomer - plný úväzok Mzdové podmienky(brutto) 750-1050 € V prípade záujmu prosíme zasielajte svoje životopisy na Budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
Firma Fingo F-one
Dobrý deň, do kancelárie firmy F-one v Trnave hľadáme nových ľudí na pozície: - Asistentka predaja (vytváranie zložiek, práca s pc, administrat.práce) - 800€ - Obchodný zástupca - 1500€ - Realitný maklér - 2500€ Pre bližšie informácie ma, prosím, kontaktujte v správe, ďakujem.
Osobná asistentka a opatrovateľka
Rada poskytnem osobnú asistenciu a opatrovateľskú službu osamelým seniorom, ktorí potrebujú spoločnosť a pomoc v domácnosti. Sprevádzanie k lekárovi, na úrady, nákupy či prechádzky a výlety sú samozrejmosťou. Postarám sa aj o domáce zvieratká. Som príjemnej, milej povahy, zodpovedná a spoľahlivá. Mám certifikát na opatrovanie a vodičský preukaz sk.B. Cena dohodou.
Asistentka vo Švajčiarsku
Dobrý deň, Ponúkame príležitosť práce pre asistentku, administratívnu pracovníčku v našich priestoroch v meste Basel vo Švajčiarsku. Náplň Vašej práce: Práca s dokumentmi výlučne v angličtine Komunikácia s klientmi Práca s dátami - Microsoft Office Iná, aktuálna administratíva Vaše znalosti: Angličtina - B2, plynule Nemčina - B1/B2 plynule Predošlá skúsenosť alebo náklonnosť k administratíve Microsoft office zdatnosť Pozitívny prístup Typ prac. pomeru: HPP ekvivalent, 2 ročná zmluva s opciou na predĺženie Váš plat: 5255 CHF, = cca. 5319 EUR Lokácia: mesto Basel, Kanton Basel-Stadt, Švajčiarsko Ak spĺňate podmienky a máte záujem o ponuku, prosím pošlite nám Váš životopis, prípadne aj motivačný list na e-mail: @ Prijímame len e-maily so serióznym záujmom a priloženým životopisom, tel. č. slúži len na overenie inzerátu, nie na kontakt s uchádzačkou. Ďakujeme
Administratívny pracovník
Hľadám si prácu v administratíve (asistentka, recepčná, pomocná sila ...) Dlhé roky som žila v zahraničí takže anglický jazyk mi nie je cudzí. Uprednostňujem prácu na TPP v Prešove alebo blízkom okolí poprípade práca z domu. Vyštudovala som SPŠ strojnícku v Prešove v odbore TIS(technicko-informačné služby v strojárstve).
Hľadám si prácu na dohodu
Dobrý deň, hľadám si prácu na dohodu popri mojej hlavnej práci. Hľadám si niečo v oblasti gastra v kaviarni/bare. Poprípade predavačka/asistentka predaja, no nebránim sa ani niečomu novému s možnosťou zaučenia sa.Mám skončený odbor hotelová akadémia a momentálne pracujem ako čašníčka/barmanka. Za každú ponuku vám budem vďačná. Uprednostňujem skôr ak sa mi ozvete na email alebo smskou. Ďakujem Email: kristina.d0297@
Asistentka s účtovným vzdelaním
Spoločnosť Garancia servis group s.r.o. príjme na TPP asistentku s praxou. Vedenie podvojného účtovníctva. Nástup: ihneď Mzda: 800€ Miesto výkonu: Nová Baňa
Asistentka predaja / Predavačka BRIGÁDA VŠ
Ponúkame dlhodobú brigádu pre VŠ študenta. Do našej predajne 1. day na sídlisku Sekčov hľadáme milú, komunikatívnu a zodpovednú posilu. Základne info: Náplň práce - práca s pokladňou, aktívny predaj, starostlivosť o klienta, výroba darčekových košov, Pracovná doba - Pondelok - Piatok 8:00 - 20:00 Sobota 10:00 - 20:00 Nedeľa 10:00 - 19:00 Pracovna zmena vždy podľa dohody. Mzda - 4€ v čistom V prípade záujmu zašlite svoj životopis na semancik3@