asistentka v materskej škole - strana 18
Počet nájdených inzerátov ASISTENTKA V MATERSKEJ ŠKOLE
: 1000 - strana 18
Hľadáme do nášho kolektívu milú, zodpovednú osobu na pozíciu p. učiteľky/ učiteľa, alebo vychovávateľky v detských jasliach na dohodu o vykonaní práce, alebo TPP. Prax výhodou. V prípade záujmu nás prosím kontaktujte na emailovej adrese dclipka@
PRIJMEM ASISTENTKU
Náplň práce administratíva, pošta, aj niečo viac... platové ohodnotenie je 1500€ cistom.
Práca vhodná pre osobu (vek 19-30) flexibilná pracovná doba - home office, podľa potreby. Práca je Vhodna pre aj student VŠ, aj prípadne popri inej práci
V prípade záujmu, pošlite životopis a dve fotky na tento email. job2023@
Hladame šikovnú,pracovitu,komunikativnu telefonistku- asistentku do kancelarie
nie sme call centrum
Ponukame zaujimave fin. ohodnotenie
zaklad +odmeny cca 1000-1300 eur /mes.
možnost prispôsobenia pracovnej doby
kancelarska stabilna nenaročna práca
podrobne zaškolime zaučime
v pripade zaujmu nás kontaktujte na mail pracatelefonistkabb@
dakujeme tešime sa na spolupracu
Stavebná firma MIPE Invest, s. r. o. hľadá do svojho tímu novú posilu. Náplň práce:
-spravovanie firemných nehnuteľností,
-obhliadky nehnuteľností s potenciálnymi kupujúcimi,
-vytváranie kúpnych zmlúv,
-vytváranie nájomných zmlúv,
-správa firemného vozového parku,
-zabezpečovanie školení,
-evidencia došlých faktúr,
-spravovanie firemných webových stránok, facebook, instagram,
-zabezpečenie plynulého chodu kancelárie - back office (objednávanie kancelárskych potrieb a ďalších potravín pre obsluhu návštev),
-zodpovednosť za kancelárske priestory (office management),
-prijímanie a uvádzanie návštev,
-plnenie úloh podľa pokynov konateľa
Ponúkaná mzda btto 824€, 13-ty plat, 1xročne výkonnostná odmena
Pracovná doba: 7,30 - 16,00
Svoj štruktúrovaný životopis prosím zašlite na mail mipeinvest@
Hľadáme na dohodu asistentku (vhodné aj pre študentku) do účtovnej kancelárie.
Náplň: • triedenie a zakladanie dokumentov,
• nahadzovanie dodávateľských faktúr, odberateľských faktúr, pokladničné doklady, ban. výpisu, archivácia dokumentov. . . . . pod dohľadom senior účtovníka • ďalšie administratívne práce podľa pokynov nadriadených, • udržiavanie zdvorilej a profesionálnej osobnej komunikácie resp. komunikácie prostredníctvom telefónu a e-mailu s klientmi.
Požiadavky: Vzdelanie: stredoškolské s maturitou, nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie, študent vysokej školy, vysokoškolské I. stupňa, vysokoškolské II. stupňa.
Zameranie, odbor: ekonomické, účtovníctvo.
Administratívne a ekonomické znalosti: Podvojné účtovníctvo - základy, Mzdové účtovníctvo - základy, Jednoduché účtovníctvo - základy
Ostatné znalosti: Personalistika - základy, Microsoft Excel - pokročilý, Microsoft Word - pokročilý, Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Uchádzač prejde zaučením do systému práce a chodu firmy.
Odmena:4,10 €/hod.(nástup).
Žiadosti prosíme posielať na email:office@
Informácie o pracovnom mieste:
Nejedná sa o brigádu.
Náplňou práce je prezentovanie kozmetického tovaru.
Akcie sa vykonávajú v obchodných centrách po celom východnom a strednom Slovensku. Pracovná doba je od pondelka do piatka (od 9:00 do 16:00) - možnosť pracovať aj soboty.
ČO PONÚKAME :
- zaškolenie na pracovnú pozíciu
- výborné platové ohodnotenie vyplácané formou provízií každý týždeň
- platové ohodnotenie nie je ohraničené a závisí len od šikovnosti promotérky
ČO VYŽADUJEME :
- komunikatívnosť, chuť pracovať, chuť denne cestovať, priateľské vystupovanie, pozitívny prístup k ľuďom, serióznosť a zodpovednosť
Vodičský preukaz je výhodou.
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
chuť pracovať, komunikatívnosť, priateľské vystupovanie, pozitívny prístup k ľuďom, serióznosť a zodpovednosť
V prípade záujmu o prácu promotérky pošlite ŽIVOTOPIS, aktuálnu FOTOGRAFIU tváre + FOTOGRAFIU postavy, iba vybrané uchádzačky budú následne kontaktované.
životopisy zasielať na adresu: terrestrial.office@
Do našej firmy BENEmont s.r.o. hľadáme administratívnu pracovníčku - fakturantku.
Náplň práce:
- kancelárske práce (práca s PC)
- príprava podkladov pre účtovníčku
- dohadovanie termínov
- vytváranie cenových ponúk a rozpočtov (ovládanie programu CENKROS výhodou)
- vyhotovenie faktúr (ovládanie programu OMEGA výhodou)
Termín nástupu apríl - máj prípadne po zaškolení.
Miesto výkonu práce Košice.
V prípade záujmu poprosím o zaslanie životopisu na emailovú adresu: info@
Súrne hľadám asistenta/asistentku brigádne, alebo aj popri zamestnaní.V prípade spokojnosti je možnosť dlhodobej práce(dohoda,prac.pomer...)
Platobné podmienky:4eur/hod.+dohoda
Životopis zasielať na k.pisonova@
Hľadám asistentku pre ZŤP, asistencia na základe zmluvy o osobnej asistencii, cca 4x v týždni, 4hodiny. Dohoda možná.
Auto výhodou.
Tel.č.
Náplň práce:
- znalosť produktov na predajni
- čapovanie produktov
- práca s pokladňou a počítačom
- predaj na predajni a dokladanie tovaru
- komunikácia so zákazníkmi + poradenstvo
- výdaj balíkov a starostlivosť o výdajné miesto Packeta
- udržiavanie čistoty na predajni
Zamestnanecké výhody, benefity
- pohodová práca vo veselom kolektíve, v pekných priestoroch v nákupnom centre
- práca v stabilnej firme s dlhoročnými skúsenosťami
- možnosť sebarealizácie
- rôznorodosť a dynamika práce
- zamestnanecká zľava na produkty
- možnosť ubytovania
Príjmeme asistentku predaja/ predavačku na predajňu 1.Day Prešov.
Náplň práce: aktívny predaj, komunikácia so zákazníkom, práca s pokladňou,dopĺňanie tovaru, starostlivosť o predajňu
Požiadavky: príjemný vzhľad, chuť pracovať , základne skúsenosti na tejto pozícii, komunikatívnosť
Prosíme uchádzačov o zaslanie CV na mail v inzeráte .
Ponúkaná odmena 4€/hod + variabilná zložka
Práca je na živnosť/brigádu
Pracuje sa na smeny
ÍRSKO Ponukou je práca v zahraničí v najkrajších častiach Írska a to v supermarketoch a bistrách-lahôdkach.
Ako ASISTENT/ASISTENTKA PREDAJA v supermarkete budeš mať na starosti obsluhu zákazníkov, prácu s pokladňou, dokladanie tovaru a udržiavanie poriadku a čistoty.
PLAT: 1700 – 2070 EUR brutto/mesiac za odpracovaných 39 až 45 hodín týždenne.
- Hodinová mzda - 11,30,- Eur
NÁSTUP:ASAP alebo podľa dohody
ZAMESTNANECKÉ VÝHODY A BENEFITY
- pracovná zmluva (nie práca na živnosť)
- priama letecká linka Ryanair - Košice/Bratislava - Dublin
- výplata každý týždeň
- 20 dní dovolenky
- ubytovanie v rodinnom dome/apartmáne s vlastnou izbou
- podpora počas celého procesu a umiestnenia
- pred nástupom poskytnuté bezplatné zaškolenie
- dlhodobé a stabilné zamestnanie
- bývaš a pracuješ blízko najkrajších pláží v Írsku
OSOBNOSTNÉ PREDPOKLADY
- prax na danej pozícii
- angličtina na komunikatívnej úrovni
- dobré komunikačné schopnosti
- schopnosť pracovať v tíme
V prípade záujmu nám pošli CV v anglickom jazyku aj s aktuálnou foto na
e-mail:jwallnerova@
Do nášho tímu hľadáme asistentku predaja bižutérie a doplnkov s miestom výkonu práce v MY Tesco Bratislava Kamenné námestie 1/A.
Pracovná doba krátky/dlhý týždeň
Po - Pia 8:00 - 19:00
So - Ne 9:00 - 16:00
Plat: 4,5/h v čistom + odmeny z predaja (denné + mesačné)
V prípade záujmu zašlite životopis:
evka.bretzova@
Hľadám prácu upratovačky na 2-3 hodiny denne alebo vypomôžem v domácnosti,poupratujem,prípadne môžem aj navariť.(všetko je o dohode).Najlepšie Záhumenice(Mnešice). a okolie.Pracovala som aj ako opatrovateľka,osobná asistentka.(kurz mám).
Dobrý deň
Hľadám si brigádu oblasť:
Admistratíva, recepcia, asistentka predaja,animátorka, čašníčka
Niekoľko ročné skúsenosti, dostupnosť každý deň, dva cudzie jazyky
Za ponuky ďakujem
Ponúkame prácu v menšom kolektíve v Ivanke pri Dunaji.
Náplň práce: Spracovanie objednávok a základných objednávok a cenových ponúk materiálu a produktov z ocele COR-TEN.
Tendrovanie subdodávok.
Základná administratívna agenda.
Požiadavky:
Príjemná komunikácia so zákazníkmi, čítanie technických výkresov, zodpovednosť, lojálnosť a samostatnosť.
Práca s počítačom a základným balíkom Office.
Požadované vzdelanie: Základné s maturitou, vyššie vzdelanie výhodou. Vzdelanie alebo prax so stavebným zameraním výhodou.
Miesto výkonu práce a sídlo firmy: Ivanka pri Dunaji, flexibilná pracovná doba, možnosť čiastočnej práce z domu.
Možnosť dohody na skrátenom, prípadne polovičnom úväzku.
Nástup možný ihneď.
Pracovný úväzok na živnosť.
Odmena - vzájomnou dohodou.
Zdravím, ako manželský pár si hľadáme prácu s ubytovaním najlepšie Holandsko,Nemecko, Rakúsko. Ja mám skúsenosti v gastronómii, taktiež ako au-pairka(certifikát) a asistentka v kancelárii, hovorim plynule anglicky a mám základy nemčiny a holandštiny.
Manžel má skúsenosti ako konzultant a vybavovanie víz do zahraničia, taktiež certifikát au-pair, a pomocné staveb. práce. Hovorí plynule anglicky.
S nástupom od Marca a najlepsie na Slovensku zmluvu alebo Holandsku.
Pre info alebo ponuku ihneď ma kontaktovať.
Alebo mail vpeskova98@
Stavebno - obchodná spoločnosť FERIBAU,spol.s.r. o. hľadá do svojho tímu novú posilu. Náplň práce:
- vytváranie cen.ponúk
-spravovanie firemnej dokumentácie
- plánovanie a organizovanie pracovných schôdzok, stretnutí a porád
- administratívna podpora
- e-mailová a telefonická komunikácia s klientmi
-evidencia došlých faktúr,
-spravovanie firemných webových stránok, facebook, instagram,
-zabezpečenie plynulého chodu kancelárie - back office (objednávanie kancelárskych potrieb a ďalších potravín pre obsluhu návštev),
-zodpovednosť za kancelárske priestory (office management),
-prijímanie a uvádzanie návštev.
-plnenie úloh podľa pokynov konateľa
Požiadavky:
*Vodičský preukaz skupiny B
*Znalosť ekonom.programu POHODA,OFFICE WORD,EXCEL
*stredoškolské s maturitou
*nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
*vysokoškolské I. stupňa
*vysokoškolské II. stupňa
*vysokoškolské III. stupňa
*Osobnostné predpoklady a zručnosti
zodpovednosť, precíznosť, organizačná schopnosť, komunikatívnosť, lojálnosť
Práca je na skrátený, alebo plný úväzok podľa dohody .
Hľadáme osobného asistenta/asistentku, najlepšie so skúsenosťami s podobnou prácou. Pán na invalidnom vozíku a denne potrebuje pomoc pri bežných úkonoch, ako prezliekanie, sprchovanie, pomoc na toalete, varenie a príprava stravy. Ponúka práce vo forme krátkeho/dlhého týždňa s platom cca 800€ a miestom výkonu v SNV. Pre viac informácií ohľadom náplne práce, pracovnom čase a finančnom ohodnotení prosím napíšte SMS a dohodneme si osobné stretnutie.