inzercia, predaj, predám, bazár

asistentka v materskej škole - strana 18

Počet nájdených inzerátov ASISTENTKA V MATERSKEJ ŠKOLE : 1000 - strana 18

Učiteľka/ asistentka v súkromnej MŠ a detských jasliach
Hľadáme do nášho kolektívu milú, zodpovednú osobu na pozíciu p. učiteľky/ učiteľa, alebo vychovávateľky v detských jasliach na dohodu o vykonaní práce, alebo TPP. Prax výhodou. V prípade záujmu nás prosím kontaktujte na emailovej adrese dclipka@
asistentka konateľa
PRIJMEM ASISTENTKU Náplň práce administratíva, pošta, aj niečo viac... platové ohodnotenie je 1500€ cistom. Práca vhodná pre osobu (vek 19-30) flexibilná pracovná doba - home office, podľa potreby. Práca je Vhodna pre aj student VŠ, aj prípadne popri inej práci V prípade záujmu, pošlite životopis a dve fotky na tento email. job2023@
Telefonistka -Asistentka BB
Hladame šikovnú,pracovitu,komunikativnu telefonistku- asistentku do kancelarie nie sme call centrum Ponukame zaujimave fin. ohodnotenie zaklad +odmeny cca 1000-1300 eur /mes. možnost prispôsobenia pracovnej doby kancelarska stabilna nenaročna práca podrobne zaškolime zaučime v pripade zaujmu nás kontaktujte na mail pracatelefonistkabb@ dakujeme tešime sa na spolupracu
Asistentka - administratívna pracovníčka
Stavebná firma MIPE Invest, s. r. o. hľadá do svojho tímu novú posilu. Náplň práce: -spravovanie firemných nehnuteľností, -obhliadky nehnuteľností s potenciálnymi kupujúcimi, -vytváranie kúpnych zmlúv, -vytváranie nájomných zmlúv, -správa firemného vozového parku, -zabezpečovanie školení, -evidencia došlých faktúr, -spravovanie firemných webových stránok, facebook, instagram, -zabezpečenie plynulého chodu kancelárie - back office (objednávanie kancelárskych potrieb a ďalších potravín pre obsluhu návštev), -zodpovednosť za kancelárske priestory (office management), -prijímanie a uvádzanie návštev, -plnenie úloh podľa pokynov konateľa Ponúkaná mzda btto 824€, 13-ty plat, 1xročne výkonnostná odmena Pracovná doba: 7,30 - 16,00 Svoj štruktúrovaný životopis prosím zašlite na mail mipeinvest@
Asistentka do účtovnej kancelárie.
Hľadáme na dohodu asistentku (vhodné aj pre študentku) do účtovnej kancelárie. Náplň: • triedenie a zakladanie dokumentov, • nahadzovanie dodávateľských faktúr, odberateľských faktúr, pokladničné doklady, ban. výpisu, archivácia dokumentov. . . . . pod dohľadom senior účtovníka • ďalšie administratívne práce podľa pokynov nadriadených, • udržiavanie zdvorilej a profesionálnej osobnej komunikácie resp. komunikácie prostredníctvom telefónu a e-mailu s klientmi. Požiadavky: Vzdelanie: stredoškolské s maturitou, nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie, študent vysokej školy, vysokoškolské I. stupňa, vysokoškolské II. stupňa. Zameranie, odbor: ekonomické, účtovníctvo. Administratívne a ekonomické znalosti: Podvojné účtovníctvo - základy, Mzdové účtovníctvo - základy, Jednoduché účtovníctvo - základy Ostatné znalosti: Personalistika - základy, Microsoft Excel - pokročilý, Microsoft Word - pokročilý, Microsoft Outlook - pokročilý Microsoft Excel - Mierne pokročilý Microsoft Word - Mierne pokročilý Uchádzač prejde zaučením do systému práce a chodu firmy. Odmena:4,10 €/hod.(nástup). Žiadosti prosíme posielať na email:office@
Promotérka / Asistentka predaja
Informácie o pracovnom mieste: Nejedná sa o brigádu. Náplňou práce je prezentovanie kozmetického tovaru. Akcie sa vykonávajú v obchodných centrách po celom východnom a strednom Slovensku. Pracovná doba je od pondelka do piatka (od 9:00 do 16:00) - možnosť pracovať aj soboty. ČO PONÚKAME : - zaškolenie na pracovnú pozíciu - výborné platové ohodnotenie vyplácané formou provízií každý týždeň - platové ohodnotenie nie je ohraničené a závisí len od šikovnosti promotérky ČO VYŽADUJEME : - komunikatívnosť, chuť pracovať, chuť denne cestovať, priateľské vystupovanie, pozitívny prístup k ľuďom, serióznosť a zodpovednosť Vodičský preukaz je výhodou. Osobnostné predpoklady a zručnosti: chuť pracovať, komunikatívnosť, priateľské vystupovanie, pozitívny prístup k ľuďom, serióznosť a zodpovednosť V prípade záujmu o prácu promotérky pošlite ŽIVOTOPIS, aktuálnu FOTOGRAFIU tváre + FOTOGRAFIU postavy, iba vybrané uchádzačky budú následne kontaktované. životopisy zasielať na adresu: terrestrial.office@
Asistentka - administratívna pracovníčka
Do našej firmy BENEmont s.r.o. hľadáme administratívnu pracovníčku - fakturantku. Náplň práce: - kancelárske práce (práca s PC) - príprava podkladov pre účtovníčku - dohadovanie termínov - vytváranie cenových ponúk a rozpočtov (ovládanie programu CENKROS výhodou) - vyhotovenie faktúr (ovládanie programu OMEGA výhodou) Termín nástupu apríl - máj prípadne po zaškolení. Miesto výkonu práce Košice. V prípade záujmu poprosím o zaslanie životopisu na emailovú adresu: info@
Asistent/asistentka
Súrne hľadám asistenta/asistentku brigádne, alebo aj popri zamestnaní.V prípade spokojnosti je možnosť dlhodobej práce(dohoda,prac.pomer...) Platobné podmienky:4eur/hod.+dohoda Životopis zasielať na k.pisonova@
Assistant/Asistentka pre ZTP
Hľadám asistentku pre ZŤP, asistencia na základe zmluvy o osobnej asistencii, cca 4x v týždni, 4hodiny. Dohoda možná. Auto výhodou. Tel.č.
Asistentka predaja v ekologickej predajni
Náplň práce: - znalosť produktov na predajni - čapovanie produktov - práca s pokladňou a počítačom - predaj na predajni a dokladanie tovaru - komunikácia so zákazníkmi + poradenstvo - výdaj balíkov a starostlivosť o výdajné miesto Packeta - udržiavanie čistoty na predajni Zamestnanecké výhody, benefity - pohodová práca vo veselom kolektíve, v pekných priestoroch v nákupnom centre - práca v stabilnej firme s dlhoročnými skúsenosťami - možnosť sebarealizácie - rôznorodosť a dynamika práce - zamestnanecká zľava na produkty - možnosť ubytovania
Asistentka predaja / predavačka
Príjmeme asistentku predaja/ predavačku na predajňu 1.Day Prešov. Náplň práce: aktívny predaj, komunikácia so zákazníkom, práca s pokladňou,dopĺňanie tovaru, starostlivosť o predajňu Požiadavky: príjemný vzhľad, chuť pracovať , základne skúsenosti na tejto pozícii, komunikatívnosť Prosíme uchádzačov o zaslanie CV na mail v inzeráte . Ponúkaná odmena 4€/hod + variabilná zložka Práca je na živnosť/brigádu Pracuje sa na smeny
PREDAVAČ/KA v ÍRSKU. Ubytovanie zabezpečené
ÍRSKO Ponukou je práca v zahraničí v najkrajších častiach Írska a to v supermarketoch a bistrách-lahôdkach. Ako ASISTENT/ASISTENTKA PREDAJA v supermarkete budeš mať na starosti obsluhu zákazníkov, prácu s pokladňou, dokladanie tovaru a udržiavanie poriadku a čistoty. PLAT: 1700 – 2070 EUR brutto/mesiac za odpracovaných 39 až 45 hodín týždenne. - Hodinová mzda - 11,30,- Eur NÁSTUP:ASAP alebo podľa dohody ZAMESTNANECKÉ VÝHODY A BENEFITY - pracovná zmluva (nie práca na živnosť) - priama letecká linka Ryanair - Košice/Bratislava - Dublin - výplata každý týždeň - 20 dní dovolenky - ubytovanie v rodinnom dome/apartmáne s vlastnou izbou - podpora počas celého procesu a umiestnenia - pred nástupom poskytnuté bezplatné zaškolenie - dlhodobé a stabilné zamestnanie - bývaš a pracuješ blízko najkrajších pláží v Írsku OSOBNOSTNÉ PREDPOKLADY - prax na danej pozícii - angličtina na komunikatívnej úrovni - dobré komunikačné schopnosti - schopnosť pracovať v tíme V prípade záujmu nám pošli CV v anglickom jazyku aj s aktuálnou foto na e-mail:jwallnerova@
Asistentka predaja Pinky Club
Do nášho tímu hľadáme asistentku predaja bižutérie a doplnkov s miestom výkonu práce v MY Tesco Bratislava Kamenné námestie 1/A. Pracovná doba krátky/dlhý týždeň Po - Pia 8:00 - 19:00 So - Ne 9:00 - 16:00 Plat: 4,5/h v čistom + odmeny z predaja (denné + mesačné) V prípade záujmu zašlite životopis: evka.bretzova@
SURNE Výpomoc pre seniorov,upratovanie,opatrovanie
Hľadám prácu upratovačky na 2-3 hodiny denne alebo vypomôžem v domácnosti,poupratujem,prípadne môžem aj navariť.(všetko je o dohode).Najlepšie Záhumenice(Mnešice). a okolie.Pracovala som aj ako opatrovateľka,osobná asistentka.(kurz mám).
Hľadám si brigádu
Dobrý deň Hľadám si brigádu oblasť: Admistratíva, recepcia, asistentka predaja,animátorka, čašníčka Niekoľko ročné skúsenosti, dostupnosť každý deň, dva cudzie jazyky Za ponuky ďakujem
Asistentka obchodu so základným technickými zručnostiami
Ponúkame prácu v menšom kolektíve v Ivanke pri Dunaji. Náplň práce: Spracovanie objednávok a základných objednávok a cenových ponúk materiálu a produktov z ocele COR-TEN. Tendrovanie subdodávok. Základná administratívna agenda. Požiadavky: Príjemná komunikácia so zákazníkmi, čítanie technických výkresov, zodpovednosť, lojálnosť a samostatnosť. Práca s počítačom a základným balíkom Office. Požadované vzdelanie: Základné s maturitou, vyššie vzdelanie výhodou. Vzdelanie alebo prax so stavebným zameraním výhodou. Miesto výkonu práce a sídlo firmy: Ivanka pri Dunaji, flexibilná pracovná doba, možnosť čiastočnej práce z domu. Možnosť dohody na skrátenom, prípadne polovičnom úväzku. Nástup možný ihneď. Pracovný úväzok na živnosť. Odmena - vzájomnou dohodou.
PRÁCA
Zdravím, ako manželský pár si hľadáme prácu s ubytovaním najlepšie Holandsko,Nemecko, Rakúsko. Ja mám skúsenosti v gastronómii, taktiež ako au-pairka(certifikát) a asistentka v kancelárii, hovorim plynule anglicky a mám základy nemčiny a holandštiny. Manžel má skúsenosti ako konzultant a vybavovanie víz do zahraničia, taktiež certifikát au-pair, a pomocné staveb. práce. Hovorí plynule anglicky. S nástupom od Marca a najlepsie na Slovensku zmluvu alebo Holandsku. Pre info alebo ponuku ihneď ma kontaktovať. Alebo mail vpeskova98@
Kuchár, asistentka výdaja
Megafit Menu obchodné centrum Max Žilina príjme Kuchára a asistentku predaja jedál
Asistentka konateľa -administratívny pracovník
Stavebno - obchodná spoločnosť FERIBAU,spol.s.r. o. hľadá do svojho tímu novú posilu. Náplň práce: - vytváranie cen.ponúk -spravovanie firemnej dokumentácie - plánovanie a organizovanie pracovných schôdzok, stretnutí a porád - administratívna podpora - e-mailová a telefonická komunikácia s klientmi -evidencia došlých faktúr, -spravovanie firemných webových stránok, facebook, instagram, -zabezpečenie plynulého chodu kancelárie - back office (objednávanie kancelárskych potrieb a ďalších potravín pre obsluhu návštev), -zodpovednosť za kancelárske priestory (office management), -prijímanie a uvádzanie návštev. -plnenie úloh podľa pokynov konateľa Požiadavky: *Vodičský preukaz skupiny B *Znalosť ekonom.programu POHODA,OFFICE WORD,EXCEL *stredoškolské s maturitou *nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie *vysokoškolské I. stupňa *vysokoškolské II. stupňa *vysokoškolské III. stupňa *Osobnostné predpoklady a zručnosti zodpovednosť, precíznosť, organizačná schopnosť, komunikatívnosť, lojálnosť Práca je na skrátený, alebo plný úväzok podľa dohody .
Práca. Ponúka. Osobný asistent / asistentka
Hľadáme osobného asistenta/asistentku, najlepšie so skúsenosťami s podobnou prácou. Pán na invalidnom vozíku a denne potrebuje pomoc pri bežných úkonoch, ako prezliekanie, sprchovanie, pomoc na toalete, varenie a príprava stravy. Ponúka práce vo forme krátkeho/dlhého týždňa s platom cca 800€ a miestom výkonu v SNV. Pre viac informácií ohľadom náplne práce, pracovnom čase a finančnom ohodnotení prosím napíšte SMS a dohodneme si osobné stretnutie.