inzercia, predaj, predám, bazár

asistentka v materskej škole - strana 21

Počet nájdených inzerátov ASISTENTKA V MATERSKEJ ŠKOLE : 1000 - strana 21

zdravotná sestra, zubná asistentka
Ponúkame prácu pre vyštudovanú zdravotnú sestru, praktickú sestru alebo zubnú asistentku do zubnej ambulancie v Košiciach . Platové podmienky dohodou.
Asistentka predaja Pinky Club
2023] Zmazať/ Upraviť/ Topovať Do nášho tímu hľadáme asistentku predaja bižutérie a doplnkov s miestom výkonu práce ZOC Max Trenčín obchod Pinky Club na Dohodu o pracovnej činnosti alebo na Dohodu o brig. práci študenta v čase pokrytia PN, dovoleniek, výpomoc na pár hodín v prípade potreby. Prac. doba predajne: 9:00 - 21:00 (pon- ned) Mzda dohodou V prípade záujmu zasielajte životopis na meil: evka.bretzova@
Pridaj sa k nám Stavebniny Eurotrend Špak
Hľadáme posily do nášho tímu do novej prevádzky v Spišskej Belej na pozíciu asistent/asistentka predaja, vodič. Od uchádzačov požadujeme: príjemné vystupovanie, komunikatívnosť, základné znalosti s PC,pracovitosť. Vodičské oprávnenia skupiny C, alebo preukaz na VZV prípadne skúsenosti so stavebným sortimentom je výhodou. Ponúkame: • nástupný plat od 1168 eur/mesiac • rozmanitú prácu v príjemnom a dynamickom kolektíve • perspektívu dlhodobej pracovnej príležitosti • možnosť kariérneho rastu • osobné príplatky, príplatky na stravu a dopravu • bonusy (13. plat, výkonnostné príplatky a iné) • pravidelné vzdelávanie v odbore • množstvo zliav a výhod Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: • aktívna obsluha • predaj tovaru a poskytovanie odborných rád zákazníkom, predaj sortimentu oddelenia železiarstva, stavebnín, elektra, farieb, spojovacieho materiálu… • práca s pokladňou a hotovosťou • objednávanie a prijímanie tovaru • vybavovanie reklamácií • rozvoz tovaru Životopis posielajte na e-mail -
Asistentka predaja/ predavačka
Hľadám brigádničku do predajne s dámskym oblečením, obuvou a doplnakami v Humennom. Náplňou práce je fotenie tovaru, kreativita pri tvorbe fotiek,správa sociálnych sietí. Ak máš záujem krátky životopis s fotografiou zašli správou na FB Obuv-Textil,GabrielaHakunova
Osobná asistentka pre ZŤP
Chcete pomáhať a privyrobiť si? Staňte sa osobnou asistentkou. Hľadáme spoľahlivú osobnú asistentku, nefajčiarku na doprovod a pomoc v domácnosti pre ZŤP ženu na inv. vozíku, ktorá pár krokov spraví s 2 barlami. Bratislava Petržalka. Pracovný čas 3-6 hodín denne podľa aktuálnej potreby a vzájomnej dohody. Privyrobiť si môžu študenti, nezamestnaní alebo aj popri práci. 6€ / hodina Prosím volať vo večerných hodinách iba záujemcovia, nie sprostredkovatelia. Ďakujem.
Asistentka predaja/predavačka
Hľadáme príjemnú kolegyňu do kolektívu, ktorá sa nebojí práce. Naša predajňa sa nachádza v Sládkovičove, pracuje sa v krásnych, čistých a luxusných priestoroch s dámsky, detským oblečením a obuvou. Požiadavky: -flexibilita -znalosť maďarského jazyka ( nie je to nevyhnutné, ale je to veľké plus) -pracovitosť -samostatnosť -kreativita pri tvorbe fotiek (je to opäť veľké plus, ktoré extra finančne odmeňujeme) MZDA sa pohybuje od 600eur (záleží na počte odpracovných hodín) je možná aj pracovná doba 6h/denne. Termín nástupu od 1.júna 2023.
BRIGÁDA – ASISTENTKA PREDAJA + SOCIÁLNE SIETE
Do našej predajne obchod s oblačením v Žiline - centrum, hľadáme asistentku predaja, ktorá sa bude starať o chod predajne a sociálne siete. Náplňou práce: - Starostlivosť o chod predajne - Starostlivosť o zákazníka - Práca s kasou - Aktívnosť na sociálnych sieťach (instagram, facebook) Životopis a pre viac informácií nás kontaktujte mailom.
predpôrodná príprava
Som licencovaná pôrodná asistentka a ponúkam ZADARMO kurzy prenatálnej, čiže predpôrodnej prípravy v Košiciach pre poistenkyne UNION zdravotná poisťovňa z celého Východného Slovenska. Tehotné ženy už od 20. týždňa gravidity. Viac info? Šup na môj web:
Hľadám prácu od 8-16
Dobrý deň hľadám prácu od 8do 16 na TPP mám skúsenosti vo výrobe Automotive taktiež v kancelárii 3roky ako asistentka Office a výroby aj 1rok na recepcii za ponuky vo pred ďakujem
Asistentka
Dobrý deň volám sa Lenka, mám 44 rokov a hľadám si prácu popri zamestnaní najlepšie v oblasti administratívy napr. zadávanie údajov do systému, fakturácia, administratíva, služby virtuálnej asistentky a podobne. Mám skúsenosti s fakturáciou, skúsenosti s vedením jednoduchého účtovníctva tvorbou tabuliek, komplex. zabezpečením chodu firmy Rýchlo sa učím a budem vďačná za akúkoľvek vašu ponuku.// Nemám záujem o finančné sprostredkovanie, predaj produktov a vypĺňanie dotazníkov.
Účtovníčka,asistentka,sekretárka
Dobrý deň pre našu menšiu firmičku hľadáme výpomoc s papiermi,kuminikáciou poprípade vybavovaním kade akých povolení. Nutnost ovládat cudzí jazyk NJ/AJ samozrejme uprednostujeme NJ kedže väčšinou ponúk je na územi nemecka. Požadujeme teda vyššie spomínaný cudzí jazyk Skúsenosti s vybavovaním pracovných povoleni Skusenosti s účtovníctvom,DPHčkami Pracovný čas je minimalne 1-2dni v týždni podľa potreby. Najlepšie by bolo v okoli Kysúc/Žiliny Možný aj Homeoffice Platové podmienky podľa dohody a doterajších skúsenosti a následnej spokojnosti. Foto ilustračné. Ďakujem
Asistentka
Hľadám asistentku ktorá je spoľahlivá a komunikatívna.Vhodná práca aj popri zamestnaní alebo VŠ. Flexibilný pracovný čas. Oblasť: Egypt. Podmienka: aglický jazyk Pre viac informáii zavolajte.
Administratívny asistent/asistentka
Firma DELENA s.r.o so sídlom v Prievidzi, hľadá šikovného uchádzača alebo uchádzačku na pracovnú pozíciu : ASISTENT/KA, ADMINISTRATÍVNY PRACOVNÍK (pre komunikáciu so zahraničnými klientami) Náplň práce: - aktívna komunikácia s klientami v anglickom a nemeckom jazyku - zodpovednosť za pridelený projekt Druh pracovného pomeru : - TPP Platové podmienky : TPP : 850€/mesačne v čistom Iné výhody : - pohyblivá pracovná doba - zaučenie a komplexná podpora - auto - mobil - PC Miesto práce : Kancelária - Prievidza (po dohode možný aj striedavý home office) Požadované vzdelanie : minimálne úplné SŠ s maturitou Základná podmienka: - nemeckého jazyka úroveň A1/A2 - anglický jazyk úroveň B1/B2 - ovládanie internetu, mobilu a PC - vodičský preukaz sk. B, - Microsoft Word, Exel úroveň pokročilý. Ďalšie požiadavky : - príjemné vystupovanie, komunikácia - lojálnosť voči firme - komunikatívnosť - kreatívne myslenie - zodpovednosť - maximálne nasadenie - samostatnosť - flexibilita - dochvíľnosť Informácie pre uchádzačov : Ak spĺňate nami uvedené kritéria a naša ponuka Vás oslovila, prosíme Vás, aby ste svoje písomné žiadosti spolu so životopisom posielali mailom na e-mail denelapd@
Asistentka riaditeľa agentúry
Hľadáme asistentku riaditeľa s vysokou mierou dôslednosti a citom pre detail, ktorá bude schopná efektívne viesť agendu spoločnosti. Tvoje úlohy budú zahŕňať administratívnu podporu, správu dokumentácie a plánovanie a organizovanie podujatí. Táto pozícia prináša zaujímavú a rozmanitú pracovnú náplň, ktorá Ti neponúkne žiadnu monotónnosť. Je nevyhnutné mať ochotu cestovať po Slovensku a prispôsobovať sa rôznym pracovným situáciám. Práca asistentky riaditeľa hostesingovej agentúry zahŕňa: • Koordináciu a organizáciu eventov • Vedenie kalendára riaditeľa • Komunikáciu s klientami a koordináciu tímu hostesiek • Prípravu marketingových materiálov Práca v našej agentúre Ti prináša široké spektrum benefitov, vrátane preplácania cestovných príkazov, mobilného telefónu, zaujímavého platu, flexibilného pracovného času a pracovného prostredia, ktoré umožňuje prácu z domu. Okrem toho, ak prejavíš záujem a budeš pracovať efektívne a spoľahlivo, ponúkame ti príležitosť na rýchlejší kariérny postup a zvýšenie platovej úrovne. Pokiaľ máš záujem o túto pozíciu a si pripravená na výzvy, pošli nám svoj životopis. Ak máš akékoľvek otázky alebo si chcela získať viac informácií, neváhaj nás kontaktovať. Môžeš nám zaslať tvoju požiadavku na emailovú adresu Pridaj sa k nášmu tímu Zefir Agency!
Vaša nová virtuálna asistentka
Ak hľadáte spoľahlivú virtuálnu asistentku viem vám ponúknuť služby v oblasti administratívy a marketingu. Mám 25 rokov, vyštudovala som Obchodnú akadémiu a 2r som študovala marketingovú komunikáciu. Doteraz som pracovala v oblasti administratívy a marketingu. Rada Vás odbremením od týchto povinností. Moje služby: e-mailová komunikácia upráva a dizajn fotiek v programe Canva správa sociálnych sietí ( FB, Instagram) tvorba tabuliek vypracovanie podkladov v programoch Excel, Word reporty práce pohotová komunikácia Prosím kontaktujte ma v prípade záujmu a môžme sa dohodnúť na presnej cenovej ponuke. Je možné sa dohodnúť na mesačnom alebo jednorázovom balíku. Teším sa na našu spoluprácu.
Asistentka/sekretárka
Hľadáme asistentku/sekretárku do kancelárie v Trebaticiach. Váš životopis prosíme poslať na: bresttrade@ Ďakujeme.
Aistent / Asistentka
Hľadám asistentku / asistenta, ktorá /ktorý mi bude pravou rukou a pridal by sa k nášmu tímu Marián MÁLEK - Broker Consulting v Poprade. Firma sa zaoberá finančným plánovaním a poskytovaním služieb pre klientov v oblasti financií a realít. Hľadám niekoho, kto má skúsenosti s prácou na podobnej pozícii, ale rád by som dal príležitosť aj začínajúcim adeptom. Náplň práce zahŕňa: • Administratívna podpora a vybavovanie úradov spojených s realitami a financiami • Vybavovanie telefonických hovorov a e-mailovej korešpondencie s klientmi • Správu kalendára a plánovanie stretnutí • Asistencia pri realizácii obchodov a koordinácia s ostatnými oddeleniami • Pomáhanie s prípravou prezentácií a ponúk pre klientov • Komunikácia so zákazníkmi a konzultácie v oblasti realít a financií • Práca s PC a používanie rôznych softvérov • Starostlivosť o chod kancelárie Požadujem: • Skúsenosti v oblasti administratívy a podpory • Skúsenosti v oblasti realít a financií sú výhodou, ale nie nutnosťou • Zodpovednosť, presnosť a dôslednosť • Vynikajúce schopnosti komunikácie a organizácie • Vysoko spoľahlivá osobnosť so schopnosťou byť samostatný a zvládať stresové situácie • Schopnosť pracovať v tíme a komunikovať s klientmi • Znalosť práce s počítačom a programom MS Office • Kreatívneho človeka, ktorý sa zaujíma aj o oblasť marketingu a práce so sociálnymi sieťami. • Ochota sa vzdelávať a rozvíjať sa • Vodičské oprávnenie typu B Ponúkam: • Prácu v príjemnom prostredí s odborným a skúseným tímom • Možnosť kariérneho rastu a rozvoja • Po zapracovaní nadštandardné finančné ohodnotenie • Flexibilný pracovný čas • Možnosť pravidelného vzdelávania Ak Vás táto pracovná ponuka zaujala a hľadáte nové výzvy, pošlite mi Váš životopis a motivačný list na náš email marian.malek@ a teším sa na Vašu odpoveď.
Asistentka Žilina Martin
Hľadám asistentku telefonistku do stavebnej firmy na dohodu, brigádu. Žilina Martin . Viac info po telefóne.
Asistentka
Do našej firmy BENEmont s.r.o. hľadáme administratívnu pracovníčku. Náplň práce: - kancelárske práce (práca s PC) - dohadovanie termínov - vytváranie cenových ponúk a rozpočtov (ovládanie programu CENKROS výhodou) - vyhotovenie faktúr (ovládanie programu OMEGA výhodou) - príprava podkladov pre účtovníčku Termín nástupu IHNEĎ. Miesto výkonu práce Košice-staré mesto. V prípade záujmu nás kontaktujte na email: karolinabenemont@ alebo telefonicky na číslo: +42155/301-31-31
Remote asistentka (práca zdomu na PC)
Radi by sme obsadili pracovnú pozíciu firemnej asistentky, ktorá by mohla pracovať z domu na svojom počítači. Hľadáme niekoho, kto by nám pomohol s administratívnou prácou a zabezpečoval komunikáciu s našimi kolegami. Požiadavky: - Anglický jazyk - písmom - Skúsenosti s prácou na počítači, ovládanie programov ako Word a Excel sú výhodou - Komunikatívnosť a ochota učiť sa nové veci Náplň práce: - Spravovanie a aktualizácia údajov - Základné vyhodnocovanie údajov - Koordinácia komunikácie v rámci firmy cez e-mail a telefón Hľadáme kandidátku s pozitívnym prístupom a schopnosťou učiť sa nové veci. Pokiaľ ste ochotní sa učiť a pracovať tvrdo, budeme radi, ak sa pridáte do našeho tímu. Skúsenosti s administratívnou prácou alebo prácou na počítači sú výhodou. Táto pozícia umožňuje prácu z domu na plný úväzok/živnosť/možná dohoda na brigádnickej forme. Sabinov-Prešov a okolie. Zašlite životopis príp. aj foto na