asistentka v materskej škole - strana 12
Počet nájdených inzerátov ASISTENTKA V MATERSKEJ ŠKOLE
: 1000 - strana 12
Dobrý deň,hľadám si prácu v administratíve.Mám 46 rokov skončenú strednú odbornú školu s maturitou.Rada by som pracovala v kancelarii,ambulancii a iné...V prípade záujmu viem zaslať životopis.Poprosím iba seriózne ponuky.Ďakujem
Pozícia asistentky správcu konkurznej podstaty. Miesto výkonu práce: Košice. Pracovná náplň: korešpondencia (prijímanie, odosielanie, zapisovanie pošty), skenovanie, zakladanie podaní do spisov, vedenie elektronických zoznamov (Word, Excel), emailová a telefonická komunikácia a iné.
Vhodné aj pre študentov VŠ. Ideálne 2. alebo 3. ročník štúdia na VŠ.
Mzda: 4,50€/hod.
V prípade záujmu nás kontaktujte prostredníctvom nižšie uvedeného formulára - Kontaktovať inzerenta.
Hľadáme asistentku, sprievod na jednodňové služobné cesty do Maďarska.
Náplň práce je tlmočenie na obchodných schôdzach, čítanie maďarských dokumentov, komunikácia na úradoch.
Naša spoločnosť sa zaoberá obchodovaním s realitami.
Požiadavky: znalosť maďarského jazyka
Mzdové podmienky dohodou. Vyplácanie denne.
Pracovný čas dohodou - vieme sa prispôsobiť.
Ideálne pre cieľavedomú študentku, ako privyrobenie si popri štúdiu.
Možný kariérny rast, časom trvalý pracovný pomer.
Životopis s fotografiou zasielať mailom.
Pre ďalšie informácie nás kontaktujte telefonicky, sms.
Okolie Rožňava, Rimavská sobota, Košice, maďarské pohraničie.
Ak si komunikatívna, ovládaš word, excel a máš záujem o prácu v administratíve, neváhaj a ozvi sa nám.
Hľadáme sekretárku/asistentku z okresu MI. Miesto výkonu práce – Špitálska 3, Michalovce.
Trvalý prac.pomer na dobu neurčitú, PO-PIA 8:00-16:30h.
Uchádzačky musia spĺňať kritériá ÚPSVaR, musia patriť medzi znevýhodnených uchádzačov o zamestnanie podľa §8 zákona o službách zamestnanosti.
Pracovná náplň:
styk s úradmi, vybavovanie pošty, návštev, pomocné administr. práce
Požadujeme:
SŠ vzdelanie – ekonomický smer
znalosť Word, Excel, Outlook
HM: 646 EUR
Benefit - stravné lístky
Životopisy zasielajte na : kornelia.hudakova@
Kontakt:
Ponúkame prácu asistentky manažéra v personálnej agentúre Epea s.r.o. Bardejov.
Náplň práce: administratíva, komunikácia so zahraničnými klientmi, spolupráca s manažérom
Mzda: 1500 eur netto
Bližšie info: tel.
webová stránka manažéra zahraničného :
Hľadám prácu na TPP ako administratívna pracovníčka. Mám 27 rokov, žijem v Senci. Pracovala som ako referentka odbytu a ako asistentka predaja. Viem pracovať v kolektíve a samostatne. Mám základy angličtiny a nemčiny. Viem pracovať s PC (word, excel, powerpoint) a s internetom. Som zodpovedná, flexibilná, rada sa učím nové veci.
Pracovné ponuky ako finančný poradca nevolať!
Ponúkam zručnosti v oblasti komunikácie a práce s ľuďmi. Viedla som kolektívy a pracovala v sektoroch, kde bola potrebná organizačná schopnosť. Práca so slovom mi bola a je vždy vlastná. Mojimi výhodami sú spoľahlivosť, dochvíľnosť, komunikatívnosť, flexibilita, kreativita a lojálnosť.
Vopred ďakujem za spätnú väzbu.
Príjmeme asistentku predaja na Terase v Ke.
Car-shop&coffee na Moldavskej v Košiciach príjme na uvoľnenú pozíciu pracovníčku do TPP na dvanástky (kolotoč: denná-denná-nočná-3dni voľno). Miesto: Car shop & coffee na umyvárni - Dunajská 9. Plat: 1050€ v čistom/mes podla počtu odpracovaných smien vrátane príplatkov a stravného. Podmienky: nefajčiarka, čestnosť, dochvíľnosť, príjemné vystupovanie, prax výtaná. Náplň práce: Predaj tovaru ako cigarety, káva, balené alko, nealko, autokozmetika a pod., dokladanie tovaru, preberanie tovaru, tímová práca vo dvojici. Poprosíme len seriózne. Pozícia je na dlhodobo. Životopis s telefonickým kontaktom a popisom doterajšej praxe a časového priebehu doterajších zamestnaní poprosíme na avs@
telef: , alebo osobne na Dunajskej 9.
Zavoláme späť pre prípadný pohovor. Ďakujeme.
ÍRSKO Ponukou je práca v zahraničí v najkrajších častiach Írska a to v supermarketoch a bistrách-lahôdkach.
Ako ASISTENT/ASISTENTKA PREDAJA v supermarkete budeš mať na starosti obsluhu zákazníkov, prácu s pokladňou, dokladanie tovaru, prípravu ľahkých jedál ako bagety, sendviče a šaláty a udržiavanie poriadku a čistoty.
PLAT: 1700 – 2070 EUR brutto/mesiac za odpracovaných 39 až 45 hodín týždenne.
NÁSTUP:ASAP alebo podľa dohody
ZAMESTNANECKÉ VÝHODY A BENEFITY
- pracovná zmluva (nie práca na živnosť)
- priama letecká linka Ryanair - Košice/Bratislava - Dublin
- výplata každý týždeň
- 20 dní dovolenky
- ubytovanie v rodinnom dome s vlastnou izbou
- podpora počas celého procesu a umiestnenia
- pred nástupom poskytnuté bezplatné zaškolenie
- dlhodobé a stabilné zamestnanie (práca je ponúkaná na min.6 mesiacov)
- bývaš a pracuješ blízko najkrajších pláží v Írsku
- umiestňujeme aj kamarátov/kamarátky alebo páry
OSOBNOSTNÉ PREDPOKLADY
- angličtina na komunikatívnej úrovni
- dobré komunikačné schopnosti
- schopnosť pracovať v tíme
V prípade záujmu nám pošli CV v anglickom jazyku na
e-mail:jwallnerova@
Hľadáte odbornú virtuálnu asistentku? Táto ponuka je pre každú obchodnú spoločnosť a živnostníka, ktorý potrebuje pomôcť s administratívou a so sociálnymi sieťami. Prosím kontaktujte ma emailom. Ďakujem.
Súrne hladám osobnú asistentku k žene zťp . Vodičský preukaz skupiny B nutný Bližšie informácie na tel císle : len važný záujem Plat je 5,20 na hodinu
Príjmeme obchodnú asistentku vedúceho prevádzky do predajne STAVEBNINY FERIBAU - Spišské Vlachy - Hornádska 34
Podmienky:
*Minimálne stredoškolské vzdelanie
*Vodičský preukaz typu B
*Prax na požadovanej pozícii vítaná
*Komunikatívnosť
*Znalosť na PC,OPEN OFFICE,učtovné programy...
*Prax v oblasti stavebného materiálu...
* Viac info na /
Svoje životopisy prosím zasielať na
Prijmeme strojníka na pásové bágre. Práce vykonávané na celom strednom a východnom SK.
Vyžadujeme zodpovedný a samostatný prístup k práci
Práca na Slovensku, po-pi, na živnosť,ubytovanie,dopravu hradíme. Mzda: 1700+prémie a bonusy podľa šikovnosti
V prípade záujmu volajte na , alebo píšte na asistentka@
PETROSTAV SK s.r.o.
Štefanov nad Oravou 132
027 44 Štefanov nad Oravou
Príjmeme do TPP sekretárku, z okresu MI. Miesto výkonu práce – Špitálska 3, Michalovce.
Trvalý prac.pomer na dobu neurčitú, PO-PIA 8:00-16:30h.
Uchádzačky musia spĺňať kritériá ÚPSVaR, musia patriť medzi znevýhodnených uchádzačov o zamestnanie podľa §8 zákona o službách zamestnanosti.
Pracovná náplň:
styk s úradmi, vybavovanie pošty, návštev, pomocné administr. práce
Požadujeme:
SŠ vzdelanie – ekonomický smer
znalosť Word, Excel, Outlook
HM: 646 EUR
Benefit - stravné lístky
Životopisy zasielajte na : kornelia.hudakova@ (uveďte prac.pozíciu)
Kontakt:
Do zabehnutého autoservisu v BB prijmeme ambicióznu, zodpovednú, cieľavedomú a sympatickú kolegyňu do prijímacej kancelárie.
Komunikácia so zákazníkmi, objednávanie vozidiel do servisu, objednávanie tovaru, príprava podkladov pre účtovníctvo, blokovanie, vystavovanie faktúr, starostlivosť o internetovú stránku a všeobecný chod autoservisu. Pracovný čas: pondelok - piatok od 8:00 - 17:00 hod.
Pravidelné finančné odmeny za kvalitne odvedenú prácu, príjemný pracovný kolektív.
Prosíme zasielať životopisy aj s fotografiou.
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Fakturácia - Základy
Hospodárska korešpondencia - Základy
Personalistika - Základy
Pokladňa - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Podmienkou prijatia je vodičský preukaz sk.B. Znalosť anglického jazyka.
Stručná charakteristika spoločnosti:
Autoservis Š.MIK pôsobí v Banskej Bystrici - časť Majer od roku 2009.
Vďaka modernej a veľmi dobre vybavenej dielni, odbornosti našich automechanikov a skúsenostiam sme schopní plniť náročné požiadavky našich klientov. Ponúkame kompletný servis všetkých značiek vozidiel.
Kontaktná osoba: Štefan Miklas
Tel.:
Si šikovný/á, pro firemne orientovaný/á?
Hľadáme kolegyňu do sociálneho podniku so zdravotným znevýhodnením. Sme firma Unicarback Slovakia, s.r.o. RSP zo Žiliny, poskytujúca služby údržby exteriérov. 6,5h/deň (4,25€/h)
Pre generalneho riaditela hladame asistentku na doprovod do fitnes centra a welnes. Praca od pondelka do piatka . Praca vhodna na trvaly pracovny pomer alebo aj pre vysokoskalacky studentky brigadne. Zivotopis prosim zasielat na email : keller.petter@ Plat:2000eur Tel :
Do našej spoločnosti MC POWER, s.r.o. hľadáme asistentku/ administratívnu pracovníčku.
Požiadavky na kandidátku:
- organizačné zručnosti
- potrebná znalosť anglického jazyka - spoločnosť má klientov aj zo zahraničia, s ktorými je potrebné komunikovať
- profesionálny prístup a príjemné vystupovanie
- znalosť balíka MS Office
- aktívny prístup a tímový duch
- Záujem učiť sa nové veci
Spoločnosť ponúka zaujímavé benefity, ktoré kandidátke predstaví na pracovnom pohovore.
Pracovná doba: Pondelok až Piatok od 9.00 do 17.00.
Mzda : 800 EUR v čistom
Nástup: 1.11.2022
Miesto výkonu: Prešov
Zašlite nám svoj životopis s fotografiou na:
corba@
V prípade záujmu Vás budeme informovať telefonicky ohľadom dohodnutia pracovného pohovoru.
Hľadáme asistentku predaja do predajného stánku na predvianočné obdobie (od 22.11. do 23.12.2022) so sortimentom koženej galantérie v nákupnom centre MAX Žilina. Nástup je 22.11.2022
Skúsenosti v obchode a práca s pokladňou výhodou, nie však nevyhnutnosť.
Práca vhodná aj pre študentov VŠ, ktorí vedia pracovať aj doobeda ale aj pre aktívne dôchodkyne.
Životopis s fotografiou posielajte na: brigada.vianoce2020@
Náplň práce:
- práca v stánku s koženým a nekoženým sortimentom: Peňaženky, kabelky, pánske tašky a pod.
- asistencia zákazníkom pri nákupe,
- obsluha pokladne, práca s hotovosťou,
- preberanie tovaru,
Ponúkame prácu na 11 hod.pracovné smeny (krátky/ dlhý týždeň)