backlounge skusenosti - strana 46
Počet nájdených inzerátov BACKLOUNGE SKUSENOSTI
: 1000 - strana 46
Mzda na živnosť od 16€/h
Náplň práce:
Pozícia Elektrotechnika je s miestom výkonu práce priamo v NITRE. Možnosť rotácie do Nemecka.
- Montáž elektrických súčastí podľa elektrickej schémy zapojenia
- Uvedenie riadiacej elektroniky stroja do prevádzky
- Kontrola prevedených operácií
- Vyhľadávanie chýb, analýza a ich oprava
- Skúšky na elektrických zariadeniach
- Dodržiavanie záväzných predpisov SŠ elektrotechnického smeru alebo prax
- Platné osvedčenie min - § 21
- Mzda na TPP od 6,5 eur/hod, podľa skúseností kandidáta
- Mzda na živnosť od 16€/h, podľa skúseností kandidáta
Starostlivosť o hovädzí dobytok na základe presných postupov a pokynov zootechnika.
Telenie hovädzieho dobytka.
Kŕmenie teliat podľa presného postupu.
Prihrňovanie a rozhrnanie na krmnom stole.
Starostlivosť o čistotu maštalí, napájačiek, krmného stola.
Dvojzmenná nepretržitá prevádzka
Vodičský preukaz: B, T
Práca na jednom mieste.
Možnosť zaškolenie na prácu s teleskopickým a šmykovým nakladačom.
Skúsenosti s touto prácou nie sú nevyhnutné.
Možnosť nákupu produktov rastlinnej výroby.
Stravné lístky v hodnote 5,5 €.
Záujemca o našu ponuku môže byť rovnako mladý človek bez skúseností v obore ako aj ľudia iných vekových kategórií, ktorých omrzelo cestovanie za prácou, prípadne mu nevyhovuje monotónna práca. Potrebný je záujem, zodpovednosť, nesmie sa báť zvierat. Musí mať základné technické a strojné zručnosti.
PD Inovec Trenčianske Stankovce hospodári na výmere cca 1850 hektárov z toho 850 TTP a 1000 hektárov ornej pôdy. Rastlinná výroba prioritne vyrába krmoviny a zvyšok sa snaží diverzifikovať na tržné komodity.
Živočíšna výroba sa zaoberá chovom dojníc holsteinskeho plemena s priemernou ročnou úžitkovosťou 10 500 L na 300ks.
Farma je po rozsiahlej technickej rekonštrukcií a je plánovaná ďalšia ktorá umožní navýšenie stavu zvierat.
Miesto práce:
Žilinský kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru: živnosť
Termín nástupu: ihneď
Mzdové podmienky
500 - 3000 EUR/mesiac
500 EUR fixná časť + variabilná zložka, ktorá nie je obmedzená
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Vytváranie, udržovanie a prehlbovanie vzťahov so zákazníkmi je základ úspechu. Ľudia v obchode vedia vynikajúco komunikovať, nepoznajú stereotyp, tešia ich výsledky svojej práce.
Čo bude tvojou úlohou?
- predávať komplexné služby pre samospravy/firmy - rekonštrukcia obecných rozhlasov drôtova/bezdrôtová/kombinovaná technológia, kamerové systémy, zabezpečovacie systémy, verejne osvetlenie, pevné inštalácie zvukových systémov(hotely, obchodné centrá, domy smútku, kostoly..)
- aktívne vyhľadávať nové obchodné príležitosti
- prezentovať produkty a služby spoločnosti (zaškolíme ťa)
- spracovávať cenové ponuky
- budeš zodpovedný za plnenie stanovených obchodných plánov a cieľov
- reportovanie a prezentácia výsledkov priamemu nadriadenému, aby vedel, s čím ti môže pomôcť
Výhody, benefity
- práca pre dynamickú spoločnosť
- perspektívna pozícia s možnosťou kariérneho rastu
- motivujúce ohodnotenie podľa výkonov
- flexibilny pracovný čas
- zaškolenie
- firemný mobilný telefón
- firemný notebook
Informácie o výberovom konaní
Hľadáme do nášho teamu niekoho, kto chce byt úspešný, nebojí sa prijímať nové výzvy a je ochotný učiť sa nové veci.
Súčasťou výberového konania je praktická ukážka výkonu práce obchodníka v teréne.
Pozícia vhodná pre uchádzačov zo Žilinského kraja.
Životopis prosím zašlite na hugotech@
Vzdelanie v odbore
Technické vzdelanie je výhodou
Ostatné znalosti
Google Sheets - Základy
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
- skúsenosti v priamom predaji technického zamerania výhodou
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Púšťaš sa rád do nových projektov? Je pre teba prekážka výzvou? Si technický typ?
Požadujeme:
- reprezentatívne a príjemné vystupovanie
- kreatívnosť a samostatnosť
- obchodnícke zručnosti
- skúsenosti s obchodom technické smery
- proaktívny prístup k práci
- silná vnútorná motivácia
- znalosť prideleného regiónu
Stručná charakteristika spoločnosti:
Spoločnosť HUGOTECH, s.r.o. dodáva a servisuje rozhlasové/kamerové systémy, verejné osvetlenie pre mestá, obce, školy, firmy a rodinné/bytové domy. Dodáva kompletné technické zabezpečenie kultúrnych a športových podujatí.
Viac aj na
Kontakt
Kontaktná osoba: Mgr. Dušan Maršala
Tel.:
E-mail: hugotech@
Miesto práce:
Prešovský kraj, Košický kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru: živnosť
Termín nástupu: ihneď
Mzdové podmienky
500 - 3000 EUR/mesiac
500 EUR fixná časť + variabilná zložka, ktorá nie je obmedzená
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Vytváranie, udržovanie a prehlbovanie vzťahov so zákazníkmi je základ úspechu. Ľudia v obchode vedia vynikajúco komunikovať, nepoznajú stereotyp, tešia ich výsledky svojej práce.
Čo bude tvojou úlohou?
- predávať komplexné služby pre samospravy/firmy - rekonštrukcia obecných rozhlasov drôtova/bezdrôtová/kombinovaná technológia, kamerové systémy, zabezpečovacie systémy, verejne osvetlenie, pevné inštalácie zvukových systémov(hotely, obchodné centrá, domy smútku, kostoly..)
- aktívne vyhľadávať nové obchodné príležitosti
- prezentovať produkty a služby spoločnosti (zaškolíme ťa)
- spracovávať cenové ponuky
- budeš zodpovedný za plnenie stanovených obchodných plánov a cieľov
- reportovanie a prezentácia výsledkov priamemu nadriadenému, aby vedel, s čím ti môže pomôcť
Výhody, benefity
- práca pre dynamickú spoločnosť
- perspektívna pozícia s možnosťou kariérneho rastu
- motivujúce ohodnotenie podľa výkonov
- flexibilny pracovný čas
- zaškolenie
- firemný mobilný telefón
- firemný notebook
Informácie o výberovom konaní
Hľadáme do nášho teamu niekoho, kto chce byt úspešný, nebojí sa prijímať nové výzvy a je ochotný učiť sa nové veci.
Súčasťou výberového konania je praktická ukážka výkonu práce obchodníka v teréne.
Pozícia vhodná pre uchádzačov z Prešovského kraja.
Životopis prosím zašlite na hugotech@
Vzdelanie v odbore
Technické vzdelanie je výhodou
Ostatné znalosti
Google Sheets - Základy
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
- skúsenosti v priamom predaji technického zamerania výhodou
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Púšťaš sa rád do nových projektov? Je pre teba prekážka výzvou? Si technický typ?
Požadujeme:
- reprezentatívne a príjemné vystupovanie
- kreatívnosť a samostatnosť
- obchodnícke zručnosti
- skúsenosti s obchodom technické smery
- proaktívny prístup k práci
- silná vnútorná motivácia
- znalosť prideleného regiónu
Stručná charakteristika spoločnosti:
Spoločnosť HUGOTECH, s.r.o. dodáva a servisuje rozhlasové/kamerové systémy, verejné osvetlenie pre mestá, obce, školy, firmy a rodinné/bytové domy. Dodáva kompletné technické zabezpečenie kultúrnych a športových podujatí.
Viac aj na
Kontakt
Kontaktná osoba: Mgr. Dušan Maršala
Tel.:
E-mail: hugotech@
Hľadám prácu v poľnohospodárstve. Ovce kravy skúsenosti ručne strojové dojenie. Vodiča b. T skúsenosti v rastlinnej virobe podmienka ubytovanie pre rodinu
Upratujem domácnosti, byty a domy v okolí Piešťan. Mám skúsenosti s upratovaním domácností (bytov, domov), firiem, apartmánov, víl a iných na Slovensku a v Rakúsku. Som zodpovedná, plynule hovorím po nemecky. Mám skúsenosti so správou bytov, domov a záhrad na Sk a v AT.
V Považskej Bystrici rozširujeme tím a hľadáme nové posily, kolegyne/kolegov, ktorí
- chcú pracovať pre TOP zamestnávateľa
- privítajú možnosť nadpriemernej mzdy a množstvo benefitov,
- preferujú flexibilný pracovný čas,
- ocenia možnosť občasnej práce z domu, ale neprekáža im ani príjemné zázemie modernej kancelárie,
- sa radi zorientujú vo svete financií a ktorých bude baviť práca s klientami a poradenstvo
Na prácu Vás pripraví tím odborníkov, školiteľov a adaptáciou Vás budú sprevádzať skúsení kolegovia a mentori, až kým nebudete cítiť istotu, že ste pripravená/ý a samostatná/ý.
Vašou náplňou práce bude komunikácia s klientmi, uzatváranie zmlúv, servis a poradenstvo. Využívame online nástroje a systémy na meetingy, poradenstvo, ale aj uzatváranie zmlúv.
Od uchádzača požadujeme:
- chuť pracovať a učiť sa
- minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou
- komunikatívnosť, empatiu a príjemné vystupovanie
- bezúhonnosť (čistý register trestov)
Od uchádzača nepožadujeme:
- dlhoročné skúsenosti a znalosti, pretože ak budete chcieť, všetko potrebné Vás naučíme a radi Vám odovzdáme naše skúsenosti
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
- stredoškolské s maturitou
- nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
- vysokoškolské I. stupňa
- vysokoškolské II. stupňa
- Ostatné znalosti
Práca s počítačom - Základy
Vodičský preukaz - B
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti:
Finančné poradenstvo, sprostredkovanie finančných služieb a poistenia
Informácie o výberovom konaní:
V prípade, že Vás táto ponuka zaujala a spĺňate uvedené požiadavky, zašlite mi svoj štruktúrovaný životopis na , prípadne mi zavolajte, aby sme si dohodli stretnutie
Životopis je dôležitý dokument, ktorý vám dáva šancu ukázať potenciálnemu zamestnávateľovi to najlepšie, čo viete. Opisuje Vaše zručnosti, skúsenosti a ukazuje im, že ste tou pravou osobou pre danú prácu. Na dnešnom konkurenčnom trhu práce je nesmierne dôležitý prvý dojem. Neváhajte ma kontaktovať s akýmikoľvek otázkami, určite sa dohodneme! :)
Pre vypracovanie životopisu potrebujem od Vás:
kontaktné údaje (meno a priezvisko, titul, adresa, telefón, emailová adresa)
vzdelanie (s časovými údajmi odkedy a dokedy, názov a sídlo školy, odbor, spôsob ukončenia školy)
ďalšie vzdelanie (kurzy, tréningy, certifikáty a pod.)
pracovné skúsenosti (+stručná náplň práce, Vaše najdôležitejšie projekty a pod.)
jazykové znalosti (uviesť úroveň)
osobitné schopnosti (počítačové programy, účtovníctvo, znalosť zákonov a pod.)
záujmy (nie je neyhnutné)
referencie (kontakt na osoby, ktoré môžu poskytnúť referencie, nie je nevyhnutné)
Cena životopisu v slovenskom jazyku: 20€
Cena životopisu v anglickom jazyku: 25€
Obe spolu: 35€
Dobrý deň volám sa Lenka,
mám 44 rokov a hľadám si prácu popri zamestnaní najlepšie v oblasti administratívy napr. zadávanie údajov do systému, fakturácia, administratíva, služby virtuálnej asistentky a podobne.
Mám skúsenosti s fakturáciou, skúsenosti s vedením jednoduchého účtovníctva tvorbou tabuliek, komplex. zabezpečením chodu firmy Rýchlo sa učím a budem vďačná za akúkoľvek vašu ponuku.//
Nemám záujem o finančné sprostredkovanie, predaj produktov a vypĺňanie dotazníkov.
Telefonista, oddlžovací špecialista
Hľadáme novú kolegyňu do kancelárie v Košiciach – telefonistka, oddlžovacia špecialistka – práca na živnosť, s. r. o., dohoda
Máte skúsenosti v oblasti predaja služieb (úvery, poistenie) a hľadáte zmenu?
Pridajte sa k nám.
Vraciame ľuďom úsmev na tvár a dávame im šancu začať žiť odznova bez opakovania starých chýb.
Náplň práce:
– práca s klientmi, ktorí prejavili záujem o pomoc s oddlžením – Osobný bankrot
– telefonovanie, osobné stretnutia- poradenstvo
– práca v kancelárií s firemným systémom
Pracuje sa s databázou klientov, každý deň sú prideľované nové kontakty klientov.
Vzdelanie:
– stredoškolské s maturitou
– nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
– vysokoškolské I. stupňa
– vysokoškolské II. stupňa
Požiadavky:
– prax v oblasti sprostredkovania finančného poradenstva – úvery, poistenie
– skúsenosti s prácou s klientmi
– Microsoft Word, Microsoft Excel
– komunikatívnosť, flexibilita, zodpovedný prístup
– ochota napredovať a vzdelávať sa
Jazykové znalosti:
– slovenský jazyk – úroveň C2
– maďarský jazyk – vítaný
Miesto výkonu práce: Office Košice
Ponúkame:
– motivačné odmeňovanie formou provízneho systému, výšku príjmu závisí od vašej šikovnosti bez horného stropu, na živnosť alebo s.r.o. v priemere cca 1300 €, na dohodu 800 € brutto
– priateľská tímová spolupráca
– pravidelné a bezplatné školenia
Životopis môžete poslať na e-mailovú adresu: info@
Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať.
Hľadám prácu v administratíve, odbyte, špedícia, logistikeke, doprave, dispečing.
Skúsenosti s prípravou prípravou cenových ponúk, náborom ľudí, riadenie a koordinovanie projektov a zamestnacov, jednoduchá fakturácia - podklady k mzdám, preklady a príprava zmlúv vo FR jazyku, komunikácia s klientami.
V prípade záujmu upresnim viac.
Žilina a okolie
Ponúkam trénigy koní a jazdcov na vašom koni. Ku každému jazdcovi a koňovi pristupujem individuálne podľa potrieb. Mám dlhoročné skúsenosti v oblasti športových disciplín - drezúra a parkúr so svojimi vlastnými koňmi. Svoje trénerské skúsenosti som odovzdala už mnoho jazdcom, či začínajúcim alebo pokročilým. Taktiež umožňujem prípravu koňa alebo jazdca na skokové a drezúrne súťaže.
Ponúkam taktiež prípravu pri predaji koňa, pomoc pri kúpe koňa a možnosť dovozu koňa zo zahraničia, alebo v rámci Slovenska.
Ďalej ponúkam možnosť holenia/strihania koní, alebo možnosť si strojček prenajať.
- Cena tréningu pre jazdca - 30€
- Cena tréningu koňa - od 30€ - jeden tréning. Cenové rozmedzie od 30€ do 250€ (cena závisí od náročnosti a od toho, čo klient preferuje)
- Cena holenia 20€ - 70€ /strih + vzor od 5€ - 10€
- Prenájom strojčeka od 50€ deň.
Tréningy a holenie ponúkam na západnom Slovensku - Nitriansky a Trnavský kraj, príp. Bratislava a okolie.
Viac info poskytnem mailom alebo telefonicky.
V prípade záujmu ma prosím kontaktujte. Ak, nezdvíham píšte sms. Odpíšem/zavolám späť a dohodneme sa.
Radi by sme obsadili pracovnú pozíciu firemnej asistentky, ktorá by mohla pracovať z domu na svojom počítači. Hľadáme niekoho, kto by nám pomohol s administratívnou prácou a zabezpečoval komunikáciu s našimi kolegami.
Požiadavky:
- Anglický jazyk - písmom
- Skúsenosti s prácou na počítači, ovládanie programov ako Word a Excel sú výhodou
- Komunikatívnosť a ochota učiť sa nové veci
Náplň práce:
- Spravovanie a aktualizácia údajov
- Základné vyhodnocovanie údajov
- Koordinácia komunikácie v rámci firmy cez e-mail a telefón
Hľadáme kandidátku s pozitívnym prístupom a schopnosťou učiť sa nové veci. Pokiaľ ste ochotní sa učiť a pracovať tvrdo, budeme radi, ak sa pridáte do našeho tímu. Skúsenosti s administratívnou prácou alebo prácou na počítači sú výhodou. Táto pozícia umožňuje prácu z domu na plný úväzok/živnosť/možná dohoda na brigádnickej forme.
Sabinov-Prešov a okolie.
Zašlite životopis príp. aj foto na
Spoločnosť OBIFON v Novej Bani hľadá plnohodnotného pracovníka na pozíciu obchodu a obsluhy e-shopu. Hľadáme kandidáta, ktorý má skúsenosti s prevádzkou a správou e-shopov, je motivovaný a má solídne počítačové znalosti.
Zodpovednosti:
Správa a aktualizácia obsahu na e-shope
Zabezpečenie zákazníckej podpory a služieb, vrátane komunikácie so zákazníkmi cez email a telefon
Správa objednávok a plnenie zákazníckych požiadaviek,správa cenníkov a TL.
Prispôsobenie obsahu e-shopu na základe analýzy predaja a zákazníckych požiadaviek
Požiadavky:
Skúsenosti s obsluhou e-shopu a
počítačové zručnosti, vrátane práce s Microsoft Office (najmä Excel) prip. práce s grafickým softvérom komunikačná zručnosť a schopnosť riešiť zákaznícku podporu cez email a telefon
Schopnosť riešiť problémy a nájsť riešenia pre zákazníkov a chuť rásť s riešením problémov
Ponúkame:
900 euro brutto nástup a možnosť získania rastu platu a odmien za dosiahnutie výsledkov
Príležitosť rozvíjať svoje zručnosti a kariéru v oblasti e-commerce a digitálnych technológií
Ak vás táto pozícia zaujíma a veríte, že spĺňate požiadavky, pošlite nám váš životopis a pár viet o tom, prečo si myslíte, že ste tou správnou osobou pre túto pozíciu."
Pracujte pre spoločnosť, ktorá servisuje už viac ako 40.000 klientov na západnom SR a ďalej rastie. Pre nášho klienta, dlhodobo etablovanú a stabilnú spoločnosť v oblasti sprostredkovania poistenia, hľadáme konzultanta pre klientov do ich vyhľadávanej pobočky v Senici.
Práca je so stálou zmluvou na TPP. Nejedná sa o navolávanie klientov a zháňanie obchodu. Na pobočku príde mesačne dostatočný počet klientov.
V prípade záujmu nám zašlite Váš životopis na emailovú adresu.
Vybraných uchádzačov budeme ďalej kontaktovať.
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 100 EUR/mesiac
Základná fixná mzda je 950,- €/m brutto + variabilná mzda. V priemere sa pracovník po zaškolení a po skúšobnej dobe pohybuje na úrovni cca 1100 - 1800,- €/m brutto.
Na Vašej pozícii ako Klientský konzultant pre poistenie budete zastrešovať nasledovné činnosti:
- Zabezpečovať kvalitnú starostlivosť a servis pre klientov ohľadom ich poistných potrieb.
- Viesť aktívnu konverzáciu s klientmi s cieľom navrhnúť im vhodné produkty a služby.
- Poskytovať odborné rady a informácie o poistných produktoch.
- Oslovovať súčasných klientov spoločnosti s novými produktmi a návrhmi konsolidácie ich poistného portfólia.
- Viesť a riadiť kompletný predajný proces od počiatočného kontaktu s klientom až po uzatvorenie zmluvy.
- Sledovať aktuálne trendy v oblasti poistenia a finančných služieb a predkladať návrhy na zlepšenie produktov.
- Pracovať v tíme TOP špecialistov.
- Podieľať sa na tréningoch a rozvoji svojich odborných zručností.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Transparentný a motivujúci odmeňovací systém
- Stabilná práca v spoločnosti, ktorá je vyhľadavaným a oceňovaným sprostredkovateľom poistných produktov
- Žiadne navolávanie studených kontaktov
- Firemný notebook a telefón
- Odborné školenia
- Teambuildingy
- Skvelý pracovný kolektív TOP profesionálov v obore
- Možnosti pre osobnostný a profesijný rast
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Znalosti z oblasti poistných a bankových služieb sú veľkou výhodou
- Skúsenosti s administratívou a spracovaním zmluvnej dokumentácie
- Predchádzajúce skúsenosti s priamou komunikáciou s klientom a schopnosť efektívne navrhnúť vhodné riešenia
- Zodpovedný prístup k práci a schopnosť dodržiavať sľúbené termíny
- Schopnosť riešiť problémy a pomáhať klientom dosiahnuť ich ciele
- Vynikajúca znalosť MS Word, Excel a Outlook
- Aktívny vodič skupiny B
- Chuť učiť sa nové veci
- Tímový hráč
Ahojte všetci, ak hľadáte spoľahlivého partnera na tvorbu webových stránok, ste na správnom mieste! Sme tím dvoch skúsených developerov a ponúkame široké spektrum služieb:
- Tvorba Web Stránok
- Logo/ Logo dizajn
- Optimalizácia pre vyhľadávače
- Tvorba domény
- Obsah na mieru
- Skúsenosti s tvorbou webov
Ak si klient praje, môže si vybrať z pred pripravených vizuálov alebo využiť naše služby na vytvorenie obsahu na mieru za dodatočný poplatok.
Vytvárame weby, ktoré sú prehľadné a funkčné a zároveň majú moderný dizajn. Naše skúsenosti v oblasti tvorby web stránok a dizajnu nám umožňujú vytvárať unikátne projekty.
Ak teda potrebujete kvalitnú web stránku od spoľahlivého tímu, neváhajte nás kontaktovať. Radi vám poradíme a pomôžeme vytvoriť web, ktorý bude perfektne zodpovedať vašim potrebám. Tešíme sa na spoluprácu s vami!
.
.
.
KONTAKT: (prednostne e-mailom)
adamirobert6@
Restaurácia Koshi Café and restaurant príjme pomocneho kuchára.
Velka vyhoda skusenosti v oblasti azijskej kuchyne a sushi ( samozrejme zaskolime ak chybaju)
- práca na dlhý a krátky týždeň
- mzda urcena na zaklade skusenosti
Na stavebné práce v Nemecku hľadáme skúsených a spoľahlivých pracovníkov.
Aktuálne obsadzujeme pozíciu pre 6x-elektroinštalatér (2-3 nemecky hovoriaci), polyfunkčné priestory, bytovky, ťahanie káblov, zapájanie zásuviek, vypínače, osvetlenie,
Platobné podmienky: 25€ /hod (záleží od zručností, skúsenosti a znalosti jazyka).
Ubytovanie: zabezpečené/nehradené.
Nástup: 12.6.2023
Fakturácia: 14/21
Pracovný čas: 60hod.+/týždeň
Celoročná práca
Požiadavky:
- prax a skúsenosti
- aktívna živnosť
- vlastné pracovné náradie
- pracovný nemecký jazyk
Sme vedúcou firmou ktorá sa podieľa na rekrutácii pre najväčšie švajčiarské firmy v stavebnom sektore.
Práca bezprostredne cez švajčiarsku firmu na švajčiarsku zmluvu. Vďaka niekoľkoročným skúsenostiam na švajčiarskom trhu ti pomôžeme nájsť rýchlo prácu na obecne najlepšiom trhu práce v Europe.
Hľadáme šikovných šalovačov/tesárov na realizáciu hrubých monolitných stavieb. Šalovanie systémom Peri/Doka/Meva
Práca je na švajčiarsku pracovnú zmluvu ako Temporär.
Pracovný čas 40 - 50 hodín týždenne.
Plat 33 - 38 švajčiarskych frankov Brutto na hodinu (v závislosti od skúsenosti)+ Spesen (diety) vo výške 12-16 švajčiarskych frankov Netto na deň.
Požadujeme: dobré skúsenosti s danou prácou, nemecký jazyk na komunikačnej úrovni min. u jedného z dvojice a vlastný automobil.
VÝHODY: švajčiarska pracovná zmluva, pracovné povolenie na prvé tri mesiace, neskôr pomoc pri vybavení pracovného povolenia na celý rok, ubytovanie je vždy zabezpečené a rezervované na vaše meno/ hradené samostatne (cena 600 – 800 švajčiarskych frankov na mesiac, štandardne sa platí suma za týždeň pri nástupe, neskôr znova po týždni), nadčasy, týždenné vyplácanie mzdy, využívanie výhod sociálneho systému (napr. rod. prídavky na 1 dieťa vo výške 250-300CHF atď.), správne nastavenie daňových odvodov (Quellensteuer), pri obojstrannej spokojnosti dlhodobá spolupráca. Neustála pomoc z našej strany v akejkoľvek situácii.
Sme vedúcou firmou ktorá sa podieľa na rekrutácii pre najväčšie švajčiarské firmy v stavebnom sektore.
Práca bezprostredne cez švajčiarsku firmu na švajčiarsku zmluvu. Vďaka niekoľkoročným skúsenostiam na švajčiarskom trhu ti pomôžeme nájsť rýchlo prácu na obecne najlepšiom trhu práce v Europe.
Hľadáme šikovných tesárov na stavbu krovov a drevodomov.
Práca je na švajčiarsku pracovnú zmluvu ako Temporär. Pracovný čas 40 - 50 hodin týždenne.
Plat 33 - 36 švajčiarskych frankov Brutto na hodinu (v závislosti od skúsenosti)+ Spesen vo výške 12-16 švajčiarskych frankov Netto na deň.
Požadujeme: dobré skúsenosti s prácou tesára, nemecký jazyk na komunikačnej úrovni a vlastný automobil.
VÝHODY: švajčiarska pracovná zmluva, pracovné povolenie na prvé tri mesiace, neskôr pomoc pri vybavení pracovného povolenia na celý rok, ubytovanie je vždy zabezpečené a rezervované na vaše meno/ hradené samostatne (cena 600 – 800 švajčiarskych frankov na mesiac, štandardne sa platí suma za týždeň pri nástupe, neskôr znova po týždni), nadčasy, týždenné vyplácanie mzdy, využívanie výhod sociálneho systému (napr. rod. prídavky na 1 dieťa vo výšké 250-300CHF atď), správne nastavenie daňových odvodov (Quellensteuer), pri obojstrannej spokojnosti dlhodobá spolupráca. Neustála pomoc z našej strany v akejkoľvek situácii.