inzercia, predaj, predám, bazár

backlounge skusenosti - strana 46

Počet nájdených inzerátov BACKLOUNGE SKUSENOSTI : 1000 - strana 46

Elektrotechnik aj na ŽIVNOSŤ
Mzda na živnosť od 16€/h Náplň práce: Pozícia Elektrotechnika je s miestom výkonu práce priamo v NITRE. Možnosť rotácie do Nemecka. - Montáž elektrických súčastí podľa elektrickej schémy zapojenia - Uvedenie riadiacej elektroniky stroja do prevádzky - Kontrola prevedených operácií - Vyhľadávanie chýb, analýza a ich oprava - Skúšky na elektrických zariadeniach - Dodržiavanie záväzných predpisov SŠ elektrotechnického smeru alebo prax - Platné osvedčenie min - § 21 - Mzda na TPP od 6,5 eur/hod, podľa skúseností kandidáta - Mzda na živnosť od 16€/h, podľa skúseností kandidáta
Ošetrovateľ hovädzieho dobytka Stajnik- Stajníčka
Starostlivosť o hovädzí dobytok na základe presných postupov a pokynov zootechnika. Telenie hovädzieho dobytka. Kŕmenie teliat podľa presného postupu. Prihrňovanie a rozhrnanie na krmnom stole. Starostlivosť o čistotu maštalí, napájačiek, krmného stola. Dvojzmenná nepretržitá prevádzka Vodičský preukaz: B, T Práca na jednom mieste. Možnosť zaškolenie na prácu s teleskopickým a šmykovým nakladačom. Skúsenosti s touto prácou nie sú nevyhnutné. Možnosť nákupu produktov rastlinnej výroby. Stravné lístky v hodnote 5,5 €. Záujemca o našu ponuku môže byť rovnako mladý človek bez skúseností v obore ako aj ľudia iných vekových kategórií, ktorých omrzelo cestovanie za prácou, prípadne mu nevyhovuje monotónna práca. Potrebný je záujem, zodpovednosť, nesmie sa báť zvierat. Musí mať základné technické a strojné zručnosti. PD Inovec Trenčianske Stankovce hospodári na výmere cca 1850 hektárov z toho 850 TTP a 1000 hektárov ornej pôdy. Rastlinná výroba prioritne vyrába krmoviny a zvyšok sa snaží diverzifikovať na tržné komodity. Živočíšna výroba sa zaoberá chovom dojníc holsteinskeho plemena s priemernou ročnou úžitkovosťou 10 500 L na 300ks. Farma je po rozsiahlej technickej rekonštrukcií a je plánovaná ďalšia ktorá umožní navýšenie stavu zvierat.
Ochodný zástupca - HUGOTECH, s.r.o. - Martin
Miesto práce: Žilinský kraj (Práca vyžaduje cestovanie) Druh pracovného pomeru: živnosť Termín nástupu: ihneď Mzdové podmienky 500 - 3000 EUR/mesiac 500 EUR fixná časť + variabilná zložka, ktorá nie je obmedzená Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: Vytváranie, udržovanie a prehlbovanie vzťahov so zákazníkmi je základ úspechu. Ľudia v obchode vedia vynikajúco komunikovať, nepoznajú stereotyp, tešia ich výsledky svojej práce. Čo bude tvojou úlohou? - predávať komplexné služby pre samospravy/firmy - rekonštrukcia obecných rozhlasov drôtova/bezdrôtová/kombinovaná technológia, kamerové systémy, zabezpečovacie systémy, verejne osvetlenie, pevné inštalácie zvukových systémov(hotely, obchodné centrá, domy smútku, kostoly..) - aktívne vyhľadávať nové obchodné príležitosti - prezentovať produkty a služby spoločnosti (zaškolíme ťa) - spracovávať cenové ponuky - budeš zodpovedný za plnenie stanovených obchodných plánov a cieľov - reportovanie a prezentácia výsledkov priamemu nadriadenému, aby vedel, s čím ti môže pomôcť Výhody, benefity - práca pre dynamickú spoločnosť - perspektívna pozícia s možnosťou kariérneho rastu - motivujúce ohodnotenie podľa výkonov - flexibilny pracovný čas - zaškolenie - firemný mobilný telefón - firemný notebook Informácie o výberovom konaní Hľadáme do nášho teamu niekoho, kto chce byt úspešný, nebojí sa prijímať nové výzvy a je ochotný učiť sa nové veci. Súčasťou výberového konania je praktická ukážka výkonu práce obchodníka v teréne. Pozícia vhodná pre uchádzačov zo Žilinského kraja. Životopis prosím zašlite na hugotech@ Vzdelanie v odbore Technické vzdelanie je výhodou Ostatné znalosti Google Sheets - Základy Vodičský preukaz B Prax na pozícii/v oblasti - skúsenosti v priamom predaji technického zamerania výhodou Počet rokov praxe 1 Osobnostné predpoklady a zručnosti Púšťaš sa rád do nových projektov? Je pre teba prekážka výzvou? Si technický typ? Požadujeme: - reprezentatívne a príjemné vystupovanie - kreatívnosť a samostatnosť - obchodnícke zručnosti - skúsenosti s obchodom technické smery - proaktívny prístup k práci - silná vnútorná motivácia - znalosť prideleného regiónu Stručná charakteristika spoločnosti: Spoločnosť HUGOTECH, s.r.o. dodáva a servisuje rozhlasové/kamerové systémy, verejné osvetlenie pre mestá, obce, školy, firmy a rodinné/bytové domy. Dodáva kompletné technické zabezpečenie kultúrnych a športových podujatí. Viac aj na Kontakt Kontaktná osoba: Mgr. Dušan Maršala Tel.: E-mail: hugotech@
Ochodný zástupca - HUGOTECH, s.r.o. - Sabinov
Miesto práce: Prešovský kraj, Košický kraj (Práca vyžaduje cestovanie) Druh pracovného pomeru: živnosť Termín nástupu: ihneď Mzdové podmienky 500 - 3000 EUR/mesiac 500 EUR fixná časť + variabilná zložka, ktorá nie je obmedzená Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: Vytváranie, udržovanie a prehlbovanie vzťahov so zákazníkmi je základ úspechu. Ľudia v obchode vedia vynikajúco komunikovať, nepoznajú stereotyp, tešia ich výsledky svojej práce. Čo bude tvojou úlohou? - predávať komplexné služby pre samospravy/firmy - rekonštrukcia obecných rozhlasov drôtova/bezdrôtová/kombinovaná technológia, kamerové systémy, zabezpečovacie systémy, verejne osvetlenie, pevné inštalácie zvukových systémov(hotely, obchodné centrá, domy smútku, kostoly..) - aktívne vyhľadávať nové obchodné príležitosti - prezentovať produkty a služby spoločnosti (zaškolíme ťa) - spracovávať cenové ponuky - budeš zodpovedný za plnenie stanovených obchodných plánov a cieľov - reportovanie a prezentácia výsledkov priamemu nadriadenému, aby vedel, s čím ti môže pomôcť Výhody, benefity - práca pre dynamickú spoločnosť - perspektívna pozícia s možnosťou kariérneho rastu - motivujúce ohodnotenie podľa výkonov - flexibilny pracovný čas - zaškolenie - firemný mobilný telefón - firemný notebook Informácie o výberovom konaní Hľadáme do nášho teamu niekoho, kto chce byt úspešný, nebojí sa prijímať nové výzvy a je ochotný učiť sa nové veci. Súčasťou výberového konania je praktická ukážka výkonu práce obchodníka v teréne. Pozícia vhodná pre uchádzačov z Prešovského kraja. Životopis prosím zašlite na hugotech@ Vzdelanie v odbore Technické vzdelanie je výhodou Ostatné znalosti Google Sheets - Základy Vodičský preukaz B Prax na pozícii/v oblasti - skúsenosti v priamom predaji technického zamerania výhodou Počet rokov praxe 1 Osobnostné predpoklady a zručnosti Púšťaš sa rád do nových projektov? Je pre teba prekážka výzvou? Si technický typ? Požadujeme: - reprezentatívne a príjemné vystupovanie - kreatívnosť a samostatnosť - obchodnícke zručnosti - skúsenosti s obchodom technické smery - proaktívny prístup k práci - silná vnútorná motivácia - znalosť prideleného regiónu Stručná charakteristika spoločnosti: Spoločnosť HUGOTECH, s.r.o. dodáva a servisuje rozhlasové/kamerové systémy, verejné osvetlenie pre mestá, obce, školy, firmy a rodinné/bytové domy. Dodáva kompletné technické zabezpečenie kultúrnych a športových podujatí. Viac aj na Kontakt Kontaktná osoba: Mgr. Dušan Maršala Tel.: E-mail: hugotech@
Hľadám prácu v poľnohospodárstve
Hľadám prácu v poľnohospodárstve. Ovce kravy skúsenosti ručne strojové dojenie. Vodiča b. T skúsenosti v rastlinnej virobe podmienka ubytovanie pre rodinu
Ponúkam upratovanie domácností
Upratujem domácnosti, byty a domy v okolí Piešťan. Mám skúsenosti s upratovaním domácností (bytov, domov), firiem, apartmánov, víl a iných na Slovensku a v Rakúsku. Som zodpovedná, plynule hovorím po nemecky. Mám skúsenosti so správou bytov, domov a záhrad na Sk a v AT.
Hľadáme kolegyňu/kolegu do tímu v Považskej Bystrici
V Považskej Bystrici rozširujeme tím a hľadáme nové posily, kolegyne/kolegov, ktorí - chcú pracovať pre TOP zamestnávateľa - privítajú možnosť nadpriemernej mzdy a množstvo benefitov, - preferujú flexibilný pracovný čas, - ocenia možnosť občasnej práce z domu, ale neprekáža im ani príjemné zázemie modernej kancelárie, - sa radi zorientujú vo svete financií a ktorých bude baviť práca s klientami a poradenstvo Na prácu Vás pripraví tím odborníkov, školiteľov a adaptáciou Vás budú sprevádzať skúsení kolegovia a mentori, až kým nebudete cítiť istotu, že ste pripravená/ý a samostatná/ý. Vašou náplňou práce bude komunikácia s klientmi, uzatváranie zmlúv, servis a poradenstvo. Využívame online nástroje a systémy na meetingy, poradenstvo, ale aj uzatváranie zmlúv. Od uchádzača požadujeme: - chuť pracovať a učiť sa - minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou - komunikatívnosť, empatiu a príjemné vystupovanie - bezúhonnosť (čistý register trestov) Od uchádzača nepožadujeme: - dlhoročné skúsenosti a znalosti, pretože ak budete chcieť, všetko potrebné Vás naučíme a radi Vám odovzdáme naše skúsenosti Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním: - stredoškolské s maturitou - nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie - vysokoškolské I. stupňa - vysokoškolské II. stupňa - Ostatné znalosti Práca s počítačom - Základy Vodičský preukaz - B Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti: Finančné poradenstvo, sprostredkovanie finančných služieb a poistenia Informácie o výberovom konaní: V prípade, že Vás táto ponuka zaujala a spĺňate uvedené požiadavky, zašlite mi svoj štruktúrovaný životopis na , prípadne mi zavolajte, aby sme si dohodli stretnutie
Vytvorím Vám životopis
Životopis je dôležitý dokument, ktorý vám dáva šancu ukázať potenciálnemu zamestnávateľovi to najlepšie, čo viete. Opisuje Vaše zručnosti, skúsenosti a ukazuje im, že ste tou pravou osobou pre danú prácu. Na dnešnom konkurenčnom trhu práce je nesmierne dôležitý prvý dojem. Neváhajte ma kontaktovať s akýmikoľvek otázkami, určite sa dohodneme! :) Pre vypracovanie životopisu potrebujem od Vás: kontaktné údaje (meno a priezvisko, titul, adresa, telefón, emailová adresa) vzdelanie (s časovými údajmi odkedy a dokedy, názov a sídlo školy, odbor, spôsob ukončenia školy) ďalšie vzdelanie (kurzy, tréningy, certifikáty a pod.) pracovné skúsenosti (+stručná náplň práce, Vaše najdôležitejšie projekty a pod.) jazykové znalosti (uviesť úroveň) osobitné schopnosti (počítačové programy, účtovníctvo, znalosť zákonov a pod.) záujmy (nie je neyhnutné) referencie (kontakt na osoby, ktoré môžu poskytnúť referencie, nie je nevyhnutné) Cena životopisu v slovenskom jazyku: 20€ Cena životopisu v anglickom jazyku: 25€ Obe spolu: 35€
Asistentka
Dobrý deň volám sa Lenka, mám 44 rokov a hľadám si prácu popri zamestnaní najlepšie v oblasti administratívy napr. zadávanie údajov do systému, fakturácia, administratíva, služby virtuálnej asistentky a podobne. Mám skúsenosti s fakturáciou, skúsenosti s vedením jednoduchého účtovníctva tvorbou tabuliek, komplex. zabezpečením chodu firmy Rýchlo sa učím a budem vďačná za akúkoľvek vašu ponuku.// Nemám záujem o finančné sprostredkovanie, predaj produktov a vypĺňanie dotazníkov.
Telefonista, oddlžovací špecialista
Telefonista, oddlžovací špecialista Hľadáme novú kolegyňu do kancelárie v Košiciach – telefonistka, oddlžovacia špecialistka – práca na živnosť, s. r. o., dohoda Máte skúsenosti v oblasti predaja služieb (úvery, poistenie) a hľadáte zmenu? Pridajte sa k nám. Vraciame ľuďom úsmev na tvár a dávame im šancu začať žiť odznova bez opakovania starých chýb. Náplň práce: – práca s klientmi, ktorí prejavili záujem o pomoc s oddlžením – Osobný bankrot – telefonovanie, osobné stretnutia- poradenstvo – práca v kancelárií s firemným systémom Pracuje sa s databázou klientov, každý deň sú prideľované nové kontakty klientov. Vzdelanie: – stredoškolské s maturitou – nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie – vysokoškolské I. stupňa – vysokoškolské II. stupňa Požiadavky: – prax v oblasti sprostredkovania finančného poradenstva – úvery, poistenie – skúsenosti s prácou s klientmi – Microsoft Word, Microsoft Excel – komunikatívnosť, flexibilita, zodpovedný prístup – ochota napredovať a vzdelávať sa Jazykové znalosti: – slovenský jazyk – úroveň C2 – maďarský jazyk – vítaný Miesto výkonu práce: Office Košice Ponúkame: – motivačné odmeňovanie formou provízneho systému, výšku príjmu závisí od vašej šikovnosti bez horného stropu, na živnosť alebo s.r.o. v priemere cca 1300 €, na dohodu 800 € brutto – priateľská tímová spolupráca – pravidelné a bezplatné školenia Životopis môžete poslať na e-mailovú adresu: info@ Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať.
Hľadám prácu - skúsenosti z viacerých oborov
Hľadám prácu v administratíve, odbyte, špedícia, logistikeke, doprave, dispečing. Skúsenosti s prípravou prípravou cenových ponúk, náborom ľudí, riadenie a koordinovanie projektov a zamestnacov, jednoduchá fakturácia - podklady k mzdám, preklady a príprava zmlúv vo FR jazyku, komunikácia s klientami. V prípade záujmu upresnim viac. Žilina a okolie
Tréningy koní a jazdcov, holenie koní, prenájom strojčeka
Ponúkam trénigy koní a jazdcov na vašom koni. Ku každému jazdcovi a koňovi pristupujem individuálne podľa potrieb. Mám dlhoročné skúsenosti v oblasti športových disciplín - drezúra a parkúr so svojimi vlastnými koňmi. Svoje trénerské skúsenosti som odovzdala už mnoho jazdcom, či začínajúcim alebo pokročilým. Taktiež umožňujem prípravu koňa alebo jazdca na skokové a drezúrne súťaže. Ponúkam taktiež prípravu pri predaji koňa, pomoc pri kúpe koňa a možnosť dovozu koňa zo zahraničia, alebo v rámci Slovenska. Ďalej ponúkam možnosť holenia/strihania koní, alebo možnosť si strojček prenajať. - Cena tréningu pre jazdca - 30€ - Cena tréningu koňa - od 30€ - jeden tréning. Cenové rozmedzie od 30€ do 250€ (cena závisí od náročnosti a od toho, čo klient preferuje) - Cena holenia 20€ - 70€ /strih + vzor od 5€ - 10€ - Prenájom strojčeka od 50€ deň. Tréningy a holenie ponúkam na západnom Slovensku - Nitriansky a Trnavský kraj, príp. Bratislava a okolie. Viac info poskytnem mailom alebo telefonicky. V prípade záujmu ma prosím kontaktujte. Ak, nezdvíham píšte sms. Odpíšem/zavolám späť a dohodneme sa.
Remote asistentka (práca zdomu na PC)
Radi by sme obsadili pracovnú pozíciu firemnej asistentky, ktorá by mohla pracovať z domu na svojom počítači. Hľadáme niekoho, kto by nám pomohol s administratívnou prácou a zabezpečoval komunikáciu s našimi kolegami. Požiadavky: - Anglický jazyk - písmom - Skúsenosti s prácou na počítači, ovládanie programov ako Word a Excel sú výhodou - Komunikatívnosť a ochota učiť sa nové veci Náplň práce: - Spravovanie a aktualizácia údajov - Základné vyhodnocovanie údajov - Koordinácia komunikácie v rámci firmy cez e-mail a telefón Hľadáme kandidátku s pozitívnym prístupom a schopnosťou učiť sa nové veci. Pokiaľ ste ochotní sa učiť a pracovať tvrdo, budeme radi, ak sa pridáte do našeho tímu. Skúsenosti s administratívnou prácou alebo prácou na počítači sú výhodou. Táto pozícia umožňuje prácu z domu na plný úväzok/živnosť/možná dohoda na brigádnickej forme. Sabinov-Prešov a okolie. Zašlite životopis príp. aj foto na
Nová Baňa
Spoločnosť OBIFON v Novej Bani hľadá plnohodnotného pracovníka na pozíciu obchodu a obsluhy e-shopu. Hľadáme kandidáta, ktorý má skúsenosti s prevádzkou a správou e-shopov, je motivovaný a má solídne počítačové znalosti. Zodpovednosti: Správa a aktualizácia obsahu na e-shope Zabezpečenie zákazníckej podpory a služieb, vrátane komunikácie so zákazníkmi cez email a telefon Správa objednávok a plnenie zákazníckych požiadaviek,správa cenníkov a TL. Prispôsobenie obsahu e-shopu na základe analýzy predaja a zákazníckych požiadaviek Požiadavky: Skúsenosti s obsluhou e-shopu a počítačové zručnosti, vrátane práce s Microsoft Office (najmä Excel) prip. práce s grafickým softvérom komunikačná zručnosť a schopnosť riešiť zákaznícku podporu cez email a telefon Schopnosť riešiť problémy a nájsť riešenia pre zákazníkov a chuť rásť s riešením problémov Ponúkame: 900 euro brutto nástup a možnosť získania rastu platu a odmien za dosiahnutie výsledkov Príležitosť rozvíjať svoje zručnosti a kariéru v oblasti e-commerce a digitálnych technológií Ak vás táto pozícia zaujíma a veríte, že spĺňate požiadavky, pošlite nám váš životopis a pár viet o tom, prečo si myslíte, že ste tou správnou osobou pre túto pozíciu."
Klientský pracovník na pobočke v Senici - TPP
Pracujte pre spoločnosť, ktorá servisuje už viac ako 40.000 klientov na západnom SR a ďalej rastie. Pre nášho klienta, dlhodobo etablovanú a stabilnú spoločnosť v oblasti sprostredkovania poistenia, hľadáme konzultanta pre klientov do ich vyhľadávanej pobočky v Senici. Práca je so stálou zmluvou na TPP. Nejedná sa o navolávanie klientov a zháňanie obchodu. Na pobočku príde mesačne dostatočný počet klientov. V prípade záujmu nám zašlite Váš životopis na emailovú adresu. Vybraných uchádzačov budeme ďalej kontaktovať. Mzdové podmienky (brutto) Od 1 100 EUR/mesiac Základná fixná mzda je 950,- €/m brutto + variabilná mzda. V priemere sa pracovník po zaškolení a po skúšobnej dobe pohybuje na úrovni cca 1100 - 1800,- €/m brutto. Na Vašej pozícii ako Klientský konzultant pre poistenie budete zastrešovať nasledovné činnosti: - Zabezpečovať kvalitnú starostlivosť a servis pre klientov ohľadom ich poistných potrieb. - Viesť aktívnu konverzáciu s klientmi s cieľom navrhnúť im vhodné produkty a služby. - Poskytovať odborné rady a informácie o poistných produktoch. - Oslovovať súčasných klientov spoločnosti s novými produktmi a návrhmi konsolidácie ich poistného portfólia. - Viesť a riadiť kompletný predajný proces od počiatočného kontaktu s klientom až po uzatvorenie zmluvy. - Sledovať aktuálne trendy v oblasti poistenia a finančných služieb a predkladať návrhy na zlepšenie produktov. - Pracovať v tíme TOP špecialistov. - Podieľať sa na tréningoch a rozvoji svojich odborných zručností. Zamestnanecké výhody, benefity - Transparentný a motivujúci odmeňovací systém - Stabilná práca v spoločnosti, ktorá je vyhľadavaným a oceňovaným sprostredkovateľom poistných produktov - Žiadne navolávanie studených kontaktov - Firemný notebook a telefón - Odborné školenia - Teambuildingy - Skvelý pracovný kolektív TOP profesionálov v obore - Možnosti pre osobnostný a profesijný rast Osobnostné predpoklady a zručnosti - Znalosti z oblasti poistných a bankových služieb sú veľkou výhodou - Skúsenosti s administratívou a spracovaním zmluvnej dokumentácie - Predchádzajúce skúsenosti s priamou komunikáciou s klientom a schopnosť efektívne navrhnúť vhodné riešenia - Zodpovedný prístup k práci a schopnosť dodržiavať sľúbené termíny - Schopnosť riešiť problémy a pomáhať klientom dosiahnuť ich ciele - Vynikajúca znalosť MS Word, Excel a Outlook - Aktívny vodič skupiny B - Chuť učiť sa nové veci - Tímový hráč
Tvorba webstránok rýchlo a lacno
Ahojte všetci, ak hľadáte spoľahlivého partnera na tvorbu webových stránok, ste na správnom mieste! Sme tím dvoch skúsených developerov a ponúkame široké spektrum služieb: - Tvorba Web Stránok - Logo/ Logo dizajn - Optimalizácia pre vyhľadávače - Tvorba domény - Obsah na mieru - Skúsenosti s tvorbou webov Ak si klient praje, môže si vybrať z pred pripravených vizuálov alebo využiť naše služby na vytvorenie obsahu na mieru za dodatočný poplatok. Vytvárame weby, ktoré sú prehľadné a funkčné a zároveň majú moderný dizajn. Naše skúsenosti v oblasti tvorby web stránok a dizajnu nám umožňujú vytvárať unikátne projekty. Ak teda potrebujete kvalitnú web stránku od spoľahlivého tímu, neváhajte nás kontaktovať. Radi vám poradíme a pomôžeme vytvoriť web, ktorý bude perfektne zodpovedať vašim potrebám. Tešíme sa na spoluprácu s vami! . . . KONTAKT: (prednostne e-mailom) adamirobert6@
Prijmeme pomocného kuchára
Restaurácia Koshi Café and restaurant príjme pomocneho kuchára. Velka vyhoda skusenosti v oblasti azijskej kuchyne a sushi ( samozrejme zaskolime ak chybaju) - práca na dlhý a krátky týždeň - mzda urcena na zaklade skusenosti
ELEKTROINŠTALATÉR - Cottbus - Nemecko
Na stavebné práce v Nemecku hľadáme skúsených a spoľahlivých pracovníkov. Aktuálne obsadzujeme pozíciu pre 6x-elektroinštalatér (2-3 nemecky hovoriaci), polyfunkčné priestory, bytovky, ťahanie káblov, zapájanie zásuviek, vypínače, osvetlenie, Platobné podmienky: 25€ /hod (záleží od zručností, skúsenosti a znalosti jazyka). Ubytovanie: zabezpečené/nehradené. Nástup: 12.6.2023 Fakturácia: 14/21 Pracovný čas: 60hod.+/týždeň Celoročná práca Požiadavky: - prax a skúsenosti - aktívna živnosť - vlastné pracovné náradie - pracovný nemecký jazyk
Šalovač/Schaler Švajčiarsko
Sme vedúcou firmou ktorá sa podieľa na rekrutácii pre najväčšie švajčiarské firmy v stavebnom sektore. Práca bezprostredne cez švajčiarsku firmu na švajčiarsku zmluvu. Vďaka niekoľkoročným skúsenostiam na švajčiarskom trhu ti pomôžeme nájsť rýchlo prácu na obecne najlepšiom trhu práce v Europe. Hľadáme šikovných šalovačov/tesárov na realizáciu hrubých monolitných stavieb. Šalovanie systémom Peri/Doka/Meva Práca je na švajčiarsku pracovnú zmluvu ako Temporär. Pracovný čas 40 - 50 hodín týždenne. Plat 33 - 38 švajčiarskych frankov Brutto na hodinu (v závislosti od skúsenosti)+ Spesen (diety) vo výške 12-16 švajčiarskych frankov Netto na deň. Požadujeme: dobré skúsenosti s danou prácou, nemecký jazyk na komunikačnej úrovni min. u jedného z dvojice a vlastný automobil. VÝHODY: švajčiarska pracovná zmluva, pracovné povolenie na prvé tri mesiace, neskôr pomoc pri vybavení pracovného povolenia na celý rok, ubytovanie je vždy zabezpečené a rezervované na vaše meno/ hradené samostatne (cena 600 – 800 švajčiarskych frankov na mesiac, štandardne sa platí suma za týždeň pri nástupe, neskôr znova po týždni), nadčasy, týždenné vyplácanie mzdy, využívanie výhod sociálneho systému (napr. rod. prídavky na 1 dieťa vo výške 250-300CHF atď.), správne nastavenie daňových odvodov (Quellensteuer), pri obojstrannej spokojnosti dlhodobá spolupráca. Neustála pomoc z našej strany v akejkoľvek situácii.
Tesar/Zimmermann Švajčiarsko
Sme vedúcou firmou ktorá sa podieľa na rekrutácii pre najväčšie švajčiarské firmy v stavebnom sektore. Práca bezprostredne cez švajčiarsku firmu na švajčiarsku zmluvu. Vďaka niekoľkoročným skúsenostiam na švajčiarskom trhu ti pomôžeme nájsť rýchlo prácu na obecne najlepšiom trhu práce v Europe. Hľadáme šikovných tesárov na stavbu krovov a drevodomov. Práca je na švajčiarsku pracovnú zmluvu ako Temporär. Pracovný čas 40 - 50 hodin týždenne. Plat 33 - 36 švajčiarskych frankov Brutto na hodinu (v závislosti od skúsenosti)+ Spesen vo výške 12-16 švajčiarskych frankov Netto na deň. Požadujeme: dobré skúsenosti s prácou tesára, nemecký jazyk na komunikačnej úrovni a vlastný automobil. VÝHODY: švajčiarska pracovná zmluva, pracovné povolenie na prvé tri mesiace, neskôr pomoc pri vybavení pracovného povolenia na celý rok, ubytovanie je vždy zabezpečené a rezervované na vaše meno/ hradené samostatne (cena 600 – 800 švajčiarskych frankov na mesiac, štandardne sa platí suma za týždeň pri nástupe, neskôr znova po týždni), nadčasy, týždenné vyplácanie mzdy, využívanie výhod sociálneho systému (napr. rod. prídavky na 1 dieťa vo výšké 250-300CHF atď), správne nastavenie daňových odvodov (Quellensteuer), pri obojstrannej spokojnosti dlhodobá spolupráca. Neustála pomoc z našej strany v akejkoľvek situácii.