bol som číslo 30529 - strana 40
Počet nájdených inzerátov BOL SOM ČÍSLO 30529
: 1000 - strana 40
Zdravim,
nastal cas rozlucit sa s mojou prvou caprou. Jeden bike musi ist z bytu von, kedze kupujem novy.
VIDLICA
Ako prve hned spomeniem tie nepekne jazvy na vidlici, ktoru popravil rock garden na Martinskych holiach v 2019. Vidlu zachranili v LIBIKE BRATISLAVA, kde to 3-4 tyzdne precizne vrstvu po vrstve zalestovali a vyplnali a patri im obdiv za takuto robotku.
Lyrika odvtedy technicky funguje ako ma a nevyplula ani kvapku, je to uz v podstate len vizualna chyba kvoli ktorej znizim celkovu cenu biku.
RAM
predna stavba je na 6 rocny bike vo velmi peknom stave, zadna stavba je samozrejme obita od kamenov a nesie si par skrabancov. Zachovaly stav ma prave preto, ze je to zensky bike. Kupil som ho 2 rocny od baby, ja som ho jazdil jednu sezonu v 2019 kedy dostal najviac zabrat a 2019 - 2023 je to priatelkin bike (to neznamena ze nejazdil bikeparky…)
SERVIS
v lete 2022 som daval vymenit loziska v rame a tiez preventivne dostali nove oleje tlmic a vidla. Vtedy som menil aj olej v brzdach.
aktualne som pred predajom daval novy bowden/lanko na sedlovku
nove bezdusove ventily a mlieko v kolesach.
vycisteny premazany stred, retaz, radenie.
Sedlovka vystreli na prve 2 polohy, na tretiu ju treba vytiahnut nohami - toto by ked tak trebalo rozobrat a spravit, priatelke to nevadilo tak som to neriesil.
velkost : M
zadny zdvih / predny zdvih: 165mm / 170mm
tlmic : RockShox Monarch Plus RC3, Air Shock, 3-Position Compression (Low/Mid/Firm), External Rebound, 8.75"x2.75" / 222mm x 66mm, High Volume
vidlica : RockShox Lyrik RCT3, Air Fork, 3-Position Compression (Low/Mid/Firm), Low Speed Compression, External Rebound, Charger RCT3 Damper Cartridge, Solo Air, Tapered Steerer, 15mm x 100mm Axle
riaditka : raceface 760mm
predstavec : raceface priemer 35mm, dlzka 50mm
brzdy: packa SLX, strmen SLX, 2 piestova
kotuce : SRAM 200mm centerline, uchytenie 6 dier.
Radenie : Packa, prehadzovacka, kazeta GX sada. 1x11
retaz: shimano ultegra CN HG 6600
chainguide : e*thirteen TRS+, 32-34 Tooth, Black Sliders
kluky : Race Face Turbine Cinch, 1x11, 170mm Length
stred: Race Face PF30, 73mm
pedale: HT HT-PA01A - na fotkach su force.
predny plast : Maxxis minion DHF - este na sezonu
zadny plast : Maxxis ardent - novy
Sedlo : po vyskusani 10 sediel od selle italia za 150 eur az po aktualne decathlon sedlo za 20.
sedlovka : e-thirteen mechanicka, 3 polohy - nastavitelne, 150mm travel.
Rafiky : DT Swiss E1900 Spline 27.5" Wheels
Naboje : DT Swiss E1900 Spline 27.5" Wheels, XD Driver
Bike mozte prist pozret a vyskusat v ramci BA.
Saty som nemala ani raz oblecene. Potrebovala som saty na svadbu v case, ked som bola tehotna-asi 5 mesiac. A teda v tom osiali, ze som nasla saty, ktore mi sedeli, som ich v butiku kupial. No doma mi prisli na mna fakt extravagantne. SU maslove so zelenymi vtakmi. Velmi zaujimave, no fatk extravagantne. Kvalitne, spolocenske, riadne podsite. Ja mma vysku 176cm, mne neboli uplne dlhe. Zlozenie je 95% polyester a 5 elasten. celkova dlzka- plece spod je 136cm. cez prsia maju max 90. SU minimalne pruzne.Kupovala som ich za cca 60€. Posuvam dalej za 35€ + posta
TECHNICKÉ ÚDAJE:
r.v.: 8/2005,
1869cm,
77kw,
Generácia vozidla:
B6, Diesel, 5 dv., (5- miestne), 337000 km, Modrá farba,
Kód motora: BKC
BEZPEČNOST:
Posilňovač riadenia, ABS, ESP, EBD, Isofix, Deaktivácia airbagov
KOMFORT:
Automatická dvojzónová klimatizácia, Rádio/CD, Centrálne uzamykanie,
EI. predné okná, Dialkové ovládanie, Laktová opierka, Vonkajší teplomer
OSTATNÉ:
Disky z ľahkej zliatiny,
Hmlové svetlomety, Imobilizér, Palubný počítač, Tempomat, Vyhrievané predné sedadlá,
Vyhrievané spätné zrkadlá, Dažďový senzor, Svetelný senzor,
POZNÁMKY:
do auta bolo veľa investované : pred rokom menené Rozvody, nové tandem čerpadlo, čapy riadenia, tyčky stabilizátora,
žhaviče, EGR, repas turba, váha vzduchu, komplet nové svetlá (staré môžem dať k autu),
nové čelné sklo (odskočil kamienok z traktora), všetky filtre a oleje, úplne nová STK platná do 2025.
Auto štartuje aj po dlhom státí na prvý šup, bezproblémový chod motora, k autu mám aj dotykové android rádio
ale dal som tam pôvodné (nevyužíval som ho a chcel som ho predať), dostal som firemné auto a toto sa už nevyužíva,
predaj mi nesúri
VADY:
odlepená stropnica v strede od predného svetla cca do stredu (absolútne nevadí používaniu ani nieje esteticky katastrofalne viditelná),
spojkový pedál ostáva visieť v strede, zadná zásuvka na 240v chýba(snažil som sa ju neuspešne opraviť a dojebal som ju úplne),
miestami hrdza na karoserii : na dverách, spod kľučiek, jemne na kufrových dverách, jemné bodky na prednej kapote (viď na foto),
občas zasvieti kontrolka opotrebenia bŕzd ale brzdné vlastnosti sú 100% to potvrdili aj na STK
(Fotografie v albume boli vyhotovené 06.04.2023, okrem vapky)
Písala mi banka včera
musím predať Mondrakera
vraj mám účet poriedky
chýbajú mi prostriedky
hovorím si sfleku reku
šlaktrafil tú hypotéku
podpásové údery
šlaktrafil tie úvery
Akoby to nestačilo
auto sa tiež pokazilo
furt ho vozí odťahovka
vypadla mi vlasov stovka
horšie ako fraktúra
je len servis-faktúra
Na raňajky diazepam
toľko kešu nepozliepam
prisúvam si stoličku
predám bajk či obličku?
Rozlúčiť sa musím beztak
aspoň že mám starý cesťák
Ľúto bude endura
skáče ako kengura
schytal síce malé šrámy
nerobme však z toho drámy
mocný drak v ňom drieme
dohodnúť sa vieme
Že ťa očY neklamú
pozri si aj reklamu ;)
poznámku mám jednu zvlášť
nezodral som na ňom plášť
nezodral som ani platničky
tuhé sú jak diviak z mrazničky
jazdil som tak sporadicky
tlmiče som mazal vždycky
aj tak prišla odplata
keď som je*ol do blata =D
D.F.: "Umývať bajk vapkou - nie moc dobrý nápad.. "
čakal som tú pripomienku
hovorím si noačo
tlak vždy budí takú mienku
obhájim si volačo
ak do ruky berieš vapku
musíš dbať na každú kvapku
na ložiská pozor dám
vapkujem len plášte, rám
do náboja nechceš trefu
na to ber si jemnú kefu
to je daň keď dolesa
chodím venčiť kolesá =)
????Hľadáš prácu na doma? ➡️ Si mamička na MD/RD, študentka, dôchodkyňa alebo si chceš privyrobiť popri zamestnaní???
Ponúkam OVERENÚ prácu na doma pre žienky.
Veľa ľudí si myslí, že práca na doma ➡️ sedíš doma, nič nerobíš a peniažky idú na účet
No nie je to tak! Musíš tomu venovať svoj čas, lebo od toho závisí Tvoj zárobok ????....Nie je to nič ťažké ➡️ potrebuješ len ???? alebo ???? a chuť pracovať ????, ale keď si šikovná a ambiciózna je to práca práve pre Teba ????.
????Reagovala som na veľa inzerátov, no zaujala ma až ponuka na prácu so spoločnosťou TianDe ❤️ a povedala som si, že za vyskúšanie nič nedám. Neľutujem! Našla som to,čo som hľadala ☺️. Ani ja som neverila, ale ide to ❣️❣️❣️
A okrem práce som sa dozvedela o skvelých prírodných produktoch a našla úžasný tím kolegyniek, s ktorými si pomáhame a radíme ❤️
Pre viac info napíš na gmail
Bohužiaľ som nútený predať sadu nových ľahkých kovaných diskov JR Wheels SL01 s kompletným príslušenstvom.
Rozmery: 18x8
Rozteč: 5x115
ET: 34
Váha jedného disku: 8,3 kg
Farba: matná bronzová
Príslušenstvo: červené matky JR, TMPS snímače, adaptačný medzikus na stredovú dieru, dve 5-mm dištančné podložky
Dôvod predaja: Tieto disky som si objednal na mieru na moje auto v Autopia vo Vrábľoch. Keďže ide o absolútnych diletantov, tak ich zle vymerali a na moje auto sú úplne nepoužiteľné kvôli kolízii s brzdovými strmeňmi Brembo. Na bežné modely Insignie alebo Astry by mali sedieť bez problémov, taktiež na väčšinu amerických značiek. S trochou snahy by mali sadnúť aj na japonské a kórejské autá (rozteč 114,3). Vhodnosť pre konkrétne auto sa dá preveriť priamo u výrobcu kolies (škoda že som o tom nevedel skôr a spoliehal som sa na diletantov).
Zaplatil som za celú sadu 1520 € s DPH. Predajná cena DOHODOU. Možnosť odpočtu DPH, keďže som ich kupoval na firmu. Všetkým serióznym záujemcom sa budem ochotne venovať. Na špekulantov nereagujem, nemám na nich čas ani nervy.
Dobrý deň!
Som web dizajnér s polročnými skúsenosťami v rôznych spoločnostiach.
Tiež môžem urobiť rôzne bannery, vizitky, plagáty, billboardy.
Nemám problém s tým,aby pracovať v tíme, som otvorený komunikácii a
návrhom. Ku každej úlohe pristupujem zodpovedne a vykonávam ju
efektívne. Som pripravený naučiť sa nové veci, ktoré mi pomôžu rozvíjať
nové schopností.
Všetky moje práce sa nachádzajú v portfóliu
alebo Budem rád, ak sa na to pozriete a
odpoviete, či som pre vás vhodný alebo nie.
Som pripravený na kontakt.
Moje číslo: +421 - 90 - 579 - 7724
Môj e-mail: vlad.titarenko200@
S rešpektom,
Vladyslav Titarenko
Hľadám si prácu/brigádu ktorá je spojená s počítačmi. Predaj, servis, diagnostika rôznych problémov a všetko okolo počítačov a notebookov. Pracoval som už na zopár problematických počítačoch a notebookoch, ktoré som aj úspešne dokončil. Mám skúsenosti so stavaním, čistením a vylepšovaním počítačov a notebookov. Preto si hľadám prácu kde by som si mohol rozvíjať svoje skúsenosti a pracovať na tom čo ma baví. Mám vyštudovaný odbor mechanik elektrotechnik - informačné technológie s maturitou. Tiež som držiteľom elektrotechnickej spôsobilosti § 21. Moje ďalšie skúsenosti sú programovanie v PHP, HTML, MySQL, JavaScript, Python. Počas pandémie som si privyrábal vylepšovaním a opravou starých webových stránok a ich redakčných systémov.
Za každú ponuku vám vopred ďakujem.
Kontakt cez dolný formulár alebo priamo cez email indexartsk@, pripadne volať na dole uvedené číslo.
Som absolventka 5-ročného anglického bilingválneho gymnázia v Dolnom Kubíne, kde som moje štúdium zakončila maturitnou skúškou z angličtiny na úrovni C1 - advanced. Mám skúsenosti s prekladom textov, business angličtinou a pod. Získala som z angličtiny aj štátnu jazykovú skúšku. Maturovala som taktiež z biológie, ktorá bola už od základnej školy mojím koníčkom. Ponúkam doučovanie angličtiny a biológie hlavne pre študentov základných škôl. Som trpezlivá, priateľská a verím, že na spoločných hodinách sa spolu aj zasmejeme a zabavíme. :)
Doučujem cez teams/osobne.
Cena: ZŠ: 10€/60min
SŠ: 12€/60min
REAGUJEM LEN NA MAIL, ČÍSLO JE VYMYSLENÉ.
Ahojte. Som Tomáš zo Styxu a mám na predaj túto krásnu KTM-ku. Tento model od KTM nie je až tak známy, čo je obrovská škoda. Ponúka vynikajúce jazdné vlastnosti, prémiové komponenty ako radiálne brzdy BREMBO, Tlmiče WP, kované disky MARCHESINI a mnoho ďaľšieho. Taktiež ju poháňa veľmi spoľahlivý motor s označením LC8, ktorý určite poznáte aj z iných modelov. Ak hľadáte spriamený posed, športové jazdné vlastnosti a motorku, s ktorou sa dá cestovať na krátke výlety, ale aj na dlhé trasy, SMT rozhodne splní Vaše očakávania.
Údaje o vozidle:
Rok výroby: 05/2012
STK do: 29.06.2024
Najazdená vzdialenosť: 76 812 km
2 kľúče
1x kufor GIVI V47
Motor: Vodou chladený 2 valec do V
Objem a výkon: 990cm3 / 85kw pri 9000 o/min.
Točivý moment: 97Nm pri 7000 o/min.
Prevodovka: 6 stupňová manuálna
Výbava a Doplnky:
ABS, vonkajší teplomer, kryty rúk, zadný nosič na kufor KTM + originálne madlá KTM, veľký kufor GIVI, turistické plexi GIVI + originál,
Aká je KTM z hľadiska skúseného jazdca, čo už čo to vysriedal?
Tento model od KTM som nepoznal, no po krátkej očnej kontrole som zistil, s čím mám dočinenia. Zaujala ma hlavne silueta motorky, široké rajdy a obrovské brzdiče s nápisom BREMBO. Po vysadnutí mi padla do rúk a ja som neodolal a išiel som sa previezť. Motorka je veľmi výkonná a úžasne obratná. Nie je čudo, veď suchá hmotnosť je iba 196kg. V podstate je to Supermoto s kapotážou a tento recept funguje dokonale. Škoda, že sa podobných motoriek nevyrába viacej :( Mne spoľahlivo slúžila, no je čas presedlať na niečo iné. Čo sa týka servisu, tie drahšie položky (gumy, reťazová sada, náplne) sú vymenené a netreba ich riešiť. Na jar stačí vymeniť olej s filtrom a jazdiť. Pri predaji je samozrejme možná aj výmena za Váš motocykel, ako ste zvyknutí zo STYXU. Obzerám sa po Multistrade, no nepohrdnem aj inou motorkou. Môže byť kludne aj slabšia alebo staršia. Vaše ponuky je najlepšie poslať cez WhatsApp na číslo .
Teším sa na Vás a na Vaše ponuky. Tomáš zo STYXU :)
Dobrý deň, zatiaľ len informatívne by som sa rád poobzeral po nejakej práci priamo v Nitre a ak by bola výhodnejšia ako tá, v ktorej práve som, nevylučujem spoluprácu.
Som szčo vyučený elektrikár s §23, vlastné náradie mám, auto tiež. Skúsenosti mám s priemyselnými, bytovými aj RD inštaláciami, MaR a dačo som si odkrútil aj v DE. Momentálne robím bytovky, takže nejakú zmenu by som uvítal, ale záleží od ponuky. Prácu hľadám priamo v Nitre alebo vo veľmi blízkom okolí. Žiadna TT, HC, SA, ZM a pod..
Ak vás môj inzerát zaujal a máte nejaké ďalšie otázky, kontaktujte ma, prosím, najskôr mailom(číslo je vymyslené).
Predám nikdy nenosenú koženkovú bundu. Hneď po doručení som zistil, že je mi pritesná, ale keďže mi bolo dodané presne to čo som si objednal, reklamáciu mi neuznali. S výrobkom som ako takým som veľmi spokojný a obratom som si objednal o jedno číslo väčšiu. Pošlem aj na dobierku
Inzerát je stále platný, ak ho čítate.
Dobrý deň, zatiaľ len informatívne by som sa rád poobzeral po nejakej práci priamo v Nitre a ak by bola výhodnejšia ako tá, v ktorej práve som, nevylučujem spoluprácu.
Som szčo vyučený elektrikár s §23, vlastné náradie mám, auto tiež. Skúsenosti mám s priemyselnými, bytovými aj RD inštaláciami, MaR a dačo som si odkrútil aj v DE. Momentálne robím bytovky, takže nejakú zmenu by som uvítal, ale záleží od ponuky. Prácu hľadám priamo v Nitre alebo v blízkom okolí.
Ak vás môj inzerát zaujal a máte nejaké ďalšie otázky, kontaktujte ma, prosím, najskôr mailom(číslo je vymyslené).
Som mladý, vyučený pomocný kuchár. Ale som zároveň Róm a keď sa niekde ukážem, zoberú odo mňa telefónne číslo a pošlú ma preč. Lenže ja viem a chcem pracovať. Viem pripravovať aj cigánske špeciality. Nie je totiž ťažké pokaziť sviečkovicu, panenku alebo stehno. Ale navariť chutne, pekne a výživne zo surovín, ktoré necigáni odhadzujú je umenie!!! Pretože ozaj chcem pracovať, prijmem akúkoľvek pozíciu, môžem začať napríklad umývaním riadov. Som hrdý na to, že som Cigán. Kto hľadí na mňa preto cez prsty, nech si láskavo uvedomí, že tomu nie je ani sto rokov, čo na Slovensku platilo "Tót nem ember, kasa nem étel!". Mím vodičský preukaz skupiny B a môžem teda robiť aj rozvozára. Za dôležité ale považujem aj to, že som kvôli operovanému oku polovičný invalid. To však neuberá z mojich síl a z chuti pracovať.Volajte kedykoľvek .
Dobrý deň,
Predávam Oculus Rift CV1 s 3 senzormi, bez záruky. Vďaka 3 senzora som nemal žiadny problém s hraním, hral som na to Beat Saber alebo Alyx. Predávam z dôvodu nevyužitia, kúpil som pred dvomi rokmi, hral som na to maximálne 200 hodín. Dodáva sa vrátane krabice, mám aj nejaké veci aby všetko bolo možné namontovať na steny, ktoré som vytlačil s 3D tlačiarňou, pridám aj tie maličkosti.
Specs:
Audio Integrated 3D audio headphones
Display PenTile OLED
Ports HDMI 1.3, USB 3.0, USB 2.0
Refresh Rate 90 Hz
Resolution 2160x1200 (1080x1200 per eye)
Inzerát je platný do zmazania. V príprade akýchkoľvek otázok kontaktujte ma cez e-mail. Telefónne číslo je vymyslené.
Ponúkam na predaj ASUS ROG G20CB počítač, na ktorom sa primárne hralo Fortnite, CS:GO, COD4 aj GTA5 s nejakými mods sa dalo v kľude zahrať. Dôvod predaja nový herný PC
Parametre
CPU- Intel I7 6700
GPU- NVIDIA GTX 950
SSD- 250GB
HDD- 1TB
RAM- 12GB
(do pc je možné dať aj inú grafickú kartu, ale musí byť niečo podobné ako sú founders edition grafické karty, bohužiaľ v dobe kedy sa PC používal žiadne takéto napredaj neboli takže sme to neriešili)
Počítač som dôkladne vyčistil čiže chladiče som prefúkal stlačeným vzduchom, taktiež som prepastoval CPU a aj GPU, počítač som následne otestoval a všetko funguje tak ako má.
Bohužiaľ sformátoval som všetky disky čiže PC je bez OS, nech si nový majiteľ tam dá to čo bude jemu vyhovovať.
Cenu si predstavujem 300euro, ale rozumnej dohode sa nebránim
prosím ak ma niekto záujem kontaktujte ma na email, pracujem v zahraničí takže slovenské telefonne číslo mám vypnuté.
Predám vyššie spomínaný passat CC 3,6. Auto som mal ako víkendovku a výletovku.. výletovo pobehalo celú Európu od Chorvatska po Španielsko. Toto Comfortné Coupe je príjemným spoločníkom na cesty a zároveň je výborným športovým žihadlom. Dávam jedinečnú možnosť kúpy do marca 2023 potom si už auto vďaka poplatkom EU nechám naďalej v garáži ako “cuker” a investíciu dobudúcna. (Posledná vyrábaná seriovka VR6, predpoklad na výbornú investíciu - veterán s veľkou návratnosťou)
Auto ma pravidelný servis, olej filtre každých 8tis km, prevodovkový a haldex olej každých 50tis km. Rozvody, haldex a DCC podvozok boli už v minulosti robené. Momentálne budem meniť DCC tlmiče na prednej náprave (pri R20 majú horšiu vydrž). Momentálny prepis stoji 217€, v apríli 1500.. preto predaj je len dovtedy. Motor 3,6 nemá rad dusenie preto som jazdil normalne, plynulo a sem tam sa nadýchol červených línii - čo tento motor naozaj z času na čas potrebuje! Nič pre šetrílkov. Spotreba mesto v zime je 13-15 litrov, v lete 11-13 pri zaťažení akom som písal. Auto dokáže jazdiť okresky aj za 7-8 litrov ale zaručujem že vam to dlho nevydrží ;) … ten motor potrebuje ťah. Diaľky sa na tom realne dajú robiť za 7 litrov.. trasa 1300km, priemerná rýchlosť 145km/h, pár obmedzení na 80-100km, pár vytočení na 240-260km/h - priemerná 7,2l na 100km.
Servis za posledné obdobie:
- haldex repas (800€)
- olej, filtre, prevodovka preplach + olej, (500€)
- brzdy komplet predok zadok (900€)
- nove letné R18 (500€)
- nová bateria 5/2022 (150€)
- profi antikorózny náter podvozku (200€)
- predné DCC tlmiče (400-500€) - objednaný som 2/2023
- a ďalších XY drobností dokopy za 400€..
Úpravy a doplnky:
- výkon na pôvodné hodnoty + dekarbo. Úbytok výkonu je pri atmosferach bežná vec, malo 213kw a momentálne je nazad naladený na 220kw, 300ps. (300€)
- podvozok -30mm (1200€)
- difúzor (550€)
- nardo wrap robený na zákazku v DE (2900€)
- r20 disky (1000€)
- výfuk (1300€)
- full black interier doplnky + strop (450€)
- bixenon komplet repas (500€)
- RLine volant (650€)
Na viac veci si nespomínam ak mi napadnú, doplním. Folia je robena v lete 2022 na zákazku a mala by mať životnosť 7-10 rokov. Auto silou mocou predať nemusím, servis zhltol posledných 10tis km cez 5000€ a zadarmo to auto dávať veru nebudem + ma mnoho doplnkov ktoré si na trhu držia cenu.
CENA 10,500€ PLATÍ BEZ R20 (obuté budú R18 s novými letnými a zimné na dojazd), r-line volantu, výfuku (nahodí sa séria), difúzora a zníženého podvozku (taktiež DCC seria) ..
V prípade žeby auto malo odomňa odísť tak ako je na obrázkoch cena bude 13,500€ (veci za 4700€). Prízvukujem že auto naozaj nepotrebujem predať, je to len momentálna úvaha nakoľko potom už viem že si ho nechám určite a možno by som prešiel na facelift keby sa toto moje predá. Možná je teda výmena za sériový facelift CC 3.6. Číslo je vymyslené píšte mi prosím na MAIL.
Nájazd 255,000km.
VIN:
V prípade záujmu mi prosím píšte na tento mail - ruziska9@ (telefónne číslo je vymyslené pre zachovanie súkromia).
○ vnútri živicového kvádru sa nachádza list brečtanu s papraďou a malými hubkami
○ cena: 11€
○ je brúsený a leštený
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
K tomuto prívesku sa viaže aj celkom vtipný príbeh..tento prívesok som fotila na strome, ktorý je na fotke asi pred 2 mesiacmi. Odvtedy som ho nevidela, nejako záhadne sa mi stratil..minulý týždeň, keď som fotila nové šperky, som ho objavila na tom istom strome, na ktorom som ho fotila. Áno, je možné že len tak zabudnem na svoj šperk :D ale - prežil kysucké počasie: dažde, víchrice a dokonca aj sneh :D Prvá a druhá fotka sú spred dvoch mesiacov. Tretia je aktuálna, Ako môžete vidieť, zmenila sa na ňom iba farba šnúrky, všetko ostatné zostalo neporušené a nevyblednuté :)
TOP STAV ! Honda CB 600F Hornet r.v.2000 70kW, 36000 km. Zimná cena 1990 eur.
Predaj z dôvodu zmeny na cestovnejšiu motorku pre dvoch.
Veľmi dobrý stav - Takmer bez akýchkoľvek škrabancov. Kupovaná v ČR, momentálne na SK značkách. Pán ktorý ju v ČR predával ju doviezol z Nemecka od prvého majiteľa. Keď som ju kupoval mala 24 000 km a dnes po dvoch sezonach má okolo 36 000 km.
Motorka sa nachádza v Šali.
MMám aj faktúry zo servisu od Nemeckého majiteľa.
Veľmi nízke kilometre, čo je vidno aj na stave motocykla. Podvozok funguje ako by bola nová. Neťahá do strany a ide pekne rovno naproti väčšine ojazdených alebo búraných Hornetov.
Servis ktorý som za posledné dva roky urobil:
• - Výmena všetkých kvapalín a filtrov rok dozadu. Brzdovka, chladiaca kvap., vzduch.filter... Samozrejme olej s filtrom po kúpe a potom každú sezónu nový.
• - Čistenie karburátoru v lete 2021.
• - Nová reťazová sada na konci sezóny 2021 za kvalitnejšiu ktorá vyšla zhruba na 250 eur (zlatej farby) aj so zmenou prednej rozety za o zub menšiu a nová zadná počierneá zadná rozeta. Táto reťazovka má najazdených sotva 4000 km a je v top stave.
• Nové kvalitné gumy Pirelli Angel GT na ktorých som dal cca 5000 km. Myslím že ešte vydržia tak dve sezóny. Bez plošky.
• Nová batéria na začiatku sezóny 2022.
• Nové sviečky leto 2021
• Menil som napäťoví regulátor/usmerňovač. S ním má problém skoro každý hornet pretože sa od výroby prehrieva a má housing z plastu. Vymenil som ho za hliníkový ktorý by sa nemal prehriať.
Prosím volajte/píšte na uvedené rakúske číslo alebo na môj email - mainbox04@
|REZERVOVANÉ| do 24.3.2023
Dobrý deň.
Ponúkam na predaj skoro nový dron od DJI, typ AVATA.
Lietaný celkovo 3x. Nehavarovaný a v stave nového kusu.
Iba som skúšal ale na doma skladané stroje to nemá.
Ideálne pre začiatočníka.
V cene je DJICARE refresh - ak dron stratíte alebo rozbijete, pošlú nový kus do 20.12.2023
Kúpený na konci roka 2022.
Prvá batéria má 4 cykly a druhá iba jeden, nabil som ju len kvôli tomu aby som mohol urobiť fotku z okuliarov, nakoľko po vytiahnutí z krabice a vložení do drona mi nič neukazovalo.
Okuliare sú DJI GOOGLES V2.
Tieto staršie V2 viete narozdiel od tých nových Googles 2 spárovať aj s inými fpv dronmi.
Tie nové je možno spárovať iba s DJI AVATA.
VIDEA:
Dokúpený úplne nový controller, nakoľko ten srandovný joystick, ktorý dávajú k avate je na dve veci. (BTW veľmi ťažko sa zháňa a už asi pol roka je nedostupný v každom e-shope, keby nemám dobrý kontakt, doteraz ho nemám ani ja).
Dokúpené páčky a ochrany rámu + ochrana gimbalu z uhlíkových vlákien.
Dokúpená šnúrka DJI na zavesenie ovládača na krk.
Dokúpená pamäťová pena na DJI GOOGLES V2.
Dokúpená ochrana na ochranu sklíčok pred poškriabaním + si tam viete vložiť 4 antény a 2 micro SD karty.
Dokúpený držiak na baterku z Googles na hlavu, resp. strap.
Dokúpená mechanická kovová ochrana proti vypadnutiu batérie v prípade pádu.
Dokúpené mounty na akčné kamery typu GoPro 11 na vertikálne aj horizontálne nahrávanie.
Dokúpený batoh na komplet príslušenstvo, kde v pohode vložíte 15" Macbook pro.
Doklad o kúpe + dvojročná záruka na všetko je samozrejmosťou.
Mne sa toho nejak nakopilo a nestíham využívať všetko.
Chcel som si vyskúšať avatu ale popravde pre zarytých fpvčkarov, ktorí si doma drony skladajú a servisujú toto neodporúčam.
Funguje aj s rôznymi simulátormi na FPV ako TRYP PFV, LIFTOFF, VELOCIDRONE a pod.
+ Je tam trvalý hack na FCC = 10km dolet.
Originál je v EU iba CE režim, kde je maximálny teoretický dolet 2km kvôli nízkemu vysielaciemu výkonu.
Pri CE sa mi podarilo max. okolo 800m a signál sa stratil, dron letel na miesto vzletu.
Pri FCC som letel 8km a bez problému, začal sa vracať až keď mal slabú batériu.
Pôvodná cena s príslušenstvom 1959€.
IBA OSOBNÝ ODBER! NEPOSIELAM!
ojebávači ktorí chcú číslo karty - choďte do pizze matere....