bol som dlho preč
Počet nájdených inzerátov BOL SOM DLHO PREČ
: 1000
Ponúkam na predaj usilovného pracanta, ktorý mi slúžil občas pri stavbe. Už si svoje odpracoval a čaká na nového majiteľa.
Ide o Fiat Ducato maxi, najvyšší a najdlhší model L4H3, s motorom Iveco a s výkonom 96kw, objem 2,3L, dátum výroby 26.2.2013, STK a EK platná do 3.3.2023, viem pomôcť s vybavením ak treba. Nabehané km má 223 953km, kupoval som ho pri 217 000km, vlastním ho od roku 2021.
Som tretí majiteľ, predomnou ho vlastnila GLS a stavebná firma špecializovaná na kamenné epoxidové koberce. Auto je z Rakúska a tam aj jazdilo. Auto pri kúpe som prihlásil, prezrel v servise, spravil som základný olejový servis a filtre.
Doma som komplet rozobral interiér a korbu. Všetky plasty som vyčistil, vytepoval sedačky, strop a zástenu. Kúpil som na sedačky originál autopoťahy, gumenú rohož novú, vydezinfikoval som ozónom interiér, hrdzavé časti pri nastupovaní a pod sedačkou som ošetril a zalakoval, na korbe som zarobil malé diery od podlahy a zalakoval všetko. Ďalej som tam spravil LED svetlá s vypínačom a výplne na zadných dverách som vymenil za plechové. Nárazník zadný som komplet demontoval, od hrdze som ho obrúsil a nalakoval na bielo, osadil som nový plastový kryt. Bočnú koľajnicu na otváranie som demontoval kvôli hrdze na karosérii. Podklad pod kolajnicou som obrúsil na plech, dal som git, vybrusil a 2x základný lak a 2x vrchný. Lištu som očistil a následne namontoval, na vrch lišty som dal silikón aby voda inde tiekla.
V máji 2022 som spravil veľký servis v hodnote 2000€, kde som menil zhaviče a 2ks som dal nanovo robiť, komplet rozvody a vodnú pumpu, všetky remene a kladku som menil, všetky kvapaliny sú nové - chladiaca, brzdová, sanie je nové, príruba chladiča tiež, demontoval a zaslepil som EGR ventil, vymenil som palivový filter, spodný ochranný kryt motora som namontoval. Auto je bez adblue.
Auto je po technickej stránke veľmi dobré a spoľahlivé, servis som robil v Kráľovej pri Senci v autoservise Javor, odkiaľ mám aj doklad a históriu.
Auto som využíval málo, len keď bolo treba pri stavbe. Teraz je už odstavené a nejazdí, to je aj dôvod predaja.
Nového majiteľa čakajú nasledovné výdavky: STK + EK, intervalový servis oleja a všetkých filtrov okrem palivového.
Na aute sú z vonka malé kozmetické chyby krásy a 2 nedostatky, ale to mu neuberá na výkone a pracovitosti, ide o časť nad čelným sklom, ktorá sa odlupuje, ale to je choroba všetkých takýchto áut. Rádio občas hrá, záleží asi od počasia a centrálne zamykanie funguje, všetky dvere zamkne, ale vodičové dvere nie a tie vždy kľúčom zamykám. Tieto závady sa mi objavili pri užívaní mnou a už som ich neriešil. Sú to veci čo sa dajú opraviť, ale aj nemusia. To nechám na nového majiteľa.
Na aute som spravil dosť práce po technickej stránke v servisoch, ale aj pohodlí a čistote. Vždy som mu doprial čo bolo treba. Nový majiteľ sa tomu poteší isto a bude s radosťou jazdiť s ním ako ja.
Cena vozidla: 11 500€ - rozumnej dohode sa nebránim
Prosím volať
Ponúkam na predaj usilovného pracanta, ktorý mi slúžil občas pri stavbe. Už si svoje odpracoval a čaká na nového majiteľa.
Ide o Fiat Ducato maxi, najvyšší a najdlhší model L4H3, s motorom Iveco a s výkonom 96kw, objem 2,3L, dátum výroby 26.2.2013, STK a EK platná do 3.3.2023, viem pomôcť s vybavením ak treba. Nabehané km má 223 953km, kupoval som ho pri 217 000km, vlastním ho od roku 2021.
Som tretí majiteľ, predomnou ho vlastnila GLS a stavebná firma špecializovaná na kamenné epoxidové koberce. Auto je z Rakúska a tam aj jazdilo. Auto pri kúpe som prihlásil, prezrel v servise, spravil som základný olejový servis a filtre.
Doma som komplet rozobral interiér a korbu. Všetky plasty som vyčistil, vytepoval sedačky, strop a zástenu. Kúpil som na sedačky originál autopoťahy, gumenú rohož novú, vydezinfikoval som ozónom interiér, hrdzavé časti pri nastupovaní a pod sedačkou som ošetril a zalakoval, na korbe som zarobil malé diery od podlahy a zalakoval všetko. Ďalej som tam spravil LED svetlá s vypínačom a výplne na zadných dverách som vymenil za plechové. Nárazník zadný som komplet demontoval, od hrdze som ho obrúsil a nalakoval na bielo, osadil som nový plastový kryt. Bočnú koľajnicu na otváranie som demontoval kvôli hrdze na karosérii. Podklad pod kolajnicou som obrúsil na plech, dal som git, vybrusil a 2x základný lak a 2x vrchný. Lištu som očistil a následne namontoval, na vrch lišty som dal silikón aby voda inde tiekla.
V máji 2022 som spravil veľký servis v hodnote 2000€, kde som menil zhaviče a 2ks som dal nanovo robiť, komplet rozvody a vodnú pumpu, všetky remene a kladku som menil, všetky kvapaliny sú nové - chladiaca, brzdová, sanie je nové, príruba chladiča tiež, demontoval a zaslepil som EGR ventil, vymenil som palivový filter, spodný ochranný kryt motora som namontoval. Auto je bez adblue.
Auto je po technickej stránke veľmi dobré a spoľahlivé, servis som robil v Kráľovej pri Senci v autoservise Javor, odkiaľ mám aj doklad a históriu.
Auto som využíval málo, len keď bolo treba pri stavbe. Teraz je už odstavené a nejazdí, to je aj dôvod predaja.
Nového majiteľa čakajú nasledovné výdavky: STK + EK, intervalový servis oleja a všetkých filtrov okrem palivového.
Na aute sú z vonka malé kozmetické chyby krásy a 2 nedostatky, ale to mu neuberá na výkone a pracovitosti, ide o časť nad čelným sklom, ktorá sa odlupuje, ale to je choroba všetkých takýchto áut. Rádio občas hrá, záleží asi od počasia a centrálne zamykanie funguje, všetky dvere zamkne, ale vodičové dvere nie a tie vždy kľúčom zamykám. Tieto závady sa mi objavili pri užívaní mnou a už som ich neriešil. Sú to veci čo sa dajú opraviť, ale aj nemusia. To nechám na nového majiteľa.
Na aute som spravil dosť práce po technickej stránke v servisoch, ale aj pohodlí a čistote. Vždy som mu doprial čo bolo treba. Nový majiteľ sa tomu poteší isto a bude s radosťou jazdiť s ním ako ja.
Cena vozidla: 10 990€
Prosím volať
Pekný deň volám sa Gabriel Virág mám 27 rokov a som onkologický pacient bol som zdravý človek spoznal som sa s priateľkou ktorá má 23 rokov presťahoval som sa k nej k jej rodičom po čase sa nám narodil syn ktorý má teraz 2 roky začal som pracovať ako opatrovateľ bol som v zahraničí opatrovať som jednu pani jedného dňa som ucítil som hrču v jazyku keď som sa vrátil zo zahraničia šiel som k obvodnej ona mi predpísala liek a ústnu vodu bral som lieky hrča zmizla po čase sa znovu vrátila no ale už s bolesťami ucha i hlavy mal som strašne bolesti hlavy znova som odišiel k obvodnej a ona ma poslala na krčné na kŕčom keď sa mi pozrel pán doktor na jazyk ihneď ma hospitalizoval v nemocnici vybrali vzorku z jazyka a odoslali na vyšetrenie po mesiaci mi prišiel výsledok a zistili mi že mám zhubný nádor jazyka poslali ma do Banskej Bystrici a tam mi povedali že má musia operovať a výberu mi celý jazyk ostal som šokovaní nemal som inú možnosť rakovina bola veľmi agresívna ak mi ma neoperovali tak mi som umrel po pol roku rozhodol som sa pre operáciu januári 2022 ma hospitalizovali a potom operovali a vybrali celý jazyk a nahradili ho svalom zo stehná ostal som bez jazyka áno viem rozprávať ale veľa ľudí má už nepochopí už tie nieje čistá reč absolvoval som chemoterapie ožiarenia kvôli tomu lebo som mal metastázu 3 štádia lymfatických uzlín 23.4.2023 idem na hospitalizáciu do BB kvôli extrakci zubov ožiarenia mi ich zničili ostal som bez jazyka ale ostanem aj bez zubov a vyšetria ma
Ja keď som ochorel stratil som svoju prácu ostal som bez príjmu ostal nám iba rodičovský príspevok ktorý poberá priateľka podal som žiadosť na invalidný dôchodok no bohužiaľ mi zamietli kvôli tomu že som nemal roky odpracované takže žiadny príjem nemám moja rodina mi nepomáha i nikto v mojom okolí
Ja by som vás chcel poprosiť o trochu finančnú pomoc aspoň na základné veci potraviny oblečenie higyenu lieky budem vám vďačný aj za jedno euro ďakujem vopred
Ale ak sa mi rozhodnete pomôcť prosím môžem vás poprosiť aby ste mi poslali na môj účet aby sa mi výzva nenaplnila ináč sa nebudem vedieť preukázať že neklamem ďakujem
Prilažam i môj IBAN SK41 0200 0000 0046 8575 7257
Predam Peugeot Boxer prerobeny na karavan. Je to ona a vola sa Terka. Auto som kupil v roku 2017 v Norsku, kde som v tej dobe zil. Prerobil ho jeden starsi pan a kedze cestoval vacsinou s kamaratom, nie je tam velka postel, ale dve male nad sebou. Pocestoval som s nim takmer cele Norsko a neskor aj kusok po europe. V poslednom roku nemam na nu absolutne cas a chcem ist na snowboard do Japonska, takze zial Terku musim predat :) Po prichode na SVK som ju postavil z norskych na slovenske znacky, vratane zapisania do technicaku ako karavan - stalo ma to nemalo usilia, nervov a casu, pretoze SLOVAKIA, radost tu zit.
K autu davam takmer identicke auto, len to je Citroen-na nahradne diely. Terka je v prechode a preto jej tecie nadrz, tu treba vymenit z tejto druhej dodavky, meno neviem. A aj svetla, kedze su krajsie. Auto disponuje chladnickou, televizorom (mal by fungovat po zapojeni kabla do auta, ale ani raz som ho nemal zapnuty), markizou, schodikmi (tie nefungovali nikdy a nikdy som ich nepotreboval, takze som ani nezistoval preco nefunguju) dalej je tam suchy zachod za dverami aj s umyvadlom. Varic, ktory som nepouzival, lebo ide na olej a spinil mi hrnce zospodu, takze na nom som mal polozeny taky mensi plynovy. V "kuchyni" je aj drez a pod nim velka bandaska s odpadom a ventilom na vypustanie pod autom. Dalej sa tam nachadzaju dve postele, otacacie predne stolicky (v technicaku je to dvojmiestne). Dorobil som tam stolik, ktory sa da zlozit a rozlozit. Pod spodnou postelou je asi 50-100 litrova nadrz na vodu (netusim kolko litrov ma, voda mi vydrzala vzdy dlho), cerpadlo, ktore pohana tu vodu do zachoda a do drezu a celkom velky odkladaci priestor. V aute je trakcna baterka, ktoru tiez treba vymenit, nakolko uz ma svoje roky. Ta funguje tak, ze alternator dobija hlavnu bateriu a naslednu tu trakcnu. Problem ale je, ze aj naopak, cize ked sa vybije, taha to stavu z hlavnej baterky-to musi prerobit elektrikar. Rovnako aj sa pozriet, preco z nicoho nic nejde svetlo na zachode a cerpadlo. Pravdepodobne nieco s kablami, kedze to dlho fungovalo a len tak prestalo. Terka ma svoj vek a preto je na nej aj hrdza a celkovo nevyzera az tak vabne, ale sikovny clovek co ma cas a chut si to vie porobit vsetko do cca tisic euro. Terka po motorickej stranke je uplne v pohode, staral som sa o nu ako o svoju zenu, ktoru nemam, ale keby mam, staram sa rovanko. Su k nej nove letne gumy na diskoch a rovnako aj skoro nove zimne gumy na diskoch. Ma aj nezavisle kurenie Webasto, ktore tiez treba dat precistit alebo co sa s tym robi, netusim, viem len, ze som ho nevyuzival posledne roky, nakolko ked som v nom spaval v zime, bolo to vzdy napojene na elektriku a mal som vo vnutri elektricky ohrievac. Som si vedomy, ze Terka ma svoje chybycky, ci esteticke zvonka, tak aj vybavenie vo vnutri a preto je tomu prisposobena cena. Vsetko je tu spomenute, som poctivy clovek a jednam vzdy na rovinu, tak prosim spekulantov aby sa neozyvali. Na cene sa vieme este rozumne dohodnut
Predam Peugeot Boxer prerobeny na karavan. Je to ona a vola sa Terka. Auto som kupil v roku 2017 v Norsku, kde som v tej dobe zil. Prerobil ho jeden starsi pan a kedze cestoval vacsinou s kamaratom, nie je tam velka postel, ale dve male nad sebou. Pocestoval som s nim takmer cele Norsko a neskor aj kusok po europe. V poslednom roku nemam na nu absolutne cas a chcem ist na snowboard do Japonska, takze zial Terku musim predat :) Po prichode na SVK som ju postavil z norskych na slovenske znacky, vratane zapisania do technicaku ako karavan - stalo ma to nemalo usilia, nervov a casu, pretoze SLOVAKIA, radost tu zit.
K autu davam takmer identicke auto, len to je Citroen-na nahradne diely. Terka je v prechode a preto jej tecie nadrz, tu treba vymenit z tejto druhej dodavky, meno neviem. A aj svetla, kedze su krajsie. Auto disponuje chladnickou, televizorom (mal by fungovat po zapojeni kabla do auta, ale ani raz som ho nemal zapnuty), markizou, schodikmi (tie nefungovali nikdy a nikdy som ich nepotreboval, takze som ani nezistoval preco nefunguju) dalej je tam suchy zachod za dverami aj s umyvadlom. Varic, ktory som nepouzival, lebo ide na olej a spinil mi hrnce zospodu, takze na nom som mal polozeny taky mensi plynovy. V "kuchyni" je aj drez a pod nim velka bandaska s odpadom a ventilom na vypustanie pod autom. Dalej sa tam nachadzaju dve postele, otacacie predne stolicky (v technicaku je to dvojmiestne). Dorobil som tam stolik, ktory sa da zlozit a rozlozit. Pod spodnou postelou je asi 50-100 litrova nadrz na vodu (netusim kolko litrov ma, voda mi vydrzala vzdy dlho), cerpadlo, ktore pohana tu vodu do zachoda a do drezu a celkom velky odkladaci priestor. V aute je trakcna baterka, ktoru tiez treba vymenit, nakolko uz ma svoje roky. Ta funguje tak, ze alternator dobija hlavnu bateriu a naslednu tu trakcnu. Problem ale je, ze aj naopak, cize ked sa vybije, taha to stavu z hlavnej baterky-to musi prerobit elektrikar. Rovnako aj sa pozriet, preco z nicoho nic nejde svetlo na zachode a cerpadlo. Pravdepodobne nieco s kablami, kedze to dlho fungovalo a len tak prestalo. Terka ma svoj vek a preto je na nej aj hrdza a celkovo nevyzera az tak vabne, ale sikovny clovek co ma cas a chut si to vie porobit vsetko do cca tisic euro. Terka po motorickej stranke je uplne v pohode, staral som sa o nu ako o svoju zenu, ktoru nemam, ale keby mam, staram sa rovanko. Su k nej nove letne gumy na diskoch a rovnako aj skoro nove zimne gumy na diskoch. Ma aj nezavisle kurenie Webasto, ktore tiez treba dat precistit alebo co sa s tym robi, netusim, viem len, ze som ho nevyuzival posledne roky, nakolko ked som v nom spaval v zime, bolo to vzdy napojene na elektriku a mal som vo vnutri elektricky ohrievac. Som si vedomy, ze Terka ma svoje chybycky, ci esteticke zvonka, tak aj vybavenie vo vnutri a preto je tomu prisposobena cena. Vsetko je tu spomenute, som poctivy clovek a jednam vzdy na rovinu, tak prosim spekulantov aby sa neozyvali.
KM:294tis
Ahoj a prkny den Ti prajem.
Volam sa Teodor de Jazvecik a chcem Ti v kratkosti povedat moj pribeh.
Po narodeni ma odtrhli od mamicky a zobrali ma do jednej rodiny. Boli to kamosi a ja som ich lubil, neviem preto, preco sa ma zbavili. Isiel som VRAJ do Novych Zamkov, ale tam sa mi asi nepacilo, tak som hned zdrhol. Tulal som sa po okoli asi mesiac az ma nasli dobri ludia, ktori mi dali precitat cip a vratil som sa k povodnej rodine. Avsak ti ma uz nechceli tak ma ponukli dalej a dostal som sa k Ondrovi. Ondrej (dalej len veduci) ma zobral do akejsi docasky k svojmu jazvecikovi.
Tam som dodnes, ale kedze som uz vypiplany a nauceny zakladom, chcem si najst lasku svojho zivota, ktora ma neopusti a budem jej partak do konca zivota.
Narodil som sa 24.1.2020 cize mam 3 roky aj mesiac. Na to kratke obdobie dost vela zmien, ze?
Predtym ako si ma prides zobrat si to, prosim, dobre premysli, aby si bol/bola naozaj moja finalna laska zivota.
Predtym ako sa pre mna rozhodnes, musis vediet nasledovne veci:
-som najvacsi mojkacik siroko daleko
-som gauciak a budem chciet spat s Tebou v posteli a lezat pri Tebe na gauci
-bezo mna nepojdes ani na zachod, kamkolvek sa pohnes Ti budem v patach a zamilovane sa na Teba pozerat
-som nonstop hladny a ked poviem nonstop tak nonstop, budem Tvoj partak pri vareni, pri jedeni, jedlo citim na kilometer daleko a akonahle ho zacitim aj na prechadzke idem za svojim cuchom a kym ho nenajdem budem tahat
-na prechadzke by som sa uzivil ako velitel psich zaprahov ale nemusis sa bat, ak zdrhnem vzdy Ta budem sledovat ockom aby si mi nahodou neusiel
-tiez by som sa uzivil ako smetiar-mojou oblubenou cinnostou je byberat odpadkove kose (suvisi to aj s mojou obsesiou k jedlu)
-som plne zaockovany a zacipovany, tiez ked som prisiel k Ondrovi som bol odblseny a odvsiveny
-bolo by fajn, aby sme sa obcas mohli stretnut s Ondrom a jeho jazvecikom, aspon na chvilku, aby sme sa pohrali a v rychlosti som rozpovedal, ako sa mi dari
-k cudzim ludom som vacsinou nedovercivy, stekam a potrebujem svoj cas kym ma mozu pohladkat
-ine psiky si vcelku vyberam, niektore znesiem a po niektorych vrcim ale je to o praci so mnou, cim dlhsie som u Ondra tym je to lepsie, lebo ma chodi socializovat pravidelne
-naozaj vzdy sa budem na Teba tesit ked prides domov, dokazem vyskocit az k Tvojmu krku od radosti a velmi rad sa s Tebou pomojkam kym pojdeme na prechadzku
-mam dva male problemy - miernu nedoslychavost podla Ondra (nie pre mna znamena ano, nesmies znamena musis),ale otvorenie chladnicky pocujem aj ked tvrdo spim a druhy problem je spojeny s prvym ciastocne (rad ocikavam gauc a pri ceste na prechadzku sa vykakam na medziposchodi, ale tiez to chce len pracu a prestanem s tym,Ondro Ti dokonca posle recept na roztok, ktorym ked postriekas parkrat byt tak cikat vnutri nebudem a byt sa Ti rozvonia
Prid si prosim pre mna, dostanes ku mne aj voditko Flexi a moje oblubene misky. Prosim, pis SMS
Obratník raka - 4 €
Čokoláda - 3 €
Bol som dlho preč - 3 €
2 x Hemingway - 6 € spolu
Dva divoši - 4 €
+ postovne, osobne viem odovzdat v BA kontakt: preedam@
Predám nové knihy z edície SME:
Norman Mailer Katova pieseň
Ken Kessey- Bol som dlho preč
Joseph Conrad Nostromo
Utrpenie mladého Werthera - 4 €
Bitúnok č. 5 - 3 €
Bol som dlho preč - 4 €
Doktor Živago - 4 €
Rakovina - 4 €
Mačkin zabil Kočkina - 10 €
Generál v labyrinte - PREDANE
Prvý človek - 10 €
Mních, ktorý predal svoje Ferrari - 4 €
Cashflow kvadrant - 5 €
Plamene inkvizície - 5 €/kus
Šlabikár šťastia - 4 €
Vytie - 20 €
+ postovne, osobne viem odovzdat v BA
predam rozne lp platne kus 5e,minimalny odber 2 lp..postovne 3.50e doporucene po platbe na ucet,alebo osobne..pri dobierke postovne treba uhradit vopred.
gobitova volne mieso v srdci
gombitova-atelier duse PREC
zmozek nejhezci darek,krasny vyber zagorova,rolincova,janku, iny
vyznanie-elan,lojzo,tublatanka,zbirka a iny
kroky f.janecka-je to senzace PREC
melodie gejza dusika,duchon,kolinska,grun,laiferova a iny
karthago-senkifoldejen PREC
anna rusticano
elan-nebezpecny naklad
vondrackova skandal
patejdl-lov na city
imre kalman-musik des lebens
asia-asia
patejdl-dvaja PREC
dalibor janda-kde jsi?
michal david-allegro
peter nagy-myslis na to na co ja?
zagorova-co stalo se stalo
hana zagorova-dluhy
bambini di praga-vesele vanoce
ver mi-elan,nagy,banket,lojzo,zenit a iny
selcianka-idu uz z muzikou mladenci
zdenek matous-vas zeny jsem libal rad
ze mi je luto,lojzo grigorov,elan,banket a iny
vsetky lp su v stave vg-velmi dobre..cize hraju normalne..
Predám skvelú knihu: Jana Beňová -Preč! Preč!
CENA 1 EUR.
Príbeh o tom, že základom tvorivého života je dobrodružstvo. Rosa, dieťa od Hlavnej stanice má blizko k vlakom.Na úteku od práce a muža stretáva muža, s očami šarlatánsky modrými a vlastníka divadla, ktorý túži svoje predstavenie Snehovej kráľovnej ukázať svetu. Všetky cesty nezadržateľne smerujú na sever. Stále na sever. Juh je už všetkým po 30-tke podozrivý...Kniha je v 100% stave.
Pozri všetky moje inzeráty :)
KLIKNI dole na meno alanya
Ponúkam na predaj krásne zdobený pamätník (ručný papier) s cca 50 podmismi známych sverových osobností vážnej hudby, ktoré koncertovali v Prahe v rokoch 1965 až 1966.
Uvádzam oznam len malej časti:
Dr. Václav Smetáček - bol český hobojista, zbormajster, hudobný vedec, skladateľ, dirigent a hudobný pedagóg. Ako dirigent pôsobil v Českej Filharmónii a koncertoval Los Angeles alebo slávnej talianskej La Scale. V roku 1976 bol menovaný Národným Umelcom. Množstvo jeho nahrávok bola ocenená francúzskou cenou Charlese Crosse, čo je prestíýna cena v oblasti vážnej hudby. Bol držiteľom polského vyznamenania Kríž Rádu Polonia Restituta.
Antonio Pedrotti - bol talianský dirigent a skladateĺ. Pôsobil aj v najslávnejšom talianskom orchestri Orchestra dellAcademia Nazionale di Santa Cecilia
Jan Panenka – bol významný český klavírista, drźiteĺ cenz Grand Prix du Disque v Paríži, ceny Spraphonu a ceny od Nippon Columbia v Japonsku
Jiří Zahradníček – bol známy český tenorista, držiteľ ocenenia Zalúžený Umelec, ceny Grammy Award za najlepšiu opernú nahrávku, cenu Senior Prix a cenu Thálie za celoživotné majstrovstvo
Annie Fischer – svetoznáma ma´darská klavíristka, víťazska medzinárodnej súťaži Franza Liszta. Koncertovala v európe aj v austrálii.
Martin Turnovský – bol český dirigent, víťaz prvej ceny na medzinárodnej súťaži vo francúzskom Besanqonu. Bol šéfdirigentom Saského štátneho orchestra v Drážďanoch a neskôr dirigentom Drážďanskej Štátnej Opery, Nórskej Štátnej Opery v Oslo a Západonemeckej Opery v Bonne. Viedol aj Newyorskú filharmóniu, Clevelandský Orchester, Detroitský Symfonický Orchester, Londýnsku Filharmóniu, bavorský Symfonický orchester, Viedenskú Filharmóniu, Torontský Sympfonický orchester, Leverpoolsku Filharmóniu a Tokijský Metropolitný Orchester.
Alois Klíma – bol český dirigent a skladateľ, vytvoril viac ako 1000 rozhlasových nahrávok a 65 titulov na gramofónových platniach. Pôsobil v 22 svetových orchestroch
Václav Neumann – bol významný český dirigent a dlhoročným šéfdirigentom Českej Filharmónie, držiteľom ocenenia Národný Umelec
Ondrej Malachovský – bol slovenský operný spevák. Držiteľ ceny Klementa Gotwalda, Zaslúžilý Umelec, Zlatý Krkodíl, ceny ZSDU, Národný Umelec a Pribinovho Kríža II. Triedy
Grant Johannesen – bol americký klavírista pôsobiaci v Clevelandskom Orchestry a v Utahskej Symfónii
Samuel Ashkenasi – bol izraelský huslista a pedagóg, pôsobil vo Philadelhia Orchestra, Boston Sympony, Chicago Symphony, National Symphony, Los Angeles Philharmonic, Atlanta Symphony, Vienna Symphony, Royal Philharmonic, the orchestras of Berlin, Hamburg, Munich, Zurich, Rotterdam, Geneva a Stockholm.
Dean Dixon – bol americký dirigent pôsobiaci v New Yourku, Philadelpii a v Bostone, držiteľom ceny Ditson Conductors Award
Yoriko Kuronoma – bol japonský huslový virtuóz
Walter Weller – bol známy rakúsky huslista pôsobiaci v Kráľovskej Londýnskej či Škótskej Filharmónii
Dobrý deň, predám tento krásny a kvalitný bicykel DHS Climber. Dlho slúžil, jazdilo sa na ňom a vždy pekne išiel. Bicykel mi bol už malý a tak som si kúpil nový. Bicykel dlho stál a nikto ho nepoužíval ale povedal som si, že to je moc dobrý bike na to, aby len tak stál. Tak som sa mu povenoval. Prebrúsil som hrdzu, prestriekal, opravil som brzdy, vymenil som duše a plášte, opravil som prehadzovačky, naolejoval som vidlicu a zadné odpruženie a namastil som retiazku. Sedlo je super, dobre sa na ňom sedí a je mäkké. Má len kozmetickú vadu, na kvalite to nič nemení. Sedlo som nevymenil pretože to nieje podstatné, keďže to je len kozmetická chybyčka. Je to naozaj dobrý bicykel a bol by som rád, keby ešte niekomu poslúžil. Je to super darček pre dieťa, hlavne pre syna. Cena je 120€ ale pri vážnom záujme a rýchlom jednaní je možná dohoda na cene.
Ak máte záujem, zavolajte mi alebo napíšte SMS. Dobré by bolo dohodnúť sa, pozrieť si bike zblízka a vyskúšať ho.
Ahojte, som malicky a vraj strasne zlaty, steniatko jorksirskeho teriera, ze som sa narodil s takou super veselou povahou, vraj rodeny komediant som. Som aj maznos, ale najradsej lietam, taky troska neposeda a to je dobre, ze to patri k zivotu steniatka. Pichali ma 2x, jedna vakcina a cip, vydrzal som, ani som neplakal. Moja panicka mi hlada tu najlepsiu novu mamu, ktoru budem lubit a ona mna. Takze mila mami ak to citas a vies, ze ja som to tvoje vytuzene male psicatko, volaj panicke ona vsetko o mne vie a rada to povie. Aby som nezabudol mam 2 mesiace prec, narodil som sa na Mikulasa 6.12. Pojdem iba k dobrym ludom, ktori hladaju spolocnika na dlho rokov a ktori sa budu o mna starat s laskou. Ona zas ta moja ludska mama ma neda len tak hocikomu.
PRE FAJNŠMEKROV.....Predam malo pouzivany bezdrotovy subwofer SAMSUNG SWA W700 rms350W (rms oznacenie je skutočny vykon,nie maximalny ako sa udava pri inych vyrobkoch)kupovany bol februar 2020.popis a recenzie si pozrite na webe.Zapojit ho viete ku kazdemu soundbaru ku ktoremu sa daju pripojit zadne bezdrotove reproduktory swa 9000s a swa 8500 s,maju spolocny vysielac.vysielac mam k tomu.Používaný bol asi týžden,predavam lebo som kupil inu zostavu a tam ho bohuzial neviem pripojit.Mam k tomu vsetko okrem krabice.Kupovany bol po skonceni predaja,dlho som ho zhanal az som ho nakoniec zohnal cez polsku firmu a bol to posledny vystaveny kus v anglicku.Ma malicku preliacinu na membrane a skrabancek na bedni ako je vidiet na fotke.S tymto som ho uz kupoval,oni ma nato upozornili.membrana ma byt aj tak otocena k stene a na fotke to vyzera horsie ako real lebo som fotil detaily.Tiez som sa bal co mi to dojde za katastrofu ale pohoda a to si potrpim aby bolo vsetko super.treba to oddeklovat a vyrovnat mrdzi prstami a skrabancek zalakovat ak to chcete riesit ale mozno sa to tymi vybraciami zrovna aj samo casom.membrana je plechova.kabel je tiez anglicky a dali mi k tomu redukciu na nase zasuvky.Kabel sa da u nas kupit za par eur aj 5 metrovy ak by to niekomu vadilo.predavam ho za 500 eur ale ak by chcel niekto zjednavat tak za 550 a spustim na 530 takze si hadam usetrime cas.inak subwofer hra paraaaadne.vojensky film si pozriete aj s tlakovou vlnou akoby ste tam stali pri vybuchu a sklenene vyplne vo dverach aj s dverami vam zadrncia takze treba mat pevne zaklady na baraku:)na fotkach je cena v eurach aj librach,take ceny boli ked sa predaval........alebo ak sa najde niekto kto by mi to vedel prerobit aby som to vedel pouzit k zostave samsung Q90R dajte vediet lebo tam je len 170wat subwofer co je o polovicu menej ako tento co predavam a radsej by som si nechal tento.ja som tu zostavu vlastne kupoval s tym umyslom ze si k nej pripojim tento 350 wat a ten 170wat predam ale neda sa pripojit.
wehrmacht,hitler,deutsche reich nsdap,hitlerjugend,arbeitsbuch,daf,kennkarte
nemecka ID známka slovensko
Pôvodná identifikačná značka Wehrmacht Bau Btl.135, hliníková značka, miestami trochu skorodovaná
Stavebný prápor 135 bol zriadený počas mobilizácie v auguste 1939 vo vojenskom obvode XII. Prápor bol vytvorený z jednotiek RAD ako armádna sila. Pôvodne bol prápor používaný s 5. armádou na západe. Začiatkom roku 1940 bol prápor preklasifikovaný na stavebný prápor 135 Wehrmachtu. Prápor bol potom opäť použitý na západe. Na začiatku východného ťaženia bol prápor nasadený do útoku na stredné Rusko. Prápor bol spočiatku podriadený 9. armáde. Od októbra 1941 bol prápor podriadený Panzer Group 3. Koncom roku 1941 bol prápor opäť podriadený 9. armáde a v polovici roku 1942 4. tankovej armáde. Od júla 1942 2. armády. Prápor bol neskôr dislokovaný v oblasti Voroneža. augusta 1943 bol prápor premenovaný na Baupionier-Bataillon 135. V auguste 1944 bol prápor dislokovaný v oblasti Jassy v Rumunsku. Na Slovensku bol prápor naposledy použitý v roku 1945 s 8. armádou.
ceny vo foto + pošta
Zdravím, rozmýšľam o predaji môjho biku CTM Boxxer 3.0. Mal som s ním väčšie plány ale keďže som študent nemôžem si to dovoliť. Kúpil som ho na MTBiker bazári za 750€.
Rám - CTM Boxxer 3.0 (M) na ráme sú kozmetické chyby ale treba brať na vedomie že má 10 rokov a bolo na ňom jazdené. Bike mal krabí chod takže som vymenil ložiská a v ráme nieje žiadna vôľa.
Tlmič - Pružinový tlmič rockshox 180mm, hneď po kúpe som vymenil tesnenia a olej.
Vidlica - RST Storm vzduchová 180mm. Vidlica funguje ale potrebuje servis. Tečie olej na nohách a nohy majú zošúchaný olex. Myslím že by stačilo vymeniť guferá a olej ale nepozeral som na to bližšie.
Brzdy - Sram G2R. Kúpil som za 220€ a vymenil za staré Avid elixir 3.
Kotúče - Predný - 203mm Zadný - 180mm
Radenie - Prehadzovačka Sram X5 9 rýchlostná, funguje no v dnešnej dobe už by sa hodil upgrade na ktorý už bohužiaľ nemám peniaze.
Kľuky - Truvativ ruktion, rád by som na nich vymenil pedále za dartmoor, no tie čo sú na biku sú asi hryznuté.
Prevodník - Truvativ 36z tiež by sa hodil vymeniť.
Bashguard - SHMN je možné naň nasadiť napínak aj vodítko.
Plášte - Maxxis Minion DHF nové jazdené len štvrť sezóny dezén je 80%-85% stave.
Ráfiky - Dirt sériové v zadnom vyplete chýbajú z nejakého dôvodu 2 špice.
Náboje - Novatec
Rajdy - Force 740mm
Gripy - Force
Predstavec - Truvativ
Hlavko - FSA
Na biku som spravil všetko čo som vedel a na čo som mal peniaze, som vymenil.
Na biku som bol 3 krát v kalnici a zažil aj pár skokov, no okrem toho nebol nijak namáhaný.
Predávam ho z dôvodu že by som si chcel kúpiť a vyskúšať aj niečo iné.
Pre viac foto a info kľudne píšte/volajte. :)
Dohoda na cene je možná. No investoval som doň dosť času a peňazí, preto taká cena.
Predám tento domáci projekt, ktorý som si pred pár mesiacmi zostavil z náhradných dielov, ktoré sa mi povaľovali po dielni.
Krk: Kramer krk neznámeho pôvodu, bol zlomený ale zlepil som ho. Zlomeninu som mohol skyť, ale keďže mi nešlo o dokonalosť som ju nechal vyditeľnú (je prekrytá vrstvou epoxidu, takže povrch je hladký). Gitara má taktiež extra tvrdé 18% nikel-strieborné pražce. Krk je navyše podložený cca 0,5mm hrubým kúskom javorovej dyhy, kvôli lepšiemu uhlu od krku k tremolu.
Telo: Neznámy superstrat, ktorý bol pôvodne pre pre 6 skrutkové vintage tremolo. Upravil som ho tak, aby som naň mohol namontovať Floyd Rose (je to topmount, takže ide iba smerom dolu). Je to starý preglejkový korpus, ktorý som obrúsil, nastriekal čiernym sprejom a pofŕkal neonovo ružovou farbou. Nemá žiadny bezfarebný lak alebo inú vonkajšiu vrstvu. Spoj krku s telom som mierne tvaroval, aby bol pohodlnejší a samozrejme som použil na upevnenie skrutky s podložkou, tiež kvôli pohodliu. Pôvodný otvor na volume potenciometer bol taktiež vyplnený a rovnako aj pôvodný otvor pre jack naspodu gitary. Jack je presunutý na spodok tela v blízkosti upevnenia popruhu, čo je podľa mňa ideálne miesto, lebo nezavadzia ani pri hre v klasickej polohe, ani keď máte gitaru na stehne.
Hardvér je nasledovný:
- Ladiace mechaniky Kramer;
- Tremolo Floyd Rose značky Ping s mosadzným blokom, celý floyd pochádza z mexického Fender Stratocaster z rokov 2000 (rovnaká kvalita ako Floyd Rose 1000);
- údajne noiseless červené pružiny (stále však trochu zvonia, ale nie tak ako tradičné);
- EMG 81 pri kobylke, EMG SA pri krku a no name aktívny singlecoil v strednej polohe.
- 5-polohový prepínač a jeden potenciometer na hlasitosť.
Ako som spomínal, gitaru som si vyrobil pre seba z náhradných dielov, ktoré sa mi za tie roky nahromadili. Bola vyrobený tak, aby sa na nej hralo bez toho, aby sa človek bál, že ju niekde ťukne, ale zároveň aby sa na nej veľmi dobre a pohodlne hralo.
Rozpoviem vám jeden príbeh.
Mal som počítač Dell 790 Optiplex do ktorej mi kamarát poslal grafickú kartu Gigabyte GT640 a bol tam štvor-jadrový procesor o lepšom takte ako dole spomínaný notebook.
Najprv som bol spokojný pretože sa mi podarilo kúpiť niečo lepšie ako som mal notebook Lenovo Ideapad 310 ktorý mal dvoj-jadrový procesor a Grafickú kartu Mx 520.
Ako som bol v jednom servise v Bratislave na pravidelnom čistení a prepastovaní procesora bola mi ponúknutá karta GTX 760 2Gb.
Cena karty bola 100€ vrátane roboty ako výmena a odkup GT-čkovej.
Nárast výkonu bol cíteľný.
Všetky hry ktoré som hral mali nárast FPS z 30 na 60 v základe.
Ale stala sa mi zvláštna vec.
Koncom minulého roka som kúpil nový počítač krorý má Ryzen 5 a GTX 970 4Gb.
V januári som predal Dell 790 Optilex a aby som ho predal drahšie dal som dotyčnému grafickú kartu GTX 970 4Gb.
A teraz čo sa mi stalo...
Našiel som na .sk GTX 1660ti za super cenu v záruke ktorú som kúpil.
A teraz kde je problém???
Zostala mi karta GTX 760 2Gb ktorú vám chcem ponúknuť...
Cenu mi prosím ponúknite vy.
Prijímam všetky ponuky na zváženie.
Ďakujem